מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שינויים ניוונים מחלת פאגטבוקי21/11/2012
אובחנתי במיפוי עצם בגב תחתון אזור האגן צד שמאל בשינווים ניוונים בעצם כתבו שיתכן פאגט ויש להמשיך מעקב.
לאיזה רופא מקצועי אני צריך לפנות?
מה הטיפול למצב כזה אפשר לגרום לעצם שלא תמשיך להתעוות לעצור את התהליך ?
האבחנה היא מלפני שנה והכאבים באזור התחזקו וגם מגבילים אותי יותר אציין שגם אובחנתי בשינויים ניוונים בעצם הסקפולה השמאלית ושבמעקב צפיפות עצם גבולית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שינויים ניוונים מחלת פאגט - תגובה
ד''ר יעל כוכבי22/11/2012שלום,
אפשר לבקש יעוץ אנדוקריני, לבדוק פוספטזה חומצית בדם, שמיעה ואקו לב.
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח בדיקות דםסיוון21/11/2012
בבדיקות הדם של אמי- בת 74 התקבלה תוצאה של CK-290 שהגבול העליון הוא 145, הרופא משפחה אומר שזה בסדר, האמנם?
בנוסף , בבדיקות השתן ה- LEUCOCYTES -500 מה עושים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פענוח בדיקות דם - תגובה
ד''ר יעל כוכבי22/11/2012שלום,
עלייה בCK יכולה לנבוע מתרופות מסוימות (לטיפול בקולסטרול) , מזריקות לשריר, מפעילות גופנית וכו'
תאים לבנים בשתן עם תרבית שתן שלילית- דורש מעקב בלבד בד"כ.
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה על כלבת.Nav20/11/2012
שלום,
היינו בצפון בקיבוץ שומרה בצימר, ישנו שם בשישי ושבת ובבוקר של שבת התעוררתי עם סימן עגול קטן ונפוח באחת האצבעות שלי.
כנראה במהלך היום גירדתי את הסימן והוא התנפח וירד קצת דם. עכשיו האזור טיפה נפוח מסביב ויש נקודה קטנה באמצע שממנה ירד הדם ועוד נקודה לידה והאזור מעט כואב.
האם ייתכן שזו נשיכת עכבר/עכברוש/עטלף כלשהו שהגיע באמצע הלילה ולא הרגשתי שננשכתי? האם יש סיכוי להידבק בכלבת במקרה כזה?
או שזו עקיצת יתוש? חשוב לי לציין שיצא מעט נוזל שקוף אחרי שגירדתי.
ידוע לי שבצפון יש המון מקרי כלבת, במיוחד באיזורים הפחות מיושבים.
האם צריך ללכת לבדוק עם משרד הבריאות?
פניתי אל רופאת המשפחה שלי והיא אמרה לי שזה נראה יותר כמו עקיצה מאשר נשיכה מכיוון שנשיכה (אפילו של עכבר או עכברוש) כוללת סימן של מספר שיניים, והאמת שזה נראה הרבה פחות גרוע ממה שזה היה ביום ראשון נניח, אבל עדיין קצת כואב
החלטתי לבדוק דעה נוספת. העניין מעט מדאיג אותי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה על כלבת. - תגובה
ד''ר יעל כוכבי20/11/2012שלום,
באמת נראה כעקיצה.
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מטפורמיןירון20/11/2012
לילה טוב
(אם אני כבר לא ישן, אז שאלה שרציתי לשאול מזמן).
אני עם סוכר ברמה של 110 כבר כמה שנים שלא זכתה להתייחסות עד לפני כ-3 שנים לערך.
בשנתיים האחרונות רמת הסוכר עלתה לאזור ה- 140-160. (כל הערכים בצום של 12 שעות לפחות).
התחלתי לקבל כדור מטפורמין לפני כשלוש שנים כאשר לפני כשנה+ הרופא הורה לי לקחת שניים ביום. אומנם התחלתי לקחת שניים, אך בשלב מסויים ירדתי בעצמי לכדור אחד בערב לאחר הארוחה.
העניין המטריד הוא נושא היציאות, הן מאוד רכות עד מימיות ובעלות ריח חריף מאוד.
עשיתי פעמיים נסיון להפסיק את התרופה ע״מ לבדוק שאכן האשמה בה והיציאה חזרה להיות תקינה בימים הראשונים.
ידוע לי וקראתי כי התרופה גורמת לחוסר נוחות במערכת העיכול וגם שיתפתי בכך את הרופא שאמר שהתופעות הן תופעות לוואי של הכדור אך אם הן נסבלות הוא מציע לא להחליפן מאחר ומטפורמין הוא הכדור הטוב והיעיל ביותר לטיפול בסכרת.
אני חייב לציין כי היציאה הנ״ל לפעמים מטרידה אותי אך לרוב היא מתרחשת רק בבוקר (יש לי בד״כ יציאה אחת ביום בבוקר ואם יש לי עוד במהלך היום, לרוב הן יותר טובות).
רציתי יעוץ לגבי המצב ומה ניתן לעשות בנדון.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מטפורמין - תגובה
ד''ר יעל כוכבי20/11/2012שלום,
אני מסכימה עם הרופאה שלך.
במקביל, האם ניסית לעשות שנויים משמעותיים בתזונה? לרדת במשקל? פעילות גופנית? מנסיוני, יש לא מעט מקרים ששנויים כאלה יכולים לבטל את הצורך בטיפול תרופתי.
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התעוררות פתאומיתירון20/11/2012
לילה טוב
באמצע הלילה התעוררתי פתאום והרגשתי מן תחושה לא מוסברת (אייני יודע כיצד לתאר אותה, מן חוסר שקט) כאשר לאחר דקה נוספה תחושה של קור בזרועות וחוסר שקט.
ניסיתי להירדם אך הרגשתי שאני עירוני לחלוטין. (לציין כי כנראה הייתי באמצע חלום כי זכרתי אותו בהתחלה והוא כאילו התערבב לי עם המציאות - זה לא היה סיוט או חלום רע / מפחיד).
הרגשתי את הידיים קרות לכ-2-3 דקות, כאשר יתר הגוף היה חם.
לאחר כמה דקות התחלתי להשתעל שיעול שמלווה ליחה בפה (או יותר מכון לדעתי רוק רב) והתחלתי להרגיש צורך לצאת לשירותים.
קמתי והלכתי לשירותים,כאשר תחושת הקור בידיים לאט לאט חולפת, כשהדלקתי את האור הרגשתי כמה שניות של חוסר נוחות עם האור.
היציאות היו מאוד רכות עד מימיות עם ריח חריף, אך את זה אני מייחס לכדור המטפורמין שאני לוקח לאחר ארוחת הערב.
בזמן הזה תחושת הקור כבר חלפה, אחת למספר דקות היה שיעול והרגשתי רעד חלש בגוף ולפעמים תחושה של אוזניים מעט סתומות.
אני מאוד רוצה לדעת מהם התופעות שהרגשתי, ממה הם נגרמו, האם הן מסוכנות, יש הן מחייבות בדיקת רופא ובאיזו דחיפות וכל מידע אחר.
אגב, מהו ההסבר לתופעה שיש לי בד״כ, כשאני לא מרגיש כל כך טוב אני מתחיל להשתעל לפרק זמן של כמה דקות ומרגיש צורך לצאת לשירותים ?
המון תודות על ההתייחסות
(נ.ב. בן 45 בלי בעיות מיוחדות פרט לסוכר 140-160 וכולסטרול, לא שמן, לא שותה, לא מעשן, לא שמן במיוחד).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוספת קטנטנה
ירון20/11/2012בתגובה ל: התעוררות פתאומית - אברהם
================================================
אחרי שחזרתי למיטה, היה לי קר בעיקר ברגליים (מהברכיים ומטה) והיה קשה לי מאוד לחמם אותם.
בנוסף החלו שוב שעולים שגרמו לעליית ליחה (צמיגה, לבנה עם בועיות קצף) והיה קשה לי להירדם.
הצלחתי להרדם בסופו של דבר ועכשיו קמתי עייף עם שיעול מידי פעם ותחושה של מעט חוסר יציבות עם עצבנות כלשהיא.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד דבר קטן
אורי20/11/2012הבוקר בשירותים הופיע דימום בנייר עם הניגוב (לא טיפות מעטות).
אני אומנם עם היסטוריה של טחורים כבר מספר שנים עם כ-4-5 קשירות אחת לכמה שנים ואירועים ספונטניים של דימום אחת לשנה שנתיים - אך העיתוי גרם לי להרהר האם יש קשר בין הדברים ?
* יתכן כי ההרגשה בלילה הייתה בגלל הדימום בבוקר ? (אפילו שהדימום היה 4 שעות לאחר התופעות בלילה).
* האם יתכן כי אפילו שלא הייתה ביממה האחרונה יציאה קשה אלא רק מימית ורכה גרמה לטחורים לדמם רק בגלל שהיו 3 יציאות כאלה ושהיה די ממושכת בשירותים ב-12 השעות האחרונות).
* אתמול שעתיים לפני השינה אכלתי טבלה של שוקולד מריר עם קרם - האם יתכן כי התופעות היו חלק מריפלוקס ?
האם יתכן והסיבה של הלילה היתה בגלל ירידת לחץ דם פתאומית ו/או ירידה ברמת הסוכר באופן פתאומי ?
מקווה למענה סבלני למרות הפרטים הרבים שסיפקתי.
תודה שוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד דבר קטן - תגובה
ד''ר יעל כוכבי20/11/2012שלום לך,
כל האפשרויות שאתה מציע סבירות, אולי למעט דמם מטחורים, שלא נראה לי קשור.
רפלוקס - קרוב לודאי גורם לחלק נכבד מהתחושות שתארת, ובעיקר לשיעול.
גם כאן, חשיבות רבה למה שאתה אוכל, ובמיוחד בשעות הערב.
לבריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- G6PD נמוך מאודאלמוני19/11/2012
שלום עשיתי בדיקת דם במכבי וקיבלתי 0.4
כשהמינימום צריך להיות 7
אני סובל מעייפות, האם יכול להיות לזה קשר?
מה ניתן לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר G6PD נמוך מאוד - תגובה
ד''ר יעל כוכבי20/11/2012שלום,
חוסר באנזים זה , בתנאים מסוימים (אכילת פול, תרופות מסוימות) עלול לגרום לתמס
דם ולאנמיה, אך אם ההמוגלובין שלך תקין, זה לא מסביר עייפות.
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ערך ALT גבוהרותי18/11/2012
שלום,
אני בן 38 בבדיקת דם שאני מבצע אחת לשנה יצא ALT של 52, כאשר בעבר קיבלתי ערכים סביב ה- 30.
אני לא לוקח תרופות ולא שותה ולא שמן, למרות שהכולסטרול שלי לא נמוך בסביבות ה- 200, אבל זה כבר מספר שנים ככה.
שאר הבדיקות יצאו תקינות, בדיקה נוספת שקשורה לכבד ALKP קיבלתי 84. האם נראה שיש לי בעיה בכבד?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ערך ALT גבוה - תגובה
ד''ר יעל כוכבי20/11/2012שלום, רותי?
הפרעה קלה בתפקודי כבד יכולה לנבוע ממחלה וירלית כלשהו, או מ"כבד שמוני", על רקע השמנה, הפרעה בשומני דם, תזונה עשירה בשומנים וכו
אם ההפרעה נמשכת או מחמירה, ניתן לברר יותר לעומק (וירוסים ספיציפיים וכו)
לבריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זקוקה להמלצהאלינור17/11/2012
שלום,
אני זקוקה להמלצה לרופא/ת משפחה טוב/ה בכללית באזור ת"א והסביבה.
קודם כל שיהיה מקצועי ומאבחן טוב, סימפטי, ענייני וחושב על צרכי המטופל.
האם יש כאלה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זקוקה להמלצה - תגובה
ד''ר יעל כוכבי17/11/2012אין באפשרותי לתת המלצות על רופאים באתר זה.
אפשר לחפש המלצות באינטרנט.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סובל מקור בצורה כרוניתאלמוני15/11/2012
שלום, אני לאורך שנים מאוד סובל מקור
וכן גם מעייפות
מה לדעתך כדאי לבדוק כדי לברר את הענין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שכחתי לציין אני בן 37
אלמוני15/11/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשכחתי לציין אני בן 37 - תגובה
ד''ר מיכאל ויינפאס16/11/2012כדאי לבדוק בלוטת תריס וספירת דם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה חשובהליאור14/11/2012
שלום רב,
תודה על השרות הזה
במידה ואלך לפיסכאטר מטעם הקופה,
מה זה אומר לגבי המידע האישי? האם הוא חשוף בפני כל עובדי הקופה והאם הם יכולים לתת אותו לגורמים אחרים?
בנוסף, האם מידע פסיכאטרי יכול לפגוע בעתיד באפשרות לאמהות חד-הורית מבחינת המדינה?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה חשובה - תגובה
ד''ר מיכאל ויינפאס16/11/2012המידע חסוי
אלא אם כן את חותמת על ויתור סודות רפאוית
יש הבדל גדול בין אבחנה נוורוזית ( דיכאון חרדה ) לבין אבחנה פיסכוטית ( סכיזופרניה ) מבחינת ההתייחסות המשפטית
בכל מקרה, אינני משפטן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ספירת דם וזיהום?אייל14/11/2012
שלום
אני בן 42 בד"כ בריא.משקל תקין 65 ק"ג.
לפני 10 ימים צ'ק אפ דו שנתי של הביטוח - ספירה, כימיה, שקיעת דם ( 3 ) סוכר הכל היה תקין.
מאתמול לקראת הלילה ובעיקר הבוקר מרגיש כאב בשרירים ובפרקים וחולשה כמו בשפעת. אין כאבי גרון או נזלת.
בבוקר היום חום נמוך 37.5ועכשיו אחר הצהריים 37.9.
היות ואני אמור לנסוע לחו"ל ביום ראשון, ביצעתי היום
ב 10 וחצי בבוקר בדיקת דם בקופה מהרופא.
WBC = 13.3
באחוזים
NEUT 79.1
LYMPH 12.6
MONO 6.2
EOS 1.8
BASO 0.3
מספרים אבסולוטיים
neut 10.5
lymph 1.7
ו hgb = 13.9
hct 42.5
plt=335
mpv = 7.7
mcv =87.5
nch = 28.7
rdw = 12.6
במקביל
esr = 5
crp מתחת ל 5 . תקין. הנורמה ( 0-10 MG/L ).
כימיה תוצאות תקינות פרט ל IRON תוצאה 42 לעומת 100 בשבוע שעבר.
התוצאה תמוהה.
אם יש לי זיהום חיידקי ( שגרם לעליית הכדוריות הלבנות והניוטרופילים ) איך ייתכן שה CRP ושקיעת דם תקינים? האם זה מתאים לזיהום חיידקי? מחלת דם?
מה מומלץ לעשות בשלב זה?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ספירת דם וזיהום? - תגובה
ד''ר מיכאל ויינפאס16/11/2012ראה תגובה בפורום השני
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב משונה בצד החזהמור13/11/2012
שלום רב, מזה מספר חודשים יש לי אי נוחות בצד החזה (מצד שמאל), שבאה לידי ביטוי בתחושות כאב במצבים של מגע. לדוגמא, כשהולכים לישון, קשה לי מאוד כשאשתי מניחה את הראש עלי (היא ישנה לשמאלי) ואני חייב למקם את הראש שלה בזוויות שלא מפריעות לי. לפני מספר שבועות הלכתי לרופא המשפחה והוא הפנה אותי לצילום חזה - שיצא נקי. העניין הוא שהמצב לא השתנה. אני מתאר לעצמי שזה די משונה, אבל זה מאוד מפריע לי. לאן כדאי לי לפנות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב משונה בצד החזה - תגובה
ד''ר מיכאל ויינפאס16/11/2012נשמע כמו רגישות של עצב פרירפי
נסה לראות נוירולוג* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהדן13/11/2012
שלום בגלל חולשה ברגליים וכאבים עשיתי בדיקות דם הכל תקין רק esr עד 15 יצאה 20 crp עד 0.5 יצאה 1 בבדיקות בשנים עברו ראיתי esr היה לי קבוע 20 בדיוק crp לא עשיתי בשנים קודמות האם בדיקה אחת esr גבוה אז גם crp תמיד גבוה ומה כדאי לעשות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד''ר מיכאל ויינפאס16/11/2012העליה בשקיעת הדם לא מספיק משמעותית כדי לעשות מזה צימעס
היא משקפת מדד בלתי ספציפי
להמשיך בירור כולל והמדדים שהזכרת הם רק כלי עזר שכרגע לא מאוד מקדם את האבחנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חום?אלכס12/11/2012
שלום
הייתי רוצה לדעת אם כל בן אדם חייב שיהיה לו חום לפחות פעם בשנה?
האם אפשר למנוע חום במהלך החורף בעזרת ספורט תרופות סבתא תזונה נכונה ומניעת התקררות?
האם חום כללי נובע מהתקררות?
ואם בן אדם חייב שיהיה לו חום לפחות פעם בשנה ולי היה חום במשך יום אחד בעקבות אלרגיה פעמיים זה נחשב?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חום? - תגובה
ד''ר מיכאל ויינפאס16/11/2012אין הכרח לחום חד שנתי
חום הוא ביטוי של מחלה זיהומית או דלקתית , לאוו דווקא התקררות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה...יוליה12/11/2012
שלום. אני רוצה בבקשה לשאול, כשמכינים תה (רגיל) ומערבבים בתוך הכוס מיים רותחים עם מיים רגילים (לא רתוחים) למטרה שהתה לא יהיה חם, האם ערבוב בין המיים הרתוחים עם מיים לא רתוחים יכול לגרום לשילשול? תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה... - תגובה
ד''ר מיכאל ויינפאס16/11/2012לא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

