מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ריר ודם בצואהא19/08/2012
שלום,
מזה שנה הופעת ריר בצורה, שקוף,לבן, צהבהב שמופיע על הצואה, בניגוב או בפני עצמו.
כשמופיע לבד, מופיע לרוב בפעם הבאה שאבקר בשירותים לאחר שכבר עשיתי את היציאה ואז הוא מחליק החוצה מפי הטבעת לאסלה לבדו.
לפני שנה נצפו מעט פסי דם בריר, לא בצואה עצמה, רופאת משפחה איבחנה טחור חיצוני ותרביות וטפילים יצאו תקין. יש לציין כי בדיקת הטפילים נערכה פעם אחת ולא שלושה ימים עוקבים. מאז כשנה, לא ראיתי סימני דם בצואה ולא בריר אך לאחרונה הם חזרו. הדבר מופיע העיקר לאחר יציאה גדושה ורכה אך לא שלשולית, שגורמת להליכה די דחופה לשירותים. הדימום הצפה פעמים בודדות אך הריר הרבה יותר. בדיקות דם תקינות.
בוצעה רקטוסקופיה 20 ס"מ תקינה, למעט טחורים דרגה 2. הכנה בוצעה עם 2 חוקנים, לאחר החוקן יציאה רגילה ואז בפעם הבאה שהלכתי לשירותים יצא ריר בכמות גדולה מהרגיל וגם מעין רשת של פסי דם.
בנוסף במהלך יציאה אני מרגישה לעיתים גוש המתבלט החוצה.
אני מאוד מצודאגת וחרדה, הופניתי לקולונוסקופיה.
האם יש מנוס מקולונוסקופםיה ובחירה באמצעי אבחון אחר קודם?
מה זה יכול להיות?? גידול?
באופן כללי מרגישה טוב, ללא סיטוריה של מחלות מעי או גידולים במשפחה, בת 22.
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ריר ודם בצואה - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק20/08/2012יש מקום לעשות קולונוסקופיה ואם אין ממצא לשקות בדיקות של ציםקוד המעי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- b12 גבוה ושלשוליםמאיה19/08/2012
היי,
בעלי בן 31 וסובל מזה כמס חודשים משלשולים שבאים והולכים ומדי פעם כאבי בטן שעוברים לאחר יציאה בשירותים. יש לו מס' רב של יציאות ביום, ובדרכ שלשול.
הוא הופנה לבדיקת העמסת לקטוז. יש לו תור רק בסוף ספטמבר.
כמו כן, הוא הופנה לגסטרו שבינתיים עשה לו בדיקת של בי 12 בה נמצא ערך של מעל 1476.
הוא לא לוקח תוספים.
הוא עשה גם שקיעת דם, crp, נוגדני צליאק שיצאו תקינים.
ספירת דם עשה לא לאחרונה אלא רק בחודש נובמבר 2011 שהייתה תקינה.
שוטטתי קצת באינטרנט ויש הרבה דברים מבהילים בנושא- שזה מצב לא שכיח אצל מי שאינו נוטל תוספים ויכול להצביע על בעיות קשות ואני מאוד בלחץ.
הוא צריך לעשות בדיקת דם כללית, ספירת דם ותפקודי כבד רק ביום שלישי הקרוב.
עד אז אני נורא בלחץ.
על מה יכול להעיד?
תודה,
מאיה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר b12 גבוה ושלשולים - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק19/08/2012לפעמים ויטאמין b12 גבוה בגלל דלקת בכבד ומחלת דם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פמוטידין, ספיגהאייל18/08/2012
שלום
אני בחור בן 44
סובל מזה 5 שנים מצרבות קבועות , למרות גסטרוסקופיה תקינה
ולמרות שלא מעשן ולא אוכל חריף ואלכוהול ומקפיד בתזונה.
משקל 60 קג גובה 180.
לכן לוקח מדי יום 40 מג פמוטידין ( 20 בוקר 20 ערב ). לוסק גרם לי לחולשה עזה ולנטון לסחרחורות. לכן ממשיך עם הפמוטידין.
במקביל מזה כמה שנים סובל גם מכיווצי שרירים ללא הסבר ברחבי הגוף ותחושת נמלול. בדיקות דם - ספירה, כימיה, סוכר, TSH, ברזל, פריטין תקינות.
בי 12 קצת נמוך 210 ולכן לוקח כדורי בי 12.
הייתי אצל נוירולוג הבדיקה שלו תקינה פרט לתפיסות בשרירים
והוא המליץ לקחת B1 אמר שלפעמים יש מחסור בזה וזה גורם לתופעות האלה
רופא המשפחה הציע לא לקחת סתם ויטמינים ולבדוק.
נתן לי בדיקת B1 בדם שיצאה תקינה
VITAMIN B1 STATUS התוצאה 44 NG/ML כשהנורמה 22-85
האם בדיקת B1 בדם תקינה שוללת מחסור בויטמין בי 1 ולפיכך אין צורך לקחת B1
או שאולי בגלל שאני לוקח פמוטידין אז אולי חסר לי בי 1 ואולי גם בי 6 ולכן הרבה נמלולים דקירות והתכווצויות?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פמוטידין, ספיגה - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק19/08/2012אני לא חושב שיש קשר בין פמוטידין לבין חוסר ויטאמינים.
גם לא חושב שיש קשר לתלונות שלך.
הם לא ספיציפיים ולא ניתן לדון על הגורם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אומפרדקס ואנציפלמדעדי17/08/2012
שלום,
לטיפול בכאבי בטן, רופאת המשפחה רשמה לי את התרופות אומפרדקס ואנציפלמד (את הראשונה בבוקר, והשנייה תוך כדי הארוחות). בעלון לצרכן של התרופה אנציפלמד רשום בסעיף תגובות בין תרופתיות לגבי תרופות סותרות חומצה המכילות מגנזיום, ובעולם לצרכן של התרופה אומפרדקס רשום כי התרופה מכילה magnesium carbonate heavy, האם ניתן לקחת את שתי התרופות יחד?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אומפרדקס ואנציפלמד - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק20/08/2012לדעתי אין בעיה לקחתשניהם ביחד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום,טלי17/08/2012
עלי לבצע אולטרסאונד לבטן עליונה וכליות ונאמר לי להמנע יום לפני מאכילת שומנים בשרים ועוד. רציתי לוודא שמותר לאכול טחינה ולדעת אם מותר לאכול עוגה אפויה שיש בה שמן קנולה ואגוזים. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום, - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק20/08/2012בעיקר צום חשוב ופחות הכלכלה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- השפעה של אלכוהולאנה17/08/2012
שלום,אני בת 18 ובחודשים האחרונים שמתי לב שבכל פעם שאני צורכת אלכוהול בכמות גדולה למחרת יש לי שילשולים וכאבי בטן.
ממה זה נובע? ואיזה בדיקות עליי לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר השפעה של אלכוהול - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק17/08/2012יתכן עצבים במעי ןהשפעה ש אלכוהול על רירית המעי.
אין טיפול מלבד להמנע מאלכוהול.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהייתכן שזה צליאק?
אנה17/08/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלשולים כרוניים אחרי הקרנות לטיפולאורה17/08/2012
אני סובלת משילשולים ממושכים הכוללים בחילותכאבי בטן וחולשה.לא יכולה לאכול כמעט כלום כי זה גורר עוד התקף. אני לוקחת כבר תקופה של כ3 חדשים vsl#3 עם שיפור ניכר. האם זה הטיפול היחיד שיש? למשך כמה זמן אצטרך להמשיך בו ?האם התכשיר הזה מאושר לטיפול עי משרד הבריאות? האם הוא בסל הבריאות ? מודה למפרע על כל אינפורמציה אורה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלשולים כרוניים אחרי הקרנות לטיפול - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק17/08/2012לא ציינת הקרנות- רק בכותרת.
גם לא מתי היו.
vsl#3 הוא חיידקים ולא בסל. לדעתי לא תורם למקרים של הקרנות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהיפית15/08/2012
שלום רב אני בת 67. בבדיקת קולונוסקופיה נשלח ממצא לבדיקה פתולוגית והתשובה היא: normal small bowel mucosa H. Pylori negative ,active chronic gastritis מה משמעות הממצאים ? האם יש צורך לעשות בדיקת קולונוסקופיה בעוד 3 שנים או שאפשר גם אחרי שלוש וחצי או ארבע שנים? תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק16/08/2012לפי התשובה יש רקמה מהקיבה - לכן מדובר על גסטרוסקופיה ולא קולונוסקופיה.
אולי עברת 2 הבדיקות ביחד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי בטןסיון15/08/2012
שלום רב,
מזה יומיים אני סובלת מהתקפים של כאבי בטן, בעיקר בחלק העליון שלה מתחת לחזה.
ההתקפים מגיעים בצורה של הרגשת שלשול אוטוטו אבל אני הולכת לשירותים ואין כלום.
מה זה יכול להיות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שכחתי לציין
סיון15/08/2012בת 29, בריאה בד"כ, חודשיים אחרי הריון שני ומניקה (אם זה משנה...)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוכלו לענות בבקשה?
סיון16/08/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוכלו לענות בבקשה? - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק16/08/2012לא ניתן לאבחן דרך הפורום.
יכול להיות מחלה דמוית שלשול.
מציע להבדק אצל הרופא המטפל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שילשולים כבר שבוע בהריוןמישהי14/08/2012
שלום רב,
אני בשבוע 9 להריון וסובלת כבר מזה שבוע משילשולים.
התחיל בתדירות גבוה ביומיים הראשונים עם תחושת בחילה ועייפות רבה.
מהיום השלישי שילשולים עד 3 פעמיים ביום מדי פעם כאבי בטן.
לא הודגמו טפילים ועדיין מחכים לתשובת התרבית.
ביומיים האחרונים מדובר על יציאה אחת ביום (שילשול מימי לגמרי).
האם הגיוני שימשך כ"כ הרבה זמן (7 ימים).
האם אני צריכה לעשות משהו בנידון?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שילשולים כבר שבוע בהריון - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק15/08/2012שבוע זה לא כל כך הרבה זמן - ןגם את מדווחת על ירידה במספר השלשולים.
מצניע להמתין עוד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פלוקס+שברסרעפתידינה14/08/2012
אני מטופלת באומפרדקס, יש ימים שעש לי עדיין חומציות,האם סודה לשתיה יכולה גם לעזור?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פלוקס+שברסרעפתי - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק15/08/2012יכול לעזור קצת אך גם ניתן להעלות מינון האמפרדקס למשל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאת בדיקת דם APTT-SECרועי14/08/2012
בבדיקה ראשונית על ידי רופא ( ויזואלית ) הובחנתי כחולה צהבת ( שתן , צואה, גלגלי עיניים צהובים ) . היום בבוקר עשיתי בדיקות דם ולאחר מעבר אישי על התוצאה הייתי רוצה לדעת מה משמעות ערך גבוה, 40.2 בבדיקה של APTT-SEC
שאר הערכים בבדיקות האחרות נורמליים .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאת בדיקת דם APTT-SEC - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק15/08/2012זה מעט ארוך - אך לא ניתן לומר יותר מזה.
עם מחלת כבד בדרך כלל inr יכול להיות גבוה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים חזקים בבטן התחתונהאשר14/08/2012
שלום,
לאמי כאבי בטן חזקים מאד מזה כמה חודשים בבטן התחתונה. הכאבים מופיעים בהתקפים עזים כמה פעמים ביום. הבטן נפוחה ולרוב יש גם עצירות.
היא עברה סדרה ארוכה של בדיקות: US וגינאלי, CT קיבה, קולונוסקופיה, אנדוסקפיה. הדבר היחיד שנמצא הוא דלקת בדופן הקיבה. נלקחה ביופסיה אך הרופאים טוענים שזה לא המקור לכאב.
לאחרונה היא אף אושפזה במחלקה כירורגית לאחר שהגיעה לאפיסת כוחות (חוסר יכולת לאכול, משככי כאבים וכו').
היא מטופלת לכאב בלבד: מדבקות פנטיל עם אופטלגין וסרוקסט. הרופאים במחלקה הכירורגית "הרימו ידיים" - הם לא מוצאים את המקור לכאב והיא שוחררה הביתה.
מה הלאה? מה עוד אפשר לבדוק ולמי ניתן לפנות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים חזקים בבטן התחתונה - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק15/08/2012לא ניתן לתת אבחנה דרך הםורום אך יש לבדוק אפשרות של בעית כלי דם למעי.
ניתן לאבחן על ידי ct אנגיו אם לא נעשה כבר.
צריך יעוץ של רופא חדש לדעתי שיכול לעבור על כל החומר עם ראש פתוח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיות קיבהחיים14/08/2012
שנתיים אני סובל מקשיי נשימה חזקים אחרי אוכל בחילות חוסר תאבון עליה של אוכל גיהוקים לקחתי את כל הסוגים של הסותרי חומצות ולא עזר לי יש לי המלצה מרופא גסטרו לניתוח תיקון בקע ורפלוקס עכשיו הקטע שהרופא מנתח לא כזה ממהר לעשות לי ניתוח והוא ביקש עוד בדיקות (מנומטריה, צילום קיבה) שיצאו תקינים אני לא יודע כבר מה לעשות הכל יוצא תקין אבל אני סובל בחיי שכבר נמאס לי מהחיים האלה הכל יוצא תקין ואני חולה
מה אני אמור לעשות עכשיו?
בהתחלה זה עבר לי עם הלנטון ואחר כך חזר לי
עכשיו שום תרופה לא עוזרת
למה אי אפשר לבקש ניתוח על דעת עצמי? כל דבר זה סיפור
כבר לא מעניין אותי תוצאות בדיקות אני סובל וזה לא מעניין אף אחד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיות קיבה - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק15/08/2012הניתוח יעזור רק אם יש הפרעות במנומטריה ובדיקה של ניטור חומצה בושט המצביעים על רפלוקס קשה .
כמו שצריך שניים לטנגו גם הכירוג צריך להיות משוכנע שהניתוח יעזור.
קשה להגיד יותר מהניתונים שמסרת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבעיות קיבה
חיים15/08/2012אז מה עוד יכול לגרום לבעיות של קשיי נשימה אחרי אוכל, בחילות, חוסר תאבון
הבעיה היא קיבתית אין פה מה לדבר בכלל
השאלה חוץ מרפלוקס מה עוד יכול לגרום לזה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבעיות קיבה - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק15/08/2012יכול להיות חור בושט (פיסטולה) אכלזיה כדוגמה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבעיות קיבה
חיים16/08/2012בבדיקת מנומטריה כתבו שאין חשש לאכלזיה
האם בבדיקת גסטרוסקופיה אפשר לגלות את הבעיות האלו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבעיות קיבה - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק17/08/2012לרוב כן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבעיות קיבה
חיים17/08/2012אז אני לא יודע כבר התייאשתי ... כל הבדיקות בסדר ואני לא מרגיש טוב
מה לגבי חרדה? יש מצב שבן אדם עובר חרדה כל שהיא וכתוצאה מכך נגרמות בעיות בקיבה?
כי אני סובל כל היום... וזה לא בתקופות מסויימות שאפשר להגיד שאני לא מרגיש טוב רק במצבי חרדה
האם חרדה חד פעמית הורסת את הקיבה לתמיד?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבעיות קיבה - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק20/08/2012לא לתמיד אך בהחלט יש אבחנה בשם מעי רגיז ששכיח ולעתים קשה לטפל.
מציע להתייעץ עם רוםא גסטרו המטפל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבעיות קיבה
חיים20/08/2012האם למעי רגיז יש סימפטומים דומים לבעיית הרפלוקס?
קשיי נשימה, חוסר תאבון וכו ...
אגב אני גם לא מצליח לרדת במשקל
אני אוכל תזונה של דיאטה ולא יורד אפילו גרם אחד
האם זה גם קשור?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבעיות קיבה - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק21/08/2012יכול להיות סימפטומים דומים עם מעי רגיז.
אין קשר לירידה במשקל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבעיות קיבה
חיים23/08/2012לפי מה שהבנתי הטיפול במעי רגיז הוא על פי הסימנים של אותו חולה
נגיד אדם סובל מעצירות אז נותנים לו טיפול לעצירות
אך במצב שאדם סובל מכל בעיה אפשרית
קשיי נשימה, חוסר תיאבון, בחילות, עצירות, וכו.. וכו...
מה עושים במצב כזה?
התרופות של המעיים גורמות להקלה בקיבה?
כי לפי איך שזה נשמע המעי גורם לבעיות בקיבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבעיות קיבה - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק24/08/2012הטיפול מורכב ויכול להיות שיונים של תנועה של המעי לאורך כל המערכת העיכול.
לעתים צריך טיפול עם הרבה שיכבות- נפשיות, תרופתיות על מנת להקל על הסימפטומים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהד"ר מלניק
חיים07/09/2012יש אפשרות להגיע אליך לייעוץ?
האם אתה מקבל באופן פרטי?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כבד שומנימירי מוזס13/08/2012
בעבר נאמר שיש לי כבד שומני.לאחרונה סובלת מתופעות של פריחה בפנים,נפיחות של הרגלים בעיות עיכול.נאמר לי שאלו בגלל בעיות בתפקודי כבד. מהו כבד שומני? מה גורם לכך ואיך ניתן להיטיב את המצב? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כבד שומני - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק13/08/2012אנני חושב שיש קשר לכבד שומני.
כבד שומני הוא הסננה של שומן בתוך הכבד. קשור בעיקר לעודף משקל והטיפול לא תרופתי - מרק ירידה במשקל ופעילות גופנית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצלנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

