מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בדקת דם לבת 6 חודשיםמונה14/06/2011
שלום ,לבת שלי עלה חום 38-8 ויצאו לה בגוף פרחה או כדורים אדומים ,מטופלת פצפוראל טיפול מונע 3 CC ביום ,בגלל שיש לה רופלקס דרגה 3 , עשיתי לה בדקת דם והתוצאה הייתה אאוזינופילים EOSINOPHILS 0.18 גבוהה ו לימפוציטים LYMPOCYTES 63.5 נמוך
אני מאד דואגת רציתי לדעת אם זה מסוכן?
יש לציין שהיא קבלה את האנטביוטיקה גם עם הבדקה האם יש קשר ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדקת דם לבת 6 חודשים - תגובה
ד''ר קווין שרייבר15/06/2011הספירה תקינה
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך מה עם הפרחיה בכל הגוף
מונה15/06/2011תודה ד'ר על התשובה המהרה , רציתי לדעתי עד מתי נשאר פרחה בכל הגוף הרופאה תן לי טפות פנטסל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך מה עם הפרחיה בכל הגוף - תגובה
ד''ר קווין שרייבר19/06/2011קשה להגיד בלי לראות את הפריחה
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צואה ריריתג14/06/2011
שלום,
בן שלי בן 2 חודשים ניזון 90 אחוז מחלב אם שאוב.
מזה יוממיים צואה רירית, בתדירות גבוהה יותר מהרגיל, ונראה גם שמלווה בכאבים.
האם יכול להיות בגלל משהו שאני אכלתי שלא משפיע עליי אך עושה לו חיים קשים?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צואה רירית - תגובה
ד''ר קווין שרייבר15/06/2011הייתי שולח דגימת צואה למעבדה
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ושוב תודה מקרב לב,זיהומולוג לא ראהמוקי13/06/2011
זיהומולוג לא ראה אותה, שוב עירויים של רוצופין לווריד,למרות שבעבר רק הזינצפ הוריד את החום.עם כל העירוי של הרוצופין ,אחרי שני עירויים,עדין אין ירידה בחום הגבוה(40),רק בעזרת נורופן,לכמה שעות,ושוב נורפון.באמת אינני מבין מדוע זיהומולג לא נתבקש לחוות דעתו,ובאמת איך ניתן לבדוק אם יש בעיה במערכת החיסון של התינוקת? ממתינים כבר חודשיים לתור לנפרולוג ילדים.
ושוב תודה
מוקי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ושוב תודה מקרב לב,זיהומולוג לא ראה - תגובה
ד''ר קווין שרייבר14/06/2011יש בדיקות לבדוק את מערכת החיסונית
לעכשיו לא הייתי בלחץ ביחס לתור לנפרולוג
דבר ריאשון צריכים לברר למה זה קורה!!
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עלייה מועטת במשקלeden13/06/2011
שלום רב , בני בן ה3 שבועות נולד 3.300 , מאז עלה רק 200 גרם (השתחרר מביה"ח 3.200 ועלה ל3.400 היום ב3 שבועות ) האם יש סיבה ללחץ?
אציין כי קיבל מטרנה רוב התקופה ואח"כ שילבתי הנקה ומטרנה ,בערך 40 מטרנה והשאר הנקה או 60 מטרנה והנקה . היה גם פולט הרבה .
ב4 ימים האחרונים הנקתי בלבד , כנראה שגם אין לי מספיק חלב .
אציין כי עושה הרבה קקי ובקושי פיפי בהנקה , מה זה אומר ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עלייה מועטת במשקל - תגובה
ד''ר קווין שרייבר13/06/2011זה נשמע בסדר
הייתי שוקל אותו בעוד שבוע לראות שהוא באמת ממשיך לעלות
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ד"ר שרייבר היקר.תודה על תשובתך.אנאמוקי13/06/2011
התינוקת שוב באינפוזיה של רוצופין,שוב דלקת ראות,שוב דלקת בדרכי השתן,כמויות לוקוציטים בשתן עצומות,ושוב החיידק אנטרוקוקוס.אנו חסרי אונים,ולבית החולים יש להציע רק אנטיביוטיקה קטלנית.הציעו לנו לגשת לנפרולוג ילדים, בבית החולים התורים ענקיים, קבענו תור לפרטי -וגם זה לחכות חודשיים.
אנא מה הכוון שהיית חושב עליו,כדי לשפוך אור על הבעיה. תודה מקרב לב
מוקי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ד"ר שרייבר היקר.תודה על תשובתך.אנא - תגובה
ד''ר קווין שרייבר13/06/2011מוקי שלום-
דבר ראשון, בודאי צריכים בירור יותר עמוק למה יש דלקות חוזרות ובמיוחד בגיל כזה.
יש זיהומולוג (רופא זיהומים) שנתן חווה דעתו בבית החולים?
האם חיידק במקום אחר שגורם לבעיות ומתפשת כל הזמן (לב, אצם, פרק, מח, כליה) שעוד לא מצאנו אותו? האם יש בעיה במערכת החיסונית?
ביחס לנפרולוג- עם באמת יש דלקת בשתן (תרבית צומח חיידק אחד) צריכים מעקב
בברכה
דר קווין
נ.ב. אנטיביוטיקה באמת לא קטלנית אם יש צורך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שינהמיטל12/06/2011
שלום רב,
הילד שלי בן 5 וחצי חוד'
אני שמה לילד שהוא הולך לישון בגדים ארוכים ודקים (מכנס+בגד גוף)
האם זה בסדר? האם חם מידי?
נ.ב-החלון סגור,והטמפרטורה בחדר 24 מעלות.
האם זה בסדר?לשים לו כבר קצר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שינה - תגובה
ד''ר קווין שרייבר13/06/2011זה בסדר
קיץ נעים
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צריכה עזרהמורן12/06/2011
בתי בת החודשיים סבלה מכאבים ולא ישנה יומיים שלמים לפי המלצת אחות כללית הופננו למיון ילדים,
במיון הילדים התבשנו לבצע בדיקת דם לתינוק ותקבית שתן מכיון שלא הצלחנו להשיג שתן נקי בשקית התבקשנו לבצע לתינוקת בקטטר למרות שסרבנו הבית חולים ממש הכריח אותנו ולבסוף ביצענו את הבדיקה מאותו הזמן אני ממש בחששות ורציתי לשאול האם זה יכול לפגוע בילדה שלי? ואיך אני יכולה לדעת אם זה גרם לאיבוד ביתולין ואם זה בכלל קשור? אבקש את עזרתכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צריכה עזרה - תגובה
ד''ר קווין שרייבר13/06/2011קטטר לא פגע ולא גורם לנזק
לאיבוד ביתולין : אין קשר!!!
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יציאה אחת ליומיים-תינוקת בת חודשעדינה12/06/2011
ביתי בת חודש ומאז הגיעה מבית החולים ועד היום היציאות שלה כמו שעון שוויצרי-אחת ליומיים.
מדובר בהנקה מלאה:אני מחליפה לה מינימום 6 פעמים ביום טיטולי "פיפי" והיא שוקלת כיום 4.200.
בכל מקום שבו קראתי רשום שהממוצע הוא 3-4 יציאות ביממה ואני מאוד לחוצה בשל כך
מה עליי לעשות??
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יציאה אחת ליומיים-תינוקת בת חודש - תגובה
ד''ר קווין שרייבר12/06/2011יציאה אחת ליומיים זה תקין
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פריחה ועקיצות אצל התינוקתmg1010/06/2011
שלום רב לביתי יש עקיצות על כל הגוף שחלקם נראה כמו פריחה ולא כמו עקיצה רגילה האם יכול להיות שפירות קיץ כמו אבטיח ואו מלון יכולים לגרום לפריחה ?,כמו כן היו לה שלשולים בימים האחרונים ללא עליית חום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פריחה ועקיצות אצל התינוקת - תגובה
ד''ר קווין שרייבר12/06/2011זה יכול להיות פריחה מפירות
רב הזמן מדברים על עקיצות
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלשול ומתן מינרלילנה09/06/2011
תינוקת שלי, בת 9 חודשים, משלשלת כמה ימים והיום הקיאה כמה פעמים, הרופא נתן רשם לה תמיסת מינרלי אך היא מסרבת לשתות אותה. האם ניתן להוסיף לה לתה קמומיל או לאוכל?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלשול ומתן מינרלי - תגובה
ד''ר קווין שרייבר12/06/2011לתה כן, לאוכל לא
בהצלחה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עקיצת פרעושצביה09/06/2011
שלום,
התינוקת שלי בת 9 חודשים.
היום להפתעתי הרבה בזמן ששיחקה על השטיח שמתי לב לפרעוש על יד האוזן שלה.
היא נעקצה מאחורי האוזן ומספר מקומות בשתי האוזניים.
מרחתי לה פנסטיל ג'ל.
אין לי מושג מהיכן הגיע אלינו פרעוש כיוון שאין לנו בע"ח בבית.
האם עקיצת פרעוש מסוכנת? למה עלי לשים לב?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עקיצת פרעוש - תגובה
ד''ר קווין שרייבר12/06/2011לא מסוכנת
לא צריכים לשים לב למשהוא מסוכן
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זהומים חוזרים בתנוקת בת שנה,נולדה ממוקי09/06/2011
זהומים חוזרים של חיידק בשם: אנטרוקוקוס, דלקות ריאה חוזרת עם חום גבוה מאד, למעלה מ40, נולדה מהפריית מבחנה, טופלה באנטיביוטיקה לווריד,כמו רצופין, זינצפ, אוגמנטין וכו, כ5 ימים לאחר סיום האנטיביוטיקה, חוזר החום,כולל כל התסמינים, לויקוציטוזיס בדם, וסי אר פי(crp) ברמות של 180.
מה יכולות להיות הסבות למחלה הנמשכת,כבר חודש ימים,בהפסקות, בתקופת האנטיביוטיקה, ואילו בדיקות רצוי לבצע?
לציין שהמסכנונת, עבר צלומי ריאות,חוזרים,אשר חזרו והראו דלקת ראות(תסנין)
תודה
מוקי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זהומים חוזרים בתנוקת בת שנה,נולדה מ - תגובה
ד''ר קווין שרייבר09/06/2011אם הדלקות באותו מקום יותר מדאיג שיש משהוא תקוע בריאות-
משהוא אנטומי ?? אספרציה ??
אם לא, הייתי דואג על מחלות סיסתמיות שנובעים עם דלקת ריאות
(הרשימה ערוכה)
כדאי להיות במעקב עם רופא ריאות ילדים
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלשול דמיתות08/06/2011
חבר שלי נמצא בצבא, הוא היה שבועיים בשטח ואכל טונה בוקר, צהריים וערב. הוא סובל משלשולים דמיים והתכווצויות בבטן, המדדים שלו בבדיקות דם ושתן לא יצאו תקינים אבל גם לא חריגים על יתר המידה. חייל אחד מהבסיס שלהם סובל מדלקת בדרכי העיכול. ממה זה יכלו לנבוע? ומה כדאי לעשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלשול דמי - תגובה
ד''ר קווין שרייבר09/06/2011זה פורום לרפואת תינוקות
נא לפנות לפורום הנכון
סליחה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאביםJenny08/06/2011
שלום,
הקטנצ'יק שלי בן 7 שבועות ושוקל כ 4.5 ק"ג.. אוכל 50% מטרנה ו- 50% חלב אם שאוב. בשבועיים האחרונים נראה כאילו כואב לו לאכול. לוקח כמה לגימות ומתחיל לצרוח, ואז לוקח עוד כמה לגימות ושוב צורח. בזמן הצרחות הוא מתכווץ, כאילו כואבת לו הבטן, אני חושבת שזה גזים אבל האם יכולים להיות גזים כל יום כל היום?
הוא פולט מעט (לא מקיא), נראה לי שמשלשל, ואוכל בין 550 ל-700 גרם ליום (תלוי בכמה הוא צורח באותו יום), ועולה יפה במשקל.
הכאבים גורמים לו לאי שקט רב במהלך היום, והוא כמעט שלא מצליח להירדם.
האם מדובר באמת בתופעת הגזים הידוע לשמצה? או שמה אני סתם לחוצה והכל יעבור?
ניסיתי להחליף פטמות, לעלות אותו מספר רב יותר של פעמים לגרפס , אבל ללא הואיל.
מבקשת עזרתכם - כל האכלה הופכת לסיוט.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים - תגובה
ד''ר קווין שרייבר09/06/2011זה הבדל משמאותי אי זה עם שילשולים או לא
עם שילשול- הוא צריך בדיקת צואה
בלי שישלול יכול להיות שהוא לא רעב אן גזים או ריפלוקס
700 מ"ל ליום זה המון אוכל בשבילו
בכל מקרה כדאי בדיקת רופא ילדים
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לתגובה
ג09/06/2011שלום,
סליחה על התיאור.
מדובר בקקי צהוב מימי מאוד. (הבן שלי אוכל בימים האחרונים כ- 80% חלב אם, השאר מטרנה), הוא עושה קקי אחרי כל ארוחה, וזה מלווה ברעש רב והתפתלויות כאב....
האם שלשול?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לתגובה - תגובה
ד''ר קווין שרייבר12/06/2011זה לא נשמע כמו שילשול
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התקררותספיר08/06/2011
שלום דר', בתי בת שנה וחודשיים, מאחר ואנו גרים באזור חם ישנים עם מזגן בלילה. העניין הוא שבתי מורידה מעליה את השמיכה דרך קבע ולמרות שאני מכסה אותה מספר פעמים בלילה יוצא שהיא ישנה ללא שמיכה פרקי זמן ארוכים וחשופה למזגן, האם זה מסוכן לפרקים ולגוף באופן כללי? היא גם מצוננת הרבה - האם יש קשר? מודה מאוד מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התקררות - תגובה
ד''ר קווין שרייבר09/06/2011יכולים לישון עם מזגן
זה לא גורם להצתננות
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)

(1).jpg)