מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אביאנהq דימום- חזרה לנובופם?בתי13/11/2017
בת 53, מזה כ3 שנים מטופלת בנובופם עם התאמה מיטבית, והרגשה טובה (כולל קבלת הדימום שלא מפריע לי)
לאחרונה הומלץ לי לעבור לאביאנה. החודש הנוכחי- הראשון עם אביאנה- הרגשה חזקה מאוד של אי נוחות וגודש בשדיים וכעת לאחר 3/4 חבילה הופיע דימום. וסוג של אי נוחות /כאב עמום בבטן תחתונה כמו מחזור.
השאלה-
1) להפסיק את הכדורים עד תום הדימום?
2) למה מופיע דימום? הרי זו אחת מהסיבות למעבר מנובופם לאביאנה
3) האם עובי רירית הרחם מושפע וקשור להחלטת נובופ או אביאנה?
4) לסיכום- האם לא כדאי לחזור לנובופם לתקופה נוספת?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דימום תח אביאנה
ד``ר איתן פאר15/11/2017תחזרי לנובם לפחות לעוד 3-4 חודשים. אז תפסיקי וכעבור חודש תבדקי פרופיל הורמונלי בכדי לודא האם השחלות עדין עובדות. לפי רמת אסטרוגן ו FSH
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נטילת הורמונים כן או לאמירי13/11/2017
שלום,
אני כ 4 שנים ללא מחזור ( לא יודעת במדוייק היות והייתי עם מירנה עד לפני 4 שנים ועם ההתקן הזה לא היו לי דימומים בכלל)
לא נטלתי הורמונים היות ולאימי היה סרטן השד מסיבות הורמונאליות וכירורגית השד שלי אמרה לא לקחת.
אני מאוד מתלבטת כי ראיתי שיש דעות סותרות בנושא ואני תוהה אולי בכל זאת כדאי לי לקחת
השאלה שלי - האם לאור הרקע הזה אתה ממליץ לקחת הורמונים, האם בגלל שלא התחלתי מיד פיספסתי את המומנטום ואולי זה יותר מסוכן להתחיל עכשיו?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נטילת הורמונים
ד``ר איתן פאר15/11/2017אני לא מסכים כלל וכלל עם העצה מכירורגית השד שלך.
תקחי הורמונים,
הטיפול ההורמולי בו משתמשים כיום מפחית ולא מעלה הסיכון לסרטן השד
היות ואת פחות מחמש שנים מאז הפסקת המחזור את יכולה להתחיל טפול הורמונלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פרוגסטרון לקבלת מחזור- האם כדאי?דינה13/11/2017
שלום ד"ר פאר
אני בת 48 בפרימנופאוזה. לפני כ4 חודשים פניתי לרופא נשים עקב כך שלא היה לי מחזור במשך 3 חודשים . בעת הפניה עובי הרירית היתה 11 ס"מ. הרופא נתו לי פרימולוט נור למשך 5 ימים מה שאכן גרם למחזור להגיע ומאז כל שבועיים שלושה יש מחזור באופן טבעי ללא צורך לקחת פרוגסטרון. אני די סובלת ממחזורים צפופים כאלה עם דימום רב והייתי מעדיפה שהמחזור לה היה חוזר. כששאלתי את הרופא מדוע צריך לגרום למחזור הוא ענה כי העדר/ עיכוב המחזור הוא על רקע חוסר ביוץ ולא מנופאוזה ולכן יש לקחת פרוגסטרון. לאחר בירור ומתוך קריאה בפורום הזה הבנתי שיש רופאים שלא נותנים פרוגסטרון במקרים כאלה ויש שכן. השאלה שלי מה עדיף? להשאיר את המצב כמו שהוא ולהמתין למחזור ספונטני אם בכלל או לגרום למחזור באופן מלאכותי?
שאלה נוספת האם הרירית יכולה להתכווץ מ11 ס"מ לפחות מזה גם ללא מחזור?
תודה על תשובתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול פרוגסטרון
ד``ר איתן פאר15/11/2017הרופא צודק גם בטיפול וגם בהסבר שנתן לך
לא משאירים רירית מעובה מהחשש שיגרם סרטן ברירית הרחם כאשר יש אפקט אסטרוגני בלבד ללא פרוגסטרון
לשקול התקן מירנה להפסיק הדימומים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול לייזר ליובש נרתיקיחיה13/11/2017
שלום רב
האם ידועה לך יעילות ובטיחות השיטה?
האם יכול לשמש תחליף להורמונים
האם יכול להשלים מתן הורמונים
נ.ב
נוטלת אנגליק כשלושה שבועות
יש שיפור קל בכל התסמינים, אבל רק קל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול לייזר נרתיקי
ד``ר איתן פאר15/11/2017יש הרבה פירסומים והצגות של הנושא בכל כנס של גיל המעבר. אישית אין לי נסיון רב בנידון אך אני מתרשם מהפרסומים בנידון שזה עשוי לעזור.
3 שבועות של אנג'ליק זה פרק זמן קצר מדי להעריך היעילות. לפחות שלושה חודשים.
ואפשר להוסיף גם טבליות ואגיפם לנרתיק שזה בדוק כבר שנים רבות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה משמעות המושג ESTROGEN DOMINANCEנינה13/11/2017
למה מתכוונים במושג ESTROGEN DOMINANCE.
בת 49 עם מחזורים כבר לא סדירים עם עודף משקל של כ-40 קילו ומתחילה להרגיש בגלי חום קטנים על בסיס יום יומי. האם בהכרח יש לי ESTROGEN DOMINANCE בגלל עודף משקל? איך מודדים את זה ומה לעשות במקרה שכן יש לי את זה? האם אפשר לקחת נובופם במקרה כזה או רק פרוגסטרון ?
תוצאות בדיקות אחרונות
ESTRADIOL 145
PROGESTERON קטן מ 0.9* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מושג עודף אסטרוגן
ד``ר איתן פאר15/11/2017לא מכיר הגדרה כזו
לפי בדיקות הדם אין לך כלל עודף העמסת אסטרוגן.
הטיפול ההורמונלי מותנה בתסמיני גיל המעבר בשלב זה
אבל עודף של 40 ק'ג זה מאד מזיק ללב ולתופעות רבות אחרות
צשקלי עם רופאך או ניתוח קיצור קיבה או זריקות סקסנדה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם כדאי להוציא מירנה?אושרית12/11/2017
אני בת 51 עם מירנה 5.5 שנים בגלל דימומים מסיבים עקב מיומות. לפני כן היה לי התקן רגיל.
בשנה האחרונה יש לי מחזור לא סדיר (כולל 6 חודשים ללא ווסת).
תוצאות בדיקות דם:
Estradiol (E2) 56.42 Pmol/L
FSH 57.72 MIU/ML
LH 26.63 MIU/ML
Progesterone 1.13 NMol/L
הרופא אמר שאני כבר לא יכולה להיכנס להריון והציעה לי להוציא את המירנה. אמר שהמיומות נוטים להתכווץ בגיל המעבר.
האם ככה מומלץ?
ראיתי שיש כאלו שממשיכים עם ההתקן בגיל המעבר.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מירנה 5.5 שנים וחידוש דימום
ד``ר איתן פאר15/11/2017מירנה יעילה לחמש שנים ולא מעבר היות וזו כמות הפרוגסטרון שיש בה
אין לך צורך יותר במירנה . הרופא צודק
תוציאי.
במידה ויתחילו תסמיני גיל המעבר- טיפול הורמונלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מדבקות אוורל 50, להמשיך להשתמש או להפסיקמלי11/11/2017
שלום!
כיום אני בת 57 וחצי, בגיל 54 עברתי ניתוח להוצאת רחם חצוצרות וגם שחלה אחת עקב דימום, נותרה שחלה אחת. עלי לציין שעדיין היה לי מחזור סדיר. עד כה לא היו לי תופעות כל שהן המיוחסות לגיל המעבר. בקיץ האחרון החלו לי התקפי חרדה קשים אני מטופלת בנוגד חרדה אך עדיין איני מרגישה טוב. בעקבות הזעות מרובות וקושי בשינה פניתי גם לרופא נשים עם בדיקות הורמונליות. המלצתו היתה להתחיל מדברות אוורל והוא אמר לי שתוך שבועיים ארגיש הטבה משמעותית ואת השאר יעשה הנוגד חרדה. עברו שבועיים מאז שהתחלתי במדבקות ואין כל שינוי, נהפוך הוא יש לי כאבי ראש תמידיים ועייפות מוגברת. שאלתי יתכן ואין לי צורך בהורמונים והם רק מחריפים את מצבי ואף גורמים לדכדוך? כמה זמן עלי לנסות את המדבקות כדי לראות אם באמת הם מטיבים עם מצבי או שהבעיה היא נפשית בלבד ולא קשורה לשינוי הורמונלי? תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מדבקות אוורל
ד``ר איתן פאר15/11/2017ראשית אני מקווה שאת משתמשת במדבקות אוורל קונטי ולא אוורל בלבד
שנית - במידה ותוך לפחות חודש הסימפטומים לא מופחתים להפסיק מדבקות ולעבור לאביאנה בכדורים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דימום מועט בעת ניגובורדית10/11/2017
שלום אני בת 56 כבר שנתיים וחצי בגיל המעבר והפסקת מחזור.בשבוע וחצי האחרונים אני מדממת מעט אבל רק בניגוב. בעבר הרפואי שלי מיומה וציסטות שום דבר לא נעשה עם זה. עברתי כל הבדיקות שהגניקולוג המליץ ועשה הוא גם אמר שהמיומה תתכווץ ותקטן במשך הזמן.רציתי לברר איך להתייחס לדימומים האלה? יש לציין שיחד עם זה יש לי כאבי ראש ולא יודעת עם קשור או לא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דימום מועט שנתיים וחצי בגיל המעבר
ד``ר איתן פאר15/11/2017מחייב התייחסות
בדיקת פייפך לדגום את רירית הרחם לשלול אפשרות של ממאירות ברירית הרחם
מעקב אולטראסאונד נרתיקי לגבי עובי וסדירות רירית הרחם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חוסר חשק מיני עם בעיה של קרישיות יתר בדםאירית09/11/2017
שלום אני בת 48 יש לי חסך בחשק מיני או רצון למין במקביל סובלת מקרישיות יתר .בעברי נטלתי גלולות לטיפול בבעיה אך תוך מס ימים הופיעו כאבי ראש חזקים לכן הפסקתי.
בעבר עברתי טיפולים הומונלים לפוריות וסבלתי מכאבי ראש עזים מאוד ואובחנתי לפי mri כי כנראה היה לי אוטם מוחי קבלתי הפרין ומדללי דם.
איזה טיפול מומלץ עבורי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חסר חשק מיני
ד``ר איתן פאר15/11/2017הטיפול הוא בקרם טסטוסטרון על הירכים אבל את חייבת לקבל החיות מרופא לגבי אופן ותדירות השימוש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מעבר ללקיחת גלולות אביאנהנטלי08/11/2017
שלום רב
בגיל 40 החלטתי להפסיק לקחת גלולות למניעת הריון.ואז התחילו לי גלי חום חזקים דופק מהיר ותשישות גדולה...
לאחר בדיקת פרופיל הורמונלי Lh= 55 ו fsh =110 הרופא ייעץ לי לחזור ולקחת את הגלולות מינס.
כיום אני בת 46 ומפאת גילי והסיכונים בלקיחת גלולות הרופא המליץ לי לעבור לאביאנה
האם לדעתך המעבר נכון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לעבור לאביאנה
ד``ר איתן פאר15/11/2017הרופא שלך צודק
לא ממשיכים עם גלולות במצבך. אביאנה זה הטיפול הנכון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה בפיענוח פרופיל הורמונלינויה08/11/2017
שלום,אני בת 49 המחזור סדיר אין גלי חום אבל סובלת כבר שנה מנדודי שינה קשים.
עשיתי בדיקת דם ואלה התוצאות
• ESTRADIOL(E2) 86.04 PMOL/L
FSH 20.84 MIU/ML
LH 9.39 MIU/ML
PROGESTERONE 0.38 NMOL/L
TESTOSTERONE 0.59 NMOL/L
• TSH 1.31 µIU/mL
•
אשמח מאוד להבין את תוצאות הבדיקה...מה מצבי?
והאם התוצאות קשורות לאינסומניה שלי
תודה
יום טוב:)
נויה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובות בדיקות הורמונליות
ד``ר איתן פאר15/11/2017מעיד על טרום גיל המעבר
במידה ואת סובלת רק מהפרעות שינה תנסי סירקאדין או אמביין 6.02* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך שאלה
נויה15/11/2017תודה על התשובה
האם לא עדיף לטפל בשורש הבעיה מאשר להרדים אותה? איך ניתן להגיע לאיזון הורמונלי שיאפשר שינה בין היתר?
שמעתי שמזון עם פיטואסטרוגנים יכול לאזן
האומנם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך- תשובה
ד``ר איתן פאר15/11/2017לפי פרופיל הורמונלי ניתן לקבוע ולהתאים באוםן אישי הטיפול המומלץ לך
פיטואסטרוגנים לא ממש עוזרים בנידון - חוץ מלמוכרים את התכשירים הנ'ל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני מבינה...תודה רבה !
נויה15/11/2017* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גיל המעבר בעיות עם המחזור החודשירונית08/11/2017
אני בת 57, לצערי עדיין מקבלת מחזור, הייתי מקבלת כל חודש בערך. עכשיו בחודשיים האחרונים אני מקבלת כל שבועיים... עברתי בדיקת אולטרסאונד וגינלי, היה תקין.. הרופא נתן לי לקחת הקסאקפרון כל פעם שמתחיל המחזור... בקיצור זה לאעזר לי.... הופניתי לצילום רחם. אתמול עברתי צילום רחם, ב'ה הבדיקה יצאה תקינה. הרופא אמר לי שהכל בגלל שיש לי בעיה בהורמונים... בעקבות בדיקת דם שעברתי לפני כחודש. הרופא נתן לי כדורים אסטרופם לקחת כל יום במשך 3 חודשים. ואוטרוגסטן 200 מ'ג לקחת מ1 לחודש עד ה12 לחודש. להתחיל אותם מדצמבר. האם אתה יכול להסביר לי האם הכדורים יעזרו לי להפסיק את המחזור.. או לפחות לקבל פעם בכמה חודשים??? מה בדיוק הכדורים האלה עושים. אני מיואשת מאוד......
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיות עם המחזור
ד``ר איתן פאר15/11/2017כדיך לדעתי במצבך לקחת נובופם ל3-4 חודשים, יהי מחזור סדיר
להפסיק לאחר מכן וכעבור ודש פרופיל הורמונלי ואז להחליט לגבי ההמשך
לא ברור לי רפואית מדוע בכלל עברת צילום רחם? מה בדיוק חיפשו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגיל המעבר בעיות עם המחזור החודשי.
רונית16/11/2017ראשית תודה לדוקטור על התשובה.. אבל אני שואלת למה אני צריכה מחזור בכלל בגיל כזה, גיל 57, אני רוצה לדעת מה אני צריכה לקחת כדיי שהמחזור יפסק לגמריי. ולשאלתך אינני יודעת מדוע שלחו אותי לצילום רחם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך תשובה
ד``ר איתן פאר18/11/2017הפסקת המחזור באופן פידיולוגי מתרחשת בטווח גילאים של 46-58
1/3 אחוז מהנשים- המחזור פוסק רק בגיל 60
לא צריך מחזור בגילאים אלו
אולם מתן טיפול הואמונלי חלופי ללא מחזור לנשים שעדין יש להן פעילות הורמונלית שחלתית תגרום לדימומים
ולכן העצה שקיבלת ממני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי ראש בלקיחת אביאנהנטלי08/11/2017
שלום
בת 46 התחלתי לקחת אביאנה לפני יומיים והתחילו לי כאבי ראש חזקים.
האם צריך להמשיך לקחת את הכדורים או להפסיק מיד.
כמות התופעות לוואי שמפורטת בעלון ממש מדאיגה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי ראש תחת אביאנה
ד``ר איתן פאר15/11/2017לא ממשיכים תרופה הגורמת לתופעות לואי.
במידה ותוך שבוע לא עוברים כאבי הראש תעברי לאנג'ליק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דפיקות לב מואצות בלילות ומצבי רוח משתניםשיר07/11/2017
מאז שפסק לי המחזור (לפני כשנה) - יש לי דפיקות לב מואצות בלילות. אני נרדמת ומתעוררת לאחר מס' דקות עם דפיקות לב חזקות..וכך חוזר חלילה לפחות 3-4 פעמים, עד שלבסוף מצליחה לישון. כמו-כן יש לי מצבי רוח מזעזעים ואין לי כח לכלום. ניסיתי את כל הכדורים הצמחיים - אך ללא תמורה. הרופאה נתנה לי איביאנה. אני לוקחת אותו כבר חודש ועדיין אין כלל שיפור. לפני שאני משתגעת..מה אתה מציע לעשות??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דפיקות לב
ד``ר איתן פאר15/11/2017תופעה מוכרת ולא חביבה במיוחד בהעדר פעילות הורמונלית.
במידה והבעיה לא עוברת תחת אביאנה תעברי או לאקטיבל או לאנג'ליק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- וגיפם - האם יש תופעות לוואיא.07/11/2017
האם יש תופעות לוואי לוגיפם ?
אם כן מהם ?
תודה
א* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ואגיפם
ד``ר איתן פאר07/11/2017פעמיים בשבוע, לכל החיים
נטול תופעות לואי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
