מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום
(1).jpg)
- לוסק נגד רפלוקסירון18/03/2010
בתי בת שלושה חודשים, אובחנה ע"י רופא כסובלת מרפלוקס. טופלה שבועיים בזאנטק ללא שיפור משמעותי. לאחר מכן, נרשם לה לוסק במינון של 3מל' פעמיים ביום. לא מהרנו לתת לה לוסק היות ומגיבה לא טוב לתרופות. לאחרונה אנו חשים כי מרגישה מעט טוב יותר, לא בוכה בהאכלה וכו'.
עד כה קיבלה לוסק פעם אחת בטווח של שבועיים מאז הפסקנו עם הזאנטק.
אנחנו לא יודעים אם להמשיך לתת או לא היות והיא בסה"כ סובלת מפחות התקפים מבעבר.
אודה על התייחסותכם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לירון
ד''ר בתיה וייס21/03/2010אם יש שיפור אין צורך לטפל-התייעץ עם הרופא המטפל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי בטן בזמן האוכל ולאחריוינון15/03/2010
שלום רב,
ביתי בת 6 מזה זמן רב מתלוננת בזמן הארוחות וגם לאחריהן על כאבי בטן - לפעמים קשים ולפעמים פחות.
בדיקות צואה שנעשו - אין ממצא .
הילדה סובלת מה עושים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לינון
ד''ר בתיה וייס15/03/2010ממליצה לבצע בדיקות דם כלליות כולל בדיקה לצליאק. צריך לשקול בדיקת גסטרוסקופיה על פי התרשמות הרופא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הקאותצפון13/03/2010
שלום ד"ר
הבן שלי סובל ממחלה ניורולוגית עבר ניתוח פונדובליקאציה עם גאסטרוסטומיה לפני כשנה,
אך מזה חודש ימים התחילו הקאות בתדירות של 3-4 פעמים בשבוע
ביצע בדיקת וק" דרך גאסטרוסטום- הרניה היטאלית קטנה, ריפלוקס עד לאמצע הוושט
האם יש טיפול חוץ מניתוח חוזר? סוגי אוכל, תרופות
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למוסא
ד''ר בתיה וייס15/03/2010ישנו טיפול תרופתי וכן צריך לבדוק דרכי תזונה, אך יש לפנות בצורה מסודרת לרופא גסטרו'. לא ניתן לתת תכנית טיפול כאן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רעשים מהבטן וגזיםרובי12/03/2010
שלום שמי רובי ואני בן 26 ובריא בדרך כלל ... מזה 5 חודשים שאני סובל מבעיית רעשים מהבטן שממש שומעים בסביבה שקטה + לאחרונה יש לי המון גזים יחד עם הרעשים , הייתי כבר אצל גסטרואנטולוג אבל הוא לא איבחן דבר מכיוון שאני אוכל בריא בדרך כלל ! הוא טען שזה יכול להיות נובע מלחץ נפשי אבל אני כרגע מאד רגוע ולא מצליח להבין מדוע זה לא מפסיק .
התדירות היא כל יום וזה כבר ממש מפריע לי באיכות החיים .
האם יש עוד משהו שניתן לעשות הוא לבדוק מכיוון שזה נמשך כבר המון זמן ללא כל שינוי משמעותי
תודה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לרובי
פרופ` יורם בוינובר13/03/2010זה פורום המיועד לילדים. בעיתך זקוקה ליועץ שתשב מולו ולא אינטרנט. פנה לגסטרו שטיפל בך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הקאותצפון09/03/2010
שלום ד"ר
הבן שלי סובל ממחלה ניורולוגית עבר ניתוח פונדובליקאציה עם גאסטרוסטומיה לפני כשנה,
אך מזה חודש ימים התחילו הקאות בתדירות של 3-4 פעמים בשבוע
מה הסיבה?
ואם הסיבה היא שהפונדופליקאציה נפתחה לו, אין טיפול אחר חוץ מניתוח חוזר?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למוסא
פרופ` יורם בוינובר13/03/2010פנה לגסטרו שיברר .לפני בירור אין להסיק על טיפול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלשולים בעקבות חיסון רוטהשירי09/03/2010
בני בן 4 חודשים. לפני 5 שבועות קיבל חיסון ראשון (מתוך 2) של רוטה ומאז ועד היום משלשל . בין 4-6 פעמים ביום צואה מימית עם ריח חומצי נוראי שלא היה טרם החיסון. לציין שהוא ניזון עד לאחרונה מהנקה בלבד. בשבועיים האחרונים התחלתי לשלב פעם ביום סימילק חצי מנה (60) בשעות הערב. תרבית צואה שעשיתי לו יצאה תקינה. ראיתי שכבר היו כמה הודעות בפורום הזה על שלשולים ממושכים לאחר חיסון רוטה. היתכן שזו תגובה חמורה לחיסון?מה לעשות? כמו כן אני מתלבטת אם לתת לו את המנה השנייה של הרוטה ומה לעשות עם החיסונים בטיפת חלב שקבועים לו השבוע? האם שינוי הפורמולה לכזו ללא לקטוז יכול להועיל? ממילא מרבית התזונה שלו היא חלב אם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשירי
פרופ` יורם בוינובר13/03/2010כמו שכתבת ה
ת תופעה ידועה. זה בדכ חולף מעצמו. ביותר בוגרים אנו ממליצים על פרוביטיוטיקה. אין בסיס להחלפת פורמולה. רצוי לבדוק רמת אימונוגלובולינים בסרום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהומה בנוגע לחיסונים?
שירי13/03/2010תודה רבה על התשובה. אשמח אם תתייחס גם לשאלת החיסונים. האם תמליץ לי להימנע בשלב זה מלחסן אותו בכלל? האם לתת את המנה השנייה של הרוטה כשהוא עדיין משלשל? בעוד 4 שבועות לא אוכל כבר לתת אותה שכן ימלאו לו 24 שבועות.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלשירי
פרופ` יורם בוינובר28/03/2010לא הייתי נותן חיסון נוסף לרוטה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרוטה
שירי27/03/2010שירי היי, האם את יודעת של איזה חברה החיסון שקיבלתם רוטריקס /רוטהטק?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרוטהריקס
שירי28/03/2010קוטהריקס. בינתיים נראה שהשלשולים הם תגובהלאלרגיה לחלב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יציאות רכות אצל תינוק בן שנתייםאריק09/03/2010
לבני בן השנתיים יציאות רכות (כמעט שלשול) כבר יותר משנה.
לפני כחצי שנה בדקנו פרזיטים ושאר גורמי מחלה בצואה ולא נמצא כלום.
הוא מקבל תחליף חלב ללא לקטוז, בדיקת נוגדני ציליאק-שלילית. סה"כ בריאות טובה.
מה יכולה להיות הסיבה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאריק
פרופ` יורם בוינובר13/03/2010במידה ועולה במשקל והבדיקות תקינות ,תדאגו שאינו שותה יתר על המידה, הפחיתו מיצים ותנו כלכלה סמיכה - מוצקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גזים לתינוק בן שנה ותשעה חודשיםמיכל09/03/2010
שלום , בני בן השנה ותשעה חודשים כבר למעלה משבועיים סובל מגזים מרובים , כמו כן יש לו יציאות עם ריח מאוד חזק.(יציאות פעם פעמיים ביום) לא שינינו לו כלום במזון, אין לו חום והוא מתנהג כרגיל.
חשוב לי לציין כי לאביו יש חיידק בקיבה.
האם יש צורך לגשת לרופאת המשפחה שלנו לבקשת בדיקה כלשהי?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למיכל
פרופ` יורם בוינובר13/03/2010אין בדיקות לתופעה. התופעה תחלוף. הפחתו פחמימות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דייסת אורז או קורנפלורנעמה08/03/2010
לדוקטור שלום,
בתי מקבלת נוטרמיגן מוסמך בקורנפלור עקב ריפלוקס. עכשיו מגיע שלב הטעימות, האם כדאי לנסות להסמיך גם בדייסת אורז או שיש איתה בעיות?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לנעמה
פרופ` יורם בוינובר13/03/2010כל דייסה ראויה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסמכת נוטרמיגן
פרמהבסט21/03/2010שלום,
נוטרמיגן פותחה במיוחד לתינוקות שסובלים מאלרגיה או אי סבילות לחלבון חלב פרה, תוך כדי שמירה ואיזון על כל רכיבי המזון הנחוצים לתינוקות ופעוטות, זאת להתפתחות וגדילה נאותות.
בד"כ אין בעיה להוסיף הסמכה כגון קורנפלור או דייסת אורז, אולם יש לבדוק עם יצרן/יבואן הדייסה כי הייצור של אותה הדייסה לא נעשה בקווי ייצור משותפים עם מוצרי חלב או כמובן ע"ב חלב, ובכך למנוע חשיפה לחלב לאור האלרגייה. לשאלות נוספות את מוזמנת ליצרו קשר עם שירות הלקוחות שלנו ונשמח לעזור.
בברכה,
יפעת,
נציגת פרמהבסט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יציאה קשה מאוד מזהזמן רבאורן08/03/2010
שלום רב,
לביתי בת שנה ותשעה חודשים יציאות קשות מזה זמן רב. נראה לנו כי היא שותה בכמות מספקת (מטרנה, מיץ תפוזים ומים). אנו משתדלים לתת לה עגבניות ואבוקדו כל ערב. כמו כן, הילדה לא אוכלת לחם.
ניסינו בנוסף פגלקס לתקופה ארוכה ואל-צירות של הדס אך זה עוזר למספר ימים, אם בכלל.
עדיין לא ניסינו לבולאק.
כששאלנו את רופאת הילדים האם יכול להיגרם נזק לא קיבלנו תשבה חד משמעית.
האם קיים פתרון נוסף?
האם יכול להיגרם נזק לטווח הארוך והאם נדרש לפנות לבדיקה מקיפה יותר של גסטרו
תודה
אורן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאורן
פרופ` יורם בוינובר13/03/2010האפשרות של נזק נמוכה. ירקות פירות ושתיה הם הפיתרון הטבעי. מתן פרפין לזמן קצר אפשרי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פליטות בבת 5 חודשיםיוליה07/03/2010
בתי בת 5 חודשים, בעיקר יונקת. מיד אחרי הנקה בד"כ לא עושה גרפס אבל אחרי כשעה פולטת בנפח עד 2 כפות. האם תקין?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליוליה
ד''ר בתיה וייס07/03/2010זהו מצב רגיל ונפוץ בתינוקות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם זה נפוץליאורה07/03/2010
מדובר על ילד כבן 3 וחצי אוטוטו.
שמתי לב שהקקי שלו לפעמים גם כמה פעמים בשבוע, הוא כאילו גוש מעורבב עם מים, כאילו חלק מהקקי "נזיל" לא ממש עכמו מיםן אלא כמו גושים חתיכות הבתוך קקי מימי וחלק ממנו גוש כמו עיסה.
אגב, כששוטפים הקקי במים (קל לראות כשעשה קקי בתחתונים ) זה נראה כמו קפה שנשאר בתחתית הכוס ושוטפים אותו במים, ואז רואים כמו גרגרים.
האם זה שלשול?
וגם - האם קקי כזה, ננחי שהוא שלשול - האם הצורה הזאת של הקקי יכולה להעיד האם זה מאוכל שאכל או חלילה ממחלת מעיים שגורמת לשלשול? או אולי מפרזיט?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לצביה
ד''ר בתיה וייס07/03/2010מדובר במצב תקין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם פגלקס גורם ל"מעיים עצלות"?חגית07/03/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
לחגית
ד''ר בתיה וייס07/03/2010לא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צליאקאורית06/03/2010
שלום,
בתי בת 8.5 אובחנה כחולת צליאק
IgA 91.3
Immunoglobin A 171
הברזל שלה תמיד היה נמוך והיא מקבלת פריפל 6cc כל יום כבר שנתיים.
פברואר 2009 :Fe - Iron היה 25
יולי 2009 :Fe - Iron עלה ל48
מצורף קובץ עם הבדיקות.
השבוע יש לנו תור לבדיקה אנדוסקופיה של דרכי עיכול עליונות.
האם אפשר להימנע מהבדיקה? האם יש בדיקה אחרת שבאמצעותה ניתן לתת אבחון ודאי לצליאק? לפי מה שהבנתי בדיקות הדם המצורפות מעידות בודאות על צליאק.
בתי צריכה לעבור גם ניתוח בקע תבורי.
היא חולה/מצוננת המון, רזה, חיוורת, בעבר סבלה מכאבי בטן חזקים מאד והיום כבר לא.
תורה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צליאק
ד''ר בתיה וייס07/03/2010אבחנה ודאית של צליאק היא בביופסיה ווו הבדיקה המומלצת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בכי ללא הפסקה - גם אחרי אוכלעדי06/03/2010
שלום
בני התינוק בן 6 שבועות מהרגע שהגיע הביתה התינוק בוכה ללא הפסקה מרבית שעות היום ומתקשה להירדם, נתנו לילד סימיקול מספר ימים אשר עזר לשחרור הגזים, לאחרונה החל לבכות בכי חזק מאד לאחר האוכל וכמויות הפליטה עלו משמעותית, הפסקנו את התרופה, מבדיקה אצל רופא ילדים נאמר שהכל בסדר והתבקשנו להאריך את הזמן בין הארוחות, אני מאד מודאג וכמעט בטוח שלבני יש איזו שהיא בעיה, (אולי ריפלוקס או רגישות), הילד עלה במשקל בצורה תקינה אך הוא נראה סובל מאד כולל התעוותויות זריקת ידיים ורגליים ו"פנים סובלות" כרגע מקבל סימילאק כמות 80 כל 4 שעות לערך, אשמח לקבל יעוץ מסויים אני לא בטוח שאני מעוניין לחזור לאותו רופא, אשמח לקבל המלצה לרופא פרטי בתחום או כל עצה אחרת.
חשוב לציין כי הוא מוציא צואה יום כן יום לא (פעם אחת ליום)
בבקשה אנו ממש מודאגים עד כדי חוסר שינה ומרגישים אובדי עצות
תודה רבה
עדי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוספת
עדי06/03/2010בכל פעם שהתינוק שוכב על הגב הוא מתפתל וצורח, אינו ישן על הגב רק על הבטן או היידים שלנו,
בנוסף אמור לקבל חיסון רוטה, אנחנו מודאגים אם כדאי לתת אותו,
סליחה על כל השאלות אבל זה באמת בא ממקום של מצוקה
שוב תודה
עדי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעדי יקרה
אורית08/03/2010ביתי בת ארבעה חודשים וחצי ועברתי בדיוק את מה שאת מתארת!! הייתי מיואשת , עייפה, מותשת, עצבנית, לקחתי אותה לרופאים, מומחים, חדר מיון מה לא... בסוף זה היה גזים... אפילו ניסיתי נוטרמיגן שלא עזר, כלום כלום כלום לא עזר רק הזמן- תהיי רגועה וסבלנית ובסוף תראי שבערך בגיל שלושה חודשים הכל יעבור... בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלעדי
ד''ר בתיה וייס07/03/2010התלונות ההלו שכיחות ולא ספציפיות, קרוב לודאי שיסתדרו עם הזמן. לעתים עלולים תסמינים אלה לנבוע מאלרגיה לחלב פרה וניתן לעשות נסיון של נוטרמיגן למס' ימים. גם רפלוקס יכול לגרום לכך, אך לרב אין צורך בטיפול. אפשר להשכיב אותו בזוית של כ-30 מעלות (הגבהה מתחת למזרן ).
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
