מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- יובש בנרתיק אחרי הפסקת מחזורמיכל26/10/2017
בת 57 -5 שנים אחר הפסקת מחזור. ללא תסמינים מיוחדים.
מרגישה יובש בנרתיק .
מה לדעתך עלי לעשות?
לא לקחתי הורמונים אף פעם.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יובש נרתיקי
ד``ר איתן פאר26/10/2017להתחיל מיידית טיפול בכדורי ואגיפם 10 מג'ר לנרתיק
3 םעמים בשבוע לפני השינה וכעבור חודשיים לעבור ל 2 בשבוע על בסיס קבוע תמיד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפסקת המחזור החודשי - גיל 51מיכל26/10/2017
אני בת 51. אחרי כמה חודשים של הפסקת מחזור אני יכולה לדעת שהמחזור הסתיים לגמרי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גיל 51
ד``ר איתן פאר26/10/2017ההגדרה של גיל מעבר היא שנה מהמחזור האחרון
הטיפול ההורמונלי לא מותנה בהגדרה זו אלא בתסמיני גיל המעבר . במידה ויש ניתן ואף רצוי להתחיל טיפול עוד לפני חלוף השנה האמורה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הורמונים והשמנה למעשנת לשעברכרמית22/10/2017
שלום,
בת 50 ,סובלת קשות מגלי חום ,נדודי שינה ועוד ,
רוצה לקחת הורמונים (מחזור נעלם כליל לפני שנתיים ) אך מעשנת הפסקתי לפני שבוע .
1.האם כמעשנת לשעבר אין מניעה שאקח אביאנה ?
2.כמה זמן דרוש בין הפסקת העישון לנטילת ההורמונים ?
3.האם יש קשר ישיר בין השמנה להורמונים ?
אודה לתשובתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפסקת עישון והורמונים
ד``ר איתן פאר26/10/2017נפלא. ברכע שאת כבר לא מעשנת את יכולה להתחיל מיידית עם טיפול הורמונלי חלופי, כפוף ליתר בדיקות כגון דופלר אולטראסאונד של עורקי הצואר בשאלה ספציפית של משקעים טרשתיים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאביאנה
כרמית29/10/2017תודה על תשובתך.
מה לגבי השמנה כתוצאה מנטילת טיפול אביאנה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפסקת נטילת הורמונים לגיל המעברחנה20/10/2017
אני בת 69 ולוקחת אביאנה מאז שנת 2011. לפני כן לקחתי הורמונים אחרים מתחילת גיל המעבר, עם הפסקה קצרה באמצע.
אני מרגישה טוב ובריאה ורוצה להמשיך את הטיפול עד כמה שאפשר. בביקור האחרון אצל הרופא הוא יעץ לי להוריד בהדרגה את הכמות.
יש לי התנגדות לכך, אבל אולי אני טועה?
מה אתם ממליצים - האם אפשר להמשיך לקחת 7 כדורים בשבוע או כדאי להפחית את הכמות?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפסקת נטילת הורמונים
ד``ר איתן פאר21/10/2017לא לא לא
טעות של הרופא
אין כל אינדיקתיה להפסיק טיפול הורמונלי שאיתו את מרגישה כל כך טוב. ולא לרדת ולא לקחת לסירוגין שכן אז מגבירים הסכנה של קרישיות יתר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה4
חנה21/10/2017תודה רבה רבה לך ד"ר פאר. אני מאושרת לשמוע את התגובה הזאת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ירידה כללית בתיפקוד ללא גלי חוםשירה20/10/2017
אני בת 49 עוד מעט שנתיים ללא מחזור. בתחילה סבלתי מגלי חום אך הם הפסיקו כעבור כמה חודשים. יחד עם זאת אני מרגישה ירידה מאד משמעותית בתפקוד כאילו "קפצה" עלי זיקנה - חוסר כוחות, העדר גמישות במפרקים, השמנה בטנית משמעותית ועור רפוי יחד עם פחות גמישותבעור. תמיד נראיתי צעירה משמעותית מגילי ועכשיו הכל השתנה. בנוסף אני סובלת בשנתיים האחרונות בהחמרה משמעותית של התקפי מיגרנה. האם יש מקום להתחיל לקחת עכשיו הורמונים והאם יש הצדקה לכך למרות העדר גלי חום? אציין כי עברתי טיפולי פוריות בעבר וכי עשיתי לאחרונה בדיקות שד ו pap.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ירידה כללית בתפקוד
ד``ר איתן פאר21/10/2017למה את מחכה? תתחילי מיד טיפול הורמונמלי חלופי ותראי איך את חוזרת לעצמך בזמן קצר. ואין קשר בין הצורך לקחת טיפול הורמונלי ובין נוכחות של גלי חום. גלי חום הם הטריגר שמודיע על העדר תפקוד הורמונלי שחלתי ובד'כ זה הזמן להתחיל טיפול. גם בחלוף שנתיים את עדין בטווח חלון ההזדמנויות הנכון ולכן לא להתמהמה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עובי רירית 11, אסטרוגן 414ימית19/10/2017
שלום,
בת 51, מזה 3 שנים ללא מחזור.
בעקבות כאבים במשך כשבועיים, בתחילה באיזור הרחם ובהמשך באיזור השחלות, וכן רגישות וכאב בשדיים והפרשות שקופות (כמו בביוץ, ללא ריח) - ערכתי בדיקות דם.
התוצאות: E2 - 414, LH - 30, FSH - 30, פרוגסטרון - 2.2
עובי רירית הרחם 11 מ"מ.
אודה לך על פירוש התוצאות והקשר לכאבים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עובי רירית רחם וכ'ו
ד``ר איתן פאר21/10/2017שחלות חזרו לעבוד ולתפקד לפי רמות אסטרוגן גבוהות
עובי רירית הרחם מעיד על הפרשה תקינה של אסטרוגן
במידה ולא קיבלת כבר מחזור ספונטני הרי שמומלץ לקחת פרוגסטרון ( פרימולוט נור 5 מג'ר 2 ליום למשל 5 ימים) לצורך קילוף רירית הרחם וקבלת מחזור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקת פיפל
ימית22/10/2017תודה על תשובתך !
הדבר קורה פעם בכמה חודשים - חזרה של אסטרוגן גבוה.
ואף פעם אין אח"כ מחזור (בפעמים קודמות עובי רירית הרחם היה 8-9 מ"מ). אף פעם לא נתנו לי פרוגסטרון (בבדיקת הדם הפרוגסטרון היה נמוך מאוד).
הפעם הרופאה עשתה לי בדיקת פיפל.
האם העובדה שהאסטרוגן גבוה אחת לכמה חודשים ולכן גם רירית הרחם עבה - האם עובדה זו כשלעצמה מהווה בעיה ?
והאם אכן נחוצה במקרה זה בדיקת פיפל ?
תודה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקת דם הורמונליימית18/10/2017
שלום,
בת 51, מזה 3 שנים ללא מחזור.
בעקבות כאבים במשך כשבועיים, בתחילה באיזור הרחם ובהמשך באיזור השחלות, וכן רגישות וכאב בשדיים והפרשות שקופות (כמו בביוץ, ללא ריח) - ערכתי בדיקות דם.
התוצאות: E2 - 414, LH - 30, FSH - 30, פרוגסטרון - 2.2
אודה לך על פירוש התוצאות והקשר לכאבים ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כמו-כן, עובי רירית הרחם 11 מ"מ
ימית19/10/2017* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נובפאם אחרי שנים פתאום גורם לדימוי ארוך ומתישליאור18/10/2017
שלום בת 52 לוקחת נובפאם 5 שנים.
לאחרונה המחזור שהיה תמיד דליל ונמשך יומיים, הפך למחזור חזק 3 ימים ועוד 8 ימים הפרשה דמית קלה ועוד יומיים חומה.
כך שיוצא שאני מדממת לאורך כל נטילת גלולות האסטרוגן.
כמוכן חלק מתופעות גיל המעבר חזרו.
הרופא נתן לי אקטיבל אחרי 10 ימים קבלתי דימום 30 ימים.
רופא אחר רשם לי לויאל...מאחר שמכבי אין אוויאנה. קראתי על התרופות הללו ולא הבנתי את החלטת הרופא.
ללא תרופה ה E2 שלי 50.
החלטתי להמשיך בנובפאם ממש לא יודעת מה לעשות.
במכבי אין רופא נשים שמתמחה בגיל מעבר. תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נובופם ודימום
ד``ר איתן פאר19/10/2017הטיפול בנובופם אמור לגרות לדימום והשימוש בו אידאלי לתקופת טרום גיל המעבר
במכבי יש את כל התכשירים לגיל המעבר כולל אביאנה כך שהאינפורמציה שלך כלל לא נכונה
תפסיקי כל טיפול הורמונלי לחודש ואז תבצעי פרופיל הורמונלי לודא האם השחלות שלך עדין מתפקדות וזה מה שגרר את הדימום החריג* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דימום במשך כמה ימים עם כאבים של מחזורד``ר איתן פאר17/10/2017
שלום, בת 55 המחזור הפסיק לפני שנה וחצי
נוטלת אביאנה מזה שלושה חודשים. בחודש שעבר היה לי דימום במשך כמה ימים עם כאבים של מחזור. ואתמול חזר הדימום נכון לעכשיו קל.
האם יש להפסיק את הכדורים ? והאם עלי להבדק על ידי רופא נשים? לא הצלחתי לשוחח עם רופא נשים בבריאות האשה והתור לרופא נשים רק בעוד חודש.
אודה להמלצתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דימום תחת אביאנה
ד``ר איתן פאר19/10/2017לבדוק עובי וסדירות של רירית הרחם
במידה והרירית מאד דקה להפסיק אביאנה עד סיום הדימום ולחדש לאחר מכן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם הגוף מתרגל להורמונים?דניאל17/10/2017
ד״ר פאר תודה מראש, בת 54 לוקחת הורמונים לגיל המעבר כ-3 שנים ששיבחו את חיי ללא הכר, לאחרונה חזרו מספר תופעות (בצורה מינורית יותר) שחוויתי טרום נטילת ההורמונים .
שאלותי :
1. האם יתכן מצב שהגוף מתרגל ! לסוג מסוים של הורמונים !?
2.התחלתי לקחת הורמונים בטרום גיל המעבר האם יתכן שהשינוי הוא בגוף עקב כניסה לגיל המעבר ? ( הפסקתי את המחזור בעזרת ההורמונים, בהמלצת הרופא שלי ובירכתך. אז אני לא יודעת..)
3. האם שינוי ( מינון , סוג וכו ) יחזיר את האפקט הרצוי ?
תודה, דניאל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חזרה של תסמיני גיל המעבר תחת טיפול
ד``ר איתן פאר19/10/2017הדבר יתכן וידוי וקשור בתהליך ביולוגי מורכב שהכותרת המדעית שלו היא חסימה וניוון של קולטני הורמונים עקב שימוש ממושך.
הפתרון- הפסקה של חודש טיפול ואז חזרה לטיפול הרגיל- מאפשר "התאוששות" וחידוש קולטנים ברקמות ואז שוב תהיה תגובה נאותה
או להחליף סוג של הורמונים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמפתיע !
דניאל19/10/2017מעניין ומפתיע גם יחד, יישר כוח !
תודה דניאל .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יתרונות מדבקה מול טבליותרונית אלפר13/10/2017
בת 52. אחרי הפסקת מחזור. בלי תופעות מטרידות הקשורות לגיל המעבר.
תוכל בבקשה לציין האם יש יתרונות למדבקה על פני טבליות ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מדבקות לעומת טבליות
ד``ר איתן פאר13/10/2017פשוט דרך שונה לתת טיפול הורמונלי. יש נשים שמדבקות מאד יעילות להן ולאחרות לא עקב גירוי עוד , גודש בשדיים ודימומים. זה מאד אינדיבידואלי ובלי לנסות לא ניתן מראש לקבוע מה עדיף ספציפית לכל אחת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פרופיל הורמונלי והשתלת ביציתרות12/10/2017
ד"ר שלום,
רקע: בת 47, ללא ילדים (בגלל בעיית פוריות אצל בן הזוג), בשנתיים האחרונות מקבלת וסת פעם בחצי שנה עד שנה.
עומדת לקראת תרומת ביצית (עם בן זוג חדש). בדיקת פרופיל הורמונלי שנלקחה ביום השלישי לדימום קל (שלא ברור אם הוא אכן דימום וסתי) התקבלו התוצאות הבאות.
אשמח להבין את משמעותן.
האם הן מעידות על מנופאוזה מוחלטת או שעדיין טרום ?
אם אכן מנופאוזה מוחלטת, מה יכול להיות מקור הדימום ?
האם הפרופיל ההורמונלי הזה עשוי להשפיע לטובה\לרעה על סיכויי הצלחה בהריון עם תרומת ביצית ?
• ESTRADIOL(E2) 93.02 PMOL/L
• FSH 34.60 MIU/ML
• LH 17.41 MIU/ML
• PROGESTERONE 0.47 NMOL/L
המון תודה מראש !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פרופיל הורמונלי והשתלת ביציות
ד``ר איתן פאר13/10/2017הבדיקות מעידות על טרום גיל המעבר. גיל המעבר מוגדר שנה מהמחזור האחרון
אין לזה רלבנטיות לגבי תרומת ביציות היות ובכל מקרה מכינים את רירית הרחם ע'י אסטרוגן וםרוגסטרון לקליטה של העובר גם מתרומת ביציות. בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מעבר מגלולות מינס לאביאנהנטלי10/10/2017
שלום רב
בת 46 עד היום לוקחת גלולות למניעת הריון מינס.
בגלל הגיל ולאחר בדיקות דם לפרופיל הורמונלי, הרופא המליץ לעבור לאביאנה כיון שכמות ההורמונים נמוכה יותר .
לפי העלון במינס יש 0.015 מג אסטרוגן ואילו באביאנה יש 0.5 מג
אסטרוגן.
האם באביאנה רמת האסטרוגן גבוהה יותר מגלולות מינס?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אביאנה, מינס
ד``ר איתן פאר13/10/2017כלל לא ניתן להשוות. מינס מיועד לדיכוי ביוץ ומניעת הריון ןךכן יש בו הורמונים לחלוטין שונים מההורמונים שיש באביאנה המיועדת לטיפול בתסמיני גיל המעבר. אני מאד משתומם שהרופא שלך לא יודע להבדיל בין התכשירים , בין מטרות השימוש בהן ובין הסוגים השונים והפעילות הביולוגית השונה של סוגי אסטקוגן שונים וסוגי פרוגסטרון שונים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בת 60 ולוקחת הורמונים כבר 10 שניםאורנה09/10/2017
התחלתי לקחת הורמונים בסביבות גיל 50 בשל תופעות שונות של גיל המעבר שחלקן ( כמו הפרעות שינה ) לא חלפו לגמרי. כרגע כבר שנתים עם אביאנה ולא ממש רוצה להפסיק. לעיתים תכופות שומעת הערות מרופאים שממליצים לי להפסיק בשל סכנה של סרטן השד. אני עוקבת שנים אחרי הפורום שלך ומאוד מעריכה את דעתך. מה לדעתך נכון לעשות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 10 שנים טיפול הורמונלי
ד``ר איתן פאר13/10/2017בשום פנים ואופן לא להפסיק
לא זו בלבד שאין מיגבלת גיל, אין גם מיגבלת זמן והטיפול ההורמונלי מפחית סיכוני מחלות רבות הקשורות בגיל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי מחזור של שבועייםדורית08/10/2017
אני בת 60 מגיל חמישים ללא מחזור כשנתיים לאחר הפסקת מחזור חזרו כאבי מחזור ומחזור של יום כמובן שניבדקתי עשו לי את כל הבדיקות והכל תקין לאחר שלוש שנים שוב אותו דבר כאבי מחזור של יותר משבוע אבל לא הופיע מחזור שוב ניבדקתי והכל תקין עכשיו שוב הופיעו כאבי מחזור בהתחלה לא חזקים והיום ואתמול חזקים היום בבוקר שוב נבדקתי אצל אותו רופא והוא אמר שזה יכול לקרות השאלה שלי מדוע זה יכול ליקות למרות שהכל תקין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי מחזור בגיל 60
ד``ר איתן פאר13/10/2017ללא בדיקה אני לא יכול לתת תשובה
אבל במידה וחוזר דימום ואת לט תחת טיפול הורמונלי יש לבצע פרופיל הורמונלי, ובדיקת פייפל - דיגום רירית הרחם להיסטולוגיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)


.jpg)
