מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- האם מדובר בהרפס גניטלי?עדי17/10/2017
בבקשה, האם נראה כמו הרפס גניטלי? זה כואב בנגיעה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם מדובר בהרפס גניטלי? מצרפת תמונה
עדי17/10/2017
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת crp שיצא 17.79מוטרדת מאודדדדד23/09/2017
שלום רב,
הייתי במיון בשל כאבי בטן חריפים בכל חלל הבטן כולל הגב.
עשו בדיקות ספירה כימיה וכלליות.הכל יצא תקין
למעט בדיקת crp שיצא 17.79
זה מעל הנורמה כי רשום ש.0.5 זה הנורמה.
בכל מקרה אני 3 ימים בערך אחריי מחזור ועדיין יש לפעמים דם על הניגוב.עשיתי בדיקת שתן במיון יצא חתיכת קטנה של דם אמרתי לרופא שאני 3 ימים אחריי מחזור ואולי זה שייך לזה הוא אמר שיכול להיות.
בכל מקרה הוא אמר שהוא חושד שיש אבנים בכליות.
אני בלחץ נוראי מהבדיקה של ה crp
17.79 זה ממש גבוהה?
אשמח לעזרה...
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מוטרדתתתתת מאודדד
מודאגת08/10/2017למה לא עונים לי?
רק אציין שחזרתי לבית חולים שעתיים אחריי כי הכאבים התגברו והcrp יצא 14 יעני ירד...
עבר שבועיים הרופא טענה שזה מאוכל ולא משהו רפואי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחוצה מאוד מבקשת עזרה והרגעהאירית23/10/2016
שלום רב, בת 33 נשואה אמא ל2 ילדים. 10 שנים סובלת מהפרעות חרדה ופוביות בעיקר איפוכונדריה קשה מאוד. מתח קבוע, נוגדי דיכאון, כדורי הרגעה, לפעמים מתקשה לתפקד. לפני מספר חודשים היו לי יחסי מין מחוץ לנישואין, המין היה מוגן עם קונדום, אבל מין אוראלי לא. מאז אני חיה בחרדה קבועה שנדבקתי בhiv. ולא מצליחה לגשת ולבצע בדיקה. לא ישנה בקושי מתפקדת ואוכלת. לפני כמה ימים התחילה אצלי תופעה שהכניסה אותי לחרדות עוד יותר. אחרי כל מקלחת יוצאים לי כתמים אדומים לא מגרדים בכתפיים עד המרפק. אחרי חצי שעה האודם והנפיחות נעלמים מעצמם בלי שום טיפול. ישר כמובן קישרתי את התופעה לhiv. ניגשתי לרופא משפחה שאחרי הסתכלות אמר שסביר להניח שזה רגישות של העור על רקע חרדות ומתח נפשי קשה ושבhiv הפריחה לא בא והולכת מעצמה תוך חצי שעה. ושהמים זה הטריגר. כמו כן ציין שהדבקה במין אוראלי היא תיאורתית בלבד ואין לי ממה לחשוש אלא לטפל במערכת העצבים שלי. כמו כן אני סובלת כבר הרבה זמן מעור שומני, אקנה, קשקשים. אדמומיות בעור בכל מצב של לחץ או חרדה. הזעה מוגברת במצבים של לחץ. הרופא רשם לי אלוקום ספריי. אני ממש אשמח אם תוכל להרגיע אותי ולהסביר לי מה התופעה הזו ואם זה אכן יכול להיות כתופעה של לחץ יתר. תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובה
ד``ר יסמין מאור24/10/2016כל מה שרופא המשפחה אמר נכון. את יכולה להיות רגועה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אולטרה סאונד וגינלי ללא קונדום במיון נשיםקרן20/10/2016
שלום,
אני בהריון בשבוע 26, לפני כשלושה שבועות ביקרתי במיון נשים בשל כאבים. בוצע לי אולטרה סאונד וגינלי עם חומר סיכה ללא קונדום. לא שמתי לב שהרופא חיטא את המתמר לפני השימוש. אני מאוד דואגת מהידבקות בחיידקים/ נגיפים. מה הסכנות? מה הסיכון להידבקות ב- HIV, Cre, הפטיטיס, פפילומה וכדומה? כיצד עלי לבדוק האם נדבקתי בחיידק/ נגיף כלשהו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובה
ד``ר יסמין מאור20/10/2016במידה והמכשיר עבר חיטוי או עיקור ניתן להשתמש בו גם ללא קונדום כך שלא ניתן לחוות דעה האם השימוש היה לא תקין.
לגבי הדבקה - אם כבר עברו 3 שבועות ואין סימפטומים סביר כי לא נדבקת. לגבי הדבקה בצהבת - רוב הסיכויים שאת מחוסנת כך שאין סכנה. ניתן לבדוק בבדיקות דם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כמה שאלות בעניין כלבתאיציק10/10/2016
שלום, אשמח לדעת האם יתושים יכולים להעביר כלבת?
כלומר, יתוש שעוקץ חיה נגועה יכול להעביר את המחלה?
כמוכן, האם נגיף הכלבת שורד מחוץ לגוף חי? אם כן, כמה זמן?
נגיד חיה נגועה ריירה על מקום מסוים, באותו מקום יהיו את הנגיפים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כלבת
ד``ר יסמין מאור20/10/2016כלבת לא עוברת בעקיצות יתושים וגם לא ממגע של רוק של חיה על פני חפצים שונים.
תתכן הדבקה מעטלפים (לא הסוג שקיים בארץ) גם במגע בלבד לאל נשיכה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
השואל25/10/2016היי
תודה על התשובה
תוכלי להסביר לי איך יתוש שעקץ חיה נגועה לא מעבער את המחלה? לכאורה הרי זה אצלן בגוף
כמוכן, האם זה משנה תוך כמה זמן היתוש עקץ לאחר שעקץ את החיה הנגועה?
שאלה נוספת היא האם הנגיף נמצא בצואת בעח החולה? או רק ברוק? האם גם בדם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות דם המראות על זיהום חיידקישי08/10/2016
שלום.אני בן 52 .לפני כ 5 שבועות התחלתי להרגיש חולשה בחילות וחוסר תיאבון .בתחילה אמרו לי וירוס ואולם זה נמשך יותר מדי זמן וירדתי כבר 5 קג במשקל עשיתי בדיקות דם שהראו :ניוטרופוליס 79.8 כשהמקסימום צריך להיות 75 .לימפוסיטיס 13.6 כשהמינימום צריך להיות 20 ולמפוסיטיס בערכים 0.9 כשהמינימום צריך להיות 1.2 .
למרות זאת רופא משפחה ובמיון אמרו שהכל תקין תקינות שכן wbc תקין 6.3 וגם RDW תקין 13.3.מה נכון?האם התוצאות מראות על זיהום חיידקים כפי שכתוב בכל האתרים הרפואיים או שזה תקין למרות שהתוצאות הכל מודגש באדום כחריג .על לציין כי הבדיקות שעשיתי לפני שחליתי היו תקינות ללא החריגות הנ"ל .תודה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובה
ד``ר יסמין מאור20/10/2016הבדיקות בסך הכל תקינות.
ההחלטה האם אתה סובל מזיהום מתבססת על הסיפור הקליני, הבדיקה הגופנית ובדיקות המעבדה. מתוך מכלול נתונים אלו מתקבלת ההחלטה על האבחנה הסבירה והטיפול הנדרש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם ניתן טיפול מונע לאחר גמירה בפה?דני06/10/2016
שלום רב,
אני בחור גיי , מצצתי לגבר שלא מכיר, החזיק לי הראש וגמר בגרון, מייד הוצאתי הפה מאיבר מינו, אך כאמור ניכנס זרע לגרוני,
לא ידוע לי על חתכים כלשהם בחלל הפה, אך 4 ש' קודם לכן אכלתי בגאט, כך שאולי נישרטתי,
האם הסיכון להדבקה במצב זה גבוה?
האם ניתן טיפול מונע במצב זה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם ניתן טיפול מונע לאחר גמירה בפה? - תגובה
ד``ר יסמין מאור06/10/2016הסיכון להדבקה במצב כזה נחשב לנמוך ולכן לא מקובל לתת טיפול מונע במצבים כאלו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עקיצה מוזרה ומטרידה עם שובל אדוםאלה04/10/2016
שלום רב,
לפני מספר ימים כנראה נעקצתי בגב התחתון (לא הרגשתי כלום). יש לי סימן עקיצה עם אודם מסביב, אך לא מגרד. לאחר יום-יומיים התפתח שובל אדום (כמו חוט אדום על העור) לכיוון המפשעה, שהסתיים באיזור מפושט אדמומי, קצת נפוח, ומורגש כאב קטנטן כשלוחצים על המקום. לא כואב, לא מגרד, אין לי חום - אבל המראה מטריד. מצורפת תמונה. האם צריך להבדק? לחכות שיעבור? קצת חוששת... תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר וזו התמונה
אלה04/10/2016
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהוזו התמונה - תגובה
ד``ר יסמין מאור06/10/2016קשה לחוות דעה ללא בדיקה.
באופן כללי אם זה מתפשט יש להבדק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מתי ניתן להיכנס להריון לאחר הדבקה ראשונית ב-CMVדנה01/10/2016
אני בת 39 ולפני כ-8 חודשים בינואר 2016 נדבקתי הדבקה ראשונית ב-cmv
להלן תוצאות בדיקות הדם נכון להיום:
cmv igG - Posotive
cmv IgM - Positive
cmv igM add-VIDAS - Positive
cmv avidity - 0.7 high
cmv igG add-VIDAS - Positive
לאור התוצאות הנ"ל האם ניתן להיכנס להריון ללא חשש ?
תודה רבה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מתי ניתן להיכנס להריון לאחר הדבקה ראשונית ב-CMV - תגובה
ד``ר יסמין מאור03/10/2016בדרך כלל מומלץ לחכות לפחות חצי שנה מההדבקה הראשונית טרם כניסה להריון.
הבדיקות נשארות חיוביות הרבה זמן ולא משתמשים בהם בכדי להחליט מתי ניתן להכנס להריון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חיסון נגד הרפס זוסטראור29/09/2016
שלום, כילדה חליתי באבעבועות רוח.
לפני כחודשיים חליתי בהרפס זוסטר מפושט בגוף,
אושפזתי וקיבלתי טיפול. לפני כשבוע עשיתי בדיקות דם ובדיקת ההרפס זוסטר varicella יצאה שלילית.
האם אין לי נוגדנים למחלה זאת ועליי להתחסן ? תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חיסון נגד הרפס זוסטר - תגובה
ד``ר יסמין מאור03/10/2016לא ברור לי המצב ממה שרשמת ואיזה בדיקה יצאה שלילית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההרפס זוסטר
אור05/10/2016שלום, אנסה להסביר שוב :)
חליתי בהרפס זוסטר מפושט קיבלתי טיפול בבית החולים והחלמתי.
לאחר כחודש נתבקשתי לעשות בדיקת varicella
(מכיוון שאני רוצה להתחיל בטיפולי פוריות) ובדיקת הדם varicella
יצאה שלילית.
זה נראה לי מאד מוזר, האם אין לי נוגדנים בגוף ועליי להתחסן?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההרפס זוסטר - תגובה
ד``ר יסמין מאור06/10/2016המצב שאת מתארת באמת מוזר. יתכן ועשית את הבדיקה מוקדם מדי או שהאבחנה מלכתחילה היתה שגוייה. נדיר לא לפתוח נוגדנים לוריצילה במידה ואת בריאה.
בכדי לתת יעוץ בעל משמעות מציעה תור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אצבסים חוזרים באותם המקומותאלף27/09/2016
בן 26 כיום, סובל למעלה מעשור מאבצסים/ פרונקלים חוזרים. אם באותם מקומות בדיוק ואם במקומות חדשים בשנים האחרונות.
הכל התחיל פחות או יותר לאחר מתן ראקוטן בגיל 15 לערך, למשך כחצי שנה.
בדיעבד זה רק החמיר את האקנה שהיה, והטיפול הופסק.
לאחר כשנה ניתן ניסיון נוסף דרך רופא עור של הכללית בכדור אחר שאינני זוכר את שמו, חלש יותר מהראקוטן אך עובד על אותו עיקרון. גם הוא לא עזר.
האבצסים הופיעו לראשונה במפשעה, משהו כמו חודש לאחר סיום נטילת הראקוטן.
בהתחלה סברו שזה בעקבות מבנה רגליים היות והן נפגשות בהילכה/ ריצה. אך במהלך הזמן התברר שהם מופיעים בעוד ועוד מקומות.
פנים, מפשעות, ידיים, גב, איזור איבר המין, ישבן, חזה, ובשנתיים – שלוש האחרונות הופיעו בפנים כמה וכמה רציניים אשר דרשו ניקוזים מסובכים ואפילו ניתוחים מלאים. מה שהשאיר צלקות עמוקות שאינן מגלידות כבר מספר שנים.
בשנה האחרונה הסבל העיקרי הוא מכמה מסוימים אשר מופיעים בפנים, באיזור עצמות לסתות, דיי קרוב לבלוטות. חוזרים ונשנים מדי שבוע ולפעמים גם כמה ביחד באותו שבוע.
אנסה לא למשוך רחמים מיותרים, אך אני מתמודד מעל עשור עם אשפוזים+ניתוחים+והליכים חירורגים שאינם פוסקים. ברוב המוחלט של האבצסים אני מטפל בעצמי בשנים האחרונות.
משחות מסוימות כמו דרמקס, אכטיאול ועוד נוספות אשר מושכות את המוגלה החוצה.
בעיקרון, אני דיי מרגיש תקוע. היות ואני ממש מנהל לו"ז על פי מצב הרוח של האצסים.
הם תמיד אבל תמיד מלווים אותי בתחושת סמרטוטתיות. יש שיגידו חום פנימי. חוסר יכולת ריכוז בכלום ורצון לשקט והמתנה שיתפוצץ ויתנקז כדי להרגיש תחושת הקלה ולחזור לעצמי.
הנושא הוא עניין יומיומי, (הם מתפתחים במהלך הלילה בדרך כלל, אין סימנים מקדימים).
הפסד ימי עבודה, לימודים, בילויים הפכו לעניין שבשגירה. אני רגיל לחיות לפי החליל שלהם.
נפגשתי עם המון רופאי עור, זיהומולוג ועוד. לאף אחד לא היה פיתרון מהותי.
מתכנן בקרוב לבצע משטח אף (למרות שבעבר כבר עשו ופסלו את אותו חיידק).
אשמח להכוונה, ייעוץ וכל דבר שיכול להציל אותי מהנושא.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הטיפול שאני ממליצה
נעמה28/09/2016אל תתקרב לרואקוטן .
לאקנה ולאבססים יש טיפול ברמה עולמית שאתה לא מודע לו.
תכנס לגוגל ותרשום : הטיפול האלטרנטיבי במחלות עור
תגיע לאתר מחלות עור של רמי מור
זה רמה עולמית.
שנה טובה ורק בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאצבסים חוזרים באותם המקומות - תגובה
ד``ר יסמין מאור03/10/2016מצבך נשמע מורכב מהתיאור.
יש לציין כי אין טיפול אחד פשוט שיכול לפתור את הבעייה.
מאידך יש דברים שניתן לעיתים לבצע שמקטינים את חומרת הזיהומים ואת שכיחותם.
זה מסוג הדברים שללא התרשמות בלתי אמצעית בבדיקה וראייה של חומרת הנמצב לא ניתן לתת יעוץ בעל משמעות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרדת כביסת תינוק מכביסה עם צואהחן21/09/2016
שלום,
מתנצלת מראש על השאלה, לצערי התחתונים של הילד המאוד גדול שלי עם תמיד עם צואה, אני מכבסת אותם בנפרד וב-60 מעלות.
האם כביסה אחרת של בגדים של תינוק שרק נולד יכולים להזדהם בעקבות זאת?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צואה וכביסה - תגובה
ד``ר יסמין מאור25/09/2016אם את מכבסת בטמפרטורה גבוהה אז אין בעייה.
בכל מקרה כדאי להדריך את הגדול לגבי הגיינה אישית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חיידק אלים בשתןESBL דרכי טיפולשאולי20/09/2016
שלום
יש לי שאלה ,
י, שני חולים , לשניהם יש חיידק ESBL בשתן אבל החולה הראשון מקבל טיפול מסוים והשני מקבל סוג טיפול שונה ?
מה זה אומר ??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חיידק אלים בשתןESBL דרכי טיפול - תגובה
ד``ר יסמין מאור25/09/2016ההחלטה לגבי בחירת הטיפול תלוייה בהרבה גורמים כגון מצבו הבסיסי של האדם, אתר הזיהום, חומרת הזיהום, תרופות אחרות שאותו חולה מקבל, אלרגיות וכיוצא בזה. לכן לפעמים מה שנראה דומה הוא בעצם שונה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עובש על בגדים מסוכן?חן18/09/2016
שלום,
כיבסתי בגדים ולאחר הכביסה ראיתי שלבגד מסוים היו כתמים של עובש. אותו זרקתי ואת הבגדים שאין עליהם עובש שמתי לכביסה חוזרת. האם הדבר מסוכן לבריאות? ז"א כדאי גם לזרוק את שאר הבגדים, יש אפשרות להדבק במשהו כתוצאה מזה?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בנוסף
חן18/09/2016יש לציין שאני עכשיו מחלימה מהליך כירורגי ויש לי פצעים באזור שבו אני לובשת את הבגדים ואני בהריון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבנוסף - תגובה
ד``ר יסמין מאור19/09/2016לא מומלץ ללבוש בגדים עם עובש בפרט אם יש פצע פתוח.
את שאר הבגדים שניתן לכבס וללבוש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חשש להידבקות במחלת הנשיקהאורית14/09/2016
שלום
קיים חשש בעבודה מהידבקות במחלת הנשיקה לאחר ששני אנשים חולים
ביצעתי בדיקות דם אבל התוצאות גבוליות ואני לא מבינה האם אני חולה או שלא
מצורף קובץ הבדיקות.
אשמח לעזרה
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחלת הנשיקה התרופה הגואלת
ענת14/09/2016בתור אחת שחלתה במחלת הנשיקה
ממליצה לך בדחיפות להכנס לגוגל ולרשום
אקטימור - מחלת הנשיקה
זאת תרופת פלא צמחית שאין שני לה בעולם.
התרופת הזו הצילה אותי ממחלת הנשיקה שגרמה לי סבל רב ומיותר
אל תצפי מרופא קונבציונלי לרפא מחלת הנשיקה כל מה שתשמעי מהם זה לנוח כמה חודשים.
תוך 4 ימים התרופה ממגרת את הוירוסים של מחלת הנשיקה
כולי תקווה שהמידע הזה יעזור לך בפרט שאנחנו קרובים לראש השנה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהממש מסכימה איתך
שרון15/09/2016הבן שלי לקח אקטימור כשמחלת הנשיקה התגלתה אצלו
וממש במקרה נודע לנו על התרופה.
הוא חייל , אחרי יומים הוא כבר עמד על הרגליים לא היה לו חום
והגרון שלו כבר יכל לבלוע.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחשש להידבקות במחלת הנשיקה - תגובה
ד``ר יסמין מאור19/09/2016הבדיקות מעידות על כך כי כבר נדבקת בעבר במחלת הנשיקה בשני הנגיפים שגורמים לה, EBV ו-CMV.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)


.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

