מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ציפורן אפורהחסוי12/11/2012
שלום ..
אני מקווה שאני רושם את ההודעה בפורום הנכון - אם לא מצטער.
אז ככה,
לפני כמה ימים שמתי לב שברגל השמאלית שלי האצבע של הבוהן ואצבע שלידה ..
הציפורן החליפה צבע לאפור.
ואחרי כמה ימים גם ברגל ימין שני הציפורניים באותם אצבעות החליפות צבע לאפור.
כל שאר הציפורניים ברגליים רגיל, ציפורנן לבנה ..
לא קיבלתי מכה או משהו ..
ממה הדבר הזה?
ומה אפשר לעשות?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ציפורן אפורה - תגובה
ד''ר מיכאל ויינפאס12/11/2012אולי מצבע הגרב ? נסה מזלך בפורום רפואת עור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהציפורן אפורה - תגובה - תגובה
חסוי12/11/2012זה לא מהרגב ..
תודה בכל אופן ..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פצעים בפניםרינה11/11/2012
לבת שלי יש כמה פצעים בחלק התחתון של הפנים. הם דומים ליתושים. אבל זה לא. יש לה עור רגיש. האם זה יכול להיות בגלל שמנשקים אותה עם שפם?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פצעים בפנים - תגובה
ד''ר מיכאל ויינפאס11/11/2012קשה לדעת ללא מראה עיניים גם שפם בא בחשבון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת גרון והחמרה בכאב גרוןורד11/11/2012
שלום רב,
אני יומיים עם דלקת גרון.
אתמול אובחנתי והתחלתי טיפול אנטיביוטי.
מאז יש הקלה משמעותית במרבית הסימפטומים (כאב ראש וסחרחורות, חולשה, כאב שרירים)
א-ב-ל יש החמרה משמעותית בכאב הגרון.
האם זה נורמלי? האם זה חלק מתהליך ההחלמה?
אם זה רלוונטי- אתמול רוב היום שתיתי משקאות חמים. יכול להיות שזו היתה טעות, וזה רק גירה את הגרון עוד יותר?
אשמח לתשובה מהירה :)
יום נעים,
ורד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקת גרון והחמרה בכאב גרון - תגובה
ד''ר מיכאל ויינפאס11/11/2012הכאב גרון אמור להחלש
אם לא כדאי להבדק שוב וגם לשקול החלפת אנטיביוטיקה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב עצביירדן10/11/2012
קיבלתי סימבלתה לכאב שנובע מהרפס זוסטר
אמרו לי שעד שיתחיל להשפיע ייקח שבועיים
סובלת מכאב חזק באזור הישבן והירך השמאלי
איזה כדור נגד כאב אפשר לשלב עם הסימבלתה?
לא מדברת על הכדורים הפשוטים שלוקחים ללא מרשם רופא
מדברת על הכדורים החזקים יותר
כמו פרקוסט ועוד.......
כדור ללא תופעות לוואי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב עצבי - תגובה
ד''ר מיכאל ויינפאס11/11/2012TARGIN TRAMADEX BUTRANS
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרגשה מציקהרותה09/11/2012
שלום רב,
אני בת 68 מרגישה בזמן האחרון הרגשות חום בפנים בקרקפת ביידים ולאתר מכם הזעה מרובה אין לי חום בדיקות תקינות מה אני אמורה לבדוק. זו הרגשה לע נעימה.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הרגשה מציקה - תגובה
ד''ר מיכאל ויינפאס11/11/2012לבדוק לחץ דם הורמונים ובדיקה מיוחדת ששמה מתנפרין בשתן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת לתשובה של הרופא
רותה11/11/2012שלום אני אכן לוקחת תקופה ארוכה של ראמיפריל נגד לחץ דם ו40
מג של סארוקסט וזאת כנראה הסיבה יש תחליפים לזה.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת לתשובה של הרופא - תגובה
ד''ר מיכאל ויינפאס11/11/2012התרופות שאת לוקחת ראויות וטובות
אין סיבה להחליף ללא סיבה ממשית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ורטיגו - כמה זמן נמשך ואיך לפתור?אדם09/11/2012
שלום, אני בן 27, בריא בדרך כלל.
מזה כשבועיים אני סובל מסחרחורות (בעמידה ותנועה בלבד) וגם קצת בחילות. ייתכן שמדובר בורטיגו, אך אני לא סובל מכאבי אוזניים או דבר אחר באוזן.
האם ורטיגו הוא ויראלי ועובר בתקופה כזו בחורף? כמה זמן יכול להימשך ואיך לפתור את זה (אני שוקל לקחת כדורים נגד בחילה).
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ורטיגו - כמה זמן נמשך ואיך לפתור? - תגובה
ד''ר מיכאל ויינפאס11/11/2012הוא שכיח כסיבוך לאחר מחלת חום של כאבי אוזניים
עובר לאחר מספר שבועות
יכול להעזר בכדורים נוגדי סחרחורות כמו STUNARONE
כדאי לעבור גם הערכה עי רופא אף אוזן גרון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחלה ממושכת ללא הסבראני08/11/2012
שלום
אני כבר שמונה חודשים סובלת ממחלה לא ידועה
בהתחלה חשבו על מחלת הנשיקה שהIGM EBV שלה חיובי כבר יותר מחצי שנה אבל בסופו של דבר שלחו דגימה לPCR והתברר שזה לא מה שגורם לIGM שלי להיות שווה ל400.
יש לי כאבים בכל הגוף עייפות שלא ניתנת לתיאור כאבי ראש ונמצאת במצב פברילי עם קצת חום גבוה(עד 38) הרבה פעמים.
אני פשוט לא יכולה לתפקד כרגיל
בהמשך חשבו על מחלת ליים שיצאה חיובית LYME IGM ונשלחה לאימות WESTERN BLOT שיצאה שלילית
יש לי גם פריחה- כאבי שרירים- כאבים בחזה ...ועוד
האם אפשר להסתמך על בדיקות אלו ולהתעלם מהIGM גבוה או שיש להמשיך בחיפושים ? אם כן איזה?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחלה ממושכת ללא הסבר - תגובה
ד''ר מיכאל ויינפאס11/11/2012המקרה שלך בהחלט נשמע לא אופייני ומיוחד
לו הייתי רופאך הייתי מנסה לאשפז למטרת בירור
או מערב רופא מומחה למחלות זיהומיות להבהרת התמונה
ייתכן גם ומודבר במחלה ויראלית שתחלוף שאין אפשרות למדוד אותה מעבדתית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
me13/11/2012תודה
השאלה אישפוז לצורך איזה בדיקות?
בהנחה ואני הייתי אצל זיהומולוג, שהפנה אותי לראומטולוג והמטולוג, ששניהם לא מצאו סיבה לכל הנאמר לעיל.
עשיתי ct כלל גופי שיצא תקין, צילום חזה, us בטן
האם חום קצת גבוה(לא מעל 38 בדרכ) וigm גבוה הוא סיבה מספקת לאישפוז למרות שכל שאר הבדיקותו תקינות?
או שאפשר להניח שזה באמת ebv igm ולהפסיק בחיפושים?ו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך - תגובה
ד''ר מיכאל ויינפאס16/11/2012הכוונה לבירור זיהומי
אם לא דרך אשפוז דרך יעוץ אצל מומחה למחלות זיהומיות
לדעתי הוא כרגע הכתובת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- is natural ibs better then chemicalליאורשוב07/11/2012
שלום רב יש לי שאלה עקרונית .בעיקרון אינני נוטל תרופות אני מגדיר את עצנמי בן אדם בריא ( למרות שמוגדר בעל אסטמה קלה*). אניבן 44, ספורטאי, אוכל מאוזן פרט לעובדה שמאז ילדותי אינני אוכל שום דברי חלב ודגים. ספירת דם, תפקודי כבד,בלוטת התריס, כימית, שתן, כליות ,שאני מבצע כול שנה תקינות . לאחרונה אני מקריח כמו רבים מחברי אני מפחד מהתרופות שמציעים רופאי העור(פרופצייה) אני שוקל לקחת תוספים של תזונה שהציעו לי בבית מרקחת כללית: שנקרא רוטס HR לגברים שאלתי : האם לקיחת תוסף יכול לפגוע בבריאותי לאורך שנים? האם יכול להניח שזה פחות מסוכן מתרופה כימית?בכלל כל נושא התוספים לא מובן לי אני מוכן לקחת אם זה יכול להטיב לשיער אך שלא יפגע במערכות אחרות בגוף
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר is natural ibs better then chemical - תגובה
ד''ר מיכאל ויינפאס11/11/2012גם תררופות טבעיות עלולות להיות בעלי תופעות לוואי
אז אהיה מודע לשינויים
הדקל הננסי שנמצא בחומר דומה לפרופציה ויכול להיות דומה בתופעות הלוואי
ויכול להיות גם הפוך
יכול לקחת אך בזהירות
מי שיגיד לך שבטבעי אין תופעות לוואי - משקר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מרגישה כמו זקנה.אני06/11/2012
שלום רב וערב טוב.
אני בת 22 אמא לתינוק בן שנה.
מעשנת בערך קופסת סיגריות ליום.
עשיתי לאחרונה בדיקות דם - יצאו טריגליצרידים גבוהים וחוסר בויטמין b וחומצה פולית.
בגלל שיצאו טריגליצרידים גבוהים הפסקתי לקחת את הגלולות שהייתי לוקחת, אבל את תוספי התזונה עוד לא התחלתי לקחת.
בכמה שנים האחרונות אני מרגישה ממש כמו זקנה.. אין לי תיאור אחר לזה.
אני חלשה, בקושי מצליחה ללכת ממקום למקום,מדי פעם בחילות..הנשימה לא קלה לי (נבדקתי על ידי רופא ריאות לאחרונה שאמר שאין לי שום מחלה ריאתית..)מסוחררת.. תחושה כאילו אני סחוטה מאוד פיזית.
ממה דבר כזה יכול לקרות?
שמעת פעם על דבר כזה אצל מישהי צעירה בגילי?
זה יכול להיות סממן למחלה קשה כלשהי?
יש לציין שאני לא מרגישה עייפות חזקה במיוחד או משהו כזה, אפילו שאני ישנה מעט מאוד שעות.. בין 5 ל 6 בדרך כלל.
אני מודה לך מאוד מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מוסיפה - שכחתי
אני06/11/2012מדי פעם גם מן תחושת בלבול כזאת.. מבלבלת בין מילים(שמה לב כשזה קורה ומיד מתקנת)
יש לי במקביל כבר כמה שנים בעיה של כאבים בעפעפיים - הם מתנפחים ונהיים לבנים וממש כואבים מדי כמה ימים/שבועות.
לפעמים גם נרדמות לי 2 אצבעות ברגל באופן מוזר.
אני מאמינה שאין קשר בין כל הדברים שרשמתי, אבל לכל מצב העדפתי לרשום כדי לא להחסיר ממך שום מידע, אולי בכל זאת זה כן קשור..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמזדהה
לימור08/11/2012שאלת אם הוא שמע על מישהי כזאת, אני בת 20 וגם אני, בדיוק כמוך, מרגישה זקנה. תמיד מתלוצצים איתי שאני משתייכת לגיל הזהב וצריכה להיות מזמן בבית אבות... אני מתלוננת יותר מאנשים מבוגרים ממני בהרבה.
מסוחררת, חלשה, עייפה (ישנה מספיק, בין 6-8 שעות בממוצע), כאבי ראש, בטן, גב, מיגרנות... מה לא... אני הבנתי כבר מזמן שאצלי זה נפשי, אם את נבדקת ושוללת כל בעיה רפואית, סביר להניח שגם אצלך זה נפשי.
אני ***לא*** רופאה, רק משתפת אותך במה שיש לי, שמאוד מזכיר לי את שלך.
בהצלחה ורק בריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמזדהה - תגובה
ד''ר מיכאל ויינפאס11/11/2012נפשי + תזונה מחורבנת שאנחנו אוכלים כל היום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה , לשניכם
שואלת השאלה12/11/2012ולימור מקווה שיחלוף לשתינו במהירות... זו הרגשה מזעזעת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמרגישה כמו זקנה. - תגובה
ד''ר מיכאל ויינפאס11/11/2012כדאי לקחת התוספת של ויטמין בי והחומצה הפולית
הם יכולים לחזק את הרגשתך
לישון טוב לאכול נכון לעשות פעילות גופנית ולאהוב את מה שעושה זה המתכון לצאת מעייפות וחולשה לרוב
התיאור שלך כרגע כלללי מדיי וחסר בו נתונים שעלולים להצביע על מחלה קשה
אציין שבמרפאה מידי יום מגיעים הרבה אנשים עם תלונות דומות
ואין להם מחלות קשות חוץ מהרגלי חיים לקויים כמו רוב הדור שלנו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זאבתיונתן06/11/2012
שלום רב.
אני בן 31, בריא ולא נוטל תרופות.
בעקבות כאבים בקרסול נשלחתי ע"י רופא אורטופד לבצע בדיקות דם.
הבדיקות לא חזרו במלואם אך ישנם כמה ערכים לא תקינים שמדאיגים אותי מאוד:
ESR 1 hour = 23
C.R.P = 1.5
Antinuclear Ab Adults = 1.9
קראתי שהערך Antinuclear Ab Adults מעיד על מחלת זאבת בסבירות של 95%.
שאלתי היא האם התוצאה 1.9 (הטווח בין 0 ל- 1) אכן מעידה על מחלת הזאבת או שמא היא נמוה מדי ואיננה חד משמעית.
צרפתי קובץ WORD עם שאר הבדיקות
בברכה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זאבת - תגובה
ד''ר מיכאל ויינפאס06/11/2012אומנם ANA היא בדיקה קשורה ללופוס
אבל היא לא בדיקה ספציפית, והיא עולה בעוד מצבים אחרים בחיים שאינם לופוס או מחלה
הווה אומר
לא כל מי שהבדיקה הזאת חיובית יש לו לופוס
יש להמשיך את הבירור עד סופו
כאשר לופוס הוא אחד האבחנות שעומדות על הפרק
אבל מבדיקותיך טרם ניתן לאבחן סופית על האבחנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יש קשר בין החמרה באנמיה לגירודים?סיגלית04/11/2012
אני לפני 3-4 שבועות התחלתי להתרדת בכל הגוף. חשבתי מדובר בפריחה כלשהי אז נטלתי כדורים שקשניתי בבית מרקחת ללא מרשם וכשזה לא עזר אחרי שבוע, הלכתי לרופא שנתן לי כדורים מסוג אחר גם כן לאלרגיה. אני כבר לוקחת אותם שבועיים ואין כלל שיפור.
בנוסף תמיד היתה לי אנמיה קלה - חוסר בברזל. בעבר הייתי לוקחת כדורים (הם היו עוזרים לתקופה רק שבה לקחתי אותם לכן החלטתי להפסיק כיוון ואני לא רוצה לחיות על כדורי ברזל - תופעות לוואי לא נעימות).
זה נכון שיש קשר בין ההחמרה באנמיה לגירודים??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש קשר בין החמרה באנמיה לגירודים? - תגובה
ד''ר מיכאל ויינפאס04/11/2012איני סבור כך מהידוע לי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש קשר בין החמרה באנמיה לגירודים? - תגובה - תגובה
ד''ר מיכאל ויינפאס11/11/2012אלא אם כן האנמיה היא תוצאה של פירוק דם ואז הבילירובין עולה ואז אולי זה עלול לגרום לגרד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סמניםד.04/11/2012
שלום.אני בת 48 ,יש לי המנגיומה בכבד ואבנים בכיס המרה.לאחרונה עשיתי בדיקות דם לסמנים סרטניים בעקבות היסטוריה משפחתית. התוצאות שהתקבלו הן:
CA-125 20.6 U/ml
CEA 1.6 ng/ml
CA-19-9 5.17 U/ml
לפי מה שהבנתי,הבדיקות בגדר הנורמה אבל האם הן לא אמורות לעמוד על 0,כלומר שליליות? ואם כן,האם זה מצביע על תהליך כלשהוא? ואילו בדיקות כדאי לעבור?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סמנים - תגובה
ד''ר מיכאל ויינפאס04/11/2012חסר רקע
מה הסיבה שלנקחו
עקרונית סמנים הם למטרת מעקב ולא למטרת אבחון
הם יכולים להיות חיוביים גם מסיבות שפירות אחרות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שריטה מחזיר יםחגי04/11/2012
שלום רב,
קיבלתי היום שריטה מחזיר ים (Guinea pig) ביד. האם יש צורך בבדיקות כלשהן או טיפול כלשהו בעקבות זה?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שריטה מחזיר ים - תגובה
ד''ר מיכאל ויינפאס04/11/2012כדאי טטנוס אם לא עשית ואולי גם טיפול אנטיביוטי מקומי
כדאי לפנות לחדר אחיות בקופה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלצהיימר ותורשהשירלי03/11/2012
שלום
3 דודים מצד אבי המבוגרים ממנו בכ20 שנה חלו באלצהיימר ונפתרו.
רציתי לדעת האם זו מחלה תורשתית?
אבי בריא ועובד אבל זה קצת מפחיד אותי למרות שהזכרון שלו יותר טוב משלי :)
האם יש תרופות למניעה של מי שבקבוצת סיכון?
כשאני מדברת איתו על כך הוא צוחק עליי ולא מתייחס ברצינות.
מהי עצתך<
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אלצהיימר ותורשה - תגובה
ד''ר מיכאל ויינפאס04/11/2012שמירה על אורח חיים בריא על לחץ הדם על כולסטרול נמוך פעילות גופנית ועישון
הם גורמי סיכון שאתה יכול לשלוט בהם
וכן עיסוק בפעילות קוגנטיבית
על תורשה ממילא אינך שולט
והטיפול המונע הוא מה שהצעתי
צמח בשם ג'ינקובילובה גם קשור לשמירת הקוגניציה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תחושת צמא ואי נוחות בפהשירלי03/11/2012
שלום
אני בת 34 בריאה בדכ. ספירת דם מלפני חודשיים תקינה.
כבר חודש מרגישה טעם לא טוב בלשון, תחושת צמא, יובש בפה .
הרופאת משפחה לא נתנה לי טיפול. למרות תחושת הצמא אני מרגישה שבשני צידי הפה פנימה יש לי רוק מוגבר מהרגיל .
כל שניה אני מצחצחת שיניים אבל זה לא עוזר. הלשון מכוסה בשכבה לבנה אבל כשאני מצחצחת אז השכבה נעלמת והרופאה אמרה שאם זה המצב הרגיל של הלשון אז זו לא פטרייה. עכשיו יש לי אפטה בלשון אז בכלל אני בקושי פותחת את הפה.
הרופאה הביאה לי בדיקות דם לסיוגרן כי אמרתי לה שיש לי קצת יובש בעיניים אבל עדיין לא עשיתי אותם.
בנוסף יש לי חתכים בלשון.
אנא ייעץ לי כי לא מרגישה נוח לחזור לרופאה שוב.
האם יש צורך באאג? תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תחושת צמא ואי נוחות בפה - תגובה
ד''ר מיכאל ויינפאס04/11/2012עניתי לך בפורום מקביל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

