מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מחלת סבר ילד בן 13שי08/06/2010
שלום אני בן 13 ובזמן האחרון אני מרבה לשחק כדורגל.
כבר חודשיים בערך שיש לי כאבים בעקב בזמן שאני משחק כדורגל או לאחר מכן
הכאב כל הזמן בא והולך בא והולך שבוע כן שבוע לא וקראתי בהרבה אתרים באינטרנט ואני חושב שיש לי מחלת סבר רציתי לדעת קצת יותר על מחלת סבר אם בכלל יש לי את זה.
כמה זמן זה ימשך? האם אני צריך לטפל בזה? והאם אני יכול להמשיך לשחק כדורגל?
אשמח אם אקבל תשובה תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשי
ד''ר מרק אידלמן08/06/2010שלום שי ,
כדאי שבנוסף לחיפוס באינטרנט תקפוץ לביקור של אורטופד ילדים (לפי מה שאתה כותב יתכן באמת שיש לך מחלת סבסרס, אך אין תחליף לבדיקה!)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פלטפוסמורן07/06/2010
שלום,
בני בן שנה ו-3 חודשים,
עדיין לא הולך לבדו,אך עם אחיזה בדברים הולך יפה מאוד, כולל הליכון (כמו עגלה, לא הליכון שהילד בפנים).
משום מה, חמותי חושבת שיש לו פלטפוס מאחר והיא טוענת כי כפות רגליו ישרות.
שאלתי היא האם לרוץ להיבדק את\צל אורטופד? או שזה מוקדם מדי לאבחון?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פלטפוס
ד''ר מרק אידלמן07/06/2010אין פלטפוס אמיתי בגיל של בנך.עד גיל 5 שנים רוב הילדים מאוד גמשים , משני לזה יש פלטפוס.
לא לדאוג, אין צורך ללכת לרופא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צליעה אצל בן 1.9 כבר 8 ימיםבועז06/06/2010
שלום רב. בננו החל מדדה וצולע ברגל שמאל מיום שני שעבר- 8 ימים, במקביל לדלקת באוזן. בדיקות דם הראו: שקיעה- 65 ו 8.96 CRP
רופא המשפחה מחכה שהערכים יירדו, היום השקיעה הראתה 55 וCRP עדיין לא התקבל רק מחר?
היית ממליץ פנייה למיון?
תודה על תשובה מהירה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צליעה
ד''ר מרק אידלמן07/06/2010כן הייתי הולך למיון (בשעות הבוקר בלבד!),ש"ד גבוהה יחסית יכולה להיות עקב דלקת באוזן , חשוב גם לבדוק את הילד , לבדוק חום , לבצעה US פרקי ירכיים .יותר מכל חשוב לשלול מחלה זיהומית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דריכה מוזרהאלנה06/06/2010
שלום רב!
בני בן ה10.5 חודשים מזה שבוע שני הולך לבד. אני יודעת שזו רק ההתחלה,אבל רגלו הימנית לא מונחת טוב בזמן ההליכה. נראה כאילו רוב המשקל עובר לחלק החיצוני של כף הרגל וכשהיא באוויר היא מקופלת-מעוגלת קצת מה שגורם למעידות רבות ונטיה לצד ימין.
אני מבינה שבשלב מוקדם כל כך יש מקום להמתין שזה יסתדר לבד, אז ברצוני לשאול באיזה שלב צריך לגשת ולבדוק את העניין?
בנוסף, מתי מומלץ לרכוש לו נעל ראשונה?
בתודה מראש
אלנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הליכה ראשונית
ד''ר אודי לבל06/06/2010אלנה - חכי, זה ממש מוקדם, חכי חודש בערך שיעבור עם הליכה עצמאית. אח"כ אם משהו לא סימטרי גשי לאורתופד ילדים להערכה. לגבי נעל ראשונה - אני ממליץ על הליכה יחפה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה!
אלנה08/06/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צליעה פיתאומית - ילד בן 3שחר06/06/2010
שלום רב,
ביום שישי האחרון וללא שום סיבה התחיל בני לצלוע.
הילד בן 3,לא סובל מכאבים (לפחות כך טוען) במצב רוח טוב כתמיד,רץ קופץ ומשתולל.
אך עדיין צולע קצת על רגל ימין.
פניניו למוקד וביצענו בדיקה ראשונית אצל רופאת הילדים ובידקות דם(ספירה + שקיעת דם)- הכל תקין.
רופאת הילדים טענה שזה אולי משהו חולף שיעבור עוד יום - יומיים.
מה לעשות ? עברו כמעט 48 שעות...והילד עדיין צולע.
בתודה מראש
שחר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צליעה
ד''ר אודי לבל06/06/2010שחר שלום, עשיתם את מה שדרוש- פניה לבירור קצר ושלילת זיהום. מעבר לכך - מעקב, אם לא יחלוף - תצטרכו להעמיק בירור. אתם מוזמנים לקרוא באתר אורתופדיה ילדים של בי"ח שערי צדק - כתבתי שם סקירה על צליעה אצל ילדים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ילדה בת שנה הולכת , רגל שמאל עקומהשרון05/06/2010
בתי בת שנה וחודש התחילה ללכת . בגיל שנה נראה שהרגל באזור השוקה השמלאית מתעגלת החוצה .
האם זה מסתדר לבד? או נדרש ניתוח? האם הגיוני שהרגל פתאום מתעקמת . ברצוני לציין שנעשה לה אולטרסואנד פרקי יריכיים והיה תקין. רק לפני כחודש שמנו לב שהרגל מעט עקומה.
חשבנו לציין שהיא התחיל ללכת בערך בגיל 10 חודשים והיא זריזה, מטפסת, רוקדת ורצה ,
בהליכה היא מעט כמו ברווז
לתשובתכם אודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עיוות של השוק
ד''ר אודי לבל05/06/2010שרון שלום - גשו לבדוק את הממצא הזה. ייתכן שזה משהו בדרגה מזערית וחסרת כל משמעות וייתכן שלא - לבדוק!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כפות רגליים אצל ילדהמירב05/06/2010
שבת שלום,
ביתי בת 2 ו- 8 חודשים וטרם הולכת לבד. היא עומדת מגיל שנה והולכת בין רהיטים
וע"י עגלה בדחיפה. (קיימת בעיה של איחור התפתחותי.)
אנחנו מטופלים בפיזותרפיה וכולם אומרים לי שהיא תלך בקרוב.
כפות הרגליים שלה נוטות פנימה ואצבע הבוהן כאילו בורחת הצידה.
אנחנו כל הזמן עובדים עימה על ידי לחיצות והעמסת משקל על הקרסול.
האם לדעתך אנחנו צריכים להוסיף מדרסים??? (אורטופד טען שאין צורך בסדים.)
אני די אובדת עצות, מה לעשות עוד עבורה שיגרום לה ללכת עצמאית.
אודה על תשובתכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כפות רגליים
ד''ר אודי לבל05/06/2010מירב שלום. אני מצטער, אין מקום לתשובת קסם מצידי כאשר (אני מניח) מעורבים גורמים שונים בטיפול בעיכוב ההתפתחותי. אני מציע לדבוק בצוות המטפל ולעשות את מה שהם ממליצים.
עיכוב בהתפתחות הוא כמעט תמיד ממקור של קצב ההתפתחות המוחי. כל האמצעים שאנחנו נעזרים בהם, מטרתם להקל על המוח לבצע פעולה מסובכת כמו הליכה, או בגיל יותר מאוחר - כתיבה.
לכן אין מקום להאיץ יותר מידי, אלא לתת לו את הזמן הדרוש להתפתח וללמוד לבצע את הפעולות המורכבות האלה. כשהמוח יידע לייצר הליכה, לרוב גם כף הרגל תדע להתמקם נכון על הקרקע.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכפות רגליים בילדה - המשך
מירב05/06/2010שוב ערב טוב,
אשמח באם תייעץ לי בנושא של מדרסים, בהמשך לתיאור שתיארתי קודם.
והאם אתה יכול להמליץ לנו אל אורטופד המתמחה בילדים לאור המצב.
שוב תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
ד''ר אודי לבל06/06/2010מירב אני חוזר - הישארי צמודה להמלצות הצוות העוקב אחרי הילדה. במידה שתרצי אורתופד ילדים - תשאלי מי מייעץ לצוות שלח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הגבהה לתינוק בן שלושה שבועותדגנית04/06/2010
שלום, בני בן שלושה שבועות, שוקל 4.5 ק"ג. לאחר האוכל הוא פולט וכן סובל קצת מגזים, קראתי שהגבהה תוכל להקל על התופעות, כשהוא שוכב בעגלה, אני מקפלת שמיכה רכה למעין כרית ומניחה אותו הזווית של 45 מעלות (מקווה שזו הזווית המדוייקת, לפחות ככה זה נראה לי)
בשנת לילה אני שמה אותו ללא הגבהה ב-180 מעלות.
שאלתי האם ההגבהה שאני עושה לו יכולה להיות מסוכנת אורתופדית לגב, העורף או משהו? הוא ישן ככה הרבה יותר טוב, פולט פחות ועושה רושם שיותר נוח לו .
תודה רבה
דגנית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שינה באלכסון
ד''ר אודי לבל05/06/2010דגנית שלום, אני לא צופה בעיה עם השכבה מעט מוגבהת. אנחנו ממליצים על כך פעמים רבות למקרים של רפלוקס.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם הרצועות קצרות מדי? יש תמונהתמר04/06/2010
שלום רב,
בתי בת שלושה חודשים ושבוע, ועם רצועות מגיל חודש וחצי. עד עכשיו לא היה צורך להאריך רצועות (ביקורת כל 2-3 שבועות). עכשיו המצב גבולי. הרופא שלנו רחוק ולא היינו רוצים לנסוע בלי שיאריך רצועות.
מצורפת תמונה של הרגליים ברצועות. הרגליים קצת מתרוממות ולא פרושות ישירות על המזרון (ברכיים במרחק מה מהמשטח).
התור הבא שלנו הוא בעוד 11 ימים. האם זה רחוק מדי? אם כן - אנחנו יכולים להקדים את התור, 7 ימים זה בסדר? עדיף פחות? אנחנו לא יודעים מה מידת הדחיפות מבחינת הגודל ומפחדים שחלילה ייגרם נזק.
המון המון תודה, תשובותיכם בפורום עוזרות לנו מאוד בהתמודדות עם הקושי...
ליטל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ריתמה
ד''ר אודי לבל04/06/2010ליט לשלום, זה אכן נראה קצת קצר, אבל שבוע נראה לי זמן סביר להמתין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה המהירה
תמר04/06/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבר במרפקענבר03/06/2010
שלום,
בני בן השנתיים וחצי נפל ואובחן כסובל משבר במרפק בקונדיל צדדי של ההומורס כמעט ללא תזוזה.
בביקורת לאחר כ 10 ימים אצל רופא אחר, נאמר לנו כי אין בכלל שבר ושקל לטעות אצל ידים כי למרות שזה נראה כמו שבר זה לא. הורד הגבס ויש לציין שהנפיחות ירדה והוא מצליח להניע את היד די טוב ומתלונן על כאבים רק במשיכה או כיפוף חזק של היד.
האם ייתכן בלבול שכזה? אם זה היה שבר הוא היה מצליח להניע את היד כמעט לגמרי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לענבל
ד''ר מרק אידלמן04/06/2010שלום,
קשה לי בליראות צילום מרפק לשפוט את הסיפור.אני מפחד שאף אורטופד לא יוכל לתת לך תשובה מספקת בלי לראות את הצילום .
אם אין כאב, כנירא שאין בעייה דורשת טיפול כעת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה!
ענבר04/06/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים באצבעות ידיים ורגלייםרונית02/06/2010
בתי בת השבע מזה כמה ימים מתלוננת על כאבים באצבעות הידיים והרגליים , היא אומרת שכל הזמן כואב לה אבל במשך היום היא לא מתלוננת היא ילדה מאוד אנרגטית ויכול להיות שהיא עסוקה בדברים אחרים אבל בלילה שאני משכיבה אותה היא מתלוננת שמאוד כואב לה אני לא חושבת שזה כאבי גדילה בכלל כי קראתי על זה , אז מה זה יכול להיות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך
רונית03/06/2010אתמול שוב דיברתי איתה והיא אומרת שבעצם גם במיפרק היד כואב לה לאורך כל כף היד והאצבעות וכך גם ברגליים מה הם הסיבות לכאבים אלה פתאום , נדמה היה לי שהאצבעות בידיים שלה קצת נפוחות לא בטוחה בזה אולי הם כך ולא שמתי לב , בבקשה תשובה אני מאוד מודאגת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאבי ידיים
ד''ר אודי לבל03/06/2010רונית שלום, אני מציע שתגשו להבדק אצל רופא/ה הילדים שלכם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סיפור מוזר?דנה01/06/2010
התינוקת שלי בת 3 וחצי חודשים.
בגיל חודשיים - בדיקת אורטופד ו-US - פישוק 60 מעלות משמאל, 70 מעלות מימין. ב-US ימין TYPE1 ושמאל TYPE 2A.
בגיל 3 חודשים - פישוק 80 מעלות מימין ו - 60 מעלות משמאל. US- ימין TYPE 1 ושמאל TYPE 2C-3.
בגיל 3 חודשים ושבוע, אחרי טיפול של שבוע בלבד בחגורת PALVIK - בבדיקה פישוק 80 מעלות משני הצדדים! פרק שמאל יציב (לא נעשה US חוזר).
לא מוזר שתוך שבוע הפישוק שווה משני הצדדים?
למה צריך הלמשיך הטיפול למרות שהפישוק שווה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לדנה
ד''ר מרק אידלמן01/06/2010אני חושב שאולתך את צריכה לשאול אורטופד המטפל של ילדה.אף אחד פרט ממנו (הו בדק ועשה US )לא יהיה מדוייק ממנו לתשובותך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול בDDH לילדה בת חצי שנהורד01/06/2010
שלום רב
קראתי הרבה על התופעה הנ"ל בפורום וקראתי את התשובות אך אני מבקשת לשאול על בתי-
בתי בת חצי שנה מטופלת בכרית פישוק מדגם פרייקה מגיל חודשיים וחצי. יש לציין כי לפי הרופא המטפל ציין שהנחנו את הכרית באופן נכון ותמידי, מלבד בזמני החלפה ומקלחת.
בגיל חודשיים וחצי, בתחילת הטיפול, הרופא קבע שיש דיספלקציה חמורה משמאל, מכתש שטוח וזוית של 54 בשמאל ו 60 בימין. לאחר מכן המליץ על הכרית ומיד שמנו לה.
לאחר טיפול של חודשיים ומעקב אחת לחודש נראה היה שהמצב השתפר : 57בשמאל ומימין 70
. אבל בביקור האחרון המצב הדרדר והזוית חזרה למצב של 54 מעלות, והוחלט לטפל בגבס.
שאלתי היא, האם אין מנוס מלשים גבס כיוון שכבר היינו במצב של שיפור, ומה בגיל זה נחשב לשיפור של ממש, כלומר לאחר שימת הגבס מה אמור להיות מצב מוצלח (כמה מעלות)
שאלה שנייה, מתי צפוי להסתיים הטיפול בגבס- חודש? חודשיים? יותר?
שאלה נוספת ואחרונה- מהן הסכנות בשימת גבס בגיל כזה רך על מצבה ההתפתחותי והנפשי של הילדה, שכן מתינוקת חייכנית לאחרונה שמתי לב ש מאוד מתוסכלת שלא יכולה לזוזו הרבה, כבר מאוד רוצה להתהפך ולזחול, השאלה היא האם לאחר הורדת הגבס תשיג את הקצב לפי ההתפתחות התקינה?
תודה רבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול בגיל חצי שנה
ד''ר אודי לבל04/06/2010ורד שלום. הדילמה שלך לא פשוטה גם לי. אני לא נכנס לפרטים שרשמת, זה לא לגמרי ברור לי וכמובן בפורום לא אכנס לדקויות הטיפול.
לעצם העניין שאלתך למה מה שלא הצליח בריתמה יצליח בגבס. אין לי תשובה טובה לכך, ואני גם לא לגמרי משוכנע שלא היתה הצלחה, אבל, קשה להחזיק תינוק מעל גיל חצי שנה בריתמה.
את מתארת מצב בו למעשה רק צד אחד לא הבשיל. אם ההחלטה היא להניח גבס ספייקה - הרי זה יהיה לחודשיים בשלב הראשון ועוד חודשיים בגבס נוסף, או לעבור לחודשיים נוספים למכשיר ג'ורדן. היות שהמצב גבולי - גשו לשמוע עוד דעה!!!.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחלת סבר לילד בן 9רענן31/05/2010
האם ניתן לראות מחלת סבר בצילום רנטגן ?
האם ניתן להתאמן בג'ודו ? אם יש הקלה בכאבים ?
כמה זמן המשכת המחלה ? בינתיים עברו חודשיים וחצי. יש הקלה אולם הכאבים לא חלפו ?
הולך עם עקבונים מאז, האם משחל וולטרן יכולה גם להועיל ?מתלונן גם על "זרמים" מידי פעם ברגליים לסירוגין, כל פעם ברגל אחרת. האם יכול להיות קשור לחשד לסבר או שמדובר במשהו אחר. בבדיקה נוירולוגית של רופא ילדים ושל אורטופד לא נמצאה בעיה נוירולוגית והאבחנה נותרה חשדלסבר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחת סברס
ד''ר מרק אידלמן01/06/2010בד'כ כאבים נמשכים 6 חודשים (כל יום לטובת הילד!)
אין טיפול ספציפי,האבחנה מבוססת על בדיקה קלינית בלבד ולא צילום.אם כאב אצל ילד בן 9 ממוקם בקצה העקב-כנירא שזה באמת סברס.
לא לדאוג-זה עובר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחפשת אורטופד ילדים מומחהליאת31/05/2010
שלום,
ילדתי תינוק עם אצבע שישית היוצאת מאגודל ביד שמאל
אני מחפשת רופא מומחה בתחום לביצוע הניתוח
תודה ליאת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום ליאת
ד''ר מרק אידלמן31/05/2010אם את צפונית ( וגם אם לא ) נוכל לעזור לך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)









.jpg)
