מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אין זקפה לתינוק בן שנה !חני25/03/2008
שלום רב, בני השני והמתוק בן שנה, לאחרונה שמתי לב שלא זכור לי שהבחנתי אצלו בזקפה, מה שזכור לי היטב מגידול הבן הבכור אני מוטרדת מאוד, האם עלי לפנות להתיעצות? תודה רבה, יעל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אין זקפה לתינוק בן שנה !
ד``ר דוד בן מאיר26/03/2008חני שלום
תלונתך שכיחה למדי
לא נתקלתי בבעיות זקפה בילדים להם צורת פין תקינה ושני אשכים תקינים למרות תצפיותייך
ניתן לדעתי להוריד את רמת החרדה
דר' בן-מאיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מיפוי כליותמשפ' שמר25/03/2008
לאחר מיפוי כליות בשניידר - מיפוי קשה מקווה לבשורות טובות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיפוי כליות
ד``ר דוד בן מאיר25/03/2008תוצאות המיפוי טובות מאד ואין סיבה לדאגה
ניתן להגיע במועד שנקבע.
דר' בן-מאיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכיליה שמאל
משפ' שמר26/03/2008מה גודל התיפקוד ? האם יש צורך בהמשך תופת הרספרים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכיליה שמאל
ד``ר דוד בן מאיר26/03/2008אין צורך בהמשך טיפול נדבר על שאר הפרטים בביקור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גירוי בפיןאבי23/03/2008
בני בן ה 6 סובל מזה זמן רב (כשנה) מגירוי בפין.
לשאלתי אם הגירוי הוא פנימי או חיצוני הוא לרוב אומר חיצוני.הילד יכול ללכת ימים שלמים ולהחזיק בפין כשמעירים לו על כך הוא אומר שמגרד לו.
בדיקת שתן נמצאה שלילית. בזמן הגירוי הרופאה לא זיהתה דבר, אני חושד שזה קשור לברית המילה ולרקמת הצלקת שנוצרה. על פניו לא נראה עיוות משמעותי אך אולי בכל זאת יש בעיה עקב כך. לא נראה לי שזה קשור לפיטריה. קרם פשוט עוזר ומרגיע את המקום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גירוי בפין
ד``ר דוד בן מאיר25/03/2008ממליץ לפנות לרופא עור של ילדים
דר' בן-מאיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח פיאופלסטיקהויקי23/03/2008
בני בן 4 חודשים ועבר ניתוח פיאלופלסטיקה . יש לי מספר שאלות:
1. כיצד יודעים שהניתוח הצליח ותוך כמה זמן?
2. האם ניתוח שהצליח פותר את הבעיה לכל החיים?
3. במשך כמה זמן צריכים להיות במעקב אחרי הניתוח, בהנחה שהניתוח הצליח?
אם חלילה הניתוח לא הצליח...
1. האם מנתחים שוב או שהילד כבר לא בר ניתוח והסיכויים שלו לא טובים להצלחה בפעם השניה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח פיאופלסטיקה
ד``ר דוד בן מאיר25/03/2008ויקי שלום
אנו נוהגים לבצע מיפוי כליות דינמי מספר חדשים לאחר הניתוח. לרוב הניתוח מצליח.
אין תמימות דעים באשר לזמן מעקב- שנתיים ראשונות הן החשובות.
מדוע לחשוב שהניתוח של בנך לא הצליח?
דר' בן-מאיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניתוח פילופלסטיקה
אריאלה26/06/2008היי ויקי , בני בן בחמישה חודשיים צריך לעבור ניתוח פילופסיטקה בעוד כחודש . הייתי מאוד שמחה אם תוכלי להיות איתי בקשר ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ילד בן 9חגית23/03/2008
שלום,
בחודשים האחרונים הבחנתי כי איבר המין של בני בן ה-9 הולך ומתקצר. לרוב אורכו אינו עולה על אחד ס"מ ולעתים הוא ממש נבלע בתוך הגוף ונראה כמו כפתור. מדובר בילד שמנמן, בעל כרס. בעבר, אבר המין שלו היה באורך נורמלי ואף גדול יותר משל ילדים אחרים בגילו.
אשמח לשמוע מה יכולות להיות הסיבות האפשריות לכך והאם יש צורך לקחת אותו לבדיקת מומחה.
חג שמח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ילד בן 9
ד``ר דוד בן מאיר25/03/2008חגית שלום
ממליץ לפנות לדיאטנית על-מנת לרזות. קרוב לודאי שזו בעייתו של בנך
בהצלחה
דר' בן-מאיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אגן כליה ימין מורחבאריאלה21/03/2008
לבני בן החודש יש אגן כליה ימין מורחב לכדי 2.2 ס"מ . עובי הפרנכימה 0.34 ס"מ . האם ישנה אפשרות שההרחבה תצטמק או זה מחייב מיפוי כליות וניתוח ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אגן כליה ימין מורחב
ד``ר דוד בן מאיר22/03/2008אריאלה שלום
באם אין הרחבת שופכן אלא כליה בלבד ראוי לבצע מיפוי כליות דינמי ולאחריו לדון בתוצאות עם אורולוג ילדים.
דר' בן-מאיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חשד לפיתול אשךא.ח.18/03/2008
לאורולוג שלום
בני בן 12 שנים. ומאתמול התלונן על כאבים במותן ימין במיוחד בנגיעה באשך ימין, בבדיקה של אורולוג התברר שאשך ימין לא נמצא במקומו ותוך כדי בדיקה האורולוג הצליח להוריד את האשך למקומו ולדעתו כנראה היה פיתול אשך שהסתדר לבד. שאלותיי הם: 1. האם מה שקרה עם האשך שהיה למעלה נקרה אשך תמיר. 2. האם יכול להיות פיתול אשך ושיסתדר לבד.3. האם אפשר לעשות בדיקות נוספות כדי להיות רגועה? 4. האם יכול להיות מצב שזה יחזור על עמצו ומה הסבירות? תודה אמא שדואגת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חשד לפיתול אשך
ד``ר דוד בן מאיר22/03/2008שלום רב,
אם המקרה חשוד לתסביב אשך שעבר סיבוב בחזרה המצב דורש ניתוח לקיבוע דו"צ של 2 האשכים על-מנת שמצב דומה לא ישנה. אין מספיק נתונים אולם לא נראה שמדובר באשך טמיר.
דר' בן-מאיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- השתנה מרובהיולי18/03/2008
אורי בן שלוש ורבע ובשבוע האחרון הוא עושה פיפי המון פעמים (בערך כל חצי שעה בממוצע)
הוא לא שותה הרבה וגם לא מדובר בכמות גדולה של שתן אלא בתכיפות גדולה.(בדר"כ זה ממש קצת)
הוא גמול ביום ולילה כבר המון זמן ואין לו פספוסים לא ביום ולא בלילה.
עשינו בדיקת שתן ובדיקת דם והכל תקין
התחלנו לחשוב שהוא עושה הצגות בבית כי בגן לא דיווחו על שום דבר חריג אבל אולי הם לא שמו לב.
מה זה יכול להיות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר השתנה מרובה
ד``ר דוד בן מאיר22/03/2008יולי שלום
אנו נתקלים בלא מעט מקרים דומים. לרוב הסיבה אינה ידועה- לעיתים בעקבות מחלה אחרת. ברוב המקרים התופעה חולפת בתוך מספר שבועות. במיעוט המקרים מדובר בהפרעה התנהגותית או אורגנית.
דר' בן-מאיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אגני כליה מורחביםנעמה16/03/2008
אני נמצאת בשבוע 34 להריון ונמצאו אצל העוברית שלי שני אגני כליה מורחבים 13 מ"מ בכל צד עם גודל ומרקם תקין של הכליה וללא הרחבת גביעונים.
בדיקת מי שפיר תקינה ואקו לב עובר תקין, כמו כן כמות מי שפיר תקינה ואף מעל הממוצע.
(אנחנו נמצאים במעקב על האגני הכליה כל 3 שבועות)
האם לאור העובדה שמדובר בעובר ממין נקבה יהיו השלכות חמורות יותר על מערכת השתן או הכליות שלה לאחר הלידה?
ממה יכולה לנבוע ההרחבת אגנים אצל בנות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אגני כליה מורחבים
ד``ר דוד בן מאיר17/03/2008נעמה שלום
הרחבת אגני כליה ללא הרחבת גביעים או שופכן עשויה להצביע על הפרעה מסוימת בניקוז הכליות שדרגתה בשלב זה כנראה אינה חמורה היות שכאמור הגביעים אינם מורחבים. כן יתכן שהדבר נובע מחזרת שתן לכליות מכיס השתן. מובן שיכולות להיות סיבות נוספות, ההרחבה יכולה להיות דינמית וראוי לעקובאך לא חייבת להיות לה משמעות. יש מקום לברור לאחר הלידה שכולל סונר דרכי שתן וציסטוגרפיה.
אין להרחבה זו משמעות יתרה בבנות.
דר' בן-מאיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פתח שופכהאורית13/03/2008
הפתח של השופכה בפין של בני נראה לי גדול מדי וכשהוא משתין יוצא זרם פזור יחסית למה שיוצא אצל בנים או גברים. זה משהו שיסתדר לבד או רצוי לקחת אותו לרופא?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פתח שופכה
ד``ר דוד בן מאיר17/03/2008אורית שלום
זרם רחב, בניגוד לזרם דק אינו מהווה בעיה.
יחד עם זאת יתכן שמיקום הפיה אינו במקום? אין מה להפסיד בכך שיבדק על-ידי אורולוג ילדים
דר' בן-מאיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המשך טיפולאילנית .ח.10/03/2008
לד"ר דוד בן מאיר שלום!
ביתי עברה ניקור אורטרוצלה בגיל 9 חודשים
באולטרסאונד של חודש אחרי הניקור ראו את הרקמה הרכה של הניקור ולגבי עובי השופכנים יש שיפור ניכר
יחד עם זאת ביתי סובלת מרפלוקס דרגה 1
רציתי לשאול:
1. עם יש סיכוי ומה הסיכויים שהרקמה תתאחד שוב ותהפוך לאורטרוצלה שוב
2. איך אפשר לדעת עם הרפלוקס נעלם או קיים עם לא עשיתי בדיקת ציסטורגפיה שוב(בביקורת אמרו לי שאין צורך ורציתי לדעת מדוע?
3. עד מתי אצטרך לתת לילדה שהיום היא בת 11 וחצי חודשים את הציפורל (איך אפשר לדעת מתי להפסיק
אודה לך מאוד על תשובתך
אמא שמאוד דואגת ומצפה לתשובה בהקדם כדי להירגע* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך טיפול
ד``ר דוד בן מאיר11/03/2008אילנית שלום
לרפלוקס דרגה 1 אין משמעות קלינית.
קיים סיכוי שהאורטרוצל יגדל שוב אם פתח הניקור נסגר קשה לדון על שכיחות התופעה.
אם לא היו דלקות בדרכי השתן ואין החמרה של ההרחבה בכיס השתן לא בהכרח צריך לחזור על ציסטוגרפיה.
אנחנו נוהגים להפסיק טיפול מונע סביב גיל שנה.
דר' בן-מאיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ציסטוגרפיה לתינוקת בת 9 חודשיםמעין09/03/2008
שלום לביתי בת ה-9 חודשים הייתה דלקת בשתן. הרופאה הפנתה אותה לציסטוגרפיה וכן להתחיל טיפול מונע. האם אחרי פעם אחת של דלקת מומלץ לעשות את הבדיקה ולהתחיל טיפול או לחכות? האם הבדיקה נעשית בהרדמה והאם היא כואבת?
האם יש בה סכנות בהחדרת החומר?
תודה
מעין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ציסטוגרפיה לתינוקת בת 9 חודשים
ד``ר דוד בן מאיר11/03/2008מעין שלום רב,
מקובל שאם היה מופע של דלקת אמיתית בשתן ובעיקר אם לוותה בחום מבצעים ציסטוגרפיה.
למרות זאת יש כיום רופאים שסבורים שבמקרים מסוימים ניתן להמתין.
הבדיקה מצריכה הכנסת קטטר דרכו מוזלף חומר ניגוד לכיס השתן.
בגיל 9 חדשים לא מומלץ לתת טשטוש.
הבדיקה אינה נעימה אך אינה כואבת במיוחד אם החדרת הקטטר נעשית בעדינות.
יש לוודא שתן סטרילי ולהכניס את הקטטר בצורה סטרילית על-מנת לא לפתח דלקת בשתן בעקבות הבדיקה.
דר' בן-מאיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תינוק בן 8 חודשים עם איבר מין נפוחאילנית שרעבי05/03/2008
שלום רב, בני בן 8 חודשים. מאמש איבר מינו, איזור העטרה נפוח מאוד ואדום. הלכתי לרופאה, טענה שזה נובע מהעובדה שאולי לא החלפתי לו טיטולים לעיתים תכופות, אך יש לציין שהנני שוטפת את המקום במים בטרם אני שמה ל טיטול חדש. היא נתנה לי למרוח לו טבעקוטן, אך אין שיפור. אני מאוד דואגת, מה לעשות?.
אודה על תשובה בהקדם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תינוק בן 8 חודשים עם איבר מין נפוח
ד``ר דוד בן מאיר11/03/2008אילנית שלום
התמונה יכולה להתאים לתופעה אלרגית או תגובה לעקיצה, לעיתים נדירות בזיהום.
קיים סיכוי טוב שעד שהגעתי לקרוא את הודעתך התופעה נסוגה או חלפה.
דר' בן-מאיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אגן כליה מורחביעל03/03/2008
לבתי בת חודש התגלה אגן כליה מורחב בזמן ההריון.
בבדיקה שעשינו לה כעת התגלה כי אחת הכליות באורך 5.6 ס"מ, נראה אגן אקסטררנלי 0.6 מ"מ מורחב עם גודש של הגביעים, פרנכימה שמורה.
מה יכלה להיות הבעיה ומה הטיפול?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אגן כליה מורחב
ד``ר דוד בן מאיר11/03/2008יעל שלום
לא תמיד לאגן מורחב ישנה משמעות.
לעיתים יכול לכוון להפרעה בניקוז מוצא הכליה או לעליית שתן מכיס השתן לכליה (רפלוקס)
קיימות גם אפשרויות נוספות.
מובן שהטיפול נגזר מהבעיה, אם קיימת.
דר' בן-מאיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת ציסטוגרפיה ואגני כליה מורחביםרויטל02/03/2008
שלום דר'.
בתי בת החצי שנה נולדה עם אגני כליה מורחבים, ורק השבוע הפנו אותנו לבדיקת ציסטוגרפיה.
מהו תהליך ומשך הבדיקה?
האם יש תופעות לוואי?
ואני נורא חוששת פן קרום הבתולין יפגע. האם יש סיכוי כזה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת ציסטוגרפיה ואגני כליה מורחבים
ד``ר דוד בן מאיר02/03/2008רויטל שלום,
בבדיקה זו מוחדר קטטר דק לכיס השתן, דרכו מולף חומר ניגוד אשר באמצעותו מודגמת מערכת השתן. ראוי שתהיה תרבית שתן עקרה טרם הבדיקה, ואם יש עבר של דלקת בשתן גם לתת מנת אנטיביוטיקה לפני הבדיקה. משכה כ 15-20 דקות. תופעת הלוואי העיקרית שעלולה להיות היא זיהום בשתן - אם מקפידים על החדרה סטרילית של הקטטר ועל הכללים אותם ציינתי קודם הסיכוי לכך זעום.
אין החדרת הקטטר פוגעת בקרום הבתולין שנמצא מתחת לשופכה.
בהצלחה
דר' בן-מאיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדר' בן מאיר,
רויטל03/03/2008מה זאת אומרת תרבית שתן עקרה? ואיך עושים את זה? זו תינוקת בת חצי שנה, עם טיטול.
בתי תודה לאל לא סובלת מדלקות בשתן ובכל זאת הורו לנו לקחת אנטיביוטיקה (צפוויט) יומיים לפני, ביום הבדיקה ויומיים אחרי. (כבר התחלנו).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
