מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- פצעונים קטנים על הפניםשיר19/11/2011
בת חודש וחצי עם פצעונים קטנים על הפנים והקרקפת. האם זה תקין? צריך בדיקה? יכול להיות חלילה שזה אבעבועות?? פריחה??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פצעונים קטנים על הפנים - תגובה
ד''ר אבישי קרן21/11/2011נראה שזה תקין, אופייני בגיל הינקות, ונובע מהרומונים. אבעבועות לא מופיע ממוקד רק לפנים/קרקפת. ואם את מחוסנת לאבעבועות, אז גם ביתך מוגנת עד בערך גיל 4-6 חודשים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לשון קשורהשיר19/11/2011
בתי בת חודש וחצי צורחת לי לפעמים בהנקות, יכול להיות שמדובר בלשון קשורה אחורית? איך מאבחנים? איך מטפלים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשון קשורה - תגובה
ד''ר אבישי קרן21/11/2011לא נראה לי שזו הסיבה. אבחון בבדיקת רופא. טיפול - אם יש צורך, ע"י חיתוך הפרנולום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רעד בידשיר19/11/2011
בתי בת חודש וחצי. כשהיא לא רגועה היד שלה "רועדת"....לא נעים לי, אבל כמו אצל מפגרים....זה תקין??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רעד ביד - תגובה
ד''ר אבישי קרן21/11/2011ברוב המקרים זה תקין. (ניקרא jitteriness). יש ילדים שתנועות כאלה הן ביטוי לפירכוס... רצוי להיבדק ע"י רופא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלשול?שיר19/11/2011
איך נראה שלשול בגיל כזה? זה היה רירי בצבע צהוב חרדל עם גרגירים בכמות גדולה - היא יונקת ומשולב מטרנה. בשבועיים הראשונים היו לה יציאות כמעט אחרי כל הנקה 8 פעמים. אח"כ בשבוע השלישי 3-4 פעמים ביום ולפני כשבוע פעם ביום ועכשיו היא לפעמים יום אחד לא עושה ויום אחרי זה עושה בכמות גדולה - אחרי התאמצות כמו לעצירות כל היום. אתמול היא עשתה שלוש פעמים בערב בתוך כשעה. יכול להיות שלשול?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מוסיפה
שיר20/11/2011שיש לזה ריח מסריח...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלותשיר19/11/2011
שלום
בקבוק ששאבתי והשארתי בחוץ (טמפ החדר) 4 שעות או קצת פחות - אני יכולה להכניס למקרר בתום 4 שעות ואח"כ לחמם?
יש לי בעיות בהנקה. היא לא תמיד רוצה מהשד וצורחת ואז אני נותנת מטרנה או שאוב , האם אני חייבת לשאוב בכל פעם שהיא עושה לי את זה - היא בת חודש וחצי , ויונקת 9-10 פעמים ביום, ביום היא יונקת כל שעה-שעה וחצי אלא אם היא ישנה ובלילה היא פותחת פער של 4 שעות מההאכלה של הלילה....
האם צריך להסיר את משחת הלנולין לפני הנקה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלות - תגובה
ד''ר אבישי קרן21/11/2011יש צורך לראות אם הילדה גדלה למרות הכלכלה שלה. והאם היא באמת רעבה כאשר היא בוכה. להמתין כ 3 שעות בין ארוחה לארוחה, והאם היא בוכה זה לא תמיד אומר שהיא רעבה (יכול להיות שהיא דוקא מלאה מדי...).
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שילשוליםימית19/11/2011
שלום רב
בני בן 7 חודשים משלשל ולפעמים מקיא
הבעיה זאה חוזר על עצמו כבר כמה שבועות עובר וחוזר
הוא עשה את חיסון הרוטה בגדול רק היום הוא נראה קצת תשוש בפעמים האחרות
הוא היה לגמרי בסדר חשוב לציין ללא חום אך לא מסיים את האוכל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שילשולים - תגובה
ד''ר אבישי קרן19/11/2011ימית שלום.
יש מספר וירוסים (וחיידקים ופרזיטים) אשר גורמים לשלשולים. יש סיבות נוספות שאינן זיהומיות, אשר יכולות להתבטא בשלשול (כמו מחלות כרוניות של מערכת העיכול, CF וכד'...), ויש גם מצבים רגילים לחלוטין אשר גורמים לשלשול (כמו שתייה מרובה של מיצים מתוקים, מסוכרים).
למרות שבנך חוסן לרוטה, אין חיסון זה מונע ב 100% את ההדבקה בוירוס. החיסון מגן בכ 85% מהמקרים, ומגן בכ 100% מפני שלשול המסוכן שדורש טיפול בנוזלים.
אני ממליץ לגשת לבדיקת רופא כדי שיראה שהילד בסה"כ גדל טוב. ניתן לדגום תרביות צואה (לוירוסים, חיידקים ופרזיטים), ובמקרה של שלשול כרוני, מקובל גם לתת טיפול בפלאג'יל (שזו אנטיביוטיקה שיעילה נגד פרזיטים של מערכת העיכול).
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נזלת אצל בן חודשייםהי19/11/2011
שלום
בני בן החודשיים סובל מנזלת והוא ממש לא נום ולא יכול לישון אלא אם במאונך
האם יש פיתאון? יש תרופה?
שמעתי שטיפטוף של חלב אם יכול לעזור
בתודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נזלת אצל בן חודשיים - תגובה
ד''ר אבישי קרן19/11/2011שלום רב.
הפיתרון לנזלת הוא פשוט וקל - קינוח האף.
כמה שזה נשמע קל במבוגרים, זהו אתגר קשה מאוד בילדים קטנים, וודאי בתינוקות.
הטיפול המומלץ הוא מי מלח לאף, השכבה גבוהה (זוית של כ 30 מעלות, הראש למעלה, כמובן).
ניתן להיעזר במכשיר אדם קרים בחדר.
בגיל צעיר זה לא מומלץ להשתמש בתרופות נוספות.
בנוגע לחלב אם לנחיריים - אני לא מכיר את השיטה הזו, או את יעילותה, אך יודע שיש אמהות אשר נוהגות כך.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלגבי מ מלח
הי20/11/2011להכין בבית או שיש משהו מוכן?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלגבי מ מלח - תגובה
ד''ר אבישי קרן21/11/2011יש מוכן. עדיף לקנות מוכן, עם הריכוז של מלח פיזיולוגי.
בברכה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נחירותחסויה18/11/2011
בתי בת 12 בזמן שינה נוחרת ממש חזק, מה עלי לעשות??? ממה זה נובע???
היא סך הכול ילדה קטנה וזה ממש לא לעניין שילדה תנחר בקולי קולות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נחירות - תגובה
ד''ר אבישי קרן19/11/2011שלום רב.
נחירות נבועות מחסימה חלקית של דרכי האויר. יש סיבות רבות לכך, לעיתים השמנה, לעיתים הגדלה של פוליפים, אדנואידים, לשון גדולה וכד'. יש לגשת לבדיקת רופא לשקול בירור וטיפול לפי הצורך. בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנחירות אצל תינוקות,
צליל20/11/2011בתגובה לביתך בת ה12,שנוחרת, בני בן שנה וחצי נוחר מעל שנה,אין גיל לנחירות, יש לו פוליפ, וכרגע אצטרך לחכות מעט, כי אמרו שיחזור בשנית,את כן תצטרכי לבדוק בהצלחה,
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ALK.PHOSPHATASE גבוה מאוד - דחוףמירי18/11/2011
שלום! עשינו לבני בן השנה ו-7 חודשים בדיקת דם עקב ירידה באחוזונים של המשקל והגובה. (משקל - 9.125, גובה 74 ס"מ). רוב התוצאות יצאו תקינות פרט לברזל שנמוך ו-ALK.PHOSPHATASE שיצא גבוה מאוד - 1733. הרופאה אמרה שלרוב אצל תינוקות זה יוצא גבוה אך יש לעקוב בכל זאת בבדיקת דם בעוד כחודש בערך.ראוי לציין כי בני הוא ילד פעיל, שובב, חייכן, אוכל יפה, סביר להניח כי המשקל והגובה הנמוכים הם בגלל גנטיקה (אני נמוכה ורזה)...יש משהו שאני יכולה לתת לו כדי לעזור לו בנוגע לתוצאה של הבדיקה הזו? אשמח לתגובה מהירה, אני מאוד מאוד מודאגת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ALK.PHOSPHATASE גבוה מאוד - דחוף - תגובה
פרופ' יצחק לוי18/11/2011התופעה מוכרת ואם הילד מפותח כגילו וללא כל בעיות הרי שאין צורך לדאוג
יש צורך במעקב כפי שהרופאה הציעה
שבת שלום
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תפרחת חיתוליםניוטה ויינר17/11/2011
תינוקת בת 11 חודשים חש תפרחת חיתולים כל הזמן השתמשנו בבייבי פסטה אף פעם לא היה פפתאום בוקר אחד ניה אדום. משכה לא עוזרת. יותר גרוע ילדה בוכה זה סורף לה לא. יודעת מה לעשות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תפרחת חיתולים - תגובה
ד''ר אבישי קרן17/11/2011שלום רב.
רצוי להשתמש במשחות "חזקות", אני בד"כ ממליץ על משחה המכילה אחוז גבוה של אבץ (40%, כדוגמת דזיטין). יש לאוורר את המקום כמה שאפשר. ולהחליף הרבה פעמים את הטיטולים. אם אין שיפור - יש לפנות לרופא הילדים, כדי שיראה ויחליט אם יש צורך במשחה תרופתית.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגם משחה בשם בפאנטן עוזרת
הי19/11/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיעול,צליל16/11/2011
בוקר טוב, בני בן השנה ושבעה חודשים, נוחר, בדקו וראו שיש לו פוליפ שלישי הסבירו לי שעד גיל 3כדאי לחכות ולהיות במעקב, מעבר לזה הוא מתקרר די מהר, כשהיה בן שמונה חודשים היה לו ברונכליטיס, ושהה בבית חולים מספר ימים,רכשתי את המכשיר אנילציה, לפני חודש וחצי הייתי אצל הרופא שלו, והתחלתי אנילציה, שוב, בודיקור, טרבולין, מים פזיולוגים, הרופא הסביר שצריך לעשות שבוע,במשך 3פעמים ביום, והתמדתי, כרגע הילד שוב משתעל וחזק, קניתי לו תה לליחה, סירופ טבעי לשיעול, מה אני עושה? הרי לא בריא כל פעם לעשות אנילציה? מה עושים תודה מראש,
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיעול, - תגובה
ד''ר אבישי קרן16/11/2011צליל שלום.
אני מניח שהשיעול הוא ללא חום, ולכן הסבירות שמדובר בדלקת ריאות - נמוכה. אני מניח שהרופא שמע צפצופים כאשר האזין לריאות, ולכן נתן טיפול באינהלציות עם תרופות סטרואידליות (בודיקורט) ומרחיבי סימפונות (טרבולין).
אם הילד ממשיך להשתעל ולהיות מנוזל, קרוב לודאי שהכל זה בגלל התקררות, ולצערי אין טיפול מרפא למצב הזה... יש רק טיפולים מקלים, סימפטומטים. הטיפול שאני בד"כ ממליץ עליו הוא מי מלח לאף (בשפריצר) או מי מלח באינהלציה.
אני חושש שתרופות מכייחות לא הוכיחות את עצמן... ולכן נמנע מלהמליץ עליהן.
בתחום הטבעי... דבש נמצא כיעיל נגד שיעול, מותר לאחר גיל שנה.
ולסיום, לא להתעקש להילחם נגד השיעול. השיעול במקרה הזה הוא טוב, כי הוא מגן על הריאות מפני הליחה המגרה אותן. לא השיעול הוא הבעייתי, אלא הליחה. והטיפול נגדה הוא מי מלח, אדים קרים, השכבה גבוהה. וזמן!!! (לעיתים, הרבה זמן).
רפואה שלמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיעול,
צליל17/11/2011תודה רבה, קודם כל דבש איך אני נותנת? ודבר שני, בני הוא לא תמיד מנוזל ושיעול יש לו יומיומי, עם ליחה, אז בכל אופן מה לעשות? רכשתי תה להוצאת ליחה, וסירופ לליחה, טיבעית, יש עוד דברים שאני צריכה לעשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיעול, - תגובה
ד''ר אבישי קרן17/11/2011צליל. את עושה יותר מדי. צריך בשלב מסויים להבין שאין להילחם במה שאין סיכוי לנצח (Cאנגלית יש משפט מתאים - if you can't beat them join them.
אי אפשר לנצח את הנזלת. צריך "לחיות איתה" כמה שאפשר, להקל בדרכים המקובלות והלא-מזיקות, ולא להתייאש מזה שהתרופות המקובלות לא תמיד פועלות.
הרופאים נשבעים את שבועת היפוקרטס, בה יש את ההנחיה הראשונה (בלטינית) - Primum non nocere . משמעותה - "דבר ראשון - אל תעשה נזק!".
כאשר אי אפשר להועיל... לפחות אל לנו לתת טיפולים שעלולים לעשות נזק. בשל כך, ותרי על כל הנסיונות (בין אם הם טבעיים ובין אם לא... את ודאי יודעת שלא כל מה שטבעי הוא בהכרח טוב...), ותתמקדי במצב הכללי של בנך. אם הנזלת והליחה אינם פוגעים באיכות חייו, תסתפקי בטיפולים השמרניים שאין ביכולתם להזיק.
לגבי דבש - אין מינון, זו לא תרופה... אך קיים מחקר קטנטן שהראה שיפור בשיעול בילדים אשר נעזרו בכפית דבש יומיומית... בהשוואה לכאלה שלא. כמובן, יותר מדי דבש - לא בריא לשיניים. אין טוב בלי רע.
בהצלחה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמודה לכם,
צליל19/11/2011תודה אבישי קרן, סליחה עם העמסתי עליך שאלות אני אמא טריה,דואגת,
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעלאדבר!
ד''ר אבישי קרן19/11/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תפרחת אדומה ומגרדת על העורענת15/11/2011
הבן שלנו בן חמישה חודשים וסובל מעור יבש בא לידי ביטוי במעין חררות(פצעונים אדומים) על הידיים והרגליים.
אנחנו רוחצים אותו רק בשמן בלנאום אבל אין ממש שיפור.
הרופא נתן לנו למרוח קרם דרמסילק, אנחנו מורחים כבר יומיים ולא רק שאין שיפור אלא שהחררות שהיו על הרגליים הפכו לתפרחת אדומה נפוחה ומגרדת מאוד.
האם להפסיק את המריחה?
האם לחזור לרופא שיבדוק אולי הילד אלרגי למשחה?
האם יש משחה אחרת שיכולה לעזור?
תודה,
ענת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תפרחת אדומה ומגרדת על העור - תגובה
ד''ר אבישי קרן15/11/2011הרופא מטפל בילדכים בטיפול השמרני המיועד לאטופיק דרמטיטיס (אסטמה של העור). תנו לטיפול קצת יותר מיומיים לפני שתאמרו נואש. אם אין שיפור - פנו נשית לרופא הילדים, שיחליט אם ברצונו להוסיף טיפול (שמחות סטרואידליות) או להמשיך עם הקיים.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שינה של תינוקת בת 4 חודשיםליאת14/11/2011
שלום, יש לנו תינוקת בת 4 חודשים.
היא ישנה רצוף מ23:00 עד 07:00 בבוקר, בלי להתעורר כלל :)
שעות האוכל שלה בערב הם:19:00 ן 23:00.
אחרי האוכל בשעה 19:00 היא נשארת עירנית, מראה מעט סימני עייפות, אך נאבקת בשינה ולא נרדמת עד אחרי ארוחת 23:00.
כמובן שניסינו להרדים אותה על הידיים או במיטה לאחר הארוחה של 19:00, אך כלום לא עוזר.
האם זה נורמלי שהילדה נרדמת כ"כ מאוחר?
האם בגיל הזה באמת אמורים לישון כבר 12 שעות (19:00-07:00)?
אם כן, מה אפשר לעשות על מנת לעודד אותה להירדם כבר באזור השעה 19:00/20:00?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שינה של תינוקת בת 4 חודשים - תגובה
ד''ר אבישי קרן15/11/2011ליאת.
נשמע שהכל טוב. (הייתי מחליף איתך את הילדים שלי... שילמדו קצת משמעת אצלכם...). תהנו מזה שהלילה שלכם! ולא להציק לילדה בחינוך לישון משעה 19:00 (כי היא תגלה שב3:30 בלילה היא מיצתה את השינה).
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בכי ,צרחות ורעד מתוך שינהניוטה ויינר14/11/2011
תינוקת בת 10 חודשים לפעמים בלילה מתוך שינה מתחילה לבכות ממש צרחות ורועדת אפילו מפרקסת ויש לי הרגשה שהיא לא מתוררת בכלל כי היא לא מגיבה לכלום אחרי כמה דקות נרגעת. המצב קצת מפחיד מה זה יכול להיות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בכי ,צרחות ורעד מתוך שינה - תגובה
ד''ר אבישי קרן14/11/2011שלום רב.
ממליץ לפנות בהקדם לבדיקת רופא. עדיף עם צילום וידיאו / בפלאפון של האירועים החשודים בעינייך כפירכוסים. להשתדל לצלם את זה באור, כדי שיהיה ניתן לראות האם מדובר בבעיה אמיתית.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבכי, צרחות ו רעד מתוך שינה
ניוטה ויינר15/11/2011אבל מה זה יכול להיות זה לא קורא כל לילה בחודשיים אחרונים זה קרה רק 3 פעמים ולפני זה לא היה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבכי, צרחות ו רעד מתוך שינה - תגובה
ד''ר אבישי קרן15/11/2011זה יכול להיות שום דבר (תנועות שפירות לא רצוניות של הילוד), יכול להיות בגלל שאוכל עולה לה לושט ומציק לה, יכול להיות בגלל גזים /קוליק, כאבי בטן ... וזה יכול להיות מחלה פירכוסית. בשל כך יש צורך בתיעוד במצלמה של מה שקורה, ולהראות את זה לאיש מקצוע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לשון לבנה וריח רערינת14/11/2011
בני בן שבעה וחצי חודשים אוכל פורמולה פירות וירקות טחונים. סבל מחום גבוה לפני כשבוע (39.4)וכבר כשלושה ימים מופיעה שכבה לבנה-צהבהבה עם ריח רע על הלשון. מיותר לציין שהוא ממש אומלל בוכה ומסרב לקחת בקבוק רק כפית...מה עושים? האם זו פטריה שבמקרה זה דקטרין יעזור?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשון לבנה וריח רע - תגובה
ד''ר אבישי קרן14/11/2011רינת שלום.
יתכן שזו פטריה... יתכן שמדובר באפטות על הלשון והחיך. כדאי לפנות לבדיקת רופא לצורך החלטה על טיפול.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה!
רינת14/11/2011המון תודה על תגובה מהירה!!
רינת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעלאדבר :)
ד''ר אבישי קרן16/11/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
