מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- עקמתדני09/02/2008
יש לי שלושה ילדים בני 10,7, וחודש. לשלושתם יש עקמת בפין כלפי מטה.כאשר אין זיקפה הפין נטוי כלפי מטה ובזיקפה יש נטייה כלפי מטה .המצב הוא בדיוק כמו שלי אך מעולם לא בדקתי את הנושא על ידי רופא.בברית של האחרון אמר לי המוהל שיש נטייה כלפי נטה. הייתי מעוניין לקבל עצה טובה ואפשרויות לטיפול .בעיה נוספת היא גודל איבר המין שאצלי הוא 13 ס"מ , מה שנראה שיהיה גם לילדי. האים יש אפשרות טיפול בשלב מסוים בהתפתחות הילד?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עקמת
ד``ר דוד בן מאיר14/02/2008דני שלום
אורך איבר המין שלך בגדר הנורמה
נראה שלילדך עקמת של הפין.
כדאי להבדק על-ידי אורולוג ילדים על-מנת לקבוע האם יש לכך משמעות ו/או צורך בתיקון.
דר' בן-מאיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעקמת
דני15/02/2008האים תוכל להמליץ לי על אורולוג ילדים באזור חיפה.קופת חולים כללית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעקמת
ד``ר דוד בן מאיר19/02/2008דני שלום
אינני נוהג להמליץ על רופאים.
בהצלחה
דר' בן-מאיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרחבה של אגן הכליהריקי06/02/2008
בני בן ה14 חודש סובל מהרחבה של אגן הכליה היה במעקב של אולטרא סאונד תקופתי שפעם המצב השתפר ופעם החמיר, הוא עבר בדיקת ציסטוגרפיה ומיפוי כליות ומצאו שהכל תקין
לאור זאת הרופא אמר להתחיל באנטיביוטיקה מניעתית (עד היום לא טופל באנטביוטיקה) עד לגיל שנתיים ובדיקות תקופתיות של בדיקת שתן ואולטרא סאונד.
האם הכרחי לקחת אנטיביוטיקה במשך כשנה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הרחבה של אגן הכליה
ד``ר דוד בן מאיר07/02/2008ריקי שלום רב,
במידה שלא היו זיהומים בדרכי שתן, אינני נוהג להמליץ על טיפול מונע בגיל זה.
מובן שעל מנת לקבל תשובה רצינית ראוי לקבל פרטים נוספים, לבדוק את הילד ולהסתכל על הצילומים.
דר' בן-מאיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול במנירין - נסיגה לאחר חודשיים!נעמה05/02/2008
שלום רב.
בני בן ה- 8 מטופל במנירין מזה 4 חודשים. בהתחלה כדור אחד היה מצויין.
אחרי חודשיים פתאום חזרה בריחת שתן בערך פעמיים בשבוע - הרופא הגדיל מינון לשני כדורים.
וגם עם שניים ברח לו בערך יום בשבוע.
כרגע הוא על כדור אחד ובורח לו 3-4 לילות בשבוע. גם במשך היום יש לו טפטוף.....
האורולוג שלנו לא מסביר כלום וממש לא סימפטי. יש לי תור לאורולוג אחר בעוד חודש.
אבל מה בינתיים? להמשיך לתת כדור אחד? שניים? להפסיק?
איך זה שבהתחלה זה עבד מצויין ועכשיו יש נסיגה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול במנירין - נסיגה לאחר חודשיים
ד``ר דוד בן מאיר07/02/2008נעמה שלום
אם שני כדורי מינירין לא הועילו - ניתן, לאחר בדיקת הילד והשלמת פרטים נוספים לשלב טיפול נוסף- תרופתי או פעמונית. אם התור שניתן לכם מתעכב- אפשר בינתיים להפסיק טיפול.
בהצלחה
דר' בן-מאיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם זה תקין?et05/02/2008
LEUCOCYTES UR. 25.00 LEUK.UL
נמצא שלילי בדיקת שתן
אבל יש לי השתנה תכופה וכאבים מתחת לטבור לשני הצדדים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם זה תקין?
ד``ר דוד בן מאיר07/02/2008שאלתך אינה ברורה- מציע לפנות לרופא מטפל.
דר' בן-מאיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היפוספדיאסנילי04/02/2008
שלום.
לבני יש היפוספדיאס מלידה. כשהיה בן חודשיים, ביקרנו אצל אורולוג. שאישר זאת. ואמר שצריך לשוב ולבדוק בגיל שנה. כשהוא יעמוד. וכנראה שיצטרך לעבור ניתוח. בעיקר מבחינה אסטטית.
עכשיו, אני קצת לחוצה. הוא בן שנה וחודשיים. אומנם טרם הולך. ורוצה לראות רופא מומחה, באורולוגיית ילדים. ע"מ שיבדוק אותו. ויקבע, מה עושים.
וכמובן, הייתי רוצה המלצה. לאיזה רופא מומחה באורולוגיית ילדים כדאי לפנות? מבחינת ניתוח, לאיזה בי"ח ללכת? ולאיזה רופא כדאי לפנות, ע"מ שיבצע את הניתוח. שיהיה כמובן מומחה, בתחום זה.
לא יודעת, אם זה המקום המתאים, להמלצת רופאים.
ושאלה נוספת, האם בעיה זו יכולה לגרום לנזק? בעיה בתפקוד מיני בעתיד? האם, למרות הניתוח, הפין יהיה שונה מהאחרים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היפוספדיאס
ד``ר דוד בן מאיר07/02/2008נילי שלום רב,
מומלץ לפנות לאורולוג ילדים ולא לחכות יתר על המידה היות שגיל בנך מתאים לניתוח באם הוא זקוק לכך.
באשר למום עצמו- לרוב אין בעיה בזקפה, באשר לשאלותייך האחרות הדבר תלוי בדרגת ההיפוספדיאס.
אינני נוהג לפרסם רופאים או בתי חולים בפורום זה.
בהצלחה
דר' בן-מאיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאת אולטרסאונד ב.אילנית02/02/2008
שלום רב,
בני בן שמונה מזה כ-3 שנים מתלונן על כאבים בבטן תחתונה קצת מעל אבר המין.
עד כה כל הבדיקות שעבר דמים, צואות בדיקת מישוש על ידי רופא הילדים התברר כי הכל תקין.
עתה קיבלנו תוצאת אולטרסאונד ובה נאמר לי כי-יש לו הרחבה של אגן הכליה 1 ס"מ-ימנית.
הרופא יפנה אותנו לבדיקת שתן של תפקודי כליות ולאחר מכן יפנה אותנו לאורולוג.
מה המשמעות של הרחבה זו?
בברכה אילנית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאת אולטרסאונד ב
ד``ר דוד בן מאיר02/02/2008אילנית שלום
הרחבה כזו עשויה להצביע על הפרעה במעבר שתן מאגן הכליה לשופכן ונראה שהרופא הפנה אתכם למיפוי כליות דינמי על- מנת לשלול או לאשר זאת.
דר' בן-מאיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חסימה ורפלוקסאילנית .ח.31/01/2008
לד"ר בן מאיר שלום רב!
ביתי נולדה עם מערכת שתן כפולה רפלוקס חסימה ואורטרוצלה יחד
לשימחתי עברנו את ניתוח האורטרוצלה אצלכם בשניידר ועכשיו היא נשארה עם החסימה והרפלוקס
רציתי לדעת מה הסיכויים שלנו שזה ייעלם מעצמו כי אחרי שיחות עם רופאים הבנתי שהרפלוקס נוצר עקב האורטרוצלה(יש לה רפלוקס דרגה 1) ומה משמעות החסימה
רציתי לדעת עם במצב כזה חייב ניתוח נוסףכי אחרי הניתוח סיפרתם לי שזה בעצם היתה רק עזרה ראשונה ורק ימים יגידו לגבי הדלקות בשתן ואולי נצטרף ניתוח נוסף בעתיד
אני מאוד חוששת ומפוחדת ואיני יודעת איפה אנחנו עומדים בכל המצב הזה
אשמח מאוד על תשובתך המדוייקת לגבי מצבה של ביתי בת ה10 חודשים כיום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חסימה ורפלוקס
ד``ר דוד בן מאיר02/02/2008יניב שלום רב,
המידע שכתבת לא לגמרי ברור. אם הפרטים לא נהירים לכם לגמרי אני מציע שתקבעו תור נוסף ונשמח לדון עליהם שוב.
דר' בן-מאיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עקמת הפיןמיכל31/01/2008
בני בן שלושה חודשים ואובחן אצלו ע"י אורולוג בשניידר עקמת הפין
הומלץ לעשות ניתוח תיקון הפין רציתי לדעת מי עושה את הניתוחים בשניידר
ואם אתה ממליץ על מישהו מסויים? האם כדאי לחכות שיגדל קצת ? והאם עקמת יכולה להשתפר עם הגיל ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עקמת הפין
ד``ר דוד בן מאיר02/02/2008מיכל שלום רב,
אנו נוהגים לבצע ניתוחים כאלה סביב גיל שנה אם כי ניתן מעט להקדים או לאחר את המועד.
לרוב העקמת אינה משתנה אולם רצוי שוב לבדוק את בנך סמוך למועד הניתוח.
את הניתוח מבצע צוות האורולוגים של ילדים בשניידר
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כיוון פין של תינוקאני30/01/2008
בני עבר שלשום ברית מילה.
המוהל ראה שהפין שלו מכוון כלפי מעלה (כלפי הבטן) והורה לנו ללחוץ את הפין כלפי מטה בכל החתלה. הוא חזר והדגיש את חשיבות הענין לצורך הריפוי.
מהו הכיוון ה"נורמלי" אצל תינוקות ? האם אכן כדאי להוריד את הפין למטה ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כיוון פין של תינוק
ד``ר דוד בן מאיר30/01/2008שלום רב,
הבקשה שהתבקשתם לעשות נראית לי מעט תמוהה- מציע להבדק אצל רופא- עדיף אורולוג ילדים.
דר' בן-מאיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בפיןסיון30/01/2008
שלום רב
בני בן ה- 5 מתלונן מזה מס' ימים על כאבים בפין, לא בזמן מתן שתן. הכאבים הם באיזור הכיפה.
היום עשה בדיקת שתן.
האם יש בדיקות נוספות שעליו לעשות? מה יכולה להיות הסיבה לכאבים?
תודה
סיון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים בפין
ד``ר דוד בן מאיר30/01/2008סיוון שלום
מציע להבדק אצל אורולוג ילדים- קשה לדון על כך מבלי לבדוק את ילדך.
דר' בן-מאיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הצלחת ניתוח פיילופלסטינעה29/01/2008
בני בן 5.5 חודשים עבר לפני כחודש ניתוח פיילופלסטי בכיליה השמאלית.
רציתי לשאול כיצד נמדדת הצלחת הניתוח?
מיד לאחר הניתוח היה לו נפרוסטום אולם הוא נסתם כמעט מיד בדם קרוש ולא תפקד.
עברנו אולטרסאונד שבו נצפה שגודל הכיליה נשאר גדול כשהיה והפרנכימה עדיין דקה.
האם זה עשוי להשתפר עם הזמן? האם הצלחת הניתוח היא רק במניעת הרחבה נוספת של הכיליה?
מהם הסימנים לכך שיש צורך בניתוח חוזר ?
(כמובן יש לנו תור לרופא אך בינתיים אנו לחוצים...)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הצלחת ניתוח פיילופלסטי
ד``ר דוד בן מאיר30/01/2008נועה שלום
במידה שאין החמרה בסונר דרכי שתן בהשוואה לסונר טרם הניתוח, אנו נוהגים לבצע מיפוי כליות דינמי 6 חדשים לאחר הניתוח על-מנת להעריך את מידת ההצלחה.
דר' בן-מאיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בת 14דפנה28/01/2008
שלום ד"ר ,
בתי בת 14 טופלה בבעית שארית שתן (ריפלוקס) לפני 6 שנים באמצעות י טיפול אנטיביוטי מניעתי.
מאז ועד היום אין לה בעיות של דלקות שתן או תלונות מיוחדות.
פנה אלינו נפרולוג ילדים והמליץ לעשות לילדה /נערה סבב בדיקות נוסף בטענה שזה יכול לגרום לבעיות עתידיות של פוריות ,כמו כן הוא סבור שבמידה ותמצא שוב הבעיה יש טיפול מהיר קצר וקולע למנוע בעיות פוריות עתידיות .
מאחר ובתי לא מתלוננת על כלום פניתו קצת מוזרה לנו ואין לנו מושג איך להגיב להמלצתו
מה עוד שכל בדיקה בגיל הזה קצת רגישה..
אודה לך אם תחווה דעתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בתי בת 14 טופלה בבעית שארית שתן
ד``ר דוד בן מאיר30/01/2008דפנה שלום
נראה שהנפרולוג מתכוון להזרקת רפלוקס באם קיים עדיין ולכן הפנה אותך לציסטוגרפיה עדכנית.
הנושא שרוי במחלוקת וראוי לדיון לאחר צפייה בצילומים הקודמים.
דר' בן-מאיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרטבת לילה ילד בן 5אלין27/01/2008
שלום רב, בני בן 5 נגמל בגיל שנתיים וקצת אך בלילה הוא עדיין מרטיב! אנו שמים לו חיתול כל לילה כי מאוד לא נעים לישון רטוב. בקיץ האחרון כשהיה בן 4 נישינו לא לשים חיתול אך זה לא עזר. מדי פעם אנו אומרים לו " אתה כבר גדול, צריך לקום מהשינה אם מרגידים שיש פיפי", אך הוא אומר שהוא לא מרגיש כלום. גם בשינת צוהוריים הוא מרטיב. ביום יום אין הרטבה. מה לעשות? חוץ מלפנות לרופא. הרופא אמר עד גיל 6 אין מה לעשות. זה נראה לי מצחיק.
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הרטבת לילה ילד בן 5
ד``ר דוד בן מאיר27/01/2008אלין שלום
מומלץ לטפל בהרטבת לילה לקראת גיל בית-ספר, אלא אם כן הילד רוצה מאד להפסיק להרטיב ובשל מבחינה התפתחותית.
בהצלחה
דר' בן-מאיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- השתנה מרובהשמעונה27/01/2008
בני בן כמעט 6 ונוטה להשתנה מרובה במהלך היום , יכול להיות מספר פעמים בשעה ויכול להיות רק אחת לשעה וחצי .
בלילה תמיד יבש מגיל 2.5 .
מה עלי לעשות בנדון ?
אמא דואגת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר השתנה מרובה
ד``ר דוד בן מאיר27/01/2008שמעונה שלום
באם בנך נבדק על-ידי רופא מטפל ונמצא בריא, בדיקת שתן לכללית היתה תקינה כמו גם סונר דרכי שתן כולל שארית שתן- הייתי מציע לפנות לטיפול רק במידה שהתופעה מפריעה מאד לאיכות חייו של בנך.
דר' בן-מאיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך שאלה
שמעונה27/01/2008מהי בדיקת סונר דרכי השתן ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צורך במתן שתן לעיתים תכופותליאת26/01/2008
שלום,
ביתי בת 3.5 סובלת בשבוע האחרון ממתן שתן לעיתים קרובות (בממוצע כל 15 דקות), הדבר לא בא לידי ביטוי בלילה.
עשינו לה בדיקת שתן כללית =תרבית שיצאו תקינות (הדבר היחיד שהיה חריג קיטונים=15).
נאמר לנו ע"י הרופא כי מדובר בוירוס או בעיה התנהגותית.
בשלושה ימים האחרונים הופיע חום גבוה סביב 39.
אשמח לשמוע דעתך.
תודה רבה,
ליאת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צורך במתן שתן לעיתים תכופות
ד``ר דוד בן מאיר27/01/2008ליאת שלום,
התמונה נפוצה סביב מחלה מלווה, ולרוב חולפת מעצמה בתוך מספר שבועות.
דר' בן-מאיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לשאלה
ליאת27/01/2008היום עשינו בדיקת שתן חוזרת (עבר שבוע מהבדיקה הקודמת), נמצא: קיטונים= 15 וחלבון=15
מה המשמעות של חלבון בשתן?
תודה,
ליאת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
(1).jpg)
