מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום
(1).jpg)
- יציאות במתן אינפמיל ARלידור25/04/2010
היי
בני בן חודש וחצי עם ריפולקס ניזון מאינפמיל AR
לפני שהחלפנו לו את האוכל לאינפמיל היה אוכל סימילאק טופ פרי,היו לו יציאות<בצבע ירוק> פעם ביומיים.היום הוא אוכל אינפמיל היציאות שלו בצבע צהוב והוא עושה כמה פעמים ביום
האם זה תקין?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ומוסיפה עוד..
לידור25/04/2010היציאות הן כמעט אחרי כל ארוחה,בהחלפה האחרונה היתה לו יציאה רירית
האם זה תקין?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהללידור
פרופ` יורם בוינובר25/04/2010זה תקין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ריפלוקס תינוקנ25/04/2010
שלום רב,
התינוקי שלי בן 8 שבועות, פולט יחסית הרבה ועושה מידי פעם סימנים של הקאה ללא הקאה (זה יכול לקרות זמן רב אחרי האוכל). בביקור אצל רופאה הומלץ להאכיל כל 3 שעות או 3.5 כדי למנוע האכלת יתר (אני מניקה) ולהוסיף את הפורמולה אינפמיל בלילה . חשוב לציין שאני מניקה ובלילה הייתי נותנת בקבוק אחד של סימיליק.
התחלתי להניק עם מרווחים יותר גדולים, ונראה לי שזה קצת משתפר. בערב התחלתי לתת את הפורמולה. לוקח לו לאכול המון זמן. אתמול הוא אכל 50 סיסי במשך שעה מפטמה מס' 1, התעייף והפסיק לאכול. האם זה נורמלי או שכדאי להגדיל פיטמה? האם כדי לוותר על האימפמיל אם אני רואה שיפור יחסי?
מה קורה אם התינוק יונק משד אחד בלבד האם עדיין אני צריכה לחכות 3 שעות בין ההאכלות ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לנ
פרופ` יורם בוינובר25/04/2010רצוי לא לתת מספר פורמולות. הנקה בלבד עדיפה. רצוי הנקה פעם ב 3 שעות גם אם זה שד אחד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוספת
נ25/04/2010תודה על התשובה, אך כנראה לא הייתי ברורה. החלפתי את הסימילאק בפורמולה של אינפאמיל AR כך שיצא לי לתת את זה פעם אחת בלילה. אני מניקה כל היום ובלילה נותנת בקבוק אחד. האם אתה יכול לייעץ לי, האם כדאי להפסיק גם עם זה או להמשיך? ואם כן, האם צריך להגדיל את גודל הפיטמה של הבקבוק?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
נ25/04/2010תודה על העזרה....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
נ25/04/2010תודה על העזרה....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
נ25/04/2010תודה על העזרה....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קולות רועשים מבטן התינוקגלי24/04/2010
התינוק שלי, בן 3 וחצי חודשים, ועדיין אוכל כמויות קטנות מאד של חלב (כ-60 סמ"ק) מדי כשעתיים. מאז הלידה ינק באופן מלא למעט תוספת בבקבוק אחת ליממה של מטרנה חלבית. כיום אוכל ויונק במשולב. מאז לידתו נשמעים מבטנו קולות חזקים מאד, בעיקר לאחר תחילת ההאכלה (גם בהנקה). אנשים רבים הגיבו לכך כקולות חריגים. לאחרונה ביצענו בדיקת דם ואולטרסאונד של הבטן, שניהם תקינים. הוא אינו משלשל או פולט. לא מופיעים תסמינים אופיניים לרגישות ללקטוז, לפי הבנתנו.
מה יכולה להיות הסיבה לכך? התינוק מפותח יפה, אך חסר שקט וממעט לישון. האם כדאי לעבור להאכלה בתחליפי חלב צמחיים או ללא לקטוז? תודה על תשובתכם בהקדם האפשרי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לגלי
פרופ` יורם בוינובר25/04/2010מקור הקולות בבליעת אויר בזמן האכלה. זה לא חריג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צואה ירוקהיפית24/04/2010
שלום,
בני בן 3 חודשים. מזה כחודשיים יש לו צואה ירוקה (ירוק כהה) עם ריח לא נעים.
הוא ניזון ממטרנה ויש לו יציאה אחת ביום.
מלבד זה - הילד עולה במשקל בצורה תקינה ולא נראה סובל.
האם הצבע מקורו בתזונה? האם להחליף את התחליף?
ובכלל מה המשמעות של הצבע+הריח?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליפית
ד''ר בתיה וייס25/04/2010אין לכך משמעות ואין צורך בשינויים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלשולים ועיוותים בבטןעידן24/04/2010
שלום לך לפני חודש בערך פניתי פה בפורום ושאלתי אותך שאלה
אני בן 16 ויש לי שאלה אליך :
לפני כמה חודשים התחילו לי כאבי בטן ועיוותים בבטן עד אז היציאות היו בסדר
הייתי אצל רופא המשפחה והוא נתן לי לעשות בדיקת צואה עשיתי והיא יצאה תקינה לחלוטין.
הרופא הפנה אותי לגאסטרולוג ילדים הלכתי אליו שבוע שעבר והרופא אמר לעשות בדיקת דם.(עדיין לא ביצעתי את בדיקת הדם )
הרופא אמר שהוא רואה טיפה ירידה במשקל.
היום היה לי שלשול כאשר אתמול היה לי יציאה רגילה לחלוטין (לפעמים יש לי ימים שיוצא לי שלשול )
אך יש גם ימים שלפעמים יש לי עצירות ואני לא מצליח להוציא תצואה
בוא נסביר את זה כך שהיה לי צואה טובה אתמול והיום כבר היה לי שלשול
מה יכול להיות הבעיה לכך?
תודה על העזרה ושבת שלום :)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לעידן
פרופ` יורם בוינובר25/04/2010אתה אצל גסטרואנטרולוג אחד אתה לא צריך שניים. הפנה אליו שאלותיך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עצירות אצל ילדה בת שנה וחודשברוך23/04/2010
לילדה שלנו יש עצירות והיא מתקשה לעשות צרחיה, כל פעם שהיא צריכה/רוצה לעשות קקי היא מתחילה לבכות. ניסינו לתת לה שזיפים וזה עזר אבל היא הפסיקה לאכול אותם, הישרנו את השזיפים במים ונתנו לה את המיץ אבל גם את זה היא לא שותה. מה לעשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לברוך
ד''ר בתיה וייס25/04/2010בהנחה שרופא בדק אותה והבידקה תקינה- ניתן להעזר בשמן פרפין או בפגלקס
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צליאק ו FTTנונה23/04/2010
שלום רב
בני בן שלוש וחצי וסובל מחוסר שגשוג חמור
נמצא כשלוש סטיות תקן מתחת לממוצע של בני גילו (גובהו 85 סמ' ושוקל 10.5 קג').
עד גיל שנתיים הקיא המון, לא נמצא גורם (לא הגיב לטיפול ברפלוקס, ולא בשינויי פורמולה, נאוקייט וכו')
לא נמצא הגורם ל FTT. עד היום אוכל מעט מאוד.
ערב ברורים מקיפים מאוד, גסטרו, מטבולי, גנטי אנדוקריני, ללא כל ממצא חריג.
נעשו בדיקות דם IGE=0 כשהיה בן שנה וחודש, וביופסיות באנדוסקופיה מהמעי קיבה וושט, המעי תקין מבנה סיסי שמור, בקיבה מעט תאי דלקת כרונית, ובושט שינויים המחשידים לרפלוקס קל
אינו אנמי, לא סובל משלשולים.
עכשיו אמור להתחיל טיפול בהרומון גדילה למרות שלא נמצא חסר בדם
האם יתכן למרות הבדיקות כי עדיין סובל מצליאק?
תודה רבה
נונה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לנונה
ד''ר בתיה וייס25/04/2010בדיקות הסרולוגיה וביופסיית מעי דק בוצעו סביב גיל שנה. כדאי לחזור עליהן כעת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- העדר כיס מרה בתינוקתלימור23/04/2010
שלום,
במהלך ההריון לא אובחן כיס מרה (עברתי כ- 6 סקירות כולל סקירות מכוונת לכיס המרה),
מעבר לכך עשיתי יחד עם ובעלי סדרת בדיקות גנטיות (כולל סיסטיק פיברוזיס) עפ"י המלצה של המכון הגנטי בביה"ח בילנסון ונשלחה בדיקת אנזימי מרה לצרפת -כל הבדיקות חזרו תקינות.
כמו כן בדיקת מי שפיר והעמסת סוכר היו תקינים.
לאחר הלידה עשו לתינוקת פעמיים אולטרהסאונד בביה"ח שניידר תחת צום של 4 שעות לצורך גילוי כיס המרה וגם שם לא ראו את כיס המרה.
לתינוקת שנולדה לפני שבועיים אין צהבת ותפקודי הכבד והבילירובין יצאו תקינים בבדיקת דם שנלקחה בתינוקייה בביה"ח לאחר הלידה,
האם יש משמעות לחוסר כיס המרה והאם יש בדיקות נוספות שאנו צריכים לעשות על מנת שנוכל להיות רגועים?
תודה רבה - לימור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ללימור
ד''ר בתיה וייס25/04/2010דרוש מעקב ת.כבד ובילירובין בשלב זה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תינוק בן שבועאורית22/04/2010
שלום רב,
בני בן שבוע. החל מהיום השני בתינוקיה בבית החולים החל להראות סימנים של החנקות מהאוכל - דבר שהתפתח להתקפים של כיחלון. הארועים של הכיחלון היו פעמיים תוך כדי בכי, מס' שעות לאחר האוכל, פעם אחת תוך כדי אכילה ופעם תוך כדי שינה.
אקו לב וצילומים תקינים. החליפו לו את התזונה לאינפמיל ונראה שיש שיפור קל.
האם ריפלוקס יכול להתבטא גם בתופעות שתיארתי? האם יכול להיות שהתופעות יעלמו מעצמן בזמן הקרוב ולא יחזרו? האם זה שכיח אצל תינוקות רכים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאורית
ד''ר בתיה וייס25/04/2010רפלוקס יכול לגרום לתופעות כאלה, אך ללא פליטות/הקאות יש לחפש גם גורמים אחרים. לעתים התופעות חולפות מעצן אך יש לעקוב על ידי הרופא המטפל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי בטן חזקים, עציריות וכנראה רגישליאורה21/04/2010
שלום לכם,
בני בן 15 כיום סובל מאז היותו בן 7 מכאבי בטן חזקים כל פעם אחרי ששותה חלב או שוקו ו/או
מוצרי חלב. הפסקנו לצרוך אותם ועדיין יש לו כאבים אך פחות. עדיין רגישיות לשוקולד.
יציאות לא סדירות וכאבי בטן ואי נוחות רבה. הילד המסכן כבר כמעט לא טועם כלום מחשש
לכאבים.
שאלתי:
אילו בדיקות עלי לעשות לו ועם איזה רופא להתייעץ? גסטרו ילדים?
ביצענו בדיקות אלרגיה-תשובות שליליות
אולטראסאונד בטן-יצא תקין
מה עוד?
תודה רבה על תשובתכם.
ליאורה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליאורה
פרופ` יורם בוינובר21/04/2010רצוי יעוץ של גסטרואנטרולוג. עצירות יכולה בהחלט ולעתים קרובות לגרום לכאב בטן. טפלי בו מספר שבועות עם פגלקס או שמן פרפין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תינוקת בת 7 שבועותעדנה21/04/2010
נכדתי בת 7 שבועות אינה עושה צואה יום יום. היא יונקת רוב שעות היממה אך לעיתים
מקבלת תוספת סימילק.
יש לה הרבה מאד גזים והיא אינה שקטה כלל.
האם זה טבעי או שיש דרך לעזור לה?
אודה על מתן תשובה מהירה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לעדנה
פרופ` יורם בוינובר21/04/2010היא לא חייבת לעשות צואה כל יום. על חלב אם ישנם תינוקות שיוצאים גם פעם ב 10 ימים. לסימילק ניתן להוסיף תוספת מים להקלת היציאה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתופעת הקוליק (גזים)
פרמהבסט22/04/2010שלום,
אם אכן מדובר בתופעת הקוליק (גזים), זוהי תופעה נפוצה בגיל זה. יחד עם זאת, עשויות להיות מספר סיבות לתופעה זו. חשוב להיוועץ ברופא המטפל ולשאול אותו בין היתר גם לגבי אלרגיה לחלבון חלב פרה.
בברכה,
פרמהבסט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צואה מעט שומנית רירית דמיתקובי19/04/2010
שלום לבתי הקטנה בת 7 שבועות יש מדי פעם צואה רירית עם הפרשת דמית ממש ממועטת (נראה כמו נקודה אדומה-לפעמים רק נרודה אחת)הרופאה בדקה אותה והמליצה על נוטרמיגן משום שחושבת שסימני הדם נובעים מרגישות לחלב מדוע זה כך?האם אין פיתרון אחר?ואולי זה נובע מסיבה אחרת?או שזה גם יחלוף לבד
כל כך חבל לי להחליף את הסימליאק שאותו אכלה בחשק רב
תודה ויום טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לקובי
פרופ` יורם בוינובר21/04/2010לפי התיאור שלך במידה והתינוקת חיונית ועולה במשקל לא הייתי מחליף הפורמולה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חשד לריפלוקסלולה16/04/2010
שלום רב
בני בן חודש וחצי , אוכל כשבוע וחצי אינפמיל AR בהמלצת רופאת ילדים עקב חשד לריפלוקס.
הריפלוקס אובחן בעקבות תסמינים של פליטות והקאות מסימילאק ועצירות לעיתים.
ממשיך לפלוט עם האינפמיל ובנוסף ממש סובל מעצירות קשה , מיץ עגבניות שניתן בהמלצת הרופאה לא מועיל ...
שאלתי היא האם כדאי לבצע החלפת כלכלה לסימילאק טופ פרי (ללא לקטוז) או לעבור לצמחי מכיוון שאיננו רואים כל שיפור עם האינפמיל ומעדיפים להימנע מקבלת תרופה (זנטק) בשלב זה ?
אודה לתשובה
לולה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ללולה
ד''ר בתיה וייס18/04/2010פליטות כשלעצמן עם עלייה תקינה במשקל אינן סיבה לטיפול תרופתי. ניתן להסמיך פורמולה עם קורנפלור במקום אנפמיל AR. לקטוז אינו מהווה בעייה . ממליצה להמתין, התסמינים משתפרים לרב עם הזמן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נוטרמיגן והנקההילה16/04/2010
שלום, יש לי שאלה לגבי הזנה.
הבת שלי בת 5 חודשים וסבלה משלשולים ממושכים (כשלושה שבועות) ובעקבותיהם מחוסר סבילות ללקטוז. טופלה בהתאם לעצת הרופאה במיון בנוטרמיגן. כעת לאחר 3 שבועות חזרה להנקה כאשר אני נמנעת לחלוטין מחלב ומוצריו ומסויה. ההנקה הולכת יפה והיא מגיבה היטב.
השאלה שלי היא האם בעתיד כאשר אסיים להניק אותה אוכל לתת לה תחליף חלב צמחי (עד שנוכל לעשות בדיקות אלרגיה) או שאני תקועה עם הנוטרמיגן כי זה מה שהיא כבר קיבלה?
תודה מראש, הילה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר להילה
ד''ר בתיה וייס16/04/2010חסר סבילות ללקטוז בגיל זה משנית לשלשולים ואין מדובר באלרגיה. אלרגיה לחלב היא לחלבון בחלב. אי סבילות ללקטוז חולפת לאחר מס' שבועות בעוד אלרגיה חולפת לרב לקראת גיל שנה. עליך לבדוק עם הרופא שלך מה היתה המחשבה ולפי זה לנהוג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלד"ר וייס, תודה על המענה
הילה16/04/2010המחשבה מאחורי מתן הנוטרמיגן הייתה שהאנזים של הלקטוז יוכל לבנות את עצמו שוב בגוף, כדי שהיא תוכל לחזור לתפקוד בעניין זה. אמרו לי להימנע ממוצרי חלב כדי לא לקחת סיכון, בטח לא בינתיים עד שנהיה בטוחים שהיא חוזרת לעצמה. העניין אם תהיה מניעה בעתיד לנסות תחליף צמחי או שמנוטרמיגן אי אפשר לחזור כבר לדברים אחרים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אטרזיה - וההשפעהאודליה15/04/2010
שלום!
בני נולד עם אטרזיה בוושת ועבר ניתוח שהסתיים בהצלחה בגיל יום.. בגיל 5 חודשים התחילו לו התקפות שיעול עם בכי כל בוקר כשהתעורר מהשינה.
אשפזנו אותו בבית חולים, והוא עבר בדיקת ph. לפי הבדיקה - לא התגלה לו חומצית מיוחדת. אולם הרופאים סוברים שזה אולי רפלוקס ללא חומציות.
נתנו לנו זנטק. אני נותנת לו פעמיים ביום 2CC . בהתחלה זה באמת נרגע, אולם לפני יומיים המצב חזר לקדמותו! שוב שיעולים לא פוסקים בבוקר עם בכי על כאב.
מה אפשר לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לדלית
פרופ` יורם בוינובר15/04/2010מתאר לעצמי שהוסבר לך שאחרי ניתוח כזה יש לעתים הפרעות בתנועת הושט. רפלוקס גם הוא לא נדיר. להשפעת התרופות יש להמתין. רצוי לעתים לבצע הדמיה או גסטרוסקופיה לצפיה בושט.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)