פורום אורולוגיה ילדים - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הרטבה יומית וליילית.
    טלי רחנמים
    02/10/2008

    שלום רב. אני אמא לגל בן השמונה אשר מרטיב באופן קבוע ביום ובלילה. ביצענו אינספור בדיקות כאשר האחרונה שבהן היתה בדיקה אורודינמית . התשובה שקיבלתי בעל פה נכון לעכשיו היתה שיש בעיה בתיפקוד השלפוחית ולדעתי מצורפת לזה גם בעיה התנהותית. אני פונה לד"ר בן מאיר אנא עשה מאמץ לענות לקראתי הנואשת למתן הסבר ופתרון לקטסרופה הזו שאופפת את חיינו יותר מידי זמן. אני כמעט מתחננת לתשובה לגבי המשך טיפול בילד אשר סובל מספיק רגשית ולא צריך לומר שגם אנו כהורים. בתודה מראש..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הרטבה יומית וליילית.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הרטבה יומית וליילית

    ד``ר דוד בן מאיר
    03/10/2008

    גברת רחמים שלום רב,
    אינני נוהג לרוב, להגיב לפניות אישיות היות שפורום זה אינו מיועד לכך, אלא לתועלת כלל הציבור.
    הטיפול בהרטבה מורכבת אינו פשוט כפי שאת יודעת ובמיוחד כאשר משולבת הפרעה קוגניטיבית/התנהגותית קשה אשר דורשת טיפול משולב.
    עד כמה שאני יודע יש לכם תור קרוב למרפאה בשניידר, ובזמן זה נדון על כך. צר לי על מצוקתכם. זכרי שילדים רבים מאד עם בעיה דומה פונים אלינו ואנו משתדלים במגבלות כח האדם והזמן שעומדים לרשותנו לעזור לכולם ככל האפשר.
    בברכת שנה טובה
    דר' בן-מאיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בן 17 עם פין עקום
    ד``ר דוד בן מאיר
    30/09/2008

    שלום רב
    אני בן 17 ומוטרד בשל פין עקום. במצב רפוי הפין מעט נוטה שמאלה ובמצב גרוי הפין עומד כלפי מעלה בזוית של 60 מעלות (שעה 14:00). אני מוטרד מהקטע האסטטי למרות שעדיין לא קיימתי יחסי מין. שאלותי הן: 1. האם אני זקוק לניתוח או שישנו טיפול אחר?
    אני מניח שתייעץ לי לפנות לאורולוג אך לפני כן רציתי לדעת קצת רקע.
    תודה לך על תשובתך.
    איציק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בן 17 עם פין עקום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום איציק

    ד''ר עמוס נאמן
    01/10/2008

    הנה לך מעט רקע לפני שאתה פונה לאורולוג.
    יש לזכור שלאחוז גדול של אוכלוסיית הגברים הפין אינו ישר לחלוטין. חשוב לקבוע מה הזווית של העקמת ומה זווית תסביב הפין (במידה וקיים). בד"כ אם הזווית מעל 30 מעלות (יש כאלו שאומרים 20 מעלות) יש לשקול ניתוח מהסיבה של קושי בחדירה בזמן יחסי מין והסכנה לטראומה של הפין בזמן קיום יחסי המין. כמו כן קיים הפן האסטטי שהוא אינדיבדואלי.
    לפני שאתה פונה לאורולוג אני ממליץ לך לצלם את איבר המין בזמן זיקפה כדי שלאורולוג יהיה מושג במה מדובר. רצוי לצלם בכמה שיותר זוויות.
    באם מדובר בעקמת משמעותית מולדת הטיפול היחיד שקיים הוא ניתוחי. קיים סוג אחר של עקמת שאופייני במבוגרים יותר ואז קיימות אפשרויות טיפול אחרות אך נושא זה אינו רלוונטי כלפייך

    מקווה שאתה מצויד עם כל האינפורמציה שאתה צריך

    בהצלחה אצל האורולוג

    ד"ר עמוס נאמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התאוששות מניתוח מיאטוטומי
    ניצן גנץ
    30/09/2008

    בני בן ה-3.5 עבר שלשום ניתוח מיאטוטומי. הניתוח עבר בשלום ובביקורת נאמר שהכל תקין אולם הילד מתלונן על כאבים קשים מנשוא בעת מתן שתן. מאז הניתוח הוא הולך מס' פעמים בשעה לשירותים (כולל במהלך הלילה) אבל כמעט ולא מתרוקן, אלא רק מטפטף מס' טיפות תוך כדי צעקות כאב נוראות. יש לציין שהגענו לניתוח בשלב מאוחר כך שהאיבר היה מעט דלקתי והוא סבל בעת מתן שתן גם קודם לכן. הרופא המנתח כאמור אומר שהכל תקין אבל הילד סובל ואנחנו סובלים יחד איתו. מה עושים??? ההורים המודאגים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום ניצן

    ד''ר עמוס נאמן
    01/10/2008

    קשה לי מאוד לתת יעוץ כזה באינטרנט מכיוון שמהות הפיתרון תלויה בבדיקה . עם כל זאת נשמע לי שיתכן שקיימת בצקת והפתח שוב סגור עקב הבצקת.
    הייתי ממליץ בדיקה חוזרת אצל המנתח או רופא אחר. יתכן ותוך מספר שעות הבצקת תשתפר ותהיה הקלה. יש להיזהר שהילד לא נכנס לעצירת שתן.

    ד"ר עמוס נאמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בולבול שקוע
    נטלי
    28/09/2008

    שלום. בני בן שנה, מאז שנולד יש לו בולבול שקועה שפעם אחת נדבק והרופא הוציאה לו הידבקות זו ומאז אני מורחת לו שמן תינוקות. שאלתי היא האם מותר למרוח שמן תינוקות כל יום אחרי מקלחת ? (אני פשוט מפחדת שהגוף לא יתרגל).? באיזה גיל הבולבול משתנה , מתחיל לגדול קצת ומשנה את צורת הבולבול השקועה? בטיפת חלב אמרה הרופא שהשאיר לו המוהל חתיחה קטנה בעטרה אך אין צורך ללכת לאורולוג , מה דעתך ? תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בולבול שקוע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום נטלי

    ד''ר עמוס נאמן
    01/10/2008

    צריך להבדיל בין שני דברים:
    1. עודף עורלה
    2. פין שקוע
    כדי לקבוע במה באמת מדובר צריך להיבדק.
    במידה ויש עודף עורלה שגורם להידבקויות צריך להחליט אם לבצע ניתוח לכריתת עודף העורלה
    במידה ומדובר בפין שקוע בד"כ בזמן שהילדים מתחילים ללכת עודף השומן באיזור הפוביס פוחת ואז הפין בולט יותר.
    אני ממליץ בדיקה של אורולוג בכל מקרה.

    בברכה

    ד"ר עמוס נאמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תסביב פין,נא דחוף!
    רונה
    26/09/2008

    שלום רב לבני בן השנה וחצי ישנו תסביב הפין , כלומר פין מסובב, הלכנו להתייעץ עם אורלוג ילדים וזה אמר ההסיבוב הוא בן שישים מעלות, והוא ממליץ לנתח. מה ההמלצה שלכם? האם הניתוח מסובך.? מה זמן ההחלמה ,האם היא קשה? ואם נשאיר ככה , האם זה נורא? האם זה יכול להווצר בברית מילה ,מאחר ויומיים אחר כך דימם מעט ? אנא עיזרו לי, ממני אמא לחוצה ,רונה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תסביב פין,נא דחוף!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תסביב פין

    ד``ר דוד בן מאיר
    26/09/2008

    רונה שלום,
    תסביב הפין אינו מצב דחוף.
    ככלל התסביב אינו מהווה בעיה פונקציונלית כלומר אם לא מנתחים לבנך לא תהיה בעיה להטיל שתן או לקיים יחסי מין. לפיכך יש להתייחס לתסביב כאל בעיה אסתטית. אם הדבר מפריע לכם יש מקום לנתח ואם לא- לא יקרה שום נזק.
    תסביב יכול להיווצר לאחר מילה או כבעיה מולדת.
    דר' בן-מאיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה מקרב לב!

    רונה
    30/09/2008

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דחוף!!!מאוד מודאגת.
    מיכל
    25/09/2008

    שלום ד"ר. ביתי בת 3.5 מזה זמן מה עם כאבי בטן לא מוגדרים. אתמול ביצענו בדיקת u.s ולהלן המימצאים. כליה ימנית 7 ס"מ. חשד למערכת מפוצלת או כפולה. פרניכמה ומערכת מאספת תקינים. כליה שמאלית כ-6.8 ס"מ פרניכמה ומערכת מאספת תקינים. כחס שתן תקין. כבד תקין. כיס מרה תקין. לבלב תקין. הטחול מוגדל במידה קלה מרקמו הומוגני. אורכו כ-8.8 ס"מ. מה זה אומר??? מה הכפילות/פיצול?? מה זה אומר טחול מוגדל?? אני ממש דואגת. בבקשה תענה לי במהרה. תודה רבה .חג שמח ובשורות טובות. מיכל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דחוף!!!מאוד מודאגת.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לבני בן השנה וחצי,נא דחוף.

    רונה
    26/09/2008

    שלום רב לבני בן השנה וחצי ישנו תסביב הפין , כלומר פין מסובב, הלכנו להתייעץ עם אורלוג ילדים וזה אמר ההסיבוב הוא בן שישים מעלות, והוא ממליץ לנתח. מה ההמלצה שלכם? האם הניתוח מסובך.? מה זמן ההחלמה ,האם היא קשה? ואם נשאיר ככה , האם זה נורא? האם זה יכול להווצר בברית מילה ,מאחר ויומיים אחר כך דימם מעט ? אנא עיזרו לי, ממני אמא לחוצה ,רונה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היפוספדיאס
    יניב
    25/09/2008

    בני בן חודש ויצתרך ככל הנראה לעבור ניתוח לתיקון היפוספדיאס. רציתי לדעת מהם הסיכונים/סיבוכים של ניתוח זה? אלו פרוצדורות בירוקראטיות עליי לבצע כעת ע"מ שאת הניתוח יבצע רופא מומחה שקיבלתי עליו המלצות ? (שמן הסתם רשימת ההמתנה שלו ארוכה) הניתוח יהיה עפ"י מה שנאמר לנו בסביבות גיל חצי שנה. בברכה ובתודה יניב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    היפוספדיאס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היפוספדיאס

    ד``ר דוד בן מאיר
    26/09/2008

    יניב שלום,
    היפוספדיאס הוא אכן ניתוח לא פשוט ובעקבותיו יכולים להתפתח סיבוכים גם בידיים הטובות ביותר.
    סיבוכים עיקריים בעקבות תיקון היפוספדיאס כוללים פתיחה של קו התפרים, היווצרות פיסטולה כלומר פתח נוסף בשופכה שנבנתה וכן היצרות הפיה החדשה.
    לא ברורה לי שאלתך השניה.
    בהצלחה
    דר' בן-מאיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שתן וגב תחתון
    אאא
    24/09/2008

    בן 30 בריא בד"כ.מצטער מראש על אריכות הדברים. סובל משתי בעיות והשאלה האם יתכן בינהן קשר. 1. בקע דיסק l5s1 עם הקרנה לאורך רגל שמאל. 2. תכיפות אדירה לשתן במצב של שכיבה על הבטן. נמצא בסיטואציה מאוד לא נעימה המקשה עליי לישון. שכיבה על הבטן או הגב מעוררת צורך מיידי לשתן. נסיונות להתאפק לא מועילים כלומר לא שיש בעיה של שליטה על השתן אלא הסיטואציה היא שאני מתחיל בתהליך הירדמות (איזור דימדומים) הנמשך במצב רגיל אצלי כ-5 דקות עד שאני נכנס לשינה עמוקה ואולם עקב תחושת השתן הגוברת התהליך נעצר בד"כ אחרי 2-3 דקות, קרי יש לי יכולת להתאפק אך לא להירדם. המצב חוזר מידיי לילה מספר פעמים רב עד שלבסוף העייפות העצומה "משיגה" את הצורך להשתין. מבחינה אורולוגית ביצעתי את כל הבדיקות והן תקינות. שאלתי - האם יתכן קשר (עליו לא חשבתי עד היום) לבקע בגב שכן כשם שקיימת הקרנה על הרגל יתכן וקיימת הקרנה על מערכת השתן? כלומר אין לי שום בעיה ברגל והיא כואבת בגלל הגב היתכן ודחיפות השתן נובעת אף היא מאותה הסיבה?! יכול להיות שהתכיפות שמתבטאת במצב מאוזן נובעת מלחץ של הדיסק על איזה עצב המגרה את השלפוחית? אציין דבר מוזר נוסף - בתנוחת עובר הצורך לשתן פוחת משמעותית אך הכאב בגב עולה משמעותית (למרות שידוע שבד"כ לאנשים עם בעיה דומה בגב תנוחת עובר מקילה על הכאב). אודה מאוד על התיחסותך והמלצתך להמשך בירור. שנה טובה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שתן וגב תחתון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שתן וגב תחתון

    ד``ר דוד בן מאיר
    26/09/2008

    שלום רב,
    מדור זה עוסק בבעיות שקשורות באורולוגית ילדים.
    ממליץ להפנות את שאלותיך לפורום מבוגרים.
    בהצלחה
    דר' בן-מאיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רפלוקס דרגה 2-3
    גלית ש.
    23/09/2008

    ביתי בת 4 ו-9 חודשים אובחנה אתמול (22.9.08) באמצעות בדיקת ציסטוגרפיה כסובלת מרפלוקס אקטיבי דרגה 3 משמאל ודרגה 2 מימין. כמו כן תוצאות הבדיקה: שלחוף נצפה בזמן מילוי ובזמן התרוקנות פעמיים. במהלך ההתרוקנות הראשונה נצפה חומר הניגוד עולה במעלה שופכן שמאלי מעט מורחב וממלא את אגן הכיליה השמאלית והגביעונים עם השטחה קלה של הפורניקסים. הרחבה קלה באתר כניסת השופכן השמאלי לשלחוף השתן. במהלך ההתרוקנות השניה נצפה בנוסף חומר ניגוד גם גם בשופכן הימני באגן הכיליה הימנית ובגביעונים במבנה תקין. דפנות שלחוף השתן סדירים. יש לציין שהיא ביצעה את הבדיקה בעקבות אולטרה סאונד שעברה בו ראו כי כיליה ימנית (7.98 ס"מ) גדולה קצת יותר מכיליה שמאלית (7.12 ס"מ). שאר האולטרה סאונד היה תקין. יש לציין שכל הבירור התחיל בעקבות 2 דלקות בדרכי השתן שמהן סבלה הילדה במהלך חודשים 7-8/08 השנה והדלקות הופיעו בזו אחר זו וטופלו בדלקת הראשונה בזינת שלא עזר ובדלקת השניה בצפורל שעזר ואז גם נשלחנו כהליך שיגרתי לבירור. שאלותי לאחר מתן הרקע: מה ניתן בדיוק לעשות במקרה של רפלוקס? אני ממש מפחדת מניתוח (בעיקר מההרדמה). הוצע לנו לעבור תיקון ע"י הזרקת חומר? האם זה טיפול יעיל? האם אין מצב שהדבר יסתדר לבד? כי אני קוראת שבהמון מקרים זה מסתדר לבד? מדוע למהר לבצע פעולות כירורגיות? בדיקות הדם של הילדה תודה לאל תקינות!!! האם יש לרפואה האלטרנטיבית לדעתך פתרון לבעיה מסוג זה? אני ממש ממש מוטרדת אנא אם תוכל לעזור לי לעשות סדר בבלגן ולקבל החלטה נכונה. לפי מה שאני קוראת באינטרנט זה לא דרגה ממש חמורה של רפלוקס.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רפלוקס דרגה 2-3

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רפלוקס דרגה 2-3

    ד``ר דוד בן מאיר
    26/09/2008

    גלית שלום רב,
    שאלותייך עניניות ונכונות.
    לצערי, נושא זה מורכב והטיפול בו שנוי במחלוקת ולפיכך לא אוכל לענות לך באופן משביע רצון בפורום זה.
    הייתי משלים מיפוי כליות סטטי DMSA על-מנת לבדוק אם הדלקות גרמו לפגיעה כלייתית ואחר-כך פונה לאורולוג ילדים שאיתו תוכלי לדון על האפשרויות הטיפוליות.
    בהצלחה
    דר' בן-מאיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ציסטיטיס אסימפטומתי בילדה
    קרן
    23/09/2008

    שלום רב! ביתי בת 2.9 שנים. הרחתי ריח חריף בשתן ובצעתי בדיקת שתן. הכן יצא חיובי לדלקת. נתנו טיפול של זינט 5 ימים. פחות משבוע הריח והדלקת חזרו. מה לעשות - עלי להזכיר שביתי היא אסימפטומטית. האם כבר יש צורך באיבחון צעמיק יותר - US או מתן נוסף של אנטיביוטיקה? הבנתי שיש דעות רבות בנושא (אפילו קראתי דעה אחת שלא לעשות כלום וזה יעבור ספונטני) תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ציסטיטיס אסימפטומתי בילדה

    ד``ר דוד בן מאיר
    26/09/2008

    קרן שלום,
    אין תמימות דעים בנושא זה.
    אני סבור שבמקרים כאלה יש לבצע ציסטוגרפיה (בגיל זה אני ממליץ להכניס הקטטר בטשטוש) ואחר כך לדון על המשך טיפול.
    בהצלחה
    דר' בן-מאיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך טיפול

    קרן
    27/09/2008

    תודה על התגובה. בנתיים התחלנו טיפול אנטיביוטי של רספרים לעשרה ימים. המליצו לי במידה והדלקת חוזרת לבצע מיפוי כליות. מה דעתך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גודל הפין של בני
    נתי
    22/09/2008

    שלום רב בני בן ה13 מגיל קטן סבל בהתפתחות עם הזמן נפסק בני נולד פג, בני הקטן יותר לא אבל התפתחות איטית. היום שהוא יצא מהמקלחת נפל לו המגבת ושמתי לב ששום דבר לא השתנה מגיל צעיר מאוד של גודל איבור מינו. סבו של בני ז''ל היה איש מאוד מאוד גבו בני ירש ממנו את הגובה אבל הוא לא כ''כ גובהה בקצב אני יודע זו מכיוון שכף רגלו גדולה ממה שצריך כמו סבו ז''ל אבל הגובה שלו כרגע 1.52 לא כ''כ גבוה לעומת חבריו בני ה12 וזה משפיע על גודל הפין עצות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גודל הפין של בני

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בן 13

    ד"ר עמוס נאמן
    22/09/2008

    ממליץ להיבדק ע"י אורולוג ילדים, לעיתים צריך גם בדיקת אנדורינולוג ד"ר עמוס נאמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אשכים שטרם ירדו - תינוק 7 חודשים
    אודי
    22/09/2008

    שלום רב, בני בן 7 חודשים ואשכיו טרם ירדו לשק האשכים. בבדיקה שנערכה כשהיה בן חודש, נאמר כי אשכיו נמצאים אך טרם ירדו לשק האשכים. האם יש צורך שוב בבדיקה? עד איזה שלב זה נחשב תקין שהאשכים לא יורדים? תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אשכים תמירים

    ד"ר עמוס נאמן
    22/09/2008

    כן יש צורך בבדיקה נוספת. במידה ואשכים באמת תמירים יש צורך בניתוח קיבוע אשכים, מקובל בערך בגיל שנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה

    אודי
    24/09/2008

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעית הרטבה אצל בת 8
    אילת
    21/09/2008

    בתי בת 8 סובלת מזה כמה שנים מבריחת שתן במשך היום ומיכולת התאפקות מועטה מאוד. יש לציין שבלילה היא יבשה לחלוטין. ניסינו כל מיני שיטות אבל זה לא עזר. לפני כמה שבועות לאחר התייעצות עם רופא הילדים, קיבלנו הפנייה לאולטרסאונד דרכי שתן. בבדיקה התגלה שיש לה הידרונפרוזיס קל, כלומר הרחבה קלה של מערכת איסוף השתן בכליה הימנית. האם זו הסיבה לבריחת השתן? האם זה עלול לגרום לנזק לכליה? מה הטיפול בתופעה הזו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעית הרטבה אצל בת 8

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעית הרטבה אצל בת 8

    ד``ר דוד בן מאיר
    26/09/2008

    איל שלום,
    הרטבת יום ללא הרטבת לילה מכוונת לבעיה ער' התנהגותי.
    יחד עם זאת במקרים דומים אני מבצע ברור מלא שכולל בדיקת שתן לכללית, תרבית, צליום עמ"ש גבי, יומן השתנה וסנר דרכי שתן כולל שארית.
    עם הנ"ל יש לפנות לאורולוג ילדים להמשך טיפול.
    בהצלחה,
    דר' בן-מאיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקות שגרה אולטרסאונד כליות תינוק
    שרית
    20/09/2008

    לבני יש רפלוקס דרגה 3.בני בן חודשיים. שאלתי כל כמה זמן יש לערוך ביקת אולטרסאונד ,בדיקות דם לתפקוד כליות ותרבית האם כל 8 חודשים זה מספיק -או שלילד קטן כל זהום מסוכן ויש לעשות בדיקות אלו כל חודשיים שלושה ? בברכה שרית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקות שגרה אולטרסאונד כליות תינוק

    ד``ר דוד בן מאיר
    26/09/2008

    שרית שלום
    אין תמימות דעים בנושא.
    אני נוהג בשנה הראשונה לבצע סונר דרכי שתן כל 3-6 חדשים בהתאם לממצאים הסונוגרפים וכן נותן טיפול אנטיביוטי מונע בשנה הראשונה. כן חשובה תרבית שתן בכל מחלת חום.
    דר' בן-מאיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • העדר זיקפה שנה ו-9 חודשים
    דפנה
    20/09/2008

    בני עבר ניתוח קורדי והיפוספדיאס בגיל 9 חודשים. לפני כן ראיתי אצלו זיקפה לעיתים קרובות מאז הניתוח לפני שנה ראיתי רק פעם אחת זיקפה וזה היה מזמן. הרופא ביקש שאצלם את אברו על מנת לבדוק את הצלחת הניתוח - ועד כמה נשארה עקמת אבל כאמור אני ל מוצאת הזדמנויות כאלה האם יכול להיות שמשהו נפגע בזמן הניתוח?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    העדר זיקפה שנה ו-9 חודשים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • העדר זיקפה שנה ו-9 חודשים

    ד``ר דוד בן מאיר
    20/09/2008

    דפנה שלום,
    עדיין לא נתקלתי בפגיעה בזקפה לאחר היפוספדיאס אם כי תיאורטית היא אפשרית.
    אם ראיתם זיקפה גם לעיתים רחוקות סימן שהיא לא נפגעה.
    דר' בן-מאיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום