מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שילשולים שנימשכים כבר 5 עד 6 ימים.סיון הרוש27/11/2010
שלום רב. יש לי תינוקת בת שנתיים ושלושה חודשים,שכל הזמן חולה במחלות ויראליות, יומיים שלושה היא בגן ואחר כך היא חולה שבוע ככה כל הזמן כבר שנתיים ככה. הבת שלי כיום סובלת משילשולים כבר 5 עד 6 ימים וזה הגיעה למצב שיש לה כויות נורא אדומות וחזקות בישבן , היא לא רוצה לשים חיתול כי כואב לה , והיא לא מסוגלת לשבת על הישבן כי גם כואב לה, אני נותנת לה אורז בנוסף עם עוף שמטובלן בדבש עם פיטריות, או שניצל עם ביצה ופירורית, וגם כל היום היא שותה קולה , או שבבוקר היא שותה מים חמים עם נענע,והיא לא מקבלת שום טיפול רפואי,מה אני עושה לא בסדר שהישלשולים שלה ממשיכים ונהיים יותר ויותר גרוע????????? אשמח שתענו לי בהקדם.... תודה רבה . סיון הרוש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שילשולים שנימשכים כבר 5 עד 6 ימים. - תגובה
פרופ' יצחק לוי27/11/2010אם השלשול עדיין נמשך
מציע לעשות תרבית צואה
ולנסות קלבטן
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סיבה לדאגה?מירה26/11/2010
שלום , התינוק שלי בן 6 שבועות .
נולד בתחילת שבוע 37 במשקל 2750. השתחרר מבית החולים במשקל 2540.
היקף ראש 34 ס"מ.
כעת לאחר ביקורת בטיפת חלב שוקל 3.880 שזה עלייה יפה.
מה שמדאיג אותי זה היקף הראש שכעת הוא 35.8, האם זו גדילה מספקת?
בנוסף אורכו הוא 52 האם תקין?
האחות הסבירה שיחסית לגילו הערכים הם נמוכים, אך מכיוון שהוא נולד קטן הוא מתפתח יפה.
למרות תשובתה אני מעט מוגאגת, האם בצדק?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סיבה לדאגה? - תגובה
פרופ' יצחק לוי27/11/2010הכל נראה תקין לגמרי
שלך
דר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלשוליםענת26/11/2010
שלום,
בני בן שנה וחודש משלשל יותר מ-6 פעמים ביום.
לפני כשבוע היה מאושפז עקב הקאות. לאחר 3 ימים נפסקו ההקאות והתחיל השלשול שלא עוזב לרגע. (כבר 6 ימים). נבדק חיידק הרוטה- שלילי והתרבית יצאה תקינה
הילד שותה מים, אוכל סימילק ופריכיות אורז ומשלשל.
נאמר לנו שזה וירוס.
1. רציתי לדעת כמה זמן יכול להמשך שלשול בתינוק בגיל שנה וחודש?
2. מה עוד ניתן לעשות?
3. האם יכול להיות שזה משהו יותר חמור מוירוס...??(צליאק?, קרוהן? בוטליזם ...)
אודה לך לתשובה מהירה....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלשולים - תגובה
פרופ' יצחק לוי27/11/2010עלול להמשך עוד מספר ימים
לנסות מי אורז, בננה, וכו
אם שותה היטב ואינו מקיא אין מה לדאוג
רוב הסיכויים שמדובר במחלה ויראלית חולפת ולא במרעין בישין שמנית
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תפקודי כבד דחוף!!!דנה26/11/2010
שלום דר'
בצענו בדיקות דם וצואה לבני בן השנה וארבע עקב שלשול ויציאות רכות במשך כחודש. ספירת הדם יצאה תקינה חוץ Monocytes 2.24
כאשר הטווח הוא עד 1.1.
אבל תפקודי כבד יצאו ALT 260 ,
AST לא נבדק בגלל דגימה המוליטית
ALKP 199.9
LDH לא נבדק בגלל דגימה המוליטית
ESR 20
יש לציין שלפני חודשיים נכנס לגן וחלה מס' פעמים בוירוסים ויום אחרי הבדיקה פיתח חום עד 39. חוץ מזה שיעול קצת ותפקוד תקין לחלוטין.
הרופא אמר שכנראה חלה במחלת הנשיקה ובגלל זה ALT גבוה ושצריך לחזור בעוד 3 שבועות על הבדיקות.
אנחנו נורא בלחץ, החריגה ממש גבוהה וחוששים מנזק לכבד.
האם לבקש בדיקות נוספות? למה חלק מהבדיקות לא בוצעו?
תודה מראש,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דבר נוסף
דנה26/11/2010השלשולים כבר הפסיקו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתפקודי כבד דחוף!!! - תגובה
פרופ' יצחק לוי27/11/2010אין צורך לעשות כל בדיקות נוספות
הרופא שלכם צודק
זוהי הפרעה חולפת
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תינוק משתעל ומקיאאורית25/11/2010
שלום רב,
בני בן חצי שנה ולפני כשבועיים היה חולה- חום וצינון.
היינו אצל רופא לפני כשבוע והכל תקין.
עם זאת, הקטנצ'יק עדיין משתעל בלילה ובשני הלילות האחרונים לאחר שהתעורר לאכול (באחת), אכל את המטרנה, ואח"כ השתעל נורא והקיא הכל.
האם זה נורמלי? מה ניתן לעשות כדי למנוע הישנות של מקרה כזה?
תודה,
אורית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תינוק משתעל ומקיא - תגובה
פרופ' יצחק לוי27/11/2010תופעה נורמלית-הקאה רפלקסיבית אחרי שיעול
אין מה לדאוג
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- וירוס לתינוק בן 8 חודשיםאנה25/11/2010
שלום שני אנה ואני אמא לתינוק בן 8 חודשים
שכבר מס' ימים חולה נאמר לי שזה וירןוס אשר מלווה בחום ובשיעול נוראי
הוא קיבל טיפול לשיעול ע"י אנלציה עם משאף ובנוסף את הכדור בנטזול בבדיקה שלי באינטרנט יש סיכון במן הכדור לתינוק מה שלא נאמר לי ע"י הרופאה ולא ע"י הרוקח בכל מאמר שקראתי לא ממולצץ לתת את הכדור וכי ברוב הפארמים הוא לא נמכר האם זה נכון והאם זה נורמאלי לתת לתילד בנטזול כדור וחצי פעמיים ביום למשך 5 ימים? האם יש או אין סיכון בלקיחת הכדור? אשמח בתשובתכם תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר וירוס לתינוק בן 8 חודשים - תגובה
פרופ' יצחק לוי27/11/2010אין כל בעיה או סכנה
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בן שנה ו-7-כל שבועיים חום-עזרההילי24/11/2010
היי,
בני בן השנה ו-7 כבר שבועיים וחצי משתעל, כמעט עבר לגמרי- היינו אצל הרופא, יומיים אחכ השתעל שיעול אחר והרבה יותר.
בתוך החודשיים וחצי האלו- כל שבועיים בערך יש לו מחלת חום, לפני כחודש וחצי היתה מחלת עם חום גבוה מאוד(לא ירד מ-40 אפילו עם נורופן ואקמול)
לפני כשבוע וחצי- היה לו יום וחצי חום 38.7 ועבר. מהיום חום של 38.7 (עוד לא עלה)
הוא אכן התחיל גן עם הרבה ילדים (23) ב-1/9- אבל לפני זה היה במשפחתון (10 ילדים) וזה היה פעם ראשונה שנכנס למסגרת -ולא היה ככה.
עוד לציין:
- סיימנו עכשיו ונטולין 5 ימים שנתנו לשיעול.
- לפני כחודש/חודש וחצי קיבל אנטיביוטיקה מוקסיפן פורטה- שבוע.
- לפני שבוע קיבל חיסון לשפעת
- במעקב אורולוג- אגני כליה מורחבים עוד מההריון
-יש לו חסר G6PD
שאלתי-
האם הגיוני ככה שילד בגילו כל שבוע וחצי חולה עם חום? האם יגול להיות פתאום יום וחצי חום לא גבוה ? עשינו ספירת ובדיקת דם- שני תוצאות הדאיגו אותי:
ב-17/10- esr היה 54 (כאשר הנורמה= 2-28)
ב-8/7 c-reactive protein היה 7.18 (כאשר הנורמה 0-0.5)
אשמח לתגובתכם ועצתכם
דואגת..
המון תודה,
הילי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בן שנה ו-7-כל שבועיים חום-עזרה - תגובה
פרופ' יצחק לוי27/11/2010קרוב לודאי שמדובר בתחלואת מעון נורמלית
יש ילדים הרגישים יותר מאחרים וחולים מעט יותר
לא נראה שמדובר בבעייה של מערכת החיסון או מחלה חמורה אחרת
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך- חוות דעת על ספירת הדם המצורפת
הילי01/12/2010היי,
באותו יום שכתבתי ההודעה הקודמת (יום רביעי) הוא הקיא שלוש פעמים והיה לו חום-
הגענו למיון יום אחכ (חמישי) מחשש להתייבשות-
עשו שם ספירת דם- אמרו שתקין. עשו אולטרסאונד לבטן- תקין. היה לו קצת גרון אדום ובלוטות לימפה קצת נפוחות.לא היה לו חום.השתחררנו בשישי בבוקר.
יום שישי בבוקר-יציאה לאחר ארבעה ימים שלא עשה קקי.
יום שישי בערב- עוד הפעם חום גבוה- ללא הקאות
יום ראשון (28-11)- ביצענו בקופ"ח ספירת דם (מצורפת לפה) (הקיא את המטרנה בבוקר)
וגם צילום חזה- היה יחסית תקין אך הרופא אמר שלא נקי לגמרי.
מאז יומיים היה מעוך מאוד לא שתה ולא אכל- אם חשש להתייבשות- מחזיק כל הזמן את הגרון (או יותר נכון- באזור הלסטות). יש לציין שכל הזמן הזה משתעל- שיעול לחתי.
אתמול (יום שלישי) הוא התאושש מהבטן (עשה קקי פעם ראשונה מיום שישי)- התחיל לאכול לשתות- אך עדיין משתעל ואף יותר חזק.
שאלותיי:
- האם הספירת דם תקינה ומתאימה לכך שהיה וירוס (בטן וגרון) ? כי יש הרבה ערכים מחוץ לנורמה- רופא שדיברתי איתה בטלפון על ספירת הדם אמרה שיש חשד למחלת הנשיקה- אשמח לעוד חוות דעת.
- האם מאז עשינו הצילום חזה לפני שלושה ימים יכול להתפתח דלקת ריאות/משהו ?
הייתי איתו כל כך הרבה פעמים אצל רופאים בזמן האחרון שלא רציתי עוד הפעם לרוץ איתו אחרי שהוא קצת יותר טוב עם הבטן..
מתנצלת על הסירבול והאורך, אשמח מאוד גם לחוות דעת כללית על כל המצב,
קצת מיואשת..
המון תודה
הילי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום וברכהשלומית24/11/2010
בתי בת שנה וחודשיים.
לפני חמשה ימים עלה לה החום ובמשך 4 ימים נע בין 38.5-39.5 ולווה בעייפות לאורך כל שעות היום.
הלכנו לרופאה והיא אמרה שזאת כנראה מחלת חום?!
החום ירד מאתמול בערב אך העייפות והחולשה נמשכות (היא גם בוכה המון).
כיצד מומלץ לנהוג?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום וברכה - תגובה
פרופ' יצחק לוי27/11/2010ברגע שהחום ירד הילדה מחלימה
סבלנות והילדה תחזור לעצמה
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חצי שנהרחל23/11/2010
א. האים ניתן להוסיף את 6 טיפות הברזל +טיפות d לבני בן החצי שנה לתוך מנת הירקות שהוא אוכל?(בערך חצי כוס )
ב. ראיתי בברית של אחין שהכיפה שלו איפו שמשתינים יותר יפה ואסטטית מאשר לבני מדוע?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חצי שנה - תגובה
ד''ר קווין שרייבר24/11/2010א. האים ניתן להוסיף את 6 טיפות הברזל +טיפות d לבני בן החצי שנה לתוך מנת הירקות שהוא אוכל?(בערך חצי כוס )
אם הוא אוכל את הכל - זה בסדר
ב. ראיתי בברית של אחין שהכיפה שלו איפו שמשתינים יותר יפה ואסטטית מאשר לבני מדוע?
בלי לראות את זה אני לא יכול להגיב
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אוכל רפואיאלינור23/11/2010
רציתי לשאול מה זה אוכל רפואי?
תודה אלינור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אוכל רפואי - תגובה
ד''ר קווין שרייבר23/11/2010לא שמעתי על מוסג כזה ביחס לילדים
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהשירי.א22/11/2010
היי, יש לי תינוק בן 5 חודשים לאחרונה אחרי קקי נשאר לו אדום כמו כוויה, גם אם אני מחליפה לו אחרי שניה, אני מורחת לו משחה מיוחדת שהעבירה לו את האדמומיות והפריחה אך אם אני לא ממשיכה איתה זה ישר חוזר.. הוא אוכל נוטרמיגן ו2 כפיות של אוכל מוצק (ירקות), האם זה מביע על אלרגיה למזון המוצק? זה רק 2 כפיות האם ניתן לדעת? ואת הנוטרמיגן הוא פולט המון בכל שעות היום....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך
שירי.א22/11/2010חשוב לי לציין שהוא לא עולה כמו שצריך במשקל עלה רק 200 גרם בחודש האחרון ויש ירידה בחודש האחרון בעקומה, היה לו דם סמוי בצואה ולכן הוחלט על אלרגיה לחלב למרות שהטסטים לא הראו... אולי הנוטרמיגן לא עושה לו טוב?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה - תגובה
ד''ר קווין שרייבר23/11/2010זה מביע על אלרגיה למזון המוצק?
בד"כ לא
ואת הנוטרמיגן הוא פולט המון בכל שעות היום....
זה נשמע יותר כמו ריפלוקס בנוסף לרגישות בעור
תמשיכי לטפל
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תינוק בן 4+ חודשים***22/11/2010
היום ראיתי בקקי שלו כמו סיבים שחורים קטנים מאד בכמות מתורפת (במבט ראשון נראה כמו תולעים)זו הפעם השניה - הילד יונק ומזה שבוע התחיל לאכול טעימות הספקנו לתת לו לחם למצוץ, בננה ותפוח אדמה איך להתייחס לזה האם צריך לטפל?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תינוק בן 4+ חודשים - תגובה
ד''ר קווין שרייבר22/11/2010אם זה ממשיך כדאי לעשות בדיקות צואה
רוב הסכוי שזה שייך לאוכל
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מים למטרנהשלי22/11/2010
שלום
תינוק בן 10 ימים אוכל מטרנה
האם עדיף להרתיח מי עדן או מים מהברז להכנת באוכל?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מים למטרנה - תגובה
ד''ר קווין שרייבר22/11/2010מים מהברז
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלבקת חוגרתאורי22/11/2010
שלום,
בעוד כשבוע אני חוגגת לבתי יומהולדת שנה.
לפני כעשרה ימים אבי חלה בשלבקת חוגרת והפצע כבר התייבש והוא מקבל טיפול תרופתי (כדורים ומשחת זובירקס).
בתי עדיין לא חוסנה נגד אבעבועות ואני מפחדת מהדבקה.
מהם דרכי ההדבקה של השלבקת?
אם אבי לא יגע בה יש סיכוי להדבקה? ההדבקה היא גם באויר?
אם כן, כמה זמן יש להמתין עד שנוכל לחגוג את היומהולדת יחד?
אודה לתשובותכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלבקת חוגרת - תגובה
ד''ר קווין שרייבר22/11/2010מהם דרכי ההדבקה של השלבקת?
כמעט ולא מדבק. ממה שאת מתארת זה לא מדבק בכלל
אם אבי לא יגע בה יש סיכוי להדבקה?
לא
ההדבקה היא גם באויר?
יחסי לא
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צואת תינוקותהדס22/11/2010
שלום,
יש לי תינוק בן 3 חודשים ו 3 שבועות.
עד גיל 3 חודשים הוא ינק בין פעם לפעמיים ביום והשלמתי לו עם סימילאק והצואה שלו היתה נראית נורמלית לחלוטין.
מגיל 3 חודשים כאשר התחלתי לתת לו רק מטרנה (הפסקתי להניק) החלו להופיע לו בצואה כמו מן גרגירים קטנטנים לבנים הדומים לשומשום.
האם נורמאלי? האם קשור אולי לעיכול המטרנה?
אודה לעזרתך,
הדס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צואת תינוקות - תגובה
ד''ר קווין שרייבר22/11/2010זה נורמלי
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)








.jpg)
(1).jpg)