מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ריפלוקסשרון21/10/2012
שלום רב,
בת 37 סובלת כבר מספר חודשים מצריבה נוראית באיזור בית החזה בגסטרוסקופיה לא נמצא דבר ובבדיקת אף אוזן עם סיב אופטי נראה ריפלוקס ניסיתי אומפרדקס שלא עזר אח"כ קונטרולוק שעזר במקצת וכרגע 10 ימים נוטלת נקסיום 40 מ"ג בבוקר אחרי מספר ימים חשתי בהקלה ועכשיו שוב כאבים חזקים בבית החזה תחושה של בעירה. האם כדאי להעלות מינון האם הגיוני שלמרות טיפול אראה הטבה ואז שוב החמרה?
האם יתכן שלא מדובר בריפלוקס שכן לא נראה בבדיקת גסטרוסקופיה למרות שבצעתי גם בדיקות אקו במאמץ+אקג.
האם יש רופא שמתמחה במחלת ההחזר הושטי אשמח לקבל המלצות
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ריפלוקס - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק22/10/2012לפעמים צריך טעפול עם נקסיום במינון של 40 מ"ג ליום במשך חודשיים ויותר עד שיש תגובה מקסימלית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיית הקאה אצל תינוקחנה21/10/2012
הבן שלי בן 10 חודשים ובחודש האחרון מתוך 4 האכלות של פירות או ירקות ב-2 הוא מקיא לאחר שאכל כמעט את רוב המנה. לא קורה לו עם מטרנה. למה זה קורה ומה ניתן לעשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיית הקאה אצל תינוק - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק22/10/2012אנו רופא גסטרו מבוגרים.
מציע להפנות לרופא ילדים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפטיטיס ב' כרוני אצל ילדה בת 12ציון20/10/2012
שלום.לבת שלי הפטיטיס ב' כרוני שעבר מאמא ככל הנראה במהלך לידה.בשנה אחרונה התחלנו טיפול בזריקות של פגסיס שהופסקו עקב כך שלאחר חצי שנה של טיפול הPCR קפץ ל8.000.000 יח'.לאחר הפסקת טיפול גילינו שזה לא עוצר ונכון לעכשיו זה היגיע ל36.000.000.אנחנו לא יודעים מה לעשות.התפקודי כבד מעט מעל הנורמה.בבקשה תגיד לנו מה אפשר לעשות במקרה הזה.למה זה עולה כל הזמן? מקווה שתתייחס להודעה.תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפטיטיס ב' כרוני אצל ילדה בת 12 - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק22/10/2012רק 30% של האנשים מגיבים לאינטרפרון.
יש מגוון של כדורים שאפר לקחת ולכן חשוב להיות אצל רופא גסטרו ילדים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אבנים בכיס המרהמאיה20/10/2012
לפני כשלושה שבועות איבחנו אצלי אבנים בכיס המרה המלווים בדלקת.
אושפזתי בבית חולים כ-4 ימים.
מאז השחרור ועד היום אני משלשלת.בהתחלה קיבלתי קל בטן שלא עזר.
לאחר מכן קיבלתי אנטיביוטיקה צפורל ל-3 ימים השלשלול נרגע,אך עם סיום האנטיביוטיקה
הוא חזר .
האם השלשול קשור לכיס המרה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אבנים בכיס המרה - תגובה
פרופ' דורון זמיר21/10/2012אם9 לא כרתו הכיס (אז שלשול שכיח ) סביר שהשלשול קשור באנטיביוטיקה שקבלת או בזיהום חולף ממליץ על תרבית צואה וצואה לטוקסין קלוסטרידיום ומתן פרוביוטיקה בינתיים עד לתוצאות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפטיטיס ב' כרוני לילדה בת 12ציון20/10/2012
שלום.לבת שלי הפטיטיס ב' כרוני שעבר מאמא ככל הנראה במהלך לידה.בשנה אחרונה התחלנו טיפול בזריקות של פגסיס שהופסקו עקב כך שלאחר חצי שנה של טיפול הPCR קפץ ל8.000.000 יח'.לאחר הפסקת טיפול גילינו שזה לא עוצר ונכון לעכשיו זה היגיע ל36.000.000.אנחנו לא יודעים מה לעשות.התפקודי כבד מעט מעל הנורמה.בבקשה תגיד לנו מה אפשר לעשות במקרה הזה.למה זה עולה כל הזמן? מקווה שתתייחס להודעה.תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפטיטיס ב' כרוני לילדה בת 12 - תגובה
פרופ' דורון זמיר21/10/2012ראשית ארין להכנס לפניקה ההבדל המעשי בין הטיטרים אינו גדול שנית במידה ומדובר בילדה כדאי להפנותה לרופא גסטרו לילדים. בכל מקרה אם פגסיס נכשל כדאי לשקול טיפול בTENOFOVIR או ENTECAVIR
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ריפלוקסשרון20/10/2012
שלום רב,
בת 37 סובלת כבר מספר חודשים מצריבה נוראית באיזור בית החזה בגסטרוסקופיה לא נמצא דבר ובבדיקת אף אוזן עם סיב אופטי נראה ריפלוקס ניסיתי אומפרדקס שלא עזר אח"כ קונטרולוק שעזר במקצת וכרגע 10 ימים נוטלת נקסיום 40 מ"ג בבוקר אחרי מספר ימים חשתי בהקלה ועכשיו שוב כאבים חזקים בבית החזה תחושה של בעירה. האם כדאי להעלות מינון האם הגיוני שלמרות טיפול אראה הטבה ואז שוב החמרה?
האם יתכן שלא מדובר בריפלוקס שכן לא נראה בבדיקת גסטרוסקופיה למרות שבצעתי גם בדיקות אקו במאמץ+אקג.
האם יש רופא שמתמחה במחלת ההחזר הושטי אשמח לקבל המלצות
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ריפלוקס - תגובה
פרופ' דורון זמיר23/10/2012אפשר להעלות מינון אך להערכתיכדאי לבצע PHMETRY או בדיקת BRAVO לראות "הכצעקתה" האם יש אכן רפלוקס או שמדובר בקליניקה פונקצינאלית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מירקם הכבדורד19/10/2012
האם מירקם מגורגר בכבד, ללא ממצאים פתולוגיים, יכול להשתקם, או שהצלקות הן לנצח?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מירקם הכבד - תגובה
פרופ' דורון זמיר23/10/2012מרקם מגורגר יכול להעיד על פיברוזיס שבד"כ לא נעלם אולם יכול להשתפר עם טיפול מוצלח בסיבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיות עיכוליוסי19/10/2012
שלום רב,
הנני בן 28 סובל מזה מספר שנים מבעיות עיכול המתבטאות בגזים רבים, נפיחות, אי סדירות ביציאות, צואה דביקה וצפה באסלה הגורמת לעצירות. בעקבות כך הנני סובל גם מטחורים פנימיים.
לאחר קולונסקופיה חלקית וגסטרוסקופיה לא אובחן דבר מלבד בקע סרעפתי בינוני וחיידק הליקובקטור שטופל, למייטב הבנתי אין קשר בין הסימפטומים מהם הנני סובל לממצאים.
עייפתי מהבדיקות והטיפולים במרפאות הציבוריות.
מהם הגורמים האפשריים לסימפטומים אלו?
ואילו בדיקות עלי לדרוש על מנת לגלות את הבעיה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיות עיכול - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק22/10/2012נשמע חשוב מאוד למעי רגיז.ֿ לא בטוח שיש צורך לבדיקות נוספות.
ממליץ להתייעץ עם רופא גסטרו לגבי צורך לטיפול נוסף.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לפרופ' דורוןדניאל19/10/2012
שאלתי על טיפול בחיידק הליקובטר ותחושת מחנק בגרון, אז הסמפטומים נעלמים לאחר תקופה מהטיפול ולא באופן מידי כתוצאה מהחיידק?
תודה פרופ'* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לפרופ' דורון - תגובה
פרופ' דורון זמיר19/10/2012תחושת מחנק אינה תופעה אופינית לחידק ויכולה להיות בשל רפלקס הטיפול הנלווה בלנטון אמור לעזור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לשון לבנהמלי19/10/2012
האם לשון לבנה ולפעמיים צהובה עם שכבה קלה עם ריח מעידה על בעיה בכבד. ואם כן מה עושים עשיתי משטח גרון ולא נמצא דבר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשון לבנה - תגובה
פרופ' דורון זמיר19/10/2012אין קשר לבעית כבד, בד"כ זה נטול משמעות וקשור בהפרשות או רפלוקס בזקנים וירודי חיסון תתכן פטרת אך זו בד"כ לבנה ומגרדת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלשון לבנה
מלי20/10/2012אין לי גרודים ולא כלום רק הלשון לא ורודה היא בצבע לבן או צהוב בחלקה העליון מה עושים ולמי פונים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלשון לבנה - תגובה
פרופ' דורון זמיר21/10/2012לפה ולסתאו אא"ג ואם צריך -דגימה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ממצא היפראקוגני עם גבולות חדים בממדים בכבדפרופ' דורון זמיר18/10/2012
בבעקבות טרומבוציטוזיס בבדיקת אולטראסאונד אצל בת 19 נמצאה המנגיומה בכבד .
בלשון הכתוב " באונה הימנית של הכבד הודגם ממצא היפראקוגני עם גבולות חדים בממדים כ- 2*5 ס"מ"
אבקש הסברכם לתופעה? מה צריך לעשות? אני מודאגת.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המנגיומה בכבד - תגובה
פרופ' דורון זמיר19/10/2012ממצא שכיח ושפיר כדאי לאשרו במיפוי כדוריות או בCT אלא אם כן קיים גם בUS קודם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
טלי19/10/2012תודה רבה ושבת שלום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמנגיומה בכבד
אינה13/01/2013שלום רב,
האם יש מצב שהמנגיומה בכבד גורמת לכאבי בטן? במיוחד באיזור הכבד
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמנגיומה בכבד - תגובה
פרופ' דורון זמיר13/01/2013רק אם מדובר בהמנגיומות ענק המגיעות להיקף הכבד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמנגיומה בכבד
אינה14/01/2013תודה רבה.
האם 3.8 ס"מ זה נחשב המנגיומה גדולה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמנגיומה בכבד - תגובה
פרופ' דורון זמיר15/01/2013לא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאולטרסאונד בטן
מילי26/03/2013כבד-ממצא היפראקוגני מוגדר בגודל 27*4 מ"מ אוסקולרי הממוקם באונה השמאלית.כיס מרה-2 אבנים בגודל עד כ-16מ"מ שלפוחית שתן-קטנה-אבקש חוות דעת.בתודה מראש מילי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאולטרסאונד בטן
מילי26/03/2013נ.ב.שכחתי להוסיף כי יש התקפים של כאבי בטן עליונה ממש קרוב לבית החזה ובמיוחד בצד שמאל.אשמח על חוות דעתכם .בתודה מראש מילי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאולטרסאונד בטן - תגובה
פרופ' דורון זמיר27/03/2013הממצא יכול להיות המנגיומה אך היא ווסקולרית. כדאי לעשות CT או MRI (תלוי בגילך) ולבדוק מרקרים. אבני מרה אם ללא התקפי כאב חוזרים עוזבים לנפשן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאולטרסאונד בטן - תגובה
פרופ' דורון זמיר27/03/2013עניתי כבר כדאי לבצע CT ולקחת מרקרים ולפנות לשם כך למרפאת כבד. הכי פשוט לראות אם הממצא היה בבדיקות קודמות אם היו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה חשובה מאודדניאל18/10/2012
ערב טוב, בבדיקה גילו אצלי חיידק הליקובטר בקיבה , אני עשרה ימים אחרי טיפול שכלל 3 מוקסופין ביום לנטון בבוקר ופעמיים קארין , את הלנטון אני שבועיים לוקחת עד לעכשיו ,לפני הטיפול הייתה לי תחושת מחנק בגרון שעברה במהלך הטיפול אחרי הטיפול ביום זה חזר האם לקחת עוד אנטיביוטיקה ? או שזה יעבור עם סיום הלנטון בעוד שובעיים ? מה לעשות אני ממש סובלת
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה חשובה מאוד - תגובה
פרופ' דורון זמיר19/10/2012סיימי הטיפול ובצעי בדיקה חוזרת לחידק לאחר בועיים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כבדשי18/10/2012
אני שנה לאחר ניתוח של כריתת כיס מרה ובזמן האחרון הבילוריבין שלי גבוה יותר מהרגיל וכך גם העמילז'. היום עשיתי בדיקה והבילוריבין טוטאל שלי 2.4, בילוריבין דיירקט 0.4 ועמילז' 129 (פעם 138 היה) משחק כל הזמן. GPT גם עלה ל56. אני גם מרגיש מדי יום במיוחד בשעות הבוקר והצהריים באיזור של הניתוח תחושת הפרעה כאילו נוגעים בי בבטן באיזור הכבד, כמו כיווץ כזה פשוט מציק. מה זה יכול להיות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כבד - תגובה
פרופ' דורון זמיר19/10/2012נראה שמדובר בתסמונת גילברט בסח:כ עליית בילירובין בלתי ישיר. העקצוץ אגב אינו משמעותי לאחר ניתוח. כדאי לעשות בכ"ז US בשל הפרעה מינימלית בתפקודי כבד והתרשמות גסטרואנטרולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
שי19/10/2012רופא כירורג בכיר אמר לי שככה זה לאחר הניתוח והבילוריבין טוטאל ובכלל ישחק כל הזמן, אצלי לרוב זה משתנה מ1.7 ל2.4. יש סיכויי שאין לי תסמונת ג'ילברט והכירורג צודק? תודה רבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה - תגובה
פרופ' דורון זמיר21/10/2012אם מדובר בבילירובין שרובו בלתי ישיר וUS וסרולוגיה תקינים והדבר גם היה לפני הניתוח סביר שמדובר בגילברט, כדאית התרשמות קלינית ומעבדתית במרפאה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ערכים גבוהים מאוד של GGTיעלה17/10/2012
לאמי יש אבנים במרה ללא סימפטומים מיוחדים כבר מספר שנים. לאחרונה חוותה שני התקפים חזקים של בחילות וכאבים ונשלחה לבדיקות תפקודי כבד. תוצאות הבדיקה מראות על חריגות משמעותיות:
ALK. PHOSPHATASE -
262 U/L
AST - 33
ALT-193
GGT-939
שאר הבדיקות (בילירובין אלבומין פריטין וכו') תקינות.
האם אפשרי רמות גבוהות כ"כ של GGT בגלל אבני מרה או שמדובר בממצא חמור יותר.
כמובן שאנחנו ממשיכין בברור אך אודה מאוד לתשובתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מידע נוסף
יעלה18/10/2012בינתיים התקבלה תשובה חיובית ל-IGG הפטיטיס A . האם מוסיף אינפורמציה לגבי הסיבה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהערכים גבוהים מאוד של GGT - תגובה
פרופ' דורון זמיר19/10/2012כן, יתכן שהעבירה אבן בדרכי המרהכדאי לבצע US בטן+סרולוגיה מלאה כולל AMA ולעקוב אחר תפקודי כבד , כדאית התרשמות גסטרואנטרולוג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תופעות לוואי לאחר בדיקת גסטרונטלי16/10/2012
שלום אתמול עשיתי בדיקת גסטרו עם המצלמה בקיבה
לאחר הבדיקה אחרי שהתאוששתי ואכלתי קצת
התחילה לכאוב לי הבטן, היום בבוקר שוב כאבה לי הבטן בהתחלה עצירות
אח"כ אכלתי בצהריים ופתאום תקף אותי כאב בטן ממש חזק עם שילשולים
האם זו תופעת לוואי של הבדיקה??
האם עליי ללכת לרופא?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תופעות לוואי לאחר בדיקת גסטרו - תגובה
פרופ' דורון זמיר17/10/2012הבדיקה יכולה להותיר מעט כאב בטן ליום יומיים, לא שלשול . תתכן גם סיבה אחרת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

