מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תולעים לתינוקתאורה טובי12/12/2010
ישלי שתי בנות10 ו 4 וכנראה שיש להם תולעים האם יש סיכוי רב שביתי בת החצי שנה תידבק מהם [היא בעיקר יונקת וקצת אוכלת מרקים איך יודעים ומה הטיפול אם כן ? תודה אורה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תולעים לתינוקת - תגובה
ד''ר קווין שרייבר13/12/2010היגנה
היגנה
היגנה
יש רפא ילדים שמטפליםן יש שלא
תהיה בקשר עם רופא המטפל שלכם
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אמאkati12/12/2010
היי יש לי כמה שאלות אם תוכלו לעזור.
הבן שלי, (בן ראשון, בן 3שבועות) עושה הרבה נאדים כל הזמן במיוחד תוך כדי הנקה, האם הדבר אומר שלא יסבול מגזים?
-הוא לא ישן הרבה במיוחד ביום, הוא נשאר ער עד 4 שעות, אני עושה הכל כדי שישן אך לא עובדף האם שיכול לפגוע בו בדרך כלשהיא?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אמא - תגובה
ד''ר קווין שרייבר13/12/2010הבן שלי, (בן ראשון, בן 3שבועות) עושה הרבה נאדים כל הזמן במיוחד תוך כדי הנקה, האם הדבר אומר שלא יסבול מגזים?
זה תקין
הוא לא ישן הרבה במיוחד ביום, הוא נשאר ער עד 4 שעות, אני עושה הכל כדי שישן אך לא עובדף האם שיכול לפגוע בו בדרך כלשהיא?
לא הייתי מצפה שילד בגיל 3 שבועות ישו יותר מ4 שעות
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עצירות לבן 4 חודשיםיעל11/12/2010
ערב טוב,
בני בן 4 חודשים - כבר חודש וחצי אוכל סימילאק בלבד והיו לו יציאות תקינות ורכות.
בימים האחרונים הלך והחמיר - התחיל בצואה קצת קשה יותר, ואחר כך עוד יותר ומעט יותר.
הוא מתעורר בלילה מכאבים - כנראה מהעצירות.
מה לעשות?
קראתי כאן על רסק עגבניות - האם מותר לתת עגבניות בגיל הזה? יש עוד פתרונות? ואם רסק עגבניות - איזה רסק בדיוק? קנוי? עשוי?
תודה רבה!
יעל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפים מנסיון
אמא נועה12/12/2010הי יעל, ראשית,מותר לתת מעט מיץ עגבניות בגיל זה,ובטח הרופא יתייחס לזה בהמשך. בעניין צורת יההכנה, מניסוי וטעיה מצאתי שהדרך היעילה ביותר היא להשרות עגבניה בערך כ10 דקות במים רותחים, לאחר 10 דקות היא מתרככת מאוד וגם הקליפה מתקלפת מעצמה, אז פשוט סוחטים אותה ביד מעל מסננת דקה,שמתחתיה מניחים קערית לקליטת הנוזלים, כל המוצקים נשארים במסננת ובקערית שמתחת למסננת מתקבל נוזל צלול שאותו נותנים בכפית או בטפטפת לתינוק. ההשפעה של העגבניות מהירה ומשמעותית ולכן כדאי לך לתת בהתחלה כמות קטנה (כפית-שתיים) ולבדוק איך זה משפיע. בהמשך, אם תשתמשי כך בקביעות הגוף יתרגל ואז ההשפעה תפחת, זה יהיה הזמן להגדיל את הכמות.
בנוסף לכך אני ממליצה לך מאוד על השריה של 5 שזיפים מיובשים במים רותחים (180 סמ"ק) למשך לילה. בבוקר תכיני לו את התמ"ל על בסיס המים האלה- לנו זה עבד מעולה ובעקביות. בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעצירות לבן 4 חודשים - תגובה
ד''ר קווין שרייבר13/12/2010רסק עגבניות זה בסדר כפית פעמים ביום בין עשוי בן קנוי
יכולים גךם להוסיף מים 30 סס פמיים ביום
עם זה ממשיך הייתי הולך לרפואה ילדים שלכם
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עם או בלי גרביים?מיכל11/12/2010
יתי בת שנתיים, איננה מוכנה להתכסות. גם כשאנו מכסים אותה לאחר שנרדמה לא מעט זמן אחרי מוצאים אותה ללא השמיכה.
אני אישית הייתי שמחה שתלך לישון ללא גרביים ותתן לרגל להתאוורר אחרי כל היום אך חוששת שתתקרר כי היא לא מכוסה.
מה נכון יותר לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עם או בלי גרביים? - תגובה
ד''ר קווין שרייבר13/12/2010איו יותר נכון
שניהם בסדר
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אי שקטאורלי11/12/2010
בתי בת 10.5 חודשים, תינוקת רגועה מאוד בד"כ. ניזונה ממטרנה צמחי עקב רגישות לחלב. כבר שבוע וחצי שהילדה אינה רגועה בלילות. אינה רגועה זה בלשון המעטה... היא מתעוררת בצרחות אימים, נרגעת ומתעוררת לחילופין במשך כל הלילה. כבר שבוע שאני נותנת לה נובימול באמצע הלילה. יש לילות שזה עוזר ויש לילות שהיא כלל לא מגיבה לזה (צורחת כאילו לא נתתי לה כלום). אציין, כי במהלך היום היא בסדר ורק לקראת הערב מתחילה להיות "נודניקית" ואז בלילה מתחילות הצרחות. במהלך השבוע היינו כבר פעמיים אצל רופא הילדים שבדק אותה וחזר ואמר כי אין לה כלום (אוזניים, גרון, בטן וכו') ואם יש אי שקט, לתת לה משכך כאבים.
כמו כן, היא אינה אוכלת את הבקבוק ממש טוב (סביבות 80-120 cc).
היא אמנם בגיל של צמחית שיניים וכבר צמחו לה השתיים התחתונות אבל זה לא נראה כמו כאבי שיניים כי החניכיים אינם נפוחים או רגישים, היא אינה מריירת וכו'.
לא נראה לי הגיוני לתת לה במשך שבוע כל יום נובימול בלי לדעת מה יש לה.
אני אובדת עצות... אין לנו לילות!!! מה לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אי שקט - תגובה
ד''ר קווין שרייבר13/12/2010כדאי בדיקת רופא
אוזניים??
תולעים???
עצירות ??
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גידול תינוק במרתףנאוה10/12/2010
שלום,
אנחנו מתגוררים ביחידת דיור במרתף שהוא חלק מוילה.
במרתף יש חלון קטן ומזגן,
האם זה בסדר לגדל תינוק במקום כזה או שמא זה עלול לפגוע בו?
בבקשה תענה לנו אנחנו צריכים להחליט בנוגע לדיור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גידול תינוק במרתף - תגובה
ד''ר קווין שרייבר13/12/2010על תדאגי
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עצירות בתינוקת בת 6 שבועותאיליין10/12/2010
התינוקת שלי בת 6 שבועות ולא עשתה קקי 5 ימים.
אני מניקה ומשלבת תמ"ל.
אני עושה לה מסז' סביב התבור ומקרבת לה את הרגליים לבטן.. רואים שהיא מתאמצת ומנפחת את איזור פי הטבעת אבל שוב דבר לא יוצא והיא מתחילה לבכות.
היום היינו אצל הרופא. הוא המליץ להוסיף רסק עגבניות לפני כל האכלה וחוקן מיקרולט.
בבית המרקחת הרוקחת אמרה לחשוב פעמים לפני שעושים חוקן לתינוקת כל כך קטנה...
האם זה מיקרולט באמת לא מומלץ בגיל הזה?
איך ניתן לפתור את בעיית העצירות?
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עצירות בתינוקת בת 6 שבועות - תגובה
ד''ר קווין שרייבר10/12/2010האם זה מיקרולט באמת לא מומלץ בגיל הזה?
זה בסדר בגיל כזה
איך ניתן לפתור את בעיית העצירות?
רסק עגבניות לפני כל האכלה וחוקן מיקרולט.
בברככה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בן שנה ו-7- אחרי וירוס בטן קשההילי09/12/2010
היי,
עד לפני כשבוע וחצי בני בן השנה ו- 7 היה עם וירוב בטן קשה- הקאות אחרי זה כמה ימים של בחילות- היה ממש סמרטוט כמעט התייבש כמה פעמים.. לא שתה ואכל..
לפני כשבוע וחצי זה עבר- יומיים אחרי זה היתה לו יציאה.. ולאחר מכן היתה לו עצירות של כ-5 ימים. אחרי זה יצא כדור קטן וקשה ויום אחכ עוד אחד.
שלשום אחרי שנת צהרים הוא התעורר וממש בכה בטירוף איזה שעה -בצרחות - לא בוכה ככה בדר"כ (לא יודעת אם קשור אבל אומרת)
אתמול אמרו לי בגן שהוא עשה קקי רגיל וגם היום.
מה שמדאיג אותי זה שהבטן שלו נראית מאוד נפוחה, גם בבטן העליונה ונראה כאילו הבטן מנופחת גם לצדדים. והיא גם קשה- נראה מהנפיחות.
נגעתי לו בבטן וגם לחצתי- הוא קצת התלונן אבל לא נראה שכאב לו (למרות שלא ממש לחצתי חזק)
מה זה יכול להיות ? האם עלי לדאוג/לקחת לבדיקת רופא?
(עוד משהו שאולי קשור- כבר כשלוש שבועות מחזיק את אזור הלסטות- כשהיה וירוס בטן אמרו שבלוטות הלימפה קצת נפוחות והגרון אדום- מאז מחזיק עדיין- ולפעמים קם בלילה וממש בוכה- היה לילה שלא ישן לפני 3 ימים!. הרופא שלו אמר שיכול להיות מאוד השיניים הטוחנות)
אני דואגת, אשמח לתגובה וייעוץ,
תודה ,
הילי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בן שנה ו-7- אחרי וירוס בטן קשה - תגובה
ד''ר קווין שרייבר10/12/2010זה נשמע כמו הוירוס שרואים
לא הייתי מודאג
זה נשמע כמו שהוא חוזר לשיגרה שלו
זה יכול לקחת עןד קצת זמן
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נזלת בילוד בן חודשנורי09/12/2010
בתי בת חודש, בזמן בכי ובזמן עירנות יש לה מעין "גוש נזלת באף" שהיא לא מצליחה להוציא. ע"פ בדיקת רופא הילדים - ריאות נקיות. הילדה ללא חום.
בזמן שינה התופעה נעלמת.
האם זו מחלה ? האם מי מלח אמורים לפתור הבעיה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נזלת בילוד בן חודש - תגובה
ד''ר קווין שרייבר09/12/2010זה צינון ומי מלח יכולים לעזור
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מעדיף רק סימילאקשים08/12/2010
בני בן 11 חודשים ונמצא במעון. לאחרונהחלה רגרסיה ומעדיף לאכול סימילאק ולא אוכל אחר
מה קרה לו? מדוע חזר לשתות חלב?
בנוסף בלילות מאוד לא רגוע ומתעורר בבכי וצרחות. מה יכולה להיות הסיבה?
תודה מראש
שמחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מעדיף רק סימילאק - תגובה
ד''ר קווין שרייבר09/12/2010מה קרה לו? מדוע חזר לשתות חלב?
הרבה ילדים עושים את זה
הוא יחזור לאכל . על תדאג
בנוסף בלילות מאוד לא רגוע ומתעורר בבכי וצרחות. מה יכולה להיות הסיבה?
אוזניים?? שיניים??? עצירות ??? נזלת ??? תולעים ????
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רופא ילדיםkati08/12/2010
מתי לוקחים את התינוק בפעם הראשונה לרופא ילדים?, האם מומלץ או שרק בחשש למשהו?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רופא ילדים - תגובה
ד''ר קווין שרייבר09/12/2010משרד הבריאות אומר בגיל 3 חודש
אני אוהוב לבדוק כל תינוק בין2-4 שבועות
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ויטמים Dרויטל08/12/2010
שלום,
בני בן חמישה חודשים ולפני כחודש בבדיקה אצל הרופאה, היא ביקשה שאתן לו ויטמין D רק פעם בשבוע בטענה שהמרפס שלו כמעט סגור.
עפ"י מה שהינחו אותי בבית החולים - לתת עד גיל שנה.
האם לא יכול להיגרם לו חוסר בויטמין? האם להפסיק לתת לו?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ויטמים D - תגובה
ד''ר קווין שרייבר09/12/2010הייתי ממשיך לתת לו
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חום אצל תינוק בן 11 חודשיםשים08/12/2010
שלום רב
1.אינני יודעת כיצד להלביש את התינוק שלי בימים קרים שנראו לאחרונה. כל פעם אני מורידה ומלבישה אותו שוב ושוב. כיצד עליי להלבישו?
2. בנוסף הוא עם חום של יותר מ 38 מעלות שעולה ויורד כל הזמן, יכול להיות חום גבוהה ללא סיבה? בביקורי אצל הרופא הוא אמר שיש לתינוק אודם בגרון.
ממה זה קורה?
כיצד אני יכולה לעזור לו?
תודה מראש
שים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חום אצל תינוק בן 11 חודשים - תגובה
ד''ר קווין שרייבר09/12/2010
1.אינני יודעת כיצד להלביש את התינוק שלי בימים קרים שנראו לאחרונה. כל פעם אני מורידה ומלבישה אותו שוב ושוב. כיצד עליי להלבישו?
שיכבה אחת יותר ממה שנוח לך
2. בנוסף הוא עם חום של יותר מ 38 מעלות שעולה ויורד כל הזמן, יכול להיות חום גבוהה ללא סיבה?
בד"כ יש סיבה, אבל בגיל כזה זה יכולך להיות סתם נזלת או שיניים - לא משהוא משמעותי
בביקורי אצל הרופא הוא אמר שיש לתינוק אודם בגרון.
ממה זה קורה?
הצתננות
כיצד אני יכולה לעזור לו?
עם הוא לא מרגיש טוב בגלל החום, קצת אכמול או נורופן יקל עליו
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שפה תחתונה רועדתמירה07/12/2010
בני בן חודשיים והשפה חתונה שלו רועדת מדי פעם, האם זה נורמלי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שפה תחתונה רועדת - תגובה
ד''ר קווין שרייבר09/12/2010זה תקין
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- CMV בתינוק - אמא בהריוןנעה07/12/2010
בבדיקת דם של בתי בת השנה קבלנו:
CMV-IGG 7.10 IU/ML ( 0.00- 0.39) (.........)*
CMV-IGM BORDERLINE
אני לא מחוסנת לCMV ונמצאת בשבועות המאד ראשוניים של הריון.
האם היא מדבקת? איך אפשר להיזהר שלא להידבק?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר CMV בתינוק - אמא בהריון - תגובה
ד''ר קווין שרייבר09/12/2010אין דרך להימנה מהידבקות
המון שטיפות ידים לשתיכן יעזר
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
