מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תופעות לוואי לאחר חיסון גיל שנהאורלי31/01/2011
שלום רב. בתי בת השנה קיבלה אתמול חיסונים לגיל שנה - 3 חיסונים - 3 דקירות - אבעבועות, פרבנר ומחומשת. לאחר שלוש שעות, העלתה חום ל 38.3, ובהמשך עלה בערב ל 38.6. האם יכול להיות שזו תגובה כ"כ מהירה לחיסון? או שזה פשוט צירוף מקרים וכנראה פיתחה איזה וירוס?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תופעות לוואי לאחר חיסון גיל שנה - תגובה
ד''ר קווין שרייבר31/01/2011האם יכול להיות שזו תגובה כ"כ מהירה לחיסון?
בן
או שזה פשוט צירוף מקרים וכנראה פיתחה איזה וירוס?
גם אפשרי
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רוק מרובה אצל תינוקת בת חודש וחציאורי30/01/2011
בת שלי לאחרונה מוציאה הרבה רוק. בנוסף לזה ביומיים האחרונים היא מלקקת את הידיים שלה -מוציאה לשון ומלקקת. גם כשהיא עם מוצץ נוזל לה קצת רוק על הסנטר. האם התופעה מוכרת ולמה זה קורה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רוק מרובה אצל תינוקת בת חודש וחצי - תגובה
ד''ר קווין שרייבר31/01/2011זה נשמע תקין לגיל הזה
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם זו עצירות?אני אמא30/01/2011
שלום ד"ר,
בתי בת 4 וחצי חודשים, שוקלת כ6.5 ק"ג, ניזונה מהנקה בלבד. לפני כשבועיים החלנו לתת מעט טעימות- כפית ביום של בננה או אבוקדו, גזר או קישוא. לא מעורבבים. שמנו לב שחזרו לה הגזים שנפסקו בגיל 3 חודשים אם כי בעוצמה פחותה, וכי אין לה יציאות כבר כמעט חמישה ימים. הפסקנו את עניין הטעימות בינתיים, עד שנראה אם יש שינוי. שתן יש כרגיל. נראה לנו שהיא מתאמצת לפעמים, במיוחד בהנקה, והיא קצת פחות רגועה מתמיד. כיצד ניתן לדעת האם זו עצירות והאם יש לטפל בכך?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם זו עצירות? - תגובה
ד''ר קווין שרייבר31/01/2011לא נשמע כמו עצירות עם כשהציאות יוצאות הם לא קשות אין סיבה לדאגה
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אורך התינוקנעמה30/01/2011
שלום,
התינוק המתוק שלי בן חודשיים
הוא נמצא באחוזון 1 באורך הגוף
(אורך הגוף 54 לעומת 51 בגיל חודש)
היקף הראש גם קטן יחסית, אחוזון 3
ובמשקל הוא באחוזון 11
האם יש מקום לדאגה במיוחד בגלל הגובה???
בעלי 1.80 אני 1.60
תודה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אורך התינוק - תגובה
ד''ר קווין שרייבר31/01/2011אל תדאגי
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בלוטה בעורףקרן30/01/2011
בתי בת 3 חודשים ולפני כשבוע גילתי לה בלוטה בערך 2 ס"מ, נעה מצד לצד שומנית כזאת ואינה כואבת , מה לדעתך זה יכול להיות??? מודאגתתת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בלוטה בעורף - תגובה
ד''ר קווין שרייבר31/01/2011כדאי בדיקת רופא
רוב הזמן זה כלום!!!
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיות בשינהעאמי30/01/2011
יש לי תינוקת בת 7 חודשים שעדיין יונקת כבר כמה לילות שהיא לא יושנת יותר משעה ואז כמה בבכי עד שמרימים אותה מהמיטה ואז היא ישנה מייד על הידים שלנו או בזמן ההנקה מחזירים למיטה או שהיא ממשיכה לישון או מתחילה לבכות מחזיקים אותה עד שישנה עמוק ומחזירים למיטה זה נמשך כמעט כל הלילה היא קמה כמעט 3-4 פעמים
ובמשך היום היא ערנית ומשחקת
מה יכול להיות הסיבה ??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיות בשינה - תגובה
ד''ר קווין שרייבר31/01/2011אוזניים??
תולעים??
התנהגותי??
שיניים??
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבעיות בשינה
עאמי31/01/2011אין לה בעיה התנהגותית היא אוחזת את האוזן שלה תמיד אבל לא כואבת לה כי אם אני שם את היד היא לא נכאבת ולא בוכה וזה קורה רק אם היא ישנה היא יכולה לישון ביום שעה ושעתיים אם אני מחזיק אותה שיניים עדיין לא הוציאה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבעיות שינה
עאמי31/01/2011תודה רבה ד"ר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבעיות בשינה - תגובה
ד''ר קווין שרייבר31/01/2011אין לה בעיה התנהגותית
זה תןפעה התנהגותי לא בעיה התנהגותי
היא אוחזת את האוזן שלה תמיד אבל לא כואבת לה כי אם אני שם את היד היא לא נכאבת ולא בוכה
זה לא אומר כלום ביחס לדלקת פנימית
ישנה היא יכולה לישון ביום שעה ושעתיים אם אני מחזיק אותה
שיניים עדיין לא הוציאה
אפשרי
כדאי בדיקת רופא
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בת חמישה חודשים ולא מתהפכתאפרת30/01/2011
שלום רב,
בתי בת חמישה חודשים ושישה ימים ולצערי טרם התהפכה לא מהבטן לגב ולא מהגב לבטן. הבנתי שעד גיל שישה חודשים עליה להתהפך ואחרת זה נחשב לעיכוב התפתחותי. יש לציין שהיא מרימה יפה את הראש, מושיטה את שתי הידיים כאשר היא על הגב, לצעצוע וכן גם על הבטן מושיטה ידיים לצעצועים. ממלמלת, צוחקת כשמגרים אותה לצחוק, מחייכת .
האם זה מוקדם? או שמא צריך לחשוש? כמו כן כשהיא על הבטן היא לא מרבה לזוז כלל, אבל מסוגלת להזיז את הראש מצד לצד וגם כשקוראים לה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בת חמישה חודשים ולא מתהפכת - תגובה
ד''ר קווין שרייבר31/01/2011הייתי מתחיל תהליך של פיזויטרפיה
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מוקסיוויט - תופעות לוואי?ענבל30/01/2011
שלום. בתי בת 5.5 חודשים ואובחנה לה דלקת אזניים לפני שלושה ימים, מאז מקבלת
מוקסיוויט - 4CC שלוש פעמים ביום (שקולת 7 ק"ג).
יום לאחר תחילת הטיפול שמנו לב שהיא ישנה ממש הרבה (הרבה יותר מהרגיל)
וכן יש לה יציאות רכות- מימיות, חמש (!!) פעמים ביום.
שאלתי היא:
1. האם שלשולים יידועים כתופעת לוואי של מוקסיוויט?
2. האם יש להחליץ אנטיביוטיקה?
3. האם ניתן לתת מים שאורז בושל בהם על מנת לעצור את השלשול?
4. האם ידוע טיפול טבעי שמוריד תדירות של דלקות אזניים? (גם לבתי הגדולה יש ריבוי דלקות אזניים....)
תודה
ענבל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מוקסיוויט - תופעות לוואי? - תגובה
ד''ר קווין שרייבר31/01/20111. האם שלשולים יידועים כתופעת לוואי של מוקסיוויט?
כן
2. האם יש להחליץ אנטיביוטיקה?
הייתי ממשיך
3. האם ניתן לתת מים שאורז בושל בהם על מנת לעצור את השלשול?
כן
4. האם ידוע טיפול טבעי שמוריד תדירות של דלקות אזניים? (גם לבתי הגדולה יש ריבוי דלקות אזניים....)
הנקה!
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם מדובר באלרגיה?אפרת30/01/2011
בתי בת חמישה חודשים ושבוע ימים. החל מגיל ארבעה חודשים התחלתי במתן מוצקים הפירות: בננה, אגס, תפוח. ירקות: בטטה, גזר, תפו"א, קישוא.
היום נתתי לה לאכול אגס , תפוח וכפית קטנה של טחינה ושמתי לב לשלוש יציאות רכות.
יש לציין שמאז שאני נותנת לה מוצקים יש הרבה יציאות אפילו ביום זה יכול להסתכם בשלוש לפחות.
האם בשבלב זה היציאות אמורות עדיין להיות רכות? האם תתכן אלרגיה?
מעבר ליציאות אני לא רואה שינויים אחרים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם מדובר באלרגיה? - תגובה
ד''ר קווין שרייבר31/01/2011זה נשמע תקין
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בן חצי שנהרויטל30/01/2011
שלום,
האם יש בעיה שאצל תינוק בן חצי שנה המרפס כבר כמעט סגור?
האם להפחית את מתן ויטמין D בעקבות זה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בן חצי שנה - תגובה
ד''ר קווין שרייבר31/01/2011זה לא בעיה
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תינוק בן 7 חודשים ואיבר מין חבוידני28/01/2011
לתינוק שלנו, בן 7 חודשים איבר מין חבוי, כנראה בעקבות ברית מילה. בטיפת חלב הרגיעו אותנו, אבל למרות שכוונתם טובה לא ברור האם הם באמת יודעים.
שאלתנו:
1 . האם עלינו לפנות לרופא בעל התמחות מסוימת? לאיזה סוג של רופא?
2 . האם בדרך כלל הבעיה נפתרת מעצמה?
3 . האם נחוץ הליך כירורגי? אם כן, האם יש בעיית גיל?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תינוק בן 7 חודשים ואיבר מין חבוי - תגובה
פרופ' יצחק לוי29/01/2011קרוב לוודאי חבוי בכרית שומן
בדיקה פשוטה אצל רופא תרגיע אתכם לגמרי
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אדנו וירוסאושרית28/01/2011
בני מיום שבת שעבר עם חום גבוה 40 בתחילה חשבו שזו שפעת אך במיון נאמר שה אדנו וירוס. יש שיעול, נזלת, שלשולים והפרשות מהעיניים, צילום ריאות מיום ג תקין. החום יורד רק עם נורופן ואקמולי לסרוגין אך עולה מהר. מה משך ההחלמה מוירוס זה? האם זה תקין שהוא כבר שישה ימים עם חום? מתי זה ייגמר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אדנו וירוס - תגובה
פרופ' יצחק לוי29/01/2011אדנו וירוס בהחלט יכול לגרום למחלת חום יותר ממושכת
חולף ללא כל סיבוכים לטווח ארוך
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תינוק בן 7 חודשיםאורלי27/01/2011
יש לי תינוק בן 6 חודשים השאלה היא האם מותר לתת מוצרי חלב כמו גמדים ומעדן וניל?בנוסף הוא אוכל מרק ופירות יפה אבל את הסימילאק הוא פולט הרבה .מה צריך לעשות כדי שהוא לא יפלוט בכמויות.המשקל שלו 7 ק"ג יחסית בסדר . תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תינוק בן 7 חודשים - תגובה
פרופ' יצחק לוי29/01/2011אפשר להסמיך מעט את הסימילאק עם דייסה כדי שלא יפלוט.
להמתין קצת עם מעדני חלב עד 7-8 חדשים
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שינהשרית27/01/2011
בני בן 4 חודשים ישן כ- 6 שעות סה"כ במהלך היום. אחרי שעתיים של עירות בערך מתחיל לגלות סימני עייפות, בכי, עיניים אדומות וכאשר אני משכיבה אותו לישון הוא ישן כשעה וחצי שעתיים לפחות (במהלך היום אני לעיתים נאלצת להעיר אותו לאכול). יש לציין כי כאשר הוא ער הוא עירני לחלוטין, משחק, צוחק .... .
יוצא שבמהלך היום הוא בעצם ישן 3 פעמים של שעתיים בערך כל פעם.
אנשים סביבי מתחילים להדאיג אותי שזה מחייב בדיקה. האם זה נורמלי ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שינה - תגובה
פרופ' יצחק לוי29/01/2011נראה לי נורמלי לחלוטין
אין צורך בבדיקה
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מרפס נורמוטנסיבי - ילדה בת 11 חודשיםסיון27/01/2011
בס"ד
שלום רב
ביתי בת ה11 חודשים אושפזה בבית חולים עקב דלקת ריאות קלה להשגחה
בעת קבלתנו במיון 2 רופאים בכירים בדקו אותה ובדקו יחד עם זאת את המרפס
כאשר השתחררנו בדקה אותה רופאה בכירה במחלקה ובדקה גם את המרפס
ולא ראתה משהו במכתב שחרור כתבו שהמרפס נורמוטנסיב
ההייתי איתה בטיפת חלב שבוע לאחר השחרור בדקה אותה הרופאה שם ואמרה שנחזור לביקורת בעוד כחודש על נושא המרפס כי היא אומרת שזה בעיה אם הוא ייסגר
אני לא מבינה מה לא בסדר?
אשמח אם תענו לי ותאמרו לי למי באמת אני צריכה להקשיב?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מרפס נורמוטנסיבי - תגובה
ד''ר קווין שרייבר27/01/2011זה נשמע תקין
מרפס אמור להיות נורמוטנסיבי
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
(1).jpg)