מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום
(1).jpg)
- כאב הבטן העליונהשגיא03/05/2010
שלום רב,
ילדה בת 10 סובלת מכאב בתן עליונה לעתים קרובות. הכאבים מלובים לפעמים בהקאות וכאבי ראש חריפים. נבדקה ע"י גסטרואנטרולוג ללא אבחנה מסוימת. קיימנו רצף של בדיקות כגון – Helicobacter Pylori, Celliak,
שתן ו excrements. כל אלו יצאו תקינות לחלוטין.
הילדה מתארת את הכאבים כהתכווצויות חדות ורגישות רבה באזורי הבטן העליונה. הבטן נראית נפוחה במקצת.
הילדה סובלת מנפיחה, אך לא מצליחה לשחרר (האור המדויק – "...אני מנסה לעשות "פוק" וזה לא יוצא לי).
לפי המלצותיו של המומחה לרפואה האלטרנטיבית הוצאנו את דברי החלב מכלל הצריכה, אך עדיין זה לא עזר.
חשוב לציין שהילדה מטופלת באופן מתמיד ב-Raphapen כטיפול מונעה (הובחנה דליפה במסתם אורטאלי) מזה חודש וחצי.
רצינו לדעת מה עוד ניתן לבדוק ולמי לפנות ע"מ לפתור את הבעיה.
תודה רבה מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשגיא
ד''ר בתיה וייס03/05/2010תופעות אלה שכיחות ונובעות לרב מ"מעי רגיז" לסוגיו. ניתן להעזר במרפאתנו הכוללת גם רפואה משלימה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקשר לסמפטומיםסמדר02/05/2010
ראוי לציין שמשבוע הראשון ללידתו הצואה שלו הייתה רירית ונשארה עד היום הזה כמו כן ראוי לציין שאף פעם לא היה לו חום מקס חום הגיע ל 37.7 הוא ילד בריא וגם הוא לא מצונן או משתעלחשוב לציין שהוא תינוק יונק ורק בשבוע האחרון התחלתי להוסיף לו חלב סמילאק בכדי להרגיל אותו לפני חזרתי לעבודה . בתוצאות בדיקת הצואה לא הודגמו ברזיטים כפי שציינתי קודם ורק הודגמו מספר קטן של ליקוציטים . מה זה אומר ומה צריך לעשות ומה הטיפול הצריך לזה .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לסמר
ד''ר בתיה וייס03/05/2010אין צורך בבדיקות או טיפול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תינוק שלא עולה במשקלליאת02/05/2010
שלום, בני הוא תאום שנולד בשבוע 36 במשקל 2125 גרם (הבדל של 40 גרם בינו לבין אחותו התאומה). ניזון מסימילאק פגים המועשר מאוד מבחינה תזונתית וכיום בגיל 4.5 חודשים שוקל 6 ק"ג. להבדיל מאחותו הוא נשאר באופן קבוע על אחוזון 8 (אחותו אוכלת אותו הדבר והגיעה כבר לאחוזון 40).
אני מודאגת ממס' דברים -
1. כל הזמן מחרחר, לעיתים נושם בכבדות , מלא בנזלת אחורית (בדיקות חוזרות מראות ריאות נקיות)
2. יציאות לא סדירות - כחודשיים עצירות לסירוגין ולאחר מכן חודש של שלשולים
3. משקל מאוד נמוך , פיזית נראה מאוד רזה.
יש לציין שמבחינה מוטורית מתפתח יפה מאוד , אקטיבי ומקדים את זמנו בחלק מהפעולות.
שאלתי - האם יש קשר בין הדברים ? מה הסיבה לעלייה האיטית מאוד במשקל ?האם יש בדיקות שיש לבצע ? פניתי לרופאת הילדים אך היא חושבת שאין צורך לעשות דבר. אשמח לשמוע את חוות דעתך. תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לליאת
ד''ר בתיה וייס03/05/2010בעקרון גדילה לאורך אותו אחוזון ללא "שבירת" אחוזונים מספקת. בעיות בדרכי נשימה עליונות וקושי נשימתי יכולים לגרום לתת משקל. כדאי להבדק על יד רופא אאג ולשקול רופא ריאות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שתי שאלותשירי02/05/2010
לבתי בת ה-3 יש בתקופה האחרונה צואה בהירה.
לא לבנה ממש אבל חום בהיר מאוד (הרבה יותר מהצבע התקין אצל מבוגרים).
אציין כי התזונה שלה מורכבת מהמון מוצרי חלב למיניהם (בעיקר חלב עזים) ומעט אוכל בשרי.
בעניין זה יש לי 2 שאלות:
1. האם צבע הצואה דורש בירור גסטרו?
2. האם כדאי לתת לה תוספת ברזל, חומצה פולית או ויטמינים שונים בגלל מיעוט הבשר בתזונתה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשירי
ד''ר בתיה וייס02/05/2010אין צורך בבירור. מבחינת התזונה- ניתן לקבל ברזל בקטניות למיניהן ודגנים מעשרים בברזל. אפשר לבצע בדיקת דם לברזל . צמחונות יכולה להיות מלווה בחסר B12, אך לרב לא יחסר אם אוכלים בשר גם בתדירות נמוכה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צואהמלכה01/05/2010
שלום רב, בני בן חצי שנה תינוק בריא ויונק תודה לאל. מזה כחודש מדי פעם מופיעים בצואה שלו כמו חוטים קטנים שחורים דבר אשר מעורר בי דאגה רבה, רופא הילדים אמר להתעלם אך בכל זאת הנני דואגת שלא מדובר באיזה קיב קיבה או משהו אחר. להתייחסותך אודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למלכה
ד''ר בתיה וייס02/05/2010איני רואה מקום לדאגה אם הילד ללא תלונות ואין ממש צואה שחורה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צואה רירית ולוקוציטים אצל תינוקותסמדר30/04/2010
בבדיקת הצואה של בני בן 4 חודשים לא נמצאו ברזיטים נמצאו כמה לויקוציטים והצואה הייתה רירית
מה משמעות הממצא הזה ואיך מטפלים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לסמאר
ד''ר בתיה וייס02/05/2010ההתייחסות תלויה באם יש סמפטומים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צרבותאילנה29/04/2010
שלום שמי רותי.
בני בן ה5 הופנה לאף אוזן גרון בקשר לשקדים מוגדלים ושאופיע לו חיידק לא מסוג A החיידק סטרפטוקוקוס רופאת ילדים ואף אוזן גרון טוענים שזה לא מסוכן ויש את זה לכל אחד בגוף והרופא אף אוזן גרון בדק את הילד וטען שהילד סובל מצרבות ולכן השקדים אדומים ובלי שום קשר לזה הם היו מוגדלים מלפני מספר חודשים שבדק אותו הרופא ולא הופיע סימני צרבת ובבדיקה השניה השבוע לאחר מספר חודשים הרופא עלה שהילד סובל מצרבת ולכן השקדים שלו מוגדלים.
יש לציין שהילד צריך דיאטנית בקשר לעודף משקל.
א. זה לא מסוכן שהילד סובל מצרבות בגיל כזה?
ב. האם יש קשר לשקדים ולצרבת?
ג.הרופא נתן לו לוסק בכדורים והילד אין לו שום ניסיון לבליעת כדורים איך אנ ייתן לו את הכדור?והאם יש את זה בסירופ?
בתודה רותי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הוספה של עוד משהו:
אילנה29/04/2010הלכתי לאף אוזן גרון והוא נתן לילד את התרופה "זנטק"(שזה סירופ) כי הילד לא בולע קפסולות.. והוא אמר לשתות בערב 5 סיסי.
שאלות:
1.אחרי כמה זמן ההשפעה?
2.האם התרופה טובה ותעזור?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שימוש באבילאק - קשיים ביציאותטלי29/04/2010
שלום
בתי סובלת מיציאות קשות , הצואה קשה כמו אבן .
התחלתי שימוש באבילאק כשבוע , היה שיפור קל אך המצב עדיין לא טוב .
על פי המלצת הרופא ניתן להעלות את המינון עד אשר היציאות יהיו רכות ונורמליות.
פרט לכך , אני עוזרת לבתי לצאת על ידי לחיצות בבטן ופיסוק הרגליים - האם הדבר מותר ?
היו פעמים שבעקבות הלחיצה היה דימום קל בפי הטבעת , האם זה נורמאלי ?
האם להפסיק לעזור לה על ידי לחיצות באזור ?
כיוון שהדימום נוצר בעקבות התערבותי אני לא ממהרת לדווח על דימום בצואה אך האם
בכל זאת ,התופעה אינה נורמאלית ?
האם להמשיך את הטיפול באבילאק ?
בברכה
טלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לטלי
ד''ר בתיה וייס02/05/2010רצוי להגיע ליציאות רכות שתהינה ללא צורך בעזרה. ניתן להעלות אבילק או להשתמש בפגלקס או שמן פרפין. הדימום נובע מצואה קשה .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרעה בתפקודי כבד בפעוטותנתושה28/04/2010
בתי היקרה בת שנתיים, סובלת מהלידה בהפרעה בתפקודי כבד (GOT ו- GPTׂ) שתמיד נעו בין 60-100 לאחרונה בבדיקות התוצאות הגיעו ל400-500.
בבדיקות דם שעשתה לאחרונה נמצאה תוצאה לבדיקת SMOOTH MUSCLE Ab - borderline
אשמח להסבר בנוגע לכך ולייעוץ להמשך טיפול.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לנתושה
ד''ר בתיה וייס02/05/2010בדיקה זו כלעצמה אינה מספקת. יכולה להצביע על תהליך אוטואימוני, אך דרושות בדיקות נוספות. לעתים אם אין הסבר יש לבצע ביופסיית כבד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לגבי צואה של תינוקתח.27/04/2010
שלום רב,
לבתי בת שנה וחודש יש צואה בצבעים שונים (באותה יציאה)- חום כהה, ירוק, קצת כתום וקצת שחור, וכן בעלת ריח מאוד לא נעים. שיערתי שהצבע הכהה בגלל הברזל שלוקחת והכתום מהירקות הכתומים שאוכלת, אך האם הריח החזק מאוד נורמלי?
עוד בגיל ממש צעיר היה לצואתה ריח מאוד לא נעים, גם כשרק שתתה חלב.
האם יש צורך לעשות בדיקות מסוימות?
כמו כן בעלת נטיה לעצירות. לפעמים בבוקר מתאמצת ועושה רק עיגולים קשים וכהים, ובד'כ בהמשך היום זה מסתדר והצואה יוצאת כגוש גדול ובעל צבעים שונים וריח חזק.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לת.ר
פרופ` יורם בוינובר27/04/2010הפסיקי לצפות בצואה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מבולבלת צריכה את עזרתכםלידור26/04/2010
היי
אז ככה התינוק אוטוטו בן חודשיים,הובחן אצלו ריפלוקס וכרגע הוא ניזון מאינפמיל AR
לפני האינפמיל אכל סימלאק טופ פרי כמעט בקושי 70. היום הוא מסיים בקבוק של 150!!!<?> אינפמיל ,וצורח בהפסקות <גרפס> בגלל הסמיכות של האינפמיל עברנו לבקבוק MAM פיטמה שלב 1 את הארוחה הוא מסיים בערך ב 20 דקות זה תקין? <בסימלאק הוא היה מושך את הארוחה לחצי שעה ולפעמים אף יותר>
יכול להיות שמרגע שעברנו לאינפמיל הילד יאכל יותר? ואף יצרח שעושים לו הפסקות?
משום מה זה נראה לי מוגזם!
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מוסיפה
לידור26/04/2010יכול להיות שהקטנצ'ק רעב אחרי 3 שעות? אני מנסה למשוך אותו לשלוש וחצי שעות אבל זה גם בקושי רב
הוא נעשה עצבני ובוכה,ומוצץ את המוצץ שלו כאילו אין מחר כשמבין שלא מדובר באוכל מוציא את המוצץ ובוכה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמוסיפה
לידור26/04/2010יכול להיות שהקטנצ'ק רעב אחרי 3 שעות? אני מנסה למשוך אותו לשלוש וחצי שעות אבל זה גם בקושי רב
הוא נעשה עצבני ובוכה,ומוצץ את המוצץ שלו כאילו אין מחר כשמבין שלא מדובר באוכל מוציא את המוצץ ובוכה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהללידור
פרופ` יורם בוינובר27/04/2010עליך להחליט על פורמולה אחת. כמות הפורמולה מוגזמת. 120-120 מל מספיקים. במידה ואנפמיל מתקבל טוב יותר המשיכי עם פורמולה זו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אזופגיטיס אזונופיליסצ'אפל אורית26/04/2010
פרופסור בוינובר שלום, בני בן ה-3 סובל מ-אזופגיטיס אזונופיליס ו-FTT מאז היותו בן שנה וחצי.
אנו מטופלים בשניידר. עבר דיאטות שונות, כולל זונדה ל-10 חודשים- נכשל. מטופל בסטרואידים- תרופה +משאף. והצפי- החדרת פג. כל 3-4 חודשים עובר גסטרו'. משקלו 10 קילו וגובהו 83 ס"מ.
מחלתו אינה מתמקמת רק בושט כי אם גם במעי, תריסריון ,קיבה.
אני מודעת לכך שמדובר במחלה כרונית ולא מוכרת , מה גם שהטיפול לא ודאי. אני מוקירה מאד את הצוות בשניידר שמטפל בו וגם עם דר' רוטנברג מסינסנטי היה לי הכבוד להחליף מיילים.
בקצרה- אי הוודאות והבדידות בהתמודדות עם המחלה קשים ביותר לנו כהורים ולילדינו הבוגרים.
האם קיימת איזושהי מסגרת לילדים הסובלים מבעיות דומות ומשפחותיהן ע" מ לעזור ולהעזר?
דבר נוסף- האם קיימת איזושהי ידיעה לעתיד הצפון לו מבחינת תוחלת חיים ואיכותם?
אודה לתשובתך הכנה. אורית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאורית
פרופ` יורם בוינובר27/04/2010לא מכיר מסגרת שכזו. לרוב הבעיה מסתדרת עם הזמן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ריפלוקססיון26/04/2010
איך ניתן לתת את הלוסק? האם אפשר להמתיק אותו ? היא לא רוצה היא סובלת מיזה וכל בוקר ניקרע ליבי מחדש שהיא סובלת מה ניתן לעשות? והאם אפשר לתת בארוחה השנייה של הבוקר? אשמח לעזרה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לסיון
פרופ` יורם בוינובר27/04/2010ניתן לתתו עם מעט פורמולה. רצוי 2-3 פעמים ביום. באיזו ארוחה - לא חשוב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צואה רירית ועוד..ליאת25/04/2010
שלום רב,
לבני בן הארבעה וחצי חודשים יש צואה רירית מאז שנולד.
אם אין סימנים קליניים אחרים, האם יש לכך משמעות?
לפני כמה ימים הצואה שלו היתה כולה מלאה בנקודות/פסים שחורים זעירים,
ממש מיקרוסקופים. מיד שלחתי דגימת צואה זו למעבדה והתקבלו התוצאות הבאות:
צואה רירית
נראו לויקוציטים 5-10
נראו אריתרוציטים בודדים
שיגלה וסלמונלה- שלילי
קמפילובקטר- שלילי
לא נמצאו פרציטים וביצי תולעים
מה משמעות נוכחות ריר, לויקוציטים ואריתרוציטים?
בברכה,
ליאת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לליאת
פרופ` יורם בוינובר27/04/2010במידה ועולה במשקל וחיוני התעלמי מהצואה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שואלת בשלישית,בבקשה אל תדלגו עלייחגית25/04/2010
לבתי בת ה10 חודשים אנוס קדמי,סובלת מעצירות ומקבלת נורמלקס
1. כתוצאה מהוצאת שיניים סובלת משלשולים, האם להמשיך את הנורמלקס באופן רציף?
2.מה הסיבה לכך שהיא מתקשה במתן צואה גם כשהיא רכה?
3.יש לה כמויות צואה מאוד גדולות, האם זה מצביע על משהו?
4.האם מרככי הצואה עלולים לגרום לשלשולים וריבוי צואה או שהם אך ורק מרככים אותה?
תודה ושבוע טוב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחגית
פרופ` יורם בוינובר27/04/2010אנוס קדמי יכול להיות מלווה בעצירות. נורמלקס טיפול נאות. ניתן להפסיק המתן ולצפות האם היא יוצאת לפחות 3 פעמים בשבוע. שלשול יכול להיגרם בנתינת יתר של התכשיר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
