מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- היפותיירואידיזםחגית27/03/2008
שלום רב
מה כדאי לא לאכול במצב שכזה?
ירדן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תת פעילות בלוטת התריס
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D27/03/2008ירדן צהריים טובים
מומלץ להימנע מירקות הנקראים גויטרוגניים המדכאים פעילות בלוטת התיירואיד ומעוררי זפק- אלו ירקות מעכבי יוד שכוללים: ברוקולי, כרוב, כרובית, פולי סויה, לפת, בוטנים , צנוברים ודוחן . בישול הירקות מדכא את הגויטרוגנים כך שאז זה בטוח לאכול אותם אצל מישהוא שסובל מתת פעילות.
לא מומלצים לשתיה מי ברז אשר בהם יש פלואור וכלור. 2 כימיקלים אלו מדכאים יכולת ספיגה של יוד.
לבריאות
מיכל לזרוביץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סרטן השד - תוספים מומלציםאביבה27/03/2008
שלום רב, הנני בת 40 ולפני מס' חודשים גיליתי גוש סרטני בשד ימין, עברתי ניתוח וכרגע אני בטיפולי הקרנות ומיועדת לקבל טמוקסיפן למס' שנים. מטופלת בדמיון מודרך שעוזר לי להפחית את רמת החרדות ומקל על ההתמודדות היומיומית. המטפלת שלי שעובדת עם נטורפאת צמוד, הציעה לי את התוספים הבאים: כלורופיל לשתיה, TNT, פאפא ונוגד חמצון (לא זכור לי כרגע השם המדוייק), ברצוני לדעת האם אתם ממליצים גם על המוצרים הללו?
מודה לכם מראש על תשובתכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הקרנות וסרטן השד
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D27/03/2008אביבה צהריים טובים
האסכולה הנטורופתית גורסת כי הטיפול הוא באדם ולא בסרטן ולכן הטיפול הוא אינדבידואלי והוא יתמקד בחיזוק המע' החיסונית ושימוש בנוגדי חימצון. במצב בו האדם מקבל טיפולי כימוטרפיה או הקרנות הטיפול הנטורופתי הוא יותר טיפול תמיכתי בגוף אשר עובר טיפולים קשים ופחות טיפול בסרטן עצמו.
1. אחד העקרונות לטיפול במחלת הסרטן הוא חיזוק מע' החיסונית- לצורך כך עומדים לרשותנו צמחי מרפא כדוגמת אכינצאה, שום, טוג'ה, ג'ינסנג ועוד. גם ויטמין C עשוי לעזור.
2. נוגדי חימצון- חשוב במיוחד אצל מקבלי הקרנות כי אז יש סטרס חימצוני. אז שתייה של תה ירוק עשויה לעזור, מולטי ויטמין, ביופלבנואידים, צמחי מרפא נוגדי חימצון ועוד.
3. אגע רק בעוד נושא אחד- יש לשים לב למע' העיכול. אחד מתופעות הלוואי של ההקרנות הם הבחילות ולכן ניתן להשתמש בצמחי מרפא מפחיתי הקאות כמו ג'ינג'ר, וצמחים נוספים אשר עוזרים בתהליכי העיכול כגון ארטישוק ועוד. גם פרוביוטיקה ואנזימי עיכול יכולים לעזור.
סקרתי כאן מקצת מהדוגמאות כיצד אפשר לעזור, אך כמובן ממליצה לגשת לאבחון נטורופתי אישי ולא ליטול דברים על דעת עצמך. חשוב גם לערב את האונקולוג בטיפול הנטורופתי.
מאחלת לך רק בריאות
מיכל לזרוביץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שתיית מים והרזייהפרח25/03/2008
צהריים טובים.
ברצוני לדעת האם יש קשר בין שתיית מים והרזייה ואם כן אשמח אם תוכלו להפנות אותי למחקרים בנושא.
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שתיית מים והרזייה
25/03/2008שלום רב!
אכן יש קשר בין שתיית מים לבין הרזיה. את המחקרים המדעיים איני יכול להציג בפניך, אך הנסיון שלי כמטפל ושל עמיתיי הנטורופתים, מעיד על קשר ישיר בין השניים.
יש בזה המון הגיון;
1. מנגנון הצמא אצל רובנו די מנוון. רובנו איננו חשים בצמא, אלא יותר בתחושת רעב. במצב כזה אנו אוכלים ומשקיטים את מנגנון הצמא המנוון. תנסי לשתות חצי כוס מים כל פעם בו את חשה ברעב. רק אחרי 10 דק' תגשי לאכול ותשימי לב האם את באמת רעבה או שמה היית צמאה ותחושה זו תורגמה בגוף כרעב.
2. גופנו עשוי בין 70-90 אחוזים מים. בכדי שכל רקמה וכל תא יקבל את מלוא החומרים לפעול, עליו לקבל מים. במצב בו אנו "מיובשים" מנגנון חילוףהחומרים מעט את הקצב. סילוק הפסולת אינו מתנהל באותה היעילות. מצב זה בהכרח גורם לעליה במשקל או עצירה בירידה במשקל.
אוכל להמשיך ולהסביר זאת, אך בשורה התחתונה, אני מפציר... יש לשתות מים!!! זה גם מסייע בהרזיה.
לבריאות!
ד"ר גוניק ND* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשתיית ליקוויד כלורופילנעמה25/03/2008אני סובלת מערכי כולסטרול LDL רע, גבוהים קרוב ל180 בצום מעל 12 שעות.
האם שתיית ליקוויד כלורופיל באמת מסייעת בניקוי והורדת רמת הכולסטרול. ואיזה מוצר מומלץ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרשתיית ליקוויד כלורופיל
25/03/2008שלום רב!
מוצרי הכלורופיל הנם טובים להרבה מאוד מצבים בריאותיים, כיוון שעשירים בברזל ומסייעים להעלאת רמות החמצן בגוף. כלורופיל בנוזל מסייע לתהליכי ניקוי פסולת מן הרקמות (מהכבד, רקמות שומן ואפילו פסולת במערכת העיכול. לפיכך תהיה לו השפעה מיטיבה על רמות הכולסטרול.
זהו לאו דווקא מוצר הבחירה שלי לכולסטרול. אשתמש בו למצבים בריאותיים שונים. אם מדובר בהורדת רמות כולסטרול, אמליץ להעשיר את התזונה שלך בסיבים תזונתיים (פסיליום, פקטין..) ולוודא כי התזונה מכילה הרבה סיבים מן הטבע (פירות, ירקות, מזונות מלאים...) בנוסף, ממליץ על שימוש בחומצות שומן חיוניות מסוג אומגה 3 (כ- 1000 מ"ג חומר פעיל מסוג EPA ביום)
לבריאות!
ד"ר גוניק ND* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמודה על התשובה המפורטת
נעמה31/03/2008לצערי אינני מסוגלת לבלוע כמוסות, גם כדור רגיל אני חותכת ובולעת. האם אתה מכיר מוצר של אומגה 3 שאינו בקפסולות, האם זרעי פשתן יכולים לתת מענה הולם?
נעמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהtאומגה 3 נוזלי
01/04/2008שלום רב!
אני שמח שיכולתי לעזור. אומגה 3 נוזלי יש למספר חברות. אלטמן מחזיק מוצר אומגה 3 בשילוב עם טעם פירות יער המקל על הטעם של השמן.
חברת גרמסי מחזיק שמן דגים נוזלי לא רע לחלוטין, טעמו די נוח ואינו משאיר טעם לוואי.
לבריאות!
ד"ר גוניק ND* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהויטמין D וחלבאלדד24/03/2008שלום,
האם נכונה הטענה המדהימה שקיים קשר הדוק בין צריכת חלב ומוצריו לבין התפתחות סרטן ערמונית, כפי שפורסם לאחרונה במאמר של פרופ. דוד נלקן? והאם נכון, כפי שכותב הפרופ. הנכבד, שהיום למעשה מקובל בעולם הרפואי ששתיית חלב עשיר בסידן קושרת את ויטמין D ומורידה את רמתו בגוף וע"י כך מזרזת תהליכים ממאירים? אלדד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרחלב
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D24/03/2008אלדד ערב טוב
לחלב יש יתרונות כמו גם חסרונות.
לבריאות
מיכל לזרוביץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם זה הפורום לשאול בקשר לפרחי באך?יסמין23/03/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרמוזמנת
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D24/03/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשעות אכילהדני22/03/2008האם הנטורופתיה מתייחסת גם לשעון הביולוגי כלומר התאמת התפריט לשעון היומי (זמני הארוחות וטיבם) ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרתפריט
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D24/03/2008דני צהריים טובים
הרפואה הסינית מתייחסת יותר לנושא התאמת זמני האכילה. הנטורופתיה מתייחסת יותר לשילובים בין מזונות, אחת ההמלצות לא לשלב באותה הארוחה חלבונים ופחממות כי לכל אחד מאבות המזון הללו נדרשים אינזימים שונים לצורך פירוקו
לבריאות
מיכל לזרוביץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההשלמת סידןדני22/03/2008רמת הסידן שלי גבולית (עקב IBD) ואני מחפש מקורות מזון עתירים בסידן לצורך השלמת החסר (לא רוצה לקחת כדורים).
1. האם הוספת סומסום מלא לדייסות למשל יהיה רעיון טוב ? (אני מאוד אוהב / טעים)
2. לגבי סויה - האם סויה קלויה (על המדף יש למשל את נאשנאש של חברת אפק טבעי) יהיה מומלץ ?
שמעתי אודות פולי סויה אדממה אך לא מצאתי בחנויות האם זה יהיה מומלץ ?
3. קיים אצלי חשש מסויה מכיוון שבעבר שמעתי דברים לא טובים על השפעתי על הבריאות. (הורמונים שלא טובים לגברים, רמה קטנה המותרות לאכילה ועוד ועוד) אשמח לדעת מה עמדתכם
4. איזה עוד מקורות טובים לסידן קיימים (אני לא נוגע בחלב) ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרמחלת מעי דלקתית
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D24/03/2008דני צהריים טובים
מחלת מעי דלקתית דורשת אבחון מסודר ויש להתאים תזונה בצורה אחראית. המדובר בין השאר בהפרעה ובבעיות בספיגה של המעי על כן יכולים להתפתח חסרים שונים.
מציעהלך לגשת לאבחון נטורופתי. אשר לשאלתך הספציפית מקורות שונים של סידן הם: כמובן שזרעי שומשום וגם טחינה טובים,
שקדים, אצות, טופו- סוג של סויה, חלמון ביצה, ירקות עלים ירוקים, סרדינים על עצמותיהם, פולי סויה, פטרוזיליה ותאנים מיובשות ,חלב שקדים וכן חלב שומשום.
לגבי סויה- פחות מומלץ אצל ילדים
לבריאות
מיכל לזרוביץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמחלת קרוהןאלון22/03/2008האם ידועים מקרים של הבראה מוחלטת ממחלת קרוהן ע"י הרפואה המשלימה? אם כן, למי כדאי לפנות.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרקרון-מחלת מעי דלקתית
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D24/03/2008אלון ערב טוב
הבראה מוחלטת לא, אך בהחלט לנטורופתיה תשובות הולמות לצורך הקטנת מספר ההתקפים והמשך שלהם כמו גם תקופות רימיסיה גדולות יותר
לבריאות
מיכל לזרוביץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא מפסיקה לעצור את הבולמוסיםעדי20/03/2008אילו כלים נטורופתיים תוכלו לתת לי כדי לעצור את מכשול הרעב למתוקים ופחמימות שאופף אותי בחודש אחרון וזה עוד לפני שהגיע פסח. אשמח למשהו רציני וחזק שמניב תוצאות מהירות ואהיה הראשונה לעדכן אתכם במידת ההצלחה
תודה רבה וחג פורים שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרתאווה למתוקים
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D24/03/2008עדי ערב טוב
הייתי מתחילה בכך שיש צורך לבצע אבחון נטורופתי כדי להבין מה הסיבה לצורך בלתי נשלט זה. תאווה למתוקים הוא סימפטום למספר בעיות. עד שאת מבצעת אבחון הייתי מכינה במקרר מספר ירקות מתוקים שהם גם בריאים כגון גזר ובטטה. הערך הגליקמי של בטטה הוא נמוך יחסית. מעבר לכך סלט הוא בריא וגם יעזור לך להשתלט על הרעב
לבריאות
מיכל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשילוב מזונות בריאותמיכל14/03/2008שלום,
מידי יום אני מכינה לי "מזון בריאות" - אני מערבבת ביוגורט או בלבן: סובין, נבט חיטה, פשתן טחון, שומשום טחון, שמרי בירה, לציטין, פולן - ככף מכל מרכיב.
האם המזונות משתלבים ביחד, או שיש מרכיבים שסותרים, פוגעים בספיגה, של מרכיבים אחרים?
האם אתם ממליצים להוסיף מרכיבים אחרים (הכוונה למזונות בריאים אחרים)?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרשילוב מזונות
16/03/2008מיכל שלום רב!
נראה כי פיתחת הרגל בריא ביותר. השילוב בינהם דווקא מוצא חן בעיניי כיוון שאת משלבת סיבים מסיסים ובלתי מסיסים יחד, דבר חשוב מאוד.
לציין כי איני ממליץ לחזור על הפעולה כל יום למשך תקופות ארוכות מידי. עד חודשיים ברצף זה בסדר. לעשות הפסקה של בין 3-4 שבועות ושוב.
חשוב כי זרעי הפשתן ייטחנו ממש לפני השימוש בהם, אחרת יעברו התחמצנות ויאבדו מערכם.
לבריאות!
ד"ר גוניק ND* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיער מלביןאייל13/03/2008שלום לך.
אני בן 17 והשיער שלי מתחיל להזהיב (אפילן כמה לבנות ממש)
אני מממש לא יודע מה לעשות,
אני לא רוצה להתחיל להתעסק עם צבעים וכאלה בגילי.
קיים איזה שהוא פתרון כלשהוא בעולם הנטרופתיה ובכלל שיכול להועיל?
תוספי תזונה או מה שהוא בסגנון?
בבקשה זה רק הולך ומדרדר.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרשיער מלבין
אייל13/03/2008והאם נטילת הורמון msh עשוי לעזור? (שמעתי על כך שמחזיר את הצבע לשיער או משהוא כזה).
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיער מלבין
16/03/2008אייל שלום רב!
באמת מדובר במצב בלתי רגיל, בו בחור בן 17 מתחיל כבר את שלב "אובדן" הפיגמנטציה של השיער. לעתים רבות נמצא כי מדובר במצב גנטי, בו נראה כי הדבר נפוץ במשפחה. במצב זה אין הרבה מה לעשות אלא להאיט את התהליך על ידי הזנה נכונה ואורך חיים בריא יותר.
במצב בו אין נטיה גנטית (ידועה) ניתן יהיה לעזור על ידי מתן תוספי תזונה החיוניים לבריאות השיער. בנוסף, בחשיבה של הרפואה הסינית, נראה כי האיבר האחראי על השיער הם הכליות. חוסר איזון באיבר זה יכול לגרום להאפרה מוקדמת או נשירה.
חשוב מאוד לחזק הכליות על ידי הקפדה על שתיית מים מאוזנת (ליטר מים ביום לכל 22.5 ק"ג גוף). חשוב להקפיד על אכילה מאוזנת; קטניות, חלבון מן הצומח ומהחי, המון ירקות ירוקים טריים ומבושלים...
מבחינת תוספי תזונה- בכלליות ניתן להעזר בקבוצת ויטמיני ה- B, האבץ והצורן. יחד עם זאת, על מנת לקבל את הטיפול המדוייק ביותר עליך להגיע לאבחון נטורופתי מלא, לפיו נוכל לקבוע מה כדאי שתיקח.
לבריאות!
נ.ב.- ממליץ לא להגיע לנטילת הורמונים, אלא כמוצא אחרון.
ד"ר גוניק ND* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקומפלקס Bיאיר08/03/2008שלום.האם B+C קומפלקס יעיל להפחתת תסמיני חרדה?
האם אדם שאוכל תקין גם צריך ליטול את הקומפלקס למרות שאין לו חוסרים בוטימיני B?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרתסמיני חרדה
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D09/03/2008יאיר ערב טוב
ראשית יש להבין את סיבת החרדה. בארדולוגיה שזהו אבחון לפי קשתית העיין ניתן לקבל כיוון. כלומר ניתן להבין מהי הקונסטיטוציה של האדם או מה החולשות שלו. לדוגמא, מבנה או קונסטיטוציה חלשה יכול להגרם מגנטיקה או אפילו תזונה לקויה. כאשר המבנה של האדם חלש ומגיע התקף חרדה הוא יאופיין בתסמינים שונים (כגון דפיקות לב, בעיות שינה ועוד). הטיפול מותאם אישית אך בהחלט טיפולי גוף נפש יכולים לעזור (יוגה, פסיכוטרפיה, מדיטציה). ויטמיני B יכולים לעזור כי יש להם השפעה מאזנת על מע' העצבים. גם אם אוכלים מצורה בריאה, מתח וסטרס גורמים לדרישה מוגברת בקומפלקס B וכן ויטמין C .
קיימים תוספי תזונה נוספים שניתן להתאים כמו שמן דגים או GABA.
גם אכילת דייסת שיבולת שועל יכולה לעזור ויש צמחי מרפא מחזקים ובעלי השפעה מרגיעה יכולים לעזור (כמו ג'ינסנג, היפריקום, סכיזנדרה ועוד).
ממליצה להתאים את הטיפול לאחר אבחון נטורופתי
לבריאות
מיכל לזרוביץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרקמות צלקתיות ובצקותאמיר04/03/2008שלום.
יש לי שתי שאלות:
1. מה אפשר לעשות כדי לטפל בדלקות ובצקות כרוניות שנוצרו כתוצאה מפגיעות טראומתיות
באיבר מסויים?
2. מה אפשר לעשות כדי לטפל ברקמות צלקתיות (צלקות פנימיות) שנוצרו כתוצאה מפגיעות טראומתיות באותו איבר?
אציין רק שהפגיעות הטראומתיות קרו לפני 4 שנים
בתודה
אמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתררקמות צלקתיות ובצקות
06/03/2008שלום רב!
מצבים בריאותיים אלו ניתנים לטיפול באמצעות הרפואה הטבעית. רקמה צלקתית חשוב יהיה לטפל דווקא בצלקת התת עורית על מנת למנוע הדבקויות. זאת ניתן לעשות בשילוב בין הרפואה הסינית והנטורופתיה. בדבר בצקות, כנ"ל. אני ממליץ על אבחון מסודר אשר יאפשר לדעת את הרקע והמצב הנוכחי המדוייק על מנת לתת טיפול הולם.
לשאלתך, כן ניתן לטפל במקרים אלו.
בברכה!
ד"ר רואי גוניק ND* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמתנהנרית02/03/2008שלום, האם אפשר לרכוש תרופה נטורופתית לאמי על סמך מאפיינים שאתאר? כיון שאני מחפשת לה מתנה ליום ההולדת ומאמינה כי תרופה שתתן לה קצת שקט ורוגע תהיה טובה עבורה, האם זה אפשרי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרמתנה
06/03/2008שלום רב
כאשר מדובר בתוסף תזונה המיועד להרגעה, ניתן עקרונית לבחור בביטחה מוצר אשר יסייע לה. אני תמיד ממליץ על אבחון קודם, על מנת לתת את המוצר המדויק ביותר.
מדוע לא תתני לה אבחון וייעוץ מקצועי כמתנה??
אשמח לעמוד לרשותכן.
בברכה
ד"ר גוניק ND* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהערוץ הבריאות
בחן את עצמך:
האם אתם טיפוסים חברותיים?מאמרים אחרונים
.jpg)
.jpg)
.jpg)


.jpg)


.jpg)
.jpg)


.jpg)
