מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הזעה וריורסבתא06/02/2011
תינוקת בת 5 חודשים מזיעה בכפות ידיים ובכפות רגליים (יש לציין שהיא לבושה מעט מאד-רוב הזמן שכבה אחת), מריירת
כמויות גדולות של רוק מיום לידתה.יש לציין שהיא בוכה בכי תמרורים במצבי אי נוחות תוך מתיחת הרגליים.
האם עובדות אלה מצביעות על בעיה כלשהיא?
בתודה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הזעה וריור - תגובה
פרופ' יצחק לוי07/02/2011תופעות נורמליות לחלוטין שאינן מעידות על כל בעייה
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפצעים אדומים בטוסיק
רות07/02/2011שלום
הבן שלי בן 5 חודשים, אין לו בדרך כלל תפרחת חיתולים. אתמול הופיעו פצעים אדומים שטוחים על הטוסיק שלו. אני בדרך כלל נוהגת לשטוף לו את הטוסיק אחרי שהוא עושה קקי ולשים אדינול כל פעם בהחלפה. היום הופיעו עוד פצעים. כשהסתכלתי מקרוב ראיתי שיש להם נקודה לבנה באמצע.
רציתי לדעת האם זה תפרחת חיטולים רגילה או משהו יותר רציני הדורש בדיקת רופא?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפצעים אדומים בטוסיק - תגובה
ד''ר קווין שרייבר07/02/2011יכול להיות פיטריה
אם זה לא עובר תוך יומיים כדאי בדיקת רופא
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מקלחת קרה בחורףשים05/02/2011
שלום רב
אתמול בצהרים קלחתי את בני בן ה שנה וחודשיים במקלחת פושרת עד קרה בגלל שילשול שלכלך את רוב חלקי גופו.
בחוץ היה קר מאוד ולאחר כמה שעות הוא השתעל והיה מצונן מאוד. אני חייבת לציין שהבית מחומם מאוד והוא לבוש בשתי שכבות חמות.
האם גרמתי לו לנזק?
ישנה אפשרות שבגלל דבר כזה הוא יחלה בדלקת ריאות?
אני מרגישה אשמה נוראית
תודה מראש
שים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקלחת קרה בחורף - תגובה
פרופ' יצחק לוי07/02/2011אין כל אפשרות כזאת
תסירי מליבך כל רגשי אשם
במחלות נדבקים מאחרים
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- HGB גבוהקרן04/02/2011
בוקר טוב,
בבדיקת דם שנעשתה לביתי בת שנה ועשרה חודשים, נתקבלה תוצאה של HGB ערך=13.3 בסקאלה של 10.3 עד 12.5
מה משמעות הדבר?
לציין שבבדיקת דם שנערכה לפני כשנה, גם היה ערך מעל הסקאלה (12.8).
בדיקת הדם נערכה כיון שכל השבוע יש לה חום גבוה (מלווה בצינון קל, אך אוזניים נקיות, גרון וריאות נקיים).
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר HGB גבוה - תגובה
ד''ר קווין שרייבר04/02/2011זה בסדר
זה חלא מצביע על כלום
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גדםמיטל03/02/2011
שלום,
הבן שלי בן חודש ושבוע ועדיין הגדם לא נשר
למעלה הגדם יבש ,ושמתי לב שבצד באיזור יש אודם
האם זה זיהום? איך מטפלים בזה? למה הגדם לא נושר? מה הטיפול בהמשך?
תודה
נ.ב- מצורפת תמונה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גדם - תגובה
ד''ר קווין שרייבר03/02/2011האודם זה קצת רגישות, לא זיהום!
כדאי בירור נוסף עם זה לא נופל תוך שבוע
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שערה לבנה לתינוקשפרה03/02/2011
שלום רב!
הבוקר גיליתי אצל בני בן החצי שנה שערה לבנה.
על מה זה מעיד? האם שכיח? האם יש צורך במעקב? אני מאוד לחוצה ואשמח לכל מידע בנושא!
תודה רבה!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שערה לבנה לתינוק - תגובה
פרופ' יצחק לוי03/02/2011חסר משמעות
אין מה לדאוג,
אגב גם לבן שלי (כעת חייל) יש קווצת שיער לבן קטנה,
מיוחד ויפה,
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה! הרגעת אותי!
שפרה03/02/2011שבת שלום!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהשירה02/02/2011
שלום,
יש לי ילדה בת שנתיים ושלושה חודשים.... מזה כמה חודשים שהיא מנוזלת עם אף סתום(ללא חום או הרגשה רעה),
הבעיה היא לא עם הצינון שלא מאד מפריע אלא האף הסתום שגורם לה לדבר לא נכון כבר במשך כמה חדשים היא לא מבטאת נכון חלק מהאותיות ונושמת הרבה מהפה.האם צריך לטפל ויכול להגרם בעיות??
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד''ר קווין שרייבר03/02/2011הייתי דואג על השמיעה
כדאי בירור
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה והמשך
שירה09/02/2011בקרתי איתה אצל רופא אף אוזן גרון שבדק רק את האוזניים ולא את האף
הוא ראה נוזלים באוזן ואמר לי שזה יכול להתאים לאנדואידים או פוליפים ושלח אותי לבדיקת שמיעה מקיפה ולחזור אליו עם התשובה.הבעיה שהתור הקרוב לבדיקת שמיעה הוא רק עוד חדשיים.
האם זה לא מאוחר מדי
נ.ב. אני רוצה לציין שהיתה תקופה שהיא סבלה הרבה מדלקות באוזניים ללא חום אלא רק עם מוגלה שמופרישת ומאז אני מקפידה שלא יכנסו לה מים לאוזניים וכרגע היא לא סובלת.
בנוסף לפי מה שאני רואה היא שומעת מצויין ומדברת בלי עין הרע מלא עם אוצר מילים ענק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמחכה להמשך תשובה
שירה10/02/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה והמשך - תגובה
ד''ר קווין שרייבר13/02/2011מאוחר מדי
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האכלת תינוקאבי02/02/2011
אהלן,
בתי היא בת שבוע, שוקלת 3850
היא יונקת ולעתים אוכלת מטרנה - מה שקורה הוא שהחלב יוצא בצורה קשה יחסית והיא מתייעפת
לא ברור לנו כמה עלינו להאכיל אותה, כי לפעמים היא נשארת רעבה ולפעמים זה מספיק לה.
אשמח אם תוכלו לסייע לי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האכלת תינוק - תגובה
ד''ר קווין שרייבר03/02/2011בגיל כזה בדרך כלל אוכלים בין 30-60 מ"ל
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צהבת - ערכי בילרוביןיעל02/02/2011
שלום,
בני התינוק השתחרר מבי"ח כרגיל (אחרי 3 ימים) עם בילירובין 11.2, שהוגדר כצהבת קלה, ומאז אנחנו במעקב.
בגיל שבועיים היה 9.7.
אתמול, בגיל 3.5 שבועות היה 8.1.
אחות טיפת חלב אמרה שעד שזה לא יורד לחלוטין יש עדיין צהבת, ושנצטרך לבדוק האם זו לא צהבת פיזיולוגית אלא משהו אחר.
עד איזה גיל זה בסדר שיש ערכי בילירובין כאלה - לא מאוד גבוהים אבל גם לא יורדים לחלוטין?
באיזה שלב צריך להתחיל לבדוק תפקודי כבד וכיו"ב?
תודה,
יעל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צהבת - ערכי בילרובין - תגובה
פרופ' יצחק לוי02/02/2011הירידה של ערכי הבילירובין איטית
בעיקר בזמן הנקה
אין צורך לעקוב או לחזור לבדוק
זה ייעלם עם הזמן
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה!
יעל03/02/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעדיין צהבת
יעל15/02/2011ד"ר לוי שלום,
בגיל 5.5 שבועות - בילירובין 7.7 (לעומת 8.1 לפני שבועיים).
אחות טיפת חלב נראתה לחוצה ואמרה שזה מאוד גבוה לגיל הזה ושנעשה בדיקת דם בהקדם.
מה דעתך?
מה בודקים בבדיקת הדם?
מה יכולה להיות הבעיה?
בתודה, יעל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעדיין צהבת - תגובה
ד''ר קווין שרייבר15/02/2011ברמת ירידה
אין סיבה לדאגה!
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום ד"רשלי02/02/2011
שלום
אני אמא טריה לתינוק בן חודשיים.
רציתי לדעת לגבי עניין שמטריד אותי.
התינוק לרוב אחרי אוכל בלילה דורש לישון עליי (בטן אל בטן) כאשר אני במצב ישיבה עם מעט שיפוע אחורנית והתינוק עליי כאשר הוא במצב בין מאונך למאוזן-כלומר ישן בשיפוע.
האם זה מצב תקין או שתינוק חייב לישון במצב מאוזן כל הזמן.
האם יכול להיות מצב שלא מספיק דם מגיע למוח בתנוחה כזו?
תודה וסליחה אם השאלה קצת מוזרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום ד"ר - תגובה
פרופ' יצחק לוי02/02/2011אין כל בעייה במצב של שיפוע
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהאפרת01/02/2011
שלום דוקטור, רציתי לשאול - אם אדם מבקר בבית חולים במח' ילדים תינוקת עם דלקת קרום המוח והמחלקה מלאה בילדים עם מחלות שונות, האם יש סכנה להתראות עימו אח"כ ושיבוא במגע עם תינוקת בריאה? האם הוא נושא עליו חיידקים מבית החולים או שאין סכנה כזו? תודה מראש על המענה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
פרופ' יצחק לוי02/02/2011אם אין מגע עם ילדים חולים אחרים אין סכנה להדבקה
להשתדל להמנע ממגע עם עצמים בסביבת החולה
ולאחר היציאה לחטא הידיים עם אלכוגל או ספטול
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מכה בראשמרים01/02/2011
היום בבוקר הנכד שלי בן שנה וחודש קיבל מכה בראש ממצב של עמידה נפל. (הילד עדיין לא עומד/הולך לבד)
במהלך היום לא היו תגובות חריגות. לקראת ערב הראה סימני עצבנות, בכה, הקיא, סירב לאכול ונרדם.
האם אלו סימנים מדאיגים הקשורים למכה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מכה בראש - תגובה
פרופ' יצחק לוי02/02/2011קרוב לודאי שלא אך הייתי ממליץ להבדק על ידי רופא הילדים
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ברזל לבת כמעט 9 חודשיםאפרת01/02/2011
שלום,
בבדיקות דם שערכנו לביתי עקב מחלת חום חוזרת פעם שנייה בחודש נמצאו ערכי ברזל נמוכים - IRON 24 כאשר הגבול התחתון הוא 50 .
הרופאה המליצה להתחיל עם תוספת טיפות במקום 6 לתת 12 טיפות ביום.
על פי העלון כתוב שאין לעבור עד גיל שנתיים יותר מ 6 טיפות ביום.
האם בכל זאת לתת תוספת ברזל ? אם כן לאיזו תקופה צריך לתת את התוספת ?
תודה
153 IU ALK. PHOSPHATASE
10.7 mg/dl CALCIUM
140 mEq/L SODIUM
4.8 mEq/L POTASSIUM
36 IU GOT (AST)
9 IU GPT (ALT)
24 mcgr/dL IRON
616 IU LDH
8 mg/dl UREA
0.24 mg/dl CREATININE
15.3 K/ul WBC
4.3 M/ul RBC
11.0 g/dl HB
35.7 % HCT
404 K/ul PLT
84.0 fL MCV
25.9 pg MCH
30.8 g/dl MCHC
15.0 % RDW
6.9 fL MPV
+ + ng/ml/hr TOXIC GRANUL.-DIF
micro macro micro macro
ng/ml/hr
ANISOCYTOSIS-DIF
61 61 NEUTROPHILS%-DIF
19 19 LYMPHOCYTES %-DIF
11 11 MONOCYTES%-DIF
2 2 EOSINOPHILS%-DIF
7.0 7.0 STABS %-DIF
9.35 9.35 NEUTROPHILS abs-DIF
2.91 2.91 LYMPHOCYTES abs-DIF
1.685 1.685 MONOCYTES abs-DIF
0.306 0.306 EOSINOPHILS abs-DIF
1.1 1.1 STABS abs-DIF* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ברזל לבת כמעט 9 חודשים - תגובה
פרופ' יצחק לוי02/02/2011בהחלט ניתן להגדיל המינון לצורך טיפול
6 טיפות נועדו למניעה בלבד ולא לטיפול בחסר ברזל
תודה
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- וריד בולט מעל העף בין שתי העינייםלירון31/01/2011
ד"ר שלום,
בני בן 3.5 חודשים
מעל העף, בין שתי העיניים יש לו סימן כחול שנראה כמו וריד.
זה לא בולט אך בהחלט נראה בבירור בגלל הצבע הכחול.
שמנו לב שיש לו את הסימן הזה מיד לאחר הולדתו עוד בבית החולים.
שאלתי -
האם ייתכן שסימן הוריד ייעלם מעצמו עם הזמן?
האם דורש טיפול כלשהו?
האם ניתן יהיה לטפל בכך אסטתית?
תודה רבה,
לירון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר וריד בולט מעל העף בין שתי העיניים - תגובה
פרופ' יצחק לוי02/02/2011אם זה קיים מהלךדה עד גיל 3.5 קרוב לוודאי שלא ייעלם מעצמו
איני ראוה בכך כל בעייה רפואית המצריכה טיפול
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פריחה בעור - תינוקת בת חודשצופית31/01/2011
שלום רב,
ביתי ,תינוקת בת חודש, מזה כשבוע שמתי לב להופעת פריחה בפני בצורת נקודות אדומות צפופות ומחוספסות, ייחסתי זאת בהתחלה לחלב (ניזונה מתחליף חלב מטרנה), שחשבתי שאולי יוצר אצלה גירוי בעור.
חשבתי שהפריחה תעבור ושזו פריחה שכיחה בקרב תינוקות, אולם ביומיים האחרונים שמתי לב להופעת הפריחה הזו גם מאחורי האוזניים -שם הפריחה נראית כבר יותר אדומה , הנקודות בולטות יותר ונראות אפילו מפרישות נוזל מסויים. כמו כן, שמתי לב להופעתאותה פריחה בחלק האחורי של הקרקפת והצוואר.
אותי זה מאוד מלחיץ (מחר יש לנו תור לרופאה...) אולי תוכלו לתת לי תשובה קודם לכן, אני מאוד מודאגת.
תודה ויום טוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פריחה בעור - תינוקת בת חודש - תגובה
פרופ' יצחק לוי02/02/2011מדובר באקנה של תינוקות
אין צורך בכל טיפול
יעבור לבד
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תינוק מצונןשרית31/01/2011
האם יש דרך לטפל/להקל על תינוק בן 4.5 חודשים מצונן, קצת מחרחר בנשימה ונראה שזה גם מפריע לו בשינה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תינוק מצונן - תגובה
ד''ר קווין שרייבר31/01/2011ילדים קטנים כשהם מנוזלים או סטומים באף זה לא מסוכן אבל זה ממש מפריעה. בחורף זה יכול להתמשך ל חודש או יותר. בקיץ בדרך כלל זה עובר יותר מהר.
בגלל הצינון הילדים עצבנים ובנוסף:
מקיאים
לא יושנים
מסרבים לאכול
בכיינים
משתעלים
אין משהוא תרופתי לעזור להם.
להקלה יכולים להשתמש עם מכשיר אידים, או לטפטף תיפות מי מלח לאף
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)








.jpg)
(1).jpg)