פורום רפואת משפחה - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התייעצות
    לינדה
    04/02/2013

    שלום
    ביום שישי האחרון הייתי עם העלי בהופעה, כשקמתי מהכיסא לא הרגשתי שהרגל שלי רדומה ופשוט התקפלה לי הרגל וכמעט נפלתי.
    מאז אני חשה כי הרגל שלי חלשה, נרדמת הרבה גם בכף הרגל וגם במעלה כל הרגל וגם תחושות חשמל (קצת).

    מה זה? אני דואגת!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התייעצות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התייעצות - תגובה

    ד''ר יעל כוכבי
    06/02/2013

    שלום,
    גשי לאורטופד.
    לבריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עייפות קיצונית
    אורי
    04/02/2013

    שלום.

    אני בן 60 עובד 8 שעות ביום מבצע פעילות ספורטיבית ובזמן האחרון אני מרגיש עייפות ממש קיצונית וקורה לא פעם שאני נרדם בישיבה בשעות שאינני רגיל להרדם.
    האם מומלצות בדיקות על מנת לאתר את הסיבה לעייפות הקיצונית הזו .
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עייפות קיצונית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עייפות קיצונית - תגובה

    ד''ר יעל כוכבי
    06/02/2013

    שלום,
    חשוב לבצע בדיקות מקיפות כולל בדיקת איכות השינה.
    לבריאות,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קטע מוזר
    דנה
    01/02/2013

    הי.יש לי ריפלוקס וגם בקע בסרעפת.אני בת 38.הערב אכלתי הרבה ותוך כדי שאכלתי הרגשתי שהגזמתי.כשלושת רבעי השעה אחרי הארוחה התחילו לי גרפסים, הרגשתי כאילו אין לי אויר ובעצם חוויתי מיני התקפת חרדה.גם הרגשתי שבא לי להקיא.האם זה בגלל שהעמסתי על עצמי? זו הייתה בסה"כ א.ערב ולא ארוחה כבדה עם בשר למשל.יש לציין שאני לוקחת בכל יום בבוקר באופן כרוני כדור פנטרופזול.מה דעתכם? ממה כל זה קרה? זה הלחיץ אותי נורא.הרגשתי כאילו אני הולכת למות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קטע מוזר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קטע מוזר - תגובה

    ד''ר יעל כוכבי
    02/02/2013

    שלום,
    מומלץ לא לאכול הרבה בערב, בעיקר כשיש רפלוקס .
    כ"כ ארוחות קטנות ומסודרות במשך היום.
    לבריאות,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת דם
    בני
    01/02/2013

    שלום

    בבדיקת דם שגרתית, קיבלתי בנתיים תוצאות חלקיות.
    ספירת דם

    יש חריגה ברמות הבאות :


    MONOCYTES % 9.20 % ( 2.00- 9.00) (.........)*

    EOSINOPHILS 1.14 K/UL ( 0.00- 0.60) (.........)*

    EOSINOPHILS % 16.12 % ( 0.00- 6.00) (.........)*


    האם זה משמעותי ? (בעיקר רמת ה - EOSINOPHILS המוגברת 16.12 כשגבול הנורמה 6 )
    ואם כן, מה המשמעות של זה לגביי ?


    ה - CRP קצת מוגבר 6.90(דבר שלא היה לי אף פעם בבדיקות קודמות, אלא להיפך, היה תמיד קרוב לגבול התחתון)
    CRP 6.90 MG/L ( 0.00- 5.00) (.........)*

    מצד שני שקיעת הדם תקינה.

    על מה כל הנתונים הללו יכולים להעיד ?
    והאם CRP בהכרח מבשר על תהליך דלקתי כלשהו שיש צורך לברר את מקורו או שלא בהכרח ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקת דם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת דם - תגובה

    ד''ר יעל כוכבי
    02/02/2013

    שלום דוד
    מונוציטים- תאים לבנים , קשורים בהגנה מוירוסים. איאוזינופילים- תאים לבנים שקשורים בתגובות אלרגיות ובהגנה מפרזיטים.
    CRP- מדד רגיש לתגובת המערכת החיסונית.
    אף תשובת מעבדה לא דורשת בירור בפני עצמה, אלא היא כלי עזר באבחנה שמסתייעת בנתונים רבים נוספים, בעיקר המצב של החולה.
    לבריאות,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה דחופה מאוד! שפעת החזירים הדבקה
    רחלי
    31/01/2013

    שלום,
    אני לומדת בכיתה עם בחורה שיש לה חום גבוה (38 ומעלה, מפסיק רק בלקיחת כדור ואז עולה בחזרה), שיעול, כאבי סינוסים וקשיי נשימה. היום היא הלכה בפעם השניה לרופא שאמר לה שלפי התסמינים מדובר בשפעת החזירים. אך לא עשה לה בדיקות מעבדה וגם לא הפנה אותה לכאלה.
    כששהינו איתה בכיתה היא השתעלה וגם חיבקתי אותה מספר פעמים. שאלותיי הן-
    1. במידה ויש לה שפעת החזירים אני כרגע נשאית המחלה, האם נכון?
    2. אני צריכה מחר לנסוע אל המשפחה שלי, שם ישנם גם ילדים קטנים וגם אנשים מבוגרים בעלי אלרגיות ואף אדם מבוגר שעובר שטיפות כימיות לאחר שנמצא אצלו גידול.
    האם אני יכולה לנסוע ולפגוש אותם? אין לי תסמינים ולמיטב הבנתי ישנה תקופת דגירה של כשבועיים - האם נכון? אם כן, אני ביליתי בחברתה מהרגע שחלתה כשבוע מקסימום, ולא מעבר לכך. לכן יש לי לפחות שבוע של תקופת דגירה שבמסגרתו איני מדבקת?

    אודה לתשובה בהקדם האפשרי (ממש ממש דחוף!), מאחר והאירוע המדובר הוא מחר בשעות הבוקר ואני ממש לא רוצה להדביק אף אחד!!!
    תודה רבה רבה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה דחופה מאוד! שפעת החזירים הדבקה - תגובה

    ד''ר יעל כוכבי
    02/02/2013

    שלום,
    לא ניתן להגיד בודאות אם זו שפעת החזירים ללא בדיקה מתאימה.
    בכל מקרה, היית חשופה לאיזשהוא וירוס ויתכן שתחלי, יתכם שלא. כעת את לא חולה ולכן לא מדביקה. הייתי נזהרת עם אנשים מוחלשים חיסונית (טיפול כימי).
    לבריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ולסלבה ושטפי דם קטנים בפנים
    דוגמנית
    31/01/2013

    שמי טניה (שם בדוי), אני מתפרנסת מדוגמנות וחשוב לי עור פניי.
    עברתי קולונסקופיה.
    מאוד התאמצתי במהלך הבדיקה והרופא הסביר לי שנוצר לחץ דמוי ולסלבה.
    לאחר הבדיקה ראיתי שמהלחץ הזה הופיעו המטומות עוריות מרובות ומאוד בולטות מסביב לעיניים.
    תוך כמה זמן ההמטומות אמורות לחלוף?
    הסביר לי הרופא שרצוי לא לחשוף את הפנים לשמש עד שההמטומות תספגנה כדי שלא יישארו כתמים, זה נכון?
    תודה על עזרה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ולסלבה ושטפי דם קטנים בפנים - תגובה

    ד''ר יעל כוכבי
    02/02/2013

    שלום,
    תופעה מוכרת. יכול לקחת שבוע עד שבועיים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קלציום.
    ת.
    30/01/2013

    הי.נטלתי למשך שבועיים 2 כדורי קלציום המכילים גם ויטמין D, פעם ביום עם האוכל.מיד אחרי שהתחלתי לקחת את הכדורים הללו, התחלתי להרגיש חוסר תאבון, לא יכולתי לראות אוכל, לא הייתה לי אנרגיה והרגשתי כאילו אני בדכאון.בקיצור הרגשתי כמו משהי שמתה בגוף חי.הלכתי לרופאה והסברתי לה מה אני מרגישה, מיד היא אמרה לי להפסיק לקחת את כדורי הקלציום כי יש להם תופעות לוואי כמו חוסר תאבון וכו'.הפסקתי לקחת את הכדורים ויום וחצי לאחר מכן חזרתי לחיים.האנרגיה, המרץ, חוש הטעם והתאבון חזר כמו גם שמחת החיים.הייתי בהלם.אני יודעת שנשים רבות נוטלות קלציום ומעולם לא שמעתי שיש לזה תופעות לוואי כאלו.אני לא נוטלת שום תרופה אחרת.זה ברור זה בגלל זה.אבל...כעת נוצרה בעיה כי עדיין אני צריכה לקחת קלציום.מה עושים? הספיגה שלי בגוף חלשה ולא טובה אז קלציון באמצעות אוכל לא יעיל עבורי.אגב, אני רק בת 38 ולא נמצאת בגיל המעבר.תודה רבה על העזרה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קלציום.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קלציום. - תגובה

    ד''ר יעל כוכבי
    02/02/2013

    שלום,
    ישנם תכשירי סידן רבים , ששונים בעיקר בחומר הנוסף שקשור לסידן (קלציום ציטרט וכו')
    אפשר לבדוק מה הרכב התכשיר שנטלת ולנסות תכשיר אחר .
    לבריאות,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נקודות אדומות על עור הפנים
    רוי
    30/01/2013

    בן 50, בריא בדר"כ.
    עברתי היום בבוקר קולונסקופיה וגסטרוסקופיה.
    עברתי בדיקות אלה גם בעבר.
    קיבלתי היום בעת הבדיקה דורמיקום וביאטריל.
    מיד לאחר הבדיקה הבחנתי בהרבה נקודות וכתמים אדומים על העור בפנים ובעיקר מסביב לשתי העיניים ועל העפעפיים שטרם חלפו.
    לא היתה לי תופעה כזו או דומה לה מעולם בעבר.
    אני מעט מודאג.
    מה זה יכול להיות?
    האם זה אמור לחלוף בקרוב? מתי?
    האם עלי לערוך בירור כלשהו?
    האם לקחת אנטי- היסטמין?
    מאחר ויהיה עלי לעבור קולונסקופיה וגסטרוסקופיה בעתיד- כיצד להערך ומה לומר לרופא הגסטרו (או המרדים) לפני הבדיקה הבאה?
    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נקודות אדומות על עור הפנים - תגובה

    ד''ר יעל כוכבי
    02/02/2013

    שלום,
    דומה לשאלה נוספת שעניתי היום: יתכם שזה באמת מהלחץ ואלו הם שטפי דם קטנים, או לחילופין שזו תגובה אלרגית.
    כדאי לבדוק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה דחופה
    ננ
    28/01/2013

    שלום. יש לי תינוק בן חצי שנה שעד לא מזמן הנקתי אבל בעקבות כל מיני נסיבות החלטתי להפסיק להניק אותו ביום רביעי שעבר, ביום שישי הזדמן לי לצאת עם בעלי לכמה שעות ויצא לי לעשן כמה סיגריות חשיש עם חברים. אתמול פתאום הוא התחיל לדרוש שוב לינוק והיה מאד עצבני. אני לא מחפשת שיטיפו לי ויכעסו עלי, חיי בידיי ומי שנגד סמים שלא ייגע. זאת ההחלטה שלי.
    השאלה היא, מתי זה יוצא מהדם וזה בטוח להניק אותו? ככה שזה לא יעבור אליו בחלב? יש לי עדיין גודש אבל הוא הולך ונעלם. אם תגידו שבעוד שבוע לא יהיה סיכוי שזה יעבור בדם אז אמשיך לשאוב כדי שהחלב לא ייעלם. בבקשה תענו לי ותתייחסו עלי ברצינות. את מה שנעשה אין איך להשיב אז תגידו לי עם יש משהו שאני יכולה לעשות עכשיו. תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה דחופה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה דחופה - תגובה

    ד''ר יעל כוכבי
    30/01/2013

    שלום,
    מנתונים שמצאתי, זמן מחצית החיים של הניקוטין בגוף לאחר סיגריה הינו כשעה וחצי.
    (כלומר : הזמן שלוקח עד שחצי מהחומר נעלם).
    אני לא יודעת לגבי חומרים אחרים שבסיגריה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    יוני
    28/01/2013

    שלום
    אני בן 19 ולפני כמה ימים הרגשתי לא טוב לפרק זמן של שעה הרגשתי כמו חצי בנדם הרגשתי חולשה עייפות סחרחורת אי שווי משקל חוסר יציבות דיכאון שמשהו אצלי בראש לא בסדר כאילו מנותק מהמציאות חוסר אנרגיה חוסר מוטיבציה יש לציין שאני בריא בדרך כלל לא שותה הלכואול ולא משתמש בסמים מה זה היה? מה אני צריך לעשות ולבדוק? בתודה אביב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה - תגובה

    ד''ר יעל כוכבי
    30/01/2013

    שלום אביב
    נראה לי שזו לא פנייה ראשונה שלך באותן ענין, נכון?
    זה יכול לקרות לכל אחד במצב של עייפות, רעב, צמא , ירידת לחץ דם, לחץ וחרדה וכו'
    אבל כדאי לבדוק אם לא מדובר במשהו רציני יותר, אם התלונה חוזרת (בעיה בלב או במערכת העצבים?)
    לבריאות,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עבודה בשעות הלילה
    אורי
    28/01/2013

    שלום רב,
    אני עובד בעבודה של משמרות המצריכה עירנות פעמיים-שלוש בשבוע מאיזור הערב עד הבוקר שאחרי(8 בבוקר).
    הבנתי שהדבר אינו בריא ויכול לפגוע בתפקוד הגוף.
    כמובן שאני מקפיד לישון לאחר משמרת שכזאת..
    האם ישנם סיכונים לטווח הקצר ולטווח הארוך בעבודה בשעות כאלו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עבודה בשעות הלילה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עבודה בשעות הלילה - תגובה

    ד''ר יעל כוכבי
    30/01/2013

    שלום,
    יש מחקרים שונים שמראים השפעות חוסר שינה ממושך עקב עבודה במשמרות
    על נתוני תחלואה ותמותה, בעיקר בצוותים של בתי חולים.
    באופן כללי - יש חשיבות לשינה של לפחות 6 שעות רצופות.
    לבריאות,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חיידק קרום המוח
    רונית
    27/01/2013

    מאחר והייתי בהלוויה של גבר צעיר ונישקתי את משפחתו ול
    לחצתי ידם התברר לי למחרת כי הוא נפטר מחיידק קרום המוח ומשפחתו נטלו תרופה .
    אני הייתי בהלם טוטלי מאחר ולמחרת הרגשתי כאבי ראש ונזלת קלה ..פניתי לרופא אשר בדק אותי ואמר לי שלא יתכן שיש לי קרום המוח מאחר וצריך להיות סימנים כמו חום גבוה פתאומי הקאות כאבי ראש עזים כאבי צוואר .........
    עדיין יש לי נזלת וכאב ראש ....(יש לציין כי אני סובלת מסינוסיטיס ) ומאוד מודאגת
    מה הסיכוי שאני נדבקתי במחלה ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חיידק קרום המוח

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חיידק קרום המוח - תגובה

    ד''ר יעל כוכבי
    30/01/2013

    שלום,
    הטיפול ניתן לאנשים שהיו במגע עם החולה לפחות 4 שעות ביום.
    לבריאות,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מנמנם אחרי אוכל
    אורי
    26/01/2013

    שלום.
    אני בן 60 , עברתי אוטם לפני 10 שנים ומרגיש עייפות אדירה לאחר ארוחת צהרים או ארוחת ערב .
    שמתי לב שזה קורה לי גם בימי מנוחה ולא רק בימים בהם אני עובד.
    בימים שאני עובד אז אחרי ארוחת צהרים אני בצנועה אבל אם אני מתיישב אז אני מתחיל לנמנם וזה לא נעים כי כל פעם אחרי ארוחה הגוף שלי דורש נמנום קצר ואח"כ אני ער לחלוטין .
    אשמח לקבל הסבר לתופעה והאם עלי לעבור בדיקות כלשהן .
    לאחרונה עברתי אקו + ארגומטריה ונראה תקין .
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מנמנם אחרי אוכל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מנמנם אחרי אוכל - תגובה

    ד''ר יעל כוכבי
    30/01/2013

    שלום,
    להרבה אנשים יש עייפות לאחר ארוחה כבדה, השאלה אם אצלך זהו ביטוי לבעיה בלב?
    אין סבולת המאמץ שלך? האם גם אז יש כאבים , קוצר נשימה , עייפות?
    אם כן- כדאי להמשיך את הבירור הלבבי- אם לא- אולי לשנות את הרכב האוכל
    או את שעות האכילה באופן שיאפשר לך מנוחה לאחר האוכל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פנס בעין
    מאיה
    26/01/2013

    סבתי , בת 76 , נפלה והחליקה על הפנים . היא דיממה מהאף , וקיבלה פנס בעין . הפנס גרם לה להראות כאילו כל העין שלה עם צללית סגולה כהה. ומסביב לעין הכל כחול . העין סגורה כמעט לגמרי ונפוחה . העפתי מבט , וראיתי שהעין כאילו נדחסה לבפנים. אמרתי לה שתלך לרופא , אך היא אומרת שהיא לא חושבת שצריך. רציתי לדעת מה דעתכם : ללכת ,או לא.

    בתודה מראש,
    מאיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פנס בעין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פנס בעין - תגובה

    ד''ר יעל כוכבי
    30/01/2013

    שלום,
    יתכן שעקב הבצקת נראה כאילו העין שקועה. ברור שחשוב להבדק לאחר חבלה כזו.
    אני מקווה שבינתיים הכל בסדר.
    לבריאות,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תופעה
    ירון
    25/01/2013

    שלום,

    מידי פעם יש לי תופעות די דומות שחוזרות כמו לאחרונה בשעה החולפת.

    פתאום אני מרגיש מן תחושה לא ברורה כמו אולי חולשה בלב (זה המושג היחיד שעלה בדעתי אם כי אינו מדוייק) כשלכך מצטרף לאחר פרק זמן לא ארוך שיעול חזק החוזר על עצמו עד חצי שעה הגורם לדמעת בעיניים ועינים אדומות. השיעול מעלה כיח צמיגי שקוף.
    בנוסף יש תחושות של חולשה קטנה בידיים וברגלים, תחושת ריחוף או יותר נכון חוסר שקט ותחושה/רצון לצאת לשירותים להטיל צואה (מה שלרוב אכן קורה).
    בנוסף בזמן זה הדופק מהיר (לא ספרתי אך מעריך כ-120+).
    לאחר זמן מה השיעול פוסק אך נמשכת תחושת עייפות, כאילו העיניים רוצות להיעצם.

    • ממה יכולים לנבוע כל התסמינים הללו והאם באמת יש קשר ביניהם ?
    • האם הבעיה רצינית ו/או נדרשת לבירור מיידי ואיזה ?
    • האם כל התסמינים יכולים לנבוע מהתקף חרדה (לא שמרגיש משהו נפשי לפני תחילת ההתקף) וכיצד ניתן לוודא שאכן בכך מדובר ?
    • האם כל התחושות יכולות להיות תוצאה של תגובת שרשרת של הגוף להרגשה הלא ברורה הראשונית דבר שגורם לעליית הדופק וכתוצאה מכך לחולשה וכתוצאה מכך לעייפות וכו׳ ?

    אשמח על כל עיצה ורעיון נוספים

    שבת שלום

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תופעה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תופעה - תגובה

    ד''ר יעל כוכבי
    25/01/2013

    שלום לך,
    כל התשובות שהצעת סבירות, יותר נראה כהתקף חרדה . לא צריכה להיות סיבה נפשית להתקף חרדה. לפעמים דוקא יש גורם ביולוגי: מיעוט חמצן בסביבה, עישון
    וכו'
    לבריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום