מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- סובלת מליחה מעל שבוע האם אכילת יוגורט מחמירהשרי03/07/2016
שלום רב
אני סובלת מליחה מעל שבוע.
רציתי לשאול האם אכילת יוגורט שמכיל את 2 סוגי החידקים הטובים של "חברת מולר".יכולה לגרום לליחה?
בתודה מראש
שרי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם יוגורט גורם לליחה
רומי חוכמה, נטורופתית מוסמכת ואירידולוגית30/11/2016היי שרי,
אכילת יוגורט מחלב פרה בהחליט יכול לגרום לליחה.
יוגורט עזים בדרך כלל לא גורם לליחה.
רק בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחכה לתשובהרוית23/07/2015
שלום,
אני מטפולת כעשרה חודשים אצל נטורופתית פרטית כי אני סובלת מנשירה ומבעיות הורמנליות
היא אמרה שהטיפול בין חצי שנה לשמונה חודשים במשך חודשיים מתחילת הטיפול הנשירה נעצרה אבל השיבוש המשיך(איחור של שישה ימים)
היא החליפה לי את האבקות והפורמולה וזה שיבש לי את הגוף יותר גם חזרה הנשירה וגם האיחור במחזור היה 20 יום
היא החזירה אותי לאבקות הקודמות והוסיפה לי עוד אבקה חדשה לסידור המחזור,
אני מיואשת אני מרגישה כלואה עם הצמחי מרפא,האם אני יכולה להפסיק עם זה באופן חותך או שצריכה בהדרגתיות,האם הצמחים פוגעים בכבד?
ככשאלתי אותה מה יהיה בהמשך אחרי העצירה של הנשירה היא לא ידעה מה להגיד ,מבחינתה הכי חשוב זה להפסיק כרגע והיא לא רואה את ההמשך,לי חשוב לדעת מה יהיה,כי אני לא צריכה רק עכשוי אלא לצמיתות שזה יסתדר,האם כדאי לי להפסיק,ובאיזו צורה?
אני רוצה להיכנס להיריון,האם כדאי לחכות ולהמשיך?
אני לא רואה סוף לזה ואני מרגישה נורא
מחכה לתשובות
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תענו לי בבקשה!
רוית27/07/2015* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוסף סידן דנסיטי-אמורפיקלרינה05/07/2015
שלום רב
אבקש לדעת מה דעתך על התוסף סידן בשם דנסיטי אמורפיקל?
מה מידת הספיגה שלו ,ואם ישנם תופעות לואי?
תודה
אנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דנסיטי
מירי22/08/2016אני לקחתי את הדנסיטי הוסיף לי סוכר בדם והיה לי לחץ דם גבוה וכחכוך חזק מאוד , שאני לא סובלת מלחץ דם וסוכר .
אולי לי לא מתאים ולמשהו אחר יתאים.
בתקשורת אומרים שזה משפר את הסידן בגוף לי זה עשה דברים לא נעימים.
יכול להיות כל גוף מגיב אחרת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדנסיטי מוכח מחקרית ובמינימום תופעות
אתי מאמורפיקל23/08/2016מזל אושרן שלום,
כפי ששוחחנו מס' פעמים בטלפון,את תזוכי על ההזמנה שלך. תופעות הלוואי שהצגת חריגות,מוזרות ולא תואמות את הנסיון המוצלח של אלפי מטופלים והמחקרים הקליניים. מה גם שאת בעצמך הצגת שאינך סובלת מסכרת ,ולכן לא רלבנטי נושא הסוכר (שממילא אין לו קשר ישיר לסידן). בכל מקרה,מאחלים לך בריאות ואם יש סוגיה נוספת -אנא פני אלינו ישירות .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אכילת סירפד ללא בישול או חליטהחדווה04/05/2015
שלום, אני אוכלת סירפד טחון, בלי חליטה (מערבבת בתוך גבינה ומצרי חלב), לאחרונה קראתי שלא בריא לאכול את הסירפד כשהוא ללא בישול או חליטה, ושיש חשש לפגיעה בכבד.
רציתי לשאול אם אכן אני צריכה לשנות ממנהגי, כי האמת היא שמאוד נוח לי לערבב זאת באוכל בלי בישול או חליטה.
את הסירפד אני קונה בחנויות טבע כשהוא מיובש כך שאיני יודעת אם זה עלים צעירים או בוגרים, ולפעמים נראה שיש שם גם את הגבעולים....
תודה מראש!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אשמח לתשובתכם...
חדווה18/05/2015תודה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גזיםL.A23/04/2015
שלום אני בת 31 וסובלת מגזים כבר זמן רב פעם פחות פעם יותר ,אבל כשיש לי אז יש לי :( עדיין לא ברור לי מה גורם לי :ירוקות שורש דווקא לא גורמים לי לזה ,אלא שמתי לב כבר שנים שכשאני אוכלת מתוקים ,שוקוקלדים וכו אז יכול להיות שזה גורם לגזים. שמתי לב גם כשאני לא אוכלת הרבה ,צום של 5 שעות למשל ,אז יש לי גזים פנימיים שמתים לצאת ! לא נעים. ויש לי עוד משהו : במהלך סקס אני מרגישה שבא לי שירותים (לא פיפי ) אבל בעיקר בא לי להפליץ ממש מביך ,ברמה שאני לא יכולה להתאפק.או כשחבר שלי מותח לי את הישבן פותח אותו ,זה כנראה פותח את פי הטבעת ואז גם זה עושה לי חשק להפליץ . אני משתדלת להתרוקן לפני וכשזה קורה אז עדיין יש לי את הבעיה . ממה זה נובע ? ומה עליי לעשות ,ולאן להתייעץ אם לא בפורום הזה ? לגבי חוקן : מה זה בדיוק ,מתי אפשר לעשות את זה ,איך עושים בדיוק,איפה קונים ואשמח להסבר מדוקי על זה.
2-יש לי שיחרור גזים לפעמים גם בלילה ,אז קראתתי קצת על זה והיה כתוב שזה יכול להיות חולשה בסוגרים .מה עליי לעשות ולאן לפנות זה ממש מטריד אותי ובמיוחד באינטימיות עם חבר שלי כי אני מסרבת לישון אצלו והוא לא כל כך מבין :( חייבת כל פעם למצוא תירוצים.כשישנתי אצלו בקושי ישנתי ,מפחדת לשחרר גז.והלחץ כמובן לא עוזר.
האם זה טבעי שיש בלילות ? כמו נחירות וכאלה או שזה באמת מעיד על חולשה שרירי פי הטבעת ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש לי רעיון בשבילך
אלי23/04/2015בהחלט תופעה קצת מביכה במיוחד במצבים אינטימיים. אם את לא בטוחה ב-100% מה גורם לגזים אז זאת בכלל בעיה.
ממליצה לך לנסות ולקחת כמוסה אחת של תערובת אנזימי עיכול וצמחים קומפורט זון עם כל ארוחה. התערובת שמכילה גם שומר, אניס וכמון (תבררי עם נטורופתים, לכולם השפעה מיטיבה על מערכת העיכול), מאפשרת לך ליהנות מעיכול רגוע וללא גזים.
כך תוכלי לישון אצל החבר שלך בלי לחשוש :) בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ספירולינה ואומגה 3אורנה01/03/2015
שלום, אני נוטלת כדורי ספירולינה באופן קבוע, בחודשים אחרונים. פעם הייתי לוקחת מדי פעם קפוסלות של אומגה 3. קראתי איפשהו שגם בספירולינה יש אומגה 3. השאלה האם יש טעם לשלב ביניהם? האם בהריון צריך לעשות שינוי בזה? תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר - חולשה ועייפותשלמה21/02/2015
שלום.
אני בן 68.
בעת האחרונה אני מרגיש חולשה ועייפות מספר פעמים ביום.
אני מטופל ביותר מדי כדורים אשר כנראה גם משפיעים עלי לרעה.
(קונטרולוק למשל)
רופא המשפחה רשם לי פארמתון שבינתיים עוזר רק ליצרן.
האם טיפול פרוביוטי יכול לעזור?
אם כן מה מומלץ? תערובת חידקים? איזה כמות מכל אחד?
תודה
שלמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חולשה ועייפות
אסתר מנחם16/03/2015בקר טוב לך,
אני ממליצה לך לגשת לרופא לבדוק האם כדאי לשקול מחדש מינון התרופות להורדת לחץ דם. ייתכן והמינון שלהן גבוה מידי עבורך ולחץ הדם יורד מתחת לנורמה וגורם לך להרגיש חלש ותשוש.
בברכה,
ד"ר אסתר מנחם
נטורופתית בכללית משלימה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניקוי הגוף בגמילה מעישוןמישל23/01/2015
שלום רב,
הפסקתי לעשן עכשיו (גיל 40) אחרי 20 שנות עישון של קופסא ביום.
שאלתי - איך עוזרים לגוף לנקות את עצמו?
התחלתי להשתמש באבקת ספירולינה ובכדורי כלורלה. מה עוד עליי להוסיף ל"תפריט"?
קראתי קצת על גרין מאגמה - האם מומלץ להשתמש בה ולהוסיף על התוספים הנ"ל?
תודה רבה לעונים :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר - זרעי צ'יהמאי17/01/2015
רציתי לדעת מהו המינון הרצוי של זרעי צ'יה ליום לאדם מבוגר ?
מקריאה באינטרנט מתקבל מידע סותר , חלק טוענים שיש לקחת שתי כפות ,אחרים מדברים על שתי כפיות .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר - חומצה אלפא-ליפואיתליהי14/12/2014
שלום רב!
אני בת 38, כתשעה חודשים לאחר סיום כימותרפיה בגלל לימפומה, כרגע ברמיסיה.
כתוצאה מהטיפולים לקיתי בנוירופתיה פריפרית וגיליתי שחומצה אלפא-ליפואית מאד עוזרת לי בנושא. באישור הרופאה המטפלת אני לוקחת כדור אחד של 200 מ"ג כל יומיים בערך, ואם הכאבים מחמירים, אז כל יום. חוץ מזה, באופן קבוע אני לוקחת רק ויטמין די, כ-1500 יחב"ל כל יום.
לאחרונה הרופאה שמה לב שרמת ה-ferritin אצלי קצת נמוכה, בין 9 ל-15 (היא כבר הספיקה לעלות לאחר הטיפולים וירדה מאד אחרי זה), אני שמתי לב שהציפורניים שלי, אחרי כמה חודשים בהם היו חזקות מאד (אף פעם לא היו לי כאלה), חזרו להיות שבריריות יותר, מתפצלות ועם "פסים" לאורכן - דבר המצביע, עד כמה שידוע לי, על חוסר ברזל בגוף (תופעה זו הופיעה אצלי גם בזמן כימותרפיה).
יש לציין שאני מאד רגישה לתרופות ולתוספי מזון - לטוב ולרע, לאחרונה חוויתי החמרה של נוירופתיה מלקיחת מנות מזעריות של ויטמין B6 לטיפול בבעיה אחרת, ולכן אני מנסה להיות מאד זהירה עם כל אלה. השאלות שלי הן:
1. האם חומצה אלפא-ליפואית עשויה לגרום לירידה ברמת ה-ferritin?
2. אם כן, האם ישנם טיפולים טבעיים אחרים בנוירופתיה (דיקור סיני לא עזר לי)?
3. האם חומצה אלפא-ליפואית עלולה לגרום לתופעות לוואי אחרות, אפילו נדירות, ובהינתן רגישותי ומשך נטילתה?
4. האם ישנן צורות שונות של החומצה הזאת שחלקן בטוחות יותר?
עוד אציין, שנטילת תוספי ברזל לא באה בחשבון בגלל בעיות עיכול.
אודה לכם מאד על התייחסות לשאלות שלי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חומצה אלפא-ליפואית
ליהי14/01/2015תודה רבה על התשובה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מישהו מכיר תה גיאגולן ???דני12/10/2014
שלום לכם אנשים . מישהו מכיר פה תה גיאגולן . ככה אני חושב זה השם ?
חבר שלי מניו יורק המליץ לי על התה . ולא מצאתי אותו בארץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר - כאבי גזים קשים שבוע 7 להריוןנועה24/08/2014
שלום,
אני סובלת מכאבי בטן והתנפחות הבטן (כמו חודש רביעי) אך נמצאת רק בשבוע 7. בהתחלה זה קרה פעם ביום, ותוך שבועיים התרחב לכל שעה! אני לא מסוגלת ללכת לעבודה או לישון כי הכאבים הם בלתי נסבלים ואני פשוט מתפתלת ונתקעת בלי יכולת להוציא הגה עד שזה נחלש ובזמן האחרון זה יכול לקחת גם שעה. זה פשוט המון זמן שבו אני מתענה.
עשיתי את כל הבדיקות האפשריות ושללו הכל ולכן אמרו שזה כנראה המעי שמנסה להוציא גזים קלועים. בנוסף אין לי עצירות.
ניסיתי לשתות תה עם נענע, ג'ינג'ר ושומר אבל עכשיו גילית שאסור בהריון נענע וג'ינג'ר.
בנוסף אני מנסה לאכול רק אוכל קל לעיכול (שזה בעיקר אוכל לא הכי בריא) ומתקשה למצוא מה לאכול. כרגע אני אוכלת קצת עוף, ומלפפונים מפני שאני לא יודעת מה לאכול.
הבנתי שפירות, רוב הירקות, דגנים וסיבים לא טובים לגזים.
מה אפשר לעשות?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זה כ"כ דומה למצב שלי!!!
סיון10/11/2014באתי לכתוב את אותה שאלה!
גם אני אשמח מאוד לשמוע איזה פיתרון יש למצב כזה!!
אצלי הבעיה היא כל ערב לפני השינה.
לך נועה- אני יכולה להמליץ 2 דברים שעוזרים לי בינתיים:
1. לא לאכול ירקות חיים בארוחת ערב.
2. תרגיל התעמלות שעוזר לשחרר את הגזים- (זהו תרגיל יוגה) להיות בעמידת שש על מזרון, ולהזיז את האגן יחד עם כל הגב והראש בתנועות סיבוביות כמה פעמים לכל צד. מפעם לפעם לעצור ולנסות לשחרר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כמוסות וטינקטורהיגאל23/06/2014
סביבות 75 קילו
להפחת יצר המין
כמוסות עשויות מפרי שיח אברהם טובות, מעלי השיח?
כמה מ"ג בכמוסות מומלץ ליום?
או
בטינקטורה כמה מ"ל?
מה מומלץ יותר טינקטורה או כמוסות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כמוסות וטינקטורה - תגובה
ד''ר יאיר מנדני24/06/2014שלום יגאל
מיצוי אלכוהולי ( טינקטורה ) יעילה יותר הן מבחינת הספיגה והן מבחינת המינון ..
לשם דיכוי והפחתת היצר עלייך להגיע לפחות למינון של 1000 מ״ג ליום ..
בברכה והצלחה
יאיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלות נוסופות
יגאל26/06/2014כיצד הצמח מדכא את היצר המיני אצל גברים?
מבחינה חומרית מה הוא עושה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתמצית
יגאל29/06/2014כמה מ"ג בערך יש בטיפה אחת של תמצית שיח אברהם (אני יודע שיש חברות שונות)
פשוט התמציות מגיעות בכמויות מ"ל מאוד קטנות בבקבוק
וחסר לי לדעת סדר גודל של חוזק/ריכוז התמצית לרוב/בערך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עצירות כרוניתשירי20/06/2014
שלום,
סובלת מעצירות שנובעת מתנועתיות ירודה של המעי.
לא עוזר לי פסיליום ונורמלקס.
מה אוכל לנסות עם נזק מינימלי להתמכרות ?
האם בבקשה תוכלי לומר מהם המוצרים האחרים הקיימים בשוק עם מינימום נזק ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עצירות כרונית - תגובה
אורטל מגן21/06/2014היי שירי
מציעה להתחיל פעילות גופנית מתונה.
ורפלקסולוגית עשויה לסייע מאוד.
בנוסף תזונה ושתיה מאוזנת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי מחזור ותסמונת קדם-ויסתיתצופית15/06/2014
הפעם הגעתי לשיא חדש בסבל סביב המחזור. המחזור כבר כמעט הסתיים ועדין כואב לי. הבטן נפוחה כמו בלון, השבוע שלפני טירוף מערכות מוחלט, תוך כדי כמעט לא יכולתי לעמוד על הרגלים מכאבים ותשישות.לאחר קריאה על הנושא באינטרנט התחלתי לחשוש שיש לי אנדמטריוזיס. זה די מלחיץ אותי כרגע וגם הכאב בבטן לא מרפה.
ברגיל אני סובלת מדיכאון ועייפות כרונית ולוקחת תרופה אנטי-דיכאונית.
חברה המליצה לי לקחת אצה כחולה ואמרה שמאוד עזר לה עם כאבי מחזור.
בחנות טבע המליצו לקחת שיח אברהם.
האם אפשר לקחת את שניהם?
אודה על עזרתכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי מחזור ותסמונת קדם-ויסתית - תגובה
אורטל מגן18/06/2014היי צופית
אין קונטרה אינדיקציה שאני מכירה לגבי השילוב בין השניים
אבל נשמע לי שכדאי שתלכי להיבדק אצל רופא.
ואם אכן מדובר רק על
PMS (תסמונת קדם ויסתית) מציעה על התייעצות עם הרבליסט שיתאים לך צמחי מרפא בהתאם (שיח אברהם יכול להיות אחד מהם).
ישנם לא מעט צמחים שעוזרים במצב זה
תרגישי טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
