מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- גזים מסריחיםתמי07/12/2010
בת 4 חודשים, יונקת בלבד.
מאז גיל חודשיים יציאות התחלפו מצהובות גרגריות לנוזליות בעלות מרקם חלק (כמו מרק טחון).
רובן המוחלט גם יוצאות ברעש רב ו"מבעבע" (כמו בשלשול).
תדירות יציאות משתנה בין פעמיים ביום לפעם ביומיים.
לציין כי פעמים רבות ניתן לשמוע את פעילות המעיים שלה.
לא סובלת מגזים בצורה יוצאת דופן.
עליית משקל - במהלך 3 מדידות (גיל חדשיים, שלושה וארבעה חודשים) ירידה מאחוזון 30 ל-25 וכעת 22.
מדי פעם הגזים שהיא משחררת בעלי ריח מסריח מאוד. אני משתדלת להקפיד על תזונה נטולת מאכלים יוצרי גזים.
כשפניתי לרופא ילדים בחשד להופעת שלשולים לפני חודשיים - פטר אותי בתשובה שלא ניתן להתייחס ליציאות בתינוקות יונקים.
מה יכולה להיות הסיבה לריח הנורא?
האם היציאות דורשות בדיקה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוספת לדר' לוי
תמי07/12/2010ראיתי בשאלה אחרת שכתבת שצואה תקינה היא זהובה ורכה ואילו נוזלית וירוקה = שלשול.
הצואה של ביתי בדר"כ ירוקה, לעיתים צהובה, אך תמיד נוזלית (לא מיימית).
היתכן שמשלשלת כבר חודשיים??
האם התדירות התקינה והעלייה היחסית במשקל שוללות אבחנה של שלשול או לא בהכרח?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוספת לדר' לוי - תגובה
פרופ' יצחק לוי11/12/2010התכוונתי מימית ירוקה
איתך הסליחה,
נוזלית רכה אין פירושה בהכרח שלשול
איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגזים מסריחים - תגובה
ד''ר קווין שרייבר10/12/2010מה יכולה להיות הסיבה לריח הנורא?
זה תקין
האם היציאות דורשות בדיקה?
לא צריכים לעשות משהוא מיוחד
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בת שנה ו10 חודשיםאינה06/12/2010
בתי דנה היא בת שנה ו10 חודשים.מרגע שנולדה לא לקחה מוצץ ..רק אצבע..היום אני לא מצליחה לגמול אותה...האם זה יכול לקלקל לה את השיניים??
אינה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בת שנה ו10 חודשים - תגובה
ד''ר קווין שרייבר09/12/2010בד"כ כלל זה לא משפיעה. היא עדיין קטנה
על תהי בלחץ
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בבקשה תרגיעו אותייעל06/12/2010
פיצי בת 7 חודשים נתתי לה לטעום מעוגת תפוזים ואז עצרתי ושאלתי אם יש דבש בעוגה והתשובה היא כן |!|
מה עושים |?| האם זה מסוכן |?|
העוגה עברה אפיה
אני ממש בלחץ .........................................................* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בבקשה תרגיעו אותי - תגובה
ד''ר קווין שרייבר09/12/2010על תהי בלחץ
אבל תיזהרי בפעם הבא
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בן ארבעה וחצי חודשיםרויטל06/12/2010
שלום,
בני בן ארבעה וחצי חודשים ומזה כשבוע הצואה הפכה להיות נוזלית יותר ובצבע צהוב (עד (עד אז היתה כהה בגלל הברזל) וכ - 4 פעמים ביום.
בנוסף מזה כמה ימים מצונן וקצת משתעל.
האם יש קשר והאם נורמלי?
רויטל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בן ארבעה וחצי חודשים - תגובה
ד''ר קווין שרייבר09/12/2010הז נשמע כמו קצת שילשול
על תדאגי
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבן ארבעה וחצי חודשים
מור09/12/2010ומה הטיפול לתינוק בגיל כזה? הרי אוכל רק תמ"ל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבן ארבעה וחצי חודשים - תגובה
ד''ר קווין שרייבר10/12/2010סבלנות!
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תינוקת בת 11 חודשים עם דלקת גרוןמאיה05/12/2010
יש לי תינוקת בת 11 קילו שוקלת 8+ קילו היא אובחנה עם דלקת גרון וקיבלה מוקסיויט פורטה 250 4 cc לשבוע היא כבר עם האנטיביוטיקה 3 ימים והחום לא יורד כל 8 שעות עם נרואחרי 5 שעות החום שוב עולה (40 מעלות) האם זה הגיוני אחרי כל כך הרבה ימים??
תודה מאיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תינוקת בת 11 חודשים עם דלקת גרון - תגובה
ד''ר קווין שרייבר06/12/2010עם זה חיידכי זה אמור כבר להשתפר
הייתי חוזר לרפא המטפל
עשו לה משתח?
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרתחת בקבוקיםהדס05/12/2010
שלום, בני בן 4 חודשים ורציתי לדעת האם אחרי כל האכלה צריך להרתיח את הבקבוקים
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הרתחת בקבוקים - תגובה
ד''ר קווין שרייבר06/12/2010לא
רחיצה טובה עם מים וסבון
כל שבוע להריח
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אף כחולמירה05/12/2010
התינוק שלי בן חודשיים. מאז הלידה האף שלו נראה כחול (באזור העליון מעל הנחיריים), ככל שעובר הזמן האף נעשה כחול יותר.
זה נראה כמו שטף דם.
האם זו תופעה מוכרת?
האם זה משהו שכדאי לגשת ולבדוק?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אף כחול - תגובה
ד''ר קווין שרייבר06/12/2010נשע תקין
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אנטיביוטיקהשירי03/12/2010
שלום,
בת 11 חודשים סובלת מדלקת אוזניים שטופלה בתחילה בטיפות אנטיביוטיות, אך לאחר שלא חל שיפור, ניתן לה טיפול אנטיביוטי.
הרופאה רשמה לה מוקסיפן 250 ג', 7 מ"ל (בהתאם למשקלה - 9 ק"ג) פעמיים ביום, אבל אנחנו לא יודעים למשך כמה ימים...
לדעתי, הדלקת כלל לא עברה כי היא עדיין נוגעת באוזן מדי פעם ומגרדת (למרות שהיא לא מתלוננת על כאבים וגם החום ירד!).
האם יש לך המלצה בשבילנו? עד מתי להמשיך את האנטיביוטיקה? עד לסיום הכמות הניתנה לנו (שני בקבוקים)?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אנטיביוטיקה - תגובה
פרופ' יצחק לוי04/12/2010טיפול אנטיביוטי מקובל לדלקת אזניים נמשך שבוע
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
שירי05/12/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סימן שפשוף אדום בצוואראמא של פלג03/12/2010
ביתי פלג, בת כמעט 3 חודשים. היום שמתי לב לסימן אדום שנראה כמו סימן שפשוף (דומה לשפשפת שיש במפסעות בטיולים...) הסימן נמצא על הצוואר, מתחת לסנטר. לא נראה שזה מציק לה-מה זה יכול להיות וכיצד ניתן לט]ל?
תודה מראש!
אמא של פלג* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סימן שפשוף אדום בצוואר - תגובה
ד''ר קווין שרייבר06/12/2010זה נשמע כמו איטופיק דרמטיטיסץ
הייתי מתחיל עם קרם לחות
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ריח מסריח מהראשלירון03/12/2010
שלום,
בני בן החודשיים עם קילוף בקרקרפת ולמרות שאנחנו חופפים לו יש לו לפעמים ריח מסריח מהקרקפת. אחרי כל מקלחת אני גם מורחת שמן שקדים.
למה בעצם הראש מסריח ומה לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ריח מסריח מהראש - תגובה
פרופ' יצחק לוי03/12/2010ניתן לעסות את הקרקפת על ידי שמן לתינוק או וזלין במשך מספר דקות
שעה לפני החפיפה
לאחר מספר ימים
יחול שיפור ניכר
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צואה קשהאורית02/12/2010
שלום רב,
בני בן ה-5 חודשים ניזון מסימילאק חלבי וירקות. בשבועיים האחרונים היציאות הפכו להיות כל 4-5 ימים, מאוד קשות ומלוות בבכי חזק. יש לציין שכמעט מאז שנולד היציאות שלו לוו בבכי (קל) והיו כל יומיים שלושה. מה ניתן לעשות בכדי להקל עליו וע"מ שהצואה תהיה רכה יותר?
תודה מראש,
אורית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עיצה מאמא
אמא נועה02/12/2010שלום אורית
ביתי סבלה מתופעה דומה. מה שעזר לה מאוד היה מים שהושרו בהם שזיפים לילה שלם. הייתי משרה ב180 סמ"ק מים כ5 שזיפים ומכינה לה את התמ"ל בבוקר על בסיס המים האלה, זה הביא לשחרור מהיר בטווח של שעות בודדות. בנוסף, גם מיץ עגבניות טריות יכול להועיל וכך גם פירות שונים במסגרת הטעימות. כדאי גם להגדיל את כמות המים שהוא שותה במשך היום. חוץ מזה החלפנו את התמ"ל מספר פעמים עד שמצאנו את הסוג שהכי מתאים לה. נתנו לכל אחד מהסוגים לפחות שבוע נסיון.
מעבר לזה כדאי לבדוק שלא נוצר פצע בפי הטבעת שגורם לכאב ומשום כך גם לפחד לשחרר את הצואה.
בסוף זה מסתדר לגמרי (-:
מקווה שעזרתי
אמא נועה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
פרופ' יצחק לוי03/12/2010מסכים עם כל מילה שנאמרה בעצה
טבעי יעיל ופשוט
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על העצה
אורית03/12/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נשימה עם חירחורLיצן קטן אחד02/12/2010
בתי בת חודשיים בקרוב.
לפעמים אני שומעת שהנשימה שלה קצת "מחרחרת" כזאת,כאילו יש לה ליחה בפה והיא לא מצליחה להוציא.
אם היא מתעטשת, לעומת זאת,זה כאילו "מעביר" את זה.
מה ניתן לעשת להבא על מנת להקל?
***יש לציין כי אוכלת מטרנה,ואני נותנת לה טיפות של "בייביזים" נגד גזים")* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נשימה עם חירחור - תגובה
ד''ר קווין שרייבר02/12/2010נשמע כמו סיפור של אף סתום
ילדים קטנים כשהם מנוזליםת או סטומים באף זה לא מסוכן אבל זה ממש מפריעה. בחורף זה יכול להתמשך ל חודש או יותר. בקץ בדרך כלל זה עובר יותר מהר.
בגלל הצינון הילדים עצבנים ובנוסף:
מקיאים
לא יושנים
מסרבים לאכול
בכיינים
משתעלים
אין משהוא תרופתי לעזור להם.
להקלה יכולים להשתמש עם מכשיר אידים, או לטפטף תיפות מי מלח לאף
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לתשובה
Lיצן קטן אחד03/12/2010האם את מי המלח צריך לקנות בבית מרקחת,או שניתן להכין תמיסה בבית?
במיד וניתן להכין בבית-כיצד עושם זאת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לתשובה - תגובה
ד''ר קווין שרייבר06/12/2010או זה או זה
אני ממליץ ל: כפית אחד מלח לכוס מים
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פליטה אחרי הנקת בוקרניצן02/12/2010
שלום
בתי בת שלושה וחצי חודשים, ניזונה מהנקה מלאה ואינה פולטת בד"כ.
לאחרונה החלה לישון לילות שלמים (10-12 שעות) וכאשר אני מניקה אותה בבוקר היא יונקת מהר מאוד ולאחר מס' דקות פולטת כמות מאוד גדולה. אני מניחה שזה בגלל כמות החלב הרבה לאחר לילה ללא אוכל?מה דעתך ומה ניתן לעשות? האם להאכיל אותה מוקדם יותר? חשוב לציין שהפליטה ממש רבה( כמו קיא)
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פליטה אחרי הנקת בוקר - תגובה
ד''ר קווין שרייבר02/12/2010כדאי לתת לה לאכל בשני שלבים עם הפסקה של 30 דקות
זה אמור לעזר
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות אלרגיהאליסה01/12/2010
שלום,
בני בן 11.5 חודשים ואנחנו כרגע גרים בחו"ל, עוד חודש חוזרים לארץ. לאחר נסיונות אחדים לתת לילד טחינה ומוצרי חלב נראה כי אלרגי לשנייהם.
מהטחינה מקבל פריחה בגוף בעיקר ברגליים, וממוצרי חלב יש שלשול, ריח של קיא מהפה וגזים. יכול להיות שגם ממוצרי סויה אך כיוון שהיה לו וירוס של שלשולים בדיוק כיומיים לאחר שהתחלתי עם המוצרי סויה אני לא בטוחה.
רציתי לדעת מתי עושים בדיקות של אלרגיה לתינוקות בארץ? פה רק אמרו לי תנסי שוב אחרי גיל שנה אץ מוצרי החלב.
הוא ילד עם כיבה רגישה ואני לא רוצה לנסות איתו סתם אם יש אפשרות לדעת מבדיקות שהוא אלרגי.
כמו-כן מקבל פורמולה על בסיס חלב ויש לי הרגשה שגם זה לא טוב לו כי מאז גיל 9 חודשים עם המוצרי חלב שניסיתי לתת הוא סובל מגזים די הרבה אך גם היה חולה לא מעט וגם הולך לגן שם כל הזמן תופס משהו אחר.
האם תוכלו להמלית לי מה לעשות.
תודה רבה,
אליסה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות אלרגיה - תגובה
ד''ר קווין שרייבר02/12/2010מתי עושים בדיקות של אלרגיה לתינוקות בארץ?
גם כאן אחרי גיל שנה
לפעמים הילדים צריכים פורמולה על בסיס סויה
כדאי לנסות
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזה לא נכון - עושים בכל גיל
שיר02/12/2010סליחה דוקטור אבל הבנתי שעושים טסטים לאלרגיה בכל גיל, גם לפני גיל שנה. בתי בת 7 חודשים וקיבלתי הפניה לאלרגולוג בעקבות חשד לאלרגיה שלה למזונות מסויימים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזה לא נכון - עושים בכל גיל - תגובה
ד''ר קווין שרייבר06/12/2010מתחת לגיל שנה הבדיקות לא אמינות ולכן רב האלרגלוגים לא עושים בדיקות למזון בגילים האילו!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שינהשירי01/12/2010
שלום דוקטור, בתי בת 8 חודשים עוד מעט, בעיקר יונקת, מתעוררת כל שעתיים בלילה. סבלה מאז ומתמיד מגרעפסים רבים (שגורמים לה לבכי). לאחרונה היא מתיישבת מתוך שינה (לדעתי בגלל גרעפס) ונרדמת עם הגב כפוף קדימה (עם ראש על השמיכה). אני משכיבה אותה ואחרי כמה דקות היא שוב חוזרת לתנוחה זו. שאלותיי: 1. האם זה מסוכן שהיא ישנה בתנוחה זו - ישיבה כפופה, זה נראה לי ממש לא בריא. מה לעשות עם זה? 2. האם הגרעפסים יעברו מתישהו? 3. האם זה נורמלי שהיא מתעוררת כל שעתיים בלילה לינוק? תודה רבה על העזרה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שינה - תגובה
ד''ר קווין שרייבר02/12/2010. האם זה מסוכן שהיא ישנה בתנוחה זו
לא
2. האם הגרעפסים יעברו מתישהו?
כןץ בד"כ עד גיל שנה
3. האם זה נורמלי שהיא מתעוררת כל שעתיים בלילה לינוק?
זה הגיוני אבל תינוקות בגיל כזה מסוגלים לישוטן כם הלילה
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
