מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ליסטריה בהריון על ידי חומוס ביתינעמה27/02/2016
שלום. אני בשבוע 38 להריוני. שאלה לגבי ליסטריה (או כל חיידק מסוכן אחר להריון).
בעלי הכין חומוס ביתי ( השרית הגרגרים, בישולם וטחינתם) ושמר אותו בקופסת פלסטיק במקרר כשבוע לערך. מה הסבירות שיכיל ליסטריה? האם הבישול הורג את הליסטריה?
שאלה נוספת: לאחר סיום החומוס, שטפתי את הקופסה במים וסבון אך לא ניקוי יסודי ואכסנתי בזה אוכל אחר ממנו אכלתי. במידה והיתה ליסטריה בחומוס ולא שטפתי היטב/ במדיח, מה הסבירות שזה עבר למזון האחר אותו אכסנתי?
מודאגת. תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליסטריה בהריון על ידי חומוס ביתי - תגובה
ד``ר יסמין מאור06/03/2016אוכל משבושל שנשמר במקרר עדין יכול להכיל חיידקי ליסטריה חיים מאחר והחיידק יכול לחיות בטמפרטורה של 4 מעלות. לכן מומלץ לחמם את האוכל לטמפרטורה גבוהה טרם אכילה. בישול בטמפרטורה גבוהה הורג את החיידקים.
הסיכוי למעבר של חיידקים לאחר רחיצה של כלי מלוכלך נמוכה. אני מניחה שבכל זאת רחצת במים וסבון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הדבקות ב cmv - האם ישנה הדבקות ומתי קרתהמודאגת25/02/2016
שלום, בת 32 . בעקבות תחושה של בלוטות לימפה קטנות הגעתי לרופאה שחשה בטחול וכבד מעט מוגדלים. היא שלחה אותי לספירת דם תקינה, אס בטן עליונה שטרם ביצעתי. בנוסף בדיקת cmv הגיעו התשובות הנל:
cmv gig positive
Cmv igm positive
Cmv igm add vidas bord
Cmv avidity 0.41 board
Cmv gig add vidas positive יש לציין שלפני כשנתיים ביצעתי במהלך ההריון בדיקת cmv ואז gig ו igm היו שליליים. מה משמעות התשובות? האם הן יכולות להסביר את הממצאים הפיזיולוגים? יש לציין שביצעתי גם אס צוואר ונצפו בלוטות לימפה קטנות עד 0.7 ממ. תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש פתרון ל שאינך מודעת לו
ענת26/02/2016גם אני הייתי במצב הזה וחשבתי שרופא קונבציונלי ירפא אותי וזה נמשך חודשיים.
עשיתי חיפוש בגוגל והגעתי לתרופה מצילה .
זו ההצלה ואין זולתה ולכן מנדבת לך.
תחפשי בגוגל - אקטימור מחלת הנשיקה
תגיעי לאתר של המטפל ( רמה עולמית במחלות עור ובמחלת הנשיקה )
תקראי שם את ההמלצות - אחת מהן שלי.
תשמרי את האתר במועדפים .
ענת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אפקט פלסבו במחלות זיהומיות - האם קיים?יואל21/02/2016
שלום
בתחום של מחלות זיהומיות האם קיים אפקט פלסבו ? האם ניתן להבריא ממחלות זיהומיות קלות עד קשות ללא טיפול תרופתי אלא רק מאפקט פלסבו?
יש חיה כזו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אפקט פלסבו במחלות זיהומיות - האם קיים? - תגובה
ד``ר יסמין מאור22/02/2016בודאי, הגוף שלנו יודע להבריא מהרבה מחלות ללא טיפול ספיציפי אולם לא תמיד ניתן לדעת מראש באילו מקרים הגוף יחלים בכוחות עצמו ובאלו מקרים ללא טיפול ספיציפי זה לא יצליח. מעבר לכך ישנם מצבים ידועים מראש בהם אי מתן טיפול מגביר באופן משמעותי את הסיכוי לנכות ותמונה. דוגמא היא אלח דם ודלקת קרום המח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חיסון וירוס הרוטה ומושתלי כליהסול20/02/2016
שלום ד"ר
אני מושתלת כליה כשנתיים,
האם ידוע לך כמה זמן עליי לשמור מרחק מתינוק שחוסן
נגד וירוס הרוטה?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חיסון וירוס הרוטה ומושתלי כליה - תגובה
ד``ר יסמין מאור22/02/2016אין מניעה לחסן ילדים המתגוררים בבית עם אנשים מדוכאי חיסון וזה כולל גם אנשים שעברו השתלת כליה. אין הוכחה כי הנגיף יכול לעבור מצואת הילד לאדם מדוכא החיסון. בהרבה מובנים חיסון הילד מגן על המושתל מהדבקה משום שהחיסון מוריד א הסיכון שהילד יחלה וידביק את המבוגר המטפל בו.
בכל מקרה מומלץ לשטוף ידיים במים וסבון לאחר החלפת חיתולים או ניגוב ישבן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה!
סול22/02/2016* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מתי לבצע בדיקה והאם לחזור עליהדודי17/02/2016
כמה זמן אחרי קיום יחסים לא מוגנים צריך לבצע בדיקת IVF ואם היא תקינה האם צריך לחזור עליה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טעות בשם הבדיקה
דודי17/02/2016הכוונה לבדיקת HIV.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטעות בשם הבדיקה - תגובה
ד``ר יסמין מאור18/02/2016ראשית לא כדאי לקיים יחסים לא מוגנים!
בדיקת הקומבו יכלה להפוך לחיובית תוך מספר ימים אולם בדיקה שלילית לא שוללת הדבקה. בכדי לשלול הדבקה יש לבצע בדיקה לאחר חודש ובדיקה נוספת לאחר 3 חודשים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יש לי תחושה וסימפטומים של חום, ללא חוםיוסי16/02/2016
שלום,
יש לי תחושה כללית של חום, צמרמורות
קור
רעידות
כאבים בגרון ובחזה
נשימה חמה
כל מה שאני רגיל אליו כשיש לי חום - רק שאין לי חום... וזה כך כבר שלושה ימים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש לי תחושה וסימפטומים של חום, ללא חום - תגובה
ד``ר יסמין מאור18/02/2016לפעמים מחלה ויראלית קלה או מחלה אחרת יכולה להתבטא כך. במידה ולא עובר יש לפנות לבדיקת רופא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חיסון אבעבועות רוח לפני כניסה להריוןאורית12/02/2016
שלום, בבדיקות נוגדנים לפני כניסה להריון יצא לי שהנוגדנים לאבעבועות רוח: IgM-שלילי ו-IgG-גבולי (לא זכור לי שחלתי בעברי באבעבועות רוח).
רציתי לברר בקשר לחיסון - האם עליי להתחסן במנה אחת או שתיים?
וכמה זמן מומלץ לחכות לאחר החיסון לפני כניסה להריון? (באינטרנט הדעות משתנות בין חודש לשלושה חודשים).
כמו כן חוסנתי השבוע נגד אדמת+חזרת+חצבת היות והיתה לי רמת נוגדנים נמוכה (23) ובילדותי חוסנתי רק פעם אחת. האם אני צריכה להמתין זמן כלשהו לפני קבלת החיסון לאבעבועות?
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חיסון אבעבועות רוח לפני כניסה להריון - תגובה
ד``ר יסמין מאור18/02/2016אפשר לקבל כבר עכשיו את החיסון לאבעבועות.
גם בספרות הדעות חלוקות האם כדאי להמתין חודש או 3 חודשים לאחר מתן החיסון טרם כניסה להריון.
מאידך אנחנו יודעים שנשים בהריון שקבלו בטעות את החיסון לאבעבועות ילדו תינוקות בריאים למרות שכמובן אסור לתת את החיסון בזמן הריון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מספר שאלות בעניין שפעת החזיריםנעמה11/02/2016
שלום רציתי לדעת איפה אנחנו נמצאים מבחינת תחלואה בשפעת החזירים. האם השיא היה כבר, מתרחש עכשיו או עוד לפנינו?
כמו כן מהו זמן הדגירה של המחלה?
והאם נשים שזה עתה ילדו הן גם קבוצת סיכון?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מספר שאלות בעניין שפעת החזירים - תגובה
ד``ר יסמין מאור18/02/2016כמות המקרים החלה לרדת השבוע אבל עדין צפויים 3-4 שבועות של תחלואה.
זמן הדגירה קצר - מספר ימים.
גם נשים שזה עתה ילדו הן בקבוצת סיכון.
מומלץ בחום להתחסן. זו הדרך הטובה ביותר להגן עלינו וגם על ילדים קטנים שעדין לא יכלולים להתחסן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אובדת עצות.... אולי מפה תבוא הישועהמיכל10/02/2016
שלום, שמי מיכל אני בת 25
בבדיקות הדם שעשיתי השבוע הברזל (iron) היה נמוך 43
וההמוגלובין תקין בטווח הנורמה, תוצאה של12.3.
האם הדבר מצביע על אנמיה?
ואיך אדע אם לקחת תוסף או שיש משהו שגורם לאנמיה?
אני מציינת שאני חלשה מאוד מאוד ועייפה מאוד ...
ותוצאות חריגות נוספות שהופיעו הפעם הם כולסטרול גבוה גם הרגיל וגם הldl.
תוצאות חריגות נוספות שמופיעות תמיד הם הנוגדנים מסוג anti dna, thayrog, anti tpo (תוצאות בלוטת התריס תקינות- tsh, t4 , t3)
ויש הליקובקטר
אני ממש מיואשת, הייתי אצל המון רופאים ושללו לי לופוס (זאבת), ודלקת מפרקים וטרשת נפוצה.....
ונתנו הגדרה של פיברומיאלגיה -שלדעתי זה בולשיט...
אני רואה את התוצאות של הבדיקות דם ואת המצב הגופני שלי שכולל: חוסר שינה עמוקה, לחץ אדיר בעמוד שידרה, חולשה מטורפת(הגוף כמו גומי), בקושי פותחת את העיניים וזזה, אי נוחות בקיבה, ואוויר שלא נכנס לחזה (רק כשאני מפהקת נכנס)...ובנוסף יש לי רגורגיטציה - שהאוכל עולה חזרה מהקיבה לחלל הפה (סליחה על התיאור) כמו העלאת גרה.
כמובן שכתוצאה מכל זה גם קשה לי קוגנטיבית(עירפול ותשישות) והמצב הנפשי בקנטים (וכן כן, אני יודעת שזה קשור ויש כאלה שאמרו לי שבגלל המצב הנפשי שלי אני מרגישה את התסמינים בגוף, אבל אני לא מאמינה שזה רק זה...) ואני פשוט אובדת עצות ומרגישה שמפספסים איתי משהו....
אשמח לעצה שתביא אותי לדעת סופסוף באופן וודאי מה לעזאזל יש לי באמת ולמצוא את השורש!
אתם קרש ההצלה האחרון שלי...
תודה מצפה לתגובתכם
מיכל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובה חשובה
דרור11/02/2016בגלל שיש לך נוגדנים ל ANA זה החשד ללופוס וזה ככל הנראה מקור החולשה.
אבל אם חס וחלילה את עדיין לא חולת לופוס אז ממליצה לך בדחיפות לקחת טיפול מונע.
תעשי חיפוש בגוגל - הטיפול האלטרנטיבי במחלות עור ( גם אם את לא חולת עור אני מדגישה )
זה האתר של המטפל ושם יש פרק לופוס וטיפול ברמה עולמית שאין שני לו
הוא צמחי והוא מוריד את הנוגדנים של הלופס ואחרי חודשיים שלוש בערך תרגישי חדשה.
תשמרי את האתר במועדפים , מנסיון מתרופות קונבציונליות לא מבריאים לא מלופוס ולא מהתסמינים שאת מדברת עליהם.
בדוק מנסיון לצערי.
רווית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאובדת עצות.... אולי מפה תבוא הישועה - תגובה
ד``ר יסמין מאור11/02/2016נראה כי התלונות שלך הם בתחום הראומטולוגי ולא בתחום הזיהומי. ממליצה לפנות ללראומטולוג שיש לו גם נסיון עם תסמונת התשישות הכרונית ופיברומיליגה. יתכן ומחלות אלו מסבירות את מצבך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעיצה נוספת
דרור11/02/2016ANA חיובי מעיד על לופוס התחלתי.
ללפוס יש טיפול מציל שרבים לא מודעים לו.
תחפשי בגוגל : הטיפול האלטרנטיבי במחלות עור
זה האתר - יש שם פרק על הטיפול ללופוס שאם את בראשיתו זה ההצלה שלך.
תשמרי את זה במועדפים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- esrגבוה מאד וקושי נשימתי חריףשירי04/02/2016
לאחר שפעת שהפכה לברונכיט,ושבוע אוגמהטין,התפתח שיעול חריף בעיקר בלילב,חנק קוצר נשימה ליחה מוגלתית סבל רב.כאבי ראש ואזנים וחולשה.בצילום ראות הכל תקין.בבדיקת דם esr70/plt430/neutגבוה מטבלה וכן monocytesגבוה מטבלה,בריחת שתן ושיעול קשה מלווים בצריבות שתן וכאבי ראש.מה זה יכול להיות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר esrגבוה מאד וקושי נשימתי חריף - תגובה
ד``ר יסמין מאור05/02/2016הרבה פעמים לאחר מחלה נגיפית (ויראלית) מפתח זיהום חיידקי כמו סינוסיטיס, דלקת ראות וכדומה. בכדי לאבחן בדיוק במה מדובר ישצורך בבדיקה ואולי גם בבדיקות עזר נוספות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סימנים של מחלת מין ובדיקות שליליותדודו03/02/2016
אני התחיל בזה שאתם בטח שומעים הרבה סיפורים אבל תמיד יש אחד שהוא ממש מוזר והוא שלי...כל זה התחיל לפניי 3 חודש אני גר באמריקה ופעיל מינית ככה שאני כן בטוח שיש לי מחלת מחלת מין שגורמת לכל מה שאני יספר לפניי 3 חודש השתנתי והרגשתי צריבה וראיתי קריש דם בשתן שנראה כמו נחש קטן מאותו רגע התחיל לי צריבה לאורך כל הצינור שפוכה גם לא במתן שתן היה הפרשה שקופה מימית שמזכירה חומר של ערמונית עקב כאבים בבטן תחתונה שהתחזקו הלכתי למיון שם הרגישו שהערמונית שלי גדולה מעט ונתנו לי זריקה לשריר ו4 כדורים ליתר ביטחון נגד כלמדיה וזיבה בדקו עשו בדיקת שתן שהראתה דם סמוי בשתן וזיהום כולשהו,בדיקת דם יצאה תקינה בכל מקרה הליכתילמחרת לאורולוג בדק רקטלית ערמונית ואבל שהיא לא כל כל גדולה ונתן לי דוקסלין ל20 יום שלא עזר בכלום ואז לעוד 10 יום שלא עזר ואז הלכתי לעוד אורולוג שראה גם זיהום בשתן במקלון שתן ונתן לי 30 יום של אנטיביוטיקה לוקוין שלא עזרה גם עם הסמפטומים. במהלך כל התקופה הזאת עם האנטיביוקה התחילו להתנפח לי בלוטות לימפה בשתי צדי במפשעה וביריכיים הפנימיות הצריבה שהייתה לאורך צינור ההפוכה נרגעה מעט אבל עדין היה שורף לי כל פה בפיפי של הבוקר בכל מקרה התחילו כאבי אגן נוראים וגב תחתון שפשוט לא עזבו לרגע עשיתי כל בדיקה אפשרית בדיקה של כל מחלות המין צילומי ct לכל באיזור הזה כולל אשכים כולל מפרקי אגן כולל בדיקות דם למחלות אוטונומיות כולל סטרואידים נוגדי דלקת לשבוע שרק עזרו עם הכאבי מפרקים שכם ככה. נגרמים בעקבות זיהום שלא עובר בכל מקרה אני עובד עצות וככה גם המומחים מה זה יוכל היות שלא נמצא בבדיקות וגורם לכל זה נכון לעכשיו הסימפטומים שלי הם צריבה במתן שתן,נפיחות כל בלוטות הלימפה במפשעה,כאבי אגן ,גירוד ברקטום שבא והולך קרישי דם בזרע ובשתן ,כאבי אשכים רק שאני נוגע בהם הם ממש רגישים, עשיתי מזה יכול להיות ? גילו לי רק שיש לי הרפס 1 , ובתרבויות שתן האחרונה שעשיתי אומרים שמצאו חומר שמעיד על זה שאולי היה אבנים בכליות למרות שכבר עשיתי צילומים ואין לי אבנים ואני יודעת שזה מחלת מין בגלל ההיסטוריה שלי עשיתי הרבה סקס אורלי לא מוגן כרגע הקליניקה למחלות זיהומיות שאני מטופל בה ממליצים על אנטיביוטיקה לוריד בשם רוצפין למשך 15-20 יום מה אתה חושב על טיפול כזה אחרי שכבר קיבלתי אנטיביוטיקה דרך הבא שלא עזרה הם חושבים שיש לי דלקת ערמונית אני זה לא הגיוני כי יש לי נפילות בבלוטות שזה לא קורה בדלקת ערמונית בבקשה תנסו לחשוב מחוץ לקופסה אולי זה יעזור לי מודה לכם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סימנים של מחלת מין ובדיקות שליליות - תגובה
ד``ר יסמין מאור05/02/2016לא ברור לי ממה שכתבת האם עשית את הבדיקות הנדרשות למחלות מין שכוללות PCR בשתן למגוון פתוגנים, בדיקות ל-HIV וסיפיליס וגם תרביות שתן. לא הייתי מתחילה טיפול בזריקות לתקופה כה ממושכת ללא אבחנה יותר ברורה. יש גם מגוון של מחלות ראומטולוגיות שלפעמים מתייצגות כמחלת מין או יוכלות להתלקח לאחר מחלת מין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לשאלתך
דודו05/02/2016תודה על התשובה,עשיתי 6 פעמיים בדיקת HIV עשיתי בדיקת סיפיליס ועשיתי בדיקת הרפס 1-2,עשיתי בדיקות כבד להיפטיטיס c וb עשיתי הרבה תרביות שתן עשיתי בדיקות לכלמדיה וגנוריה עשיתי כל צילום אפשרי והכל יצא תקין חוץ משגילו שיש לי הרפס 1 שזה בעצם לא שופך אור על כלום בכל מקרה אני לא חושב שפה באמריקה איפה שאני נמצא משתמשים בבדיקות pcr למרות שזה רלוונטי אולי רק יותר בקטע של התרביות שתן וגנוריאה וכלמדיה ושגם אם היה לי אחרי כל האנטיביוטיקה שלקחתי היו עוברים , הרופאים והאורולוג שלי חושבים שזה דלקת של הערמונית אבל זה ממש לא סביר שכל הבלוטות לימפה שלי נפוחות במפשעה בגלל דלקת בערמונית ועכשיו אני לפניי טיפול של אנטיביוטיקה לוריד בשם רוצפין ל15-20 יום כי הם אומרים שזה חודר יותר טוב עשו לי גם בדיקות דם למחלות אוטוימוניות ואמרו שהכל נראה טוב וכל הבדיקות של בספירת דם מראות תוצאות טובות אז אני לא מבין איך כל כל כואב לי באגן ובכל האיזור הזה והבלוטות נפוחות והכל כואב ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבנוסף
דודו05/02/2016חשוב אולי לציין שגם הייתי אצל רמטולוג שעשה לי תבדיקות ואמרת שהכל נראה בסדר הוא נתן לי סטרואידים נוגדי דלקת לשבוע שהפחיתו את הכאב בגב שחזר עשר עם הפסקת הכדורים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לשאלתך - תגובה
ד``ר יסמין מאור06/02/2016המקרה נשמע באמת מורכב ולכן ללא פגישה ובדיקה קשה לתת עיצה משמעותית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אוראופלזמה לא עוברתבת 1701/02/2016
נמצא אצלי אוראופלזמה אורלטיקום בבדיקת שתן STD ובדגימה מצווא הרחם.אני סובלת מהפרשות צהובות ולא חושבת שייתכן שהן נורמליות כי לא היו לי אותן בעבר וגם בגלל הימצאות החיידק. חוץ מהפרשות אני לא סובלת מתסמינים נוספים,אולי קצת ריח רע מהאזור. פניתי לרופאי נשים ורופאת נשים כבר 5-6 פעמים,אולי אפילו יותר, וכל פעם קיבלתי טיפול אנטיביוטי ואף אחד מהם לא עזר וההפרשות לא חלפו.אני סובלת מהפרשות צהובות כבר חצי שנה. כבר מאוד מאוד מודאגת מהמצב. הוריי לא יודעים וגם לא רוצה שיידעו על כך. אני בקופ״ח כללית ואני מתחת לגיל 18,כלומר כל דבר מגיע להורים, חוץ מרופאי נשים. מרפאת הנשים לא יעילה לי ואני כבר ממש מיואשת ונואשת לקבל טיפול מתאים,הבנתי שהחיידק יכול לגרום נזק בלתי הפיך כמו בעיות פוריות ואני לא רוצה להגיע לשם. גרה במרכז(ליד תל אביב בערך). רציתי לשאול מה אפשר לעשות?למי אפשר לפנות באנונימיות?מרגישה שאף אחד לא יודע איך מטפלים במה שיש לי וזה מאוד מדאיג אותי להתמודד עם זה לבד. מרפאת לוינסקי כנראה לא תעזור לי בדומה לרופאת נשים ורציתי לפנות לגורם יותר מוסמך,מומחה,דרך הכללית בדיסקרטיות.. האם יש עצה?מדוע החיידק לא עובר?האם פיתח עמידות?תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אוראופלזמה לא עוברת - תגובה
ד``ר יסמין מאור05/02/2016לא בטוח שאוראופלסמה אוראוליטיקום היא חיידק הדורש טיפול. בכל מקרה יש צורך באבחון. ממליצה מאד לפנות למרפאת לוינסקי. עובדים שם מומחים למחלות זיהומיות, הטיפול באיכות גבוהה והפנייה אנונימית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- EBV IGM גבולייעל31/01/2016
שלום,
בעלי אובחן כסובל מ"מונו" EBV.
לפני כשבועיים עשיתי בדיקת דם והתוצאה היתה: EBV IGM גבולי, EBV IGG שלילי. הרופא הורה לחזור על הבדיקה לאחר שבועיים. היום עשיתי בדיקה חוזרת והתוצאה זהה.
האם נדבקתי וזוהי רק תקופת דגירה ממושכת? או שאם נדבקתי הערכים היו אמורים לעלות? האם עלי להיזהר מהדבקה?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אקטימור תרופת פלא את לא חייבת לסבול
שירה01/02/2016בן אם נדבקת או לא נדבקת ואת לא חשה בטוב התרופה קיימת ואת לא טרחת בכלל לחפש בגוגל.
אני אומרת לך בתור חולה במחלת הנשיקה ששכבה חודשיים חסרת אונים
עד שחיפשתי בגוגל וקיימת תרופה פלאית.
תחפשי בגוגל - אקטימור מחלת הנשיקה
תגיעי לאתר של המטפל ( התמחות במחלות עור ובמחלת הנשיקה )
אקטימור זו תרופת פלא שבתוך 4 ימים לא תזכרי שהיית חולה
מרופא קונבציונלי לא ייצא לך כלום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חיסוניות כנגד צהבתאלון30/01/2016
שלום,
כחלק מבירור רפואי כלשהו נעשו לי בדקות להפטיטיס:
Negative HEPATITIS A IgG
negative HEPATITIS A IgM
negative 0.1 HEPATITIS Bs Ab
negative HEPATITIS Bs Ag
negative HEPATITIS C Ab
מעבר לעובדה שאני לא סובל מאף אחת מהמחלות, האם אני מבין נכון מהתוצאות שגם אין לי חיסון פעיל נגד צהבת A ו-B ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חיסוניות כנגד צהבת - תגובה
ד``ר יסמין מאור18/02/2016אינך מחוסן לא להפטיטיס A ולא להפטיטיס B
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כלבת מקוףיקיר30/01/2016
לפני שבוע וחצי הייתי באי הקופים בקופיפי תאילנד, מקום שיש בו מספר קטן של קופים, אחד מהם ספק שרט ספק נשך אותי בצד שמאל של הבטן (אין סימני נשיכה כמו שראיתי בתמונות בצורת שעון אבל עדים אמרו שאולי כן נשך), לא היה טיפול רפואי באי, רק היום נחתתי בארץ, הטיפול עוד יעיל? מה יכולות להיות ההשלכות? סיכון? תודה מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כלבת מקוף - תגובה
ד``ר יסמין מאור30/01/2016אפשר להדבק בכלבת גם מקוף. יש ערך גם כעת לטיפול מונע. ההחלטה על מתן הטיפול תלויה גם בשכיחות המחלה שם, אינני מעודכנת בפרטים אלו. אני ממליצה לפנות ללשכת הבריאות במקום מגוריך - הם אחראים על חיסוני הכלבת בארץ.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

