פורום אורולוגיה ילדים - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • איסוף שתן
    אריה
    30/06/2008

    ביצעתי איסוף שתן ושמתי לב שבמשך היום אני נותן שתן בכמויות קטנות בממוצע של -150cc ובלילה קמתי מתוך שינה ונתתי פעמיים -500cc האם זה תקין ? אני בן 22

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איסוף שתן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום אריה

    ד''ר עמוס נאמן
    02/07/2008

    בראש ובראשונה לא ניתן להגיע למסקנות לאחר בדיקה אחת בלבד. האם ביצעת איסוף שתן או יומן השתנה ומדוע.
    לפי ההגדרות גבר בגילך לא אמור להתעורר בלילה יותר מפעם אחת
    תפנה לרופא שהפנה אותך לבדיקות עם הממצאים ותראה מה יש לו להגיד על כך.

    בברכה

    ד"ר עמוס נאמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היפוספדיאס - מתלבטת בקשר לבני
    רחל
    30/06/2008

    שלום לרופאים היקרים ותודה על פורום נפלא. יש לי ילד בן 8 חודשים (הוא תאום ונולד במשקל 1800 גרם) עם היפוספדיאס שהוגדר קל. בהתייעצות עם 3 רופאים בכירים הומלץ לנו בזמנו כן לבצע את ברית המילה (בגיל חודשיים), כי המצב קל. לאחרונה הגענו לבית החולים בו נולד הילד, כפי שנתבקשנו עם השחרור מבית החולים, ונאמר לנו שאמנם המצב קל אבל ניתן לעשות ניתוחון קטן כדי להצמיד את שני החורים וזה לשיקלינו !!! אנחנו מאד מתלבטים כי הילד כבר עבר הרדמה אחת בגיל חודשיים בגלל ניתוח בקע והשאלה שלי היא האם לא תהייה לילד מגבלה כלשהי בעתיד במתן שתן? ביחסי מין? באסתטיקה של הפין? האם בת זוג שתהיה לו תשים לב להבדל לעומת פין 'נורמאלי'? או ברחצה ציבורית בצבא למשל? מנסיונך, האם יש סיכוי שהוא יכעס עלינו בעתיד על שלא טיפלנו בעניין בעודו תינוק?? אנא תשובתך ותודה מראש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום בני

    ד''ר עמוס נאמן
    02/07/2008

    אפשר לחלק את שאלך לשניים:
    1. האם קיים צורך רפואי בניתוח
    2. מה ההשלכות הפיסיות והנפשיות לגבי טיפול או אי טיפןל במצב זה.

    אתייסת קודם לשאלה הראשונה: כדי להעריך נכונה את המצב צריך לבדוק את בנך ולראות מה חומרת המצב, האם הפתח מוצר, האם הפין ישר. בד"כ להיפוספדיאס קל מאוד אין השלכות פונקציונליות אלה רק השלכות קוסמטיות. מניסיוני רוב ההורים בוחרים כן לטפל ולעבור ניתוח אך זה תלוי בכם.

    לגבי החלק השני של השאלה: כפי שציינתי ככל הנראה לא יהיו הפרעות בתפקוד המיני או בהשתנה(שוב כדי לקבוע זאת בוודאות צריך לבדוק אותו), סביר להניח שמי שיסתכל על הפין בעתיד יבחין בהבדל השאלה כמה זה יפריע לו. לדוגמא ילדים שאינם נימולים ובאים במגע עם אנשים נימולים חלקם יבקשו לבצע ברית כדי להיות דומים לכולם וחלקם לא.

    לסיכום ההחלטה בידיכם, מאחל לכם שתעשו את ההחלטה הנכונה עבור בנכם ועבורכם

    בברכה

    ד"ר עמוס נאמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פליטות שתן
    ירדן
    29/06/2008

    שלום, האם אופייני לידיל בן 7 שלעיתים בורח לו פיפי בלי שליטה? האם זה משהו שמצריך בדיקת רופא?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פליטות שתן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום ירדן

    ד''ר עמוס נאמן
    02/07/2008

    בד"כ ילדים בני 7 לא דולפים שתן
    בהחלט ממליץ בדיקת רופא

    בברכה

    ד"ר עמוס נאמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי צריבה בקצה הפין בזמן סיבון
    שגית
    24/06/2008

    בני בן 5. מזה מס' חודשים בכל פעם שאנו מסבנים את איבר מינו הוא בוכה שצורב לו "שורף לו" בקצה הפין. דבר הגורם לו לבכי. כאשר אנחנו לא מסבנים הוא אינו מתלונן. יש לציין כמובן, שהחלפנו מספר פעמים את סבוני הרחצה אך ללא הואיל. בגלל כאבי הצריבה הוא נמנע ממגע עם סבון באיזור זה.בעת מתן שתן הוא לא מתלונן על צריבה. כשצורב לו לאחר מקלחת אני מורחת לו פסטהבייבי על מנת להקל וזה אכן מקל עליו במעט.אך הוא חרד לתת שתן בעקבות הצריבה.

    שאלה נוספת : לעיתים באמצע הלילה הוא קם למתן שתן ועם פין זקוף. וזה קורה לו גם בבקרים.
    האם זה טבעי לגילו ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום שגית

    ד''ר עמוס נאמן
    27/06/2008

    נתחיל בשאלה השניה
    אבן זה טבעי בגילו

    לגבי הצריבה - ישנם מצבים שונים היכולים לגרום לבעיה זאת, התבלטות של הרירית, מיאטוס מוצר, רצוי בדיקת אורולוג ילדים.

    בברכה
    ד"ר נאמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אשך תמיר
    שרון
    24/06/2008

    שלום. לפני כחודשיים העלתי בפניכם את בעייתי. ילדי כבן 6 חודשיים ועדיין אשך שמאל לא ירד לשק האשכים. הייתי אצל אורולוג והוא אמר לי לחזור שהוא יהיה כבן שנה. האם זה בסדר? הייתי אצלו שהילד היה כבן 4 חודשיים. האם יש סיכוי שזה עוד יסתדר בעצמו? ואם לא , הבנתי שהוא יצטרך לעבור ניתוח קטן האם יש בזה סיכון? והאם מאשפזים לאחר ניתוח כזה או שבאותו יום משתחררים. השמח לקבל את תשובתכם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אשך תמיר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אשך תמיר

    ד``ר דוד בן מאיר
    24/06/2008

    שרון שלום
    חושבני שהנטייה כיום של חלק גדול מהאורולוגים שמטפלים בילדים היא לנתח עוד לפני גיל שנה, אני באופן אישי אני מאמין שרצוי סביב גיל חצי שנה היות שהסיכוי לירידת האשך לאחר גיל זה קלוש.
    יחד עם זאת יש הסוברים שכדאי להמתין ולחכות כדי לתת לאשך סיכוי מירבי לרדת לשק בלא ניתוח.
    דר' בן-מאיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ליקוציטים בשתן
    אריה קוברין
    23/06/2008

    ד"ר שלום רב.
    בבדיקת שתן נתגלו 25 ליקוציטים.
    לאחר שהתוצאה חזרה על עצמה בפעם ה3 רשמה הרופאה אנטיביוטיקה לילדה.
    הילדה בת5.
    לאחר תום נטילת האנטביוטיקה חזרה אותה תוצאה.
    ממה נובע הדבר?
    תודה אריה קוברין.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ליקוציטים בשתן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ליקוציטים בשתן

    ד``ר דוד בן מאיר
    24/06/2008

    אריה שלום,
    חסרים מספר נתונים על-מנת להשיב על השאלה. האם תרביות השתן היו עקרות? מדוע נלקחה בדיקת השתן - האם יש קליניקה שמתאימה לדלקת? האם שאר הפרמטרים בבדיקת השתן היו תקינים?
    דר' בן-מאיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ליקוציטים בשתן

    אריה קוברין
    25/06/2008

    ד"ר שלום . עקב הידרונפרוזיס קל בכלייה שמאלית ביצענו בדיקות שתן באופן רצוף במשך חצי שנה. בשבוע שעבר ביצענו שוב אולטראסאונד ויש הטבה משמעותית. לא קיים הידרונפרוזיס. במקביל הופיעו 25 ליקוציטים בבדיקת שתן. הילדה מרגישה טוב ולא מתלוננת על שום כאב או צריבה. רופאת המשפחה מתעקשת להפנות אותנו לבדיקת שתן רגילה. מקווה שהבהרתי כמה נתונים. תודה אריה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ליקוציטים בשתן

    אריה קוברין
    25/06/2008

    נ.ב. שאר הפרמטרים תקינים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ליקוציטים בשתן

    ד``ר דוד בן מאיר
    27/06/2008

    אריה שלום
    אינני סבור שיש משמעות ללויקוציטים בשתן במקרה שלכם.
    כדאי להיות עירניים תמיד לשתן עכור או בעל ריח לא נעים או למחלת חום ממקור לא ברור ולבצע במקרה שכזה תרבית שתן
    דר' בן-מאיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ליקוציטים בשתן

    אריה קוברין
    28/06/2008

    דוקטור שלום. ביצענו תרבית ונמצא חיידק איקולי בשתן. ניתנה אנטיביוטיקה מסוג רספרין אך הדבר לא עזר. מה המלצתך בנידון? תודה רבה אריה קוברין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לדר בן מאיר- דלקת בשתן
    ליליאן שמר
    23/06/2008


    בתי אגם מטופלת שלך - לפני שבועיים בערך בתי חטפה 40 חום רצנו למיון ושם עשו לה בדיקת שתן
    תרבית +כללית בקטטר ויצא תקין.

    לאחר שבועיים ב- 22.6.08 היו לה כנראה כאבים והיא בכתה מאוד ריח השתן שלה היה חריף
    רצנו לרופא המשפחה ושם בוצע לה בדיקת שתן עם נקיוי חיצוני ע"י האחות ובשקית
    לתדהמתי בסטיק היו לה כדוריות גם אדומות לקווציטים וחלבון בשתן
    שלחנו לכללית ולתרבית . בכללית יצא לה 250 כדוריות דם אדומות לוקוציטים 100 וחלבון
    בשתן 75 . ישר דר' בלשר נתן לה צפויוט פורטה 5 C C 3 פעמים ביום ישר נתתי לה תרופה
    כי ראיתי שביתי סובלת כנראה מכאבים. מחכה לתרבית שתן

    דר' בן מאיר אני מאוד לחוצה לא יתכן שבתי חוטפת כל 3 חוד' דלקת בשתן מפחדת שיפגע לה בכליות . אולי היא צריכה טיפול מונע שוב. (לא קרה לה לפני הניתוח UPJ ) שלא יהיה מאוחר

    צריכה ייעוץ דחוף.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לדר בן מאיר- דלקת בשתן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה שתן

    ליליאן שמר
    23/06/2008

    פרוטאין 75
    NIRITE - POS
    לוקוציטים - 100
    ERYHROCYTES-250 אף פעם לא היג לה למימדים כאלו היה 50 .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה לך דר' בן מאיר - אתה מדהים

    ליליאן שמר
    24/06/2008


    לאחר שיחה טלפונית עימך אתה ממש הרגעת אותי

    תשובת התרבית יצאה ESCHERCHIA COLI האם צפוויט פורטה 5 CC מכסה את החיידק
    פשוט דר' בלשר בחו"ל
    2. האם את הטיפול מונע עדיף שתיקח לאחר בד' ציסטוגרפיה . (היא היתה לוקת את הרספרים
    ולמרות זה חטפה אותו חיידק קולי .

    האם לא מזיק שוב פעם הבד' ציסטוגרפיה . בוצע בגיל חודשיים.

    לסיום: מזלי שיש לך אתר באינטרנט.
    אתה ממש רופא מדהים .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שמר

    ד``ר דוד בן מאיר
    24/06/2008

    גברת שמר היקרה,
    אנטיביוטיקה מתאימה לחיידק ניתן לראות לפי הרגישויות שנבדקו בתרבית ולטפל בהתאם. יש לקחת טיפול מונע עד לביצוע ציסטוגרפיה.
    פורום זה מיועד לכלל הציבור ולא לבעיה פרטנית.
    אם יתעוררו שאלות נוספות אנא צרי קשר עם מזכירתנו בשניידר ואשמח לענות עליהן.
    החלמה שלמה
    דר' בן-מאיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הרטבת לילה
    שחר
    22/06/2008

    שלום רב,

    בני בן שלוש ועשרה חודשים. בגיל שנתיים עבר ניתוח לשחרור עגינה קטנה מאחר ונולד עם שערה קטנה בגב תחתון. ב MRI שבצענו בגיל שנתיים ראו ששורש השערה הגיעה עד לאיזור הדורה אך לא חדר לתוכה. הניתוח עבר בהצלחה. כיום בני גמול לחלוטין ביום מגיל שנתיים ושמונה חודשים, אך בלילה עדיין לא גמול ומרטיב כל לילה. האם לדעתך יש לי סיבה לחשוש שקשור לנתוח, למרות שביום גמול לגמרי?
    אודה על תשובתך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הרטבת לילה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום שחר

    ד''ר עמוס נאמן
    22/06/2008

    הרטבת לילה הינה תופעה נפוצה מאוד בקרב ילדים, גם כאלו שלא עברו ניתוח.
    בד"כ לא מתחילים לטפל או לברר לפני גיל חמש (יש כאלו שמתחילים רק בגיל 6).
    העובדה שילדך יבש לגמרי ביום מהוהה סימן חיובי לכך שמדובר ב-
    monosymptomatic nocturnal enuresis . עם כל זאת קשה לקבוע בגיל זה מה הסיבה להרטבה. צריך להיות במעקב נוירולוגי, אורולוגי - האם ביצע US ? מה נפח שלפוחית השתן ? האם מתאים לגיל ? האם יש זיהומים בדרכי השתן ?
    בברכה

    ד"ר עמוס נאמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הרטבת לילה

    שחר
    22/06/2008

    שלום ד"ר.

    ראשית. תודה על תגובתך. טרם ביצעתי מעקב נוירולוגי ואורולוגי מאחר ובביקורת אצל נורוכרורג שבדק אותו לפני חודש טען שאין צורך בכל לפני גיל 5. לדעתו הרטבה אינה קשורה בניתוח אלא לבשלות. האם בכל זאת לבקש הפנייה לאורולוג?
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום שחר

    ד"ר עמוס נאמן
    22/06/2008

    כפי שציינתי וכפי שהנוירוכירורג ציין ככל הנראה הרטבה לילית אינה קשורה לניתוח. הפניה לאורולוג בשלב זה אינה חיונית בתנאי שאין סימפטומים נוספים כגון: הרטבת יום, עצירות כרונית, הרחבת אגני כליה בבדיקת - US

    בברכה

    ד"ר עמוס נאמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הרטבת לילה

    שחר
    22/06/2008

    תודה רבה על תשובתך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום אני בת 16 ואני עדיין מרטיבה בל

    מימי
    13/04/2011

    שלום אני בת 16 ואני עדיין מרטיבה בלילות.
    מגיל שנתיים בערך עד ארבע לא הזדקקתי לחיתול (בלילות) מכיוון שלא נהגתי להרטיב בכלל בלילות!!!! ומגיל ארבע אני ואחותי הרטבנו ולאחר כמה שנים אחותי נגמלה לחלוטין מההרגל ואני המשכתי ולאחר כמה שנים אחותי הקטנה יותר התחילה גם להרטיב ועד עכשיו שתינו מרטיבות וניסיתי את כל סוגי המינירין שיצאו (תרסיס אף, כדורים רגילים וכדורי המסה מתחת ללשון) אך שום דבר לא הפסיק את זה לחלוטין אלא רק חודש לאחר סיום הטיפול שלי באותה תרופה אך אח"כ זה חזר כרגיל וזה מוציא אותי מדעתי כי אני כבר גדולה ואני לא אמורה לעשות את הדברים האלה זאת אומרת שאני אצטרך ללכת לצבא בעוד כמה שנים מה אעשה אז? וגם לטיולים שנתיים אני לא יוצאת וגם לא נוסעת אל קרובי משפחה מהפחד שבטעות (למרות השימוש בתרופה) אני ארטיב מהלחץ... תעזרו לי...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום אני בת 16 ואני עדיין מרטיבה בל - תגובה

    ד''ר עמוס נאמן
    19/04/2011

    שלום רב !

    רצוי שתפני לרופא שמטפל בהרטבת לילה.ישנן מספר מרפאות המטפלות בהרטבת לילה ומנוהלות ע"י רופאים .
    ידוע כי הרטבת לילה בגיל שלך נמצאת 0.5-2% מכלל האוכלוסיה. כלומר הבעיה פחות נדירה ממה שחושבים ואנו לרוב יודעים לטפל בתופעה.

    בברכה

    ד"ר עמוס נאמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת בשתן לאחר ניתוח היפוספדיאס.
    טל
    18/06/2008

    שלום רב,
    בני עבר ניתוח היפוספדיאס בדרגה ביניונית בבי"ח שניידר לפני כשלושה שבועות , הניתוח עבר בשלום. שוחחרנו לביתנו לאחר יום אישפוז. לאחר כשבוע החל לעלות חום שנמשך כ-8 ימים , מצבו היה לא טוב אפאטי, סובל, חסר מנוחה.ובנוסף החזיק במקום הניתוח, שם יד על הטיטול והתכווץ בכאב,, מה שנראה קורה כשנותן שתן. פנינו למיון עש לו תרביות שתן, דם, גרון. בסופו שלו יצאו שליליות. למרות זאת בגלל ס.ד גבוהה במשך ימים וגם תחת טיפולבמוקסיפן .בסופו של דבר טופל ברוצפין דרך הוריד 3 מנות שאחרי המנה הראשונה מצבו הוטב , ירד החום וגם כבר לא נגע בטיטול לסמן שכואב לו בפין או כשנותן שתן. אחרי השחרור הומלץ לנו להמשיך עם מוקסיפן למשך שבוע. לפני יומיים סיימנו את האנטי', הוא סה"כ בסדר ובכל זאת משהו מדאיג אותי וזה שביומיים האחרונים יצא שהוא בכה ושוב נגע על הטיטול באיזור הפין כאילו משהו כואב. אני פוחדת שייתכן שמשהו קורה , באיזור הניתוח ולא עלינו על זה ושזה יחזור עכשיו שהפסקנו עם האנטיב'. ההאם דלקת בשתן נפוצה אחרי ניתוח שכזה? איך אני יכולה להיות בטוחה שהוא בסדר?האם יש סיבוכיםנפוצים מוכרים המתאימים למקרה שעליי לדעת עליהם?י האם יש בדיקה ספיציפית שתוכל לבדוק האם במקום הניתוח יש תהליך דלקתי? למרות התרבית השלילית של השתן אמרו לנו שיתכן ובכלל לא בדקו , לא הסתכלו כי זה היה בחג ושהתשובה לפעמים לא מהימנה. לא הייתי רוצה לחכות ששוב יעלה לו החום. האם עליי לפנות לבדיקה של אורולוג? האם ייתכן עדיין כאב שקשור לניתוח? למרות שאפילו אחרי הניתוח לא החזיק במקום והתכווץ. מה עליי לעשות? אני ממש מודאגת!!!!

    אשמח לתשובתכם והנחייתכם בהקדם,
    תודה רבה,
    טל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת בשתן לאחר ניתוח היפוספדיאס.

    ד``ר דוד בן מאיר
    19/06/2008

    טל שלום
    דלקת בדרכי השתן עלולה להתפתח לאחר ניתוחי היפוספדיאס בעיקר בשל המצאות הקטטר.
    תרבית שתן עקרה שוללת דלקת בשתן.
    אם בנך מטיל שתן היטב אין מקום לדאגה ובכל מקרה אתם אמורים להגיע לביקורת.
    במקרה של ספק אני מציע שתפני לרופא המטפל ואם ימצא לנכון שתבדקו קודם למועד הבדיקה בשניידר נשמח לראותכם.
    החלמה מהירה
    דר' בן-מאיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • PUV????
    אורית
    18/06/2008

    שלום רב,
    סיפרתי כאן בעבר על הבעייה שהייתה לי, וכעת המצב החמיר ואני אובדת עצות.

    אני בשבוע 22+4
    בסקירה מוקדמת בשבוע 15התגלתה שלפוחית מוגדלת עם חשש ל-PUV.
    מאז ועד היום עשיתי בדיקות US ובתחילה נראה שיפור אך נצפו אגני כליה מורחבים (4.7 מ"מ) בשבוע 20 נצפתה החמרה, כליות אקוגניות ואגני כליה דו"צ עדיין מורחבים.

    בשבוע 22+2 נצפה מיעוט יחסי של מי שפיר (61 AFI) והרופא כתב שללא ספק הידרדרות מהפעם הקודמת בעיקר בירידה בכמות מי שפיר אך גם באקוגניות יתר של הכליות. נצפו שופכנים מורחבים עד 3.6 מ"מ (האם ייתכן שההרחבה ירדה????). וכן נראה כיס שתן בבירור עם מוצא אורטרה מוצר ("חור מנעול"). הרופא המליץ על הפסקת הריון.

    הרופא המליץ לי ללכת לקבל חוו"ד נוספת וכך עשיתי היום. הרופא הנוסף אמר שכמות המי שפיר תקינה (9 ס"מ AFI). אגן כליה שמאל 4.3 מ"מ ואגן כליה ימין 3.3 מ"מ, רושם לשלפוחית מעט מוגדלת גודל 15*15*24 מ"מ. סימן "חור מנעול" בספק. ראש במבנה דוליכוציפאלי יתכן משני לכמות מי השפיר.

    שאלותיי:
    1) מה לעשות, האם לבצע הפסקת הריון כפי שהמליץ לי הרופא הראשון (יצויין כי הוא נחשב למומחה בתחום)?
    2) הרופא השני התפלא שממליצים על הפסקת הריון בגלל PUV. אני הבנתי מאורולוג ילדים שהתייעצתי איתו שPUV מוביל לאי ספיקה כלייתית ולכן האורולוג אמר שאם יש מיעוט מי שפיר אז יש להפסיק את ההריון, האם יכול להיוולד ילד עם PUV (שנצפה כנראה החל משבוע 15) ללא פגיעה משמעותית בכליות?
    3) עד מתי אני יכולה לחכות? מתי כבר אסור לבצע הפסקת הריון על פי החוק?
    4) איך ייתכן שההרחבה של אגני הכליה ו/או השופכנים לא גדלה?

    אודה לכם מאוד מאוד אם תענו על כל ארבעת שאלותיי כיוון שאני מאוד מתלבטת וההחלטה קשה עלינו מאוד.

    תודה,

    אורית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    PUV????

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • PUV????

    ד``ר דוד בן מאיר
    19/06/2008

    אורית שלום רב,
    אכן ההחלטה על הפסקת הריון במקרים כאלה קשה. מקובל להחליט על הפסקת הריון במצב של מיעוט מי שפיר ותמונה שמתאימה לפגיעה כלייתית.
    הדיון על-כך רציני מכדי שיתבצע דרך הפורום ואני מציע לך לשקול חוו"ד דעת של אורולוג ילדים נוסף.
    אינני חושב שהחוק אוסר על הפסקת הריון בשל מום כתלות בגיל ההריון.
    בהצלחה
    דר' בן-מאיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היפוספדיאס וכורדיאה
    אורלי
    16/06/2008

    שלום,

    בני בן 5 חודשים ויש לו עקמת באיבר המין והיפוספדיאס.
    צינור השופכה שלו מסתיים קרוב לעטרה.
    מתי מומלץ לנתח ? האם יש סיכוי לפגיעה בפוריות ? מה תופעות הלוואי אחרי הניתוח?
    האם תהיה לו בעיה בשפיכה בגיל מבוגר יותר ? ממה עשוי הצינור ? הצינור לא ייסתם עם הזמן ? האם יצטרך להחליפו מאחר וגם איבר המין גודל .......
    אודה לתשובות

    אמא מודאגת ביותר !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    היפוספדיאס וכורדיאה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היפוספדיאס וכורדיאה

    ד``ר דוד בן מאיר
    19/06/2008

    אורלי שלום רב,
    התמונה שאת מתארת לא תגרום לבעיית פוריות אם לא ינותח אלא להטלת שתן כלפי מטה וכן לבעיה אסטתית. יחד עם זאת קשה להתייחס לכך בלא לבדוק את בנך. רצוי להבדק על ידי אורולוג ילדים ולקבל מידע מהימן על כל שאלותייך לאחר הבדיקה.
    בהצלחה
    דר' בן-מאיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוספת צינור שופכה

    אורלי
    29/06/2008

    תודה רבה על התשובה. רציתי לוודא בנוגע לפוריות, רק אם עושים ניתוח קוסמטי בלבד ולא שחזור של צינור השופכה אז אין סכנה אך במידה וכן עושים "הארכה " מאלכותית לצינור אז תתכן בעיה בפוריות ? תודה מראש אורלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שחזור של צינור שופכה

    אורלי
    03/07/2008

    רופאים יקרים אודה לכם לענות לשאלותיי. בברכה אורלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוספת

    ד``ר דוד בן מאיר
    04/07/2008

    אורלי שלום
    כאשר מדובר בהיפוספדיאס שנמצא בסמוך לעטרה לא צפויה בעיית פוריות גם ללא ניתוח, ולאחר הניתוח, במידה שמטילים שתן דרך הפתח החדש, ודאי שיצא ממנו גם נוזל זרע.
    מכאן שקיימים מספר סיבוכים עליהם יש לדון עם המנתח לפני הניתוח אך בעיית פוריות אינה נכללת בתוכם.
    בהצלחה
    דר' בן-מאיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח היפוספדיאס

    אורלי
    08/07/2008

    ד"ר בן מאיר, תודה על תשובתך. לאחר בדיקה אצל אורולוג הוא הסביר לי שהצינור החדש מורכב מהרקמה של הילד . אשמח לקבל לינק שמסביר כיצד זה נעשה. אילו סיבוכים יתכנו לאחר הניתוח ? לדברי האורולוג, מומלץ לעשות את הניתוח רק אחרי גיל שנה לא לפני מאחר והפין גודל בקצב מהיר עד גיל שנה ביחס לשאר האיברים בגוף. האם זה נכון . האם זה משפיע על סיכויי ההצלחה ? וגם מבחינת ההרדמה ? תודה מראש אורלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אודה לענות לשאלתי !

    אורלי
    13/07/2008

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילדה בת 8 כל רבע שעה בשירותים
    ורד
    13/06/2008

    שלום אני אמא לילדה בת 8 שכל רבע שעה חצי שעה בשירותים הלכתי לרופא לעשות בדיקות שתן והכל יצא תקין אנא עזרו לי ולילדה היא פשוט סובלת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום ורד

    ד''ר עמוס נאמן
    15/06/2008

    מדובר בתופעה נפוצה יחסית בגיל זה. יש לפנות לאורולוג כדי שתבדק ולשקול בירור וטיפול. לעיתים טיפול התנהגותי, מניעת עצירות או טיפול תרופתי יכולים לעזור

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בקשר להשתלת אשך
    חסוי
    10/06/2008

    הייתה לי בעיה כשהייתי קטן.
    וכרגע יש לי רק אשך אחד, בודד.
    והייתי אצל אורולוג והוא אמר לי שהוא מוכן לעשות לי את הניתוח ושהאשך מזהב שהוא ישתיל יעלה בסביבות 1000 שקלים חדשים.
    אני רוצה לעשות השתלת אשך, אני רוצה לדעת מה הסיכונים.
    אני בן 16.
    כמה שאלות לי אלייכם בבקשה.
    א. הניתוח יכול לעצור את הגדלת איבר המין שלי או לפגוע בתהליך?
    ב. במצבי כרגע, אני יכול להוליד ילדים?
    ג. הניתוח יכול לפגוע לי באשכים בכך שיהיה סיכון שאני לא יוליד ילדים בעקבות הניתוח?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בקשר להשתלת אשך

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בקשר להשתלת אשך

    ד``ר דוד בן מאיר
    11/06/2008

    שלום רב,
    מדובר כמובן בהשתלת תותב ולא בהשתלת אשך. התותב עשוי מסיליקון ודומה לאשך רגיל במרקמו.
    בשניידר אנו משתילים תותב כזה בלא תשלום ואני סמוך ובטוח שיש עוד בתי חולים שלא גובים על כך כסף.
    בהצלחה
    דר' בן-מאיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה דוקטור, אשמח אם תתיחס לשאלותי.

    חסוי
    12/06/2008

    תודה דוקטור,
    אשמח אם תתיחס לשאלות שלי.
    א. הניתוח יכול לעצור את הגדלת איבר המין שלי או לפגוע בתהליך?
    ב. במצבי כרגע, אני יכול להוליד ילדים?
    ג. הניתוח יכול לפגוע לי באשכים בכך שיהיה סיכון שאני לא יוליד ילדים בעקבות הניתוח?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דוקטור?אשמח אם תענה לשאלותיי בבקשה.

    חסוי
    16/06/2008

    דוקטור?אשמח אם תענה לשאלותיי בבקשה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה דוקטור

    ד``ר דוד בן מאיר
    19/06/2008

    אין קשר בין הניתוח לבין גדילת הפין
    אשך אחד תקין לא פוגע בפוריות
    הניתוח לא פוגע באשך השני.
    דר' בן-מאיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה דוקטור! אוהב אותך.

    חסוי
    20/06/2008

    תודה רבה, קיבלתי את התשובה שרציתי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אפיספדיס
    ברכה
    10/06/2008

    שלום
    בני בן השלוש הובחן טרום לדתו כסובל ממום נדיר שנקרא אפיספדיאס , בגיל שנה וחצי הוא עבר ניתוח ראשון שלא צלח במאה אחוז אי לכך הוא נותח שוב לפניי שבועיים .
    שאלתי האם אפשר לקבל עוד מידע בנושא מאחר שבאינטרנט אין שום מידע מלבד המונח הרפואי של המום . האם יש עוד מיקרים כאלה בארץ ? האם ניתן ליצור קשר עם אותם המשפחות ?
    ברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אפיספדיס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אפיספדיס

    ד``ר דוד בן מאיר
    11/06/2008

    ברכה שלום
    אפיספדיאס הוא אכן מום נדיר מאד. אנו עוקבים בשניידר אחר מספר לא גדול של ילדים עם מום זה.
    באנטרנט ניתן למצוא מידע בשפה האנגלית.
    ראוי לבקש מהרופא שניתח את בנך מידע נוסף ואני סמוך ובטוח שהוא יעניק לך אותו בחפץ לב.
    בברכה
    דר' בן-מאיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה

    מורן
    16/11/2010

    היי

    אני נולדתי לפני 30 שנה עם בעיית אפיספדיאס,

    נותחתי בארץ ולאחר מכן בחו"ל,

    אם את צריכה מידע ולחסוך הרבה כאב ראש תצרי איתי קשר במייל

    אני לא מעודכן מה קורה כיום מבחינת הרפואה בארץ אבל התקופתי לא ידעו לטפל בבעייה כאן

    מורן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי מורן מה המייל שלך.? תודה

    אמא
    09/06/2013

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שתן בשכיבה
    אאא
    09/06/2008

    ד"R שלום. אני בן 30 וסובל מבעיה מטרידה ומציקה. בעת שכיבה על הבטן אני חש בצורך להתרוקן
    על-אף שהתרוקנתי לפניי דקותיים. בישיבה ועמידה הצורך הינו רגיל קרי רק שהשלפוחית מלאה.
    בדיקות שביצעתי תקינות (דם,שתן,זרע, אולטרסאונד וארדינמיקה)
    יש לך מושג אולי מה יכולה להיות הבעיה? שכן הדבר מקשה עליי להירדם כי בשכיבה על הבטן אני תמיד מרגיש תחושת שתן שמתגברת משניה לשניה. התחושה היא באיזור הפין ושונה מעט מתחושה רגילה של שלפוחית מלאה אך מחייבת אותי לקום והשתין כמות שתן מזערית.
    ידוע לי שכאשר השלפוחית מתמלאת היא נמתחת ומועבר מסר למוח על צורך להתרוקן ושהכליות כל הזמן מייצרות שתן לשלפוחית אך מדוע כשאני שוכב מועבר מסר כזה למרות שכרגע התרוקנתי? אולי בשכיבה השתן עובר אצלי מהכליות לשלפוחית ומיד ל"צינור" (פין) ומכאן התחושה?!
    מצטער אל אריכות הדברים ועל כך שאולי ניסיתי לשחק אותה מבין אך הבדיקות שביצעתי תקינות , האורולוג אומר שהכל תקין ואני חי בסוג של "עינוי סיני" כשאני מנסה להירדם.
    אודה על התייחסותך והמלצתך ככל שניתן
    בברכת חג שמח אבי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שתן בשכיבה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך קצר..

    אאא
    09/06/2008

    כדאי אולי לבצע בדיקה של תפקוד כליות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שתן בשכיבה

    ד``ר דוד בן מאיר
    11/06/2008

    אבי שלום
    פורום זה דן באורולוגית ילדים
    ניתן לפנות לפורום מבוגרים
    בהצלחה
    דר' בן-מאיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום