פורום גסטרואנטרולוגיה ילדים, מחלות כבד ילדים - יש לך שאלה?

מנהל הפורום

ד"ר אחיה אמיר
ד"ר אחיה אמיר
הוספת הודעה לפורום
 
לקביעת תור אצל ד"ר אחיה אמיר ללא פרסום בפורום
 
  • ילד בן 6 מפספס/עושה צואה במכנסיים
    לאה פרץ
    07/04/2010

    בני בן 6 וכל יום הוא עושה צואה במכנסיים. הצואה היא מאוד יבשה וקשה לו לנקות את עצמו לבד. הוא טוען שזה בורח לו ולא מספיק להגיע בזמן לשירותים.
    עוד כשהוא היה בטיטולים הצואה כבר הייתה יבשה.
    הדיאטה שלו מאוד פשוטה ולא מגובנת. מלאה בפחממות ומעט מאוד סיבים. הוא גם לא שותה הרבה.
    ניסינו לשנות את התפרית ולהשקות אותו יותר. זה עזר קצת ביובש הצואה אבל עדיין הוא המשיך עם הבריחות שלו במכנסיים.
    מה ניתן לעשות כדי לעזור לילד ולנו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ללאה

    ד''ר בתיה וייס
    11/04/2010

    בריחת הצואה היא בעייה התנהגותית. ברקע קיימת לרב עצירות. הטיפול מבוסס על מרככי צואה קבועים והקניית הרגלי ישיבה בשרותים. כדאי לפנות לבדיקה ומעקב ראשוני אצל גסטרואנטרולוג.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עצירות ונטילית לבולק
    אורטל
    06/04/2010

    בתי בת 4, סובלת מעצירויות שחוזרות עם כל שינוי שמתעורר בחייה.
    בתשעת החודשים האחרונים היתה במצב של עצירויות ויציאות אך ורק בלילה, במיטה מתוך שינה.
    השינויים שחוותה היו יציאת אביה לקורס והגעתו רק בסופ"ש ולידת אח קטן.
    בעקבות כך היא נמנעה ממתן צואה ולאחר מספר ימים כשניסתה, היציאות היו קשות וכואבות ולכן לא הסכימה לנסות מאז לעשות קקי בשירותים.
    לאחר תשעה חודשים שבמהלכם רק 3 פעמים היא עשתה קקי בשירותים וכל השאר רק במיטה, התחלנו לתת לה לפני 3 ימים לוכבר ביום הראשון היא עשתה קקי בשירותים מספר פעמים.
    השאלה היא לכמה זמן ניתן לתת לה את הלבולק בלי שהיא תתרגל לכך ואיך שומרים לאחר מכן על מצב שהיא לא תיכנס לעצירויות ששוב תכאבנה לה?
    כיום היא מקבלת שתי כפיות לבולק ביום.
    והאם צבעה הצואה משתנה בעקבות הלבולק? הקקי שלה נוטה לאדום (אולי בגלל משהו שאכלה?).
    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עצירות ונטילית לבולק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאורטל

    ד''ר בתיה וייס
    07/04/2010

    ניתן לתת תקופה ממושכת, לחילופן ניתן להשתמש בשמן פרפין או פגלקס. הטיפול צריך להיות ממושך (שבועות עד חדשים) ואז ירידה הדרגתית תוך מעקב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עצירות ונטילת לבולק

    אורטל
    07/04/2010

    האם לא תיווצר תלות בלבולק שבלעדיו לא יהיו יציאות? האם שמן פרפין או פגלקס עדיפים על לבולק? מה דעתך? לכמה זמן היית ממליצה לתת לה לבולק?
    בינתיים עם הלבולק זה עובד מצוין.
    האם אחרי תקופה מסוימת היית ממליצה לעבור להוספת סיבים תזונתיים במקום הלבולק, ואם כן איזה?
    תודה רבה וסליחה על כל השאלות, אני באמת רוצה שהפעם נפתור את הבעיה ולא נחזור ליציאות במיטה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה לא עונים?

    אורטל
    13/04/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על התשובה, ובהמשך לתושבתך

    אורטל
    16/04/2010

    האם לא תיווצר תלות בלבולק שבלעדיו לא יהיו יציאות? האם שמן פרפין או פגלקס עדיפים על לבולק? מה דעתך? לכמה זמן היית ממליצה לתת לה לבולק?
    בינתיים עם הלבולק זה עובד מצוין.
    האם אחרי תקופה מסוימת היית ממליצה לעבור להוספת סיבים תזונתיים במקום הלבולק, ואם כן איזה?
    תודה רבה וסליחה על כל השאלות, אני באמת רוצה שהפעם נפתור את הבעיה ולא נחזור ליציאות במיטה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאורטל

    ד''ר בתיה וייס
    18/04/2010

    התרופות הללו אינן גורמות לתלות. אם לבולק עוד המשיכי בטיפול. צריך לתת מס 'שבועות (6-8) ולרדת ההדרגה במינון. סיבים תזונתיים אינם יעילים לרב כי המנגנון הוא של התאפקות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה

    אורטל
    19/04/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי בטן
    רינה
    05/04/2010

    שלום רב,

    בתי בת ה 11.5 שנים מתלוננת כבר קרוב לשנה על כאבי בטן. הכאבים חולפים מעצמם בתוך 15 דקות. בתי מציינת לפני את העובדה שכואבת לה הבטן לפחות 4 פעמים בשבוע. היא מראה לי שהבטן כואבת לה באזור הטבור. כאב הבטן לא מלווה בחום. טרם קיבלה מחזור. פניתי לרופא הילדים שלה מספר פעמים שביצע בדיקה גופנית במרפאה שציין שיש לילדה גזים. הוא ביקש מאיתנו להכין יומן שמתאר את התפלגות הכאבים לאורך היממה והשבוע. לא הכנתי טבלה שכזו. האם זה לא מספיק שאנו מבקרים לעיתים קרובות עם אותה תלונה? לא הופננו לשום בדיקה. איזה בדיקות ניתן לעשות לה? למי עלי לפנות? פשוט כואב הלב. תודה על העזרה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי בטן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי בטן

    רינה
    05/04/2010

    רציתי להוסיף שהיציאות תקינות ואין שילשולים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לרינה

    פרופ` יורם בוינובר
    05/04/2010

    רצוי לבצע ספירת דם,שקיעת דם ,ת כבד, כליה ועמילז. לעתים קרובות עצירות היא הגורם. במידה וזה אינו חולף רצוי גסטרוסקופיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גסטרופרזיס
    תמר
    03/04/2010

    שלום

    בני סובל מבחילות קשות , גסטרוסקופיה נמצאה תקינה , בבדיקת התרוקנות קיבה שבוצעה ב 10.2009 אובחן גסטרופרזיס - שיתוק בקיבה
    הוא מקבל כ 7 חודשים 3 פעמים ביום 10 מ"ג מוטיליום
    ב 3/2010 בוצעה בדיקת התרוקנות קיבה חוזרת עם שיפור משמעותי לעומת הבדיקה הקודמת
    T1/2 ו T LAG בתחום הנורמלי ו GEC 2.69 נמוך.
    למרות השיפור שמראה הבדיקה הוא סובל מבחילות מאוד קשות , האם יש טיפול נוסף שניתן להציע כדי להקל עליו, האם יש מרפאה שמתמחה בזה? הוא נטופל בבית חולים וולפסון

    בברכה ותודה
    תמר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גסטרופרזיס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לתמר

    פרופ` יורם בוינובר
    05/04/2010

    מרבית המקרים כמו זו של בנך מקורם במצב לאחר זיהום וירלי של מע העיכול. התופעות לרוב חולפות עם הזמן והזמן יכול להיות ארוך. כל זאת בהתחשב שהילד בריא ואין מחלות אחרות ברקע. מרבית התרופות הפרוקינטיות כמו המוטיליום עוזרות אך במעט. ניתן גם לנסות תרופות אחרות. הצוות בוולפסון מכיר אותן. כל רופאי גסטרו ילדים מטפלים במקרים דומים ואין מרכז אחר לידיעתי שמתימר להיות מומחה בנושא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם מדובר בריפלוקס
    ליאת בוגין
    02/04/2010

    ביתי בת 9 שבועות. היא אוכלת סימילאק 5 ארוחות ביום בין 120 סמ"ק ל 140 סמ"ק בכל ארוחה, היא עולה יפה במשקל אך אחץ לכמה ימים היא מקיאה את אחת הארוחות לגמרי (בעיקר הארוחה של אחר הצהריים) היא גם בוכה במהלך האוכל ונראה שמשהו מציק לה (לא בכל ארוחה אלא שוב בארוחה של אחר הצהריים ולעיתים גם בזו של הערב לפני השינה). היא ישנה בלילה אך עושה קולות רבים. במהלך היום היא עושה תנועות עם הפה של השתנקות ורצון להקיא מה שמחייב אותי להרימה על כתפי על מנת לעזור לה להסדיר את נשימתה, לעיתים לאחר תנועות אלו היא פולטת מעט ולעיתים לא. במהלך היום נראה שמשהו חמוץ לה או לא נעים לה בפה כי היא עושה פרצוץ כזה ונראה כאילו יש לה משהו בפה. תארתי לרופאה את כל התסמינים הללו והיא המליצה להגביה את מיטת הילדה, לא להניחה במאוזן כשעה לאחר האוכל וכן הפנתה אותנו לרכישת אלגיקל בבית טבע. אני נותנת לילדה אליגקל בתוך האוכל - 2.5 סמ"ק ב 4 מתוך 5 הארוחות שלה. עושה רושם שהאוכל סמיך יותר כי הילדה מתאמצת יותר לאכול ונרדמת מהר מאד לאחר הארוחה, יחד עם זאת זה לא ממש עוזר ...
    לשאלותיי:
    1. האם לפי התסמינים אכן מדובר בריפלוקס ?
    2. האם את האלגיקול נותנים לאחר האוכל בנפרד או שבתוך האוכל זה גם בסדר ?
    3. מהם המינונים הנכונים של האלגיקל ?
    4. מה עושים אם זה לא עוזר ?
    המון המון תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם מדובר בריפלוקס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוספת קטנה

    ליאת בוגין
    02/04/2010

    לרוב קשה מאד לילדה להוציא גרפסים לעיתים הם תקועים ומפריעים לה לאכול
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לליאת

    פרופ` יורם בוינובר
    05/04/2010

    ניתן להפחית כמות האוכל ולהוסיף מעט דייסה להסמכה והשלמת כמות האנרגיה. איני מתפעל מאלגיקל. ממליץ זנטק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה דחופה
    מיכל
    01/04/2010

    בני בן 6 כבר תשעה חודשים עושה צואה בתחתון, אני ובעלי עשינו כבר הכל, השתמשנו בפגלקס, סיבים תזונתיים ועוד. הכל התחיל מכך שיום אחד נכנס לשירותים ויצא לו גוש צואה ענק ופי הטבעת נפתח למימד שאני נבהלתי, הילד צרח מכאבים ומאז התחיל כל הסיפור, בצילום שעשינו, נמצא שהקיבה שלו מלאה לגמרי, לקחנו אותו לגסטרו ונתן לנו את הפגלקס, בני עושה צרכים אין לו כרגע עצירות אבל אני ובעלי מאוד מוטרדים מהעניין , בני תמיד טען וממשיך לטעון שהוא לא חש בקיבה כשיוצא לו, אני ובעלי אמרנו שאין כזה דבר שלא מרגישים, האם זה נכון או שאולי אנחנו טועים, אולי באמת הילד לא מרגיש, אולי איבד חוסר שליטה ותחושה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה דחופה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למיכל

    פרופ` יורם בוינובר
    05/04/2010

    התופעה נקראת אנקופרזיס והמקור לרוב עצירות או ליקוי התנהגותי. הפסיכולוגים לרוב אינם יודעים כיצד לעזור ולכן הטיפולהוא כבעצירות . פגלקס או פרפין מתאימים לטיפול. לימוד ישיבה מסודרת על האסלה חשוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם ניתן לתת זנטק ללא אוכל אחריו?
    נועה
    01/04/2010

    לד"ר שלום וחג שמח.

    בני בן ארבעה וחצי חודשים, כ-6 ק"ג.
    עקב אי שקט בלילה הרופאה העלתה את המינון ל-3 פעמים של CC אחד ביום, כך שיוצא שמנה אחת של זנטק ניתנת בלילה. מאחר ובני מתקשה מאוד להמתין אפילו עשר דקות מרגע שמתעורר רעב ועד לאכילה, נתתי לו זנטק מתוך שינה כחצי שעה לפני שמתעורר בדרך כלל- אך הוא המשיך לישון עד הבוקר!! מצד אחד זה משמח מאד, אך מצד שני- ההוראה של הרופאה הינה חצי שעה לפני האוכל. האם זה הכרחי, או שאפשר לתת לו (ולנו) לישון? והאם הוא המשיך לישון בגלל שזנטק מעט מרדימה או בגלל שסוף סוף הרגיש טוב במהלך השינה?

    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הערה לשאלה

    נועה
    01/04/2010

    גם מבחינת כמויות- אינו זקוק באמת לארוחה הזו בלילה, מאחר והוא אוכל כמות שאמור לאכול לפי החישוב הסטנדרטי, ומוסמך בקורנפלור, ולאחרונה אפילו התחיל להיות עגלגל :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לנועה

    פרופ` יורם בוינובר
    01/04/2010

    זנטק לא מרדים. רצוןי לתת לפני האוכל כ20-30 דקות אך זה אינו חוק ברזל. אין שום הצדקה להעיר התינוק בלילה או לתת הזנטק בזמן שינה. .מתן לפני השינה מספיק דיו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לד"ר-

    נועה
    01/04/2010

    תודה.

    הסיבה שהוספנו מנה נוספת אפילו מתוך שינה היא חוסר שקט דווקא בהאכלת הלילה, בניגוד לשאר היום, ולכן אני מסיקה שהשינה הטובה מגיעה בכל זאת עקב הרגשה טובה שאולי סוף סוף זוכה לה...
    לכן, אם זה לא מזיק- הייתי שמחה להמשיך ולתת לו את הזנטק גם מתוך שינה, ולשיקול דעתך בנוגע לכך, שוב- אודה.
    נועה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קושי בהוצאת גרפס
    נופר
    01/04/2010

    שלום רב,
    בני בן שלושה וחצי חודשים ובכל האכלה הוא עושה המון גרפסים - היה אוכל סימילאק אדוונס 5-6 ארוחות ביום כל ארוחה 180 מ"ל עם 2-3 הפסקות במהלך הארוחה, בכל הפסקה הוא עושה בערך 6-10 גפרסים ואז בוכה צורח כי תקוע לו עוד גרפס, לפעמים אחרי 3-4 שעות הוא עוד עושה גפרסים .

    במהלך היום הוא נרדם ומתעורר בבכי אני מרימה אותו והוא עושה עוד גרפסים, בקיצור כל היום סובב סביב זה, פניתי לרופאת ילדים והחלפנו את האוכל לנוטרומיגן הוא אוכל ממנו כ5 ימים ללא שיפור, פניתי בשנית לרופאה לפני יומיים והיא רשמה לו זנטק, כבר יומיים הוא מקבל את זה ואין שיפור, השאלה שלי האם זנטק זו בכלל תרופה שמתאימה לבעיית הגרפסים ? האם זו תרופה שמתאימה לילד בגילו ? אני חוששת כי הבנתי שזו תרופה שעשוייה להיות מסוכנת לכבד...

    יש לציין כי הוא עולה יפה במשקל הוא תינוק פעיל וחייכן ללא בעיות אחרות.

    תודה .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קושי בהוצאת גרפס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לנופר

    פרופ` יורם בוינובר
    01/04/2010

    לעתים הגרפסים הם עדות לרפלוקס ולעתים רק בליעת אויר. אני לא הייתי מחליף הפורמולה. יתכן וכדאי להפחית כמות האוכל. זנטק תרופה בטוחה למדי. היא טובה בגיל זה לטיפול ברפלוקס. נסי וראי התגובה. התופעהתחלוף עם הזמן. האכלה איטית עם פיה נכונה וכמות פחותה עשויה ךפתור הבעיה. אין סיבה לפי התאור שלך לדאגה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בן 7.5 מתלונן על כאבים באזור הושט
    גל
    31/03/2010

    לפי מה שהוא מסמן זה נראה כמו פתח הקיבה - ושט (כמו "אולקוס") התלונה בעיקר בשעות הערב, טוען שזה דומה לתחושה של "משהו שתקוע לו בקיבה" ולפעמים כמו "גירוד שמעקצץ".
    זמתי לב שזה קורה לעיתים אחרי אכילה או שתיה למשל של מעדן וכו'.
    עלי לציין שהילד עובר ניתוח שקדים עוד שבועיים מאחר ונמצא סובל מתסמונת דום נשימה בשינה בדרגה חמורה. בעבר עבר ניתוח פוליפים וכפתורים.
    ילד בריא בדרך כלל.
    אני בעיקר מודאגת לפני הניתוח, מה עלי לעשות ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאמא

    פרופ` יורם בוינובר
    31/03/2010

    הוא צריך לעבור הדמיה- רנטגן של מע עיכול עליונה ואז בהמשך גסטרוסקופיה. דברי עם רופא מטפל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בן 8.5 הסובל מכאבי בטן
    שרון
    30/03/2010

    שלום רב
    בני בן 8.5 סובל מזה כמה שבועות מכאבי בטן חזקים. השבוע קיבלנו תשובות ונודה אם תוכלו לאמר על מה הן עשויות להצביע?

    בבדיקת הדם ALKP-Alkaline Phosphatase – 327.5 ובבדיקת אולטראסאונד התגלה כי הטחול מוגדל כ 11.4- ס"מ.

    אנו מודאגים ונודה לתשובה מהירה (כדי ללמוד על התופעה לפני הפגישה עם הרופא המומחה)

    תודה רבה




    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בן 8.5 הסובל מכאבי בטן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לשרון

    פרופ` יורם בוינובר
    31/03/2010

    רמת הפ האלקלית תקינה לגיל. באשר להגדלת הטחול רצוי התיעצות עם המטולוג.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מעבר מנוטרמיגן לסימילאק או מטרנה
    עדי
    30/03/2010

    שלום לכולם וחג שמח,

    בני בן חמישה חודשים ניזון מגיל שלושה שבועות מנוטרמיגן בהמלצת גסטרולוג ילדים, זאת בעקבות חשש לרגישות לחלב.
    לפני כשבוע ביצענו בדיקת רגישות לחלב במרפאת אלרגיה, לפי תוצאות הבדיקה הילדון לא רגיש לחלב יותר, הפרופסור המליץ להתחיל לעבור לסימילאק, אולם הילדון לא רוצה בשום אופן לאכול מהסימילאק (או מטרנה), הרעבנו אותו חצי יום אבל כלום הפרחח פתח בשביתת רעב, את הנטרומיגן שלו הוא אוכל בלי בעיות.

    אשמח לדעת האם יש המלצות למעבר שכזה.

    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לעדי

    פרופ` יורם בוינובר
    31/03/2010

    הנוטרמגן הוא פורמולה טובה. להרגיל אותו חזרה לפורמולה רגילה אין פיתרון קסם , צריך לנסות מספר פעמים בסוף זה יצליח. בגיל זה ניתן להתחילבמתן פרי ומרק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלשולים ואלרגיה לחלב
    שירי
    28/03/2010

    בהמשך להודעתי בעניין השלשולים לאחר מתן חיסון הרוטה, בוצעה תרבית נוספת שהיתה תקינה. אי לכך ובעצת רופא הילדים הפסקתי לתת לבני בן 4.5 חודשים את התוספת שקיבל פעם ביום על בסיס חלב וחזרתי להנקה מלאה, ולמשך כמה ימים השלשולים אכן פסקו. לאחר מכן עשיתי נסיון עם סויה ושוב שלשל. באחת הפעמים, לאחר קבלת מטרנה חלבית, אף הופיע דם בצואה. עברנו לנוטרמיגן פעם ביום כ- 100 CC . אמנם הצואה כבר אינה מימית אך עדיין יציאות רבות 3-4 פעמים ביום, צואה רכה. האם יתכן שרגיש גם לנוטרמיגן? אני כבר לא יודעת מה לעשות.אני רוצה להתחיל לתת לו ירקות ומפחדת לעשות שינויים נוספים. תכננתי לקראת חזרתי לעבודה להוריד את כמות ההנקות ולהגדיל את כמות הבקבוקים שמקבל ואני ממש חוששת מהתוצאות.... מה היית ממליץ לי לעשות? האם כדאי לבצע בדיקות כלשהן לאלרגיה או אחרות? נקבע לנו תור לגסטרו' רק בעוד חודש! לציין שאין תסמינים נוספים - אין חום , התינוק חייכן, לא נראה סובל מכאבים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלשולים ואלרגיה לחלב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לשירי

    פרופ` יורם בוינובר
    31/03/2010

    הוא נמצא על נוטרמיגן, מצבו הכללי טוב . מספר היצאות לא צריך להדאיג. ניתן להוסיף מרק ובהמשך פרי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דם בצואה לתינוק בן שמונה חודשים
    מאי
    27/03/2010

    שלום,
    בגיל שלושה חודשים תוך כדי הנקה מלאה התגלה לו דם בצואה
    בעצת הרופא אני הפסקתי לצרוך מוצרי חלב והתופעה חלפה עד להיום
    בחודשוחצי האחרון הו התחיל לאכולבמהלך היום מטרנה חלבית עם דייסות בנוסף לפירות והנקת לילה - במקביל, חזרתי גם אני לצרוך מוצרי חלב.
    היום, בגיל שמונה וחצי חודשים, שלשל בני מספר פעמים מהבוקר, ובשילשול האחרון נראה דם אדום שזור.
    רוצה לציין שבני הוא סרבן אכילה באופן קיצוני, סוגר את פיו בהרמטיות - במהלך היום רק המטפלת מצליחה להאכילו דייסה ופירות בכוח ולרוב תוך כדי בכי. בלילה הוא יונק בתאווה. עד כה היו לו מספר יציאות קשות ביום באופן נורמלי. במהלך היום מתנהג נורמלי (חייכן, חיוני ופעיל).
    אנא יעץ לי מה לעשות ואילו בדיקות לעבור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למאי

    פרופ` יורם בוינובר
    28/03/2010

    העצה שלי היא לא לעשות. להניח לו לאכול כמה שחפץ. לא להאכיל בכוח. לא להתרגש מיציאה עם מעט דמם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עצירות בתינוקת בת חצי שנה
    יעל
    27/03/2010

    שלום, בתי בת חצי שנה, סובלת כבר מס ימים מעצירות המלווה בבכי וכאב. לאחר התאמצויותרבות בכל מספר שעות מצליחה לשחרר גוש קטן וקשה. לא שינינו כלום בתזונה (ניזונה ממטרנה ומקבלת פירות ומרק) בימים האחרונים הוספנו עגבניה, מים משזיפים וגם נר גליצרין.
    כל אלו ללא הועיל.
    חשוב לציין כי בעבר סבלה מעצירות אך לא ברמה כזו וללא בכי. לפני כחודשיים טופלה בעגבניות ומעט שמן זית והדבר עזר בדרך כלל.
    כבר זמן מה שהצואה רכה עד לימים האחרונים .(האם יכול להיות שעכשיו הברזל נותן את אותותיו ?)
    שמעתי על אבילק, אך הבנתי שהדעות חלוקות לגביו.

    מה ניתן עוד לעשות והאם יש צורך בבדיקת אולטרסאונד ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עצירות בתינוקת בת חצי שנה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ליעל

    פרופ` יורם בוינובר
    28/03/2010

    אין כל טעם באולטראסאטנד. ניתן לתת אוילק או פגלקס. לעתים ניתן להאשים הברזל. נסי להפסיקו וראי התוצאה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריפלוקס
    שירי
    27/03/2010

    בתי בת חודש וחצי כמעט חודשים סובלת מריפלוקס שלי נראה כחמור יחסית להורים שילדיהם סובלים שאומרים שילדם ישן לפעמים הילדה פשוט לא ישנה כל היום וכל היום צורחת ומתפתלת מכאבים מתוך 24 שעות היא צורחת 18 -20 שעות, היא אוכלת נוטרומין, האם להחליף לה את האוכל לאינפמיל AR לא יודעת למה קיבלנו את הנוטרומיגן - אין לה אלרגיה ככל שידוע לנו והרופא המטפל בנו דיי מנסה ולא בטוח בעצמו, ממש במקרה שמעתי על האינפמיל. מקבלת פעמיים ביום זנטק 1 CC בכל פעם, האם ניתן להגביר את המינון? כי אין כל כך השפעה או לנסות להחליף ללוסק? היא עולה במשקל לאט אך עולה נולדה 3126 והיום שוקלת בערך 4.1 ק"ג, בהמלצת הרופא הסמכנו לה את האוכל עם קורנפלור אך זה גרם לה לכאבי בטן חזקים, עצירות שלשולים... לסירוגין.קנינו לה מזרן מיוחד עם הגבהה אך כרגע כלום לא עוזר ואנו דיי מיואשים, כמו כן המון פעמים כשישנה או ערה עוצרת את נשימתה ומעט "מפרפרת" דבר שגורם לי להיות באי שקט תמידי איתה באותם רגעים כשישנה אני ישר מרימה אותה וזה חולף.
    כמו כן בעבר היה לי את חיידק ה.פילורי וטופלתי אוליי החיידק חזר והאם הוא יכל לעבור לילדה בהריון?
    אודה לתשובתכם,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ריפלוקס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריפלוקס

    שירי
    27/03/2010

    תוספת לשאלות האם ניתן להגביר את המינון של הזנטק , או פשוט לחלק אותו במקום 2 ביום ל-4 פעמים ביום (במקום 1 CC כל פעם ל0.5 CC)
    תודה מראש, וחג שמח ובריא, שירי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לשירי

    פרופ` יורם בוינובר
    28/03/2010

    התופעה של "קוליק" שכיחה. המקור לא ידוע. כלכלה של נוטרמיגן מנטרלת אפשרות של אלרגיה לחלב פרה או אי סבילות ללקטוז. במידה ויש חשד לרפלוקס רצוי לתת הזנטק 3 פעמים ביום או להחליף ללוסק.עלית המשקל מצוינת. יתכן ואת נותנת כמות יתר של אוכל. לא הייתי מוסיף דייסה.
    חג שמח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריפלוקס ולא קוליק

    שירי
    29/03/2010

    לא מדובר בקוליק אלא בוודאות בריפלוקס עשינו רנטגן, מה לגבי שאלתי לגבי חיידק ה.פילורי ? ולגבי הזנטק איך לחלק כמה לתת בכל פעם?
    תודה מראש, שירי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לשירי

    פרופ` יורם בוינובר
    31/03/2010

    רצוי לתת הזנטק ב 3 מנות ביום או להחליף ללוסק. עלית משקל כמו של התינוקת יכול להצביע על אכילת יתר. רצוי שלא להאביס , זה אחד הגומים השכיחים לרפלוקס או קוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום