מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בקע טבורימיכל01/10/2007
בעקבות הלידה השניה נהיה לי בקע טבורי. בבדיקה שלוש שנים אחרי אובחן הבקע כבקע טבורי גדול. השאלות שלי:
1. אני חושבת על הריון נוסף האם כדאי לבצע את הניתוח לפני כניסה להריון או אחרי לידה.
2. איזה ניתוח מומלץ לתיקון בקע גדול - שמעתי שיש ניתוח עם רשת ויש בלי רשת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בקע טבורי.
ד''ר דוד נויפלד02/10/2007א. רצוי מאד לתקן בזמן סביר לפני ההריון הבא.
ב. כיום כמעט ללא יוצא מהכלל הניתוח יהיה עם רשת. ברירת הבחירה שלך כיום - האם ניתוח פתוח (רגיל) או לאפרוסקופי.ברירת המחדל שלי - ניתוח פתוח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקע בהריוןשלי30/09/2007
הייתי במיון ואמרו לי שיש לי בקע בצד שמאל, סובלת מכאבים, והכאבים גוברים מיום ליום, ממיון נשים אמרו לי ללכת לכירורג דרך קופ"ח, אבל קבעו לי תור רק עוד חודש
אני בשבוע 16, אין ממשיכה עם הכאב הזה? האם זה יכול להחריף? מה עושה? קשה לי לשבת ולעבוד ככה יום שלם
ממה אני צריכה להימנע מלעשות כדי לא להחריף את המצב?
תודה מראש, שלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון
ד''ר דוד נויפלד01/10/2007בקע איפוא? של איזה חלק של הגוף?
אם מדובר בבקע מפשעתי, צריך להעריך אם יש בתוכו מעי - US.
אפשר לנתח בזמן ההריון, רצוי לא בטרימסטר הראשון ובתאום מלא עם הגניקולוג.
לא הבנתי למה פנית למיון ולא לרופא המטפל שלך??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבשבוע ה 7 להריון נתגלה אצלי בקע מפש
מיכל16/09/2014בוקר טוב
בבדיקת אולטרסאונד בדיקת US של מפשעה ימינית
הודגם בקע מסיבי ברוחב 1.2 ס"מ עם כניסת שומן ומעיים לתוכו.
ללא הדגמת בלוטות לימפה מוגדלות.
ללא כאבים, האם עם גדילת הרחם הבקע יגדל? מה יש לעשות? לאן לפנות? לנתח?
מה זה אומר? ממה נובע?
עובדת כמטפלת בגן ילדים....האם להמשיך לעבוד?
מה עליי לעשות?
אשמח לתשובתכם המהירה
כמו שציינתי בשבוע ה7 להריוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבשבוע ה 7 להריון נתגלה אצלי בקע מפש - תגובה
ד''ר דוד נויפלד17/09/2014יש להמנע מהרמת משאות.
בגיל הריון כזה צעיר כדאי לשקול תיקון עכשיו לפני שההריון יגדל והלחץ הפנימיח יעלה ויחמיר המצב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבקע בהריון
שלי01/10/2007זה בקע מפסעתי בצד שמאל
פניתי למיון מאחר וסבלתי מכאבים חזקים בבטן התחתונה, בערב חג, והלכתי קודם למלרם, הם הפנו אותי, לא חשדתי שזה בקע
יש דברים שאני צריכה להימנע מהם כדי לא להחריף את המצב?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההריון
ד''ר דוד נויפלד02/10/2007להמנע מהרמת משקל והפעלת יתר ולחץ על שרירי הבטן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקע ותיקרוני25/09/2007
יש לי 5 שים בקע ללא החמרה. האם אפשר להמשיך במתכונת הנוכחית? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ותיק
ד''ר דוד נויפלד26/09/2007אפשר, יש הטוענים כיום שבקע לא סימפטומטי לא מחייב התערבות מיידית. לקחת בחשבון שזה לא ייטב עם הזמן ו... תמיד קיימת הסכנה של כליאה של מעי בתוך הבקע אשר יצריך ניתוח מיידי ולעתים אפילו כריתה של קטע מעי. ממצב זה אנחנו מנסים להמנע ע"י תיקון במצב האופטימלי - כלומר בזמן שאינך סובל מהבקע. אין פתרון מלבד הניתוח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח בקע- אנליזהמיטל23/09/2007
שלום
עברתי לאחרונה ניתוח בקע, ארבעה ימים אחרי שעברתי ניתוח קיסרי. לא הבנתי את מה שהכתב בדוח מהלך ניתוח:
הוצאת סיכות עור לאחר C/S נמצא קו תפר סגור באפונאורוזה (?) מעל לקו זה בינו לבין הטבור חסר אפונאורוזה ומציאת מעי דק בתת כור ללא שק בקע.
פתיחת תפרים קודמים.
בוצעה הפרדת אפונאורוזה (SUP & INF FLAP)
בוצעה תפירה MASS CLOSURE מחדש ובזאת תיקון החסר ETHILON 1 & PDS 1
בדיקת המוסטזה
תוכל בבקשה להסביר לי מה קרה בדיוק?
הבנתי מהרופאים שיש לי גם קולקציה. ( מאזור התפר לקחו תרבית ונמצא פסודואמנוס) עבר חודש והקולקציה עדין ישנה. מתי להערכתך היא תספג? עניין של שבועות? חודשים? איך אפשר לזרז את ספיגתה כיוון שזה כואב לי באזור בו היא נמצאת וכן מעוות את הבטן ( מביך לצאת עם בטן כזו מחוץ לבית)
תודה
מושקה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח...
ד''ר דוד נויפלד26/09/2007אין זה ראוי שתחפשי תשובות כאן. עליך לדבר עם המנתחים שלך.
בנוסף, המונחים הטכניים לו נועדו לדיון עם הדיוטות שאין להם הבסיס המושגי המתאים.
את חייבת לדבר עם הרופא שלך!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה מתנשאת ולא ראויה לפורום
בןבן06/10/2007התשובה היא לא עיינית ולא מתאימה לפורום אינטרנט - אם אתבה לא רוצה לעות - ותר על התשובות בפורום.
יש אנשים שאין להם את הגישה למנתח אחרי הניתוח - ואני אגלה לך סוד קטן - ההדיוטות שבינינו קרי האזרחים הפשוטים שהם לא רופאים גם לא מכירים את המנתחים שלהם עד כדי כך טוב.
וכן אילו חביריך המנתחים היו טורחים לכתוב בשפה ברורה ומדברים איתנו - ההדיוטות אחרי הניתוח לא היינו נאלצים לפנות לפורומים כדי לקבל תשובה.
עוד לקוח "מרוצה" של קופות החולים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקעענת22/09/2007
עברתי נתוח המנגיומה לפני 8 חודשים מאז יש לי כאבים מאוד חזקים באזור הצלקת עם נפיחות ואני חייבת ללבוש חגורה זה מקל על הכאבים בבדיקת אולטרה סאנד לא נמצא בגע די גדול רק 9 מ.ר האם הכאבים מהשבר תודה ענת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בקע
ד''ר דוד נויפלד23/09/2007לא מבין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקע הרניהפרידה19/09/2007
ביתי בת 4 נתגלה נפיחןת באזור מפשעה ימין ככל הנראה זה בקע וסבירות גבוהה שעליה לעבור ניתוח האם זה בהרדמה כללית או יש אפשרות אחרת . וממה זה נגרם?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שבר בילדות
ד''ר דוד נויפלד19/09/2007השבר הזה מולד ועתה בא לידי ביטוי.
לגבי הניתוח, זה יהיה בהרדמה כללית. אין אפשרות אחרת בילד קטן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרניה בהריוןנעה18/09/2007
שלום,
אני בהריון בשבוע 18, מזה 4 שבועות אני חשה בבליטה באזור המפשעה המשנה את גודלה במשך היום וגודלה המאקסימלי הולך וגדל כל שבוע. זהו הריון שני לאחר הריון תקין ללא בעיות מסוג זה מלבד לחץ בבטן תחתונה עקב עומס המשקל (פיזית אני קטנה).
יש לי הפניה לכירורוג לבדיקה האם מדובר בהרניה לאחר שנשללו אפשרויות אחרות על-ידי גיניקולוג (כגון: ורידים נפוחים ונפיחות עקב הפרשות כתוצאה מההריון).
שאלותי,
1) עד כמה שכיחה/נדירה הרניה בהריון?
2) האם ניתן בהריון להשתמש בחגורות (קראתי שיש כאלה) להקלה על העומס והכאב? היכן היכן להשיג חגורה שכז?
3) אם אין אפשרות להשתמש בחגורה האם יש פתרונות נוספים עם תום ההריון?
תודה ושנה טובה,
נעה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הרניה בהריון - תיקון שלאלה 3
נעה18/09/2007
3) אם אין אפשרות להשתמש בחגורה האם יש פתרונות נוספים (בנתיים) עד תום ההריון?
שוב תודה ושנה טובה,
נעה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשבר בהריון
ד''ר דוד נויפלד18/09/2007נתחיל מהסוף: אם זה אכן שבר, מלבד ניתוח אין פתרון. אם אפשר "לסחוב" עד אחר הלידה, "יותר עדיף". חגורות יכולות להקל אבל רק במידה מסוימת. ניתן לרכוש בחנויות ספצייליסטיות לציוד אורטופדי ורפואי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשכיחות שבר בהריון
נעה18/09/2007עד כמה שכיחה/נדירה הרניה במפסעה בהריון?
תודה,
נעה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשבר בהריון
ד''ר דוד נויפלד18/09/2007איך זה רלבנטי לך?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשכיחות הרניה בהריון והקשר לניתוח קי
נעה19/09/2007קראתי מספר כתבות מדעיות יותר או פחות בנושא המזכירות הרניה בהריון עם זאת בספרים המנחים נשים בהריון (הפופולראיים בשוק) התופעה לא מוזכרת (לא במפשעה ולא טבורי).
מעניין אותי לדעת עד כמה התופעה שכיחה ויתר על כן האם יש קשר בין הרניה במפסעה בהריון (לא ראשון) לאחר הריון קודם שהסתיים בניתוח קיסרי, שכן קראתי שאחד המקרים בהם יכולה להגרם הרניה היא באזור בו היה ניתוח/צלקת והשרירים לא התאחו בצורה טובה.
תודה ושנה טובה,
נעה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשכיחות...
ד''ר דוד נויפלד26/09/2007שכיחות בקעים לא קשורה להריון אלא לשכיחות הכללית של בקעים אצל נשים. זה לא נורא שכיח. ההריון יכול להחמיר את המצב.
שבר בצלקת לאחר ניתוח כלשהו זו חיה לגמרי אחרת (אם כי אותו מונח) ותלויה יותר מכל בטכניקה הניתוחית (+ גורמים נוספים).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קילהלימור17/09/2007
1. האם גם לנשים יכול להיות קילה?
2. יש לי כאבים מזה מספר שנים, שבאים והולכים. ומופיעים בעיקר אחרי סחיבת משאות כבדים במשך זמן רב. הכאבים מרוכזים בנקודה אחת ספציפית באזור הבטן התחתונה בצד שמאל (בחלק העליון של המפשעה). האם יתכן ומדובר בקילה?
3. אם כן - מהו הטיפול הנדרש?
תודה מראש ושנה טובה,
לימור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שבר?
ד''ר דוד נויפלד17/09/20071. כן
2+3. לפני טיפול צריך אבחנה. בדיקת כירורג ואולי אולטרא-סאונד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבר בטבור- הריוןrozi14/09/2007
שלום
יש לי שאלה - נוצר אצלי שבר קל בטבור מהריונות קודמים
אין לי כאבים בשלב זה
כרגע אני בהריון שבוע 10 האם זה עלול להיות מסוכן בהריון
או המצב עלול להחמיר? מה מומלץ לעשות
תודה
רוזי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שבר בטבור
ד''ר דוד נויפלד16/09/2007כל זמן שאין כאבים וזה לא גדל אין מה למהר מה עוד שאם בין ההריונות זה לא מפריע, לא הייתי נוגע כרגע. צריך לבדוק אחרי שתלדי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרניה- בקע במפשעהשני כהן12/09/2007
שלום רב,
לאור הפורום וכל הנושא המקיף בנושא הרניה אני מבקשת לדעת האם פעילות גופנית יכולה לסייע? אם כן, אשמח לדעת איזו פעילות גופנית מומלצת? ומהו המינון הראוי לעבודה טובה ולא מאומצת מדי.
בברכה ,
חג שמח, שני כהן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פעילות גופנית
ד''ר דוד נויפלד12/09/2007השאלה לא לגמרי ברורה.
בשבר קיים פעילות יתר מסוכנת.
למניעה לא ידוע לי על פעילות ספציפית שעוזרת. כמובן שפעילות גופנית עוזרת לבריאות באופן כללי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בטבורבת 4010/09/2007
אני 1.63, 48 ק"ג, לא בכושר לאחרונה עם טיפונת בטן והחלו לי כאבים קלים בטבור ובעיקר רגישות למגע- כל מגע כואב בטבור.מאוד בפרט בנקודה מסויימת בתוכו . במישוש מסביב הבטן רכה וגם בלחיצות מסביב לו ולא כואב שם וגם לא כשלוחצים בתוכו מהצדדים ומלמטה אך כןאב מאוד בלחיצהבתוכו במרכזו ובחלקו העליוןומרגישים במרכזו דופק. לבני היה בקע במפשעה בינקותו כך שהייתי חשה לו היתה בליטה שניתן להכניס אבל אני פוחדת ללחוץ שם חזק יותר.
האם ללכת לרופא- ולאיזה- לכירורג? זה התחיל לי רק בשעה האחרונה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים בטבור
חגית16/03/2009אני בת 30 ובריאה בדרך כלל. לאחרונה התחלתי להרגיש כאבים הדומים לכאבי מחזור למרות שזמן המחזור עוד לא קרוב. הכאבים הם גם בבטן התחתונה וגם באזור הטבור. בנוסף הבחנתי רגישות למגע. כשאני לוחצת על הבטן התחתונה או על הטבור , אני חשה כאב. והבטן קצת בולטת . מה זה יכול להיות ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאבים בטבור
ד''ר דוד נויפלד11/09/2007כן, לכירורג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאמרו לי שזו דלקת בטבור- טבעקוטן
בת 4011/09/2007הרופא אמר שאין נפיחות אלא אודם בתוך הטבור ונתן המשחה הנ"ל לפעם ביום לשבוע- האם ללכת לעוד רופא?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיכול להיות...
ד''ר דוד נויפלד12/09/2007יכול להיות. צריך בכל זאת לפנות לכירורג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם הריון עלול להביא להחמרת הרנייה?מאיה10/09/2007
אשמח לדעת. תודה ושנה טובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון
ד''ר דוד נויפלד11/09/2007כן, הלחץ התוך בטני המוגבר עלול לעשות זאת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בהריון ולא מבינהקרן08/09/2007
שבוע טוב לכולם
אני נמצאת כרגע בשבוע 28 להריון
יש לי בעיה של כאבים חמורים במפשעה מין "גולה" שכזאת .
ע"פ בדיקה של רופא הנשים שלי כנראה שיש לי קילה (שבר) במשפעה .
הדבר גורם לי לכאבי תופת עד כדאי מצבים שאפילו לזוז אני בקושי יכולה .
אני ישמח לקבל הסבר קצת יותר מובן על הקילה ,על הניתוח עצמו הצלקות הכאבים ובכלל אם יש פיתרון אחר למעט ניתוח .
ובנוסף רציתי לדעת עם יש לזה איזה שהוא קשר בכלל להיריון כי גם את זה לא הסבירו לי.
ואם יש דברים מסויימים שאסור לי לעשות בגלל הקילה (כמו להרים דברים וכ"ו .. )
מחכה לתשובה בחוסר סבלנות ....
ותודה מראש .....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון
ד''ר דוד נויפלד09/09/2007שבר מפשעתי יכול להתגלות בעת הריון כאשר הלחץ התוך בטני עולה. עם הזמן יש להניח שיחמיר ובזמן הלידה אפילו יכול להיות מסוכן. אין פתרון מלבד הפתרון הכירורגי שהוא כולל תיקון של הדפקט בעזרת רשת סינטטית. הניתוח לא גדול ויכול להיעשות בכל סוג של הרדמה. התאוששות קצרה יחסית. בינתיים יש להמנע מהרמת משאות. תמונות אפשר לראות בגוגל "תמונות".
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קילהרומי06/09/2007
לסבא שלי יש קילה ואני לא יודעת בדיוק מה זה אומר ובמשפחה שלי לא מסבירים לי. תוכל בבקשה להסביר מה זה (רק בכמה שורות) או אם יש מאמר ברשת שאתה יכול להגיד לי לקרוא אותו זה גם מאוד יעזור לי.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שבר-הרניה
ד''ר דוד נויפלד07/09/2007בת כמה את?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשבר
ד''ר דוד נויפלד09/09/2007קודם כל בת כמה את?
בינתיים תכנסי לגוגל "תמונות" ותעלעלי שם קצת ותקבלי מושג.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עברתי ניתוח הרניהטרה04/09/2007
לד"ר שלום רב!!!
עברתי ניתוח הרניה אתמול,במפסעה, בשיטת "אברהמסון" (?), מרגישה כאבים בכל הבטן... איזה משכנכי כאבים מומלצים? אני יכולה ללכת, אין לי חום והצלקת בסדר גמור. האם יש מקום לברר את מקור הכאב? אולי הוא נורמלי בשלב הזה? בתודה מראש, טרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ?אברמסון
ד''ר דוד נויפלד04/09/2007לא מכיר את מר אברמסון.
באופן כללי אין זה מן הראוי שבשלב כה מוקדם אחר הניתוח תפני לגורם חיצוני. רצוי לדבר עם המנתח שלך. אם את לא סומכת עליו, יש בעיה שכן אז לא היית צריכה להינתח אצלו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

