מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שתיהטל29/04/2008
שלום,
קיבלתי מתזונאית תפריט דיאטה ונאמר לי לשתות 3 ליטרים מים ביום.
עד עכשיו שתיתי 6-8 כוסות ביום. לפני כן לא אהבתי לשתות וגם לא הייתי צמאה במיוחד. העליתי את הצריכה לפי ההנחייה ל-12-14 כוסות. מאז אני הרבה יותר צמאה... השתן עדיין כהה.... זה לא משנה את הרעב... ואם אני לא מגיעה ל 12 כוסות כואב לי הראש מה שלא היה לפני כן. האם הצריכה הגבוהה של הנוזלים אכן הכרחית?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שתייה
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D03/05/2008עמית שלום רב
מאחר ואינני מכירה אותך אינני יודעת מה הסיבה להנחייה של 12 כוסות מים, ניתן להסתפק גם בפחות, נניח 10, בכל מקרה מציעה לך לא לשתות יחד עם הארוחה אלא לפניה על מנת לא לדלל את מיצי העיכול. אפשר להוסיף מעט מיץ לימון לכוס מים
לבריאות
מיכל לזרוביץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך
טל03/05/2008האם יש יתרון לשתייה מרובה?
האם שתייה מרובה מזרזת ירידה במשקל?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היפו-פיגמנטציהדני29/04/2008
שלום..
יש לי מאין נקודות לבנות כאלה בכל מיני מקומות בגוףף חלקם גדולות חלקם קטנות בעיקר יש לי בשורש כף היד ועל גבה וקצת בבטן הם לא בולטות בצורה רצינית אבל גורם למראה עור לא אחיד בכלל ולמאין עור אפור כזה...בנוסף לכך מתחילות אצלי שיערות לבנות (ואני רק בן 18)איך יתכן?!
מה אני מזדקן כל כך מה..?
יש טיפול יעיל לבעיה הזו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היפו פיגמנטציה
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D03/05/2008דני שבוע טוב
להיפו פיגמנטציה יכולים להיות סיבות שונות, לכן יש לאבחן וזאת לא ניתן לעשות באמצעות הרשת.
לבריאות
מיכל לזרוביץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סבוריאה.....24/04/2008
היי יש לי סבוריאה בעיקר באזור הפנים בגבות ממש קשקשים האם ניתן באמצעות תזונה להעלים אותה.נאמר לי כי יש לי חוסר בויטמין b מה עלי לאכול ומה הכמות המומלצת?אני בת 26 ובריאה.תודה מכל הלב עדי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סבוריאה
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D03/05/2008עדי שבוע טוב
הסבוריאה היא מחלת עור המאופיינת בהפרעה בפעילות בלוטות החלב ..., היא קשורה בין היתר למצב נפשי כזה או אחר.
סבוריאה יכולה גם להיות ביטוי של מזון אלרגני ואם יש כזה צריך לסלקו ואפילו ביטוי של חוסר בביוטין שהוא אחד מויטמיני B. אך יש לוודא כי אכן יש לך חסר בויטמיני B
מה שאני כן יכולה לומר לך שניתן לטפל עם קרמים מיוחדים או פורמולות ארומטיות מיוחדות. יכול להיות שיש צורך להיעזר בויטמינים כדוגמת ביוטין (אחד מויטמיני B,) חומצות שומן חיוניות וגם מינרלים אך צריך להתאימם באופן אישי לך ולמצב עורך באמצעות אבחון וטיפול נטורופתי..בכל מקרה מומלץ לחפוף כל יום
אם תרצי סיוע נוסף אשמח לעזור
לבריאות
מיכל לזרוביץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הורדה במשקלעופר23/04/2008
שלום, מה יכול להקל על דיאטה והתנזרות מכל מה שמשמין?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה קשה
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D24/04/2008עופר חג שמח
אין כל סיבה להתנזר מכל מה שמשמין, חשוב לאכול במינון נכון מאכלים בריאים. אתן לך בשלב זה טיפ אחד: חשוב לאכול מאכלים בעלי אינדקס גליקמי נמוך, ז"א מאכלים בעלי פחממות מורכבות, כלומר מאכלים אשר נספגים לאט ולכן גם רמת הגלוקוז בדם לא עולה מהר אלא בצורה הדרגתית. בצורה זו , אנחנו נשארים שבעים לאורך זמן ארוך יותר ולא מתפתים לאכול עוד.
בכל מקרה, ממליצה לך לגשת לאבחון נטורופתי על מנת להתאים לך את התזונה המתאימה בשבילך.
לבריאות
מיכל לזרוביץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נטורופתיה/רפואה סינית מיומותנל21/04/2008
הי, יש לי מיומה די גדולה. אני סובלת מעודף משקל. מעוניינת ללדת בעתיד. האם לנתורופתיה /רפואה סינית יש פתרונות להקטנת מיומה? האם ירידה במשקל יכולה להשפיע על הקטנתה? יש לי עודף משקל של יותר מ30 ק"ג. תודה רבה:)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיומה
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D24/04/2008חג שמח
יש מחקרים המדברים על הקשר בין סיכון לפתח מיומה וצריכה של בשר אדום ופחות צריכה של ירקות ירוקים, פירות ודגים. לעומת זאת ידוע כי תזונה אשר עשירה במרכיבי תזונה כגון פולי סויה , דגנים מלאים ועוד מגנה מפני התפתחות מיומה. קיימים צמחי מרפא היכולים לעזור כגון קוהוש שחור, ויטקס, גליום, בטטה פראית ועוד. פעילות גופנית וכן פעילויות כגון יוגה, מדיטציה וביופידבק גם יכולות להועיל אם כי אין מחקרים מבוקרים בנושא
לבריאות
מיכל לזרוביץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה, עוד שאלה קטנה
נל29/04/2008הי, האם הדברים שציינת יכולים לסייע בהקטנת מיומה קיימת? (ספורט, תזונה וכו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סינוסיטיסיוני18/04/2008
שלום,
מה אפשר לעשות יש לי נזלת אלרגית כל הזמ
וסינוסיטיס.
כל פעם שקצת קר אני חולה מאוד חלש.
עוד משהו מה עושה עור ושיער יפה?
תודה,יוני.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D24/04/2008יוני חג שמח
ממליצה לך לגשת לאבחון נטורופתי, זהו נושא מורכב. יש לאבחן מדוע אתה סובל מתופעות אלו? אולי יש בעיה בחולשה של מערכת חיסונית ויש לחזקה. אולי אתה אלרגי לצמחים או גורמים שונים וכן הלאה. רק בטיפול אישי ניתן יהיה לעזור לך.
לבריאות
מיכל לזרוביץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי ראשפז15/04/2008
שלום האם שי טיפול נטורופתי לכאבי ראש?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי ראש
16/04/2008שלום רב,
בודאי שיש טיפול טבעי לכאבי ראש! ישנן סיבות רבות לכאבי ראש. מהי הסיבה המדוייקת? יהיה ניתן להבין באבחון מלא. יחד עם זאת, כאבי ראש יכולים לנבוע על רקע של תזונה לקוייה או בלתי מתאימה, עייפות, בעיות שריר ושלד, בעיות במערכת העיכול, בעיות ראיה, מתח ועוד. מהי הסיבה לכאב הראש שלך??? אשמח לקבוע זאת באבחון ולתת מענה טבעי לעניין זה.
לבריאות!
ד"ר גוניק ND* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאומגה 3 בנוזלתמיר13/04/2008רציתי לדעת אם יש הבדל בצריכת אומגה 3 דרך נוזל או דרך קפסולה?
כי אני לא יכול לבלוע כדורים...
ואם אפשר המלצות למוצרים מומלצים שמספקים אומגה 3 דרך נוזל.
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתראומגה 3, שמן דגים בנוזל
16/04/2008שלום רב,
אומגה 3 בנוזל יכול להיות יעיל כמו ואף יותר מאשר קפסולה. ניתן היום למצוא שמנים נוזליים בחברות שונות. אלספא בנוזל, אומגה 3 של "גרמסי" ועוד.
לבריאות
ד"ר גוניק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלהויולטה11/04/2008שלום, שמי ויולטה ואני בת 18, יש לי שאלה מאוד חשובה שאני מקווה שתוכלו לענות עליה.
אני סובלת מאקנה כבר בערך 4 שנים, שתיתי פעמיים קוראטן אבל למען האמת זה עשה לי בעיה בקיבה, מה גם שזה לא עזר לי במיוחד, ועדיין יש לי פצעים כמו פעם.
השאלה שלי היא האם רפואה משלימה , נגיד נטורופתיה תוכל לפתור לי את הבעיה, שלא כמו הקורטאן שלא הניב תוצאות כלל ולכלל.
ואם לא נטורופתיה אז מה כן יכול לעזור ,ולאתר למה בעצם יש לי אקנה?
אני מקווה שתוכלו לתת לי תשובה כי אני אובדת עצות כבר.
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתראקנה
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D11/04/2008ויולטה שלום רב
לאקנה מס' סיבות, יכולה להיות חיידקית/זיהומית, הורמונלית, על רקע מתח וכו. לטיפול הנטורופתי אכן יש מה להציע החל משלב האבחון. דרך האבחון בקשתית העיין אני יכולה להבחין האם יש בעיה בניקוז הרעלנים למשל מהעור או למשל האם הסיבה יותר הורמונלית ואז לטפל בהתאם. כמובן שבאבחון האירדולוגי מתלווה גם תישאול מקיף. הטיפול הוא ע"ס האבחון הכולל תזונה מותאמת שהיא אנטי דלקתית ויותר בסיסית, צמחי מרפא טיפולי גוף נפש. טיפולים אלו בדרך כלל לא כוללים תופעות לוואי ואחד היתרונות שלהם שהם מנחים אותך לאורח חיים בריא
לבריאות
מיכל לזרוביץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפיגנוגינולאורטל08/04/2008שלום לכם! יש לי שאלה:האם הוכח שיש שיפור בפיגמנטציה אם נוטלים כתוסף פיגנוגינול? מאוד אודה על תשובתכם!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרהתשובה שלילית
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D09/04/2008אורטל שלום רב
אכן פיקנוגנול נחשב כנוגד חימצון חזק ביותר ומגן על העור וכלי דם ועוד אך אני לא ראיתי מחקרים התומכים בשאלתך
לבריאות
מיכל לזרוביץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלהג06/04/2008
רציתי לשאול , אני חולה סוכרת 2, אלגרי לביצים,
שאלתי היא - האם יש מאכל אחר המכיל את הברזל של הביצה ,
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתראלרגיה לביצים
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D09/04/2008ג' צהריים טובים
אכן ביצה מכילה גם ברזל אך גם מכילה ויטמין B12 .
מקורות ברזל מהמזון: כבד (המקור הטוב ביותר), צדפות, פטרוזיליה ועלים ירוקים, זרעוני שומשום, פולי סויה, זרעי חמניות ושקדים.עוף, דגים, דגנים מלאים או מועשרים, אגוזים וקטניות מיובשות, הם מקורות עשירים בברזל.
לעומת זאת הביצה נחשבת לחלבון מושלם ולכן כדאי שתאזן את התפריט עם מיני חלבון אחרים כגון: שילוב בין קטניות ודגנים, בשר, טופו, פולן דבורים ושמרי בירה.
לבריאות
מיכל לזרוביץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוספים יעיליםאלי03/04/2008שלום,
האם קיימים תוספי תזונה יעילים לטיפול בטחורים? מהם? אלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרטיפול ומניעת טחורים
06/04/2008שלום רב!
טחורים נוצרים בד"כ על רקע של תזונה לקוייה או בלתי מסודרת.
הוספת מזון עתיר סיבים יעזור עד מאוד לשפר את איכות היציאות ותדירותן. הדבר משפר את תנועת המעיים ומחזק את שריריו.
הסיבים במזון הנם הסוד לשמירה על מעיים בריאות (וכך גם טיפול והמנעות מחזרת הטחורים)
ירקות מרובים (המון ירוקים עם הקליפה), נווטים, פירות, לחם מלא, אורז מלא...
החומצה האמינית גלוטמין יכולה גם כן לעזור, אך מומלץ להוועץ על ידי נטורופת לקבלת הכוונה אישית ומדוייקת.
לבריאות!
ד"ר גוניק ND* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההייאודל02/04/2008שלום יש לי שאלה בקשר לאימי..
אמי סובלת במשך שנים רבות מרמה ממש ממש נמוכה של ברזל בגוף..
זה ממש מחליש אותה,היא תמיד עייפה ונחה המון,וגם משילה במשקל המון..
כמובן שהרופא נתן לה כדורים לברזל אבל זה לא הכי עוזר..
רציתי לדעת אילו מאכלים כדאי לה לאכול בכדי להעלות ולחזק את רמת הברזל בגוף ואולי ממה כדאי לה להימנע?..
בתודה ביתה אודל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתררמות ברזל נמוכות
05/04/2008שלום אודל!
כאשר רמות ברזל נמוכות באופן קבוע על אף נטילת תוספי ברזל יש לבדוק האם סוג הברזל שאמך נוטלת מתאים לה ומצליח להספג.
בד"כ אמליץ על ברזל נוזלי ממקור צמחי. דבר נוסף, ייתכן וחסרים אבני יסוד חיוניים לספיגת ברזל ואולי מינרלים נוספים.
מה שמאוד יכול לעזור זה הוספת קומפלקס ויטמיני B המסייעים בספיגת ברזל. דבר נוסף, הוספת פרו-ביוטיקה. החיידקים הידידותיים שבמעיים מסייעים בספיגה יעילה של אבות מזון (בין היתר ויטמינים ומינרלים).
תזונתית יש לשים לב כי מרבה באכילת ירקות עליים וירוקים. בנוסף, הקפדה על מנת בשר בקר/ כבד עוף/ טחולים... לפחות פעמיים בשבוע.
אשמח להתעדכן במצבה.
לבריאות!
ד"ר גוניק ND* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלנקות את הכבדויקי31/03/2008שלום, יש לי קצת פצעי בגרות על הפנים אמרו לי שמומלץ לנקות את הכבד, באמצעות שתיית שמן זית עם לימון בבוקר. אשמח אם תוכל לפרט לי איך אוכל לנקות את הכבד.
בתודה מראש
ויקי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרניקוי כבד
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D01/04/2008ויקי צהריים טובים
דהטוקס או ניקוי רעלנים מהגוף מערב טיפול במערכות הסילוקיות השונות, מע' עיכול, כבד, כליות, לימפה, עור וריאות. הכבד נחשב לפאזה העמוקה יותר . דהטוקס הוא טיפול יסודי ומקצועי ולא ניתן לבצעו דרך האינטרנט. בכל שלב הטיפול הוא שונה, גם מבחינת התזונה, צמחי המרפא, תוספי התזונה, טכניקות ספא למינהן ופעילויות גוף נפש (למשל מדיטציה).
לשאלתך הספציפית, דווקא הייתי ממליצה על שתייה בבוקר של מים חמים עם מיץ מחצי לימון וכן מעט קליפה מגורדת שלו כדי לעזור בשחרור "סטגנציית הכבד" .
אם את מעוניינת להעמיק את הידע אני שולחת לך קישור למאמר בנושא
http://www.beok.co.il/SelectedArticle.aspx?ArticleID=6419&s=דהטוקס
במידה ותהיי מעוניינת בטיפול אישי אשמח לעמוד לרשותך
לבריאות
מיכל לזרוביץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעייפות גדולהנעמה30/03/2008שלום, אני סובלת מעייפות גדולה מאד כבר מספר ודשים, איני יודע ממה זה, רציתי לשאול: במידה ואני מגיעה לטיפול נטורופתי כיצד ניתן לאבחן בעיה מדוייקת ולטפל בה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרעייפות
31/03/2008שלום רב!
עייפות יכולה לנבוע כתוצאה מסיבות רבות. הנה מספר סיבות, (אך על מנת לאבחן במדוייק מה הסיבה אצלך, עליי לאבחן זאת באמצעות שיטות מהנטורופתיה והרפואה הסינית):
מחסור בברזל, מחסור במים, חוסר שעות שינה, שינה לא שקטה, חוסר איזון ברמות סוכר, חוסר איזון בלוטת תריס ועוד.
ברפואה הטבעית אנו מתמחים בשיטות אבחון המאפשרות "לקרוא" את המצב הבריאותי דרך איכות העור, אירידיולוגיה, איכות הדופק, תווי הלשון, תווי כף היד והציפורניים ועוד שיטות מגוונות נוספות.
בבדיקה אישית ניתן יהיה לקבוע מהיא הסיבה האמיתית לעייפות שלך.
לבריאות, אשמח לעזור!
ד"ר גוניק ND* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
