מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- האם יכול להיות?ת.09/01/2013
אני גרה בקנדה.מאחר וקר כאן הבתים מחוממים.אני גרה בבניין קומות שיש בו חימום בכל דירה, אנחנו לא מחממים את הדירה בכלל כי הדירה היא דרומית וכשיש שמש חם מאוד בדירה בזכות חלונות מהריצפה ועד התקרה (ממש חממה).בכל זאת חם בדירה כנראה מהדירות הסמוכות, מעל ומתחת.יש חלונות מאוד קטנים שניתן לפתוח אותם אבל מאחר והם כה קטנים הם לא מאווררים את הבית כראוי וגם כשפותחים את החלון רק חצי ממנו פתוח.בדר"כ רק באזור פינת האוכל שם יש 2 חלונות קטנים שאני פותחת חלק מהם למטרת אוורור.מלבד זאת,בכל הבית החלונות סגורים.היום קרה לי דבר מוזר.עבדתי בבית בפינת העבודה שלי המצויה בחלק פנימי בבית, רחוקה ממקור אוורור כלשהו, ולאט לאט התחלתי לפתח כאב ראש המתבטא בלחץ במצח וראייתי התחילה להטשטש.החלטתי שכנראה אין מספיק אוורור ואויר טבעי בבית ויצאתי החוצה.טיילתי בחוץ כחצי שעה ולאט לאט הלחץ בראש החל לחלוף וראייתי שבה לאח זמן מה לאיתנה.האם יכול להיות שכל זה קורה בגלל שאין אוורור טבעי ומספיק בבית? מעבר לכך אני בריאה ואין לי שום בעיה אחרת. אגב, אני בת 38.אין לי מיגרנות בכלל (למשל כשיצאתי החוצה אור היום לא הפריע לי בכלל) ולא סובלת מכאבי ראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם יכול להיות? - תגובה
ד''ר מיכאל ויינפאס09/01/2013לכאורה זה אכן יכול להיות מהסיבה שאת ציינת
ובכל זאת הייתי עושה הערכה נוירולוגית ליתר ביטחון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בריאות כלליתליאורה09/01/2013
שלום
אני בת 47 בריאה בדרך כלל. בשניים האחרונות עליתי במשקל בצורה קיצונית, כשלושים קילוגרמים. בנוסף אני סובלת מעייפות קיצונית, יובש עצום בפה שמתבטא בבוקר לפעמים בחוסר יכולת לפתוח את הפה ממש, קרסוליים נפוחים מאד שגדלו מאז ההריון לפני שש שנים ונותרו כך ולאחורנה גם "כמעט" בריחת שתן. רופאת המשפחה שלחה אותי לבצע בדיקות דם כדי לשלול הפרעות בבולטת התריס ובדיקות נוספות. לפי הבדיקות בלוטת התריס שלי תקינה, בעבר היה חוסר בויטמין בי 12. אני מקפידה על אורח חיים כמה שיותר בריא, נמצאת במשטר דיאטה קפדני כמעט ונטול פחממות של כאלף קלוריות ביום. עושה אימון פילאטיס פעם בשבוע ואימון אירובי גם כן פעם בשבוע, ומשתדלת לעשות הליכות עוד כפעמיים בשבוע. הירידה במשקל היא איטית עד אפסית. אני עדיין עייפה מאד, היובש קיים ובריחת השתן מתרחשת לעתים לפנות בוקר. הרפואה פוטרת אותי, בכלל לא מאמינה לי שאני מקפידה על תזונה דלת קלוריות ומאוזנת, ובכלל יש לי הסתייגויות רבות לגביה כי בתחושה שלי משהו פשוט לא תקין. למי עלי לפנות? לרופא משפחה אחר או לרופא מומחה ואם כן אז לאיזה? אנדיקרינולוג? אחר? תודה מראש וסליחה על אורך ההודעה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בריאות כללית - תגובה
ד''ר מיכאל ויינפאס09/01/2013הייתי מבקש ממנה הפניה לרופא ראומטולוג וגם נוירולוג
בהצלחה
מומזנים להמשיך לשאול ולהתדיין בעמוד הפייסבוק שלי - ד"ר מיכאל ויינפאס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כבד שומניyair09/01/2013
שלום
אלו בדיקות נדרשות לצורך מעקב כבד שומני ? ובאיזו תדירות זה נדרש ?
אודה לך אם תוכלי לציין אלו פרמטרים אמורים לבדוק בבדיקות הדם?
וכן. במידה ומתפתח דלקת בכבד השומני, האם באולטרסאונד ניתן לראות שהתפתחה דלקת ?
והאם כשמתפתחת דלקת בכבד שומני, זה בא לידי ביטוי בבדיקות דם כלשהן (מעבר לאנזימי כבד מוגברים שקיימים בין כה וכה בכבד שומני) שיכולות להצביע על חשד להתפתחות דלקת על רקע כבד שומני ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כבד שומני - תגובה
ד''ר יעל כוכבי10/01/2013שלום,
האנזימים הגבוהים (ALT AST GGT ALKP ) הם הביטוי לדלקת . יש גם שנויים אופיניים בUS .
לפי גובה האנזימים בד"כ מחליטים על מעקב- אחת ל3 עד 6 חודשים בד"כ.
במקביל- טיפול בסיבות (השמנה? שומני דם גבוהים? סוכרת? לפעמים ללא סיבה גלויה)
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לאן לפנות??????יערה07/01/2013
כבר שלשוה שבועות שיש לי כאבים די קשים בבלוטות בצוואר והם גם מורגשות כמוגדלות לפי רופאת המשפחה והיום גם לפי הראומטולוגית ( יש ברקע לופוס). אתמול, אחרי שנגשתי שוב פעם לרופאת המשפחה היא נתנה לי אולטראסונד כי זה כבר תקופה ולא חולף .הבעיה היא שביום רביעי בבוקר אני טסה וחוזרת רק ב 15 לחודש ( נסיעה לתהליך מרגש ומאתגר כאחד ...) וכל מקום שלא התקשרתי אליו אין לו תורים למחר. השאלות שלי הם:
1. האם ניתן לחכות עד סוף חודש הבא או שיש דחיפות לבצע את הבדיקה עכשו ( יש כאבים, לעיתים קשים עד כאב בהזזת הצוואר)
2. אם אגש מחר למיון האם יעשו לי אולטראסונד במקום בהנח שלא אמצא מקום אחר לעשות זאת?
3. האם התסמינים שלי מחשידים למשהו רציני? אני ממש מודאגת כי יש רגעים שזה ממש כואב לי ואני מרגישה מעין מתיחה באיזור. אין לי כאבי גרון או צינון ולא כאבי שיניים. בבדיקות האחרונות מלפני שבוע המוגלבוין 10.9, כדוריות דם לבנות ירדו והם מתחת לנורמה ( 4), שקיעת דם וסי ר פי תקינים והמשלים ( C3( ירד. מרגישה גם כאבים באיזור הצוואר האחורי וכאבי ראש איומים כל בוקר. יש מקום לדאגה רצינית?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאן לפנות?????? - תגובה
ד''ר מיכאל ויינפאס09/01/2013נשמע שיכולה לחכות
אבל אם זה ממש כואב לך הייתי שוקל אנטיביוטיקה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בלוטות רוק?ניר07/01/2013
האם אלו בלוטות רוק? (בסוף הלשון לכיוון הלוע) או שמא פצעים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה אין תגובה??
מור09/01/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמה אין תגובה?? - תגובה
ד''ר יעל כוכבי10/01/2013עכשיו יש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבלוטות רוק? - תגובה
ד''ר יעל כוכבי10/01/2013בוקר טוב
הניחוש שלי- בלוטות רוק, למרות שהמיקום לא ברור לגמרי.
אז עוברים לרפואה וירטואלית ?
(כמו המעבר מניתוח רגיל ללפרוסקופיה - צריך לפתח כלים ומיומנויות חדשות)
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת דם לחומצה פולית ו - B6גדי06/01/2013
שלום.
אני מבקש לברר האם ניתן לבצע בקופת חולים בדיקת דם ל: חומצה פולית ו- B6 ואיך נקראות הבדיקות , האם הם בסל ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת דם לחומצה פולית ו - B6 - תגובה
ד''ר יעל כוכבי10/01/2013חומצה פולית כן, B6 לא (אלא באישור מיוחד בקופה שאיתה אני עובדת).
הכי חשוב לאכול נכון.
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שפעתאיציק06/01/2013
שלום לרופאים ותודה מראש על תשובתכם
אני בן 37 בריא בדרך כלל ועובד עם קהל,מקבל זריקה לשפעת זה השנה השביעית,,כל השנים היה בסדר אבל השנתיים האחרונות זוועה ,החורף רק התחיל וקיבלתי כבר פעמיים שפעות או התקררויות קשות ביותר [אני לא יודע מה ההבדל בין שפעת לאנגינה להתקררות],,,זה מתחיל ביומיים של חום וצמרמורות מלוות בשיעול צינון וכאב גרון,כאשר ביום השלישי והרביעי יורד לי החום והצמרמורות ואני נשאר עם שאר התופעות שציינתי עד להעלמותן.
מדוע זריקת השפעת כבר לא מועילה לי? ייתכן שזה פועל נגדי הפוך והאם כדי לי אולי להפסיק לקבל את הזריקה הזאת,,מעניין אם לא הייתי מקבל את הזריקה האם הייתי מקבל את שני השפעות הקשות האלה?,,אפשר לקבל הסבר והעצה,,תודה רבה והרבה בריאות לכולםםםם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שפעת - תגובה
ד''ר יעל כוכבי10/01/2013שלום , איציק
נתחיל בזה , שטוב שאתה מקבל חיסונים לשפעת. אתה אמנם צעיר ובריא ולא חייב, אבל טוב שכך.
חיסון שפעת מכיל בד"כ 3 זני שפעת מומתים. נגד זה בלבד הוא מגן.
ישנם כמובן זנים נוספים של שפעת וגם וירוסים אחרים של "התקררות" (נזלת שיעול)
שאינם שפעת ונגדם החיסון לא מגן.
בד"כ יש לתלות תחלואה מוגברת במחלות זיהומיות בסביבה בה אנחנו חיים- מקומות צפופים, לא מאווררים בעבודה, ילדים קטנים בבית שמביאים את המחלות מהגן וכו'.
במיעוט המקרים בקהילה מדובר ב"בעיה חיסונית" שגורמת לריבוי הזיהומים.
תמשיך להתחסן.
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ממש מודאגתאירה05/01/2013
שלום רב,
אני בת 29 בריאה בדרך כלל.
לפני שבועיים בפתאומיות התחלתי לסבול מתכיפות וחדיפות במתן שתן.
בתדירות של כל כמה דקות.
ביצעתי בדיקות שתן כללי ותרבית- הכל תקין.
בדיקת דם כולל תפקודי כליות-תקין.
אולטראסאונד כליות ודרכי השתן-תקין.
בימים האחרונים התדירות פחתה, אך הופיע כאבים בבטן תחתונה וגב תחתון.
לפני כמה ימים עשיתי שוב בדיקת שתן והופיעו אריטרוציטים בכמות 1.
יש לציין שעשיתי את הבדיקה ביום האחרון של הווסת.
רופא משפחה לא ממש התייחס לזה.
אני ממש מודאגת, קראתי באינטרנט המון מידע.
האם יכול להיות שמדובר בגידול בשלפוחית השתן?
אשמח לקבל תשובה, ממש לא מתפקדת מהלחץ.
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ממש מודאגת - תגובה
ד''ר מיכאל ויינפאס05/01/2013מה שחסר לי בבירור שלך זו בדיקה גניקולוגית
אולי מדובר בזיהום גניקולוגי חיצוני
לא חושב שיש לך סרטן בשלפוחית, הרבה דברים יותר שכיחים גורמים לכדוריות דם אדומות בשתן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקה גניקולוגית
אירה06/01/2013תקינה לחלוטין.
אני לחוצה מאוד כי כבר שללו את הכל.
ועוד הדם הזה בשתן, עכשיו אני בכלל לא יודעת מה לחשוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקה גניקולוגית - תגובה
ד''ר מיכאל ויינפאס06/01/2013האם נבדק בתרבית שתן קלמידיה, ירואפלזמה?
האם ישנם תאי דם לבנים בבדיקה?
האם בוצעה בדיקה ציטולוגית בשתן ?
הייתי מנסה בהקשר זה 4 כדורי אזניל של 250 מג בייחד לאפשרות שמדובר במזהם בלתי שכיח שלא מאותר בבידקת שתן רגילה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
אירה06/01/2013חוץ מאריטרוציטים הכל תקין, אין ליקוציטים וחלבון.
בוצע תרבית שלילית.
בדיקה ציטולוגית לא הוצעה.
איסוף שתן- בדיקה תקינה.
אני פשוט סובלת מדחיפות במתן שתן ובימים אחרונים מכאבי גב תחתון ובטן תחתונה.
לפי המידע המפורסם באינטרנט,יחד עם דם בשתן הכל מצביע על גידול בשלפוחית.
מאז גם הפסקתי לישון.
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה - תגובה
ד''ר מיכאל ויינפאס06/01/2013כדאי לגשת לאורולוג לשמוע דעתו על המשך בירור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי שרירים בשבוע האחרוןשואלת05/01/2013
שלום, מזה כשבוע אני סובלת מכאבי שרירים בכל הגוף, בעיקר בעת הפעלתם (לא בצורה מאומצת דווקא, למשל כאב בכתף בקימה משכיבה). בנוסף יש לי בחילה כל הזמן. וגם היו השבוע יום או יומיים בהם הרגשתי כאבים באיזור המצח, העיניים והלחיים ודמעו לי העיניים, ועכשיו כבר לא. בנוסף, יש עצירות וגם עייפות מוגברת..
לא הלכתי לרופאה עדיין כי חשדתי שלא יהיה לה מה לומר על זה.. אין לי סימנים של שפעת. בכל זאת אודה מאוד לתשובתכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי שרירים בשבוע האחרון - תגובה
ד''ר יעל כוכבי05/01/2013שלום,
יתכן שמדובר בתסמינים של מחלה וירלית , כגון שפעת.
אם זה נמשך יותר זמן, כדאי לבדוק אם מדובר בבעיה אחרת (חסרים תזונתיים, בעיה הורמונלית וכו')
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תחושה לא נעימהשירה04/01/2013
שלום , שמי לינוי ואני בקרוב בת 12 .
בזמן האחרון אני חשה עייפות כללית (אני בדרך כלל נמרצת ) , תחושה של כמו הקרנות כאבים במקומות בגוף , בעיקר באזור החזה ובגפיים , אני אסמתית ואני חווה בהרבה התקפים בזמן האחרון . אני חשה כאבים חזקים בחזה שאילצו אותי לא ללכת לבית הספר ולהיתקע בבית , לאחר רק עלייה במדרגות אני מתנשפת כאילו טיפסתי על האוורסט וליבי פועם בקצב מהיר ביותר . אני סובלת מכאבי ראש חוזרים ונישנים. אני אשמח לדעת אם אתם משערים מה זה.
בברכה ,
לינוי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני רוצה להוסיף
שירה04/01/2013הכאבים בחזה הם האזור הצלעות בצד ימין או בשמאל ויצא לי המון פעמים דם בנזלת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני רוצה להוסיף - תגובה
ד''ר מיכאל ויינפאס05/01/2013הייתי מברר את מצב האסטמה דרך צילום חזה ותפקודי ריאות דבר ראשון
+ בדיקת רופא ובדיקות דם
ייתכן והחמרת האסטמה היא שמשפיעה על הכל
וייתכן ומדובר גם במשהו אחר
פרטים נוספים בדף הפייסבוק : ד"ר מיכאל ויינפאס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות דםצח04/01/2013
"דפקתי" את בוהן האצבע הרגל כך שהציפורן כנראה עומדת ליפול
אני משתמש בפולידין וסינטומיצין
האם זה אמור להשפיע על תוצאות בדיקות דם שיגרתיות שאני עושה בעוד שבוע?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות דם - תגובה
ד''ר יעל כוכבי04/01/2013לא נראה לי.
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ריתוךגדי04/01/2013
שלום,
היום הלכתי ברחוב לכיוון חניון, להפתעתי ראיתי אור די חזק מצד ימין שמהבהב קלות, הסתכלתי לכיוון ימין למספר שניות אך לא ראיתי משהו מיוחד, רק אור, המרחק היה כ- 5 מטר.
לאחר מכן, יצאתי עם הרכב וכשפניתי, ראיתי ממרחק של כ-15 מטר שמדובר באדם שמרתך ומשהו הסתיר אותו כנראה כשעברתי רגלית בסמוך למקום.
הבנתי שיש הרבה מאוד קרינה שנפלטת מהריתוך, האם "ספגתי" קרינה לעיניים? מה אמורים לעשות כשנתקלים במצב כזה? מהו מרחק בטוח?
קצת מודאג... יש לציין שלא היו לי תופעות כלשהן לאחר המקרה
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ריתוך - תגובה
ד''ר יעל כוכבי04/01/2013שלום
בד"כ מדובר בפגיעה ממרחק קצר יותר . אם יופיעו כאב או אודם גש לבדיקה.
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאין סכנה של קרינה?
גדי04/01/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חום,חולשה ברגליים ,שיעול חזק וחולשהמיכל03/01/2013
שלום אני בן 40 יש לי חום 38.3 חולשה ברגליים , שיעול חזק שלפעמיים אני ממש מרגיש שאין לי אוויר וחולשה כללית בגוף מה לדעתכם ההבחנה והטיפול תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חום,חולשה ברגליים ,שיעול חזק וחולשה - תגובה
ד''ר מיכאל ויינפאס05/01/2013דלקת ריאות, ברונכיטיס, שפעת .... להבדק
פרטים נוספים בדף הפייסבוק : ד"ר מיכאל ויינפאס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחום,חולשה ברגליים ,שיעול חזק וחולשה - תגובה
ד''ר מיכאל ויינפאס09/01/2013נשמע כמו שפעת או ברוכניטיטיס לגדשת לרופא להבדק
מומזנים להמשיך לשאול ולהתדיין בעמוד הפייסבוק שלי - ד"ר מיכאל ויינפאס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חום גבוה ללא הסבראברהם דויטש03/01/2013
שלום
אני בן 27,
יש לי כארבעה ימים חום שנע מ7.5 - בשעות הבוקר, עד 8.5 בשעות הערב
כרגע הוא עומד על 8.4
אני מרגיש חולשה כללית, ויש לי גם תחושה מסוימת בחזה שגורמת מדי פעם לשיעולים קלים. ותחושה קלה שקשה אפילו להגדירה ככאב בגרון
הייתי אתמול אצל רופא והוא שלח אותי לעשות צילום חזה לשלול דלקת ריאות.
עשיתי אותו הבוקר והקשרתי לרופאה והיא אמרה שהתוצאות בסדר ואין לי דלקת ריאות.
מחר בבוקר אני אמור לקבל את תואות משטח הגרון, אך לא נראה לי שיש לי דלקת כל שהיא, שהיו לי כבר פעם דלקות וזה היה הרבה יותר כאב, ואף פעם זה לא היה עם חום ממושך כל כך ללא כאב בגרון.
מה אני אמור לעשות.
צריך לחשוש ממשהוא, לעשות עוד בדיקות?, זה מדבק? (יש לי תינוקת בת 4 חודשים)
כמובן שאם מחר בכל זאת התוצאה במשטח תהיה שיש לי דלקת את הכל נפטר. אך השאלה היא בהנחה הסבירה שלא כך יהיה והתוצאה תהיה תקינה.
תודה מראש
אבי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חום גבוה ללא הסבר - תגובה
ד''ר יעל כוכבי03/01/2013שלום,
בעונה זו די שכיח חום כזה עם סימפטומים דומים אפילו יותר ממושך, על רקע מחלה וירלית. סבלנות, זה יעבור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
אברהם דויטש03/01/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שון.03/01/2013
שלום דוקטור
אם אנטיביוטיקה מוסקוויט פורטה מעלה רמות סוכר בדם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שון - תגובה
ד''ר יעל כוכבי03/01/2013שלום שון
למיטב ידיעתי לא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

