מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תוצאות של בדיקת שתןשני29/11/2012
שלום, עשיתי בדיקת שתן והתוצאות של Leucocytes (U) הם 500 כאשר הטווח התקין שרשום הוא עד 10. מה זה אומר?
גם בבדיקות שתן קודמות שעשיתי בעבר מופיע הערך הזה כגבוה מהנורמה. לא שורף לי השתן במצב חריג כמו שיש בדלקת שתן.
האם זה פוגע בניסיון להיכנס להריון?
מה עלי לעשות? מה האפשרויות שזה יכול להיות?
קניתי פמינוז, האם כדאי להתחיל לקחת בכל מקרה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת שתן - תגובה
ד''ר יעל כוכבי01/12/2012שלום לך,
תאים לבנים בבדיקת שתן של אשה, עם תרבית שתן שלילית וללא סימפטומים של צריבה , תכיפות, דחיפות, אינם מעידים על דלקת. מקורם יכול להיות מהפרשה לדנית.
כדאי לחזור על בדיקת השתן- שתן ראשון בבוקר לאחר ניקוי טוב של האיזור ונטילת אמצע
הזרם. אם עדיין יש - להבדק ע"י רופא נשים. אינני יכולה להמליץ על תוספי מזון כלשהם.
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאנטיביוטיקה
המשך תגובה14/12/2012שלום, עשיתי בדיקת שתן נוספת והתוצאות היו זהות, הרופא נתן לי אנטיביוטיקה שבוע. ואז שוב עשיתי בדיקה ועדיין אין שינוי. מה עושים??
PH (U) 6.50 5,00 - 8,00 .(....*.....).
Nitrit (U) NEGATIVE
Ketone (U) NEGATIVE 0,00 - 0,00
Glucose (U) NORMAL 0,00 - 0,00
Urobilinogen (U) NORMAL 0,00 - 1,00
Bilirubin (U) NEGATIVE 0,00 - 1,00
Protein (U) 10.00 mg/dL 0,00 - 30,0 .(..*.......).
Leucocytes (U) 500.00 cell/µl 0,00 - 10,0 .(..........)*
Erythrocytes (U) 50.00 cell/µl 0,00 - 10,0 .(..........)*
Urine Remarks לבקתת ןתשל היפוקסורקימ תאצות
דחא הדובע םוי ךות
================
היפוקסורקימ -ןתש
================
Leucocytes (U)/Field םיבר
Erythrocytes (U)/Field 6.00 Ery/F
Mucous (U) +
Squamous Epithelial Cell +++
===========
היגולוירטקב
===========
Urine Culture צמיחה מעורבת של מספר סוגי חיידקים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאנטיביוטיקה - תגובה
ד''ר יעל כוכבי14/12/2012שלום,
צמיחה מעורבת של חיידקים- מעיד שהשתן לא נקי או עמד עד לבדיקה.
יש לתת שתן ראשון של הבוקר אמצע הזרם לאחר ניקוי בקופסא סטרילית ולמסור מוקדם ככל האפשר.
אין צורך לתת טיפול אנטיביוטי לתוצאה כזו וגם לא רק כשיש תאים לבנים, כאמור מקורם כנראה מהנרתיק .
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התגובה המהירה
המשך תגובה14/12/2012לגבי השתן, עשיתי כפי שאמרת עם השתן הראשון של הבוקר אחרי ניקוי ומאמצע הזרם ונתתי אחרי שעתיים לבדיקה. הייתי אצל רופא נשים לגבי ניסיונות לכניסה להריון למעלה מחצי שנה אבל לא יצא לי לדבר איתו על השתן כיוון שאני הייתי עם אנטיביוטיקה ולפני התוצאות הנוספות. האם לחזור אליו? זה לא מסוכן שיש לי תוצאה חריגה של 500 כאשר הטווח עד 10. זה לא מעיד על דלקת כלשהי בגוף? אפשר לחיות ככה,זה לא מצריך טיפול? למה הרופא נתן לי אנטיביוטיקה והיא לא השפיעה בכלל,סתם נטלתי כדורים והייתי חלשה מהם שבוע. זה די מטריד אותי שאני לא יודעת מה הסיבה שבגללה יש לי תוצאה חריגה כזאת. ואני חוששת לחזור לרופא משפחה שיתן לי אנטיביוטיקה אחרת לנסות שוב לטפל בזה. אשמח מאוד לשמוע מה את מציעה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יד יותר קרה מהשניהאלירן29/11/2012
בס"ד
שלום זה אולי ישמע קצת מוזר אבל הכף יד הימנית שלי יותר קרה מהשמאלית, זה נשמע תקין? יכול להיות שיש איזה בעיה בזרימת דם לכפות ידיים? או ששני הצדדים של הגוף לא שווים ובגלל זה זה ככה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יד יותר קרה מהשניה - תגובה
ד''ר יעל כוכבי01/12/2012שלום לך,
בעקרון , זה לא אמור להיות כך, אבל כדאי שרופא יבדוק אם זה אכן כך ולא רק תחושה סובייקטיבית.
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שעלתא27/11/2012
שלום. לאחר מחלה שכללה שיעול מספר שבועות נלקחה בדיקת דם לנוגדנים לשעלת. התוצאות: IgG ו-IgA שלילי, IgM גבולי למרות שהשיעול פסק (ללא טיפול אנטיביוטי). האם במצב זה עדיין קיימת אפשרות להדביק אחרים (במיוחד החשש להדביק אשה בהריון)?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שעלת - תגובה
ד''ר מיכאל ויינפאס27/11/2012אם כבר הבראת - לא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקות דם- איבוד דם?שירלי26/11/2012
שלום, בת 65, סובלת מטחורים שמדממים מדי יום, בדיקות הדם שלי מראות:
RDW-SD 48.7
RDW-CV 14.9
Urea 43.7
Iron 69.6
האם ערכים אלו יכולים להראות על איבוד דם או אנמיה?
בתודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות בדיקות דם- איבוד דם? - תגובה
ד''ר מיכאל ויינפאס27/11/2012לא
אבל הערך ההכי חשוב לא נכתב - המוגלובין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהאביאל26/11/2012
יש לי הרבה קשקשים בראש בגבות ובריסים כבר כמה חודשים וזה לא עובר כל יום אני חופף את הראש ועובר עם מסרק של ''כינים'' יוצא מלא גרגרים לבנים ושומנים מה הטיפול?
האם זה טוב שאני עובר עם מסרק ''כינים'' או שזה מזיק יותר?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד''ר מיכאל ויינפאס27/11/2012חפיפה בשמפו ניזורל
וכן העזרות בתכשיר בשם סבוסל
אם לא יעזור - רופא /פורום עור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אנטיביוטיקהעידן25/11/2012
שלום,
יש לי כאב גרון לא כ"כ חזק שבד"כ כואב בעיקר בשעות הבוקר ואז נחלש +שיעול ליחה ונזלת.
הרופא נתן לי לעשות משטח גרון שתשובתו יצאה
B.Haemolyticus Streptococcus Non-gr.A positive
ראיתי פה מישהו למטה שיצאה לו אותו תוצאה וענו לו שלא לקחת אנטיביוטיקה לסוג חיידק הזה אבל הרופא שלי נתן לי אנטיביוטיקה PEN RAFA VK 500 MG 4
2X2 ביום,סה"כ 2000 מ"ג ליום.
האם קרתה טעות או שאכן אני צריך לקחת כ"כ הרבה אנטיביוטיקה לסוג חידק הזה.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אנטיביוטיקה - תגובה
ד''ר מיכאל ויינפאס27/11/2012כאמור בפורום השני
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פריטין בתחום האדוםאליעד25/11/2012
במקרה שהפריטין נמוך, ואילו בדיקת IRON תקין (ממוצע)
איך אפשר לטפל בזה, האם לקחת תוסף ברזל?
איך יכול להיות שבדיקת IRON תקינה והפריטין נמוך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פריטין בתחום האדום - תגובה
ד''ר מיכאל ויינפאס28/11/2012פריטין ערך קבוע
ברזל עולה ויורד במהלך היום
לכן אפשרי
לפי הפריטין לתקן הברזל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאז למרות שהברזל נורמלי
אלמוני28/11/2012כדאי לקחת תוסף ברזל, למרות שהברזל נראה סביר, מכיוון שהפריטין נמוך?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עייפות + בעייה במערכת החיסוןאריק23/11/2012
שלום,
בתקופה האחרונה אני מרגיש שהמערכת החיסונית שלי חלשה (כבר 3 שנים), ואני נהייה חולה (מקורר \ שפעת) מאוד בקלות, אפילו בקיץ, ובייחוד בחורף.
בנוסף, תקופה ארוכה שאני עייף במהלך שעות היום (גם אם ישנתי טוב).
בבדיקות דם החריגים הייחידים הם (והמספרים להלן די קבועים לאורך השנים האחרונוות):
MCV = 76.6
MCH = 26.1
האם צריך לשונות משהו בתזונה ? (B12, וגם כל השאר תקין אצלי, אגב).
האם זה יכול להצביע על בעיה אחרת הדורשת התערבות רפואית \ תזונתית ?
אשמח לייעוץ ,
בתודה מראש, אריק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עייפות + בעייה במערכת החיסון - תגובה
ד''ר מיכאל ויינפאס25/11/2012ראה תשובה בפורום השני
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ליחהמישהו23/11/2012
שלום,
אני בן 27,
פניתי לרופא אף אוזן גרון בשלבי החלמה מהצטננות כאשר אני סובל מתחושת ליחה בגרון שלא ניתן לבלוע או לפלוט החוצה.
יש לציין שתחושה זו ליוותה אותי במשך כחודש לפני הצינון, אך התגברה בעקבותיו, כמו כן, היא נוטה לשוב ולהופיע בזמנים מסויימים בחיים.
בדיקת הלוע ע"י רופא א.א.ג תקינה לחלוטין.
הרופא נתן לי מובקס (מוכר גם כסולבקס) שני כדורים שלוש פעמים ביום למשך עשרה ימים.
ביום השלישי לטיפול אני מרגיש שהטיפול מעיק והעזרה חלקית. אני בעיקר מרגיש שאני זקוק לשיעול פרודוקטיבי שיעזור לי להוציא את הליחה ולא רק לדלל את הרכבה.
האם יש טיפול שעוזר באופן אקטיבי לפלוט את הליחה בעזרת שיעול פרודוקטיבי.
יש לציין כי אני נוטל לנטון, ציפרלקס ואדרונקס (זקוק לתכשיר שאינו מתנגש עם הנ"ל)
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליחה - תגובה
ד''ר מיכאל ויינפאס25/11/2012אפשר לנסות להוסיף לורסטין
או סירופ לשיעול כמו טוסוסדן
או אינהלציות עם סולבקס מי מלח וסטרואידים
להמנע ממוצרי חלב ובצקים לשבוע ודאי גם יועיל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבשביל ליחה
מיכל26/11/2012לי היה במשך שבועיים ליחה שלא עברה, לא ניסיתי תרופות כי אני לא בעד זה אבל ניסיתי בדרכים טבעיות כמו שכתבו לך לוותר על מוצרי חלב וגם נטלתי כמוסות שנקראות NAC של סולגאר שמיועדות במיוחד לטיפול בליחה, במקרה שלי זה מאוד עזר, מציעה לך להתייעץ עם נטורופת כי זה יכול לעזור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תגובה בין תרופתיתמילואימניקית22/11/2012
שלום,
גויסתי ביום ראשון בצו 8 לפני הגעתי לצבא הלכתי לרופא משפחה בעקבות (הצטננות חום ושיעול) בכדי לקבל תרופות.
הרופא נתן לי 2 תרופות :דקסמול קולד -5פעמים ,3 פעמים ביום,2 קפליות כל פעם.
וכדור נוסף בשם קודיביס -אמר לי לקחת בלילה כדור אחד לפני שינה.
אז עשיתי מה שהרופא אמר,שלשום אחרי שלקחתי קודיביס הקגשתי עייפות כבדה נפלה עליי הרגשתי קצת מוזר אבל אמרתי בטח בגלל שהיה לי יום ארוך הבלגתי והלכתי לישון.
אתמול בלילה שוב לקחתי את הכדור קודיביס והיו לי ככל הנראה תגובה בין תרופתית.
קמתי מתוך שינה מכאבים עזים בגב אני לא יודעת בדיוק אם זה הגיע מהריאות או מהכליות אבל בחיים לא הרגשתי שנתפס לי שם משהוחשוב לציין אני בת 24 ובריאה בדר"כ.
ניסיתי לקום ולעמוד זקוף לא הצלחתי! הייתי מכופפת וחסרת שליטה על מה שקורה לי התפתלתי מכאב ומחוסר מנוחה ולא ידעתי מה לעשות עם עצמי.
הייתה לי בחילה אחרי כמה דקות והקאתי.. ברגע שהקאתי כל הכאבים עברו.
הפנו אותי לפרמדיק ורוקח צבאי שהיה במקום נאמר לי שהיה אסור לרופא לתת לי את שתי התרופות כי בפירוש רשום ע"ג העלון לצרכן כי ישנם תגובות בין תרופתיות ויש להימנע משילוב של משכבי חום וכאבים יחד עם קודיביס.
שוחררתי בעקבות מצבי הביתה ליום אחד והלכתי לרופא המשפחה סיפרתי לו את הסיפור והוא אמר לי להמשיך עם דקסמול קולד בלבד.
ושמה שהרוקח והפרמדיק אמרו לא מדויק,וכי זה תקין לגמרי שהוא הביא לי את התרופה.
מה דעתכם בנושא? האם זו הייתה רשלנות רפואית?
האם יש המלצה לתרופה נוספת אחרת? אני חייבת להבריא בכדי להרגיש טוב בשטח.
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובה בין תרופתית - תגובה
ד''ר מיכאל ויינפאס25/11/2012קודיביס מכיל אנטיהיסטמין - חומר אנטיאלרגי מייבש ליחה מרדים
וגם דקסמול קולד לילה מכיל אותו
כך שהייתה פה כפילות ולא היה מקום לתת את שניהם
אבל לא ייגרם לך מזה נזק כרגע* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהליאת22/11/2012
שלום,
אבקש לדעת מה זה אומר:
ABNORMAL FASTING CLUCOSE
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד''ר מיכאל ויינפאס25/11/2012שהסוכר בצום גבוה מ 100 או 110 תלוי בהגדרה
אבל עדיין לא סוכרת שזה מעל 126
מעין שלב ביניים
שהוא לא חייב להתפתח למחלה אבל נורה אדומה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- משטח גרוןאלי22/11/2012
שלום רב,
במשטח גרון שעשיתי עקב תלונות על שיעול מתמשך,כאב גרון ונזלת התקבלה התוצאה הבאה:
B.Haemolyticus Streptococcus Non-gr.A positive
יש לציין שאין לי חום.הבנתי שזה אומר שיש לי דלקת חיידקית בגרון.האם חובה לחזור לרופא ולקחת אנטיביוטיקה?
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משטח גרון - תגובה
ד''ר יעל כוכבי22/11/2012שלום לך,
חיידק מהסוג שציינת לא מצריך טיפול אנטיביוטי, רק סטרפטוקוק מקבוצה A , למניעת סיבוכים עתידיים.
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תחושה כללית רעהמירב22/11/2012
צהריים טובים,
אני חשה ברע כבר כשלושה שבועות. כאבים בכל הגוף, במיוחד באגן. האבחנה הראשונית הייתה דלקת באישיאס אך הכאבים לא עוברים למרות מנוחה וטיפולים אלטרנטיביים.
ביום יום אני רצה ומתאמנת למרתון ובעלת כושר מעולה ובריאות גופנית מצוינת.
בדיקות הדם שלי יצאו בסדר גמור מלבד הערכים הבאים:
Mucous (U) +
Squamous Epithelial Cell ++
Erythrocytes (U) 10.00 cell/µl
האם אפשר לתת אבחנה ראשונית לתוצאות הנ"ל?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תחושה כללית רעה - תגובה
ד''ר יעל כוכבי22/11/2012שלום,
נראה לי שמה שרשמת זה בדיקות שתן ולא דם- עם ממצאים קלים, כנראה שתן לא נקי,
מעט דם (מחזור?)
קשה לי להתייחס לתמונה הכללית, מאחר ואינני יודעת פרטים מדויקים יותר עלייך ועל מיקום הכאב ואופיו, האם יתכן שהבעיה גניקולוגית?
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב גרון ממושךצפונית21/11/2012
שלום, אני בת 18 כבר חמישה ימים ששורף לי הגרון, בשלושת הימים הראשונים הגרון טיפה שרף והייתי נורא חלשה ועייפה וגם כאב לי הראש, ואז התחלתי לנסות תרופות סבתא כמו חלב עם דבש וקינמון, והרבה תה עם לימון (לקחתי גם קל גרון) , הייתי אצל רופא המשפחה והוא אמר שזה סתם וירוס ושאין מה לעשות חוץ מלשתות תה. העייפות עברה וגם החולשה, היו יומיים בלי כאב גרון ואתמול בערב שוב התחיל לשרוף לי הגרון, עד עכשיו הוא טיפה שורף.
יש לציין שבבקרים ממש שורף לי וקשה לדבר ואני גם קמה עם אף קצת סתום ובהמשך היום הכאב נחלש ממש עד כדי נעלם . אין לי חום וגם לא היה, ולפעמים אני מרגישה שאני בולעת נזלת/ליחה.
זה נורמלי ? מ עושים ?
הייתם ממליצים ללכת שוב לרופא ? (אני מהדרום ובמצב שלנו אני אשמח להתייעץ איתכם)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב גרון ממושך - תגובה
ד''ר יעל כוכבי22/11/2012שלום,
אני מקווה שאת מרגישה יותר טוב.
כנראה שמדבור בסימפטומים של מחלה וירלית .
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איסוף שתןניל21/11/2012
בן 39 בריא בדרך כלל חוץ מלחץ דם וכולסטרול וקצת חלבון בשתן120 ביממה נמצא בטווח אך גבוה.
בשתי איסופי שתן על רקע לחץ דם נמצא 85 ו 91 נוירואפניפרין בשתן (במעבדה במכבי).
מה זה אומר?
האם עלי לבצע בדיקות נוספות?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איסוף שתן - תגובה
ד''ר יעל כוכבי22/11/2012שלום,
למספרים יש משמעות רק בציון מה נמדד (מיקרוגרם? מ"ג?) וטווח הנורמה של המעבדה הבודקת.
כדאי לחזור לרופא ששלח ולבדוק איתו אם הערכים תקינים או גבוהים - שאז זה יכול להעיד על פיאוכרומציטומה .(גידול אנדוקריני , גורם ליתר לחץ-דם).
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

