מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- השתנה הצידהבר22/10/2008
שמתי לב לאחרונה שבני בן ה-3 משתין לצד, כתומר השתן יוצא שמאלה ולא ישר.. האם זה יכול להעיד על בעיה? בנוסף, הפין שלו נכנס פנימה הרבה פעמים כבר מאז הברית. אמרו לי כבר כמה רופאים שזה תקין אבל זה לא אמור לעבור כבר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר השתנה הצידה
ד``ר דוד בן מאיר22/10/2008בר שלום,
התאור שאת מוסרת יכול להתאים להיצרות הפיה אם כי יתכנו אפשרויות נוספות. פגישה עם אורולוג ילדים תענה על שאלתך השניה גם כן שכן יש לבדוק את בנך על-מנת לתת תשובה מוסמכת.
דר' בן-מאיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בני עושה פיפי כל 10 דקותליאור21/10/2008
ד"ר שלום בני בן 5.5 אמור לעבור בעוד 10 ימים ניתוח להרחבת צינור השופכה בימים האחרונים הוא לתת שתן כול חמש דקות האים יש קשר בן הניתוח לבעיה זאת ברצוני לציין שבלילות אין את הבעיה והוא ישן כול הלילה .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום ליאור
ד''ר עמוס נאמן21/10/2008יתכן שיש קשר ויתכן שאין.
כדי לענות על שאלה זו צריך לבדוק את הילד ולעיתים לבצע בדיקות נוספות כגון: שתן לכללית ותרבית , ולעיתים US דרכי שתן
בהצלחה
ד"ר עמוס נאמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרטבת לילהשרון20/10/2008
שלום רב! בני בן 6 והוא עד היום מיתעורר עם חיתול מלא. הוא ניגמל מחיתולים במשך היום בגיל 2.5 ,בלילה ניסינו מספר פעמים ליגמול אותו, אך ללא הצלחה,הוא חסר שליטה לגמרי, יכול להרטיב 15 דקות לאחר שהוא נירדם .עשינו בדיקות שתן והבדיקות תקינות.קיבלנו מרופאת המשפחה מינירין 0.1,שלא עזר,לאחר מכן הגדלנו את המינון ל 0.2 שגם לא עזר.יש גם רקע משפחתי להרטבת לילה,אבא שלו ניגמל רק בגיל 9 .בני מאוד רוצה לטפל ,אך אני לא מרוצה מטיפול בתרופות עם לא ממש חייבים,ולגבי טיפול בזמזם שמוצמד לתחתונים אני די שלילית,מכיוון שלדעתי צריך להיתפק במשך הלילה ( עד כמה שניתן)ולא להיתעורר בכל פעם שיש בפיפי. האם כדאי להמשיך לטפל ,ואם כן באיזה דרך? או שאיפשר להניח לזה ,וזה יעבור באיזשהו גיל בכל זאת? אני לא יודעת מה הדבר הנכון לעשות ,ולפי בעלי הוא יגמל בשלב מאוחר יותר. אני מבקשת את יעוצכם ! תודה מראש : שרון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בבקשה על תדלגו על השאלה שלי
שרון21/10/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום שרון
ד''ר עמוס נאמן21/10/2008אכן מדובר בבעיה שהטיפול בה לעיתים מתסכל.
כ-% 15-20 מבנים בגילו סובלים מהרטבת לילה.
נהוג לצטט מהספרות המקצועית כי כל שנה 15% מהילדים יפסיקו להרטיב.
ידוע שבאוכלוסיית גברים בני 18 רק 1-2% עדיין סובלים מהרטבה לילית
לכן ככל הנראה בעלך צודק ובגיל מסוים ההרטבה תפסק.
קיימות מספר גישות טיפוליות:
1. התנהגותי: לא לשתות לפני השינה, להמנע ממשקאות המכילים קפאין וכו'
2. שימוש בפעמונית
3. תרופות: מינרין וקיימות תרופות נוספות.
אני ממליץ כי תפנו לרופא במטפל בהרטבת הלילה של בנך ותתיעצו איתו לגבי שינוי הטיפול.
מניסיוני ברוב המקרים מצליחים להגיע ליובש בלילה תחת טיפול תרופתי עד שהילד נגמל לחלוטין.
בהצלחה
ד"ר עמוס נאמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהכהן19/10/2008
שלום ! אני בן 21 , הפין שלי נוטה מטה בצורת בננה בכ- 70 מעלות, ללא כאבים חריגים בזמן הזקפה . האם יש דרך כלשהי לתקן זאת מלבד ניתוח? ואם לא, האם ניתוח מומלץ? תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום רב
ד''ר עמוס נאמן19/10/2008אם מדובר בנטיה למטה ב- 70 מעלות בזמן זיקפה, ככל הנראה תהיה בעיה בזמן קיום יחסי מין.
האם הבעיה קיימת מאז ומתמיד או שהתפתחה עם הזמן ?
אם הבעיה היתה מאז ומתמיד אזי הטיפול היחיד המוכר כיום לבעיה זו הנה ניתוח.
ממליץ ללכת לאורולוג לצורך בדיקה. רצוי לצלם את הפין בזיקפה ולהביא את הצילומים לאורולוג כך יחסך זמן
בהצלחה
ד"ר עמוס נאמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פין קטןאמא15/10/2008
שלום, קראתי באתרים שונים ואני מכירה את מילות ההרגעה כגון הוא בשלב שהפין גדל וצומח ועוד יגדל, אפשר לענג אישה גם עם פין קטן יותר וראיתי מספרים של 8-15 סמ לפין בוגר. הילד בן 11 וגודל הפין שלו בעת זקפה הוא 5 ס"מ. אני רק מעוניינת לדעת אם גודל הפין של בני הוא נורמלי, ואיך מטפלים ואיזו תרופה עליי לבקש מהרופא כדי לעזור ולהגדיל את הפין. תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום רב
ד''ר עמוס נאמן15/10/2008צריך לבדוק את בנך כדי לדעת אם באמת מדובר בפין קטן. כמו כן בדיקת אשכים ובדיקה גופנית כללית.
לעיתים צריך בירור הורמונלי (ככל הנראה לא במקרה הזה). אם כל הבדיקות תקינות אז אני לא ממליץ על טיפול תרופתי. הטיפול בזריקות יכוללגרום להגדלה זמנית של האיבר, ישנם אנדוקרינולוגים שלעיתים נותנים טיפול זה, אני בד"כ לא ממליץ על כך
ברצוני להדגיש כי רצוי בדיקה של אורולוג לפני שמתחילים טיפול .
בברכה
ד"ר עמוס נאמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא נבדק הורמונלית
אמא15/10/2008הילד לא נבדק הורמונלית! הוא נבדק אצל אורולוג לפני שנה וחצי, ונאמר שהכל בסדר גופנית (בדיקה שגרתית חיצונית). עדיין נראה לי לא תקין הגודל. אני חוששת "לפספס" את שנות הגדילה הללו ומאוחר יותר לא יהיה ניתן לתקן מה שניתן עתה לעזור. האם בכ"ז היית ממליץ שוב לגשת לרופא ולבקש בדיקה הורמונלית (מה לבקש?), לומר משהו אחר? (אנחנו מתגוררים בארה"ב, לכן לא אוכל לטפל בישראל). תודה מראש, אמא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום
ד''ר עמוס נאמן16/10/2008אם את מודאגת תלכי שוב לרופא אורולוג או אנדוקרינולוג. הם יחליטו אם צריך בירור הורמונלי או לא.
באיזה איזור בארה"ב אתם גרים ?
בברכה
ד"ר עמוס נאמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאנחנו גרים
סובלת מכאבים16/10/2008בווירג'ניה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום
ד''ר עמוס נאמן21/10/2008אני מנסה להשיג לכם שם של אורולוג בווירג'ניה
עדיין לא קיבלתי תשובה מעמיתים שלי בארה"ב
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאנחנו
סובלת מכאבים22/10/2008נשמח מאוד אם זה יהיה באיזור DC. הכי טוב :Fairfax County / Loudoun County תודה רבה מראש!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום רב
ד"ר עמוס נאמן22/10/2008Near Washington DC, I guess Gil Rushton. In central Virginia (univ of virginia) of course Craig Peters. On the southern coastline or eastern Virginia, there is the group in the Norfolk area or in the Richmond area, the chair at Virginia commonwealth univ, Harry Koo, or the private guys אני אנסה לברר לכם את השם של הקבוצה ב- Norfolk ד"ר עמוס נאמן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום רב
סובלת מכאבים25/10/2008תודה רבה על המאמצים לעזור ולמצוא רופא/ה מתאימ/ה. רוב המקומות שהזכרת רחוקים מאוד מביתנו. אולי זו שנמצאת בDC יכולה להוות אופציה ( גם מיקום רחוק לפחות כשעה מביתנו). אני אנסה לצלצל למשרדה ולבדוק האם היא פוגשת חולים גם בקליניקה נוספת, יותר קרובה לביתנו. תודה רבה על העזרה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהאיתמר15/10/2008
אני בן 31 נשוי ואב לילדים. כשהייתי ילד בן 10 עברתי ניתוח להורדת אשך תמיר. בזמנו לקחו ביופסיה מהאשך שהורד אולם אין לי מושג עד היום מה היו התוצאות ואין לי את מי לשאול. האשך שהורד נותר קטן בצורה משמעותית מאוד ביחס לאשך האחר, ורציתי לדעת האם הדבר מעיד על היותו מנוון? בהנחה שכן, אבקש לדעת האם ישנו סיכון בהמשך המצאותו של אשך מנוון בשק האשכים? אני שואל את השאלה על רקע אמירות ש שמעתי לפיהן אשך מנוון עלול להוות סיכון להתפתחותם של גידולים . כיצד עלי לנהוג? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום איתמר
ד''ר עמוס נאמן15/10/2008העלתה מספר שאלות חשובות.
ברכאש ובראשונה אני ממליץ בדיקה ע"י אורולוג. צריך לקבוע אם באמת מדובר באשך מנוון לחלוטין או אשך שיתכן והוא עדיין פונקציונלי.
לאשכים שני תפקידים עיקריים: יצור זרע ויצור הורמון זיכרי טסטוסטרון. ידוע שגם אשך קטן ונימקי אומנם אינו מייצר זרע אך יכול להפריש טסטוסטרון.האם יש לכך משמעות ? ידוע שאשך אחד בריא, מפריש מספיק טסטוסטרון המאפשר תפקוד תקין,
ידוע שגברים שבעבר היה אשך תמיר ישן שכיחות יתר להתפתחות סרטן אשכים. גם אשך נימקי מעלה את ההסתברות לפתח ממאירות של האשכים. היתרון שמקרה שלך שהאשכיך הנמקי נמצא בשק האשכים וקל לעקוב ע"י בדיקה.
אני ממליץ על מעקב אורולוגי סדיר לפחות שנתי ובדיקה עצמית.
יש להתיעץ עם האורולוג שלך לגבי האופציות הטיפוליות והמשך הטיפול.
בברכה
ד"ר עמוס נאמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פין עקום נוטה לשמאלרינת12/10/2008
בני בן 5 שמתי לב כבר מזמן כשיש לילד זיקפה הפין עקום האם יש לי סיבה לדאגה ? האם אני צריכה לפנות לאורולוג דיברתי עם בעלי והוא לא מייחס לזה חשיבות אך אותי זה מדאיג האם לפנות לאורולוז והאם זה מסוכן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום רינת
ד''ר עמוס נאמן12/10/2008אם הזווית פחות מ- 20 מעלות בד"כ אין סיבה לדאגה
עם כל זאת הייתי ממליץ להיבדק ע"י אורולוג
בברכה
ד"ר עמוס נאמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הידבקויות?גל10/10/2008
בני בן כמעט 9 חודשים ויש לו פין חבוי.. היינו אצל אורולוג שהסביר שהעניין יסתדר עם הגיל והוסיף שיש לו מעט הידבקויות, אך לא הרחיב בנושא.. רק שהגענו הבייתה הבנתי למה התכוון..! כבר מס' חודשים אני אומרת לבעלי שהפין שלו לא רגיל.. ושחסר לא הכיפה מסביב.. לא הבנתי שיש הדבקויות. שאלתי היא - מה ניתן לעשות (אם בכלל) כדי לשחרר הידבקויות אלו? אני מאוד מודאגת מהעניין ואשמח לקבל תשובה מהירה. תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום גל
ד''ר עמוס נאמן11/10/2008אין מה להיות מותרדים מההידבקויות.
אפשר במקלחת עם מטלית רטובה לנסות להפריד בעדינות בין העור לעטרה.
יש אורולוגים שמפרידים במרפאה את ההידבקויות ומנקים את ה"לכלוך" שמצטבר (שזה בעצם תאים שנשרו בצבע לבן נראה קצת כמו מוגלה אך זה לא מזוהם)
לעיתים אם משאירים זאת ללא טיפול תוך שמירה על הגיינה העור נפרד לבד מהעטרה עד גיל 5
בברכה
ד"ר עמוס נאמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מיפוי כליותהילה10/10/2008
בני בן חודשיים וחצי אובחן u טרום לידתי כסובל מהידרוניפרוזיס של כיליה שמאל בוצע מפוי כליות tc mag-3 עם הזרקת משתן בנוכחות מערכת מאספת מלאה. הכילה הימנית בגודל תקין תיפקוד והפרשה תקינים קיים רושם לאגן חוץ כיליתי הכיליה השמאלית גדולה.קיים איחור מסויים בפרפוזיה של הכיליה וב transit time התוך כיליתי. פרנכימת הכיליה המקיפה פגם מילוי גדול המתמלאבמהלך הבדיקה ומעיד על מערכת מאספת מורחבת במהלך הבדיקה קיים פינוי מסויים מהמערכת המאספת אך תוך כיליתי אולם קיים חומר רב ביותר במערכת המאספת עד לתום הבדיקה הממצאים שתוארו מעלים חשד לחסימה בגובה upj החסימה היא משמעותית עם ממצאים במיפוי המעלים חשד לשינויים חסימתיים על פרנכימת הכיליה התרומה היחסית לתפקוד שווה הייתי רוצה להבין מה בידיוק המיפוי אומר? האים בני יצטרך ניתוח? אם כן מי נחשב להכי טוב בעיניין ? אודה לכם מאוד על תשובתכם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום הילה
ד''ר עמוס נאמן11/10/2008אתר זה אינו נועד לענות על שאלות קליניות מורכבות.
כאשר אני רואה מקרה כמו של בנך במרפאה אני צריך לבדוק אותו, לראות בעצמי את ההדמויות השונות ולעיתים ממליץ על בדיקות נוספות.
ישנם אינדיקציות ברורות לניתוח במקרים של היצרות UPJ.
אני לא נוהג להמליץ על מנתחים כאן, ישנם מספר לא קטן של אורולוגים בארץ שמבצעים נ יתוח זה בצורה טובה מאוד.
ממליץ כי תפני לאורולוג ילדים לצורך יעוץ והמשך טיפול
בברכה
ד"ר עמוס נאמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
הילה21/10/2008תודה רבה על התשובה נאמר לי שאין הרבה אורולוגים לילדים לכן ביקשתי המלצה רק רציתי לדעת אם המקרה מחייב ניתוח ? תודה שוב הילה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרוצה המלצה אישית?
מנסיון22/10/2008הטוב ביותר ענה לך פה בדיוק 2 שורות מעליי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם של מומחה אורולוג ילדים
אלי אריק26/10/2008הבת שלי נותחה 23.10.08 ע"י מומחה אורולוג עם ניסיון רב ועשיר בטיפול בילדים פרופ יעקוב קנטי (פרופ קנטי הוא יו"ר האורלוגים בארץ) יחד עם ד"ר איגור רומנובסקי מהמחלקה האורולוגית סורוקה. שנהם נחשבים מוממחים בתחום הניתוח עבר בהצלחה. חיפשת אורולוג מומחה תתיעצי איתו. אם את בקופת חולים כללית ויש לך ביטוח מושלם ישנה מרפאה בב"ש בתשלום 100 ש"ח את יכולה לקבל חוות דעת מקצועית. בהצלחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח היפוספדיאסרן10/10/2008
אני בן 23 ועברתי ניתוח היפוספדיאס בגיל 3 אך הוא הצליח חלקית (פתח השופכה נמצא עכשיו בבסיס העטרה - נראה לי שהוא היה קצת יותר למטה קודם). אני מתלבט אם לעבור ניתוח שיתקן את מראה הפין. היות ואני מתחיל לימודי רפואה השנה אני בהתלבטות לגבי תקופת הניתוח באם באמת אחליט שזה מה שאני רוצה סופית. לכן אני מתעניין בדברים הבאים: כמה זמן אורכת ההחלמה מניתוח כזה? האם אני חייב לעשות זאת בזמן חופשה, כלומר בחודשי הקיץ? יש לי חשש שהקיץ תקופה פחות טובה להחלמה בגלל שמאוד חם ומזיעים הרבה. האם זה מופרך או באמת עדיף לעבור את הניתוח בתקופה יותר קרירה? פשוט הבנתי שההחלמה היא מרכיב מרכזי בניתוח כי יכולים להיות כל מיני סיבוכים כמו פיסטולות למיניהן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום עידו
ד''ר עמוס נאמן11/10/2008משך החלמה - לעיתים משאירים בניתוח סטנט (תומכן), הסטנט נשאר מאקסימום שבוע. לכן צריך בערך שבוע חופש. (יתכן והסטנט ישאר פחות זמן, תלוי במנתח ודרגת הניתוח). לאחר מכן אפשר לחזור לפעילות רגילה אך ללא מאמצים למשך כשבועיים נוספים.
אני לא חושב שיש משמעות לעונות השנה.
בהצלחה
ד"ר עמוס נאמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבסטנט הכוונה לקטטר?
רן11/10/2008כי הבנתי שיש צורך להשתמש בקטטר שבוע בערך. אז למעשה לאחר שלושה שבועות ההחלמה היא כבר מלאה ואפשר לעשות כל דבר - אפילו להתאמן?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
עמוס נאמן11/10/2008סטנט יכול להיות קטטר. בד"כ תוך שלושה שבועות עד חודש אפשר לחזור להתאמן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פין עקוםגיא06/10/2008
אני בן 18. לא ממש התייחסתי לפני זה שהוא ככה עקום . הפין שלי עכשיו הוא ממש עקום .וההורים לא יודעים אני מתבייש להגיד להם את זה . אני רוצה לדעת כמה זה עולה לעשות ניתוח? והאם זה פוגע ביחסי המין במין הנשי ? ואיך נוצר פין עקום? האם נולדים אם זה.? אני חייב תשובה כי אני לבד אם זה ואני יודע ששאלו כבר את זה פה אבל אני חייב תשובה מפורטת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פין עקום
ד``ר דוד בן מאיר06/10/2008גיא שלום רב,
מצוקתך מובנת.
פעמים רבות עקמת הפין אינה מפריעה בקיום יחסי מין ומהווה בעיה אסתטית שלא צריך לזלזל בה.
מדובר בניתוח לא מסובך במיוחד אך פעמים רבות כרוך בכאב לאחריו עקב הזיקפות השכיחות בגיל זה.
בבתי חולים ציבוריים אין משלמים עבור ניתוחים.
בהצלחה
דר' בן-מאיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- funiculoceleדוד06/10/2008
בני הוא בן שנתיים וחצי ובתעלת האשך הימיני שלו התגלתה באופן מקרי funiculocele. הומלץ לו לעבור ניתוח שמטרתו ניקוז הנוזלים ותפירת התעלה. רציתי לשאול לגבי סיכונים אפשריים של הניתוח, תופעות לוואי, מקום מומלץ לעבור את הניתוח וכל פרט אחר רלוונטי. תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר funiculocele
ד``ר דוד בן מאיר06/10/2008דוד שלום,
תיקון פוניקולוצל מקביל לתיקון בקע, ניתוח אשר מתבצע בהרדמה כללית ובגישה מפשעתית במסגרת אשפוז יום, כלומר מספר שעות לאחר הניתוח משוחררים הביתה.
על סיבוכי וסיכוני הניתוח הייתי מציע שתדון עם הרופא המנתח.
אינני נוהג להמליץ על מקום ניתוח.
בהצלחה
דר' בן-מאיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שתי שאלות- אשכים תמירים ופין חבויהדס06/10/2008
בני בן חמישה חודשים, הוא נולד עם הידרוצלה (שבינתיים נספגה). לפני חודשיים היינו אצל ד"ר קסלר שאיבחן אותו כבעל פין חבוי ואמר לנו שהכל תקין. - בימים האחרונים נראה כאילו שק האשכים שלו ריק. האם ייתכן שהכל היה בסדר ולפתע האשכים הפכו תמירים? - באחת התשובות עשית הבחנה בין פין שקוע לפין חבוי, מה ההבדל ביניהם?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שתי שאלות
ד``ר דוד בן מאיר06/10/2008הדס שלום,
יתכן שמדובר באשכים ניידים- דרושה בדיקת אורולוג ילדים.
באשר לפין חבוי מול שקוע- אין חשיבות רבה לדקויות המינוח. כאשר הפין ניתן להפשלה בקלות ואין הדבר מפריע בהטלת השתן מדובר בפין שקוע- פעמים רבות הדבר נובע מרקמת שומן מעל עצם הבושת.
דר' בן-מאיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המשך להודעהטלי רחנמים04/10/2008
ד"ר בן מאיר היקר. ראשית תודה על ההתיחסות להודעה. שנית רציתי לידע אותך שהתור שלנו שיועד ל- 25.9.08 בוטל עקב בירור טלפוני אקראי בשעה שהיינו בדרכינו למרפאה כי נודע לי שלא תגיע ביום זה.כרגע אין לנו תור חדש אלא עלינו להמתין זמן יקר למועד אחר - זהו זמן המתנה יקר מנשוא משום שמדובר בילד שסובל וחבל על כל יום שהוא אינו מטופל. לא הייתי פונה אליך בצורה זו אלמלא הייתי נואשת מלהגיע אליך.ההמתנה ארוכה ומורטת עצבים ותאמין לי שאני לא מגזימה פשוט מדובר בילד שלי. הייתי מאוד מבקשת לשוחח עימך בהקדם האפשרי ואם אפשר טלפונית הייתי עוד יותר שמחה כדי לבדוק היכן אנו עומדים. בתודה מראש טלי. 052-4380240.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך להודעה
ד``ר דוד בן מאיר06/10/2008טלי שלום
אני נוסע לכנס, אהיה זמין לאחר סוכות
חתימה טובה
דר' בן-מאיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ביתי בת ה-3 לא מצליחה להתאפקליאת02/10/2008
שלום, ביתי בת 3 וחצי גמולה מטיטולים מגיל שנתיים וקצת. מאז ומתמיד ישנה עם טיטול (גם בשנת צהריים). הבעיה העיקרית היא שבמשך היום היא מתחילה לעשות פיפי בתחתונים, ועוצרת את עצמה, אבל המכנסיים נרטבים וזה לא נעים (במיוחד בגן). כשאני איתה בבית, אני מזכירה לה כל חצי שעה להיכנס לשירותים, ואז זה לא קורה. הפסקתי להעיר לה, מכיוון שזה לא עוזר. אני מרגישה שבאמת היא לא מסוגלת להתאפק בהשוואה לילדים אחרים בני גילה. עשינו בדיקות שתן, והן תקינות. מה זה עשוי להיות? תודה, ליאת!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ביתי בת ה-3 לא מצליחה להתאפק
ד``ר דוד בן מאיר03/10/2008ליאת שלום רב,
התמונה שאת מתארת אופיינית לכיס שתן "לא יציב" אך
חסרים עדיין פרטים לא מעטים כגון הרגלי ציאה, רקע נוירולוגי ועוד- כל אלה דורשים ברור נוסף בנוסף לבדיקה גופנית לפני התחלת טיפול, כך שאם התופעה ממשיכה כדאי לפנות לאורולוג ילדים.
דר' בן-מאיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכיס שתן "לא יציב"
ליאת04/10/2008תודה על התשובה. אפנה לאורולוג ילדים בהקדם. האם טיפול בכיס שתן "לא יציב" דורש טיפול תרופתי? ליאת!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכיס שתן "לא יציב"
ד``ר דוד בן מאיר06/10/2008לרוב כן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
(1).jpg)
