מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- צואה קשהחופית28/07/2011
שלום רב,
בני בן חצי שנה, קיבל עד כה נוטרמיגן בשילוב דיסת קונפלור בעקבות אלרגיה לחלב פרה (אובחן ע"י צואה דמית). כמו כן הוא סובל מלרינגומלציה (וזו הסיבה שהוא מקבל דיסה - להסמחה משום שפולט הרבה ולהשבחת הטעם). מאחר והוא לא מקבל מספיק קלוריות (לא אוכל מספיק) רופא הריאות המליץ לנו לעבור לפורמולה צמחית, מאחר וטעמה טעים יותר יש הנחה כי הוא יאכל יותר. כמו כן הוא המליץ על תוספת של polycose (במינון של 5 גרם על 100 מ"ל). בשבוע האחרון שילבנו לו בהדרגה את נוטרימיגן עם הפורמולה הצמחית, דיסה וה polycose, (כיום במינונים הבאים: 120 מ"ל צמחית, 30 נוטרימיגן, 5 גרם polycose וכפית דייסה (כ 5 גרם) במטרה להוריד את הנוטרימיגן כבר היום (ואכן כמות האוכל גדלה מ 120 ל 150 מ"ל למנה).
אתמול וגם היום בבוקר יצאה לבני צואה קשה וכהה. אתמול יציאה זו היתה רכה וקשה יחד, והיום רק קשה. יש לציין כי במהלך היום הייתה לו יציאה נוספת רכה.
שאלתי היא האם כל השילובים הביאו לצואה הקשה? האם עליי להוריד את אחד המרכיבים?
אציין כי הוא אוכל מנת פירות ומנת מרק עם עוף טחון כל יום (פעם ביום)
בתודה,
חופית.....אמא קצת מודאגת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צואה קשה - תגובה
פרופ' יצחק לוי29/07/2011מציע תוספת פירות, ירקות, מאכלים עשירי סיבים תזונתיים
בנוסף ואם אלו לא עוזרים, סירופ אבילאק (דרך הרופא המטפל)
אלו יקלו על היציאות
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחוף - חום לאחר חיסון גיל חודשייםקונצי27/07/2011
שלום,
הילד שלי בן חודשיים וקיבל היום חיסונים רוטה, פרוונר ומחומשת.
בסביבות שבע בערב הבחנו שיש לו חום, מדדנו באמצעות מד-חום של האוזן והראה 39.1. קילחנו אותו במים פושרים (לא קרים מדי) ובנוסף אקמולי כ- 3 מ"ל.
שאלותיי:
1. האם כמות האקמולי שצריך לתת לפי הרשום צריך להתבצע לפי משקל הילד או גיל הילד. המתוק שלנו שוקל 6 ק"ג.
2. לאחר כשעה עדיין חם מאוד למגע אך מד החום מראה 37.6 מעלות. מה הלאה? ממה צריך להימנע ולמה לשים לב?
בנוסף, אוכל סימילאק, והארוחה האחרונה שלו הייתה היום בשלוש אחה"צ ומאז הופעת החום לא מעוניין בבקבוק (השעה כרגע 21:00).
מודאגת...... אודה לתגובה מהירה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דחוף - חום לאחר חיסון גיל חודשיים - תגובה
פרופ' יצחק לוי29/07/2011קרוב לוודאי תגובה לחיסון
מקווה שעד היום החום עבר כי בדרך כלל יכול להמשך כ 24 שעות
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שתןדפנה27/07/2011
שלום,
הבן שלי בן 7 חוד' עשה בדיקת שתן לאחר חום שהיה לו במשך יממה ועבר ב"ה..
רוצה לדעת האם התוצאות תקינות? נ.ב- מטופל במוטולוגיה עקב נויטרופינים נמוכים.
GLUCOSE - U STRIP תוצאה: NORMAL mg/dl תוצאה לעומת טווח הנורמה:NORMAL
BILIRUBIN- U STRIP תוצאה:NEG mg/dl תוצאה לעומת טווח הנורמה:NEG
KETONES- U STRIP תוצאה:NEG mg/dl תוצאה לעומת טווח הנורמה:NEG
SPECIFIC GRAV-U STRI תוצאה:1.045 תוצאה לעומת טווח הנורמה:
1.001 1.030
סמן - הערך מחוץ לטווח
PH- U STRIP תוצאה:5.5 /µl תוצאה לעומת טווח הנורמה:4.8
סמן - ערך תקין
5.5
7.4
PROTEIN- U STRIP תוצאה: 30 mg/dl תוצאה לעומת טווח הנורמה:0
סמן - ערך תקין
30
30
UROBILINOGEN-U STRIP תוצאה:NORMAL mg/dl תוצאה לעומת טווח הנורמה:NORMAL
ERYTHROCYTES-U STRIP תוצאה:NEG /µl תוצאה לעומת טווח הנורמה:NEG
NITRITE- U STRIP תוצאה:NEG תוצאה לעומת טווח הנורמה:NEG
LEUCOCYTES - U STRIP תוצאה:NEG. /µl תוצאה לעומת טווח הנורמה:NEG.
האם התוצאות תקינות?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שתן - תגובה
פרופ' יצחק לוי29/07/2011תקין
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קילופים בקרקפת אצל תינוקותעדינה27/07/2011
שלום וברכה ,
ביתי בת חודשיים וחצי.
1.בשבועיים האחרונים שמתי לב למעין קילופים באזור הקרקפת.
האם זהו דבר חולף?האם יתכן כי הדבר נובע ממקלחות שנעשות עם אל-סבון ולא עם שמן כדוגמת "בלנאום"?
באם זה דבר חולף האם כדאי לטפל בעזרת מוצר כלשהו?
2.מימיה הראשונים יש לה בעורף אדמומיות שטרם חלפה ,
וכן גם בנק' ספציפית במרכז הקרקפת האחורי.
האם אלו הם סימנים טריויאליים שמופיעים אצל תינוקות וחולפים עם הזמן או שמה מדובר במשהו אחר?
רציתי לציין ששמעתי שמרגע היוולדם יש לתינוקות כמה פריחות/אדמומיות טריויאליות כגון: מעין חררה על הפנים ,אדמומיות באזור ה-T וכיו"ב
אשמח למעט סדר בדברים אני מאוד מבולבלת.
תודה מראש על המענה המקצועי
שבוע מצוין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קילופים בקרקפת אצל תינוקות - תגובה
פרופ' יצחק לוי29/07/2011כל התופעות שתיארת נורמליות לגמרי בתינוקות
לגבי הקשקשת והקילוף בראש תנסי עיסוי עם שמן לתינוק כשעה לפני החפיפה
זה ירכך והקילוף ישתפר בכל חפיפה
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על תשובתך,שאלה נוספת
עדינה29/07/2011האם כל התופעות הללו חולפות מתישהו?
הבנתי מדבריך שכן לגבי הקילופים מה לגבי האדמומיות בעורף ובחלק המרכזי האחורי של הראש?
שבת שלום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על תשובתך,שאלה נוספת - תגובה
פרופ' יצחק לוי30/07/2011אלו וכתמי לידה והם יחלפו עם הגיל
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חיסון גיל שנהשירי.א26/07/2011
הבן שלי קיבל אתמול חיסון לגיל שנה ועכשיו הקיא, כל היום הוא ישנוני, בוכה הרבה, לא אוכל טוב. האם יכולות להיות תופעות לוואי כבר כיממה אחרי החיסון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חיסון גיל שנה - תגובה
פרופ' יצחק לוי29/07/2011בהחלט ייתכנו
מצד שני יש הרבנ הרבה ילדים עם בעיות דומות כך שייתכן גם שזה צירוף מיקרים
אם הבעייה נמשכת מציע להתייעץ עם הרופא שלך
תודה
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תנוחת שינה ייחודית...גלי25/07/2011
שלום רב,
בננו בן 9 חודשים.
בגיל חודש אובחן כסובל מרפלוקס סמוי.
בינתיים חלפו להן (ב"ה) תופעות הרפלוקס, אולם בזמן השינה, הוא עדיין ישן על צדו כשראשו ממש מוטה לאחור, כך שנוצרת זווית של כמעט 90 מעלות בין ראשו לגבו (כנראה התרגל לישון כך כאשר סבל מהרפלוקס).
אני מניחה שפשוט נוח לו לישון כך אולם רציתי לוודא שאין עם זה בעיה.
אודה לחוות דעתכם.
גלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תנוחת שינה ייחודית... - תגובה
פרופ' יצחק לוי29/07/2011לא אמורה ליהיות כל בעייה אם הוא מתפקד בסדר בשאר התחומים
ואין כל בעיות אחרות
בכל מיקרה מציע שתצלמי ותראי לרופא שלך
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה ושבת שלום
גלי29/07/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קקי ירוקי25/07/2011
שלום רב
לביתי בת ה-5.5 חודשים יש לעיתים יציאות צואה בצבע ירוק ומרקם קצת מישחתי.
אשמח אם תוכלו לומר לי האם זה כתוצאה מלקיחת ברזל (3 טיפות ביום, בנוסף לויטמין D)
או שמא המקור הוא אחר ויש לפנות לבדיקת רופא?
בתודה מראש
יעל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קקי ירוק - תגובה
פרופ' יצחק לוי29/07/2011אין לכך כל משמעות ואין צורך לפנות לרופא
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רגישות לביצהליאת25/07/2011
שלום,
עשיתי לבני בן השנה בדיקת רגישות לביצה ואלו התוצאות:
Egg White 14.90 Class 3 H U/ml
Egg Yolk 3.29 IU/ml
מה התוצאות אומרות?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רגישות לביצה - תגובה
פרופ' יצחק לוי29/07/2011אנא פני לאלרגולוג שעשה את הבדיקות לצורך הסבר,
המשמעות מוסברת בהקשר הקליני ולא רק לפי תוצאות המעבדה בלבד
שלך
ד"ר יצחק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניקוי ידי התינוקדנה25/07/2011
איך אפשר לנקות את הידיים של התינוק שמכניס אותן כל הזמן לפה? האם ישנם בשוק מגבונים מיוחדים לכך? לא תמיד יש לי זמינות לברז מים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניקוי ידי התינוק - תגובה
ד''ר קווין שרייבר25/07/2011מגבונים רגילים זה בסדר
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמלצה אישית...
קונצי27/07/2011הייתי משתמשת במגבונים אורגניים.
מגבונים רגילים מכילים חומרים שלא ממש בריאים בהכנסת לפה...
מגבונים אורגניים מכילים חומרים טבעיים בלבד (לעומת מגבונים רגילים).
ניתן לקנות בחנויות טבע. אמנם יקר יותר, אך זה לצורך שימוש כשאת מחוץ לבית בלבד.
זו דעתי האישית.... בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פטרת בלשון ואפטה מתחת לשפהשלי25/07/2011
הקטנה שלי בת שנה ותשעה חודשים סובלת מהתקפי סטרידור, ביום רביעי קיבלה סטרואידים חזקים למשך יומיים ומיום שבת פיתחה פטרת בלשון ואפטה מתחת לשפה תחתונה. כבר בלי סטרואידים, מטופלת כרגע בדקטרין אורל ג'ל, מסרבת לאכול. איך אפשר לזרז את ההחלמה? מה אפשר לתת לה לאכול? היא לא מוכנה להכניס לפה כלום. אני מזריקה לה מים עם מזרק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פטרת בלשון ואפטה מתחת לשפה - תגובה
ד''ר קווין שרייבר25/07/2011אין דרך לזרז את החלמה
לפעמיים טייג'ל עוזר לילדים אם הכאב בפה
בהצלחה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ברזל -תופעות לוואידנה25/07/2011
1. מהן תופעות הלוואי האפשריות במתן ברזל לתינוק?
2. אם התינוק יונק עד גיל חצי שנה, האם כדאי לדחות את מתן הברזל?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ברזל -תופעות לוואי - תגובה
ד''ר קווין שרייבר25/07/2011תופעות- במקרים בודדים -עצירות
לא כדאי לדחות
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ילד בן שנה וחצילימור24/07/2011
שלום רב...
ישנם כמה בעיות אצל ילדי שצצו לאחרונה ואני ישמח ליעוץ דחוףף
1. מזה כמה ימים הילד לא מוכן להיכנס למקלחת טיפת מים שנוגעת בו הוא מתחיל לצרוח ברמות קשות בכי בילתי ניפסק וזה לא משנה באייזה חלק בגוף המים נוגעים... הוא לא מוכן להיכנס בכלל לכיוון האמבטיה (לפני כן הילד היה עושה אמבטיות בכייף אפילו בימים חמים היה יכול להיות חצי שעה בפנים עם המשחקים שלו)
2. ובנוסף בימים האחרונים הוא מתחיל להרים עלי ועל בעלי ידיים נותן מכות בפנים בידיים ובנוסף עומד וצועק בקולי קולות.
אני חייבת לציין שהוא בחופש מהגן וניכנס למסגרת אחרת למהלך החופש...(_בייביסיטר)
ובנוסף אני לא יודעת עם זה קשור אני בהריון בחודש 7..
אשמח לעצה עזרה אייזה שהוא פיתרון למצב.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ילד בן שנה וחצי - תגובה
ד''ר קווין שרייבר25/07/2011זה משהו התנהגותי, בין תגובה להריון בין תגובה למסגרת החדשה שלו
עם האמבטיות-זה לא הכי נורא אם הוא מתרחץ כל יום
ביחס למכות- לא הייתי מרשה לו. אם הוא עושה תעזבו אותו ואל תתנו לו התיחסות
בהצלחה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיות במערכת העיכול?דידי24/07/2011
שלום רב, בתי בת 8 שבועות, מזה מספר ימים היציאות שהיו בערך 5 פעמים ביום הצטמצמו ל-1-2 והפכו נוזליות עד מימיות(אנו לעיתים חוטפים "שפריצים") אך נותרו חרדליות- אני מניקה ורק מניקה.
בנוסף, הבוקר פלטה המון אף דומה להקאה כמויות גודלות, שכן היה בצבע שקוף מעורב עם חלב. כרגע היא ישנה וקמה לאכול וחוזר חלילה. לא ערה ממש, וכשהיא ערה היא בוכה. אין לה חום. אשמח לחוות דעתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיות במערכת העיכול? - תגובה
ד''ר קווין שרייבר25/07/2011זה נשמע יחסי תקין
אולי עובר אליה וירוס קל במעיים
עם אין שיפור תוך יום-יומיים הייתי מבקר אצל רופא ילדים
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נקודות אדומות עם מוגלה על העורהדס24/07/2011
שלום,
יש לי ילד בן שנה. יום חמישי-שישי היה לו חום סביב ה 38 מעלות וביום שישי החלו להופיע לו פצעים אדומים עם מוגלה על כפות הרגליים וקצת גם על הידיים. בנוסף היו אזורים בגוף בהם היו נקודות אדומות יחסית צפופות ללא מוגלה (כאלו שנראים כמו פריחה). בנוסף לילד גם לא היה תיאבון ולא רצה מוצץ מה שהיה נראה כי מפריע לו משהו בגרון.
היינו אצל הרופאה והיא אמרה שזוהי מחלה ויראלית מהסוג הקל ביותר של מחלת הפה והטלפיים ועדיין יש אודם בגרון. היא נתנה לנו משחה אנטיביוטית למרוח על הפצעים. האם כדאי לתת לילד (עוד שבועיים הוא בן שנה) חלב עיזים על מנת להעביר את האודם בגרון?
תודה
הדס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נקודות אדומות עם מוגלה על העור - תגובה
ד''ר קווין שרייבר25/07/2011זה לא ידוע עם חלב עיזים באמת עוזר
זה לא מזיק
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ברזל והנקהטלי24/07/2011
שלום רב, בני בן שלושה חודשים
מגיל שבועיים סבל מגזים ולקראת גיל חודשיים הכל נרגע. בתקופה ההיא לקחתי פוריק הריון בגלל אנמיה שלי. היום חזרתי לקחת שוב פוריק בגלל אנמיה ורציתי לדעת האם יתכן וזה משפיע על בני? הוא סובל שוב מגזים ועיוותים בבטן. אציין כי הוא יונק בלבד.
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ברזל והנקה - תגובה
ד''ר קווין שרייבר25/07/2011זה לא אמור להשפיע
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)

(1).jpg)