מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אובדן תחשות רעב למשך יותר משבועייםעוז10/07/2016
שלום לכולם. מזה שבועיים וחצי שאין לי כל תחושת רעב בגוף ואני מסוגל לא לאכול בכלל במשך כמה ימים. תופעה דומה קרתה לי לפני שנתיים, אז חודש וחצי הייתי ללא תחושת רעב וזה עבר.
אני בן 28, בריא בגופי ובנפשי, וכרגע נמצא בבדיקות מטעם הקופת חולים שלי
חוץ מחוסר תחושת רעב ותחושת נפיחות קלה בבטן אם אני אוכל משהו בכוח, אני מרגיש בסדר גמור. כל השאר תקין
אשמח לשמוע על כיוון כלשהו. כי כרגע אין לאף אחד מושג מזה וזה מדאיג אותי.
תודה רבה, עוז* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אובדן תחשות רעב למשך יותר משבועיים - תגובה
ד``ר יסמין מאור11/07/2016בדרך כלל זה נגרם ממחלה וירלית חולפת אולם זה מתמיד יש לפנות לברור אצל רופא משפחה. ישנם אפשרויות רבות כגון מחלה זיהומית, מחלות בדרכי המעיים ועוד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחלות כרוניות בנשאי HIV הנוטלים את הקוקטיילאיציק09/07/2016
שלום
שאלתי היא האם ניתן לטפל במחלות כרוניות כגון קוליטיס כיבית(מחלת מעיים דלקתית) בטיפול הרגיל הכולל מתן אסקול, ראפאסל וכו' לנשאי הHIV יחד עם הקוקטייל?.ובכלל האם מטפלים בנשאי HIV ברגע שפורצת מחלה כמו שפעת או כל מחלה אחרת כמו אצל אדם שהוא לא נשא כל עוד האדם הנשא נוטל את הקוקטייל?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נשאות HIV
דרור09/07/2016אם אתה נשא ולא מטופל בקוקטייל עדיין תעשה בדיקת דם כדי שיהיה לך מדד של הספירה הלבנה להשוואה .
תקח קוקטייל צמחי אקטימור למשך 10 ימים גם פחות זה בסדר
אקטימור זו תרופה צמחית במקור למחלת הנשיקה שמחסלת גם נגיפים אחרים
ולאחר מכן תעשה בדיקת דם שנייה להשוואה - אתה תהיה בהלם מהשינוי
או במלים פשוטות, העומס הנגיפי ירד לך פלאים והספירה הלבנה תעלה
וזה רק צמחי .
בדוק.
תחפש בגוגל - אקטימור מחלת הנשיקה
אתה כבר תגיע לאתר של מטפל .
עיצה שמצעלה את החיים (-:* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמחלות כרוניות בנשאי HIV הנוטלים את הקוקטייל - תגובה
ד``ר יסמין מאור11/07/2016זה תלוי באיזה תרופות בדיוק נממצאות בקוקטיל יש יותר מאפשרות אחת. וגם תלוי מהם בדיוק הטיפולים האחרים. יש לבדוק כל טיפול באופן פרטני מול הרופא המטפל ב-HIV.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנשא HIV ומחלות רקע נוספות
איציק24/09/2016זאת אומרת שגם אדם חולה HIV גם אם הוא בעל מחלת רקע נוספת כמו קרוהן או קולטיס יכול לחיות חיים מלאים כל עוד הוא מטופל בקוקטייל ותרופות נוספות ונמצא תחת מעקב רפואי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנשא HIV ומחלות רקע נוספות - תגובה
ד``ר יסמין מאור25/09/2016בהחלט כן. כיום אנשים עם HIV המטופלים באופן קבוע בקוקטיל תוחלת החיים שלהם דומה לאנשים שאינם נשאי HIV. לכן הטיפול ב-HIV כל כך חשוב.
בהחלט ניתן גם לטפל במחלות אחרות אותם מפתחים נשאי HIV לאורך השנים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בהריון חודש שמיני בבקשה עזרה מקצועית ומענהקרן08/07/2016
הייתי במשביר לצרכן וחיפשתי לק בתוך קערה. בטעות נגעתי לכמה רגעים בלק שבור. נבהלתי כשהבחנתי בכך והחזרתי למקום. לא ראיתי דם על הידיים שלי. אבל מאתמול יש לי דקירות ועיקצוצים בכפות ידיים וגם אכלתי ונגעתי בעוד מקומות. במידה והיה דם על הרסיסים וזה נמצא לי בתוך כפות הידיים או בגרון, בפה, האם כך אני יכולה להידבק באיידס, הפטטיס בי או סי? דבר נוסף, לאחר שהחזרתי את הלק השבור למקום באתי לקופה עם לק אחר ומוצרים נוספים.. אם עברו רסיסי זכוכית ללק הנוסף או המוצרים והקופאית נגעה בכך וזה פצע אותה ואז הרסיסים חודרים לגוף שלי, האם כך אני יכולה להידבק בהפטטיס בי או סי או איידס?
האם על סמך נסיונך, אני אמורה לדאוג, גם בהקשר של ההריון?
האם יש מצב להדבקה בצורה זו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בהריון חודש שמיני בבקשה עזרה מקצועית ומענה - תגובה
ד``ר יסמין מאור11/07/2016אין סיכוי להדבק כך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מספר מקרים אבקש התייחסות לכולם!קרן02/07/2016
בהריון חודש כמעט שמיני. התחלתי לקבל עירויי ברזל בוריד. העירוי הוכן מראש לפני כנסתי לחדר. 1. במהלך הכנת העירוי האחות שוברת 2 בקבוקים מזכוכית ואז עם מחט שואבת ברזל ומכניסה לעירוי. במידה והיא נפצעת במהלך ההכנה ודם שלה נכנס לעירוי האם כך אני עלולה להידבק באיידס או הפטטיס או מחלות מין? כיצד יודעים?
2. בגלל שהייתה לי סחרחורת וחרדה רבה
אז האחות שעשתה לי עירוי לוריד החזיקה את המחט ביד תוך כדי שהיא מרגיעה אותי. מכיוון שהייתי בלחץ לא שמתי לב. אם היא נדקרת מהמחט ואז שמה לי מחט בוריד לעירוי, האם כך אני עלולה להידבק באיידס או הפטטיס? איך אוכל לדעת שלא נדקרה.
3. אם שמים לך בטעות אחרי הוצאת העירוי נייר משומש עם דם של מטופל אחר, ואת סופגת עם הנייר המזוהם את הדם שלך לאחר הוצאת מחט העירוי, האם כך אפשר להידבק באיידס או הפטטיס?
4. נכנסתי בבית חולים לשירותים משותפים גברים ונשים ובטעות השתנתי על הפרשה צהובה שהייתה שם. אם היה זרע או הפרשות של מחלות מין על האסלה ואני השתנתי על זה, האם כך אני עלולה להידבק במחלות מין, איידס או הפטטיס?
5. יש לי חתך מדמם באצבע וחברה שליוותה אותי יצאה משירותים ולא שטפה ידיים וישר שיצאה נתנה לי מכה חזקה עם הטבעת על החתך המדמם. אם על הטבעת היו הפרשות או דם וזה בא במגע עם החתך המדמם ישר אחרי שיצאה משירותים. האם כך אפשר להידבק במחלות מין, איידס או הפטטיס?
אני בהריון ופוחדת אבקש התייחסות לכל המקרים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אין ספק, סובלת מפובייה בנושא מחלות!
דני02/07/2016* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמספר מקרים אבקש התייחסות לכולם! - תגובה
ד``ר יסמין מאור07/07/2016באף אחד מהתאורים הללו אין סיכון להדבקה. מעבר לכך הם גם לא נשמעים סבירים כלל וכלל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אולטרה סאונד וגינלי התרשלות דחוףשני02/07/2016
בבדיקת אולטרה סאונד וגינלי הרופא לא החליף כפפה מהמטופלת הקודמת והוא שם על המתמר קונדום חדש ששימש לבדיקת האולטרה סאונד הוגינלי שלי כאשר על הכפפות היו עדיין נוזלים מדבקים מהמטופלות הקודמות.
האם יש חשש להדבקות באיידס צהבת ?
מה לגבי מחלות זיהומיות אחרות מה צריך לעשות איזה בדיקות ומתי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אולטרה סאונד וגינלי התרשלות דחוף - תגובה
ד``ר יסמין מאור07/07/2016אין חשש להדבקה במידה והקונדום הוחלף
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תבחין מנטוגלי01/07/2016
שלום רב,
אני אמורה להתחיל לעבוד לראשונה בחיי בבית חולים ועברתי תבחין מנטו לפני כ-36 שעות. כרגע קוטר האינדורציה שמדדתי הינה מעל 15 מ"מ. נולדתי בשנת 1971 ואני ילידת הארץ, מעולם לא עבדתי/שהיתי במקומות או עם אנשים בעלי גורמי סיכון. בפנקס החיסונים שלי מצוין כי קיבלתי חיסון B.C.G. יומיים אחרי לידתי ואחד נוסף בגיל 12 וחצי. האם יכול להיות כי קוטר האינדורציה של התבחין קשורה לקבלת החיסון בילדות? מהם השלבים הבאים בבירור?
אודה מאוד לתשובתך.
בברכה,
גלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תבחין מנטו - תגובה
ד``ר יסמין מאור07/07/2016מעריכים את האינדורציה רק לאחר 72 שעות. אינדורציה שמופיעה מוקדם בדרך כלל קשורה לתגובה אלרגית ולא לתגובה ספציפית לשחפת.
חיסון בילדות יכול להעלות את התגובה לבדיקת המנטו במידה מסויימת אבל לא לערכים מאד גבוהים.
ממליצה להמתין בסבלנות למועד הנכון לבדיקת הקוטרובהתאם לכך לפעול.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קלוסטרידיום דפיצליום חיובי אחרי טיפולגרשון30/06/2016
שלום
אני בן 40 בריא בדרכ. לפני כחודשים טופלתי בדלצין עקב חיידק בלשון. שבועים אחרי סיום הטיפול התחילו שלשולים וחום. תרבית צואה חזרה חיובית לקלוסטרידיום דפצילום. קבלתי שבוע פלג'יל 3 פעמים ביום יחד עם קל בטן. עם הטבה. שבועיים אחרי סיום הטיפול חזרו שלשולים ליומיים. בתרבית צואה חוזרת צויין אנטיגן חיובי וטוקסין שלילי ובבדיקת pcr נמצא טוקסין חיובי.
מה זה אומר? ומה הטיפול הדרוש?
תודה גרשון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קלוסטרידיום דפיצליום חיובי אחרי טיפול - תגובה
ד``ר יסמין מאור07/07/2016באופן כללי תתכן חזרה של הקלוסטרידיום לאחר סיום הטיפול. במקרים כלו יש מקום לחדש את הטיפול וזאת במידה שאתה עדין משלשל. ישנם מספר אופציות טיפוליות במצגים כאלו ועל כך כדאי לדון עם הרופא המטפל או זיהומולוג. אינני ממליצה על טיפולים ספיציפיים דרך האינטרנט.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זכוכית האם כך אפשר להידבק? בבקשה תשובתכםקרן29/06/2016
מבוהלת בעקבות מקרה שקרה לי בבקשה דעתכם המקצועית.
אכלתי במסעדה ופתאום למלצרית נפל המגש עם בקבוק הזכוכית, כוס הזכוכית, כוס קפה מחרסינה ולחם בסלסלה. המלצרית אספה הכל מהריצפה..החזירה את הלחם לסלסלה. בשיא טיפשותי אכלתי מהלחם שהיה יחד עם כל הכלים שנפלו על הריצפה. כאשר הגעתי הביתה ועד עכשיו יש לי מעין דקירות על הלשון כל הזמן וטעם של דם ודם לסירוגין. הפחד שלי שנפלו זכוכיות או רסיסי זכוכית ללחם ואני אכלתי את זה. עוד 2 עובדים עזרו לה לאסוף. במידה וזכוכיות שפצעו אותה והיה עליהן דם טרי ואז באו נכנסו ללחם ואכלתי, האם כך אני חלילה עלולה להידבק באיידס או הפטטיס? לא בטוח שנכנסו זכוכיות.. אך פתאום הדקירות בלשון מאתמול והדם מחשידים אותי. האם אני אמורה להיות בלחץ, האם אפשר להידבק כך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זכוכית האם כך אפשר להידבק? בבקשה תשובתכם - תגובה
ד``ר יסמין מאור30/06/2016פעולת המלצרית לא נעימה מבחינה אסתטית ולא מקובלת כהתנהגות נאותה במסעדה אולם אינה מסכנת אותך בהדבקה באיידס או הפטיטיס.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- cmv- שאלה לגבי כמה מחזיק מחוץ לגוףאודיה29/06/2016
שלום רב,בהריון שבוע 20, בחרדה נוראית מהווירוס. ללא נוגדנים. יש לי שאלה שאולי תשמע מגוחכת אך אשמח לכל הרגעה. היום בצהריים הבת שלי דפקה על השולחן עם כוס מים ששתתה ממנה 19 שעות קודם לכן וכמה טיפות מהמים השפריצו לי לשפתיים. היא לא הייתה עם מחלת חום למעלה משנה ב"ה. בהינתן הנתונים הללו האם יש לי ממה לחשוש? האם הווירוס יכול לשרוד מחוץ לגוף במים ששתו מהם שעות רבות כ"כ? בתודה מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר cmv- שאלה לגבי כמה מחזיק מחוץ לגוף - תגובה
ד``ר יסמין מאור30/06/2016אין ממה לחשוש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהcmv- שאלה לגבי כמה מחזיק מחוץ לגוף - תגובה
ד``ר יסמין מאור30/06/2016אין ממה לחשוש. הנגיף לא שודר מחוץ לגוף כל כך הרבה זמן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תקלה שמטרידה אותי - פציעהגלית28/06/2016
שלום,
אתמול הייתי בחנות בגדים. כשהייתי בקופה, הקופאית הורידה את הזמזם שחלקו עשוי מסיכה-נעץ ונדקרה ממנו .
ירדו לה כמה טיפות דם, היא נגעה בבגד שקניתי והגישה לי אותו באותה שנייה.
כל האירוע עצמו היה שניה-שתי שניות, ויצא שנגעתי בבגד מייד, ובאותה שנייה שהיא נדקרה ודיממה .
ראיתי אחר כך שיש לי שריטה באותה יד שאחזתי את הבגד .
האם יש סיכוי שהיתה כאן הדבקה באיידס ? זה מסוכן ?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תקלה שמטרידה אותי - פציעה - תגובה
ד``ר יסמין מאור30/06/2016לא ניתן להדבק באופן כזה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מכשיר לא סטריליליאת24/06/2016
שלום, בתי בת 6 וחצי. היום היינו במרפאת שיניים. לבצע איטומים לשיניים הקבועות. במהלך הטיפוןל היה שימוש שמכשיר שמצופה בניילון נצמד. הניילון הנצמד לא היה נראה חדש . עם המכשיר מבוצע הידוק של החומר לשן באור אולטרה סגול. היינו ראשונים בתור. כלומר לא היה שימוש במכשיר הרבה שעות קודם. במידה ונעשה שימוש חוזר עם הניילון הנצמד הזה. יכולה להיות הדבקה במחלה כלשהי? תודה רבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מכשיר לא סטרילי - תגובה
ד``ר יסמין מאור30/06/2016שימוש באותו ניילון חוזר בין אדם לאדם יכול לסכן בהדבקה בהפטיטיס B.
אני מניחה שגם אם לא ראית את פעולה החלפת הניילון מבוצעת החלפה של הניילון או עיקור של המכשיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם כך אפשר להידבק? אודה לתשובתכם...נירית23/06/2016
אני בהריון חודש שביעי...
אני סובלת מחתכים פתוחים מדממים ומיובש בידיים בשל שטיפות ידיים מרובות ושימוש בסבוני ידיים וקלין לכלים...היום שמתי טסרים של אודמים והמוכרת החזיקה בידה 2 -3 דקות ואז הביאה לי אותו לנגב את האודמים. בשיא טיפשותי לקחתי ממנה ושפשפתי חזק את הידיים על מנת שהאודמים ירדו. לא הסתכלתי אם על הנייר יש דם, פשוט ישר ניגבתי. הנייר בא במגע עם החתכים המדממים. שאלתי היא כזו אם היה לה חתך מדמם ביד או פצע מדמם והיא הביאה לי את הנייר וניגבתי בחוזקה את האודמים על החתכים המדממים, האם כך אני עלולה חלילה להידבק באיידס או בהפטטיס בי וסי או במחלות מין כלשהן? אני פוחדת...פשוט לא חשבתי באותו רגע...
אתה מבין בתחום של מחלות זיהומיות..האם לדעתך אני צריכה לחשוש?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם כך אפשר להידבק? אודה לתשובתכם... - תגובה
ד``ר יסמין מאור30/06/2016לא ניתן להדבק באופן כזה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תרומת ביציתסיוון22/06/2016
שלום ד"ר,
רציתי לדעת האם ניתן להידבק באיידס באמצעות הליך של תרומת ביצית.
קיבלתי אישור מהמעבדה בחו"ל שהתורמת נבדקה בסמוך למועד שאיבת הביציות וכן חודשיים וחצי לאחר שאיבת הביציות - שתי התוצאות היו שליליות.
האם ידועים מקרים בארץ או בעולם על הדבקה באיידס באמצעות תרומת ביצית? האם אפשר בכלל להידבק מביצית בדומה להדבקה מזרע?
האם לדעתך עליי להיבדק עקב העובדה שבדיקת האיידס השנייה בוצעה כחודשיים וחצי לאחר השאיבה ולא שלושה חודשים?
כידוע, לאיידס יש תקופת חלון של שלושה חודשים, אולם רופאי הפוריות מאשרים שימוש בביציות טריות של תורמות ללא חשש...
אשמח לשמוע את דעתך, תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תרומת ביצית - תגובה
ד``ר יסמין מאור22/06/2016אני לא מכירה תאור של הדבקות באיידס מתרומת ביצית אולם יש לציין כי במרבית המקומות בעולם מקפידים לבדוק את התורמות בסמוך למתן התרומה.
באופן תאורטי אני חושבת כי הדבקה כזו אפשרית אולם במידה והתורמת היתה שלילית כבר בשתי הבדיקות בחלון הזמן שציינת הסיכוי להדבקה נשלל ואת יכולה להיות רגועה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרגשה רעה, עייפות וחום נמוך אחרי שפעתשואל12321/06/2016
שלום,
אני בן 33 והייתי חולה בשפעת (כנראה) במשך כשבועיים.
עכשו החום וכמעט כל התסמינים עברו, אבל אני עדיין מאוד חלש, הדופק קצת מואץ (85 במום 65 הרגיל שלי), יש קצת לחץ בחזה וקושי קל בנשימה. צילום ריאות לא הראה זיהום, אך כתוב שיש איוורור יתר. בערב יש קצת חום - 37.5.
האם זה מצב תקין וכמה זמן זה צפוי להמשך? או שמדובר בסיבוך כלשהו? האם עליי להמנע מפעילות גופנית בתקופה זו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הרגשה רעה אחרי שפעת
טליה22/06/2016התופעות האלה מוכרות אחרי מחלה וירלית ולי היתה חולשה כזו שנמשכה
מעל שנה .
כמה עיצות מנסיון שבתקוה יעזרו לך לפתור את זה ולחזור למעגל החיים הטוב שיש לנו.
1.אל תעשה כל פעילות גופנית
2.אל תצפה מרופה קונבציונלי לתרופה - אין לו כלום לא במצבים האלה ולא בכלל.
התרופה שמצילה נקראת אקטימור .
זו תרופה צמחית במקור שמחסלת את הוירוסים של מחלת הנשיקה ועוד וירוסים אחרים כולל שפעת.
תחפש בגוגל - אקטימור מחלת הנשיקה
תגיע לאתר של המטפל ותוך מספר ימים 3 -4 לא ישאר זכר למחלה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- E COLI בדם , חולה בו 80 התקפות חוזרותאריה18/06/2016
אנח בן 80, בחודשים האחרונים היו לי כמה התקפים של עלית חום ל39 , צמרמורת, חולשה כללית שגרמו לי להתאשפז. בדיקה הדם היתה תקינה, להוציא נוכחות החידש בדם , ולא בשתן. מיד עם הטיפול האנטיביותי, החידק נעלם, החום היה תקין, אבל החולשה נשארה. כאמור, לאחר כ14 יום, לאחר אפסקת האנטיביוטיקה, התופעות חזרו וגרמו לאשפוז מחדש בדיקה CT לא גילתה מקור הזיהום, אבל הוסיפה תגובה אלרגית קשה ליוד, שכמעט הרגה האותי. נותחתי בינתים מבקע שרעפתי, כדי להוציא אותו כמקור הזיהום. אבל התופעה חזרה בפעם השלישי, ללא הסבר, אבל סיכנה את החיים שלי מחדש. האם ניתן למצוא מקרה דומה, כשהרופאים הצליחו להציל את החיים של החולה? האם יש כיוון נוסף לדיאגנוזה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר E COLI בדם , חולה בו 80 התקפות חוזרות - תגובה
ד``ר יסמין מאור22/06/2016בהחלט יש מקרים כאלו והשאלה הגדולה היא האם נמצא המקור לזיהום החוזר.
יש טכניקות רבות ומגוונות לנסות ולמצוא מקור כזה.
ניתן לעיתים גם לתת טיפול מונע במצב כזה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

