מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- זחילהאמא29/05/2011
שלום,
הבת שלי בת 10 חוד' וזוחלת על 6 כחודש.מאתמול בבוקר לא דורכת על ברך שמאל רק על ברך ימין.יש לה פצעון ומסביבו קצת כחול מתחת לברך לא בברך עצמה. היא לפעמים כן דורכת ואז נזכרת ומרימה את הרגל. היא כן עומדת על הרגל וכן מקפלת אותה. מה יכולה להיות הסיבה? האם עלי לקחת אותה לבדיקה? קצת לחוצה...
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זחילה - תגובה
ד''ר קווין שרייבר30/05/2011כדאי בדיקת רופא ילדים
טראמה?? זיהום??
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תינוקת רעבהנעמי28/05/2011
שלום, ביתי בת 5 שבועות נולדה במשקל 3.5 ק"ג וניזונה ממטרנה מיום היוולדה. הבעיה שהיא רעבה כל שעתיים שלוש מקסימום ואוכלת כבר בקבוקים של 140 מ"ל לפחות. והיא מסיימת את הבקבוק עד הסוף ואני מושכת לה אותו כשהוא ריק. היא עלתה הרבה במשקל בגיל חודש 4.780 ק"ג.היא מתחילה להראות סימני רעב בדר"כ אחרי שעתיים (בכי, אי שקט, מציצית אצבעות ומוצץ בעצבנות) ואני מושכת אותה לשלוש שעות בידיים ועם מוצץ. אני חוששת שתשמין יותר מידי. כבר עכשיו היא די שמנמנה. מה לעשות בבקשה?נעמי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תינוקת רעבה - תגובה
ד''ר קווין שרייבר30/05/2011140 זה כמות גדולה לילדה בגילה
הייתי מנסה 90 כל 2.5 שעות במקום
צריכים מעקב בטיפת חלב ורופא ילדים
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תינוק שמעלה חום בסופ"שלירון28/05/2011
שלום,
בני בן 8 חודשים, היום זו השבת השלישית שהוא מעלה חום (בין 38.1 - 38.5) בערך בשעות הערב, וחוץ מזה לא מראה סימפטומים נוספים.
אני מנסה להבין מה אנחנו עושים בסופ"ש בשונה משאר השבוע שיכול לעלות חום. במהלך השבוע הוא במשפחתון.
האם יכול להיות שחום מצביע על התייבשות? אולי אני לא נותנת לו מספיק מים? אשמח לעזרה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תינוק שמעלה חום בסופ"ש - תגובה
ד''ר קווין שרייבר30/05/2011קשה להגיד לך למה זה קורא
הייתי מביא אותו לבדיקה שיגרתי אצל רופא ילדים לראות שהכל בסדר
?? שיניים??
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חום שלא יורדאורית27/05/2011
שלום בני עילאי בן שנה וחודש, בדיוק לפני שבוע עבר חיסון של השנה, בדיוק ברביעי האחרון חום שלא יורד, מלווה בהקאות, חוסר תיאבון
הבנתי שזה מהחיסון, בכל אופן ניגשתי למוקד, הבחינו שיש לו דלקת באוזן, ואמרו זה לא מצדיק את החום, האם אתם יכולים לעזור לי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חום שלא יורד - תגובה
ד''ר קווין שרייבר30/05/2011דלקת באוזן בגיל כזה יכול ללוות עם חום
זה גם יכול להיות מהחיסון
כדאי מעקב ובדיקה חוזרת אם הוא לא משתפאר
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שינה עם חום גבוההמירי27/05/2011
האם תינוק בן שנה שיש ו 39.9 חום, צריך לאפשר לו לישון אם הוא רוצה.או לנוסת לגרום לו להיןת ערני,כלומר לדבר אליו וכ.ו.היה לי ויכוח בנושא עם בני.שאלה נוספת האם חום של 39.9 מסוכן. בני טוען .רמ42 מעלות החום מסוכן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שינה עם חום גבוהה - תגובה
ד''ר קווין שרייבר30/05/2011הייתי נותן להם לישון אם רוצאים
חום של 39.9 לא מסוכן
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חום עולה ויורדנשארתי בבית26/05/2011
בת 7.5 חודשים.
אתמול בבוקר היה חום של מעל 38 מעלות.במהלך הבוקר קיבלה אקמולי (סירופ) אך למרות זאת החום לא ממש ירד.אתמול בשעה 18:00 בערב קיבלה נר אקמולי 80 מ"ג,אכלה כרגיל והלכה לישון.
היום בבוקר עדיין היה חום,אך לא נתתי מייד נר אקמול,אלא רק לאחר כמה שעות.
אני יודעת שנר מותר לתת כל 6 שעות לפחות,אבל השאלה שלי היא האם יותר מדי נרות זה לא מזיק?הרופאה אמרה שאם זה ממשיך אז לחזור אליה ביום ראשון..בנתיים אני עושה גם אמבטיות פושרות..כנראה מדובר בוירוס כלשהו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני יודעת שאחרי נובימול צריך להמתין
רוני26/05/2011לפחות 4 שעות עד שנותנים משהו אחר/נוסף..כתוב על האריזות.וכמובן לא לחצות את הנרות..תרגישו טוב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחום עולה ויורד - תגובה
ד''ר קווין שרייבר30/05/2011זה לא מזיק
יכולים לתת מנה אכמול כל 4-6 שעות
יכולים לתת מינון יותר מדויק דרך הפה
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- משקל תינוקאסתר25/05/2011
שלום רב,
ביתי בת 3 חודשים וחצי נולדה במשקל 3 ק"ג. בבדיקה האחרונה בטיפת חלב לפני כשבועיים שקלה 6.800 ק"ג. וגבהה ב-4 ס"מ. היא אוכלת כ-7 ארוחות ביממה בכמות של 150 CC . אני קצת מודאגת לגבי המשקל שלה. היא לא שמנה אך יצאה מהאחוזון. מצד אחד אני חוששת לפגוע בצמיחה וההתפתחות שלה אך מצד שני אני מפחדת שאני מאכילה אותה יותר מידי ותהייה לבסוף שמנה. אני מאכילה אותה לפי חישוב של משקל כפול 150 לחלק למספר הארוחות ביממה. האם זה חישוב נכון? האם עליי להפחית לה בארוחה בגיל הזה או שלהמשיך כרגיל?
לעצתך אודה.
בכבוד רב,
אסתר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משקל תינוק - תגובה
ד''ר קווין שרייבר26/05/2011המספ זה 100 לא 150
על תדאגי
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תינוקת בת 3 שבועות מצוננת - סופיסופי24/05/2011
שלוחם, בתי בת 3 שבועות
היא מצוננת אבל אין חום.
איך אפשר לעזור לה?
וגם זה היום השני שאין לה צואה, בדר"כ לפני כול הנקה שהייתי מחליפה היה צואה.
מה עושים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תינוקת בת 3 שבועות מצוננת - סופי - תגובה
פרופ' יצחק לוי25/05/2011ניתן להקל על תופעות ההצטננות על ידי הזלפת ספריי של מי מלח לאף - ניתן לרכוש בכל בית מרקחת וכן על ידי אדים .
לגבי היציאות- תופעה נורמלית לגמרי ואין צורך בכל התערבות בשלב זה.
תודה
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצינון המשך
סופי25/05/2011ניסיתי את הסטריימר מי מלח והיא עדיין נשמעת מצוננת מה עושים?
ועוד שאלה מה עושים בקשר לפצעים שהופיעו לה בפנים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פילטת אוכל לתינוקמנחם ראובן22/05/2011
שלום,
כל הכבוד שאתם מוצאים זמן להתיחס ולעזור !
תינוק בן 14 ימים, אנו מאכילים אותו מטרנה בערל כל 3 שעות 60 מ"ל,
כמעט אחרי כל ארוחה יש לו כאבים בבטן
וכמעט כל ארוחה שלישית הוא פולט את כל מה שאכל
(אנו מנסים לא לטלטל אותו)
מה עושים ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פילטת אוכל לתינוק - תגובה
ד''ר קווין שרייבר23/05/2011לא הייתי נותן לו יותר מ45 מ"ל
זה יעזור!
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כשבתי נבהלת ממשהו היא "קופאת"בני19/05/2011
הי,
בתי היא תינוקת מקסימה בת 5 חודשים. כשהיא נבהלת ממשהו: רעש, התעטשות שלי וכו) היא מרימה את ידיה ו"קופאת" - כלומר לא זזה ועם מבט קפוא למשך 2 שניות.
הדבר קורה לאחרונה כמה פעמים ביום ומתחיל להלחיץ אותנו.
האם זו תופעה מוכרת? האם זה תקין?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כשבתי נבהלת ממשהו היא "קופאת" - תגובה
ד''ר קווין שרייבר23/05/2011זה תקין
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תינוק בוכה כל היום ומסרב לאכולאסתי19/05/2011
שלום רב!
אני מטפלת בתינוק מתוק בן 4.5 חודשים. בשבוע האחרון התינוק מסרב לאכל את המטרנה שלו (180 מטרנה+2 כפות דייסת אורז) ובוכה במשך כל היום ובעיקר בצהריים. את דייסת האורז הוספתי לפני כשלושה שבועות. נראה כי הוא רעב מאוד. יש לציין שהוא אוכל מנה קטנה של פרות ומנה קטנה של ירקות, אולם זה לא ממש משביע אותו ושוב, מסרב לאכל את הדייסה שלו , ובוכה ללא הפסקה. כמו כן, עושה קקי 3 פעמים ביום, בעיקר בבוקר. סימקול ואקמולי לא מרגיעים אותו.
מה עושים??? אני והאם אובדי עצות. מה עשוייה להיות הבעיה???
אציין כי בערב הוא רגוע ואוכל מטרנה 180.
אודה על תשובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תינוק בוכה כל היום ומסרב לאכול - תגובה
ד''ר קווין שרייבר23/05/2011לפעמים זה שלב התנהגותי, אבל כדאי בדיקת רופא
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- משקל של תינוק בן 3 חודשיםיניב בוקובזה18/05/2011
התינוק שלי בן 3 חודשים ושוקל 6 ק"ג -הוא אוכל 60-90 מ"ג בלבד האם זה בסדר או פחות מידי. האם להחליף את הסימליק למטרנה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משקל של תינוק בן 3 חודשים - תגובה
ד''ר קווין שרייבר23/05/2011זה בסדר
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אמא מודאגתרוית18/05/2011
שלום רב,
בתי בת השנתיים עם חום מיום שבת (4 ימים) חום עשקן 38.2 , 38.5 שיורד עם אקמול.
לקחנו אותה לרופא והנ"ל שלח לבדיקות דם.
ספירה לטענתו מראה ויראלי.
משטח גרון - תקין.
שתן - תקין.
הילדה כל הזמן התלוננה שכואב לה בשיניים , הבנו שכנראה הפה או הגרון כואבים לה.
חזרנו ךרופא שוב כעבור יומיים ובבדיקתו התגלו אפטות בכל הפה.
יש לציין שהיה לה ריח נוראי מהפה.
הרופא טען שאפטה זה סוג של וירוס ויראלי ואין טיפול מלבד תרסיס חרובים.
היום זה כבר היום החמישי של החום ואני ממשמודאגת משום שהילדה לא אוכלת.
מה פשר החום הממושך הזה?
מבקשת את עזרתכם.
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אמא מודאגת - תגובה
ד''ר קווין שרייבר23/05/2011רואים המון ילדים ככה עכשיו
עוד קצת זמן וזה יעבור
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלרגיה לתמ"לריק18/05/2011
שלום רב,
ילדתי לפני שלושה שבועות את בני השני ומאז נתתי לו תוספת של תמ"ל (פעם אחת את זו שקיבלתי מבית החולים ופעמיים מטרנה אקסטרא קר) שלוש פעמיים. הוא קיבל את התוספת כל פעם אחרי הנקה על מנת לבדוק אם החלב שלי הספיק לו או שאין לי מספיק עבורו.בכל פעם הוא פלט אחרי ובלי כל קשר הוא מאוד סובל מכאבי בטן. איך אדע אם פלט כי אכל יותר מדי או בשל רגישות לחלב?
תודה,
ריקי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אלרגיה לתמ"ל - תגובה
ד''ר קווין שרייבר23/05/2011יכולים לתת לו 30 סס תמל ןלראות
הסיפןר לא מתעים לרגישות
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיענוח בדיקות- בת שנההדס18/05/2011
שלום רב,
אתמול ביצענו ספירת דם לביתנו בת השנה. אני רוצה לברר מהי משמעות הערכים הבאים:
Neutrophils % 26.8 כשהטווח הוא 40-80
Lymphocytes % 62.7 כשהטווח הוא 20-40
אודה לתשובתכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיענוח בדיקות- בת שנה - תגובה
ד''ר קווין שרייבר23/05/2011זה תקין
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
(1).jpg)