מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בדיקת תפקודי כבד לתינוק בן חודשייםשירה14/07/2011
שלום רב,
יש לי תינוק בן חודשיים שיש לו עדיין צהבת, רופא ילדים שלח אותו לבדיקת תפקודי כבד ובבדיקה Alkaline Phosphatase (ALP), ALKP התוצאה היא 593.9 הרבה יותר גבוה מהטווח התקין (גבול עליון 383).
רציתי לדעת מה זה אומר ומה צריך לעשות.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת תפקודי כבד לתינוק בן חודשיים - תגובה
פרופ' יצחק לוי15/07/2011תוצאה נורמלית בילדים גדלים (בתהליך גדילה)
שבת שלום
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יציאות רכות באופן קבועמירב14/07/2011
בתי בת שנה ו - 3 חודשים. היציאות שלה הן רכות באופן קבוע. לעיתים נדירות מאוד הצואה "רגילה" וקשה. האם זה נורמלי?
לפני מספר חודשים נעשתה לה תרבית צואה שהיתה תקינה.
היא אוכלת 3-4 בקבוקי תמ"ל ביממה. יכול להיות שזה קשור?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יציאות רכות באופן קבוע - תגובה
פרופ' יצחק לוי15/07/2011לא נראה לי כל בעייה
לא קשור לתמל
עדיף מאשר עצירות
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרגלי אכילהג13/07/2011
שלום,
הבן שלי בן 3 חודשים ושוקל כ- 5 ק"ג. לפני זמן מה החל לעשות בעיות באוכל- החל לצרוח ולהתקפל בזמן האכלה וכן לזרוק את הראש אחורה.
בעקבות הוריד כמויות של אוכל דרסטית ל 400 מ"ל ליממה.
הרופא שלו אמר שזה כנראה ריפלוקס סמוי, התחלנו הסמכה של אוכל וזנטק.
אחרי יומיים באמת החל לאכול שוב 700 מ"ל, הפסיק לזרוק ראש אחורה אבל עדין מתקפל בזמן אכילה.
לפני יומיים ירד ל600 מ"ל ומזה יומיים חזר לאכול רק 400.
סה"כ הוא תינוק חברותי, וכשהוא ערני הוא חיייכני ונחמד וכלל לא נראה שהוא רעב.
אך אני נורא מודאגת מכמויות האוכל המועטות שהוא אוכל ליממה. מה ניתן לעשות? האם ללכת שוב לרופא? האם זה אופייני לתינוקות עם רפלוקס?
האם יכול להיות שהגוף שלו התרגל לזנטק?
מה ניתן לעשות?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הרגלי אכילה - תגובה
ד''ר קווין שרייבר14/07/2011מה ניתן לעשות? האם ללכת שוב לרופא?
הייתי חוזר לביקורת
האם זה אופייני לתינוקות עם רפלוקס?
כן!!
האם יכול להיות שהגוף שלו התרגל לזנטק?
הוא גדל, אז יכול להיות שצריכים לעלות את המינון
מה ניתן לעשות?
הייתי מתחיל בביקורת נוסף אצל הרופא ילדים
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ריח לא טובליטל13/07/2011
שלום רב,
בתי בת חודשיים כמעט וסובלת מיובש נוראי בקרקפת, בקפלי הידיים ובכתפיים ובגב ולכן בהמלצת הסביבה אני רוחצת אותה עם שמן בלנאום ולא עם סבון ולאחרונה שמתי לב כי יש לה ריח נורא בקפלי הצוואר ובאיזור האוזניים (שללנו דלקת אוזניים), מה עליי לעשות? אני דואגת לייבש שם טוב טוב אבל הריח לא משתפר ולא נעים כלל וכלל...
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ריח לא טוב - תגובה
פרופ' יצחק לוי13/07/2011לפי התיאור שלך ייתכן ומדובר בסבוראה-תופעת עור שכיחה בתינוקות
לעיתים נלווה לכך ריח לא נעים
הטיפול הבסיסי הוא שמן אמבט וקרם לחות
במיקרים יותר עקשניים-משחה המכילה סטרואידים
מציע להיבדק ולקבל עצה מקצועית מרופא ילדים או רופא עור
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טרידרםר.מ13/07/2011
השתמשתי במשחה בעבר והבעייה חזרה. האם יש צורך במרשם רופא?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טרידרם - תגובה
פרופ' יצחק לוי13/07/2011טרידרם דורש מרשם רופא
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המוגלובין מתחת לנורמה לתינוק בן שנהדנה12/07/2011
שלום,
הגיעו תוצאות ספירת הדם של בני, הוא לא קיבל תוסף ברזל וינק עד גיל 11 חודשים.
כבר כמה חודשים שהוא אוכל הכל כולל בשר הודו אדום ובשר בקר.
אני רואה שההמוגלובין מחוץ לטווח האם יש צורך בתוסף?האם יש צורך לגשת לרופא?
WBC 10.10 K/UL ( 5.00- 13.00) (.....*...)
NEUTROPHILS 2.30 K/UL ( 1.20- 6.40) (.*.......)
NEUTROPHILS % 22.90 % ( 19.00- 51.00) (*........)
LYMPHOCYTES 6.60 K/UL ( 2.60- 8.10) (......*..)
LYMPHOCYTES % 65.50 % ( 41.00- 68.00) (.......*.)
MONOCYTES 0.90 K/UL ( 0.25- 1.43) (....*....)
MONOCYTES % 9.10 % ( 5.00- 11.00) (.....*...)
EOSINOPHILS 0.20 K/UL ( 0.00- 0.78) (.*.......)
EOSINOPHILS % 1.90 % ( 0.00- 6.00) (..*......)
BASOPHILS 0.10 K/UL ( 0.00- 0.20) (....*....)
BASOPHILS % 0.60 % ( 0.00- 1.50) (...*.....)
RBC 4.14 M/UL ( 3.90- 5.50) (*........)
HEMOGLOBIN 10.70 G/DL ( 11.00- 14.00)*(.........)
HEMATOCRIT 31.60 % ( 32.00- 41.00)*(.........)
MCV 76.40 FL ( 70.00- 85.00) (...*.....)
MCH 25.80 PG ( 23.00- 29.00) (...*.....)
MCHC 33.80 G/DL ( 32.00- 35.50) (....*....)
PLATELETS 227.00 K/UL ( 190.00- 450.00) (*........)
MPV 9.10 FL ( 6.50- 11.50) (....*....)
RDW 15.90 % ( 11.00- 17.50) (......*..)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המוגלובין מתחת לנורמה לתינוק בן שנה - תגובה
פרופ' יצחק לוי13/07/2011רמת הההמוגלובין מתחת ל 11 נחשבת נמוכה,
במרבית המיקרים נגרמת על ידי חוסר ברזל
מציע לגשת לרופא ולקבל הסבר על תזונה מתאימה והמשך טיפול בברזל
בשלב שני מאוחר יותר לחזור על הבדיקה
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מוצץזוהר12/07/2011
אני רוצה לדעת אם מוצץ הוא פיתרון טוב לגזים או שזה הרגל גרוע? כי אני שמה לב שלפעמים זה עוזר לתינוקת שלי להרגע כשבערבים היא מאוד סובלת ובוכה אבל זה לא שהיא ממש דורשת את זה במשך כל שעות היום או משהו כזה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מוצץ - תגובה
פרופ' יצחק לוי13/07/2011אין פתרון טוב ובדוק לגזים-כולל מוצץ
אם הנסיון שלך מראה שזה עוזר-אין מניעה
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאשר יש דלקת באוזנייםאנג'ליקה12/07/2011
שלום, לילד בן 9 חודשים דלקת באוזניים ומקבל אנטיביאוטיקה במשך כבר 7ימים (ממשיך עד 10 ימים לפי מינון של רופא) . כבר 4 ימים אין חום, מרגיש טוב, אוכל טוב ורגוע. האם ניתן לקחת ילד לבריכת תינוקות עם מיים מחוממים או שעדיף להמתין עד שמחלה תחלוף לגמרי - שבוע -שבועים .....תודה.אימא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאשר יש דלקת באוזניים - תגובה
ד''ר קווין שרייבר12/07/2011יכולים להגיע לברכה
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חום גבוה לתינוקנורי10/07/2011
שלום ד"ר לוי
התינוקת שלי בת 8 חד'ת מאתמול חום עד 39+5
נבדקה פעמיים, פעם מיד בעליית החום (יש לה חשד לנויטרופניה) שנמצא בעליה
3500 בבדיקה במסגרת המיון.
הרופאה במיון לא מצאה כל סיבה לחום.
למחרת החום עלה ונבדקה שוב על ידי רופא ילדים בקופ"ח שמצא "וסיקולות" בגרון.
מה זה? האם זה אכן ויראלי? אם כן - מה משך המחלה ולמה לצפות במהלכה.
הילדה מאד לא שקטה. כמובן אינה אוכלת.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חום גבוה לתינוק - תגובה
ד''ר קווין שרייבר11/07/2011וסיקולות בגרון מצביע על מחלה וירלית
בדרך כלל עם חומים יחסי גבוהים
החום ממשיך ל3-4 ימים
הירידה באכילה יכול להיות עד שבוע
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תרופות להורדם חוםשלומית09/07/2011
לילה טוב,
רציתי לדעת האם זה נכון שאסור לתת את אותו הסוג של התרופה להורדת חום פעם אחר פעם ,למשל אקמולי?
(ברור שבהתאם להוראות כלומר כל 6 שעות).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תרופות להורדם חום - תגובה
פרופ' יצחק לוי10/07/2011אם מקפידים על המינון ועל התדירות אין כל מניעה להשתמש באותה תרופה
אקמול כל 4-5 שעות
נורופן לכ 6-8 שעות
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהאנה07/07/2011
שלום דוקטור, אני אמא לתינוקת בת שנה ושלושה חודשים ויצא לי פצע הרפס בזוית הפה (לאחר חום גבוה שהיה לי השבוע), אני מאוד חוששת להדביק את בתי, האם החשש מוצדק? זה מדבק מאוד? האם מספיק לא לנשק אותה או שיש לנקוט בעוד אמצעים? תודה רבה מראש ושבת שלום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
פרופ' יצחק לוי10/07/2011ההרפס עובר במגע כך שברגע שנמנע מגע, נשיות, ונרחוץ ידיים היטב הרי שההעברה תימנע
תודה
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הלהעיר תינוק לאוכלחני07/07/2011
שלום רב יש לי תינוק בן חודש וחצי הוא אוהב לישון על הבטן וכשהוא ישן על הבטן במהלך היון אני צריכה להעיר אותו לאוכל אני הופכת אותו אחרי 4 שעות על מנת שיוכל לפעמים הוא אוכל את כול המנה לפעמים בגלל שאני מעירה אותו הוא שוב נרדם באוכל ולא אוכל טוב מה עליי לעשות אשמח לתגובה תודה ויום טוב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הלהעיר תינוק לאוכל - תגובה
ד''ר קווין שרייבר10/07/2011דבר ראשון-
תינוקטות בגיל הזה אמורים לישון על הגב!
שיש הרבה יותר מקרים של מוות באריסה עם תינוק יושן על הבטן!!
בדרך כלל אני ממליץ להעיר ילד לאכול אפילו אם לפעמים הם ישנים 5 שעות ברצף
ברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
חני11/07/2011תודה רבה על התגובה
הוא ישן גם על הגב על הבטן הוא ישן רק עם השגחה כמובן.
ברצוני לדעת עוד משהו בבקשה העם צריך לתת מים בין הארוחות בימים האלה שחם מאוד אושלא רצוי בגלל שהוא עדין קטן?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך - תגובה
ד''ר קווין שרייבר11/07/2011הוא לא צריך תוספת מים
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תינוק בן 9 חודשים דחוף????????שרון07/07/2011
הבן שלי בן 9 חודשים ניסה לעמוד ולהחזיק בכיסא ונפל על הריצפה ודפק את הראש ואז הכיסא נפל עליו על הפנים אחרי זה הוא בכה כמובן שטפתי לו את הפנים עם מים קרים היה והוא היה קצת מנומנם ואחרי שעה בערך הוא התאושש כמובן שלא נתתי לו לישון כמה שעות אחרי המיקרה אבל כשהוא קם מהשינה הוא היה בסדר חייך וצחק והיה כרגיל השאלה שלי ראיתי שפתאום קשה לו לבלוע הוא אוכל ומשתעל כמו ניחנק וגם שמוצץ את המוצץ
האם זה יכול להיות קשור להפילה או שאם היום עבר בסדר אז הוא כבר בסדר ואין מה לדאוג
בבקשה תענו לי כי אני ממש מודאגת
הוא מחייך ועושה את כל הדברים הרגילים אבל אני עדיין ממש לחוצה
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תינוק בן 9 חודשים דחוף???????? - תגובה
ד''ר קווין שרייבר10/07/2011על תדאגי
נפילות כאלו קוראות כל הזמן
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת גרוןשרה06/07/2011
ראשית ד"ר לוי תודה רבה על התשובה המהירה.
ברשותך שאלה נוספת שאולי תשמע מעט מוזרה ובכל זאת האם נקודה אחת של מוגלה בגרון של תינוקת בת 7 ודשים יכולה לגרום לכך שלא תוכל לאכול כרגיל ? האם נקודה אחת מספיקה כדי לגרום לסיפטומים של מחלה?
לדברי הרופא שלנו זה מספיק כדי לגרום כל המערכת להיות חולה ושקשה לילדה לינוק מבקבוק וכואב לה.
אם כך מדוע אוכלת כמויות של 60 CC מטרנה ולא מצליחה יותר?שומעים כי יש לה ליחה ומעין נשימות רטובות יכול להיות שגם זה מכביד עליה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקת גרון - תגובה
פרופ' יצחק לוי06/07/2011בהחלט ייתכן כי יש לה דלקת קלה בלוע וזה מפריע לה לאכול
עם זאת אם הבעייה תימשך עוד מספר ימים הייתי מציע להגיע לבקרת כדי לחפש סיבות אחרות לירידה בתיאבון
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מוגלה בגרון לתינוקתשרה05/07/2011
שלום
בתי בת 7 חודשים. מזה יומיים אוכלת רק 60 גרם וגם זה בקושי מוציאה בקבוק ולא רוצה יותר. הלכתי איתה לרופא שגילה(_והראה לי) שיש לה נקודת מוגלה בגרון וגם ליחה שלטענתו זו הסיבה שאינה אוכלת כמו שצריך. הוא טוען כי לתינוקות עד גיל שנתיים לא נותנים אנטיביוטיקה גם אם יש מוגלה וזה ויראלי ויעבור תוך מספר ימים לבד. אין לה חום והיא די חיונית מלבד אוכל. האם זה הטיפול הנכון? האם אין צורך באנטיביוטיקה למרות שברור שזו מוגלה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מוגלה בגרון לתינוקת - תגובה
פרופ' יצחק לוי05/07/2011בהחלט מסכים עם דברי הרופא
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
(1).jpg)