מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תזונה תינוקאתי15/01/2012
שלום רב בני בן חודש ניזון מסימלאק , בעקבות גזים קשים שלשולים ואי שקט והתפתלות תוך כדי אוכל החלפתי לו לסימלאק ללא לקטוז והוא מגיב טוב יותר ... פחות פליטות אך אין כמעט יציאות בינתיים פעם ביומיים האם תקין? האם כדאי לנסות מטרנה? האם זה עלול לפגוע בו ללא לקטוז??? אודה לתשובה זהו בני בכורי ואיני יודעת מה לעשות בנוגע לאוכל...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תזונה תינוק - תגובה
ד''ר אבישי קרן15/01/2012שלום רב. אני חושב שזו טעות להחליף פורמולות מאחת ל/שניה, ודאי אם הסיבה היא גזים. גזים / קוליק זו תלונה מאוד מוכרת בילדים והיא חולפת מ עצמה בערך בגיל 4-5 חודשים. כדאי להתמודד איתה ע"י מסאג'ים לבטן, הרגעה וכד'... ולא ע"י החלפות חוזרות ונשנות של הכלכלה. כדאי להתמיד עם אותה כלכלה (כל שינוי יכול להוביל לשינויים במערכת העיכול, עצירות או שלשול).
אין כל בעיה במתן יציאה אחת ליומיים, אפשר אפילו יציאה אחת לשבוע...
אין כל בעיה בכלכלה ללא לקטוז, אבל אני לא מוצא כל סיבה לתת לו את הפורמולה הזו.
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ליחה לתינוקאמא של אוריה12/01/2012
שלום ד"ר!
בני בן כמעט 5 חדשים "סוחב" איתו נזלת ומלא ליחה כבר המון זמן, היינו אצלך בהתחלה, לפני כחודש ואמרת שהריאות נקיות ומעבר לזה כמה טיפים להקלה (מי מלח, אדים קרים, להגביה המיטה) האם יש לבדוק שנית כי עבר הרבה זמן? יש רעיון נוסף להקלה או לטיפול? הוא ממש מסכן...
אציין שאין חום ושהוא רוב הזמן עם מצב רוח מצוין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליחה לתינוק - תגובה
פרופ' יצחק לוי14/01/2012לצערי אין תרופות פלא,
ניתן לנסות אינהלציה עם מי מלח
את המכשיר ואת התמיסה ניתן להשיג בכל בית מרקחת
דלך
פרופסור איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הזעה בתינוק בן שלושה שבועותנטע12/01/2012
שלום,
התינוק שלי היום בן שלושה שבועות. אתמול בלילה ל פעם שלקחתי אותו להנקה שמתי לב שעל הצד שהוא שוכב הוא ספוג זיעה בכל שכבות הבגדים (הוא ישן על הצד בלילה - כל פעם צד אחר). הוא לבוש בבגד גוף+רגלית\מכנס+אוברול משמע סך הכל 2 שכבות לבוש שזה לא הרבה! (כשראיתי זאת לראשונה הוא היה לבוש בחולתה נוספת שאותה הורדתי וכלום לא עזר). הוא מכוסה בשמיכת פליז קטנה ומכיוון שהוא ישן לידי אז גם בשמיכה שלנו - פוך, והחדר מחומם לכ 23 מעלות עם רדיאטור. האם זה יותר מידי? האם הוא לבוש יותר מידי? כי בכל זאת חורף ואומרים לפחות שכבה אחת נוספת בהשוואה אלינו
במהלך הלילה והבוקר עכשיו החלפתי לו כבר 3 פעמים בגדים מכיוון שהיה ספוג לגמרי. ושוב מדגישה - הוא לא מזיעה בצוואר למשל או בבית שחי - רק בצד שהוא שוכב עליו וזיעה שמתפשטת על שטח נרחב ביותר.
אשמח לעזרה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הזעה בתינוק בן שלושה שבועות - תגובה
פרופ' יצחק לוי14/01/2012קרוב לוודאי שהתינוק לבוש יותר מידי
שלך
פרופ איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהמוריה11/01/2012
אני אמא לתינוקת בת שנה וחצי, לפני כחצי שנה שמתי לב שיש פלומה עדינה של שערות על איבר המין שלה ולאחרונה השיער הזה מתכהה ומתעבה,האם התופעה הזאת נורמלית? אני ממש חוששת ולא יודעת לאיזה רופא לגשת או אילו בדיקות עליה לעבור .
אני רוצה לציין שהתזונה שלה מאד מגוונת והיא אוכלת כמעט כל מה שאנחנו אוכלים בבית ובלילה היא שותה מטרנה חלבית היא נמצאת בגן מגיל חמישה חודשים וכיום ההתפתחות שלה תקינה לגמרי ומתאימה לגילה (מגיל 7 חודשים היא קיבלה פיזיוטרפיה במכון להתפתחות הילד ובגיל שנה החלה ללכת לבד והפסקנו את הטיפולים)
כמו כן בגיל שנה וחודשיים היא עברה פרכוס עקב חום גבוה ואושפזה להשגחה ליממה .
אודה מאד לתשובה מהירה ומקיפה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
פרופ' יצחק לוי14/01/2012דבר ראשון לגשת לרופא הילדים שלך
ואם הוא יחשוד שמשהו לא בסדר הוא ישלח אותה לאנדוקרינולוג ילדים
שלך
פרופ איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ריפלוקס סמויג'ני11/01/2012
שלום!
בתי בת 3 חודשי ניזונה מהנקה בלבד.
היא כמעט ולא פולטת, אבל לעיתים קרובות אני שומעת מן צליל כזה של משהו עולה אצלה בגרון, דומה לצליל של בליעה, ורואים על הפנים שלה שזה לא משהו שנעים לה.
אני מניחה שמדובר בחומציות שעולה לה למעלה והיא בולעת את זה.
האם יכול להיות שמדובר בריפלוקס סמוי?
אם כן, כיצד ניתן לטפל?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ריפלוקס סמוי - תגובה
פרופ' יצחק לוי14/01/2012בהחלט, קורב לוודאי שמדובר ברפלוקס
ניתן להתייעץ לגבי הטיפול עם הרופא המטפל
שלך
פרופ איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אסתמה של העור אצל תינוק בן 9 חודשיםמיכל11/01/2012
בני בן ה 9 חודשים סובל מאסתמה של העור מהיום שנולד (מעולם לא ינק).
ניסיתי הכל, כלום לא עזר.
לאחרונה, היה מקורר ולכן קיבל מהרופא סירופ ונטולין וטבליות בטנזול.
הקירור עבר, והפלא ופלא -גם האסתמה!
האם אתה יכול להגיד איזה חומר פעיל יש ב 2 התרופות הנ"ל שכנראה פתר לו את בעיית האסתמה?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אסתמה של העור אצל תינוק בן 9 חודשים - תגובה
פרופ' יצחק לוי14/01/2012קרוב לוודאי הבטנזול, סטרואיד הפעיל גם באטופיק דרמטיטיס הנקראת בפי האנשים אסתמה של העור
שלך
פרופסור איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוסף ברזל עם תחליף חלבדאדא11/01/2012
הילדים שלי בני 6 חודשים עדיין לא אוכלים ירקות ופירות באופן סדיר
פירוש הדבר שאני נותנת את הברזל ביחד עם חלב
היצרן של החלב אמר לי שזהו פטנט מיוחד שאפשר לקחת עם חלב ולא פוגע בספיגה של הברזל (כצט)
האם זהנכון?
ואם לא - מה עליי לעשות כדי לייעל ספיגת ברזל
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוסף ברזל עם תחליף חלב - תגובה
ד''ר אבישי קרן11/01/2012סיסי שלום.
זה נכון.
שיפור של ספיגת ברזל בד"כ ע"י נטילתו עם ויטמין C (נמצא בהדרים).
בכל מקרה, כדאי לתת את הברזל לא יחד עם החלב, אלא בין ארוחה לארוחה, והכי טוב כאשר רוחצים את הילד באמבטיה, כי הברזל מאוד מלכלך.
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלת המשך
דאדא11/01/2012תודה על התשובה!
אשמח לשמוע כמה זמן לפני לקיחת הברזל כדאי לתת חלב
וכמה זמן אחרי לקיחתו כדאי לחכות לפני הארוחה הבאה
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלגבי הברזל של כצט
דאדא11/01/2012קודם התנסחתי בצורה לא ברורה
התקשרתי לכצט שמייצרים ברזל לתינוקות והם אמרו שיש להם פטנט בברזל כך שלמרות שלוקחים אותו עם תחליף חלב - עדיין הוא נספג טוב
האם ייתכן?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רנטגן בפניםמלי11/01/2012
בוקר טוב
בני בן שלו ואובחו אצלו ירידה בשמיעה באוזן ימין ("השמיעה בגבול התחתוןשל הנורמה עד ירידה קלה בתדר 4KH2)
הלכנו לרופא אף אוזן גרון והוא אמר שזה יכול להיות קשור לאף ובקש שנעשה רנטגן בפנים
זה לא מסוכן? זה מפחיד אותי מאוד
אשמח לחוות דעת
תודה
מלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום רנטגן בפנים - תגובה
ד''ר אבישי קרן11/01/2012שלום רב.
הצילום לפנים אינו שונה מצילום לבית החזה או לבטן, יש אמנם קרינה, אבל לא נוראית בצילום אחד. יש לברר מה רופא האא"ג מחפש בבדיקה זו? והאם לממצא אותו הוא ימצא יש טיפול שלצורכו יש הכרח בצילום הפנים.
לפעמים, יש רופאים שמסתפקים בקליניקה של הילד ובבדיקות נוספות לא חודרניות כדי לקבוע מה האבחנה ומה הטיפול.
להבנתי, הרופא מחפש האם יש אדנואידים מוגדלים בצילום, ולפי זה יוכל לקבוע אם יש צורך בניתוח או לא. נראה לי שכדאי שתבררו איתו מה הוא מחפש בצילום, והאם יש משמעות לתשובה אותה יקבל בצילום לפעילות שאותה יציע לבצע (כמו, אם א כן יש אדנואידים מוגדלים, האם הוא ממליץ על ניתוח? האם אתה מעוניינים בניתוח? האם יש דרך אחרת לטפל בירידה בשמיעה (כפתורים בתופיות בלי הסרת האדנואידים), שימוש במכשיר לא חודרני ל פתיחת הצינוריות הפנימיות לאוזן התיכונה (POPEARS), אולי די במעקב אחר השמיעה בעוד כמה חודשים בלי כל טיפול...
ממליץ בחום לברר את כל הפרטים עם הרופא אא"ג. ולעיתים, מומלץ לשמוע דעה שניה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה, נברר
מלי11/01/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאחר צילום- לחוצה!!!!
מלי23/01/2012דר' אבישי שלום
בני עשה צילום ולהלן התשובה:
: *ממצאים
נזופארינקס (צילו ם צדדי
============================
תפיחות ברקמות הרכות (האחוריות) של הנזופרינקס
והיצרות מינמלית של תעלת האוויר.
אדנואידים מוגדלים
הרופא אמר שמדובר בפוליפ קטן והמליץ ךהמתין 3-4 חודשים ואז לבדוק שוב האם הפוליפ קטן או גדל ואז יש צורך בניתוח.
קראתי שפוליפ עלול להיות סרטני, אך יודעים, האם ההמתנה הכרחית?
האם פוליפ יכול לקטון? האם אין מנוס אלא לנתח?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאחר צילום- לחוצה!!!! - תגובה
ד''ר אבישי קרן23/01/2012מלי שלום.
בפיענוח של הצילום לא מוזכרת המילה פוליפ. כתוב אדנואידים, שהם רקמה לימפתית, שהמהווה חלק ממערכת החיסון של הילד. רקמה לימפתית שכזו יכולה לגדול ויכולה לקטון, והיא בד"כ משנה את גודלה בתגובה לזיהומים של דרכי האויר.
אין שם גידול סרטני!!! לא לדאוג!!!
ההיצרות של דרכי האויר היא מינימלית, כלומר קרוב לודאי שאין צורך רפואי בהוצאת אותם אדנואידים.
תמשיכו מעקב אצל רופא הילדים. ותנשמו עמוק... אין מה לדאוג.
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על התשובה המהירה
מלי23/01/2012נמשיך במעקב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מבולבלתיעל09/01/2012
שלום.
בתי בת חודשיים וחצי ויש לי מספר שאלות..
1.אני רוצה להתחיל הרגלי שינה מ8 בערב במיטה בחדר , לא מוקדם מידי? היא עירנית מאוד ועד עכשיו היתה רק מנמנמת במהלך היום חצי שעה פה ושם עד 23.00 ואז נרדמת ממש ויכולה גם לישון 6 שעות רצןף.
2.יש ימים שהיא בוכה די הרבה , אני מניחה שגם הגזים משפיעים אבל האם כדאי לראות רופא? לעומת זאת יש ימים שהיא רגועה ,חייכנית . יכול להיות שזה פשוט ההסתגלות שלה עדיין?
3.אני שואבת חלב והיא אוכלת חלב אם ביום ותמ"ל בלילה , בימים האחרונים היא כל הזמן רוצה לאכול, בדר"כ יש 3 שעות בין ארוחה לארוחה ובימים האלה אין שום סדר וכל ארוחה ארוכה וגם לא גומרת בקבוק ואז רוצה עוד אחרי שעה ופחות.
בדרכ עד עכשיו אכלה 80 CC פלוס מינוס ואחרי לילה גם 120.
זהו!
סליחה על האורך ואני ישמח לתשובות!
תודה!!!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מבולבלת - תגובה
ד''ר אבישי קרן11/01/2012יעל שלום.
1. בגיל חודשיים וחצי מוקדם מדי לשים במיטה ב 8 (אלא אם את מעוניינת להתעורר ב 11, ב 2:00 ב 5:00 ושוב ב :800... להאכלות). מאחר וילדים בגיל הזה לא ממש ישנים לילה שלם, קשה לקבוע להם שעת שינה. תקבעי לה שעה שנוח לך, ולפני תאכילי אותה את הארוחה הגדולה ביותר ,ותקווי שתזכי ל 4 שעות שינה מייד לאחר הארוחה הזו (כמובן, איך שהיא מסיימת לאכול - תלכי גם את לישון).
2. בכי שניתן להרגיע ע"י ליטוף, החזקה עם לחיצה על הבטן, מזאג'ים בבטן - אין צורך להראות לרופא. אם הבכי לא נרגע בתנוחות האלה - כדאי לפנות לבדיקת רופא.
3. לגבי הארוחות, תכניסי את סדר בארוחות שלה. ארוחה לא צריכה להיות ארוכה יותר מ 15 דקות (מקסימום 20). ואם אח"כ היא עוד רוצה... אז לא לתת לה, אלא לחכות את ה 3 שעות. גם במחיר של בכי, כי אז, לאחר 3 שעות, היא בטוח רעבה, ולא תשחק עם האוכל, אלא תאכל הכל. כך תסדרי לה את שעות הארוחות.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תינוקת מקוררתיעל09/01/2012
שלום.
בתי בת חודשיים וחצי ויש לה נזלת שנורא מציקה לה.
שמנו בחדרה מכשיר אדים קרים שעזר בשיעול שהיה לה אבל לא ממש לנזלת .
מה אפשר לעשות? יש צורך ברופא?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תינוקת מקוררת - תגובה
ד''ר אבישי קרן11/01/2012שלום יעל.
אפשר להשתמש במי מלח לאף, או אינהלציות של מי מלח. כמו כן השכבה גבוהה, כך שהראש מוגבה (לא להשתמש בכרית, אלא בספר או שניים מתחת לרגלי המיטה, כך שכל המיטה באלכסון, בזוית של בערך 30-40 מעלות). .
אם היא נכנסת למצוקה נשימתית או חום - יש צורך בבדיקת רופא.
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הנקה ושינהאני09/01/2012
שלום,
בני בן שלושה חודשים, יונק בלבד, מקשר בין הנקה לשינה. עד לאחרונה ינק בשעות היום מידי שעה ובלילה היה יונק מידי חמש, ארבע ושלוש שעות.
לאחרונה, עקב הניסיון לנתק את הקישור בין השניים, השתבשה השגרה ותהליך ההרדמה החל להתארך לכשעתיים וחצי במהלכן יונק 4 פעמים במקום פעם אחת (יונק, מניחים בעריסה, בוכה, מנסים להרדים בשיטה אחרת, יונק וחוזר חלילה) ובמהלך הלילה יונק מידי שעתיים.
האם יכול להיווצר מצב של השמנת יתר כתוצאה מכך?
האם עלול להתרגל לאכול יותר מהדרוש לו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הנקה ושינה - תגובה
ד''ר אבישי קרן09/01/2012שלום רב.
את מנסה לנתק בין הקשר של הנקה לשינה... אבל את יוצרת קשר חדש בין "הנקה" ל "הרגעה". שזה לא פחות נורא.
אם הילד בוכה בלילה, ולא עברו 3 שעות מהארוחה הקודמת, אין סיבה להאכיל אותו כדי להרגיע אותו. צריך למצוא פיתרון אחר שירגיע אותו (מוצץ? חיבוק? ליטוף? "חפץ מעבר" כמו שמיכה? כל ילד לפי גילו, הבנתו, ומה שמצליח איתו).
אני ממליץ על הנקה לפני השינה. ואם הוא מתעורר, וטרם חלפו 3 שעות, אז למצוא את אחד מהפתורנות שהוצעו למעלה כדי להרגיע, ולא להאכיל כדי להרגיע. ילדים לומדים מהר, ובודקים מי עקשן יותר, הם או ההורים. אם ההורים מספיק עקשנים, הילדים לומדים יותר מהר.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני מיואשת...
אני09/01/2012ניסתי הכל - מוצץ, טיטול כחפץ מעבר, ליטוף, ידיים, שיר ערש - שום דבר לא עוזר.
בני אפילו לא מוכן להכנס לעריסה ער או ישנוני. אם אני לא נכנעת עם ההנקה הוא פורץ בבכי היסטרי ולא נרגע (באמת שניסיתי, כל הרדמה נמשכת כשעתיים ובסוף בלית ברירה אני מוותרת). בשנת יום זה בכלל קטסטרופה ואני במעגל שאני לא מצליחה לשבור. קבעתי תור לייעוץ לשם קבלת עזרה.
אני מאוד מודאגת שגם כאשר אצליח סוף סוף לנתק את הקשר יהיה לו "הרגל" לאכול יותר ממה שצריך. האם אני צודקת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני מיואשת... - תגובה
ד''ר אבישי קרן10/01/2012למיואשת שלום... אל יאוש. זה מסוג הדברים שמדתסרים לאחר ניסיונות וסבלנות.
אני חושב שיעוץ יכול לעזור, ושם המקום לטפל בבעיה.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מכשירי אדיםמלי09/01/2012
שלום
אשמח אם אוכל לקבל הסבר על ההבדל בן מכשיר אדים קרים לחמים
האם הם נחוצים ומתי
בנתיים, בני בן השלושה וחצי חודשים סובל מנזלת ומשעול לחתי (הרופא נתן לי לעשות לו אינהלציה עם טרבולין), האם מכשיר אדים קרים מועיל?
בתודה מראש
מלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מכשירי אדים - תגובה
ד''ר אבישי קרן09/01/2012שלום מלי.
בגדול... שני המכשירים טובים, והם עושים אדים. האדים בחדר מקלים על הנשימה, מרככים את הליחה, ומאפשרים לילד לנשום יותר בקלות. אין הבדל בין אדים קרים וחמים מבחינת הלחות המתווספת לחדר. אבל.. מכשיר אדים קרים - מקרר את החדר, ולכן צריך לשים אותו בחדר מחומם. ומכשיר אדים חמים, עלול להיות מסוכן לוגרום לכוויה ממים חמים למי שמתעסק במכשיר (וכבר זכיתי לכאות ילד שנכווה ממים חמים שנשפכו עליו ממכשיר אדים חמים, כי עניין אותו לשחק עם המכשיר המעניין הזה).
המכשיר יכול לעזור לילדים עם נזלת וליחה.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת בבקשה
מלי09/01/2012תודה על התשובה.
האם ניתן להוסיף למים שמנים מסוימים (כמו אקליפטוס?..) האם עוזר לנזלת ולליחה?
איפה המכשיר צריך לעמוד ביחס למיטה שלו?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת בבקשה - תגובה
ד''ר אבישי קרן09/01/2012מלי שלום.
ניתן להוסיף (טיפה אחת, לא יותר). לא להגזים בשמנים, במיוחד בכאלה ש"חריפים" ויכולים להציק. המכשיר צריך להיות בחדר אבל לא קרוב מדי למיטה. מרחק של כמטר נראה לי מספיק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חימום הבית-דחוףג'סיקה08/01/2012
שלום רב
ביתית בת ה 10 חודשים סובלת מנזלת ושיעול כבד כמעט מלידה, יש קע אסטמתי משני הצדדים.
השאלה היא איך ניתן לחמם את הבית.
ללא מזגן היא משתעלת בלי סוף, יש לי מזגן מיני מרכז, ברגע שאני מפעילה היא נרגעת אבל אחרי זמן מה כאילו נחנקת בגלל שהאוויר יבש, בימים הקרים תנור בלבד לא מספיק.
מה ניתן לעשות?
ממש מיואשת
תודה מראש
ג'סיקה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חימום הבית-דחוף - תגובה
ד''ר אבישי קרן08/01/2012ג'סיקה שלום.
ההמלצה שלי היא שימוש במזגן שמייבש יחד עם מכשיר אדים קרים שמקרר ומוסיף לחות. אפשר להשתמש ברדיאטור + כלי מלא במים מעליו... זה פועל אותה צורה. הרעיון הוא לחמם את החדר, ולדאוג שהחדר יהיה לח.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקמינים
לילך18/07/2013ממליצה מאוד על קמינים של חימום הכרמל, קמינים איכות ומחירים יוצאים מן הכלל.
חייבת לציין שגם בקיץ כאשר לא משתמשים בקמין הוא נותן אוירה נעימה ממש כמו פריט ריהוט לבית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- mmrסוון08/01/2012
שלום
עשיתי לבן שלי חיסון ה-mmr
חיסון של גיל שנה ,קיבל את תופעות הלוואי שבוע אחריי החיסון
שזה חום,חוסר תאבון,רוצה לישון..כבר יומיים יש לו את תופעות הלוואי
השאלה שלי כמה זמן זה עוד יכול להימשך התופעות הלוואי האלו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובה לחיסון
צליל08/01/2012אל תילחצי אם יהיה לו גם פריחה קלה עם הגוף, במידה ויהיה יחלוף תוך שבוע מהחיסון,
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה לחיסון - תגובה
ד''ר אבישי קרן08/01/2012שלום רב. יכול להימשך עוד מספר ימים. אני מניח שהוא קיבל MMRV (שזה אדמת-חצבת-חזרת-אבעבועות רוח).
אם התלונות ימשכו, רצוי לפנות לבדיקת רופא, שיאשר שאכן מדובר בתגובה לחיסון, ולא במחלה אחרת, שהופיעה במקרה אחרי חיסון.
רפואה שלמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלשול לתינוקת בת 3 חוד'יוליה07/01/2012
שלום!
תינוקת בת 3 חודשית , יונקת בלבד. לפני כשבוע היו יומיים של בכי מאוד חזק מידי פעם , הצואה שלה הייתה מאוד מימית ומוגזת.
עכשיו לאחר כמעט כשבוע ימים , היא עושה קקי 3-4 פעמים ביום , בצבע צהוב חרדלי לפעמים עם קצת ירקרק, כמעת ואין גרגירים בפנים ולדעתי נוזלי מהרגיל.
האם זה שלשול? אין לה חום , מתנהגת פחות רגוע מהרגיל
הלכתי לרופא ,בדק ואמר שלא רואה כלום, ש 3-4 פעמים זה תקין.
האם זה נכון?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלשול לתינוקת בת 3 חוד' - תגובה
ד''ר אבישי קרן07/01/2012יוליה שלום. 3-4 פעמים ביום זה תקין. אפשרי עד 7-8 פעמים ביום אצל תינוקת בגילה. נראה שיש תוכן בתוך הצואה, ולכן זה פחות מתאים לשלשול.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)

(1).jpg)