מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- גזיםעמית07/06/2011
בימים האחרונים אני מתמודדת ערב ערב עם תופעת הגזים הידועה. אני יודעת שזה חולף בערך בגיל 4 חודשים ממה שכולם אומרים אבל אני ממש שלא מצליחה לעשות שום דבר שיקל עליה את הסבל וממש נקרע לי הלב.
כשאני מניקה אותה היא דוחפת לי את השד ומתקפלת מכאבים.
רציתי לדעת האם מוצץ יכול לעזור ואם אתה מכיר עוד דרכים?
תודה וחג שמח!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גזים - תגובה
פרופ' יצחק לוי08/06/2011בהחלט ניתן לנסות מוצץ,
פרט לכך כל התכשירים לגזים הנמכרים בבתי המרקחת (גרייפ ווטר, סימקול, גליקול וכו) לא הוכחו כיעילים.
בהצלחה
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהליאת,לי יש המלצה בשבילך..
רוני27/06/2011קראתי כבר בכמה מקומות שהגרפווטר מכיל אלכוהול וסוכר אז כדאי לשים לב..צריך לקרוא תמיד בהוראות ולראות שיש אישור של משרד הבריאות..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כיניםנועה06/06/2011
גיליתי אצל ביתי בת השנה כינים האם יש תכשיר שניתן להשתמש בו או לקבל עצה איך להפטר מלבד סרוק במסרק סמיך
אודה לתשובתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כינים - תגובה
פרופ' יצחק לוי08/06/2011ישנם תכשירים לכינים כמו פריודרם שמפו , NOK, ועוד,
אולם אין ספק שהיעיל ביותר הוא המסרק הסמיך,
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום שובמיטל06/06/2011
בקשר להודעה שלי למטה..
בן 5 חוד' שהלחיים שלו עם אודם וכמו עור מחוספס
אמרת שזה נקרא הפטיטיס משהו..
הרופאה נתנה לי משחה בזמנו בשם CETOMACROGOL
האם המשחה הזאת גם טובה?
למעשה,לא כל כך עוזרת ללחיים שלו..
יכול להיות שזה פטרייה??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום שוב - תגובה
ד''ר קווין שרייבר06/06/2011המשחה בסדר
לפעמים ג"כ צריכים משהוא עם סטרוידים
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מספר שאלותמורן05/06/2011
שלום, יש לי בבקשה מספר שאלות:
בתי בת חודשיים, בעיקר יונקת. משקלה בגיל חודש היה במגמת עלייה. במהלך היום מתעוררת לאכול כל 3-4 שעות ויונקת כל פעם כשעה. בלילה היא יכולה לישון רצוף גם 8 שעות ולפעמים אני מעירה אותה כדי לאכול ואז היא אוכלת בתאבון רב.
1. האם שינת הלילה ארוכה מדי ללא אוכל?
2. מאז הלידה הקרקפת שלה אדומה מאוד אבל לא מתקלפת (אני רוחצת אותה בשמן בלנאום), האם אודם זה הוא נורמלי?
3. לאחר הלידה, עוד בבית החולים, הופיע עור שיש שבגללו לקחו לה בירור ספסיס, הבדיקות היו תקינות והרופא אמר שאם ימשיך מעבר לשבועיים להגיע לרופא להמשך בירור. העור שיש עדיין קיים לסירוגין, גם כשלא קר לה. הרופאה בקהילה לא התרגשה מזה. האם להתעקש על המשך בירור?
אשמח לקבל תשובות
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מספר שאלות - תגובה
ד''ר קווין שרייבר06/06/2011שינת לילה תקינה
קרקפת תקינה
עור שיש לסרוגין בגיל כזה תקין
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרם הגנה לתינוקתעמית05/06/2011
שלום רב,
אני אם לתינוקת בת כחצי שנה המצטרפת אלינו לנופש באילת בפעם הראשונה. אציין כי, מדובר בתינוקת בעלת עור בהיר ורגיש במיוחד. אבקש את המלצתך לגבי קרם הגנה לפנים ולגוף אשר מתאים לגילה ולעורה הרגיש.
בתודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרם הגנה לתינוקת - תגובה
ד''ר קווין שרייבר06/06/2011יש המון סוגים
בבית מרקחת אמור להיות משהוא מיועד לפנים
בד"כ זה הכי עדין
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גירוי בצוואראלון05/06/2011
שלום רב,
שמי אלון ואני אב טרי לתאומות בנות חודשיים.
לאחת מבנותיי יש ב"קיפולי שומן" של הצוואר גירויים אדמומיים. אני מאמין שגירויים אלו נובעים משאריות חלב ו/או פליטות שמגיעות לאזור זה, והעור לא "מתאוורר".
חשוב לציין, כי התינוקת לא נראת סובלת מכך.
אנחנו מקפידים על ייבוש המקום ובעת רחצה לשטוף היטב את המקום.
הבעיה הגדולה, לפי דעתי, זה שאין איוורור למקום, דבר שלא עוזר בהחלמת המקום.
מה ניתן לעשות?
האם ניתן למרוח משהו (אלווורה)?
בתודה מראש,
אלון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גירוי בצוואר - תגובה
ד''ר קווין שרייבר06/06/2011קרם לחטות:
אלווורה, בלניום, קרם אורה
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חום ויםשירי04/06/2011
שלום רב,
יש לי תינוק בין שנה עוד מעט, היינו היום בים הוא היה לבוש טוב עם בגד ים ארוך, כובע שתה, אכל... היום בערב מדדתי לו חום והוא היה מעל 38 מאז הים הוא עוד אכל ועשה גם קקי רך. האם יש קשר בין השהות בים לבין החום? הוא היה חיוני ושיחק...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חום וים - תגובה
ד''ר קווין שרייבר05/06/2011אין קשר
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תינוקת בת 7 חודשים, בריכה, חתך ודםי03/06/2011
שלום,
התארחנו השבוע במלון והכנסנו את בתנו בת 7 חודשים לבריכה בו. (בריכה שהיו בה ילדים וגם מבוגרים).
לאחר מספר דקות שהיתה בבריכה שמנו לב כי בזרוע ימין יש לה שריטה/חתך באורך של כ-3-4 ס"מ, כאשר בתעלת השריטה יש דם. (לא נזל דם, אלא היה דם רק בתעלה השריטה, מכל מקום היה ברור שזה *לא* חיצוני בלבד).
כנראה נשרטה מהמנשא בו היתה, ממש לפני שהוכנסה לבריכה.
משמנו לב לשריטה/חתך, כשהיתה בבריכה כבר מספר דקות, הוצאנו את ילדתנו, וכעבור כ-10 דקות חיטאנו ב-2-3 טפיחות של סביעור על פד גזה, שקיבלנו מערכת העזרה הראשונה של המלון.
בעור המקיף החתך היה אודם, בהיקף 2-3 מ"מ.
לאחר כחצי שעה משיצאה מהבריכה, התזנו שתי התזות ספריי מרפן (שרכשתי בינתיים בבית מרקחת קרוב) על השריטה/חתך. האודם סביב החתך עדיין היה קיים.
במהלך היומיים האחרונים, השריטה החלה להגליד, האודם פחת, אם כי עדיין לא נעלם לגמרי, אך בהחלט הצטמצם.
דוקטור -
האם יש חשש זיהום?
האם עלינו לנקוט במשהו נוסף? בדיקת דם כלשהי? למרוח משהו? להמשיך לחטא?
האם נוכחות כלור בבריכה צריכה להרגיע אותנו, בבחינת חומר שמחטא את המים?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תינוקת בת 7 חודשים, בריכה, חתך ודם - תגובה
ד''ר קווין שרייבר05/06/2011לא רצריכים לעשות משהוא מיוחד
אמבטיות רגילות
סבון ומים
על תהיו לחוצים
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שפשוף עינייםהדסי02/06/2011
בני בן החמישה חודשים משפשף מדי פעם את עיניו...
אני לא חושבת שמדובר בעייפות כי זה קורה גם זמן קצר אחרי שינה...
העיניים נראות תקינות ללא אדמומיות או סימנים חריגים אחרים.
במה מדובר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שפשוף עיניים - תגובה
ד''ר קווין שרייבר05/06/2011היתנהגותי
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמה הכוונה התנהגותי? תוכל לפרט? תוד
הדסי05/06/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמה הכוונה התנהגותי? תוכל לפרט? תוד - תגובה
ד''ר קווין שרייבר06/06/2011היא מצאה אצת העפעפיים וזה נעים לה
בברכה
\דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מנורה אולטרה סגולהאמא נועה02/06/2011
שלום רב!
בחדר של בנותיי (1.9 ו 5 חוד') שמנו מכשיר שקוטל יתושים,מין "גריל" שומאיר באור אולטרה סגול, נאמר לי שזה לא טוב לעיניים של הבנות. האמנם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מנורה אולטרה סגולה - תגובה
ד''ר קווין שרייבר05/06/2011זה בסדר
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות דם לבני בן ה- 8 חודשיםשרית31/05/2011
בבדיקות דם נתגלו התוצאות החריגות הבאות:
Hemoglobin | *
10.7
Lymphocytes *
58.2
Eosinophils
0.24
האם יש מקום לדאגה ?
תודה,
שרית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות דם לבני בן ה- 8 חודשים - תגובה
פרופ' יצחק לוי01/06/2011אין מקום לדאגה
יש לפנות לרופא המטפל שיבדוק את נושא הברזל-תזונה, תוספות וכד'
ההמוגלובין מעט נמוך
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גרוד ראשאילת31/05/2011
שלום רב,
מזה כחודשיים בני בן השנתיים ושלושה חודשים מגרד את הראש לא מעט פעמים ביום. שמתי לב שהתופעה התחילה כשהחלפתי לו את השמפו אמנם באותו סוג שמפו (סרקל של ד"ר פישר עם רוזמרין) אך משולב עם מרכך. אחרי שבוע בערך חזרתי לחפוף לו את הראש עם שמפו ללא מרכך גם של ד"ר פישר סרקל פורטה המכיל גם רוזמרין וחומרי הגנה נוספים, אך עדיין הילד מתגרד אבל פחות. יש לציין שהוא גם מזיע בשינה. כמובן שבדקתי האם יש לו כינים או ביצים אך ברוך השם לא? מה ניתן עוד לעשות ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גרוד ראש - תגובה
פרופ' יצחק לוי01/06/2011ייתכן והגרד נובע מהזעה
מציע לקצר השיער ולאוורר
כמו כן לבדוק אם אין קשקשים
תודה
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אי סימטריה קלה בעינייםסיגל31/05/2011
שלום,
לאחר בדיקת התפתחות שיגרתית בטיפת חלב לבני בן החודש ושבוע,הבחינה האחות כי יש הבדל בין שתי העיניים אחת מעט מאולכסנת והשניה יותר עגולה וקצת גדולה.ניתן להבחין רק ממש בהתמקדות ובידיעה כשמסתכלים על הילד. יש לציין כי התפתחות הילד תקינה, לידה תקינה ורגילה.
הבחנת הרופא המטפל טען כי קיים בגופנו אי סימטריה וזה עדין יסתדר.
אני מאוד לא רגועה ושקטה.
האם עלי לפנות לגורם ממוחה נוסף?
אשמח לקבל תשובה בהקדם.
בברכה
סיגל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אי סימטריה קלה בעיניים - תגובה
פרופ' יצחק לוי01/06/2011לרופא עיניים של ילדים
קרוב לוודאי מדובר בקפל עור היוצר רושם של אסימטריה
אך לוודא זאת יש לפנות לרופא עיניים ילדים
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בן 5 חוד'מיטל31/05/2011
שלום,
הבן שלי בן 5 חוד'
ויש לו כל הזמן (וגם שהוא קם בבוקר)
אדום בלחיים וכמו עור יבש
מה אפשר לשים? האם זה יעבור?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בן 5 חוד' - תגובה
פרופ' יצחק לוי01/06/2011נקרא דרמטיטיס אטופית
בשלב ראשון קרם לחות ושמן לאמבט
אם לא עוזר משחה עם קורטיזון למשל אלוקום
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אוושה בלבמ.פ30/05/2011
שלום רב
יש לי תינוק בן 4 חודשים מיום הוולדו התברר לנו שיש לו אוושה בלב,פתח בינוני בין החדרים התחתונים 1/6,אנו במעקב אצל רופא קרדולגיה.
רציתי לדעת אם בכי ממושך יכול להזיק לו בצורה כלשהי ,משום שקרובי משפחה שבכי לא טוב במצבו.הכוונה בכי שלא בכי רעב או אי שקט מכאבים אלא בכי של תרימי אותי ברגע שאני שמה אותו בידים הוא מפסיק בחצי שניה לבכות.
לדוגמה אתמול היו כמה סידורים בעיר עם הילדים יצאתי ואין מנוח של בכי אם הוא בעגלה ויצא שלאורך כל הסידור הרמתי אותו ודחפתי עגלה והחזקתי עוד ילד הבן הבכור שלי בן 3 שנים ביד השניה שזה גרם לי שיגעון שהגעתי למצב של בכי לכמה דקות.
הבן הגדול שלי אין לי זמן איתו בכלל וזה מפריע לי משום שרוב הזמן אני מחזיקה את התינוק או עצבנית משום שלא הצלחתי לעשות שום דבר,וזאת משום שהתינוק במשך היום לא ישן הרבה השינות שלו רבע שעה עשרים דקות לא יותר,אך בלילה הוא כן ישן רק עד שמגיע הלילה אני על סף התמוטטטות מעייפות.בבקשה תעזרו לי ותסבירו לי האם בכי ממושך של תינוק ללא רעב או כאב כלשהו יכול להזיק לתינוק שיש לו אוושה בינונית בלב .
אודה לכם מאד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אוושה בלב - תגובה
פרופ' יצחק לוי01/06/2011לגמרי לא.
תיהיי רגועה לחלוטין
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)

(1).jpg)