מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תופעה המתרחשת מידי פעםאורי12/12/2012
שלום,
לפעמים (בתדירות משתנה) יש לי הרגשות של כמו חולשה ו/או כאילו חולשה שבאה מהלב.
לרוב מספר דקות לאחר מכן אני מתחיל להשתעל (שיעול יבש) פעם-פעמיים לדקה במשך 15-30 דקות, כאשר לרוב לקראת סיום מחזור השיעול הו מתחיל להיות הרבה פחות יבש וכולל ליחה צמיגה ורוק עם קצף (שקוף/לבן).
לציין בנוסף כי הייתי לפני כחצי שנה אצל קרדיולוג בעקבות פלפיטציות, בדיקת מאמץ לא הראתה כלום פרט לחוסר כושר ובדיקת אקו לב לא העלתה דבר. (פרט לדופק מעט מהיר מידי פעם), הקרדיולוג אמר שאינו רואה בעיה אך המליץ לי לקחת באופן קבוע כדור קרדילוק ביום.
את הכדור לא לקחתי מעולם כי פחדתי להתחיל בכדורים לבעיות לבביות.
שאלתי, האם התופעות קשורות אחת בשניה ? האם יתכן כי הכל מגיע מאלרגיה ? האם יתכן כי מדובר בהליקובקטר (היה לי בעבר הרחוק וטופל), מה ניתן וכדאי לבצע עוד ?
לציין כי התקף השיעול מגיע הרבה פעמים בבוקר לאחר יציאה משירותים.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תופעה המתרחשת מידי פעם - תגובה
ד''ר מיכאל ויינפאס12/12/2012אפשר לקחת לתקופה טיפול אנטיאלרגי ולראות איך הוא משפיע כמו לורסטין
אפשר לעשות מבחן תפקודי ריאות ומבחן אסטמה לראות אם יש מקור ריאתי
בהחלט שכדאי גם לנוסת קרדילוק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרגשה לא טובה תקופה ארוכהגימל10/12/2012
שלום,אני סובלת כבר זמן רב מחולשה,עייפות,צמרמורות (נימול) בגוף,חוסר תאבון ובחילות,התופעות האלה פוקדות אותי בתדירות גבוהה וממש לא טוב לי,אני עושה אחת לשנה בדיקות דם וב"ה הן תקינות.השאלה מה אפשר לעשות כי אני ממש משתגעת,זה פוגם לי באיכות החיים בצורה מטורפת.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הרגשה לא טובה תקופה ארוכה - תגובה
ד''ר מיכאל ויינפאס12/12/2012בדיקה גופנית
תשאול על הרגלי תזונה שינה
תשאול לדכיאור וחרדה
ניסיון טיפולי בשינויי תזונה וצמחי מרפא
אולי תרופה נוגדת חרדה
לפי המקרה
דורש העמקה והכרות כדי לטפל נכון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חוקן ,כמה פעמים מותר לבצע?איריס08/12/2012
אישה מבוגרת בת 77 יש הדרדרות במחלת cva ,איננה אוכלת מספיק
ומקבלת אינשור 2-3 פעמים ביום האם נכון לעשות לה פעמיים בשבוע חוקן ??האם זה מזיק לאישה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חוקן ,כמה פעמים מותר לבצע? - תגובה
ד''ר מיכאל ויינפאס12/12/2012המינון נשמע סביר
אבל הייתי גם מתייעץ עם רופא גריאטר או רופא גסטרו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גלולות וכדור נגד דלקת בדרכי השתןפולינה07/12/2012
רציתי לדעת אם מותר לשלב את הכדור phenazopyridine נגד דלקת בדרכי השתן עם גלולות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גלולות וכדור נגד דלקת בדרכי השתן - תגובה
ד''ר יעל כוכבי07/12/2012שלום פולינה
פנזופירידין עלולה לפגוע ביעילות הגלולה ולכן יש להשתמש באמצעי מניעה נוספים.
יתכן גם דמם באמצע המחזור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נשירת שיער מזעזעתנעמה06/12/2012
אני מבקשת לשאול , אני בת 42 , שנתיים אחרי לידה.
יש לי נשירת שיער ממש מזעזעת.
כל מקלחת אני אוספת ערימה , ממש ערימה של שיער
וכשאני אוספת אותו ל "קוקו" אני מרגישה איזו הידלדלות נוראה.
עשיתי בדיקות דם ל אנמצא שום דבר חריג,
פריטין תקין , ברזל תקין , B12 אפילו גבוה מהמקסימום וכן חומצה פולית .
מה עליי לעשות ? זה ממש מלחיץ אותי .
בתודה מראש
נעמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נשירת שיער מזעזעת - תגובה
ד''ר יעל כוכבי06/12/2012אפשר לבדוק את הפרופיל ההורמונלי (אסטרוגן) וגם ליטול מולטי ויטמין עם אבץ.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה כלליתיהודה06/12/2012
שלום בן 33 משקל 84 גובה 1.75 בריא ברוך ה
מה הם הערכים התקינים ללחץ דם בגילי?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה כללית - תגובה
ד''ר יעל כוכבי06/12/2012כפי שכבר ענינו פעמים רבות - לחץ דם תקין הינו עד לערכים של 140/90
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ערך גבוהה שלALT-GPTגיל05/12/2012
שלום רב,הנני בן 30
בבדיקות שגרתיות שביצעתי למעקב באנמיה קלה (המוגלובין 12.8 ) התגלה לפתע כי ערך ALT -gpt הינו 50 כאשר טווח הנורמה הוא מקסימום 37.
יש לציין כי שאר הבדיקות תקינות:
PROTEIN TOTAL -7.5,תקין
ALBUMIN-4.6,תקין
BILURUBIN TOTAL -0.7,תקין
ALKP-58,תקין
AST-GOT-29,תקין
1.על מה מצביע ערך גבוה של ALT כפי שמצויין בבדיקות שלי?האם החריגה מהנורמה יכולה להצביע על בעיה כלשהיא?
2.אילו בדיקות נוספות עלי לבצע כדי לבדק האם קיימת בעיה כלשהיא בכבד?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ערך גבוהה שלALT-GPT - תגובה
ד''ר יעל כוכבי06/12/2012מדובר בעלייה קלה באנזים כבד שאינה ספציפית ויכולה להגרם ע"י מחלות וירליות קלות,
כבד שומני עקב משקל יתר, שומני דם גבוהים וכו'.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך שאלה
גיל06/12/2012האם עליית ערך ALT ל-50 יכול לגרום לבעיות כלשהם? האם זה מסוכן?
איך ניתן לטפל בזה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך שאלה - תגובה
ד''ר יעל כוכבי06/12/2012רק לעקוב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אנטיביוטיקהניר05/12/2012
עקב צריבה בשופכה ובפין ותחושה מוזרה באשכים ובפי הטבעת הומלץ על ידי הרופא טיפול(טרם התחלתי, מחר אעשה בדיקת STD PCR ולא רציתי לקלקל תשובת מעבדה עם האנטביוטיקה) בדוקסילין וציפרו למשך 10 ימים...עשיתי תרבית שתן וזרע ובתרבית זרע יש חיידק סטטיפוקוס אאוראוס...אני רואה שברשימת הרגישויות ששלחה המעבדה אין ציפרו אך הבנתי שאפלודקס וציפרו הם אותה משפחה
S.aureus .
Gentamicin רגיש
Clindamycin רגיש
Erythromycin עמיד
Ofloxacin רגיש
Fusidic acid רגיש
Oxacillin רגיש
Rifampicin רגיש
Sulfamethoxa/Trimeth רגיש
אז מה לעשות? להתחיל את הדוקסילין + הציפרו כמתוכנן או לשנות לאנטיביוטיקה אחרת (אופלודקס)?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אנטיביוטיקה - תגובה
ד''ר יעל כוכבי06/12/2012אפשר להמשיך לפי הוראות הרופא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ייעוץ דחוף!!!מאיה05/12/2012
היי, אני לא יודעת כבר מה לעשות, אני מתקררת או חוטפת שפעת בין פעם לפעמיים בחודש וכל פעם זה נמשך בערך כשבוע ימים. כל פעם שאני הולכת לרופא הוא לא מוצא שום דבר והבדיקות דם יוצאות תקינות. זה לא נראה לי סביר ואני לא אגזים אם אומר "להיות בריאה כמה ימים בחודש" אני יותר חולה מאשר בריאה ואני לא יודעת מה לעשות.
חוץ מהשפעת יש עוד כאבים שמלווים אותי על בסיס יומיומי, הייתי שמחה להתייחסות ועצה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ייעוץ דחוף!!! - תגובה
ד''ר יעל כוכבי06/12/2012שלום , מאיה
השאלה אם הסימפטומים שתיארת מקורם בזיהום ע"י וירוס כלשהו או שהם ביטוי לאלרגיה, ובכל מקרה כמובן תהיה התייחסות שונה. זיהומים חוזרים בד"כ מבטאים חשיפה מרובה
לזיהומים בסביבה, מלווים חום ולעתים נדירות יותר מבטאים בעיה חיסונית.
לא ברור לי אילו כאבים יש לך, דרוש יותר פירוט.
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיעוץ דחוף - המשך.
מאיה11/12/2012היי, תודה על התייחסותך, לא מדובר באלרגיה, התחושות הן של התקררות או שפעת ותמיד שאני עושה בדיקות דם הן יוצאות תקינות.
בקשר לשאר הכאבים שדברתי עליהם, לא חושבת שהם קשורים להיותי חולה פעם או פעמיים בחודש אבל לצורך העניין, יש לי כאבים מאוד חזקים בכפות הרגליים (בדקתי עם אוטופד ויש לי בעיה אבל עוד לא עשיתי MRI כדי לדעת יותר). יש לי כאבים מאוד חזקים בצואר ובשכמות, כמו כן הרבה כאבי ראש וסחרחורות, בגדול אני מרגישה נורא וכל הכאבים בגוף גורמים לי לעייפות נוראית ואני עדיין צעירה לכן זה מטריד אותי מאוד!
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דוקסיליןצחי04/12/2012
האם לאחר נטילת דוקסילין 100 במשך 3 חודשים עקב
דלקת עפעפיים יש צורך בבדיקת דם
כדי לוודא שלא הייתה השפעה שלילית כלשהיא בגוף?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דוקסילין - תגובה
ד''ר יעל כוכבי06/12/2012שלום,
בד"כ אין בעיה בשימוש כזה, למעט אפשרות של קנדידה בריריות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול תרופתייקי04/12/2012
שלום רב
האם רמת חומצה אורית של 11.4 מצריכה טיפול תרופתי , אף שאין סימפטומים?
בברכה יקי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול תרופתי - תגובה
ד''ר יעל כוכבי06/12/2012שלום,
אפשר לנסות להפחית את הרמה ע"י שנויים בתזונה: פחות בשר , דגים, איברים פנימיים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זקוק לעזרתך עקב כאבים חדיםיובל03/12/2012
לאחרונה היה לי וירוס חורף סטנדרטי שבעקבותיו החלו אצלי כאבים בחלק העליון השמאלי של בית החזה, שיקוף חזה היה תקין אבל הכאבים הולכים ומתגברים.
רופא המשפחה שלי נתן לי ארקוקסיה 90 מ"ג וגם צלקוקס 200 מ"ג ואמר לי לבחור אבל אני חולה קרוהן ולא יודע אם אני מסוגל לעמוד בכך..
קשה לי לישון וכשאני משתעל הכאב הוא בלתי נסבל, אני לא יכול לקום מהמיטה אז אני "מתגלגל" לרצפה.
מחר יש לי צילום צלעות אבל בשיטוט רב באינטרנט הבנתי שצילום רנטגן אינה הבדיקה המומלצת אלא ECG.
הפחד מדלקת שריר אוטם הלב או סחוס הצלע היא גדולה ואני לא יודע מה עליי לעשות אולי זה בכלל תופעה אחרת, מה דעתך בעניין?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זקוק לעזרתך עקב כאבים חדים - תגובה
ד''ר יעל כוכבי06/12/2012שלום,
לפי התיאור לא "מריח" ממקור לבבי, אבל עם כזה סבל, כדאי לחזור ולהתעקש על טיפול מתאים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחלת הנשיקותויקי02/12/2012
עשיתי בדיקת דם י תשובה הי:
EBV VCAֹIGG -218 POSITIVE
EBV IGG-EBNA -310 POSITIVE
CMV IGG PISITIVE
רציתי לדעת העם זה תשובה טובה או שלא.בזמן אחרון אני לןא מרגישה טוב.יש לי חולשה וכאבים בשרירים ובטן ורופה אומר שזה כלום.תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחלת הנשיקות - תגובה
ד''ר מיכאל ויינפאס03/12/2012נכון
זה אומר רק שיש נוגדנים שפעם חלית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה בפרויקט בהיקף 5 יח"לרן30/11/2012
שלום רופאים נכבדים קוראים לי רן ויחד עם שותפי אנו מבצעים פרויקט גמר בהיקף 5 יח"ל על מחלת התרומבוציטופניה.
נתקלנו בקשיים כאשר התבקשנו למצוא רופא משפחה-המורה המליצה על העזרות ברופא דרך האינטרנט,לכן אודה לך אם תוכלו להקדיש מספר דקות מזמנכם ולהשיב בקצרה על השאלות הבאות:
1.מהי שכיחות המחלה בקרב מטופליך?
2.מהו התפקיד של רופא המשפחה בטיפול במחלת התרומובוציטופניה?
3.מהי תדירות הביקורים למעקב שעל המטופל במחלת התרומבוציטופניה להגיע לרופא המשפחה?
4.האם אתה ממליץ לערב בני משפחה או גורמים אחרים על מנת להיעזר בהם בטיפול בחולה?
5.אילו גורמים בקהילה מסוגלים לעזור למטופל בטיפול או בשיקום?וכיצד?
6.מתי תפנה את החולה במחלת התרומבוציטופניה לאישפוז?
7.האם סל הבריאות מכסה את עלות המטופלים במחלת הטרומובציטופניה?
8.האם למטופל החולה במחלת התרומובציטופניה יחזור לתפקוד מלא או שתהיינה לו מוגבלויות שיגרמו לשינוי בהרגלי חייו,בפעילותיו היומיומיות או בעיסוקיו?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה בפרויקט בהיקף 5 יח"ל - תגובה
ד''ר יעל כוכבי01/12/2012שלום רן,
טרומבוציטופניה איננה מחלה , אלא בדיקת מעבדה לא תקינה, שפירושה: ספירת טסיות
נמוכה מהתקין (בד"כ פחות מ150000 ).
יכולות להיות סיבות שונות ורבות לכך, חלקן זמניות וחולפות (למשל: עקב וירוס או תרופה)
וחלקן רציניות ומשמעותיות יותר.
בד"כ אין סיכון בירידה עד ל40000 , אבל מתחת לערך זה יש סיכון לדימום כתוצאה מחבלה ומתחת ל20000 יש סיכון לדימום ספונטני, למשל דימום מסכן חיים למח.
כשמדובר במחלה כרונית , יש לערב רופא מומחה בתחום, המטולוג. הפנייה לאשפוז- רק כשהערכים נמוכים מאד או כשיש סכנת דימום.
תפקיד רופא המשפחה, כמו בבעיות אחרות, הוא באיתור, אבחון, ליווי , הפניה ומעקב.
אין לי אמדן כמה חולים כאלה יש לי, כי כאמור מדובר בקבוצה הטרוגנית.
תמיד רצוי לערב משפחה וגורמים בקהילה בטיפול. סל הבריאות מכסה כמובן את עלות הטיפולים, שוב תלוי בסיבה, ובמסגרת הסל...
כדאי שתהיו יותר ספיציפיים בשם המחלה : האם זו ITP או TTP ?
מקווה שעזרתי, אשמח לעזור בהמשך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עקיצה שהתנפחהנ.30/11/2012
שלום,
שלשום נעקצתי במהלך הלילה (בת"א, קומה 2), כשקמתי בבוקר הייתה לי נפיחות משמעותית, גרד, כאב קל, וקוטר העקיצה (כולל הנפיחות) היה כ-5 ס"מ. כעבור יומיים הקוטר הוא כבר 15 ס"מ. מאוד מגרד, כואב, נפוח וקשה.
נעקצתי בעבר בעקיצה דומה (גם בבית, במהלך הלילה), אבל זה עבר אחרי כחודש ולא קרה כלום. כמו כן, קוטר העקיצה היה עד 5 ס"מ, זה לא התפשט עד כדי כך.
מה לעשות? יש משהו שאפשר למרוח?
תודה מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עקיצה שהתנפחה - תגובה
ד''ר יעל כוכבי01/12/2012שלום,
יתכן שנעקצת ע"י חרק כלשהו, שהינך רגיש אליו.(כך שהתגובה שרואים היא של רגישות-יתר)
אפשר למרוח משחה אנטיהיסטמינית כגון פניסטיל או סטרואיד חלש.(בטקורטן, לנקורט)
ליתר בטחון כדאי להבדק.
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

