מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שלום לך ד"רשני23/07/2011
תינוקי בן 8 חודשים.
אתמול שכב על מזרן פעילות בעובי 3 ס"מ שמונח על הרצפה.
הוא שכב על הבטן כאשר ראשו מורם וכנראה בהיפוך מבטן לגב הוא יצא מגבולות המזרן וחטף מכה בראש.
שמעתי "בום" ולאחריו בכי ממש קצר.
מיד לאחר מכן חייך והתנהג רגיל לחלוטין.
בראש אין שום סימן למכה.
האם יש צורך בביקורת רופא לנוכח גילו והמקרה?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום לך ד"ר - תגובה
פרופ' יצחק לוי23/07/2011אין צורך
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תת תזונהליאת22/07/2011
בתי בת 5 חודשים כל פעם שהיא צריכה לאכול היא אינה בוכה לאוכל אני רואה שעבר 3 שעות ונותנת לה לאכול אבל היא אוכלת מעט ומוציאה את הבקבוק ובוכה ואינה רוצה לאכול כל זה קרה בעקבות שבוע קשה שעבר עלי מכיוון שסבלתי מדיכאון מאוד קשה אחרי הלידה לא יכולתי לטפל בילדה ולאכיל אותה הבעיה שהייתי לבד ולא הייתה לי עזרה אני מפחדת שבתי עכשיו סובלת מתת תזונה השאלה איזה סימנים יש למי שסובל מתת תזונה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תת תזונה
ליאת22/07/2011בנוסף לא הייתי מצליחה לישון והיתי מטופלת בכדורים הרדימו אותי כמה ימים טובים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתת תזונה - תגובה
פרופ' יצחק לוי23/07/2011אם עולה היטב במשקל הרי שאין לה תת תזונה
לגבי הבעיות האחרות הייתי מציע להתייעץ עם הרופא ילדים שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בת 9.5 חודשיםשואלת שאלה22/07/2011
שלאחרונה עושה בעיות ממש קשות עם האוכל (מטרנה)
כבר לא אוכלת את הכמויות שאכלה בעבר (כל ארוחה כ-240 מ"ל).יכולה להפסיק גם אחרי 150 מ"ל בלבד..
אני מודעת לכך שזו תקופה של צמיחת שיניים,אבל המצב הזה נמשך כבר לא מעט זמן ומאוד מטריד אותי,כי זה עיקר האוכל שהיא אוכלת (לא חובבת מוצקים במיוחד)
מה ניתן לעשות?פשוט לתת לה לאכול כמה שהיא רוצה ולא להכריח?אני מרגישה שהיא לא אוכלת מספיק,למרות שמבחינת אחוזונים ומשקל היא לא יורדת בהם, אלא שומרת על אחוזון משקל יחסית יציב..
אני כבר ממש מיואשת מזה,וזה גורם לי לעצבנות יתרה
נ.ב-אין לה בעיות אוזניים/קיבה או משהו כזה..נבדקה אצל רופאת ילדים לפני כשבועיים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בת 9.5 חודשים - תגובה
פרופ' יצחק לוי23/07/2011אם לא יורדת במשקל ומתפקדת כרגיל אין צורך בכל טיפול
העיקר לא ללחוץ כי זה יביא לנסיגה יותר גדולה
פשוט תרגיעו, הילדה בריאה וזה הכי חשוב
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- uti אצל בת שנהמרין21/07/2011
שלום רב,
לפני כשבוע הילדה אובחנה כסובלת מ- uti, אושפזה למשך 5 ימים וכרגע נמצאת בבית עם טיפול אנטיביוטי לשבוע....
מרוב הלחץ של כל האירוע יצאתי מבית החולים מבולבלת לגביי מה שקרה ורציתי לשאול מס' שאלות-
לפני שהיתה תוצאה של תרבית במשך כ 48 שעות קיבלה 3 iv ביום (פעמיים תרופה אחת ופעם נוספת תרופה אחרת והעירוי היה הרבה יותר איטי), כאשר נתקבלו תוצאות התרבית ונמצאו חיידקי e. coli העירוי ירד לפעם אחת ביום.
לפי ההסבר של הרופא המטפל הילדה סבלה מ- פיילונפריטיס ובצאתה מבית החולים נעשה לה אולטרסאונד כליות שנמצא תקין.
כטיפול המשך בבית ניתן לה צפוביט פורטה 3 פעמים ביום למשך שבוע.....
יש לי מס' שאלות:
1. לפי מה שקראתי בנושא - צפוביט או צפורל (שלמיטב הבנתי הם אותה משפחה) ניתן דווקא כטיפול לציסטיטיס ולא לפיילונפריטיס ....מה זה אומר?
2. בבית החולים "נעלמה" באופן מוזר בדיקת הקטטר של ביתי ולא היו נתונים לגביה במחשב וההסתמכות נעשתה על בדיקת שתן משקית שנלקחה בקופת החולים ע"י הרופאה (בהתחלה עשו לה סטיק, אח"כ בדיקת מעבדה ואח"כ תרבית) - למיטב הבנתי לא עושים תרבית מבדיקה שנלקחה ע"י שקית מחשש לתוצאות לא אמינות...האם יכלו לטעות באבחנה???
3. הטיפול האנטיביוטי בוריד אכן עזר וכעבור יומיים ירד לביתי החום ושוחררה לאחר 40 שעות ללא חום - כמו כן יידעו אותי שבכל עליית חום עלי לעשות לה בדיקת שתן, האם הייתם ממליצים בתום הטיפול בבית לעשות בדיקת שתן על מנת לשלול את הימצאו של החיידק כתוצאה מאבחנה או מטיפול שיכלו להיות לא מדוייקים?
4. האם האבחנה פיילונפריטיס אומרת בוודאות שהייתה דלקת בכליות? עד כמה חמור
יכול להיות הנזק לכליות במידה ותחזור הדלקת (כמובן שתקבל טיפול במהירות האפשרית)?
סליחה על מטר השאלות ובתודה מראש, אמא מודאגת...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר uti אצל בת שנה - תגובה
ד''ר קווין שרייבר21/07/2011הטיפול עם צפורל מטעים
עדיף לקחת דגימה סטרילי לתרבית עו קטטר או ניקור לשלפוחית
לא צריכים לחזור על הבדיקת שתן אחר טיפול
פיילונפריטיס = דלקת בכליות
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהשירי20/07/2011
שלום דוקטור, בתי בת שנה ושלושה חודשים, שאלה לגבי בקבוק המים שלה - האם חשוב בכל סוף יום לרחוץ את הבקבוק במים וסבון? תודה רבה מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד''ר קווין שרייבר21/07/2011כן
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- וירוסים וצואה כמעט שחורהגלי19/07/2011
שלום רב,
בננו בן 9 חודשים.
ממוצ"ש עם חום בסביבות 39 מעלות. מיום ראשון עם מעין פריחה של נקודות ופצעונים אדומים על כל גופו.
בבדיקה אצל רופא ילדים ביום א' בבוקר אובחן כסובל מוירוס הרפנגינה. בביקור ביום ב' בבוקר (לאחר שהופיעה הפריחה) אובחנה הפריחה כויראלית..
אתמול אחה"צ צואתו היתה בצבע כמעט שחור. האם זה נורמלי? כמו כן, הפצעונים האדומים שעל גופו גדלים בחלק מהאזורים (בעיקר סביב כפות הידיים) ומפתחים מעין שלפוחיות קטנות. האם כדאי לחזור לרופא?
בתודה מראש,
גלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר וירוסים וצואה כמעט שחורה - תגובה
ד''ר קווין שרייבר20/07/2011צואה שחר זה לא תקין
בלי לראות את הפריחה זה כשה להגיב
כדאי בדיקה חוזרת לרופא ילדים
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הזעה מרובה,צליל19/07/2011
שלום, בני בן שנה ושלושה חודשים, מזיע המון בלילה, אני מחליפה לו בשעת השינה חולצה, כולו רטוב מכף רגל ועד ראש, לאחר מכן אני רואה במהלך הלילה את הידים והזרועות מאד קרים, יש וונטלטור בחדר, ובסוף יוצא שהוא מנוזל, איך אפשר לעזור לי אם הוא מזיע ומצד שני מנוזל, אי אפשר לישון בלי מאוורר, מזגן אני לא מדליקה בלילה מפחדת שיהיה מידי קר לו, בתודה מראש,
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הזעה מרובה, - תגובה
ד''ר קווין שרייבר20/07/2011אין פיתרון טוב
שהוא יזיע עם שמיחה
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההזעה בתינוקות
נוי24/06/2013זה בסדר שתינוקת בת חצי שנה תזיע בלילה כל כך הרבה (לא בגלל חום) בחדר שלא חם שם? אני חוששת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חום שלא יורד..ליאת18/07/2011
שלום וברכה,
ביתי בת השנתיים וחודש פיתחה חום לפני שבועיים ויום. היה לה בהתחלה חום של 39 וקצת ולאחר מכן ירד ל38 ואז די התייצב לפחות מ38 בד"כ. העניין הוא שכבר יותר משבועיים היא עם חום יחסית נמוך אך לא מפסיק (בין 37.3 עד ל38 בד"כ). היינו אצל רופאת הילדים והיא בהתחלה חשבה שזה ויראלי. כשהחום המשיך עשינו בדיקות דם ושתן שיצאו תקינות. הרופאה אמרה שאם זה ממשיך עוד שבוע נעשה בדיקות יותר מקיפות. החום אכן המשיך ואני ממש מודאגת..
אנחנו אמורים ללכת לרופאה מחר אך רציתי לשאול אלו כיוונים כדאי עוד לבדוק? ממה זה יכול לנבוע? יכול להיות שזה מונו? למרות שבדיקת הדם יצאה תקינה
אציין שבהתחלה היה לה קצת נזלת ושיעול קל אך זה לא נראה לי קשור כי הצינון כבר נפסק מזמן והחום עדיין ממשיך..
תודה מראש
ליאת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חום שלא יורד.. - תגובה
ד''ר קווין שרייבר19/07/2011עם זה לא מטפס מעל 38 לא הייתי עושה בירור מעמיק
זה עדיין יכול להיות מונו
בברכה
דר קווין
נ.ב. הפורם באמת מיועד לילדים עד גיל שנתיים, לידיעתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חום גבוה בגיל עשרה ימיםמירי18/07/2011
שלום רב ,
האחיין שלי בן עשרה ימים ,היום הוא העלה חום גבוה 38.6, הוא הגיע למיון ועשו לו בדיקות דם , תרביות דם ותרביות שתן, בנוסף לקחו לו בדיקת נוזל מעמוד השידרה .
רצית לשאול אם זה הליך שיגרתי ? וממה יכול להופיע חום בגיל צעיר כל כך?
אשמח לקבל תשובה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חום גבוה בגיל עשרה ימים - תגובה
ד''ר קווין שרייבר19/07/2011כל ילד מתחת לגיל חודש עובר בירור כזה
צריכים לברר למה החום
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גזים בגיל 3 חודשיםאורטל18/07/2011
בתי בת 3חודשים, ניזונה ממטרנה. היא סובלת מאוד מגזים, היא מתפתלת ובוכה במשך כל היום, יש בערך 5-6 התקפות גזים ביום וכל אחת בערך שעה שעתיים. נראה כי בימים האחרונים זה אפילו מחמיר.
(מהלידה יש לה יציאה פעם ביומים שלושהוהיא ירוקה כהה)
ניסיתי את כל התכשירים ומסאגים וכו, מה עוד ניתן לעשות? אוליים ש ההחמרה מצביעה על משהו אחר (למרות שהסימנים נשארו סימנים של גזים)?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גזים בגיל 3 חודשים - תגובה
ד''ר קווין שרייבר18/07/2011אין משהוא טוב לגזים בתינוקות
כדאי להיות במעקב אם הרופא ילדים שלכם
האם מדברים על:
ריפלוקס???
רגישות לתמ"ל ???
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש לה גם ריפלוקס
אורטל18/07/2011הרופא אמר שהיא בריאה ולא נתן טיפול לריפלוקס כיוון שעולה יפה במשקל. האם הריפלוקס יכול לגרום לכ"כ הרבה גזים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכן
ד''ר קווין שרייבר18/07/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניסיתי הכל
אורטל25/07/2011אני עכשיו מנסה הכל שוב אולי עכשיו זה יעזור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פטריה בפות אצל תינוקת בת 10 חודישםshosh18/07/2011
מה הגורמים לפטריה בשפתיים החיצוניות של הפות?
מה הטיפול?
מהן דרכי המניעה של הישנות התופעה?
בתודה,
שוש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פטריה בפות אצל תינוקת בת 10 חודישם - תגובה
ד''ר קווין שרייבר18/07/2011שייך לגיל
אין מניע
עם זה חוזר על עצמו כל פעם שמפסיקים טיפול עם משחות נגד פיטריות כדאי בירור נוסף
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חיטוי בקבוקים ומוצציםמושי17/07/2011
באיזו תדירות יש להרתיח בקבוקים ומוצצים (האם לאחר כל שימוש)לשימושו של תינוק בן שישה שבועות ? האם יש להרתיחם על האש 5 דקות או פשוט להשרות במים רותחים?
האם יש להרתיח גם את משאבת החלב?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חיטוי בקבוקים ומוצצים - תגובה
ד''ר קווין שרייבר18/07/2011רישמי התשובה : הרתחה אחר כל שימוש
הרתחיה: שהייה במים רותחים 5 דקות
גם משאבת החלב
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
מושי19/07/2011תודה על תשובתך.
יש לי שאלה נוספת: באיזו תדירות מומלץ להחליף מוצץ סיליקון בחדש?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת - תגובה
ד''ר קווין שרייבר20/07/2011אין צורך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תינוק בן חודשייםeden17/07/2011
שלום רב , יש לי ילד בן חודשיים ורציתי לדעת האם נותנים תוספת מים לילד שחי על מטרנה בגיל כזה בימים חמים במיוחד , האם זה ממש אסור ? כי מטרנה אמרו שזה מאמץ לכבד וטיפת חלב אמרו שמותר קצת .
בנוסף האם ילד שעבר לא ישן הרבה במהלך היום והתחיל להיות עייף הרבה במשך היום , אך השינות הן קצרות כל פעם איזה 20-40 דקות , יכולה להיות בעיה ? כי אולי זה קשור לחום אבל יש ימים שישן המון יום אחד ספרתי 6 שעות שינה במשך היום . האם יכול להיות חוסר ברזל בגיל הזה ? כדאי לעשות בדיקות ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תינוק בן חודשיים - תגובה
ד''ר קווין שרייבר18/07/2011ילדים בגיל חודשיים לא זקוקים לתוספת מים. אין יתרון בזה
השינה תקינה
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תינוק בן 9 חודשיםשרון14/07/2011
הבן שלי בן 9 חודשים אוכל פורמולת סויה כי הוא אלרגי לחלב
שמעתי מכמה נשים שפורמולת סויה היא לא בריאה כי פירקו כביכול או פולי הסויה בפעולה כימית האם זה נכון?
האם זה מסוכן לשתות פורמולת סויה?
מה אני יכולה לתת לו כתחליף לפורמולה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תינוק בן 9 חודשים - תגובה
פרופ' יצחק לוי15/07/2011אם הרגישות לחלב אמיתית יש להמשיך בפורמולה על בסיס סויה
ללא חשש
ובגיל שנה לנסות במסגרת רפואית (מוקד או אשפוז יום) חזרה לחלב
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ויטמין וברזל יחד לפני האוכלהיולדת14/07/2011
שלום וברכה,
יש לי תינוקת בת 4 חודשים ורציתי לברר האם זה בסדר לתת לה את הויטמיןD והברזל ביחד ולפני הארוחה. היא אוכלת סימילאק הנוסחא המשופרת.אשמח אם תחזרו אליי בתודה מראש היולדת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ויטמין וברזל יחד לפני האוכל - תגובה
ד''ר קווין שרייבר17/07/2011זה בסדר
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
