מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- חום שיעול וצינוןשיר15/02/2011
שלום, בתי בת 10 חודשים, כבר עשרה ימים מאוד מצוננת, אתמול התחילה גם להשתעל ויש לה הפרשות מוגלה מהעיניים. בארבעה ימים אחרונים יש לה חום 38-39, מקבלת אקמול. מאוד נודניקית, בוכה הרבה, לא ישנה טוב, לא אוכלת כלום חוץ מהנקה. בבדיקת רופא נאמר כי זה ויראלי ויעבור לבד. אני מאוד מודאגת כי החום כל הזמן עולה חזרה והילדה נראית מאוד סובלת, משתעלת שיעול עם הרבה ליחה, הנזלת לא נגמרת. מתי כדאי שוב לפנות לבדיקת רופא? כמה זמן הגיוני שיהיה חום בזיהום ויראלי? תודה רבה מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חום שיעול וצינון - תגובה
ד''ר קווין שרייבר16/02/2011כדאי לחזור בעוד יומיים
זה יכול להתמשך עד שבועיים
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חום כל שבועדגנית15/02/2011
שלום רב,
אחי בן ה-19 כבר במשך תקופה כמעט כל שבוע-שבועיים עולה לו החום לאיזה יומיים, חום בלבד ללא כאבים,כל פנייה לרופא הוא מקבל תשובה שאין לו וירוס וזה שום דבר והוא חוזר הביתה,מודאג מאוד!!!!
עליי לציין שהוא אובחן במחלת הקרוהן שאובחנה רק לאחרונה.
אינני יודעת אם יש קשר ישיר לכך אבל זה כבר הופך להיות ממש מדאיג
מה יכולה להיות הסיבה של חום בלבד????
וכיצד ניתן לבדוק ולקבל תשובות ברורות מה יש לו?
אציין ואומר שהוא מאוד רזה בעקבות כך.
אני מאוד דואגת לו ומאוד רוצה לעזור לו ולתת לו פתרונות.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חום כל שבוע - תגובה
ד''ר קווין שרייבר16/02/2011זה לא שאלה לפורום הזה
אני מצתאר
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם תינוקות יושנים למרות שהם רעבים..15/02/2011
שלום
הנקתי את בני בן 4חודשים ב10 מצד אחד ואחר כך ישן על הציצ, לא הרגשתי שאכל מספיק. האם זה יתכן שתינוק יושן למרות שהוא רעב? האם קורה דבר כזה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם תינוקות יושנים למרות שהם רעבים - תגובה
ד''ר קווין שרייבר15/02/2011ילד רעב מתאורר
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חירחורים ושיעולליאורה14/02/2011
שלום יש בן בן 5 חודשים לפני כשבוע התחיל עם שיעול וחרחורים עם השיעול מה ניתן לעשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חירחורים ושיעול - תגובה
ד''ר קווין שרייבר15/02/2011ילדים קטנים כשהם מנוזלים או סטומים באף זה לא מסוכן אבל זה ממש מפריעה. בחורף זה יכול להתמשך ל חודש או יותר. בקיץ בדרך כלל זה עובר יותר מהר.
בגלל הצינון הילדים עצבנים ובנוסף:
מקיאים
לא יושנים
מסרבים לאכול
בכיינים
משתעלים
אין משהוא תרופתי לעזור להם.
להקלה יכולים להשתמש עם מכשיר אידים, או לטפטף תיפות מי מלח לאף
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לילד חום גבוה של כ 40 מזה מס ימיםציון טויטו14/02/2011
לילד חום גבוה של כ 40 מזה 4 ימים, בדיקות השתן וצילום הריאות שלו תקינים אין לו סימנים בעור ,בדיקת הדם אינה מראה חיידק בדם אבל מס תאי הדם לבנים כמעט 20 אלף , הרופא בביה"ח אמר לפני ששיחרר ביום שישי בערב כי ככל הנראה מדובר בוירוס בבוקר הילד נראה בסדר קצת נודניק אבל פעיל, בלילה החום עולה, הילד אוכל ושותה ועושה צרכיו אתמול הייתה רופאת הילדים בביקור ואמרה כי אזניו קצת נפוחות ונתנה מרשם למוקסיפן ומאז הוא לוקח 2*9 סיסי.
מה עושים? מה לבדוק , האם החום עצמו עשוי לגרום לנזק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לילד חום גבוה של כ 40 מזה מס ימים - תגובה
ד''ר קווין שרייבר15/02/2011ספירה של 20 כן מצביע על תהליך יותר חיידקי מווירלי
נשמע כמו שעשים כל מה שצריכים
החום אצמו לא מיזיק בכלל
בהצלחה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חיסון צהבת-מנה שלישיתLיצן קטן אחד13/02/2011
ברצוני לשאול מתי נהוג לתת את המנה ה-3 של חיסון צהבת?
בתי בת 4 חודשים:את המנה הראשונה קיבלה יום לאחר הלידה,את ה-2 בגיל חודש,
והיום בטיפת חלב נאמר לי כי את המנה ה-3 נותנים בגיל שנה,
אך בפנקס חיסונים שנתנו לי בביקורי הראשון בטיפת חלב כתוב שאת המנה ה-3 נותנים בגיל 6 חודשים..וכך גם אמרה לי האחות
אז מה הנכון???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חיסון צהבת-מנה שלישית - תגובה
פרופ' יצחק לוי13/02/2011בגיל 6 חדשים
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חיסון גיל חצי שנהחנה13/02/2011
שלום,
בתי אמורה להתחסן השבוע בגיל 6 חודשים.
מהו החיסון הנ"ל והאם גם אותו מקבלים פעמיים? (שתי חיסונים ביום)
ומה לגבי תופעות לוואי.
רב תודות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חיסון גיל חצי שנה - תגובה
ד''ר קווין שרייבר13/02/2011מחומש
תופעות לוואי: חום נזלת, נודניקיות
בברככה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלותשרית12/02/2011
שלום, שתי שאלות לי: 1. האם מותר לתת פניסטיל לתינוק כטיפול בנזלת שאינה אלרגית, אלא כתוצאה מהתקררות? האם זה יכול לעזור? 2. האם מותר לשבת עם תינוק מול מסך המחשב לצפות בסרטונים לחצי שעה ביום בערך? האם זה יכול לגרום נזק כלשהו? תודה רבה מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלות - תגובה
ד''ר קווין שרייבר13/02/20111. האם מותר לתת פניסטיל לתינוק כטיפול בנזלת שאינה אלרגית, אלא כתוצאה מהתקררות? האם זה יכול לעזור?
לא מסוכן אבל אם זה לא אלרגי זה לא יעזור
2. האם מותר לשבת עם תינוק מול מסך המחשב לצפות בסרטונים לחצי שעה ביום בערך? האם זה יכול לגרום נזק כלשהו?
זה חלא גורם נזק אבל לא כדאי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיה בעיןדלית12/02/2011
בני בן 9.5 חודשים. כבר מגיל מאוד קטן יש לו נפיחות קטנה, לא בולטת יותר מידי בעפעף בעין הימנית. בגיל 7 חוד' הוע עבר בדיקת עיניים שגרתית, שכחתי לציין זאת בפני הרופאה אך היא לא יחסה לכך תשומת לב והבדיקה יצאה תקינה לחלוטין. מה זה יכול להיות? האם לפנות לרופא בשנית? האם יש סיבה לדאגה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיה בעין - תגובה
פרופ' יצחק לוי12/02/2011סיבה לדאגה-לא
לפנות שנית-בהחלט
אולי מדובר בכלזיון-תופעה שפירה הניתנת לטיפול
תודה
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שינייםשרית12/02/2011
שלום, רציתי לשאול כמה זמן ייתכנו כאבים / בכי / חוסר שינה סביב הוצאת שיניים? האם שבוע זה הגיוני? ובנוסף, האם חום של 38.5 מעלות יכול להיות קשור לשיניים? ואיך יודעים אם מדובר בדלקת אוזניים - האם יש סימנים כלשהם, האם יש חום? תודה רבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיניים - תגובה
פרופ' יצחק לוי12/02/2011מקובל שבקיעת שיניים עלולה להיות מלווה בחום נמוך
אך עד 38 ולא למעלה מזה
מעבר לזה צריך לחפש סיבה אחרת ויש להיבדק
שלכם ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בת 10 חודשיםשרית11/02/2011
שלום דוקטור, בתי בת 10 חודשים, מזה שבוע ימים מצוננת מאוד - האף דולף ללא הפסקה, לא רואים שיפור בכלל, אף סתום - כמעט לא אוכלת ושותה, מתקשה לינוק. עצבנית מאוד, לא מצליחה להירדם ובוכה ללא הפסקה - נתתי לה מספר פעמים אקמולי וזה הרגיע אותה, אין לה חום או תסמינים אחרים (רק ביומיים הראשונים היה קצת חום). שאלותיי - האם זה נורמלי שצינון ואף סתום נמשכים שבוע ללא הטבה (מי מלח ואדים קרים לא עזרו)? האם יכול להיות שיש משהו נוסף וכדאי לקחת אותה לרופא? איך ניתן להקל על התינוקת? והאם זה בסדר שאני נותנת אקמולי למרות שאין חום? תודה רבה ושבת שלום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בת 10 חודשים - תגובה
פרופ' יצחק לוי12/02/2011בהחלט צינון עלול להמשך מעבר לשבוע
עד 10-14 יום
בחורף ייתכנו מספר אירועים כאלו
ניתן להקל על ידי ספריי של מי מלח לאף אותו ניתן לרכוש בכל בית מרקחת
מכשיר אדים (בחורף חמים)
ואם המצב בלתי נסבל ניתן לנסות תכשירים נגד גודש כמו נוסידקס היסטדק ועוד
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התקררותסיון11/02/2011
שלום,
יש לי תינוק בן 7.5 ח' שקצת מקורר ובעיקר עם אף סתום שגורם לו
לחרחר / לנחור ולא לישון. נותנים לו מי מלח בתרסיס (אוטריוויני).
2 רופאי הילדים טוענים שמכשיר אדים ביתי מיותר.
יש לי בבית מכשיר אדים חמים ואפשרי לקנות קרים.
מה עדיף? האם הם יעילים וכדאי להשתמש בהם? האם יש דרך אחרת
להקל על אף סתום?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התקררות - תגובה
פרופ' יצחק לוי12/02/2011מכשיר אדים מגביר את הלחות בחדר,
הליחה יותר נוזלית ופחות צמיגה והנשימה יותר קלה,
אין הבדל משמעותי בין אדים חמים וקרים
בחורף עדיף חמים
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חיסונים לאחר לידהשמואל10/02/2011
ראינו בכמה מקומות ברחבי האינטרנט שחיסון צהבת B הוא לא יעיל ואולי אפילו לא בריא לתינוקות מיד לאחר הלידה, הסיבות שמופיעות הם א. שהתינוק קטן מדי בשביל לפתח מערכת חיסונית. ב. בגלל שיש יותר אירועים שילדים אושפזו ונכנסו למצבי חירום כתוצאה מהחיסון.
מה דעתך בנושא? אולי עדיף לא לתת מיד?
כמו כן ראינו שיש גם אופציה לתת ויטמין K דרך הפה ולא בזריקה. זה מומלץ? יש לזה את אותו השפעה?
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חיסונים לאחר לידה - תגובה
פרופ' יצחק לוי12/02/2011לגבי חיסון צהבת ובכלל לגבי חיסונים
אני בהחלט ממליץ בסמוך ללידה
לגבי ויטמין K
אני ממליץ בזריקה בתינוקיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הילדה נהיית כחולהאביטל10/02/2011
הבת שלי בת 8 חוד', בריאה בד"כ ב"ה.
לפני כשבוע הילדה לפתע נהיית סגולה ושפתיה סגולות.
הופיע גם בכפות הידיים ובכל הרגליים.
רצתי איתה למיון, לא מצאו דבר ושיחררו כעבור 24 שעות.
הבוקר, זה שוב אירע, כאשר התיזמון דומה.
לאחר אותו אוכל ולאחר שאביה נישק אותה לשלום כאשר יש עליו בושם שמשתמש כבר כ-10 חוד'.
לכן, אני חושבת על כיוון של אלרגיה.
(אלך וודאי לרופא ילדים ולרופא בודק אלרגיות בהקדם)
מה זה יכול להיות ?
תודה, אביטל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הילדה נהיית כחולה - תגובה
פרופ' יצחק לוי12/02/2011אם זה רגעי וחולף
אין דאגה
לאלרגיה ביטויים אחרים כמו פריחה וכו
מציע להבדק אצל רופא הילדים אשר ישלול בעייה לבבית
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקודם כל, תודה
אביטל12/02/2011שבוע טוב !
שנית, בביה"ח בדקו אותה בכל ההיבטים הלבבים, וב"ה לא נמצא דבר.
רופא הילדים לא מצא דבר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקודם כל, תודה - תגובה
פרופ' יצחק לוי12/02/2011אם כך אין כל סיבה לדאגה
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גזים ופליטות צריכה תשובה דחופהאתי10/02/2011
שלום רב,
יש לי תינוקת בת חודש ימים אותה אני מניקה הנקה מלא. ה
לפני כשבועיים החלה לסבול מגזים קשים שכתוצאה מהם היא לא רגועה ומתפתל במהלך רוב שעות היום ובמיוחד בלילה.
ניסיתי לתת לה בייביזים וגרייפווטר אך ללא הצלחה ואיננו מרגישים הקלה כלשהי.
יודגש, כי מעבר לגזים מהם היא סובלת הרי שבסמוך לכל ארוחה וגם לאחר מכן, כאשר יש לה התכווצויות חזקות בבטן כתוצאה מהגזים, היא פולטת לא מעט.
יצויין, כי לפני שהחלה לסבול מגזים לא היתה פולטת כלל.
1. האם יכול להיות שהפליטות נגרמות כתוצאה מהעיוותים בבטן מהם היא סובלת?
2. האם יכול להיות שהיא סובלת מריפולוקס ואם כן כיצד ניתן לאבחן זאת בצורה מדוייקת ? רופא הילדים שבדק אותה לא התייחס לעניין ברצינות ולא נתן דעתו על כך.
3. האם יכול להיות שמדובר בהאכלת יתר שמדובר בהנקה? ואם כן מה ניתן לעשות ??
לתשובתכם אודה,
בברכה,
אתי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מדוע לא קיבלתי תשובה??
אתי10/02/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמלצה על פורום בנושא
גלי10/02/2011הי אתי,
אינני רופאה ואינני מתיימרת להחליף את תגובת הגורמים המוסמכים בפורום זה אך רציתי לשתף אותך בכך שלבננו (היום בן 4 חודשים) היו תסמינים דומים ורק הרופא השלישי אליו פנינו סבר שמדובר ברפלוקס סמוי.
ישנו באתר מצוין זה פורום של גסטרואנטרולוגים לילדים. תוכלי לקרוא שם על הרפלוקס ולבחון האם התסמינים של בתך דומים.
בכל מקרה, אם אכן מדובר ברפלוקס, יכול להקל עליה אם תחזיקו אותה עליכם (בשיפוע ולא בשכיבה) לפרק זמן מסוים לאחר הארוחה, לפני השכבתה על הגב (אנו מחזיקים את בננו כחצי שעה לאחר כל ארוחה)+ ישנם טיפים נוספים בפורום האמור.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמדוע לא קיבלתי תשובה?? - תגובה
ד''ר קווין שרייבר13/02/2011הרופאים שעונים כאן עושים את זה מהתנדבות
אם את לא שמחה בשירות על תשאלי שאלות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגזים ופליטות צריכה תשובה דחופה - תגובה
ד''ר קווין שרייבר13/02/20111. האם יכול להיות שהפליטות נגרמות כתוצאה מהעיוותים בבטן מהם היא סובלת?
כן
2. האם יכול להיות שהיא סובלת מריפולוקס ואם כן כיצד ניתן לאבחן זאת בצורה מדוייקת ? רופא הילדים שבדק אותה לא התייחס לעניין ברצינות ולא נתן דעתו על כך.
נשמע כמו ריפלוקס
3. האם יכול להיות שמדובר בהאכלת יתר שמדובר בהנקה? ואם כן מה ניתן לעשות ??
זה כמעט ולא קורה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
