מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תוצאות בדיקת דם ושאלהנורית07/06/2011
עשיתי את בדיקת הדם הנוכחית מאחר שאני לוקחת סטטינים 20 מ"ג והייתי מעוניינת בשלב ראשון להפחית את המינון ל- 10 מ"ג, ואח"כ להפסיק לקחת אותם ואולי משהו טבעי ?
הכולסטרול הכללי הוא - 180
HDL - 73
LDL - 92
טריגליצרידים - 77.3.
באותה בדיקה מצאתי מספר חריגות:
RDW-SD - 49 - כלומר גבוה
RDW-CV - 15.4 - גם זה גבוה
EOSINOPHILS - 8.2 במקום 6 שצ"ל מקסימום
SODIUM - 145.6 - גם זה קצת גבוה
TSH - 6.75 במקום שצ"ל 4.94 מקסימום
FREE T4 - 12.26 שזה כנראה בנורמה ?
ובבדיקת השתן:
LEUKOCYTES - 75 SMALL
PH - 6
על מה זה מצביע ? האם יש לי דלקת כלשהי ?
ולגבי בלוטת המגן , מה ניתן לעשות ? וכמובן מה דעתכם בעניין הכולסטרול , האם ניתן לעבור למשהו טבעי או לפחות להפחית את המינון ?
תודה מראש על תשובתכם.
נורית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות בדיקת דם ושאלה - תגובה
ד''ר אבישי אליס12/08/2011ההערכה לגבי הצורך בסטטינים קשורה בכל הרקע הרפואי שלך
התוצאות שהבאת הן נקודתיות ואין כל בעיה משמעותית
שיחה עם הרופא תבהיר את כל הנקודות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקותאשר06/06/2011
complementc3 103 mg/dl 90 , 180
complementc4 17 mg/dl 10, 40
HEPATITIS Bs Ag - negative
HEPATITIS bclgm - negative
HEPATITIS Bs Ab -0.23- negative miu/ml
HEPATITIS Be ab - negative
HEPATITIS bc ab tot, - negative
האם זה קשור לוירוס או לאיידס תודה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות - תגובה
מוסא עאוני06/06/2011תוצאות הבדיקות מעידות על כך שמעולם לא נחשפת לצהבת נגיפית מסוג B.
לא קשור לאיידס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צום לפני ספירת דםטלי06/06/2011
שלום!
אני בהריון וצריכה לעשות ספירת דם.
האם יש צורך לצום לפני בדיקה זו?
תודה רבה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צום לפני ספירת דם - תגובה
מוסא עאוני06/06/2011אין צורך בצום לביצוע ספירת דם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- CK גבוה...?!אופיר06/06/2011
אני בן 28 בריא בדר"כ , עשיתי בדיקות דם שגרתיות וה CK
הוא על 429...קראתי קצת בגוגל וזה הכניס אותי לאי נעימות בלשון המעטה...
רשום שמי שעובר התקף לב חווה מספרים כאלה גבוהים???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר CK גבוה...?! - תגובה
מוסא עאוני06/06/2011תוצאה גבוהה של בדיקת CK יכולה להצביע על התקף לב או נזק שנגרם לשרירים בגוף בעקבות עבודה מאומצת (קרע בשריר למשל). מומלץ להמשיך בירור אצל רופא המשפחה ע"מ לברר מקור ה- CK הגבוהה. ניתן לשלול פגיעה בשריר הלב באמצעות בדיקת טרופונין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקהקלי04/06/2011
נשלחתי לבדיקות דם אימונולוגיות, התוצאות שחרגו מהטווח הן:
ראומטויד פקטור יצא 20.5 במקום 14, אימונוגלובלין m יצא266 במקום 230,
היש עדות לבעיה ? שאר התוצאות תקינות.
אודה על תשובתכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות בדיקה - תגובה
מוסא עאוני06/06/2011התוצאות יכולות להצביע על בעיה ראומטית. מומלץ המשך בירור אצל רופא ראומטולוג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ירידה ניכרת בהמוגלוביןlora04/06/2011
שלום, אני בת 21, עם היסטוריה של אנמיה.
לפניי כחודשיים ביצעתי בדיקת המוגלובין 11.2, פריטין 1.9.
בשבוע שעבר ניגשתי לבדיקה נוספת, ערך ההמוגלובין 6.8.
האם הדבר אפשרי? באם כן, מה יכולות להיות הסיבות אם נשלל דימום?
שאלה נוספת: האם הגיוני הדבר , כי למרות ההמוגלובין הנמוך הפעילות היומיומית לא נפגעה בצורה מורגשת מידי?כיצד ניתן להסביר את התמודדות הגוף? אותו דבר קרה גם לפני כ-5 שנים עם המוגלובין 6.5.
המון תודה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ירידה ניכרת בהמוגלובין - תגובה
מוסא עאוני06/06/2011ראשית כל, אם מקורה של האנמיה אינו ברור ולא נראה לעין (דימום) אז מומלץ לפנות לייעוץ המטולוגי אצל רופא המטולוג.
שנית חסרים לי המון נתונים: תוצאות ספירת דם מלאה, בדיקות ברזל ומאגרי ברזל (פיריטין, טרנספירין וברזל), ובדיקות כימיה (LDH במיוחד).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חריגות בבדיקת שתןחנה02/06/2011
בבדיקת שתן שגרתית שנערכה לי (לא עקב תלונה כלשהי) נמצאו החריגות הבאות:
לויקוציטים-250mod
דם-0.03 trace
כל שאר האינדיקטורים נורמלי ושלילי
האם הבדיקה תקינה?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חריגות בבדיקת שתן - תגובה
מוסא עאוני06/06/2011כנראה שיש חשד לדלקת כלשהי בדרכי השתן או בכליות. תתיעצי עם רופא המשפחה להמשך בירור וטיפול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקתמשה02/06/2011
HEPATITIS Bs Ag - negative
HEPATITIS bclgm - negative
HEPATITIS Bs Ab -0.23- negative miu/ml
HEPATITIS Be ab - negative
HEPATITIS bc ab tot, - negative
מה המשמעות הבדיקה בבקשה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת - תגובה
מוסא עאוני06/06/2011המשמעות שלא נחשפת לצהבת נגיפית מסוג B ולא קיבלת חיסון בעבר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות דם פרטיותאלנה02/06/2011
אני (בקופ"ח כללית) מעוניינת לערוך בדיקות דם באופן פרטי.
אשמח לקבל המלצות על מרכזים או מעבדות באזור השרון והמרכז.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות דם פרטיות - תגובה
מוסא עאוני06/06/2011תלוי איזה בדיקות את רוצה לעשות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ירידה בתפקוד הכבד בעקבות קדחת דנגיערן02/06/2011
שלום רב,
בפטמבר שעבר חליתי בקדחת דנגי (בעקבות נסיעתי לתאילנד) ורמת תפקוד הכבד היתה:
AST (GOT) 64
ALT (GPT) 105
השבוע עשיתי בדיקותך נוספות ובהן היו תוצאות טובות יותר:
AST (GOT) 29
ALT (GPT) 50
אני יודע שרמת ה-ALT אמורה להיות עד 45, האם לדעתך אני צריך להמשיך לעקוב אחר הכבד שלי עד שרמת ה-ALT תהיה בטווח הנורמה? האם זה בסדר 50?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ירידה בתפקוד הכבד בעקבות קדחת דנגי - תגובה
מוסא עאוני06/06/2011בהחלט עדיף להמשיך ולעקוב אחרי תפקודי הכבד עד שהם חוזרים לנורמה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות בצוםשואלת01/06/2011
צריכה לעשות בדיקות דם בצום 12 שע',אך בלילה נוטלת קלמנרבין האם יש השפעה על הבדיקות?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות בצום - תגובה
מוסא עאוני06/06/2011מומלץ להיות בצום מלא גם מתוספים למיניהם אבל להקפיד על שתיית מים בלבד. את יכולה ליטול קלמנרבין לפני תחילת הצום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סוכרחנה01/06/2011
בת 53.
בדיקת סוכר 103. שאר הבדיקות תקינות
לוקחת כדורים נגד כולסטרול.
שומרת על תזונה נכונה בגלל מעט עודף משקל
מקפידה לא לאכול מתוק.
האם תוצאה זו מחייבת טיפול?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סוכר - תגובה
מוסא עאוני06/06/2011היא אמנם חורגת מהנורמה וגבולית אבל מומלץ להמשיך ולעקוב אחרי הרמות של הסוכר ולבצע בדיקה חוזרת או לחילופין העמסת סוכר ו- HbA1C והכל בעיצה אחת עם הרופא המטפל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות דם של בני האם תקינות ?אורנית01/06/2011
בני בן השלוש זקוק לטיפול שיניים בהרדמה עקב מס' רב של חורים בשיניים. אי לכך נדרשתי לבצע לו ספירת דם.
בספירת הדם נמצא כי WBC שלו גבוה מהמקסימום 14.3 במקום 13
ובנוסף LYM נמצא נמוך ביחס לנורמה33.8 במקום 35.
האם יש סיבה לדאגה ?קראתי על הנושא והאם יתכן ויש זיהום לבני ?
הילד מתפקד רגיל, שמח, עליז ופעיל מאד.
הילד מבחינת גובהו נמוך ובמעקב גדילה .
אודה לכם על סיועכם..
תודה
אורנית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות דם של בני האם תקינות ? - תגובה
מוסא עאוני06/06/2011אמנם התוצאות גבוליות אבל חסרות משמעות קלינית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צריכה עזרה דחופה בהסבר של תוצאות דםיסקה31/05/2011
שלום,
קבלתי טלפון דחוף מרופאת המשפחה שלי,שאני צריכה לבצע בדחיפות בדיקות סיטי.
עבר בריאותי נקי.בבקשה תגידו לי מה זה אומר??
שם
בדיקה יחידות ערך
תצוגה ערך
תחתון ערך
עליון הערות
WBC
K/uL 8.40 4 (......*..) 10
RBC
M/uL 4.37 4 (*........) 6.6
HGB
g/dL 9.9 12 *(.........) 15
HCT
% 32.9 36 *(.........) 46
MCV
fL 75.3 83 *(.........) 101
MCH
pg 22.7 27 *(.........) 32
MCHC
g/dL 30.1 31.5 *(.........) 34.5
PLT
K/uL 416 150 (.......*.) 450
RDW-SD
fL 38.5 39 *(.........) 46
RDW-CV
% 14.1 11.6 (.........)* 14
PDW
fL 11.4 9 (..*......) 17
MPV
fL 10.0 7.8 (....*....) 12
P-LCR
% 25.0
Differential
שם
בדיקה יחידות ערך
תצוגה ערך
תחתון ערך
עליון הערות
Neutrophils %
% 60.3 40 (....*....) 80
Lymphocytes %
% 26.4 20 (..*......) 40
Monocytes %
% 10.4 2 (.........)* 10
Eosinophils %
% 2.7 1 (..*......) 6
Basophils %
% 0.2 0 (*........) 2
Neutrophils
K/uL 5.06 2 (.....*...) 7
Lymphocytes
K/uL 2.22 1 (....*....) 3
Monocytes
K/uL 0.87 0.2 (.......*.) 1
Eosinophils
K/uL 0.23 0.02 (...*.....) 0.5
Basophils
K/uL 0.02 0.02 (*........) 0.1
ESR
שם
בדיקה יחידות ערך
תצוגה ערך
תחתון ערך
עליון הערות
ESR
mm/h 100 0 (.........)* 25
Biochemistry
שם
בדיקה יחידות ערך
תצוגה ערך
תחתון ערך
עליון הערות
Sodium
mmol/L 139.3 133 (....*....) 145
Potassium
mmol/L 4.5 3.7 (...*.....) 5.5
Calcium
mg/dL 9.4 8.7 (..*......) 11
Urea
mg/dL 16.3 0 (..*......) 50
Creatinine
mg/dL 0.7 0.4 (...*.....) 1.1
Uric Acid
mg/dL 3.23 0 (....*....) 5.7
LDH
U/L 413 0 (.......*.) 480
AST(GOT)
U/L 19 13 (.*.......) 35
ALT(GPT)
U/L 19 4 (....*....) 31
Alkaline Phosph.
U/L 115 35 (.........)* 104
Bilirubin, Total
mg/dL 0.21 0.1 (*........) 1
GGT
U/L 51.2 6 (.........)* 42
Albumin
g/dL 3.8 3.4 (..*......) 4.8
Endocrinology
שם
בדיקה יחידות ערך
תצוגה ערך
תחתון ערך
עליון הערות
TSH
mIU/L 2.96 0.35 (....*....) 4.94
Serology
שם
בדיקה יחידות ערך
תצוגה ערך
תחתון ערך
עליון הערות
C-Reactive Prot.
mg/L 84.9 0 (.........)* 5* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צריכה עזרה דחופה בהסבר של תוצאות דם - תגובה
מוסא עאוני06/06/2011יש לך סמני דלקת מוגברים בנוסף לאנזימי כבד גבוהים (ALP). זה יכול להצביע על מספר כיוונים בין היתר חסימה בדרכי המרה.
ספירת הדם שלך תקינה למעט האנמיה שע"פ הבדיקות יכולה להיות בגלל חוסר ברזל או הימוגלובינופתיה. מומלץ להתייעץ עם רופא המשפחה ע"מ לברר מקור האנמיה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת דםמלי אבורוס31/05/2011
שלום אני בת 39 מעשנת משקל 49 בריאה בדרך כלל בבדיקות דם שביצעתי אתמול התוצאות כולן היו בטווח הנורמה חוץ מכורסטרול גבוהה אבל בדיקה אחת יצאה בצבע אדום ומתחת לנורמה היא בדיקת MCHC יצאה לי 32.4 האם זה מסוכן? על מה זה מעיד? כל התוצאות יצאו טובות חוץ מזה מה זה אומר? תודה מלי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת דם - תגובה
מוסא עאוני06/06/2011הערך הזה לבדו חסר משמעות קלינית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

