מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- סינוסיטיסהטווסית27/05/2008
שלום. אני סובלת בימים האחרונים מכאבי ראש וסינוסים חזקים, אני גם מצוננת ויש לי הרבה ליחה. רק לפני חודשיים היה לי סינוסיטיס, זאת לאחר שמעולם לפני כן לא ידעתי מה זה... מה יכול לגרום לזה? ואיך אפשר לטפל בזה ללא אנטיביוטיקה?? אני גם מניקה אז לא כל דבר מותר.. תודה על העזרה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סינוסיטיס
אלכסנדר28/05/2008לטווסית שלום.
התופעה החוזרת ,עליה את מצביעה,מראה שכניראה משהו ברמה הבסיסית אינו כתמול שילשום.
מכיוון שאת מניקה אני ממליץ לך בחום לגשת ליעוץ מקצועי,על מנת שתוכלי לטפל בבעיית הסינוסיטיס וסביר מאוד שבעוד כמה דברים. כמובן שכל זאת יעשה מתוך הבנה שאת מיניקה.
אם את לוקחת כל מיני דברים טבעיים בינתיים,בידקי שאין התוויות נגד שימוש בזמן הנקה.
תרגישי טוב
אלכסנדר דגן N.D
[email protected]* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמזל טוב
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D01/06/2008ערב טוב
חשוב להבין מה גורם לסינוסיטיס אצלך, בכל מקרה בשלב הראשון הייתי מורידה את מוצרי חלב, הם עלולים לגרום לליחה כמו גם מאכלים נוספים. ליחה מוגברת גם עלולה לגרום לסינוסיטיס. מעבר לכך כדי להקל את יכולה לעשות אינהלציה של שמנים אתרים- לשים כמה טיפות של שמן אתרי אקליפטוס וטיפה ציטרונלה לתוך 2 וחצי כוסות מים רותחים ולנשום. אלטרנטיבה נוספת היא לבצע אינהלציה של צמחי מרפא טריים: עלי בזיליקום, אקליפטוס, מנטה, רוזמרין, מרווה וכו'. לשים עלים אלו (כחופן) בתוך בתוך מים רותחים (1 ליטר) להישען מעל קערה ולנשום את האדים.
ממליצה לך מאד לגשת לאבחון וטיפול נטורופתי ושתרגישי טוב.
לבריאות
מיכל לזרוביץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מניסיון מתמכרים לתרגילי הפניםאורית26/05/2008
מיכל שלום רב
מאד נהנתי לקרוא את הכתבה שלך על תרגילי הפנים, אני עושה תרגילי פנים כבר חצי שנה והתוצאות מורגשות, והמחמאות לא מפסיקות. היום אינני יכולה בלעדיהם. האם את מקיימת סדנאות לתרגילי פנים ואם כן איפה?
תודה
אורית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תרגילי פנים
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D27/05/2008אורית בוקר טוב
אכן, תרגילי הפנים הם המכון כושר לפנים שלנו בדיוק כמו פעילות גופנית לגוף. התרגילים הללו בין היתר עובדים על עיקרון ההתנגדות , בצורה זו השריר בונה את עצמו בצורה יעילה יותר. אני מעבירה סדנאות אישיות לתרגילי פנים בגבעתיים. ממליצה לכל אחד/ת לפרגן לעצמו/ה פעילות זו.
לבריאות
מיכל לזרוביץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פרחי באךמזל26/05/2008
אני בשבוע 8 להריוני ומאוד לחוצה מרפאה אלטרנטיבית ייעצה לי לקחת טיפות פרחי באך להרגעה
מה דעתכם? אודה על תשובה מהירה אני בלחץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D26/05/2008מזל צהריים טובים
אני בעד, יכול לעזור אך כדאי לעשות זאת עם מטפל/ת שעובד/ת עם פרחי באך.
אך יותר חשוב מפרחי באך להוריד את רמת הלחץ כי לחץ מכניס ליתר לחץ. נסי להרגע, לעשות מדיטציה, תרגילי נשימה וכו'. מאד יעזור לך
לבריאות
מיכל לזרוביץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אגוזי מלך מקולפים ואומגה 3נתי26/05/2008
שלום,
רציתי לדעת כמה גרם חומצות שומן אומגה 3 יש ב-100 גרם אגוזי מלך מקולפים ולא קלויים. (אציין כי אני קונה אותם כבר מקולפים)
כמו כן האם אגוזי מלך לא מקולפים (ואקלף אותם בעצמי) עדיפים משמעותית מקנייה של אגוזים מקולפים.
יש איזשהו עניין של התחמצנות האומגה 3 עם האוויר?
תודה על תשובתכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אגוזי מלך
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D26/05/2008נתי צהריים טובים
במאה גרם אגוזי מלך יש כ- 30 גרם אומגה 6 וכן כ- 7 גרם אומגה 3 (סך האומגות כ-37 גרם) .
לגבי שאלתך בדבר הקליפה-
אגוזים כדאי לקנות עם הקליפה, הקליפה מגנה על האגוז מפני קלקול ותהליכי חימצון. אם את בכל זאת קונה מקולפים את יכולה לשמור בפריזר אך שוב, תמיד עדיף לקנות עם הקליפה. אך חשוב לקלף את הקליפה ולא לאוכלה מאחר ומכילה חומרים פחות בריאים , למשל חומצה טנית.
יש לדעת כי צריכת יתר של אגוזי מלך עלולה לגרום לקרישיות יתר .
ולא לשכוח כי ב-100 גרם אגוזי מלך יש כ-700 קלוריות. אומנם בריא אך...לכן ממליצה להסתפק ב-6 אגוזים ליום. את האגוזים כדאי לשלב בתוך סלט ירקות או עם פירות יבשים.
לבריאות ובתיאבון
מיכל לזרוביץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהעודד25/05/2008
האם באמת לא בריא לאכול חלב ובשר ביחד, או שזה רק אמונה יהודית?
אשמח לשמוע הסבר קצרצר על הנושא.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפרדה בין בשר וחלב
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D25/05/2008עודד שלום רב
הפרדה בין בשר לחלב בדת היהודית איננה אמונה אלא הלכה מאד מרכזית , מעבר לכך אכן יש היגיון להפרדה בין הדברים כי שילוב של שניהם עלול לגרום לעומס על מע' העיכול ובהמשך לתסמינים שונים
לבריאות
מיכל לזרוביץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אורז ותפו"אאורית21/05/2008
קראתי בספר לנטורופתיה שיש להם ערך גליקמי גבוה. האם כדאי לוותר עליהם בכלל
בתפריט להורדה במשקל או שזה תלוי בכמות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אינדקס גליקמי
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D21/05/2008ערב טוב
כמובן שלא מומלץ להימנע מהם לגמרי אלא לצרוך במידה נניח תפוח אדמה אחד ליום וכוס אורז אחד ליום. יחד עם זאת, לאורז מלא האינדקס הגליקמי שלו נמוך מאורז לבן לכן עדיף לצרוך גם מסיבה זו אורז מלא. לגבי תפוח אדמה- האפוי הוא בעל האינדקס הגליקמי הגבוה ביותר, המבושל מעט פחות
בתיאבון
מיכל לזרוביץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול באקנה, אסטמהמתחילה21/05/2008
שלום,
אני חיילת משוחררת, ורציתי לשאול אם יש פתרון נטורופטי לבעית פצעי אקנה (הנובעים מסיבה הורמונלית והנני נוטלת גלולות דיאנה כדי למנוע הופעתם). זאת משום ש:
א. עדיין מופיעים לי מעט פצעים על הפנים מדי כמה ימים
ב. איני יודעת אם אמשיך עכשיו שנים לקחת בקביעות את הכדור רק לשם כך, איני רוצה להרגיש תלויה בכדור.
ראוי לציין שביצעתי בדיקת דם וכל הערכים יצאו בה תקינים.
שאלה נוספת, אני גם אסטמתית, ורציתי לדעת אם יש משהו שאני יכולה להשתמש בו לשם הרגעה והבאה לנשימה נינוחה במצבי לחץ או בזמן התקף. הדבר חשוב לי משום שההתקפים שלי מלווים בחרדה מה שעוד מחמיר את ההתקף וגורם לי לסבל רב.
תודה רבה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אקנה ואסתמה
אלכסנדר21/05/2008
שלום לוסי.
לוסי,מה שחסר זה מידע על הטיםול התרופתי לאסתמה(איזה תרופות,וכמה זמן?).
תופעות עוריות ובעיות במערכת הנשימה(והעיכול)הן דבר מובן וידוע במודלים רפואיים
טבעיים(נטרו וכ"ו).
כל המערכות שהיזכרתי הן בין יתר תפקידיהן משמשות לניקוי הגוף ושמירה על הומיאודינמיקה
תקינה של הגוף.
מהרגע שאנחנו מזיפים,מחילים בהדרגה תהליכים "לא טובים" קודם כל במערכות שהיזכרתי.
במסגרת של יעוץ מקצועי,סביר להניח שהתמונה "התרופתית" תכלול מרכיבים לטיפל בעיכול,
נשימה ועור בו זמנית ומסונכרן להסגת תוצאות מירביות.
אין לי ספק שתוכלי להעזר ביעוץ מקצועי,ומניסיוני,אחוז ההצלחה כאן הוא גבוה ביותר בתנאי
אחד......... שאת תעשי את השינוי הנדרש עבורך.
רק נחת
אלכסנדר דגן
alexander-d@bez* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על תגובתך
מתחילה21/05/2008אני לוקחת באופן קבוע סימביקורט ביום ובלילה, שאיפה אחת בכל פעם כבר 6-7 שנים, ובמקרה הצורך משאף ונטולין כמובן.
בנוסף, כפי שציינתי אני נוטלת גלולות דיאנה 35 כבר מספר חודשים והם כן שיפרו את המצב, קשה לי לאמוד את מידת ההצלחה.
כעצד אוכל לפנות לייעוץ מתאים? האם לקופות החולים יש טיפולים כאלה או שרק בצורה פרטית?
וכיצד אדע לאיזה מטפל לפנות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההשלמת המענה
אלכסנדר22/05/2008הי עוד פעם,ובשמחה.
התחום שבו את יכולה להעזר הוא: נטורופתיה, רפואה מסורתית סינית ו/או הודית, הומיאופתיה והומיאופתיה-ביולוגית.
רוב המטפלים והמטפלות הבכירים בארץ עובדים מחוץ למסגרת של קופות החולים למיטב ידיעתי.
אבל המיקצועייות שווה את המאמץ.
רק טוב
אלכסנדר דגן
[email protected]* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך תגובה- אסטמה ואקנה
27/05/2008שלום לך שוב
אני מודה לאלכסנד. כפי שציינתי, ניתן להגיע לייעוץ מקצועי במרפאתי.
כיום ישנם גם נטורופתים בקופות החולים, זו בודאי בחירתך. חשוב לציין כי מדובר בדרך הדורשת את מחוייבותך לתהליך. טיפול בשורש הבעיה לוקח יותר זמן אבל גם משתלם, כיוון שהתןצאות תהיינה לטווח ארוך.
לבריאות
ד"ר גוניק ND* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאקנה ואסטמה
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D21/05/2008לוסי ערב טוב
אני מסכימה בהחלט עם תשובתו של אלכסנדר. לעיתים הסיבה ל-2 התופעות הללו יכולה להיות אותה סיבה ולכן יש לבצע אבחון. אני אישית נעזרת בין השאר באבחון אירידולוגי לפי קשתית העיין חשוב ביותר לאבחן את הבעיה ורק אז להתאים טיפול מדויק
לבריאות
מיכל לזרוביץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאקנה
עדי24/05/2008טיפןל נטורופטי לבעיות אקנה מרפואה סינית 0546848376
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפול באקנה ובאסטמה
27/05/2008שלום רב!
אכן יש לנו דרכים רבות לטפל במצבים אלו. הנטורופתיה עובדת על איזון המערכות הפנימיות ואיזון גורמי העל המשפיעים על גופנו. מה שמאוד מעניין הוא שברפואה הסינית רואים קשר ישיר בין מערכת הנשימה, הריאות והעור. לכן אין זה מפתיע כי את סובלת משני המצבים הללו (עור ואסטמה).
בכדי לסייע לך באופן מדוייק יהיה עלי לערוך אבחון מקיף בו נקבע מהן הסיבות לאקנה ולאסתמה.
את מוזמנת ליצור קשר עם מרפאתי להמשך ייעוץ.
אומר רק כהקדמה כי כדאי כבר לעלות את כמות שתיית המים ולהמנע ממשקאות אחרים. בנוסף, להמנע ממזון מטוגן או שמנוני. להמנע ממתוקים וחטיפים מלוחים.
לבריאות,
ד"ר גוניק ND* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזרימת דם איטיתטליה18/05/2008שלום, יש לי לחץ דם נמוך והדם מאד סמיך וחסר ברזל - האם יש תרופה נטורופתית שיכולה לעזור לי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלחץ דם נמוך
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D18/05/2008טליה ערב טוב
דבר ראשון יש להבין ממה נובע לחץ הדם הנמוך? האם כתוצאה ממחזור חודשי חזק מידי, האם הסיבה היא תזונה או מחלה כל שהיא או סיבה אחרת. יכול להיות שאינך שותה מספיק. אם אין מחלה מסויימת ניתן להיעזר בצמחים כדוגמת זנגויל, גינסנג סיבירי. חליטת סרפד עשוייה להעלות לחץ דם. גם פולן שהיא אבקת צמחים יכולה להעלות לחץ דם כי יש לו תכונות של מחזק כללי. מעבר לכך ניתן להגביר מעט את צריכת המלח.
לגבי דילול הדם ניתן להשתמש בג'ינקו בילובה, לאכול שום ופפריקה חריפה וכן ויטמין E יכול לעזור. אך אני מציעה כי תגשי לאבחון נטורופתי על מנת שיותאם לך טיפול אישי, כי כל האמור למעלה הוא באופן כללי בלבד.
לבריאות
מיכל לזרוביץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעניין ל"ד נמוך
אלכסנדר דגן19/05/2008שלום.
לפפני שאת מחליטה להישתמש במוצרים "טבעיים",את תעשי נכון אם תקיימי השלמת ברור רפואי
בעניין בריאותך(לא רק ל"ד).
והיה ונישללו בעיות של דימומים,פעילות מטבולית לא תקינה(בלוטת תריס וכ"ו),או כל ממצא אחר כולל במערכת המבנית(שלד/שריר),את תעשי את הדבר הנכון לעצמך ותיגשי לאיש/ת מקצוע על מנת שניתן יהיה לתפור עבורך בדיוק!!!!! מה שנחוץ.
טיפול חובבני על סמך ההנחה חסרת הבסיס ש"דברים טבעיים לא מזיקים", הוא לצערי פעמים רבות מרע ו/או פוגע באנשים. וממרום 30 השנה שאני בתחום היתי עד להרבה יותר מידי מקרים כאלה.
כל טוב
אלכסנדר דגן
[email protected]* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעברת את הגבול?
אלכסנדר20/05/2008
שלום.
הפורום כאן הוא פורום ענייני.
אם יש לך עניין למקור מוצרים,זה לא המקום!
כל טוב
אלכסנדר דגן
[email protected]* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלהיואב14/05/2008אישתי בהריון וכואב לה הגרון.
אפשר לקבל המלצה לטיפול בבעיה בדרך טבעית? האם יש צמח מרפא שהיא יכולה לקחת?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרכאבי גרון
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D16/05/2008בוקר טוב
אפשר לגרגר כל שעה מי מלח ולשתות כף מיץ לימון. לחלופין ניתן להכין אינהלציית אדים ושום כי לשום יש תכונות אנטי זיהומיות. יש לכתוש 2 -3 שיני שום לתוך קערה עם מים רותחים. להישען מעל הקערה, לכסות את הראש עם מגבת ולנשום את האדים. להיזהר שלא לקבל כוויה מהמיים...!!!
שתרגיש טוב ושיהיה במזל טוב
מיכל לזרוביץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההורדת לחץ דם גבוהיפעת11/05/2008שלום, האם טיפול נטורופתי מאפשר הורדת לחץ דם?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתריתר לחץ דם וטיפול טבעי
13/05/2008שלום רב!
התשובה היא כן. ניתן לטפל ברוב המקרים של יתר לחץ דם באמצעות הנטורופתיה. הסיבות למצב זה הן רבות ולכן יש לאבחן בדיוק את הסיבות למצבך ורק אז להחליט על הטיפול ההולם.
כללית ישנם דברים בסיסיים שטוב יהיה כבר להתחיל בהם:
הורדת כמות המלח במזון
הורדת כמות הסוכרים ותחליפי הסוכר
הורדת מזונות מטוגנים
הורדת כמות שתית קפה
המנעות מאלכוהול
לבריאות!
ד"ר גוניק ND* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמה לא עונים לי?רינת06/05/2008שלום,
ראיתי שהתיחסתם לפניות שנרשמו מאוחר יותר ופסחתם על שלי...אז אשמח אם תתיחסו:
האם רמת ה PH בשתן תלויה בכמות השתיה? או בגורמים אחרים? מהם?
בבדיקת שתן אחרונה, רמת ה PH שלי היתה 5 לדעתי הרמה חומצית מידי למרות שנמצאת בטווח התקין. מה אפשר לעשות כדי לגרום לרמה להיות יותר בסיסית והאם זה חשוב?
תודה ומועדים לשמחה, רינת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרPH של השתן
13/05/2008שלום רב
רמות חומציות הדפ והשתן מושפעים מגורמים רבים, בין היתר שתיית מים (לא נוזלים אחרים), מזונות המייצרים חומציות ועוד.
מומלץ להקפיד על שתיית מים נאותה (ממוצע 3 ליטר מים ליום)
מומלץ להוריד מזונות היכולים גם הם להשפיע כגון ירקות סולניים (עגבניה, חצילים, תפו"א, פלפל..)
מומלץ להמנע ממתוקים ומטוגנים ככל הניתן.
את תראי הבדל משמעותי אחרי 3 חודשים בהם תקפידי על הנחיות אלו
לבריאות!
ד"ר גוניק ND* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניקוי רעליםעינב06/05/2008שלום, רציתי לשאול על ניקוי רעלים וניקוי קיבה, כיצד אני יכולה לעשות זאת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרניקוי רעלים
13/05/2008שלום רב!
ניקוי רעלים הנו דבר מומלץ לעשות בין פעם לפעמיים בשנה. על מנת לעשות זאת בצורה מבוקרת ואחראית אני ממליץ על ייעוץ נטורופתי מקצועי אשר יאפשר לדעת את הדרך הנכונה ביותר עבורך. ייתכן ומה שמתאים לך אינו מתאים כלל לחברה טובה שרוצה גם היא ניקוי שכזה. תמיד להיוועץ עמנו על הדרך הייחודית לך.
אשמח לתאם אבחון שכזה עבורך.
לבריאות!
ד"ר גוניק ND* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניקוי הגוף - מספר שאלותטל04/05/2008הי, יש לי כמה שאלות שהייתי רוצה לקבל עליהן חוות דעת בבקשה.. הנטורופטית שלי המליצה לי לעשות לפחות יום אחד בשבוע יום שהוא רק פירות לניקוי הגוף והיא אמרה שכמה שיותר ימים שאצליח יותר טוב (בינתיים 48 שעות זה המקסימום שלי..) יש לי כמה שאלות בנושא: 1. זה משנה אם אני שותה את הפירות או אוכלת אותן מבחינת ניקוי הגוף? 2. זה משנה איזה פירות וכמה? 3. בימים האילו אני צריכה לנוח יותר או יכולה לתפקד כרגיל (כולל ספורט מאומץ)? 4. תמרים זה נחשב כפרי במקרה הזה? חשוב לציין שקיבלתי ממנה א התשובות אבל לשאלות האילו דווקא אני מעדיפה second opinion... תודה רבה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרSECOND OPINION- לניקוי הגוף
13/05/2008שלום רב!
1. פירות רצוי לאכול שלמים ולא מיץ פרי
2. מומלץ להמנע מיותר מדי פירות חומציים. הפירות של הקיץ ברובם בסדר.
3. בימים בהם את רק אוכלת פירות מומלץ להוציא פחות אנרגיה כיוון שכמות הקלוריות הנכנסות גם מועטה.
4. תמרים טריים נחשבים כפרי (תמר יבש אינו פרי אלא ממתק)
מקווה כי עזרתי לך
ד"ר גוניק ND* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניקוי?
אלכסנדר דגן19/05/2008
שלום לך
בקצרה ורק כהומר להיסתכל עליוו.
ניקוי הינה גישה על בסיס יום יומי והנקודה כאן חורגת מטכניקה(יום,יומיים וכדומה).מדובר על שינוי
קבוע בכל הפרמטרים. עד שתגיעי למקום הזה תתרכזי בתזונה ובשתיה.
זה לא יומיים,זה חייב להיות מינמום(מטבוליקה ופיזיולוגיה בסיסיים) 4 ימים כל פעם עד לתחושה של שינוי. כשתהי שם את כבר תדעי מה לעשות.
רק בנחת
אלכסגדר דגן
[email protected]* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה2 שאלותמיכל04/05/20081. מדוע חשוב לשתות כוס מים חמים עם מיץ מחצי לימון דווקא בבוקר, האם בערב זה לא יהיה אפקטיבי?
2. האם קיימים פרחי באך או צמחי מרפא שעוזרים לעלות את הבטחון העצמי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרמים חמים ולימון סחוט
13/05/2008שלום רב
ניתן להנות מסגולות הלימון המסייע בניקוי פסולת מהגוף ומסייע לכבד לשיפו חילוף החומרים שלו. ההמלצה הזאת אינה גורפת. מים חמים עם לימון סחוט בבוקר יכול להיות אפקטיבי, ניתן גם מים פושרים. הסיבה שעדיף לעשות זאת בבוקר היא שאלו השעות היעילות יותר לחילוף החומרים. בערב גופנו עובד לאט יותר ולכן תהליכי ניקוי יהיו טובים יותר בבוקר.
פרחי באך יכולים להיות יעילים מאוד אך יש לעבור אבחון בו נקבע אלו פרחי באך מותאמים לך.
לבריאות!
ד"ר גוניק ND* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהועוד שאלה..
מיכל13/05/2008תודה על התשובה המפורטת!!
ודבר שני בקשר לפרחי באך.
למי אני פונה להתאמת פרחי באך?האם לרוקח של קופת חולים?או לרופא ספציפי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפרחי באך
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D18/05/2008בוקר טוב
להתאמת פרחי באך את יכולה לפנות לנטורופאת/ית או למטפל/ת בפרחי באך
לבריאות
מיכל לזרוביץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה מומלץ לטיהור הכבד?שרי30/04/2008שלום לך
רציתי לשאול מה מומלץ לטיהור הכבד מרעלים?
ישנו מוצר בשם "גרין מגנום" שמעתי שהוא לא מומלץ
האם מים עם לימון עושה את העבודה?מתי שותים ומה המינון להכנתו?
האם ישנם צמחי מרפא שטובים לכם?
האם הרוזמרין טוב ואם כן מה המינון לשתיה ואיך מכינים?
בתודה מראש
שרי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרדהטוקס
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D03/05/2008שרי שבוע טוב
ניקוי רעלנים איננו רק ניקוי כבד אלא הוא ניקוי של כל המערכות הסילוקיות (מע' העיכול, כבד, נשימה, שתן ולימפה). בשיטה שלי ניקוי הכבד מתבצע בסוף כאשר המערכות הסילוקיות האחרות תוקנו
לנוחיותך, מאמר שלי בנושא זה שהתפרסם באתר זה. ממליצה לך לקוראו ואז אני מניחה כי דברים יתבהרו יותר
לנוחיותך הקישור למאמר
http://www.beok.co.il/SelectedArticle.aspx?ArticleID=6419&s=מיכל%20לזרוביץ
לבריאות
מיכל לזרוביץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהערוץ הבריאות
בחן את עצמך:
האם אתם רומנטיים?מאמרים אחרונים
היועצים שלנו
נטורופת,מומחה לרפואה טבעית(מטפל רב תחומי).דוקטורט(phd)באונ` בירקהם במדריד.מטפל בגוף-נפש בנטורופתיה,דיקור סיני,תזונה,רפלקסולוגיה,עיסוי הוליסטי,שיאצ`ו,פרחי באך,אנרגיה,צמחי מרפא, ארומתרפיה,מדיטציה,נר הופ... קרא עוד
.jpg)
.jpg)
.jpg)


.jpg)


.jpg)
.jpg)


.jpg)
