מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- צואה דקהמיכל08/10/2012
פעם בכמה זמן אני מבחינה בצואה דקה מהרגיל (עובי של האצבע הקטנה בכף היד) כמו כן גם מרגישה הרגשה של חוסר התרוקנות לעיתים חשוב לציין אין לי כאבי בטן או הרגשה אחרת לפני כשנה גילו אצלי בגסטרוקופייה קיבה רגישה דיספססיה פונקציונאלית יכול להיות שזה קשור לזה??
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חשוב לי לציין שאני בת 40 בריאה
מיכל08/10/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהוההרגשה של חוסר התרוקנותמפחידה
מיכל08/10/2012וההרגשה של חוסר התרוקנות מטרידה ומפחידה אותי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאשמח לתגובה
מיכל08/10/2012אשמח לתגובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאשמח לתגובה - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק08/10/2012יש להתייעץ עם פרוקטולוג מומחה בתחום מאחר שיכול להיות בעיה בקרקעית האגן- קשור למשל לבעיות בלידות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהוההרגשה של חוסר התרוקנותמפחידה - תגובה
פרופ' דורון זמיר09/10/2012ראי תשובה קודמת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצואה דקה - תגובה
פרופ' דורון זמיר09/10/2012קשה לחבר בין תלונותייך העליונות לתלונות הנוכחיות שאינן של מעי רגיש אמיתי. במידה ואת בת 40 או יותר כדאי לבצע קולונוסקופיה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה על בדיקת US בטןדניאל08/10/2012
שלום רב, אני בת 31 בריאה בד"כ , רק יש לי חיידק להיקובטר שגיליתי לפני יומיים אתמול התחלתי טיפול משולש , עשיתי US בטן שהיה תקין רק רשום " לבלב לא הודגם באופן ברור עקב ריבוי גזים ".. האם זה מסוכן? האם עלי שוב לעשות בדיקות?
אציין כי בדיקות הדם שלי תקינות ..
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה על בדיקת US בטן - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק08/10/2012בus לא ניתן לפעמים להדגים הלבלב עקב הפרעה טכנית משני לגזים במעי.
אין זה מצביע על מחלה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פטיטיס סיאני07/10/2012
שלום לד"ר
אמא שלי חולת פטיטיס סי כבר שנים רבות, אני בחור בן 23 ולכן אנו נזהרים מאוד שלא להשתמש בדברים שלה או בכלי אוכל וכו'.
היום אימי שתתה מים מבקבוק פלסטיק ולאחר מכן אני גם שתיתי ממנו מאותו פיה.
שתיינו שתינו מהפיה.
האם יש חשש שאני אדבק כתוצאה מהרוק שהיה מסביב לפיה של הבקבוק?
תודה רבה
ואם כן מה צריך לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פטיטיס סי - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק07/10/2012הפטיטיס c בדרך כלל לע עובר כך- אפילו דרך יחסי מין לא כל כך.
בעיקר הממתן דם ומוצריו לוריד- גם על ידי דקירה של מחט.
לכן לדעתי הסיכון נמוך ביותר.
מציע לבדוק נוגדנים להפטיטיס c בעוד 6 שבועות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה דחופה על טיפול בחיידק הליקובטררינת07/10/2012
שלום רב, יש לי חיידק הליקובטר ... נתנו לי לקחת מוקסופין 3 פעמים ביום , לנטון בבוקר לפני אוכל , קארין פעמיים ביום בבוקר אחרי אוכל ובערב אחרי אוכל.. האם זה נכון? אפשר לקחת את הקארין והמוקסיפין ביחד? האם יש סכנה בלקיחת כמות זו של תרופות? אודה לתשובה אני ממש מפחדת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה דחופה על טיפול בחיידק הליקובטר - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק07/10/2012זה הטיפול-אבל בדרך כלל לוקחים המוקסיפן פעמיים ליום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זמן הדבקה ב-HCVאלון07/10/2012
דוקטור, שלום רב,
קרה לי אירוע עם סיכוי להדבקה ב-HCV מאשתי, רציתי לשאול:
1. מתי אפשר יהיה לבצע בדיקת דם ע"מ לגלות האם נדבקתי?
2. האם אני אמור להבחין בסימפטומים כלשהם אם היתה הדבקה?
3. האם יש משהו שאפשר לעשות ע"מ לעזור לגוף להתגבר בעצמו?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זמן הדבקה ב-HCV - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק07/10/20121-לרוב אין סימפטומים
2- תוך 3-4 שבועות ניתן לגלות נוגדנים.
3-אין משהו לעשות עכשיו אך יש טיפול יעיל לדלקת חריפה מהפטיטיס.
כדי להבדק אצל רופא כבד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלת המשך
אלון10/10/2012מה המשמעות של תוצאת בדיקה כזאת אחרי 4 שבועות?
אם אין נוגדנים אז בטוח הכל בסדר?
אם יש - בטוח נדבקתי?
אני לא זוכר בדיוק, אבל אני חושב שלפני כמה שנים במקרה דומה אמרו לי להיבדק אחרי 90 יום... אני מתבלבל או שיש צורך בעוד בדיקה?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרגשת מחנק בגרוןסובל לאתי05/10/2012
שלום רב אני בן 35 בחודש 2 עשו לי אולטרא סאונד בטן תחתונה לאחר מכן התגלה הימנגיומה בכבד 3 נגעים לאחר מכן CT כבד ומיפוי כבד כדי לוודות שמדובר בגידול שפיר לאחר מכן יש לי הרגשה ממש מציקה לי הרגשת מחנק בגרון ולפעמים זה גורם לי להקאות בלילה זה יותר רוא א.א.ג שלל שיש לי בעיה בא.א.א גרון עברתי גסטרו קיבה אשר אובחנה דלקת בקיבה נטלתי לנטון וניקסים ללא הטבה צילום ריאות וסמערות פנים תקין נמאס לי ממהרגשה הזאת לפעמים שאני קם בבוקר רואה בגרון ממש בפנים שכבה לבנה לא מוגלה אמרו לי שיש לי ריפלקס האם זה שגורם לי התחושה הנוראית הזאת ? ואם כן איזה טיפול הולם ניתן? בבקשה עזרתכם הדחופה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הרגשת מחנק בגרון - תגובה
פרופ' דורון זמיר07/10/2012סיכוי טוב שאכן מדובר ברפלקס, מציע נקסיום או אומפרדקס במינון כפול והמנעות מאכילה 3 שעות לפניהשינה לצד שינה על 2 כרים והפסקת עישון, משקאות תוססים וקפאין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עליה באנזימים של הכבדגילה05/10/2012
אני בת 60. ב-6 השנים האחרונות עליה באנזימים: AST, ALT, ALK. PHOSPHATASE . בבדיקות US ו- CT של הבטן העליונה לא נמצא ממצא פתולוגי. יצויין שאני מרגישה טוב. האם הממצאים הנ"ל מעידים בהכרח על הפרעה בתפקודי כבד?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עליה באנזימים של הכבד - תגובה
פרופ' דורון זמיר07/10/2012הגדרתית זוהי הפרעה בתפקודי כבד, אם נבדקו כל הסרולוגיות אולי מדובר בכבד שומני גם אם אין הUS מציין זאת או בהפרעה מתרופה קבועה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה חשובה מאודדדדניאל04/10/2012
שלום, שאלתי קודם שאלה זו:
מזה שלושה שבועות יש לי תחושת מחנק בגרון , בדיקת US של בלוטת התריס תקינה, בדיקות דם תקינות לחלוטין, בדיקת אף אוזן גרון תקינה.. החנק מלווה בגריספים כל הזמן וגזים מרגשיה שזה מהקיבה האם זה מפחיד? מה עלי לעשות ? אני בת 31 בריאה לא היו לי בעיות בקיבה מעולם ..
הרופא נתן אומפרדקס.. קראתי על תופעות הלוואי ופחדתי האם לנטון יותר טוב? מה לעשות ? תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה חשובה מאודדד - תגובה
פרופ' דורון זמיר07/10/2012זה בהחלט יכול להיות רפלקס, אין סכנה באומפרדקס נסי זאת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צהבת חסימתיתבועז04/10/2012
שלום, אמא שלי בת 84 אושפזה עם הבחנה של צהבת חסימתית כתוצאה מחסימה של דרכי המרה. בוצע לה ERCP ונתגלה כי החסימה לא נובעת מאבנים אלא מגידול. הוכנס סטנט ופתחו את דרכי המרה. בגלל גילה ומחלות הרקע שלה הוחלט לא לקחת ביופסיה מפני שהיא לא מועמדת לניתוח. מחלות הרקע שלה: סכרת, אחרי ארוע מוחי (לפני כשנה וחצי. האם הגידול הוא בלבלב? איך אנחנו יכולים לדעת אם זה גידול שפיר או ממאיר? כרגע היא מרגישה בטוב אבל אני חושש שמצבה עלול להתדרדר והיא תסבול. במכתב השחרור שלה מבית החולים נכתב "שב-ERCP נראתה היצרות כ-2 ס"מ כולדוכוס דיסטלי עם הרחבה מעל. הוחדר תותב פלסטי. לא נלקחה ביופסיה הוחדר צנתר לצינור הלבלב. בשל מצב החולה הבסיסי ומחלות הרקע אינה מועמדת לטיפול כירורגי." האם יש דרך לנסות לעזור לה שהיא לא תסבול? תודה בועז
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צהבת חסימתית - תגובה
פרופ' דורון זמיר07/10/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצהבת חסימתית - תגובה
פרופ' דורון זמיר07/10/2012כנראה שמדובר בגידול וסביר שממאיר, כנראה שאמך אינה קנדידטית לניתוח (גדול וקשה) ו.או לטיפול כימותרפי ומסיבות פרקטיות הסתפקו בפתיחת החסימה. נראה שמדובר בגידול מטיפוס כולנגיוקרצינומה של כולדוכוס דיסטלי או שגידול של הלבלב או הפפילה. תמיד יש אפשרות תיאורטית גם להיצרות שפירה וללא היסטולוגיה קשה לדעת בוודאות. מרקרים יכולים לסייע אם כי נוטים לעלות בלאו הכי בצהבת חסימתית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כבד מגורגררחל ארבל03/10/2012
בת 32 בריאה בדרך כלל באולטראסונד גילו לי כבד במרקם מגורגר השאלה שלי אליך העים זה עושה חולשה כללית חוסר בתאבון ובחילות ואף ירידה במשקל אודה לך על תשובתך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כבד מגורגר - תגובה
פרופ' דורון זמיר07/10/2012לא זה בהחלט לא עושה כל זאת, אלא אם כן יש מחלת כבד מתקדמת שוודאי אין לך. לגבי יתר התלונות כדאית התרשמות קלינית במרפאה, האם מדובר ברפלקס או בבעיה אחרת כלשהי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ALK. PHOSPHATASEרינה03/10/2012
מה יכולה הסיבה לעליה ב- ALK. PHOSPHATASE ל-164 יצויין שאני נוטלת תרופות אלטרוקסין וסימבקור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ALK. PHOSPHATASE - תגובה
פרופ' דורון זמיר03/10/2012עלייה באנזים זה יכולה להיות ממקור כבדי (קחי GGT שיאשר זאת) או ממקור של עצם כמו כן עולה האנזים גם בהריון (ממקור שליתי)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בבקשה תענו לשאלתי אני ממש סובלתמריאנה02/10/2012
שאלית לפני כמה ימים שאלה זו : מזה שלושה שבועות יש לי תחושת מחנק בגרון , בדיקת US של בלוטת התריס תקינה, בדיקות דם תקינות לחלוטין, בדיקת אף אוזן גרון תקינה.. החנק מלווה בגריספים כל הזמן וגזים מרגשיה שזה מהקיבה האם זה מפחיד? מה עלי לעשות ? אני בת 31 בריאה לא היו לי בעיות בקיבה מעולם ..
שאלתי האם לנטון יכול להיות תרופה מתאימה והאם אוכל לקחת ללא לפנות לרופא התור שלי לעוד שבוע ואני ממש סובלת .. תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בבקשה תענו לשאלתי אני ממש סובלת - תגובה
פרופ' דורון זמיר03/10/2012נסי לנטון ואם יש שיפור נניתן להסתפק בכך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בבקשהמריאנה02/10/2012
שאלית לפני כמה ימים שאלה זו : מזה שלושה שבועות יש לי תחושת מחנק בגרון , בדיקת US של בלוטת התריס תקינה, בדיקות דם תקינות לחלוטין, בדיקת אף אוזן גרון תקינה.. החנק מלווה בגריספים כל הזמן וגזים מרגשיה שזה מהקיבה האם זה מפחיד? מה עלי לעשות ? אני בת 31 בריאה לא היו לי בעיות בקיבה מעולם ..
שאלתי האם לנטון יכול להיות תרופה מתאימה והאם אוכל לקחת ללא לפנות לרופא התור שלי לעוד שבוע ואני ממש סובלת .. תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה בבקשה - תגובה
פרופ' דורון זמיר03/10/2012הסיפור אינו מסוכן וניתן להמתין יתכן וזה משני לרפלקס
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות גסטרוסקופיהמישהי02/10/2012
שלום רב, אני בת 30, בריאה בדרך כלל.
עברתי היום גסטרוסקופיה בעקבות ריבוי גרפסים ותחושה שהאוכל עולה לושט בחזרה.
יש לציין כי אינני סובלת מצרבות בדרך כלל, אלא יותר גרפסים מרובים לאחר אוכל ושתיה.
בדיקת נשיפה להליקובקטור יצאה שלילית.
להלן התוצאות:
החולה נוטרה באמצעות אוקסימטר
ושט קיבה ותרסריון בוצע תרגיל היפוך
החולה חסרת שקט בבדיקה ולכן בדיקה ברטרופלקסיה אינה מושלמת
בקע היאטלי קטן
רירית ושט קיבה ותרסריון תקינה.
אבחנות- DYSPEPSIA
HIATUS HERNIA
שאלותי הן:
1- מה המשמעות שהרטרופלקסיה אינה מושלמת? האם יש סיבה לדאגה או צורך לבצע את הבדיקה שוב?
2- האם לאור ממצאים אלה, אני מוכרחה לקחת תרופות מסוג PPI למרות שאיני סובלת מצרבות כמעט בכלל, אלא רק מגרפסים ורפלוקס מינורי? האם מספיק שינוי תזונתי, אכילה איטית ולעיסה מספקת של המזון? אני לא כל כך אוהבת לקחת תרופות.
מודה מראש על התשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות גסטרוסקופיה - תגובה
פרופ' דורון זמיר03/10/2012אין ממצא מהותי חוץ מהרניה הפרעת מעט לבדיקה ולכן אינה מלאה הייתי מנסה לוסק או דומיו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים באזור החזהדוברת02/10/2012
שלום,
לפני כארבעה חודשים החלו אצלי כאבים חזקים בחזה שמופיעים בדרך כלל אחרי אוכל או בזמן רעב. אחרי מספר בדיקות לבביות נקבע כי מקור הבעיה אינה לבבית. עשיתי בדיקת נשיפה ראשונה יצא כי אכן אני סובלת מהחיידק כאשר תוצאת הבדיקה יצאה 44.91 כשערך הייחוס התקין צריך להיות קטן מ-5. קיבלתי טיפול של שני סוגי אנטיביוטיקה ובמקביל לוסק לעשרה ימים. לאחר מכן שוב עשיתי בדיקת נישפה ובפעם השנייה התוצאה יצאה אף גבוהה יותר- 53.31. שוב קיבלתי סדרת טיפול זהה אך טרם בדקתי שוב אם החיידק נוכח. במקביל עשיתי בדיקת גסטרוסקופיה פעמיים והבדיקה יצאה תקינה, לא נימצא הולקוס. כרגע אני עדיין סובלת מכאבים חזקים בחזה שמופיעים בעיקר אחרי האוכל. השאלה שלי היא, האם עצם נוכחותו של החיידק יכולה לגרום לכאבים בחזה מבלי שגרם להולקוס בוושת? והשאלה השנייה שלי קשורה לכך שבשבוע האחרון הלשון שלי ממש ייבשה ולבנה לחלוטין, האם זאת יכולה להיות תופעת לוואי לנוכחות החיידק?? (אני סובלת גם מחוסר ברזל) ממש אשמח לקבל התייחסותכם, בתודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים באזור החזה - תגובה
פרופ' דורון זמיר02/10/2012החידק אינו גורם בד"כ לכאבי חזה ורפלקס (שאינו קשור בו כן) ניתן לקחת טיפול מרובע לחידק . אך במקביל הייתי מנסה לוסק ודומיו במינון טוב (לוסק 20 מ"ג פעמיים ביום או נקסיום 40 מ"ג פעם ביום ורואה אם יש הטבה סימפטומטית. רפלקס ניתן להוכיח בPHMETRY או BRAVO
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

