מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ועוד שאלה על אפלומיציןאנה01/12/2010
שלום.אני מבקשת לשאול שאלה נוספת בקשר לטיפול באפלומיצין-התחלתי למרוח את התרופה על פי הורעות רופאה על פני התינוק.טרם הטיפול הייתה אדמומיות ומין כסכסים על העור שהיה קצת סדוק והיה יבש.כבר אחרי המריחה הראשונה כסכסים וסדקים פחתו אבל אודם נהיה יותר חזק. אחרי הטיפול השני האודם נהיה חזק יותר.השאלה היא-האים מדובר בתופעה נורמלית והאודם אמור להפחת אחרי הסתגלות לתרופה או שהתופעה היא חריגה ?בתודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ועוד שאלה על אפלומיצין - תגובה
ד''ר קווין שרייבר02/12/2010נשמע חריג
הייתי חוזר לרופאה המטפל
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיסות בתדירות גבוהה עם תינוקתקרן30/11/2010
שלום רב,
האם ישנו חשש בריאותי להטיס תינוקת בת חודשיים בתדירות של כל 10 ימים? אנחנו נמצאים 10 ימים בחול 4 ימים בארץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיסות בתדירות גבוהה עם תינוקת - תגובה
ד''ר קווין שרייבר02/12/2010לא הייתי ממליץ בגיל כזה
מעלה את האחוזים להדברה עם מחלות
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שימוש באלקוםאמא30/11/2010
שלום,
בתי בת השנה ושמונה חודשים סובלת מאוטופיק דרמטיטיס, באצבעות בידיים.
רופא עור / ילדים נתנו לנו מרשם לאלוקום קרם.
יש לציין כי אנחנו משתמשים בקרם זה כבר תקופה ממושכת, אבל לא רצוף, כשיש התפרצות.משך התקופה שבה השתמשנו רצוף בערך שבוע-שבוע וחצי.
כשיש רגיעה אני מורחת לה אוטופליקאר.
קראתי באינטרנט שיש סכנה בשימוש ממושךבקרם זה מכיוון שהוא מכיל סטרואידים.
ממש נלצנו.
מה בדיוק הסכנה?
אלו תופעות לוואי עלולות להיות?
כמובן נפסיק להשתשמש מיד.
האם יש צורך לערוך בדיקות כלשהם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שימוש באלקום - תגובה
ד''ר קווין שרייבר02/12/2010מה בדיוק הסכנה?
אין
אלו תופעות לוואי עלולות להיות?
עור נהיה טיפה יותר דק עם מששתשמשים יום יומי להרבה זמן (שנים)
האם יש צורך לערוך בדיקות כלשהם?
לא
בבר4כה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אפלומיציןאנה30/11/2010
שלום.לבני הבן שנה וחצי אובחנה אלרגיה בעיניים(לא אביבית) כאשר גורם אינו ידוע.לאחרונה הופיעו לו 2 כתמים אדומים בפנים כאילו עם כסכסים לבנים.לא מגרד.אין סימנים כאלה במקומות אחרים בגוף.הרופאה נתנה לו טיפול באפלוצין במינון של פעמיים ביום לתקופה של 5 ימים.השאלה היא-במידה והאודם עובר לפני-האים להפסיק את הטיפול או להמשיך ל5 ימים?האים האודם לא יעלם אחרי 5 ימים-האים להמשיך עד שזה יגמר +עוד יום או לא צריך עוד יום נוסף:? בתודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אפלומיצין - תגובה
ד''ר קווין שרייבר02/12/2010יכולים להפסיק כשיש שיפור
יכולים להמשיך עם האודם לא עובר ב5 יום
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איך עוברים לתמ"לזואי29/11/2010
שלום,
בתי בת חמישה חודשים ועד כה ניזונה מהנקה מלאה.
מאחר וכמות החלב שאני מצליחה לשאוב אינה מצליחה לספק את צרכיה, אני שוקלת לתת לה תמ"ל שכאיני בבית.
שתי שאלות בנושא:
א. בתי סובלת מאטופיק דרמטיטיס וכן נראה כי כשאני אוכלת הרבה מוצרי חלב היא סובלת. על רקע שני אלה אני חוששת מאלרגיה למוצרי חלב. שאלתי היא כיצד לעשות את המעבר באופן בטוח. כמה לתת ? למשך כמה זמן ? לאילו סימנים עלי להיות ערה ומה לעשות אם מופיעים.
ב. בתי נוטה לפלוט לא מעט. האם יש הבדל בין סימילאק למטרנה בעניין הפליטות ? האם יש סיבות אחרות להעדיף אחד מהם על פני השני.
תודה,
זואי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איך עוברים לתמ"ל - תגובה
ד''ר קווין שרייבר02/12/2010הייתי מתחיל עם תמל סויה ולתת לה לשתות כמה שהיא רוצה
עם את רואה פריחה הייתי הולך לרפא ילדים
אין הבדל בן הפורמולות
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יובש באוזניים+צרידות בבת 8 חודשיםליאן29/11/2010
שלום!
1. לבתי בת ה 8 חודשים יש עור מאוד יבש מאחורי האוזניים (מאז הלידה) ועכשיו עם שינוי מזג האוויר זה החמיר. מה מומלץ למרוח לה ע"מ למנוע התקלפות ו/או אי נוחות?
2. ביומיים שלושה האחרונים היא צרודה. ייתכן שזה סתם משהו חולף או תחילת הצטננות? לאחרונה היא גם התחילה לצעוק די הרבה. האם יש דרך ו/או טעם ללמד תינוקת בגילה שימוש נכון בקול?
אשמח לתשובה ותודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יובש באוזניים+צרידות בבת 8 חודשים - תגובה
ד''ר קווין שרייבר02/12/2010
1. מה מומלץ למרוח לה ע"מ למנוע התקלפות ו/או אי נוחות?
בטקורטן
2. האם יש דרך ו/או טעם ללמד תינוקת בגילה שימוש נכון בקול?
בכלל לא.
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אדמומיות פניםלילך29/11/2010
שלום,
היום בני קם בבוקר עם אדמומיות בשתי לחייו, בצד ימין הופיעו 3 נקודות אדומות בולטות כמו עקיצה או פצעים, אך אין נפיחות של עקיצה והן אינן נראות כמו פצע, בצד שמאל הופיעו גם 2 נקודות. מיום היוולדו, לא סבל מגירויים שונים בפנים. כמו כן, תזונתו אינה שונה וכך גם השמיכות בהן הוא משתמש. הסיבה היחידה שאני יכולה לעלות שאולי זה אירע כי הוא מוציא שיניים ויש לו המון רוק. עם זאת, כבר לפני 3 שבועות יצאו השיניים. בנוסף, בזמן האחרון הוא פולט יותר מהרגיל וממש פליטות גדולות דבר שלא קרה עד היום, לעיתים אני חושבת זה כתוצאה מהכנסת הידיים לפה אך הוא פולט גם כאשר אינו מכניס. האם יש סיבה לדאגה? כיצד ניתן לטפל באדמומיות?
שאלה נוספת: לאחר שינה באופן קבוע קיימת נפיחות מתחת לעיניו, האם זה נורמאלי? לעיתים קיימת נפיחות גם שלא לאחר השינה, אך קטנה יותר. האם הדבר מצריך בדיקת רופא/ טיפול?
אשמח לתשובה בהקדם,
בתודה מראש,
לילך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אדמומיות פנים - תגובה
ד''ר קווין שרייבר02/12/2010נשמע כמו שינים ורגישות בעור אין סיבה לדאגה עם הפליטות
הנפיחות בעיניים צשריך בירור דרך רופא
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלשולים + פריחהרעות29/11/2010
שלום,
בני בן עשרה חודשים, סובל מזה 6-7 ימים משלשולים, כ-3-4 שלשולים ביום, בנוסף יש לו פריחה מזה יומיים-שלושה על הגוף וסבל למשך יומיים מחום שעבר אתמול. כעת ממשיך עם השלשולים והפריחה.
האם מדובר בוירוס או שכדאי לקחת לרופא לבדיקה מעמיקה?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלשולים + פריחה - תגובה
ד''ר קווין שרייבר29/11/2010כדאי בדיקת רופא
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הצטננות תינוק בן חודשנטשה29/11/2010
שלום, בני בן חודש ויומיים ומאתמול בלילה הוא מצונן. יש לו נזלת ושאבנו לו קצת. מה אפשר לעשות? זה מסוכן בגיל כל כך קטן? כנראה הוא נדבק מבני הבכור, בו שנתיים. אפשר כבר לשים לו מי מלח?
בתודה
נטשה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הצטננות תינוק בן חודש - תגובה
ד''ר קווין שרייבר29/11/2010ילדים קטנים כשהם מנוזליםת או סטומים באף זה לא מסוכן אבל זה ממש מפריעה. בחורף זה יכול להתמשך ל חודש או יותר. בקץ בדרך כלל זה עובר יותר מהר.
בגלל הצינון הילדים עצבנים ובנוסף:
מקיאים
לא יושנים
מסרבים לאכול
בכיינים
משתעלים
אין משהוא תרופתי לעזור להם.
להקלה יכולים להשתמש עם מכשיר אידים, או לטפטף תיפות מי מלח לאף
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי בטן עזים לתינוק בן 7.5 חודשיםגלית28/11/2010
שלום,
בני בן הכמעט 8 חודשים חלה לפני כשבועיים בברונכיט (ליחה רבה), טופל באינהלציות. במקביל כנראה שחטף וירוס של הקאות ושלשולים במשך כשלושה ימים.בימים אלו כמובן שכמעט ולא אכל כלום. מאז לשמחתנו הוא חש טוב יותר- מצב רוח תקין יחסית, וחזר לאכול אך במנות קטנות ובאופן תכוף יותר.
אולם מאז,הוא צורח מכאבים בעיקר בשעות הערב, אנו שומעים גם גזים ולעיתים ריח צואה חזק (לעיתים מופיעה צואה ירוקה עם נק' לבנות). לעיתים מתעורר מגרפסים.
כמובן, שרופא ראה אותו בתקופה זו וחשבו שמדובר בוירוס.
הלילות עוברים בסדר יחסית למעט אותן שעתיים שלוש בערב שכאבים עזים הוא פשוט צורח.
הוא ניזון ממטרנה חלבית+ ירקות ופירות.
אנו מוטרדים מאוד במיוחד לאור העובדה שמדובר בילד מאוד רגוע ונוח בדר"כ ועוצמת הבכי והכאב שלו גדולה.
האם יתכן שפיתוח רגישות לחלב? האם יש לבדוק בדיקות קיבה/מעיים מעמיקות? אילו?
אנא עזרתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי בטן עזים לתינוק בן 7.5 חודשים - תגובה
ד''ר קווין שרייבר29/11/2010זה יעדיין יכול להיות קשור למחלתו לפני כשעוייםץ לפעמים זה לוקח זמן עד שהילד חוזר לעצמו
אם זה ממשיך, הייתי הולך לרופא המטפל לביקורת ואולי בדיקות
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לשון לבנהסיגלית28/11/2010
שלום,
לאחר כל האכלה הלשון של בני נשארת לבנה לארוך זמן,האם זה לא מסוכן?חיידקים וכאלה שנשארים על הלשון.יש צורך לנקות אותה אחרי כל האכלה,אם כן-כיצד?
תודה
סיגלית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשון לבנה - תגובה
ד''ר קווין שרייבר29/11/2010זה תקין
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רגליים קשתיותמירה28/11/2010
שלום, התינוק שלי בן 7 שבועות.
בשבוע שעבר ביקרנו אצל אורטופד על מנת שבצע צילום ירכיים.
האורתופד אמר שעל פי הצילום הכל בסדר , אך לאחר בדיקה ידנית של הירכיים ציין שכרגע יש קשתיות של הרגל, טען שהעצמות עקומות וזה נובע מתנוחת התינוק ברחם.
הוא ציין שזה ככל הנראה יסתדר ושנגיע אליו בעוד שנה.
האם זה נורמלי, יש משהו שאפשר לעשות על מנת לישר את הרגל או שעליי להמתין שנה ולראות האם יסתדר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רגליים קשתיות - תגובה
ד''ר קווין שרייבר29/11/2010להמתין עד גיל שנה
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיעול נבחני כפעם-פעמיים בשעהמיקי28/11/2010
שלום רב,
ילדתי בת ה 7 חודשים החלה לפני מספר חודשים להשתעל פעמיים-שלוש ביום שיעול יחסית קל. לפני כשבועיים היינו אצל רופא הילדים שלנו בארץ שהקשיב לריאות ובדק אבל הוא טען שהוא לא רואה משהו ספציפי (זוהי כבר הבדיקה השניה שעשינו אצלו). עם הזמן השיעול הפך לשעול יבש-נבחני פעם-פעמיים בשעה. לפני מספר ימים הלכנו לרופא אחר שבדק את האוזניים והגרון וכן הקשיב לראות. הוא טען שיש לה קצת אדמומיות בחלקו העליון של הגרון וציין שעל מנת שזה לא יתפתח וירד לגרון, הוא המליץ על ויטמין סי ע"י טיפות שמוספות למים או תה וכן טיפות מיי מלח דרך האף וטיפות אף שנקראות נזיבין. (אנו שוהים כרגע בחו"ל, אירופה, אני לא יודע אם יש את זה גם בארץ)
אנחנו דיי מודאגים מזה בעיקר שזה הרעה במצב. נשמח לקבל את חוות דעתכם/הצעותכם.
בתודה מראש!
מיקי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיעול נבחני כפעם-פעמיים בשעה - תגובה
ד''ר קווין שרייבר29/11/2010על תדאגי
הסיפור לא מדאיג
נשמע כמו ילד בריא
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ברזלסיון27/11/2010
שלום,
התחלנו בגיל 4 וחצי ח' לתת ברזל.
התינוק סובל מעצירות , התחלנו לתת בהוראת הרופא גם 3 מל' שמן פראפין פעמיים ביום
ובאותו יום התחלנו גם לתת 3 טיפות ברזל.
מפעמיים צואה מועטה וקשה בשבוע יש צואה 4 פעמים בשבוע במרקם בינוני.
מאז שהתחלנו, כל היום, התינוק מתאמץ ומשמיע קולות לתת צואה ולא מצליח.
בהוראת הרופא הפסקנו את הברזל ותופעה זו נעלמה, כעת נותר לראות איך ישפיע הפראפין בהיעדר הברזל (אם יש קשר). הרופא רוצה להגיע למצב של פעמיים צואה ביום ולא כ"כ מרוצה מהתוצאות.
לשאלת הברזל, ניסינו 3 טיפות ברזל של חברת טיפטיפות.
לא נרצה לוותר על ברזל (התינוק ניזון מתחליף חלב), האם יש ברזל מסוג אחר? עדין יותר?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ברזל - תגובה
ד''ר קווין שרייבר29/11/2010אין ברזל שלא גורם לעצירות
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאז מה עושים?
סיון29/11/2010גם ככה יש לו עצירות והוא מקבל 6 מל' שמן פראפין שגורם ליציאה
אחת ליומיים.
הברזל לא החריף עצירות אך גרם לאי נוחות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאז מה עושים? - תגובה
ד''ר קווין שרייבר02/12/2010הייתי ממתין עם הברזל
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלשולים לתינוק בן חודשייםסמדר27/11/2010
היי בני בן 6 שבועות וביום שבת לפני שבוע החל עם שלשולים,
עשינו בדיקות צואה והכל נמצא תקין אין לו וירוסים או בקטריות,
הוא ניזון מהנקה בלבד, ואין לו חום או הקאות, הוא נותן שתן המון בצורה טובה.
השאלה שלי היא אם כל המדדים בסדר וטובים, ממה יכול להיות שהוא עם שלשוים, ומה ניתן לעשות שזה יעבור?!..
אני כבר מתחרפנת וממש מודאגת, וכל הרופאים אומרים לי שאין לי ממה להיות מודאגת כי אין לו חום והוא לא מקיא והוא לא מיובש, רק להמשיך להאכיל אותו מתי שהוא רוצה ולתת לו מים...
אבל בכל זאת מאיפה הגיעו השלשולים הללו??
הוא יונק הוא לא אמור להיות אלרגי לחלב שלי, והוא לא בגן ילדים שהוא יכל לחטוף את זה מאחד הילדים...
אנא עזרו לי לפתור את התעלומה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלשולים לתינוק בן חודשיים - תגובה
פרופ' יצחק לוי27/11/2010אנו בעיצומה של מגיפת שלשולים
ואין פלא שהוא נדבק
אפשרי מכל ילד שהיה בסביבה ונגע בו
אם יונק היטב ואינו מקיא אין סיבה לדאגה
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)

(1).jpg)