מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- סימני מתיחהצילי19/06/2008
שלום!
רציתי לדעת איזה טיפולים יש לסימני מתיחה בהריון (אדומים ומגרדים), אם בתחום הארומתרפי, תכשירים טובים וכו'..
תודה, צילי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סימני מתיחה
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D19/06/2008צילי ערב טוב
קיימות פורמולות ארומטיות ייחודיות שיכולות לעזור בעידוד צמיחה מחודשת של העור (כגון שמן נשאי שקדים, שמן אתרי לבונה) בשילוב עם שמנים המכווצים את סימני המתיחה. לעסות בתנועות סיבוביות את האיזורים בהם יש מתיחה 3 פעמים ביום.
בתזונה מומלץ להקפיד על אכילת נבט חיטה ושמנים מכבישה קרה בסלט ובאפייה. הויטמין E במזונות אלו עוזר לאלסטיות של העור. גם חומצות שומן חיוניות יכולות לעזור (ניתן למצוא אותם בדגים, זרעי פישתן וכו'). בנוסף ניתן למרוח שמן ויטמין E על הסימנים.
אם תרצי טיפול אישי יותר אשמח לעמוד לרשותך
לבריאות ושיהיה במזל טוב....
מיכל לזרוביץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה!
צילי19/06/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סוג דם o ויוגורט מחלב כבשיםשרון שין19/06/2008
היי,
במהלך השנה האחרונה אני פועלת ע"פ הנחיות אכילה לפי סוג דם o
לא מצאתי בספר הנחייה לגבי יוגורט מחלב כבשים.
האם מותר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יוגורט מחלב עיזים
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D19/06/2008שרון ערב טוב
ראשית אני אציין כי אינני מטפלת בשיטה זו, יחד עם זאת למיטב זכרוני יוגורט עיזים לא מומלץ לסוג דם O , מוצרי חלב פחות מומלצים אצלהם. נסי לחפש יוגורט/גבינה מחלב סויה
לבריאות
מיכל לזרוביץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חילבהחגית17/06/2008
שאלה קריטית
איך מפיגים ומנטרלים את הריח הנורא הזה???????????????
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התשובה היא שקדים...............
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D17/06/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לימודים.. מבקשת המלצותדניאל(ה)16/06/2008
היי,
אולי זה לא לעניין לשאול על מכללות ובתי ספר
ובכל זאת.. זה חשוב לי
מי שמע/למד ב"מהות"
אשמח בכלל לקבל המלצות
ט'נקס
הילה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D17/06/2008ערב טוב
שאלה חשובה ביותר . מציעה לך להיכנס לרשימת המכללות המוכרות על ידי אגודת הנטורופתיה כי אני מבינה שזה התחום בו את מתעניינת. ליד כל מכללה מופיעה האתר שלה, גלשי באתרי מספר מכללות , תעשי את הסינון הראשוני ולאחר מכן תקבעי במכללות שיותר נראות לך פגישות ייעוץ עם מנהל/ת המגמה. קחי בחשבון מספר שעות, איכות המורים וחשוב ביותר להסתובב באותה המכללה ולדבר עם סטודנטים מזדמנים שפוגשים שם ולהתייעץ עימם ולראות אם הם מרוצים. כן בהחלט בחירת מכללה דורש זמן כדי לקבל החלטה נכונה
לנוחיותך הלינק לאתר האגודה
http://www.naturopathy.org.il/image/users/71954/ftp/my_files/Michlalot/מכללות%20המוכרות%20על%20ידי%20האגודה%202008.doc
לבריאות
מיכל לזרוביץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חומצה פולית - כמותנתי15/06/2008
שלום,
עפ"י המלצת הרופא שלי כדאי לי לקחת חומצה פולית במינון של 5-10 מ"ג ליום. (כתוספת לטיפול בתרופה שנקראת מטוטרקסט לדלקת פרקים)
בפירסומים אני רואה שהכמות לטבלית אחת הינה 500-1000 מק"ג,
מה זה מק"ג, וכמה מק"ג זה 1 מ"ג.
תודה ומתנצל על השאלה הטרוויאלית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טעות שלי...
נתי15/06/2008ההמלצה הינה 5-10 מ"ג לשבוע ולא ליום.
ואז טבליות של 800 מק"ג אני מניח שהם 0.8 מ"ג * 7 ימים = 5.6 מ"ג. זה כבר מסתדר עם ההמלצה של הרופא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמק"ג
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D15/06/2008נתי ערב טוב
ב-1 מ"ג יש 1000 מק"ג
לבריאות
מיכל לזרוביץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שמן רימוניםsurh.15/06/2008
האם ידוע לכם דבר על שמן רימונים החיוני לחולי סרטן? אם תוכלו לפרט עליו בהרחבה ואיפה ניתן להשיגו..
תודה וישר כוח!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שמן רימונים
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D15/06/2008ערב טוב
קיימים מספר מחקרים לגבי יעילות שמן הרימונים במקרי סרטן הערומונית והשד.
ניתן לבצע חיפוש באינטרנט על מנת לדעת היכן כדאי לרכשו
לבריאות
מיכל לזרוביץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נימי דםדלית14/06/2008
אני בת 37 ויש לי עור די בהיר.
העור שלי מלא בכתמים אדומים קטנטנים, שרואים אותם רק אם מסתכלים מקרוב. אלה מקבצים של נקודות קטנטנות אדומות, הגדולים ביותר מגיעים לגודל של 1 מ"מ. יש לי אותם כבר שנים, לא זוכרת כמה בדיוק, ונראה לי שהם הולכים ומתרבים. לאחרונה הבחנתי שכל העור שלי מלא בהם, ובייחוד הם רבים על גבי הזרועות, שם המרחק הממוצע ביניהם הוא פחות מ-5 מ"מ. הם יותר בולטים לעין בחלק הפנימי הבהיר של הזרועות, אבל יש לא פחות גם בחלק החיצוני. על הרגליים המרחקים בניהם יותר גדולים. האם זה קשור לחוסר במרכיב תזונתי כלשהו? האם עלי לפנות לרופא ואם כן איזה?
דלית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נימי דם????
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D14/06/2008דלית שבוע טוב
קשה לתת לך תשובה מבלי להתרשם ולראות אך אם המדובר בנקודות קטנות אדומות אולי
המדובר ב-cherry points אפשר להורידם בקלות בצריבה על ידי גלי רדיו.
המדובר בתופעה משפחתית.
לבריאות
מיכל לזרוביץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מגנזיוםרוני13/06/2008
שלום,
יש לי בלטי דיסק בצוואר וכן כיווצים בשרירי הצוואר וכתוצאה מכך קושי בתנועת צוואר.
התופעות נמשכות כשנתיים.
לאחר שניסיתי כל מיני דברים - פיזיותרפיה, מחטים וכו' - ללא שיפור משמעותי - המליצו לי
על מגנזיום.
אני בן 47, משקל 100 ק"ג. השאלה מה הכמות של מגנזיום היומית שעלי לקחת, האם זה צריך להיות מגנזיום נקי או עם תוספים אחרים, מתי לקחת והאם עם ארוחה.
כמו-כן במידה ואני ארגיש שיפור מסויים - במשך כמה זמן יש להמשיך ולקחת אותו?
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בלט דיסק בצוואר
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D14/06/2008דני שבוע טוב
נראה לי כי כדאי לך לגשת למומחה בכירופרקטיקה לצורך טיפול. אפשר לשקול גם טיפול בטווינא.
לבריאות
מיכל לזרוביץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הזעת יתר בפניםסמדר13/06/2008
שלום
אני בת 33 ומזיעה מאוד בפנים,לא מזיעה בבית שחי ולא בידיים מה עושים?
שמעתי על אוכל מקרר או צמחים לחליטה.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הזעת יתר
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D14/06/2008סמדר שבוע טוב
הזעת היתר בפנים מתחילה לרוב בעשורים הרביעי או החמישי בחיים וכ-15% אחוזים סובלים מהזעת-יתר ממוקדת בפנים. טיפול טבעי (שזאת בעצם תחום התמחותי) יכלול טיפול בתזונה: להימנע ממזונות חמים וחריפים, מטוגנים וגם מהמכילים קפאין (קפה, תה,קקאו, שוקולד) כי הם יוצרים אפקט חימום והזעה
מזונות קרים יכולים לעזור כגון: אבטיח, מלפפון, שמיר, פטרוזיליה- אלו נותנים אפקט קירור.
פרחי באך מותאמים באופן אישי,
שתיית חליטה של פסיפלורה, מנטה, קמומיל, סרפד, ברוש, ותות - מספר פעמים ביום.
גם דיקור ברפואה סינית יכול לעזור
ממש על קצה המזלג
בברכה,
מיכל לזרוביץ.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קנדידהמיכל11/06/2008
שלום,
אני עושה דיאטת ניקוי לקנדידה. התחלתי לפני כחודשיים. רוב הזמן אני שומרת, אבל מדי פעם "חוטאת" ואוכלת פרי או משהו מתוק אחר. מקסימום פעם בשבוע קורה שאני אוכלת משהו מתוק. יש לי כמה שאלות:
1. אני הורסת את הניקוי כשאני אוכלת פירות פעם בשבוע.?
2. איך אפשר לדעת מתי הקנדידה נעלמה לגמרי?(כל הסימפטומים שהיו כמעט פחתו לחלוטין. אני אמורה לחכות עד שהכל יהיה "מושלם"?).
3. בעבר סבלתי ממיגרנות. מאז שהתחלתי את הניקוי הזה המיגרנות חזרו, ויש לי מיגרנות בממוצע פעם בשבוע. האם זה נורמלי שזה יקרה? והאם זה ייפסק כשאני אחזור לתזונה רגילה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קנדידה
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D14/06/20081. תשובה שלילית
2. הטיפול בקנדידה יכול להימשך מספר חודשים. כאשר מבריאים התחושה הכללית הרבה יותר טובה וכן בדיקת המעבדה הינה שלילית.
3. יכול להיות כי המגרנות נגרמות בגלל "משבר החלמה" של תהליך הניקוי ואולי לא. ממליצה לך להפנות את השאלות שלך למטפל/ת שלך
לבריאות
מיכל לזרוביץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה :)
מיכל20/06/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרגעת מתחיםמלי ג.10/06/2008
שלום, האם יש בנטורופתיה משהו המיועד לכעסים ומתחים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מתחים
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D14/06/2008מלי שבוע טוב
בהחלט יש מענה. ראשית יש לבצע אבחון ולנסות להבין יחד איתך ממה הכעסים/מתחים נגרמים . במקביל ניתן לטפל בדימיון מודרך, פרחי באך, צמחי מרפא מרגיעים (כגון לואיזה, קמומיל, ולריאן, מליסה ועוד), קיימים תוספי תזונה שונים. כמובן שגם תוכניות להפחתת מתחים יעזרו (יוגה, מדיטציה, טאי צ'י). אך ממליצה לך לגשת לטיפול נטורופתי על מנת שיותאם הטיפול האישי אשר את זקוקה לו.
לבריאות
מיכל לזרוביץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניאציןיצחק06/06/2008
אני סובל כבר שנים רבות (אני בן 48) מ-HDL נמוך (34).
לפני 3חודשיים התחלתי לקחת סימבקור בגלל כולסטרול כללי
מעל 230 ו-LDL בסביבות 145-150 !
כדי להעלות את ה-HDL התחלתי לקחת לפני חודש ניאצין
(ללא בעירה) 250 מ"ג -3 פעמים ביום.
אתמול עברתי בדיקת דם והתפלאתי לראות שה-HDL
ירד ל-31 !!!
איך זה יתכן ? ציפיתי לעלייה של לפחות 10% וקבלתי ירידה
של 10%.
אני יודע שסטטינים כמעט ולא משפיעים על ה-HDL , אבל ידוע
שניאצין במינונים של 0.5 גרם ומעלה כן משפרים את ה-HDL.
איך את מסבירה את זה?
מה עלי לעשות חוץ מפיעילות גופנית?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פרופיל שומנים גבוה בדם
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D08/06/2008יצחק חג שמח
רמות נמוכות של HDL אינם מהוות גורם סיכון משמעותי אלא אם כן נלווה עם רמות גבוהות של LDL. הטיפול ברמות שומנים גבוהות בדם הוא מקיף ולא ניתן לעשות זאת דרך האינטרנט. יש לבצע אבחון ולראות האם יש מעורבות של איברים נוספים בגוף. באופן כללי
שינויים תזונתיים הם הדרך הטובה ביותר לטיפול בכולסטרול גבוה. צריכה של סיבים מעולה כגון ירקות, פירות, אגוזים, זרעונים ודגנים מלאים.
בכלל מומלץ בארוחת בוקר להכין קערה של שיבולת שועל יחד עם חלב סויה, בננה, תפוז או חצי אשכולית. חשוב פירות וירקות בעלי צבע עז מאחר ומכילים נוגדי חימצון, אשר חשוב למנוע חימצון של כולסטרול כי כולסטרול מאד רגיש לחימצון. באופן עקרוני מומלץ לקבל את הסיבים מהתזונה ולא כחלק נפרד.
שמן זית מכבישה קרה מעלה רמות HDL.
שום ובצל – עוזרים להפחית LDL בעוד שמעלים HDL.
לגבי שאלתך בדבר הניאצין, אין לי תשובה מדוייקת, יכול להיות כי חל טעות במעבדה ויכול להיות כי המינון שלקחת איננו מספק, ניתן להגיע עד 1 גרם ליום. מעבר לכך, קיימם צמחי מרפא אשר מסוגלים להוריד רמות כולסטרול ולהעלות רמות HDL. חשוב ביותר גם להוריד רמות מתח וסטרס, ידוע כי יש להם קשר עם רמות כולסטרול גבוהות.
לבריאות
מיכל לזרוביץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניאצין וכולסטרול
אמנון בצלאל09/11/2008שלום יצחק אני תומך לחלוטין בדברים של מיכל, ברצוני להוסיף רק הערה קטנה. כדי לקבל את האפקט שרצית עליך לקחת ניאצין רגיל ולא כמו שמכרו לך בחנות ללא בעירה. לבריאות אמנון בצלאל ND
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לאמנון
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D10/11/2008אמנון , שמחתי לשמוע ממך... מקווה שאתה עוסק היום בתחום הקרוב לליבך.
בכל מקרה, לגבי הערתך אני חייבת לומר כי דעתי מעט שונה. יצחק ציין כי הוא נוטל ניאצין ללא בעירה שזה אומר כי ניתן לקחת מינון גבוה יותר ללא תופעות הפלש והבעירה (לאלו מהגולשים שלא יודעים הכוונה לחום וסומק בפנים). דווקא אני במקרים כאלו כן ממליצה על ניאצין ללא בעירה מהסיבה הזאת וכך ניתן לתת מינון גבוה יותר ללא תופעת הסומק. המינון האפשרי שניתן ליטול הוא עד 3 גרם ליום לצורך הורדת כולסטרול (בטעות בתשובתי שמתי לב כי רשמתי 1 גרם). מינון של 1.5 גרם ועד 3 גרם יעזור בהורדת רמות כולסטרול ויעלה רמות כולסטרול HDL (הכולסטרול הטוב)....
בכל מקרה מאחלת לך הצלחה ושמור על קשר...
לבריאות
מיכל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- למיכלחגית05/06/2008
מיכל שלום
קראתי את הכתבה שלך ושמעתי מחברה שעברה אצלך אימון שזה נהדר, לפני שאני מתחילה רציתי לדעת תוך כמה זמן רואים תוצאות והאם תמיד אצטרך לבצע פעמיים ביום??
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למיכל- התכוונתי לתרגילי הפנים
חגית05/06/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתרגילי פנים
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D08/06/2008ליאורה חג שמח
תוך מספר ימים יש שיפור במצב צבע עור הפנים, הוא יראה יותר ורדרד ופחות חיוור. לאחר כ-מספר חודשים גילך יראה צעיר יותר בכ 5-10 שנים. בחודשיים הראשונים מומלץ לבצע פעמים ביום, כל פעם כ-10 דקות , לאחר מכן ניתן לרדת בזמן שמקדישים לכך, ואפשר להסתפק ב-3 פעמים בשבוע וגם אז בהדרגה לרדת מפעמיים ביום ליום אחד. כך שהשיטה די ידידותית.
חג שמח
מיכל לזרוביץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלדול שומןעידו04/06/2008
יש לי בעיית דלדול שומן (אני לא יודע אם זה השם) אבל מה שקורה אצלי זה שמתחיל לרדת לי שומן מאזורים מסויימים בגוף וזה ממש מגעיל נאמר בפנים בלחיים בידייים ממש רואים ורידים בכפות ידיים ואת הגידים.
זה מצב שלא היה פעם,בנוסף לכך איזור העיניים ממש זוועתי הכול שחור והעיניים נכנסו פנימה.
השיער לי גם כן יבש עם התחלת אובדן פיגנטציה(כיאלו שיערות לבנות קצת)
הדבר הכי משונה זה שאני בגיל 16 ולא איזה זקן ,אני מרגיש כיאלו אני מתחיל סימני הזדקנות עוד לפני שהגעתי לגיל המתאים.
חשבתי שאולי יש לי בעייה של תזונה אבל הלכתי לעשות לפני איזה חצי שנה בדיקת דם מקיפה והתוצאות יצאו שאין לי מחסור בויטמינים או משו.
אני ממש מיואש האם יש איזה שהוא פתרון שיכול להשיב את המצב ולהחזיר את השומן והשיער או שזה אבוד?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה דילגתם על ההודעה שלי?
עידו08/06/2008עידו שלום רב
מה שאתה מתאר די מורכב ולא ניתן להתייחס ברשת באופן רציני. מציעה לך לגשת לאבחון
לבריאות
מיכל לזרוביץ N.D* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D10/06/2008עידו שלום רב
מה שאתה מתאר די מורכב ולא ניתן להתייחס ברשת באופן רציני. מציעה לך לגשת לאבחון
לבריאות
מיכל לזרוביץ N.D* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום רבענת02/06/2008
ידוע לכם במקרה האם באוניברסיטת תל אביב ניתן ללמוד רפואה משלימה?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כן...תקראי את הפרטים ש..
אורית02/06/2008כתובים על מנהל הפורום-דר' רואי גוניק ותביני שהוא מלמד שם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
