מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מרטיבה גיל 11אבא מודאג19/09/2008
שלום רב, בתי בת ה-11 מרטיבה מדי פעם בלילה. היא טופלה מספר פעמים בשיטת FEEDBACK עם זמזם. הטיפול עזר לתקופה מסוימת ולאחר הפסקת שימוש בזמזם, הבעיה חוזרת. כך ההרטבה באה והולכת. בזמן האחרון היא אפילו לא שומעת את הזמזם. קראתי על כל מיני אפשרויות טיפול (אלטרנטיבי, כירופרקטי וכו, אבל אני ממש לא יודע לאן לפנות כבר. האם אורולוג ילדים יוכל לעזור? לפני מספר שנים רופא הציע זריקות הורמונים שלא נראה לנו. היא ממש מסקנה אשמח לשמוע דעת מומחה. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מרטיבה גיל 11
ד``ר דוד בן מאיר20/09/2008שלום רב,
לא שמעתי על זריקות הורמונליות שעוזרות בהרטבה....
יש בהחלט מקום לגשת למרפאת הרטבה שמנוהלת על-ידי אורולוג ילדים או נפרולוג.
בהצלחה
דר' בן-מאיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אבחון בעיה בתינוק טרום לידהסיגל18/09/2008
לד"ר שלום שמעתי על חברה שלי שבן שלה נפגע בכליות כתוצאה מדלקת בשתן +רפלוקס שהיה לו. אני עכשיו בהריון. רציתי לדעת אם ניתן לאתר באלטרסאונד סימנים מחשידים (כמוהרחבה) שירמזו על רפלוקס והאם עולים על זה בכל מקרה באולטרסאונד? כלומר יתכן מצב תאורטי שיגידו לי באולטרסאונד שהכל בסדר ופתאום חלילה בגיל כמה חודשים אגלה שיש רפלוקס + פגיעה בכליות ??? בתודה מראש סיגל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אבחון בעיה בתינוק טרום לידה
ד``ר דוד בן מאיר20/09/2008סיגל שלום,
הרחבת מערכת מאספת של הכליות יכולה להעיד על רפלוקס אם כי קיימות סיבות נוספות ושכיחות יותר להרחבה זו. ב 50% מהילדים להם רפלוקס אין רואים כלל הרחבה בסונר.
קיים מספר גדול של מומים בילדים אך למזלנו רוב הילדים נולדים בריאים כך שאין טעם בגלל סיפור של חברים להכנס לחרדות.
ככלל, אם סונר תקין אין צורך בברור נוסף אלא אם מתפתחת לילד דלקת בדרכי השתן.
דר' בן-מאיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נפיחות אחרי ניתוח?מיה פיימן17/09/2008
שלום רב, ביתי ליאור, בת השנתיים עברה ביום רביעי לפני שבוע ניתוח להסרת החלק העליון של הכליה ושופכן נוסף, הניתוח נעשה בשניידר . ראינו אתמול שמקום הניתוח נפוח. האם זוהי תגובה נורמלית או שצריך לבדוק. יש לציין שהיציאות תקינות והיא מתנהגת רגיל ולא מדווחת על כאב. תודה, האם המודאגת..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נפיחות אחרי ניתוח?
ד``ר דוד בן מאיר17/09/2008מיה שלום
אם אין חום או סימני אודם באזור הניתוח אין מקום לדאגה.
במקרה של ספק צרו קשר עם המרפאה ותגיעו מוקדם יותר לביקורת
דר' בן-מאיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על הטיפול המסור
מיה פיימן17/09/2008בהזדמנות זו אני רוצה לשבח את הטיפול המסור שהעניקו לליאור שלי בשניידר. פרופסור ליבנה ודר בן מאיר ניתחו את הקטנה, היא התאוששה במהירות וללא כאבים והמשפחה חזרה לנשום. בית החולים כולו מומלץ בחם כולל האחיות האכפתיות והקשובות, והמתנדבים שיצאו מגדרם כדי לשפר את הרגשתנו. הרבה תודה אתם עושים עבודת קודש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרחבת אגני כליה אצל בן שנה ו-9 חודשרותם15/09/2008
שלום, בני בן שנה ותשעה חודשים. במעקב הרחבת אגני כליה עוד מההריון. מאז הלידה, חל שיפור עקבי ללא התערבות (תחת אנטיביוטיקה מניעתית עד לפני כארבעה חודשים). בדיקה ציסטוגרפיה בגיל 4 חודשים הדגימה על רפלוקס קל. ממצא אחרון מצביע על הרעה וגילויים חדשים: כליה ימנית - גודל ומבנה תקין. ללא אבנים או הידרונפרוזיס. ציר אורך 7.64 ס"מ. הרחבה של מערכת מאספת והאגן במידה בינונית עד לרוחב 9 מ"מ. (בעבר לא דובר על הרחבת מערכת מאספת.) כליה שמאלית - גודל ומבנה תקין. ללא אבנים או הידרונפרוזיס. ציר אורך 8.54 ס"מ. הרחבה של האגן עד 1 ס"מ עקב אגן חוץ כלייתי. (עד כה לא נעשה שימוש במושג "אגן חוץ כלייתי".) כיס שתן ואגן קטן - תקין. מה המשמעוויות, והאם להערתך יצטרך התערבות ניתוחית? תודה, רותם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום רותם
ד"ר עמוס נאמן16/09/2008תודה על הפניית השאלה. קראתי את אשר כתבתה. אני נוהג לעיין באופן אישי בצילומים כדי לקבל תמונה אמיתית של המצב. התשובה הכתובה לא תמיד מספקת את כל האינפורמציה. יהיה זה לא מקצועי מצידי לחוות דעתי כאן. עלייכם ללכת לאורולוג ילדים כדי שיעבור על בדיקות ההדמיה. כהתרשמות ראשונית ככל הנראה מדובר בהחמרה מסוימת, יתכן ויהיה צורך בבדיקות נוספת כגון מיפוי כליות והמשך מעקב. בברכה ד"ר עמוס נאמן [email protected]
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- השתלת אשךשם בדוי14/09/2008
שלום, אני בן 16 ונולדת עם אשך אחד ואני מעוניין להשתיל אחד נוסף יש לי מספר שאלות: *האם אפשר בגילי או שזה מוקדם מידי (המשך גדילת האשך הטבעי שלי)? *האם זה ניתוח מסובך והאם יכולים להיות סיבוכים? *מה משך ההחלמה מניתוח זה? *איפה ניתן לבצע את הניתוח הזה? *האם קיימות מספר שיטות במקום להשתלה או שיש דרך אחרת? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר השתלת אשך
ד``ר דוד בן מאיר14/09/2008שלום רב,
ראשית יש לברר האם אכן נולדת עם אשך בודד או שקיים אשך תוך בטני שלא אובחן.
השתלת אשך תותב היא ניתוח פשוט בו הוא מוכנס דרך המפשעה לשק האשכים. כמו בכל ניתוח יכולים להיות סיבוכים כאשר העיקריים הם תוצאה קוסמטית לא מיטבית או זיהום (אשר מצריך לרוב הוצאת התותב והחלפתו). משך ההחלמה מספר שבועות עד שניתן לחזור לפעילות גופנית מלאה.
ניתן לבצע הניתוח לאחר השלמת ההתפתחות המינית, דומני שבכל בית חולים או ברוב בתי החולים בארץ.
בהצלחה
דר' בן-מאיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מרטיבה עדייןש.14/09/2008
שלום רב, ביתי בת 11 ועדיין מרטיבה.בגיל 8 התחלנו טיפול, הפסקנו בגלל שביתי לא משתפת פעולה. גם היום כאשר היא מרטיבה, זה לא ממש מפריע לה, מכניסה את המצעים למכונת הכביסה מתקלחת ושוכחת מהעניין. מה עושים? עוד כמה חודשים היא בת 12, ולא נראה באופק שזה הולך להסתיים. אנא עזרתכם. האמא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מרטיבה עדיין
ד``ר דוד בן מאיר14/09/2008שלום רב,
אם אכן ההרטבה לא מפריעה לביתך יעילות הטיפול דלה.
אולי יש מקום להערכה רגשית אם אכן הדבר אינו מפריע לביתך.
מבחינה אורולוגית ילדתך תהיה בשלה לטיפול כאשר תהיה לה נכונות גבוהה לשתף פעולה ואז ממליץ להפנותה למרפאה בה מטפל אורולוג או נפרולוג ילדים.
בהצלחה
דר' בן-מאיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח להרחבת פתח השופכהחיון לימור11/09/2008
בני בן 4.5 . אורולוג המליץ לנו לעבור את הניתוח. בני סובל מכאבי בטן תכופים מאוד. האם יש קשר בין ההיצרות לכאבי בטן ? האם הניתוח הוא חובה ? האם בעתיד, ללא ניתוח , עלול בני לסבול מקושי כלשהו ? אי נוחות ? האם הניתוח מותיר צלקות ? האם הוא מסוכן ? אודה על כל תשובה..... תודה !
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום לימור
ד''ר עמוס נאמן12/09/2008חשוב להשלים מספר פרטים נוספים: האם זרם השתן דק ? האם זרם שתן מפוצל או נוטה לכיוון מסוים
תשובות לשאולותייך:
1. קשר בין כאבי בטן להיצרות ?יתכן שישנם היתכווצויות לא רצוניות של השלפוחית עקב הפתח המוצר, אך יתכן גם שאין קשר ולא יהיה שיפור בכאבי הבטן לאחר הניתוח
2. האם ניתוח חובה ? תלוי במידת ההיצרות
3. האם יהיה קושי בעתיד ? אם ההיצרות משמעותית אז יתכן שכן
4. צלקת ? מינמלית מאוד אם בכלל
5. האם מסוכן ? לכל ניתוח יש סיכון מסוים, את יודעת את זה כי זה מופיע בכל העיתונים. בד"כ הניתוח עובר בשלום
אם את לא סומכת על חוות דעתו של האורולוג שהמליץ על הניתוח לכי לחוות דעת נוספת. אם כן אז שיהיה בהצלחה בניתוח
ד"ר עמוס נאמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח עקמת פיןחן11/09/2008
בוקר טוב ! לפני כשבוע בני עבר את ניתוח עקמת הפין ואני מקווה שעבר אותו בהצלחה . שאלתי תוך כמה זמן התפרים (נמסים) אמורים להעלם ? שאלה נוספת יש לו המון גרודים במקום הניתוח האם יש משהו שיכול להקל על הגירודים ? תודה .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום חן
ד''ר עמוס נאמן12/09/2008תלוי באיזה תפרים השתמשו. ישנם חוטים שמאבדים 50% מהכוח שלהם תוך 10 ימים וישנם חוטים שלוקח 30 יום.
הופעת הגרד זה חלק מתהליך האחלמה, צריך להמנע מחיכוך באיזור התפרים, אני ממליץ על משחה
למה אתם לא שואלים את השאלות הללו את הרופא המנתח ? הוא אמור לדעת באיזה חוטים השתמש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פין שקוע אצל בן 5 חודשיםיהודית10/09/2008
אני לא יודעת אם זו ההגדרה, אבל איבר המין לא נראה כלל, וכאילו שקוע בתוך שקית האשכים. ניתן "להוציאו" ע''י הזזת הרקמות סביבו. האם התופעה מוכרת? האם מחייבת בדיקת רופא. אודה מאד על תשובה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פין שקוע אצל בן 5 חודשים
ד``ר דוד בן מאיר10/09/2008יהודית שלום,
אם ניתן להוציא את הפין והשתן יוצא בלא קושי, נראה שאין מקום לדאגה.
ברוב המקרים התופעה נגרמת משומן מעל עצם הבושת שנספג עם הגיל באם התינוק אינו שמן.
במקרה של ספק ראוי להבדק אצל אורולוג ילדים.
דר' בן-מאיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בולבול קטןמלי08/09/2008
שלום, לבני בן ה- 11 יש בולבול מאוד קטן, ממש כמו של תינוק. האם עלי לדאוג, זה הורמאלי, למי עלי לפנות, אלו טיפולים יש אם יש. תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בולבול קטן
ד``ר דוד בן מאיר10/09/2008מלי שלום,
לרוב לא מדובר בפין קטן אלא שקוע- ממליץ לפנות לבדיקה אצל אורולוג ילדים.
דר' בן-מאיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הידרונפרוזיס קל -תינוק בן 5 שבועותמיה08/09/2008
שלום, בני עבר היום אולטרסאונד כליה בעקבות ממצאים שהתגלו בזמן ההריון. גודל כליה ימנית: 4.9 תקינה . שמאלית: 5.1 ס"מ. צורה ומבנה תקינים מלבד הידרונפרוזיס קל בכליה, רוחב אגן כליה 8 מ"מ. שלפוחית שתן: במילוי חלקי, אין ממצא גס אני בודקת בלי סוף באינטרנט ועדיין לא הבנתי מה זה אומר...אנא עיזרו לי, שכן תור לרופא לא יהיה בקרוב ואני מוטרדת. באם יש בעיה, איזה מעקב נחוץ? האם ישנם סימנים חיצוניים שיכולים לאותת לי שהתינוק סובל או שיש החמרה? בברכה ורוב תודות, מיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום מיה
ד''ר עמוס נאמן12/09/2008הרחבה של אגן כליה הינו מצב נפוץ שברוב המקרים (75%) אינו מצריך טיפול פרט למעקב.
יש לפנות לאורולוג ילדים לצורך יעוץ , בדיקה והסתכלות על בדיקת ה- US , צריך להחליט אם צריך לעשות בירור הדמייתי נוסף.
במידה ובנך מפתח מחלת חום ממקור לא ידוע צריך לבצע בדיקת שתן לכללית ותרבית.
אי אשפר לטפל בבנך ע"י גלישה באינטנט צריך לראות רופא
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעית שתן אצל ילד בן 5.5תקוה06/09/2008
שלום, בני בן 5.5 שנ', מרטיב המון בשעות היום, וזו תקופה ארוכה מאד של כמעט שנה. בלילה- קם באמצע השינה לשירותים. הוא לא מספיק להגיע לשרותים ובורח לו. בדיקת שתן יצאה תקינה. למי עלינו לפנות? מה יכולה להיות הבעיה? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעית שתן אצל ילד בן 5.5
ד``ר דוד בן מאיר07/09/2008תקוה שלום,
ראוי לבדוק את ילדך כראוי ולהשלים מספר לא קטן של פרטים אנמנסטים.
כן לבצע כבדיקות ראשוניות שתן לכללית/תרבית וסונר דרכי שתן כולל שארית שתן- ולאחר מכן לפנות לאורולוג ילדים להמשך ברור וטיפול.
בהצלחה
דר' בן-מאיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
תקוה07/09/2008בדיקת שתן כללית יצאה תקינה. בבדיקת אולטראסאונד אגן וכליות בודקים גם שאריות שתן??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חשש להיפוסדיאסיניב06/09/2008
שלום בני נולד השבוע ,ועפ"י הרופא שבדק אותו בב"ח הוא נולד "מהול" כמעט לחלוטין .הרופא אמר שככל הנראה פתח השופכה נמצא מעט למטה ממקומו הטבעי וקיים חשש שבעתיד יצתרך ניתוח ובעקבות כך קבע שאין לבצע ברית-אלה סמלית. מוהל מנוסה שאיליו הלכנו (שמבצע בריתות בהתנדבות-ולפיכך אינו משוחד)מצד אחד טען שבמידה ויקבע שהילד זקוק לניתוח אסור גם מבחינה הילכתית לבצע בו כל פעולה -לרבות ברית סמלית,אך מצד שני אמר שאם השופכה תימצא באזור העטרה (הכיפה) קרוב יחסית למקומה הטיבעי-יש למהול את הילד ויתרה מכך הו טען שהברית עלולה לסייע לחור לעלות טיפה מעלה ולסייע לפתרון הבעיה.המוהל בשונה מהרופא ישב שעות בניסיון לגרום לילד להשטין ע "מ לראות את נק' השופכה המדוייקת-אך ללא הועיל.בתצפית שלנו נראה כי השופכה נמצאת יחסית למעלה קרוב למקומה הטיבעי. שאלתי היא מה לעשות במידה והמוהל חושב שיש למול ? מצד אחד ברור לי שעלי להקשיב לרופא,אך מצד שני המוהל השאיר בי רושם של איש מקצוע מעולה,ואדם ערכי מאד כך שאני בעיקר חושש שאם לא נמול את הילד נאבד את התועלת שעלולה לצמוח מכך שהמילה תסייע לחור לעלות מעלה. הודה לתשובה מהירה(מסיבת הברית נקבעה ליום ג' 9/9/08) מצטער על הארכה...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חשש להיפוסדיאס
ד``ר דוד בן מאיר07/09/2008יניב שלום,
מציע לפנות לאורולוג ילדים שיבהיר לכם ולמוהל את מה שצריך לעשות.
בהצלחה
דר' בן-מאיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי באשכים בילד בן 10Mara02/09/2008
שלום רב, יש לי ילד בן-10 שמתלונן על כאבים הולכים וחוזרים באשכ הימני. לא רואים נפיחות או צבע שונה. אני מביהנה שאנחנו צריכים לגשת קודם לרופא ילדים, אבל אשמח לדעת מה יכול להיות הסיבה תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום רב
ד"ר עמוס נאמן04/09/2008יכולות להיות סיבות רבות לכאבים באשכים. חשוב מאוד לדעת ולאבחן מוקדם תסביב של אשך מכיוון שמדובר במקרה חירום המצריך ניתוח מיידי. לעיתים יש מצבים בהם יש תסביב חלקי שחוזר לבד ואחר כך אירועים חוזרים. גם כאן צריך אבחנה מידיית וניתוח לקיבוע אשך.. גורמים נוספים שיכולים לגרום לכאבים באשכים: ורידים מורחבים (וריקוצל) יותר נפוץ משמאל בקע מפשעתי (הרניה) מים באשכים (הידרוצל) כאבים לא ספציפים היכולים להיות קשורים לגדילה והתבגרות לעיתים יש כאבים המקרינים לאשכים לדוגמא: אבנים בדרכי השתן תהליכים דלקתיים כגון דלקת יותרת האשך epididymitis או דלקת באשך עצמו orchitis כמובן שישנם סיבות נוספות אפשר לעשות חיפוש באינטרנט כדי למצוא אינפורמציה נוספת. ממליץ להשתמש במילות מפתח: orchalgia או testicular pain . כפי שציינתם יש לפנות לרופא ילדים או אורולוג לצורך בדיקה ואבחנה נכונה בהצלחה ד"ר עמוס נאמן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עקמת הפין - המשךחן31/08/2008
בוקר טוב! שאלתי לפני כמה ימים לגבי ניתוח עקמת הפין גם אנחנו החלטנו שאנחנו הולכים ל ניתוח זה חמרות גילו של בני (14) שאלתי היא כמה שמן אורך ניתוח זה ומה משך ההחלמה ? לגבי שאלתה של האמא הקודמת גם אני לא נתבקשתי להביא בדיקות דםץ שאלה נוספת יש חשש שני סובל מ-WPW האם זה מסוכן להרדמה ? מודה מאד על כל השאלות . חן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עקמת הפין
ד``ר דוד בן מאיר01/09/2008חן שלום,
הניתוח אורך כשעה. אני ממליץ בד"כ שבוע מנוחה בבית ואח"כ חזרה הדרגתית לפעילות אולם לכל מנתח יש גישה מעט שונה ואין תורה המקובלת לכל.
בילדים בריאים ללא הסטוריה משפחתית של הפרעות בקרישה או נטייה לדמם אין אנו מבקשים בדיקות כלשהן לניתוח מסוג זה.
ל WPW עלולה להיות בעל משמעות בזמן הניתוח ולכן כדאי לבצע את הניתוח בבית חולים עם צוות מיומן ותמיכה מתאימה. במקרים כאלה אנו מבקשים המלצה מקרדיולוג טרם הניתוח.
דר' בן-מאיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעקמת הפין
חן02/09/2008המון המון תודה רבה נחמד מאד שיש אוזן קשבת ושוב תודה חן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניתוח עקמת הפין כלפי מטה -
חנית04/03/2009שלום, בני בן 15 ועליו לעבור ניתוח ליישור הפין החשש שלי הוא בעקבות הניתוח הפין יתקצר בעקבות כווץ צינור הדם שיוקטן . והאם זה יפגע בתדירות זקיפות הפין . לאחר ההחלמה. תודה חנית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום רב
ד''ר עמוס נאמן04/03/2009בזמן הניתוח לא מקצרים את כלי הדם.
במידה והניתוח נעשה נכון ואין סיבוכים לא צפויה ירידה בתדירות הזקפות לאחר ההחלמה
בברכה
ד"ר עמוס נאמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)

(1).jpg)