מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלהיפית27/04/2008
שלום רב,
ברצוני לדעת באיזה גיל בממוצע ילד מתחיל לחוות זיקפה? האם זיקפה זו יש מתקשרת לסקס או שהיא בדומה לזיקפת בוקר ללא קשר למשיכה מינית?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה
ד``ר דוד בן מאיר29/04/2008יפית שלום
זיקפה ניתן לראות כבר בתינוקות ואינה קשורה למין.
זיקפה שקשורה במין מופיעה כאשר ישנה מודעות לכך, ומתגברת במיוחד בתחילת ועם ההתבגרות המינית.
דר' בן-מאיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- משיכה באשכים בעת החתלהאייל24/04/2008
יש לי בן בגיל שנה. מגיל שבעה חודשים בערך הוא מושך בחוזקה באשכיו ובאבר המין בעת ההחתלה. אני מנסה מנסה למנוע ממנו ע"י מתן חפץ או הסחת דעתו, אך אינני מצליח. אני גם לא מבין איך זה לא כואב לו. האם הוא עלול לגרום לעצמו נזק בלתי הפיך? האם צריך למנוע ממנו, או שזה לא כל כך נורא מכפי שזה נראה?
בתודה מראש אייל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משיכה באשכים בעת החתלה
ד``ר דוד בן מאיר26/04/2008שלום רב, במידה שאין לראות גירוי עורי, והטלת השתן של בנכם תקינה, נראה שאין לכך משמעות ולא כדאי להעיר לו על-כך , התופעה תחלוף מאליה.
דר' בן-מאיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
אייל26/04/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תיקון בריתשלמה ויאורית24/04/2008
ניראה לי שהבן שלי[3.5 חודשים] צריך תיקון ברית.
היה לו זיקפה והפין מתעקם כלפי מעלה כתוצאה של איחוי בחלק העליון של הכובע.
למי פונים והאים זה דחוף .
תודה על ההתיחסות[כל שתהיה]* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תיקון ברית
ד``ר דוד בן מאיר26/04/2008שלום רב,
רצוי לפנות ולהבדק אצל אורולוג ילדים. אין הדבר דחוף.
דר' בן-מאיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
שלמה ויאורית26/04/2008תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ספינה ביפידה s4צילה22/04/2008
בני בן ה-18 סובל מהרטבת לילה מאז לידתו. רק לאחרונה אותרה אצלו ספינה ביפידה בחוליה S4 הוא עומד לפני גיוס ולפני החיים בכלל. איך אפשר לעזור לו לנהל חיים נורמליים, האם אפשר למצוא פתרון למצבו "הקל" יחסית אך המטריד ובעל איכות חיים נמוכה כזו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ספינה ביפידה s4
ד``ר דוד בן מאיר22/04/2008צילה שלום רב,
לא בהכרח קיים קשר בין ספידה ביפידה להרטבת הלילה. על-מנת להעריך קשר אפשרי בין השניים יש לקחת פרטים רבים נוספים, לבדוק את בנך וכן לבצע בדיקות נוספות, כל זאת ראוי להעשות על-ידי אורולוג שמתמצא בתחום זה.
דר' בן-מאיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ממצא בקו הבריתעידית22/04/2008
שלום,
לבני בן השנה + 4 חודשים יש לפי בדיקת רופא ממצא בקו הברית מקורו בברית המילה, שאלתי היא האם חובה לנתח ? הניתוח כרוך בהרדמה כללית.
פעם אחת בלבד היתה דלקת במקום, שעברה כעבור יומיים- שלושה.
כרגע יש נקודה קטנה כמעט שלא נראת לעין.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ממצא בקו הברית
ד``ר דוד בן מאיר22/04/2008עידית שלום
יש לבדוק את בנך על-מנת להבין במה מדובר
דר' בן-מאיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היפוספדייסדיקלה21/04/2008
שלום
בני בן השנה ו 3 חודשים עבר ניתוח היפוספדייס (במצב בינוני) לפני כמעט שבועיים.
הייתי רוצה לדעת תוך כמה זמן התפרים נמסים,האם במצב זה יש איזשהוא סיכון לפגוע בניתוח כלומר האם תפרים יכולים להיפתח, ושאלה אחרונה, מתי אפשר לקחת את הילד לים ולהכניס אותו למים?(הוא נורא אוהב ים,וכך גם אני).
תודה מראש וחג שמח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היפוספדייס
ד``ר דוד בן מאיר22/04/2008דיקלה שלום
תלוי באילו תפרים נספגים השתמש הכירורג התפרים אמורים להספג כתלות בסוג בין שבועיים לחודש וחצי.
אין חוקים ברורים באשר לרחצה בים. הייתי מחכה חודש לאחר הניתוח אם הכל בסדר
דר' בן-מאיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת IVPתום20/04/2008
שלום ד"ר בן-מאיר,
לאחר ניתוח pyeloplasty (צד ימין) לפני כ- 6 חודש.
ממצאי בדיקת IVP :
לאחר הזרקת חומר ניגודי:
משמאל-הדגמה מורפופונקציונלית תקינה של כליה ומערכת מאספת.
השופכן עדין לכל אורכו.
מימין-כליה במנח וגודל רגיל, עם הרחבת מערכת הגביעים ואגן הכליה.
כעבור שעה-הודגם שופכן שלא מורחב לכל אורכו.
כיס שתן עם גבולות סדירים.
לאחר התרוקנות, שארית בינונית של החומר הניגודי בכיס השתן.
ד"ר בן-מאיר, מה מהות הממצאים, והאם הניתוח עבר בהצלחה?
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאחר ניתוח pyeloplasty
דר' בן-מאיר20/04/2008תום שלום,
על פניו נראה שיש קושי בניקוז- מובן שצריך לראות את הצילומים כדי להגיד בוודאות.
איננו נוהגים לבצע IVP אלא מיפוי כליות דינמי על-מנת להעריך תוצאות ניתוח שכזה.
חג שמח
דר' בן-מאיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שייך או לא שייך??030318/04/2008
שלום.
העדר אשך (לא נקבו בשם אשך טמיר), שייך לאורולוגית או כירורגית ילדים? מדובר על גיל שנה וחצי בדיוק. הבעיה נתגלתה רק לפני כחודש.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העדר אשך
דר' בן-מאיר20/04/2008שלום רב,
אשך לא נמוש הוא תחום שבו עוסקים אורלוגים ילדים וגם כירורגים
חג שמח
דר' בן-מאיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הבנת ממצא באולטראסאונדבר15/04/2008
בני בן 17 עבר בדיקת אולטראסאונד מפשעות בגין כאבים לא רציפים. הכל נמצא תקין אך נמצא שמסביב לאשך שמאל הודגמו ורידים ברוחב 0.3 ס"מ.
מה זה אומר?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בני בן 17 עבר בדיקת אולטראסאונד
דר' בן-מאיר17/04/2008בר שלום
מדובר בוריקוצל היא מקלעת ורידים (בדומה לדליות ברגל). הממצא שכיח מאד בגברים (עד 15% מהאוכלוסיה) ומשמעותו נגזרת מדרגת החומרה הקלינית- כלומר כמו ברוב המקרים בכירורגיה אורולוגית יש להבדק על-ידי רופא אורולוג שידון אתכם האם יש מקום לטיפול או שיש צורך במעקב.
דר' בן-מאיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ילד בן שלוש - השתן תמיד כלפי מעלהאורחת15/04/2008
שלום
מאז שגמלנו את בני והתחיל לעשות בשירותים - תמיד השתן יוצא מאוזן - תמיד על מכסה האסלה
גם כאשר הפין עצמו מופנה כלפי מטה
זהו בני השלישי ונראה לי שיש פה בעיה
האם זה מצב שניתן לבדוק ולטפל בו?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מאז שגמלנו את בני
דר' בן-מאיר17/04/2008שלום רב,
המצב שאת מתארת מתאים מאד להיצרות של פיית השופכה.
ממליץ לפנות לאורולוג ילדים להמשך טיפול.
דר' בן-מאיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זיקפה אצל ילד בן 3מיכל14/04/2008
שלום
בני בן 3. יש לו זיקפה בתדירות גבוהה במשך היום. יש לציין שהוא לא גורם לזה ע"י נגיעות,
הדבר קורה לו גם כשהוא עסוק, תוך כדי צפיה בטלויזיה, משחק וכו' וזה מפריע לו.
הרבה פעמים הוא חושף את איבר מינו גם בנוכחות אנשים זרים כדי שיראו שהאיבר גדול.
בסה"כ הוא מתעסק בזה הרבה מאד במשך היום
רציתי לדעת האם זה מצב תקין? ואיך עלינו להתנהג כהורים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בני בן 3
דר' בן-מאיר17/04/2008מיכל שלום
זהו מצב שכיח בגיל הזה. ניתן להגיס לילד שהפיפי שייך רק לו ולכן ראוי שלא יראה אותו לאחרים.
אין לייחס לתופעה משמעות מעבר לכך היא תעלם כפי שהופיעה.
דר' בן-מאיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאת בדיקת שתן - דחוף.משפחת שמר14/04/2008
דר' בן מאיר שלום לך!
לבתי אגם ביצעתי בדיקת שתן בשקית לא בקטטר - מכוון שיש לה חום מעל 38 .
נמצאו KETONES- U STRIP - 50
LEUCOCYTES - NEG
ERYTHROCYTES -U STRIP-50 U/L
בשורות התחתונות של הבדיקה (כנראה בספירה ידנית נמצאו)
LEUCOCYTES-SED 1-5
ERYTHROCTES כתוב שיש טריים צללים
BACTERIA- SED +
מה זה אומר ששוב יש לה דלקת רק לפני חודש שתתה צפוויט פורטה
מחכה לתרבית שתן - מה זה אומר ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לבתי אגם
דר' בן-מאיר17/04/2008שלום רב,
כדאי לבצע תרבית שתן מקטטר ועד לקבלת תוצאת תרבית להתחיל טיפול אנטיביוטי.
חג שמח
דר' בן-מאיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כליה הרוסה מרפלוקס בשתןעמית13/04/2008
שאלתי :
1)האם מיעוט מי שפיר עשוי לגרום לרפלוקס בשתן או בעיה בתפקוד כליה של התינוק ?
2) האם רפלוקס ניתן לגילוי בסקירה מערכות?
תודה
עמית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיעוט מי שפיר
דר' בן-מאיר17/04/2008שלום רב,
מיעוט מי שפיר יכול לנבוע ממספר סיבות כאשר אחת מהן היא הפרעה בתפקוד כלייתי.
אין קשר ישיר בין רפלוקס למיעוט מי שפיר אלא אם סיבתו חסימה במוצא כיס השתן.
לא ניתן לאבחן רפלוקס באולטרהסאונד בהריון.
דר' בן-מאיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרטבתלילהמרלין11/04/2008
יש לי בת15 עם בעית הרטבה בלילה
בוצעו מס נסיונות של תרופות וזמזמים והשפרצה לתוךהאף שלא עזר
שאלתי
האם יש ניתוח או התערבות אחרת שיכולה לעזורלהפסקת התופעה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש לי בת15
דר' בן-מאיר17/04/2008שלום רב,
אין ניתוח שפותר הבעיה. ממליץ לפנות למרפאת הרטבה שמנוהלת על-ידי רופא, אורולוג או נפרולוג ילדים.
בהצלחה
דר' בן-מאיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כליה אקטופיתמאירה09/04/2008
ד"ר שלום,
אני אמא ליד בן 13 בבדיקת U.S דרכי השתן נמצא כליה ימנית ממוקמת
בבטן תחתונה מימין, הדגמה מוגבלת עקב גזים, רושם למלרוטציה של הכליה.גודל עד 8.9 ס"מ. בסיכום כליה ימינית אקטופית.
ברצוני לדעת: מה ניתן לעשות עם כליה אקטופית? האים יש טיפול?
ומה הם ההשלכות לעתיד?
תודה
מאירה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כליה אקטופית
ד``ר דוד בן מאיר09/04/2008מאירה שלום,
למרות שלרוב כליה אקטופית היא בעלת תפקוד ירוד יותר, היא אינה גורמת בהכרח לבעיות ואינה אמורה לשנות את אורח החיים. ראוי להיות במעקב.
ד' בן-מאיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
