מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- נקודת דם בצואהאמא ל222/11/2010
שלום רב
בני בן חודש ניזון מהנקה בלבד
היציאות הן כמעט כל האכלה והוא לוחץ במהלך היציאה וסובל גם מגזים
ביממה האחרונה שמתי לב שביציאות יש לפעמים נקודת דם או שתיים
מה הדבר אומר???
אני דיי לחוצה כי לי יש כוליטיס :-(
תודה מראש על התשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נקודת דם בצואה - תגובה
ד''ר קווין שרייבר22/11/2010זה לא קוליטיס
כדאי בדיקת צואה דרך רופא ילדים
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- להרתיח בגדים ומוצצים??אוטוטו יולדת21/11/2010
למה צריך להרתיח בגדים לפני השימוש הראשון? ובאיזה תדירות צריך להרתיח מוצצים ובקבוקים??
תודה!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר להרתיח בגדים ומוצצים?? - תגובה
ד''ר קווין שרייבר22/11/2010צריכים לכבס לא להרתיח
מוצצים בקבוקים
שתיפה טובה כל פעם
הרתחה פעם בשבוע
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהרעות21/11/2010
שלום, רציתי לשאול מה המשמעות של מדידת היקף ראש התינוק, על מה יכול להעיד היקף ראש קטן? בתי בת 7 חודשים ובכל בדיקה בטיפת חלב היקף הראש עולה במ"מ בודדים, לדוגמה לפני חודש - 40.3 ס"מ והחודש - 40.5 ס"מ (בגיל חודש - 36 ס"מ) - האם יש לי ממה לדאוג? האם זה מצריך בדיקה כלשהי? ראיתי שהיא באחוזון מאוד נמוך לגילה - מתחת ל-3. אציין כי במשקל עקבית באחוזון 25 ובגובה גם עקבית פחות או יותר באחוזון 60.תודה מראש על תגובתכם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד''ר קווין שרייבר22/11/2010עם ההיתפתחות בסדר והמרפס פתוח אין סיבה לדאגה
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פריחות עוברות ממקום למקוםאיילת21/11/2010
לתינוק שלי בן שנה ו4, הופיעו פתאום פריחות ברוב חלקי הגוף
בטוסיק, בבטן בידיים וגם בפנים.
ממה זה יכול להיות? ומה הטיפול המועדף? הוא לא מתגרד.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פריחות עוברות ממקום למקום - תגובה
ד''ר קווין שרייבר22/11/2010בלי לראות ולמשש, זה קשה להגיד מה זה
כדאי ביקורת רופא ילדים
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם מלח מזיק לתינוקותירון21/11/2010
שלום רב
אשתי מכינה לביתנו בת השנה וחצי בישול עם הרבה מלח{לדעתי} ,שאלתי היא האם יש צורך להוסיף מלח לתינוקות ולמבוגרים או שזה מזיק?
תודה
ירון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם מלח מזיק לתינוקות - תגובה
ד''ר קווין שרייבר22/11/2010לילדים זה לא מזיק
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לאלינור - תשובהחנה21/11/2010
שלום לך וסליחה על התערבותי אך הודעתך נגעה לליבי.
אני ממליצה לך בחום סימוקל !!! (סירופ שהומלץ לי ע"י ד"ר קווין מהפורום)
גם אני עברתי סיפור דומה וסימוקל עבור ילדתי נהדר!! אומנם ביום יומיים הראשונים אין שיפור אך מיד אחר כך הילדה תהיה רגועה. אני משתמשת עם הסירופ הנ"ל כבר 3 חודשים .
בכל אופן המתיני לתשובתך הרופא.
יום טוב ובריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תודה לחנה
אלינור22/11/2010תודה חנה, אנס כל דבר שיקל על הילדה שלי!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלשוללירון21/11/2010
שלום,
יש לי תינוק בן כמעט חודשיים שאוכל סימילאק אדוונס מגיל שבועיים. מתחילת אכילת הסימילאק הוא התחיל לעשות קקי כל יומיים שלושה, מה שהבנתי שהינו הגיוני על ידי טיפת חלב. היציאות שלו עד עכשיו היו בגוון צהוב/ירוק וסמיכות, בפעמיים האחרונות היה לו קקי מאוד נוזלי וצהוב שנראה כמו שלשול.
רציתי לדעת אם זה צריך להדאיג אותי?
אני אציין שהוא עדיין עושה קקי כל יומיים שלושה, ולא היה לו חום בשלושה ימים האחרונים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלשול - תגובה
ד''ר קווין שרייבר22/11/2010אין סיבה לדאגה
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי בטן תינוקת בת 5 חודשיםאלינור21/11/2010
שלום רב,
בתי בת 5 חודשים ומאוד סובלת מכאבי בטן בעיקר בשעות הערב בן 18:00 ל 20:00 עד שהיא הולכת לישון, במשך היום ילדה פחות או יותר רגועה אבל בערב סיפור אחר, 4 פעמים החלפנו לה אוכל, כמובן בהמלצה של רופאת ילדים, הנקה, סימילק אדוונס, מטרנה ועכשיו היא אוכלת מטרנה צמחית כי הרופאה אמרה שיש לה בעיה עם חלבון חלבי. הילדה מאוד לא רגועה רוצה רק ידיים מתקפלת מכאבי בטן וצורחת. האם צריך להחליף עוד פעם אוכל, אולי יש פה בעיות יותר רצינית, אולי צריך לעשות בדיקות מעמיקות?
הצילו הילדה מאוד מאוד סובלת!!!
תודה, אלינור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי בטן תינוקת בת 5 חודשים - תגובה
ד''ר קווין שרייבר22/11/2010לא הייתי עןשה משהוא מיוחד
אולי בדיקת צואה
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בועות אוויר בפהLיצן קטן אחד21/11/2010
בתי בת 6 שבועות,ניזונה מתמ"ל בלבד.
בימים האחרונים שמתי לב שהיא עושה ממש בועות בפה שלה,בזוויות הפה.
זה קורה לאחר ארוחה,ולפעמים גם סתם ככה במהלך היום.
האם זה מעיד על משהו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בועות אוויר בפה - תגובה
ד''ר קווין שרייבר22/11/2010זה תקין
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גיהוקיםשירה21/11/2010
הבן שלי בן 10 חודשים. יש לו ברונכיט והוא לוקח כבר 4 ימים אוגמנטין.
היה לו חום גבוה ועכשיו כבר לא. יצאה לו על הגוף פריחה והוא משלשל. ומאתמול מגהק לסרוגין לאורך כל היום אפילו באמצע הלילה!!
למה זה קורה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גיהוקים - תגובה
ד''ר קווין שרייבר22/11/2010גיהוקים תקינים בגיל כזה\
אין קשר לברונכית
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יתושיםקרן20/11/2010
שלום,
בני נעקץ ע"י יתושים.
זה מאוד מגרד לו, מה אפשר לשים לו בכדי למנועאת הגרד?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יתושים - תגובה
ד''ר קווין שרייבר22/11/2010פניסטיל ג'ל
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לפני השינה....חנה20/11/2010
שלום רב,
בתי בת ה-3 חודשים מתקשה להרדם כלומר:
לפני כל שינה היא צורחת בעצבנות מנסה לתחוב את פרצופה בעצבנות לתוך בית השחי שלי, צורחת על הידיים, על העגלה ובלול וכל זה כשעינייה עצומות!!
כלום לא עוזר....
מה עושים האם מצב תקין ?
מה ניתן לעשות ווכיצד ניתן לשפר את המצב כך שלא כל שינה תהיה מלווה בצרחות היסטריות??
מלבד זאת הילדה נוחה ונעימה מאוד.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לפני השינה.... - תגובה
ד''ר קווין שרייבר22/11/2010זה תופע ידוע
זה יעבר
בהצלחה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עקיצהשרית19/11/2010
בן 8 חודשים. עקיצה בגב כף היד לפני כחמישה ימים. נראתה נקודה ומסביבה אדמומית. האודם לא ירד במשך ימים אלו. הנקודה במרכז האודם נראת כיום קשה כיבלת. היום הופיעו נקודות אדומות חזקות בתוך האודם סביב הנקודה. התינוק פעיל כרגיל. חיוני. האם יש צורך לרוץ למוקד? או ניתן להמתין ליום א' לרופא הילדים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עקיצה - תגובה
פרופ' יצחק לוי20/11/2010אפשר להמתין לבדיקת רופא ביום א
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלשול אצל תינוקת יונקתאפרת19/11/2010
שלום רב,
בתי בת 4 חודשים,לאחרונה התחלתי לשלב מטרנה עם ההנקה (בקבוק ביום),
היום החלו שלשולים (4 פעמים בחצי היום החולף..)
האם צריך לתת מים במנות קטנות?
התיאבון שלה ירד היום..
תודה ושבת שלום
אפרת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלשול אצל תינוקת יונקת - תגובה
פרופ' יצחק לוי20/11/2010אין צורך מכיון שכל תזונתה מימית.
אם אין חום ואין הקאות והילדה אוכלת בסדר
אין מה לרוץ למיון
ניתן לעקוב בינתיים.
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אוכלליאת19/11/2010
שלום רב. בתי בת 7 שבועות. עד 6 שבועות הנקתי אותה הנקה מלאה והיא עלתה יפה במשקל בערך חצי קילו בשבועיים ועלתה מאחוזון חמישים לתשעים.
נאלצתי לפסיק להניק באופן דרסטי ועברתי לסימילאק. אחרי שבוע קשה שהיה לה קשה עם האוכל הילדה ירדה במשקל. בהמלצת הרופאה עברנו למטרנה אך אין התלהבות לאוכל. היא קמה כל שעתים וחצי רעבה ובוכה שהיא רוצה לאכול ולוקחת את הבקבוק ושותה ברצון אבל אחרי 30 שלוקח לה הרבה זמן היא מתעיפת ונרדמת ויוצא שכל ארוחה לוקחת שעה של עינוי לה ולי ובסופו של דבר היא אכלה 70. אני לא יודעת מה לעשות. כמה ילדה ששוקלת 4.800 צריכה לאכול ביום? דבר שני מה עושים איך גורמים לה לאכול? ניסיתי כמה בקבוקים. זאת לא הבעיה.
מיואשת ומלאת רגשות אשמה על הפסקת ההנקה מודה לכל תשובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אוכל - תגובה
ד''ר קווין שרייבר22/11/2010היא צריכה לאכל 380 ליום
אולי יש לה ריפלוקס?
הייתי חוזר לרופא ילדים לדבר איתם יותר
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)

(1).jpg)