פורום גסטרואנטרולוגיה ילדים, מחלות כבד ילדים - יש לך שאלה?

מנהל הפורום

ד"ר אחיה אמיר
ד"ר אחיה אמיר
הוספת הודעה לפורום
 
לקביעת תור אצל ד"ר אחיה אמיר ללא פרסום בפורום
 
  • יציאות ריריות ודמיות
    מאיה
    14/04/2010

    שלום! בתי בת 4.5 ח' קיבלה 2 מנות של חיסון הרוטהריקס.מאז יותר מחודשיים יציאות ריריות (3-6 ביום)לעיתים עם דם,ללא חום.תרבית צואה שלילית,רק מעט לויקוציטים.תינוקת חיונית,עולה יפה במשקל,ניזונה מהנקה בלבד.האם מדובר באלרגיה לחלב?האם יש קשר לחיסון הרוטה?מה לעשות עם היציאות הדמיות?אודה לכם על תשובתכם.מאיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יציאות ריריות ודמיות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למאיה

    פרופ` יורם בוינובר
    15/04/2010

    התופעה מוכרת לנו. היו לנו מספר מקרים שכאלו. באנדוסקופיה ראינו שגשוג של הריקמה הלימפתית. התופעה לרוב חולפת עם הזמן. בקשי מהרופא המטפל שיבצע בדיקת צואה לרוטא. ניתן לדון בנושא עימנו בביח ספרא- 5305006

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת קסילוז בדם ובשתן
    יפית
    13/04/2010

    האם בדיקת קסילוז בדם ובשתן יכולה לעזור באבחון מחלת קרוהן? והאם בדיקה זאת שונה מבדיקת לקטולוז בנשיפה לבדיקת צמיחת יתר של חיידקים שיצאה תקינה?
    האם אפשר לקחת נורמלקס (שמכיל פוליאתילן גליקול 3350) בימים שלפני בדיקת הקסילוז?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקת קסילוז בדם ובשתן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ליפית

    פרופ` יורם בוינובר
    15/04/2010

    שאלות אלו והסבר מדוע את עושה הבדיקה יש לקבל מהרופא המפנה לבדיקה. זו אינה בדיקה מקובלת לקרוהן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עמילז בדם
    גלית
    13/04/2010

    בתי בת ה 8 סובלת מזה שנים מכאבי בטן כמובן עצירות. בבדיקת דם עמילז מעל הנורמה 123, בשתן עמילז 117.אולטרסאונד בטן תקין כולל לבלב.
    בנוסף כולסטרול גבולי/גבוה 192.
    ברצוני לקבל מידע לגבי העמילז והכולסטרול

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עמילז בדם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לגלית

    פרופ` יורם בוינובר
    15/04/2010

    רמת עמילז זו אינה נחשבת כמוגברת בצורה משמעותית. כולסטרול ויתר שומני הדם יש לבדוק יותר מפעם אחת. במידה ומוגבר יש לפנות למרפאת ליפידים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מהילת זנטק
    נמלה
    13/04/2010

    שלום,
    בני, בן ה 3 חודשים, מתפתל תוך כדי יניקה, מפסיק לינוק אחרי מספר דקות או מסרב לינוק, חסר שקט במהלך היום, גונח בלילה וצורח מכאב (כך זה מרגיש) לעיתים קרובות. עולה במשקל בצורה מינימלית ובכלל עושה רושם שסובל רוב היום. רופא הילדים שלו חושד שיש לו רפלוקס סמוי ונתן לו זנטאק 0.7 סמ"ק פעמיים ביום. התרופה פשוט איומה בטעמה ובני יורק אותה -

    1. האם ניתן למהול אותה במשהו? מטרנה? מיץ? מי סוכר?
    2. האם כדאי לתת בנוסף גם אלגיקל?
    3. האם יש לך המלצה על תכשיר אחר/נוסף להקל עליו?

    אני מבינה שעלי לחכות שבועיים לתוצאות הזנטאק (אם בכלל) אולם אם הוא יורק את התרופה - איך נדע? אם יש לך עצה טובה לעזרה במתן התרופה אשמח לשמוע.
    תודה וברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מהילת זנטק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לנמלה

    פרופ` יורם בוינובר
    15/04/2010

    במידה ויורק התרופה ניתן לתתה עם כמות קטנה של הפורמולה. לעתים המקור לתלונות קוליק. לתופעה זו אין טיפול יעיל. הזמן הוא הרופא הטוב ביותר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוק עם יציאה ירוקה - שלשול
    שירה
    12/04/2010

    שלום רב,
    בני בן חודשיים - נולד פג וכיום שוקל 3.5 ק"ג
    בימיים האחרונים היציאות שלו שן של שלשול בצבע ירוק כהה על גבול השחור עם גושם קטנים וריח רע. עושה זאת פעם/פעמיים ביום. לפני היתה לו יציאה ירוקה רכה ולפני כן היו לו יציאות טובות.
    הוא אוכל סימילאק נאושור ולא עשיתי שום שינוי בכלכלה שלו.
    חשו לציין כי הילד לא רגוע - בוכה הרבה (גם מתוך שינה), יוצאים לו הרבה גזים עם ריח רע ולא שקט בכלל.
    רופאת הילדים אומרת שהכל בסדר ומה שחשוב זו תדירותהיציאות ולא הצבע.
    הילד אוכל, עושה פיפי ונראה בסדר מלבד הבכי.

    לפני שבוע קיבל חיסון "מחומשת" , היה לו חום לאחר החיסון כיום וזה עבר. האם זה קשור? האם עליי לדאוג?
    תודה מראש
    שירה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פרסום כפול

    שירה
    12/04/2010

    בטעות פורסם פעמיים, אנא התייחסו להודעה זו
    תודה וסליחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שירה

    פרופ` יורם בוינובר
    13/04/2010

    צבע היציאה לא תמיד מצביע על בעיה. חשובה ביותר ההתרשמות של הרופא המטפל או מדדים כמו עלית חום כדי לשפוט האם קימת בעיה או לא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • organic FTT
    תמרי
    12/04/2010

    (אנחנו לא בארץ) בתי בת 21 חודש , בגיל 9 חודשים הפסיקה לעלות במשקל , ודי נעצרה התפתחות מוטורית תקינה , הייתה חלשה מאוד , חלתה בתדירות מאוד גבוהה, וישנה מעל 18 שעות ביממה . בגיל 18 חודש במשקל מעט יותר משבעה ק"ג אושפזה בבי"ח , ע"מ לנסות ולברר מה הסיבה , לשמחתינו (?) לא נמצא דבר , והיא הוגדרה כאורגניק FTT . הדבר היחידי שהנמצא באישפוז הוא שהיא זקוקה לקרוב ל2000 קלוריות ביממה ע"מ לעלות במשקל (מוציאה יותר מאשר מכניסה ) . הוזנה ומוזנת מאז ע"י זונדה כתוספת מזון . היא אוכלת מאוד יפה , ומעל לאלף קלוריות ביום ממוצע ,(ללא הזונדה ) .

    היום לאחר שלושה חודשים עם הזונדה היא עלתה כשני ק"ג , ו"התעוררה לחיים" היא ישנה הרבה פחות (14 שעות ביממה ) אקטיבית , התחילה ללכת , לדבר , הדביקה כל פער שהיה לה על בני גילה (ומבחינות מסויימות היא מפותחת אפילו יותר מהממוצע לגילה ) .

    באישפוז נעשו לה בדיקות דם רבות ,צואה ושתן , אף אחת לא הצביעה על אינדיקציה שיש לבדוק את נושא הגסטרו בצורה נוספת (ביופיה ) או אולטרסאונד .

    האם יש טעם לבקש לעשות את הבדיקות הללו בכל זאת , למרות שאין אינדיקציה לבעיה בבדיקת הדם ? האם יש מצבים שלא יראו בתמונת הדם את הבעיה אך אולי היא קיימת ? ההגיון הבריא שלנו אומר שזו איזה שהיא בעיית ספיגה ( אך אף אחד מאיתנו לא היה בבי"ס לרפואה )

    התחושות שלנו הן שאנחנו מטפלים בסימפטום ולא בבעיה (כי אף אחד לא יודע באמת מה הבעיה באמת) .

    רעיונות לעזרה יתקבלו בברכה .

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    organic FTT

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לתמרי

    פרופ` יורם בוינובר
    13/04/2010

    לפי הסיפור של עליתמשקל בהזנה בצינור ולאור הבדיקות אני מתרשם שהבעיה אינה אורגנית ולא כמו שכתבת. בשלב זה לאור עילתמשקל הייתי עוקב אחר הילדה ולא מוסיף ברור. רצוי מעקב דיאטנית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילד בו 5
    ירדנה
    12/04/2010

    שלום אני מודה לך אם תעזרו לי בן שלי בן 5 הוא עושה קקי במכנסיים אני מרגישה שהוא עושה דווקה אבל לא יודעת למה כל זמן אני מדברת אותו אבל נמאס לי ולפעמים בוכה מעצבים כל זמן חושבת על זהההההההה עלווי שאמצא פתרון תודה גם רציתי לגיד שהוא ילד חכם ואין בעיות בריאות ומשו אחר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ילד בו 5

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לירדנה

    פרופ` יורם בוינובר
    13/04/2010

    הטיפול צריך להעשות עי רופא מטפל. הבעיה קרוב לודאי פסיכולוגית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי בטן
    מיכל
    12/04/2010

    שלום רב!
    בתי בת חמש וחצי. מאז שהיתה תינוקת סובלת מעצירות. גם אם היתה יציאה כל יום היתה מאוד קשה בדמוי אבנים קטנות. כשהיתה בת חודשים ספורים נעזרנו בטיפות הומאפטיות.אחר כך עברנו לסירופ "אל צירות" של הדס (תמצית שזיפים ותאנים) לצורך ריכוך הצואה. אחר כך לפגלקס ועכשיו היא מקבלת כל ערב נרמלקס ובחודשים האחרונים גם שמן פרפין. במהלך השנים הופיעו כאבי בטן לסירוגין. התחלנו כמה פעמים בירור ועד סיומו הכאבים היו חולפים. במוחדש אוקטובר כבר כחצי שנה הילדה סובלת מכאבי בטן עזים כל יום. היא מצביעה על אזור הטבור קצת מטה ומעלה. הכאבים מופיעים בד"כ בזמן האוכל. לאחר כמה כפות הילדה מפסיקה לאכול עקב הכאב ונשכבת. כעבור כשעה היא אומרת שהיא רעבה והסיפור חוזר על עצמו. לפעמים הכאב מופיע על קיבה ריקה בבוקר ולאחרונה גם בערב לפני השינה מה שמפריע לה להירדם. לשאלתי איזה כאב היא מרגישה היא מראה לי עם היד תנועה של סגערת ופתיחת אגרוף (נראה כמו התקבצות).היא טופלה ע"י לוסק במשך 6 שבועות עם הטבה מינימלית במהלך הטיפול, אך לאחר סיום הטיפול לא היו כאבים במשך כ 10 ימים. בימים אלה הילדה התחילה לאכול ושמחת חיים חזרה אליה, אך לצערי רק למשך כ 10 ימים ואז הכל התחיל מהתחלה.
    במשך השנים הללו וכמובן בחצי השנה האחרונה ביצענו מספר בדיקות: US בטן (פעמיים) תקין, 3 בדיקות דם לצליאק תקינות. פריטין תמיד נמוך (11) כאשר הימוגלובין12.8. תוסף ברזל אינה יכולה לקבל עקב החמרת כאבי הבטן. אני שמתי לב שערכי שומנים בדם בגבול העליון של הנורמה???
    נשאר לנו לבצע גסטרוסקופיה,כנראה שלא יהיה מנוס. אדגיש שכאבי בטן הממושכים במשך חצי שנה האחרונה פוגעים מאוד בתפקודה. הגננת מתקשרת שהילדה שוכבת ומתלוננת על כאבי בטן ואנחנו רצים לקחת אותה מהגן, זה פוגע גם בשעות הפנאי אחה"צ - היא עזבה חוג ריקוד עקב הכאבים.
    בנוסף הילדה די עצובה ולעיתים אומרת שוב כואב לי אני אפילו לא יכולה לאכול. זה מדאיג אותי מאוד בעניין ההשלכות לעתיד.
    מה ניתן למצוא בגסטרוסקופיה?
    אצין שניסינו דיקור אך ללא הטבה
    אודה על התייחסותך


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי בטן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוסיף

    מיכל
    12/04/2010

    שביצענו בדיקות להיליכובקטר בצואה וגם נשיפה והן תקינות.
    בנוסף הילדה סובלת מגרפסים וגיהוקים באופן קבוע.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למיכל

    פרופ` יורם בוינובר
    13/04/2010

    על נושא האנדוסקופיה עליך לשוחח עם הרופא המבצע. אני ממליץ הדמיה של מע העיכול לךפני אנדוסקופיה - בדיקת מעבר מע עיכול עליונה ומעי דק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה ובהמשך לתשובתך

    מיכל
    13/04/2010

    אודה לך באם תוכל לפרט איזו בדיקת הדמיה עושים כדי לראות מעבר במע' עיכול עליונה ומעי הדק? מה שם הבדיקה ומה ניתן לראות בעזרתה? אני קצת מושכת זמן עם האנדוסקופיה בגלל ההרדמה ולכן המלצתך מאוד חשובה. תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת הליקובקטר
    אורית
    11/04/2010

    על בני לעבור בדיקת הליקובקטר בנשיפה, אולם הבנתי שעליו לעשות הפסקה מסוימת לאחר נטילת סותרי חומצה. האם זה כולל גם מאלוקס? ואם כן, כמה זמן?

    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקת הליקובקטר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאורית

    פרופ` יורם בוינובר
    11/04/2010

    איני ממליץ על בדיקת הליקו אלא אם כן אני משוכנע שצריך לעשות הבדיקה. ללא אנדוסקופיה והדגמת פתולוגיה בקיבה אין טעם בביצוע הבדיקה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הקאות
    שירה
    10/04/2010

    שלום
    בני בן חמישה וחצי חודשים
    עד לפני 3 שבועות הנקה מלאה ,כתוצאה ממיעוט החלב וכניסתו לגן בעוד כשבועיים התחלנו לפני כשלושה שבועות לתת תוספת לחלב שלי שנישאב.
    התחלנו עם סימילאק הילד הקיא עברנו למטרנה וגם אותה הקיא.
    נאמר לנו ע"י הרופא להוסיף קורנפלור ובאמת זה עזר.
    לאט לאט התחלתי להפחית עד אפס את כמות חלב האם ולהוריד בהדרגה את הקורנפלור אחרי מספר ימים הילד חזר להקיא.
    שאלתי היא האם יכולה להיות רגישות לחלב ללא הקאה לאחר כל ארוחה כלומר הילד לא מקיא לאחר כל ארוחה וגם לא כל יום.
    והאם זה ריפולוקס הרי מההנקה הוא לא הקיא מעולם וגם לא מחלב שאוב .

    אני מאוד מודאגת היות והפסקתי להניק לגמרי וזה המזון היחיד שהוא אוכל ההקאה מלחיצה אותו מאוד והוא מסרב לאכול אני מרגישה שחזרנו אחורה עד שסוף סוף חל שיפור והוא התחיל לאכול מעט יותר (60-90 מל' לארוחה) היה קשה מאוד לשכנע אותו לאכול היום וסה"כ אכל 180 מל'.
    בנוסף הסיבה שהתחלתי להוריד את הקורנפלור היא שזה הקשה עליו מאוד את האכילה הפיה כל הזמן נסתמת והוא מאוד מתאמץ (משתמשת בפיה שמתאימה לקורנפלור).
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הקאות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לשירה

    פרופ` יורם בוינובר
    11/04/2010

    ממליץ לחזור למתן פרמולה. הקאות בודדות עדיין אינן מאבחנות אלרגיה. במעבר ממזון אחד לשני בגלל טעמים מרקם וכו יתכנו הקאות. רצוי להתמיד בפורמולה מסוימת ולראות האם מסתגל או קית בעיה אחרת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בטן תפוחה לבן שנתיים-דחוף
    נועה
    10/04/2010

    שלום רב
    יש לי תינוק בן שנתיים בריא בד"כ ברוך השם למעט סטרידור בחילופי עונות ושקד שלישי שהתגלה לא מזמן אך לא מטריד,
    לאחרונה (3 שב') שמתי לב שהבטן שלו מאוד תפוחה והוא מדי פעם מתלונן על כאבי בטן בלילה ובבוקר, אתמול היינו אצל הרופא והוא אמר לנו לעבור למשך שבוע לסימילאק טופ פריי ולהפסק מוצרי חלב לשבוע ולהגיע לביקורת,במידה ולא יעזור נשלח לבדיקות מעבדה, אני מאוד מודאגת אין לו עצירויות ויציאות תקינות פעם עד פעמיים ביום מדי פעם יש גזים יתר על המידה אך ללא משהו חריג ,ממה הנפיחות הזאת? או מה זה יכול להיות,
    אשמח לתשובה בהקדם
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בטן תפוחה לבן שנתיים-דחוף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נועה

    פרופ` יורם בוינובר
    11/04/2010

    תפיחות הבטן יכולה לנבועמעצירות או בליעת אויר. הייתי מתאפק ולא עושה כל טיפול מיוחד. התופעה יכולה גם לחלוף מעצמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה על המענה לגבי

    נועה
    11/04/2010

    העצירות-אין לו בכלל
    יש לו יציאות של פעמים ביום
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רפלוקס לאחר גיל שנה
    עינת
    09/04/2010

    שלום רב,
    הבת שלי את 1.5 ש' אובחנה עם רפלוקס מגיל שבועיים והיא טופלה בזנטק ואלגיקל. לאחר תקופה שקטה אי השקט חזר והתרופה הוחלפה ללנטון. לאחר גיל שנה (עם כניסתה למסגרת גנית) נעשה נסיון להפסיק את מתן התרופה ובמקביל היא החלה להיות חולה לעיתים קרובות, כל שבוע- שבועיים היתה עם חום ממושך מעל 40 מעלות, בדיקות דם הראו סימני דלקת והיא אושפזה פעמיים בבי"ח ללא מציאת אבחנה למעט השערה כי מדובר כנראה בוירוס או חשד לקדחת ים תיכונית (שנשללה אח"כ כנראה). בפעם האחרונה שחלתה נמצא תסנין בריאות, אנטיביוטיקה דרך הפה לא עזרה לה והיא קבלה אנטיביוטיקה דרך הוריד והשריר. יחד עם זאת הברזל במגמת ירידה למרות שהיא מקבלת מינון גבוה של ברזל מזה כמה חודשים, הברזל iron עמד לפני חודש על רמה של 13.
    בחודשים האחרונים קיים אי שקט בלילות המזכיר את אי השקט שהופיע בינקותה. היא מתעוררת כחצי שעה אחרי שנרדמת וממשיכה להתעורר כל חצי-שע- שעה בבכי וצרחות..להערכתי מדובר ברפלוקס כיון שהדבר היחיד המרגיע אותה הוא שתייה של מים וכן זה בד"כ מופיע בחלק הראשון של הלילה. בנוסף, בד"כ היה לה גם ריח מסריח מהפה. כרגע היא מקבלת 2.5 סיסי לנטון פעמיים ביום. כפי הנראה זה אינו עוזר לה,

    האם ישנו טיפול חלופי, מה עוד ניתן לעשות ? אנחנו מתמוטטים.....
    האם יתכן כי מחלות החום החוזרות וסימני הדלקת בבדיקות הדם היו על רקע דלקת בושט -בגלל הרפלוקס???
    האם הרפלוקס / דלקת בושט עשוי להסביר את הירידה בברזל ומה ניתן לעשות כנגד זה???
    אודה לך מאוד על ייעוצך. יש לציין כי איני רואה זאת תחליף לביקור אצל רופא. יש לציין כי אני נמצאת במעקב רופא ילדים ומעקב רופא גסטרו אך ההמתנה אליו היא כעת חודש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רפלוקס לאחר גיל שנה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לעינת

    פרופ` יורם בוינובר
    11/04/2010

    לאחר מחלה זיהומית- וירלית תיתכן הפרעת תנועתית של המעי. ממליץ להמשיך בלנטון ולהפסיק אחר כ 2-3 שבועות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת גאסרו לתינוק בן שנה ותשעה חוד
    שרית
    08/04/2010

    שלום
    הבן שלי הקיא במשך 3 שבעות כ- 8 פעמים כל הבדיקות דם שתן צואה יצאו תקינות כבר 3 שבועות אינו מקיא וב- 25 לחודש יש לו בדיקת גאסטרו . הרופא ממליצה לבצע את הבדיקה האם הבדיקה הכרחית במצב זה ? התופעה של ההקאות לא היתה ברורה , הוא לא אכל משהו חדש שידוע לנו והבנו שזה לא יכול להיות מסיבה של וירוס או משהו כזה?! האם לעשותאת הבדיקה , יש לה השלכות לתינוק ? האם הבדיקה היא דרך הפה? כמו למבוגרים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לשרית

    פרופ` יורם בוינובר
    11/04/2010

    לאור העובדה שאינו מקיא לא הייתי מבצע האנדוסקופיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גרפסים וגיהוקים
    ORLY
    08/04/2010

    שלום, לפני כ3 חודשיים, הופיעו אצלי גרפסים וגיהוקים, עשיתי בדיקת שאיפת אויר( HELICO PYLORI BREATHׁ) במעבדה ונמצא אצלי איזשהו חיידק, כתוצאה מכך קיבלתי אנטיביוטיקה וגם ,
    תרופה אומפרדקס, לאחר חודש וחצי הרגשתי שיפור משמעותי, אבל עדיין אני סובלת מהם והם לא מפסיקים לגמרי, נכון לעכשיו אני ממשיכה רק עם התרופה אומפרדקס.. עשיתי פעם שנייה בדיקה במעבדה וקיבלתי בתשובה:ערכי ייחוס שלילי קטן מ5
    1.41
    איך ייתכן מצב שנכון שיש שיפור, ונכון שהתוצאה בפעם שנייה הראתה שהכל תקין ואני עדיין סובלת מהם והם לא נפסקים לגמרי? האם חובה עלי לפנות לגסטרו?
    דבר שני אני רוצה להיכנס להיריון, האם זה יכול להפריע לי?האם עלי לחכות תקופה מסוימת , כדי שהגוף שלי יתנקה מהתרופות, האם אוכל להפסיק טיפול ואחרי ההיריון להמשיך במידה וארגיש שוב החמרה? תודהן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גרפסים וגיהוקים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאורלי

    ד''ר בתיה וייס
    11/04/2010

    הפורום מיועד לשאלות בגסטרו' ילדים. קיים גם פורום מבוגרים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאורלי

    פרופ` יורם בוינובר
    11/04/2010

    פני בשאלות אלו לרופא שטיפל בך. הפורום הוא לילדים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוקת אחרי ניתוח
    חסוי
    08/04/2010

    שלום רב!
    בתי נותחה בגיל חודשיים ושלושה שבועות עקב פילוריק סטינוזיס "לא קלאסי" שלא התגלה לפני בגלל שעלתה יפה במשקל למרות ההקאות. וא.סאונד הראשון שהיה תקין.נצפה גם קופי גראונד בכמויות שבשל כך התחיל הבירור בבה"ח. אחרי הניתוח הרגישה טוב אך כרגע בת 5 חודשים היא עוד הפעם בוכה הרבה סובלת עדיין מצואה קשה וירוקה ועוד הפעם התחילו פליטות אמנם לא בקשת אבל תכופות ובזמנים שונים.מה יכולה להיות הסיבה והאים היא קשורה לסיבה בשל נותחה?
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תינוקת אחרי ניתוח

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למילי

    ד''ר בתיה וייס
    11/04/2010

    קרוב לודאי שאין קשר לניתוח. לאור התלונות דאז כדאי לפנות לרופאים המטפלים להמשך בירור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום